Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 19:42:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10579952 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:32:00 »

Sziasztok!

Van köztetek olyan, aki már rakott be angol ülés szettet mk3-ba? Szükségem lenne valamiféle bekötési rajzra(fűtés, motor), h be tudjam szerelni. Kell vmit variálni a légzsák érzékelőjével is, ezt hol találom, és mit kell vele csinálni?

Előre is köszi.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:41:08 »

Szia!

A fűtéshez és a motorhoz valószínű, hogy kábelt kell behúzzál, mert nem szokott előkészítve lenni.
A motorhoz lehet a szivargyújtótól, vagy ha az eredeti vezetőülés elektromos volt akkor onnan kábelezni.
A légzsák érzékelő az ülőlapon van. Az angolét meg kell cseréljed a két ülés között, mert ugyebár ott másik oldalon van az érzékelő.
Ehhez le kell venni az ülőlapot, az ülőlapról le kell venni a huzatot. A huzat levételhez kell 2db hosszú pofájú lapos fogó. Ha olyanod van akkor darabonként 15 perc.
Az anyós ülésen szokott lenni szegecselve egy ütköző, hogy ne lehessen beletolni a váltó boxba. Na azt ne felejtsd el még akkor leszedni az angol ülésről mikor még nincs beszerelve az ülés.
Szokott lenni egy érzékelő a vezető ülés sínjén is. Szintén szegecselve. Azt le kell fúrni és áttenni a másik oldali ülésre.

Sziasztok!

Van köztetek olyan, aki már rakott be angol ülés szettet mk3-ba? Szükségem lenne valamiféle bekötési rajzra(fűtés, motor), h be tudjam szerelni. Kell vmit variálni a légzsák érzékelőjével is, ezt hol találom, és mit kell vele csinálni?

Előre is köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.24 vasárnap, 15:44:57 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:47:04 »

A légzsák érzékelő az ülőlapon van. Az angolét meg kell cseréljed a két ülés között, mert ugyebár ott másik oldalon van az érzékelő.

évjáratokban/felszereltségekben vannak különbségek a légzsákérzékelők között, a saját gyári üléséből kell átrakni az érzékelőt wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:51:11 »

Ja tényleg. Az angolokban általában nincs is érzékelő. Mindig nyílik a zsák.

évjáratokban/felszereltségekben vannak különbségek a légzsákérzékelők között, a saját gyári üléséből kell átrakni az érzékelőt wave
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 18:35:32 »

Sziasztok!

Nincsen meg véletlenül vkinek Jánosmester elérhetősége?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 18:40:23 »

Sziasztok!

Nincsen meg véletlenül vkinek Jánosmester elérhetősége?
Véletlenül  Wink
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 19:34:38 »

Véletlenül  Wink

Thx  vigyor3
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:48:26 »


Szia!

köszi a hasznos infókat.
Az úgy nem működik, h nem szedem le a kárpitot az ülőlapról, hanem 1 az 1 ben  kicserélem a jobbos ülőlapot a balosra?? Ha mégsem úsznám meg a kárpit levételt, nem nagy macera a visszatétele?
2001-es angol kocsiból vannak a székek, és az enyém is 2001-es. Egyaltalán volt az angolban ilyen érzékelő? Miről ismerem meg? Mi van, ha egyáltalán nem rakom be?
Az ülésfűtés bekábelezéséhez nincs vmi bekötési rajz, melyik kábelt honnan hova, mi micsoda, mekkora biztosíték kell, honnan hozzam az áramot, kapcsoló bekötése... Annyit már tudok, h sorba kell kötni a hátlapot meg az ülőlapot..

Bocsi a sok h.lye kérdésért, de még nem csináltam ilyet, és biztosra akarok menni.



Szia!

A fűtéshez és a motorhoz valószínű, hogy kábelt kell behúzzál, mert nem szokott előkészítve lenni.
A motorhoz lehet a szivargyújtótól, vagy ha az eredeti vezetőülés elektromos volt akkor onnan kábelezni.
A légzsák érzékelő az ülőlapon van. Az angolét meg kell cseréljed a két ülés között, mert ugyebár ott másik oldalon van az érzékelő.
Ehhez le kell venni az ülőlapot, az ülőlapról le kell venni a huzatot. A huzat levételhez kell 2db hosszú pofájú lapos fogó. Ha olyanod van akkor darabonként 15 perc.
Az anyós ülésen szokott lenni szegecselve egy ütköző, hogy ne lehessen beletolni a váltó boxba. Na azt ne felejtsd el még akkor leszedni az angol ülésről mikor még nincs beszerelve az ülés.
Szokott lenni egy érzékelő a vezető ülés sínjén is. Szintén szegecselve. Azt le kell fúrni és áttenni a másik oldali ülésre.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:51:53 »

Szia!

köszi a hasznos infókat.
Az úgy nem működik, h nem szedem le a kárpitot az ülőlapról, hanem 1 az 1 ben  kicserélem a jobbos ülőlapot a balosra?? Ha mégsem úsznám meg a kárpit levételt, nem nagy macera a visszatétele?
2001-es angol kocsiból vannak a székek, és az enyém is 2001-es. Egyaltalán volt az angolban ilyen érzékelő? Miről ismerem meg? Mi van, ha egyáltalán nem rakom be?
Az ülésfűtés bekábelezéséhez nincs vmi bekötési rajz, melyik kábelt honnan hova, mi micsoda, mekkora biztosíték kell, honnan hozzam az áramot, kapcsoló bekötése... Annyit már tudok, h sorba kell kötni a hátlapot meg az ülőlapot..

Bocsi a sok h.lye kérdésért, de még nem csináltam ilyet, és biztosra akarok menni.



nem, kibontod a te anyós ülésedből az érzékelőt, és átrakod az angol ülésbe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:57:55 »

Ha pedig nem rakod be akkor nem nyílik majd karambolnál az anyós légzsák.

nem, kibontod a te anyós ülésedből az érzékelőt, és átrakod az angol ülésbe
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 21:07:37 »

Ha pedig nem rakod be akkor nem nyílik majd karambolnál az anyós légzsák.

és villogni is fog a visszajelző. én 2 napig így jártam vele Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 12:00:46 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A hétvégén átépítettem a manuális klímát digitálisra, és azt vettem észre, hogy a motor leállítása után a motortérben lévő ventilátor még tovább forog pár mp.-ig függetlenül attól hogy hűt vagy fűt éppen.
Az egyik kollégámnak is volt ilyen problémája és akkor valami kapcsoló vagy relé volt kontakthibás. Kapott egy kis tisztogatást és azóta rendben van.

Sajnos nem tudja megmondani hogy pontosan mit piszkáltak meg hogy jó legyen…

Esetleg valakinek nincs tippje hogy merre keresgéljek?

Köszönöm,
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 13:26:28 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A hétvégén átépítettem a manuális klímát digitálisra, és azt vettem észre, hogy a motor leállítása után a motortérben lévő ventilátor még tovább forog pár mp.-ig függetlenül attól hogy hűt vagy fűt éppen.
Az egyik kollégámnak is volt ilyen problémája és akkor valami kapcsoló vagy relé volt kontakthibás. Kapott egy kis tisztogatást és azóta rendben van.

Sajnos nem tudja megmondani hogy pontosan mit piszkáltak meg hogy jó legyen…

Esetleg valakinek nincs tippje hogy merre keresgéljek?

Köszönöm,


Nekem is tovább forog a venti. 2-3 mp-ről van szó.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 13:58:18 »

Nekem is tovább forog a venti. 2-3 mp-ről van szó.

nekem is
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:01:33 »

nekem is
És ez nálam sincs másként. Akkor nem megy a ventillator, ha a motor leállítása elött pár percel lekapcsolom a klímát. Szerintem ez a normális működése.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:20:26 »

Nekem is egy kis segítségre lenne szükségem.

A nyűgöm a következő : Ha felkapcsolom a világítást , akkor kigyullad a "valami nyitva van" visszajelző.
Szerintem valami test hiba esetleg vezetékszakadás a hátsó ajtó körül (sedan) . Létezhet ez ?

Naplózva
Lalee82
Vendég
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 18:44:31 »

Eladó egy gyári Ford 6006-os 6 cd-s fejegység. Mondeoba és Fucusba. 20.000.-  Érd:06305612502
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 19:50:35 »

Na most segítsen valaki !! falbav

Délután beálltam az udvarba .  Bezártam a vasat . Este mennék ki de nem nyitja a távirányító . Kulccsal kinyitottam  de utána sem reagál semmire . Belülről a csomagtartót sem lehet felnyitni .  Nem záródik le belülről a központi zár sem. A kulcs gombjainak nyomkodására nyitáskor világit záráskor elalszik a lábtér világítás és valami relé kattog a kesztyűtartó körül  de ez minden .

Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:11:38 »

Na most segítsen valaki !! falbav

Délután beálltam az udvarba .  Bezártam a vasat . Este mennék ki de nem nyitja a távirányító . Kulccsal kinyitottam  de utána sem reagál semmire . Belülről a csomagtartót sem lehet felnyitni .  Nem záródik le belülről a központi zár sem. A kulcs gombjainak nyomkodására nyitáskor világit záráskor elalszik a lábtér világítás és valami relé kattog a kesztyűtartó körül  de ez minden .



Kipurcant az akkumulátor, kb. 8-9 V lehet benne. Hmm?
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:15:22 »

Kipurcant az akkumulátor, kb. 8-9 V lehet benne. Hmm?


Pöccre indul  rinya

A központi zárnak nincs valami külön biztosítéka ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:15:47 »

Kipurcant az akkumulátor, kb. 8-9 V lehet benne. Hmm?

Allt ugyan majd' 2 honapot, de poccre indult, amikor eredetisegvizsgara vittuk, es akkor is, amikor Tamas erte jott. Onnantol meg ment vele hazaig vagy 160 km-t meg, ami alatt szinten toltodnie kellett az akksinak. A generatornak semmi baja nem volt, kizart, hogy akksierobol ment volna hazaig toltes nelkul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:24:42 »

Allt ugyan majd' 2 honapot, de poccre indult, amikor eredetisegvizsgara vittuk, es akkor is, amikor Tamas erte jott. Onnantol meg ment vele hazaig vagy 160 km-t meg, ami alatt szinten toltodnie kellett az akksinak. A generatornak semmi baja nem volt, kizart, hogy akksierobol ment volna hazaig toltes nelkul.

AndyA

Csak azért írtam, mert májusban ugyanígy jártam. Este leállítottam, addig pöcre indult. Reggel ráfordított az indítóra, és vége lett. Műszerfal alatt relé kattog szüntelen, táv nem nyit, halvány lámpák. Lezártam kulccsal. Éjszaka összeszedte magát az akksi, és frankón kinyitotta az összes ajtót. Úgy maradt reggelig az utcán.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:25:23 »

Allt ugyan majd' 2 honapot, de poccre indult, amikor eredetisegvizsgara vittuk, es akkor is, amikor Tamas erte jott. Onnantol meg ment vele hazaig vagy 160 km-t meg, ami alatt szinten toltodnie kellett az akksinak. A generatornak semmi baja nem volt, kizart, hogy akksierobol ment volna hazaig toltes nelkul.

AndyA

Még mindig szavazok az akksira.
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:57:19 »

Még mindig szavazok az akksira.

Hát nem tudom . Ha a kinyitást nyomom az irányítón utána nyomva tartom a gombot , akkor leengedi az ablakokat , ha ugyanezt a zárás gombbal csinálom akkor meg felemeli .

Ráakasztottam a töltőt a biztonság kedvéért   de ez sem oldotta meg a problémát  falbav falbav falbav
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.25 hétfő, 21:18:37 írta szabotom » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 21:25:08 »

Hát nem tudom . Ha a kinyitást nyomom az irányítón utána nyomva tartom a gombot , akkor leengedi az ablakokat , ha ugyanezt a zárás gombbal csinálom akkor meg felemeli .

Ráakasztottam a töltőt a biztonság kedvéért   de ez sem oldotta meg a problémát  falbav falbav falbav

Ha az osszes ablakot kepes egyszerre fel-le tekerni, akkor a kozponti zarat is kellene tudni nyitni. Itt valami mas lesz, nem az akksi. Probald kifulelni, melyik rele kattog, azutan kikeresni a tablazatbol, hogy valoban annak kellene-e nyitni az ajtokat, ill. ennek nyoman elindulva biztositekot nezni. A rele csak a villanyt adja, de utana meg lehet biztositek az altala kapcsolt korben a zarakhoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 21:38:19 »

Ha az osszes ablakot kepes egyszerre fel-le tekerni, akkor a kozponti zarat is kellene tudni nyitni. Itt valami mas lesz, nem az akksi. Probald kifulelni, melyik rele kattog, azutan kikeresni a tablazatbol, hogy valoban annak kellene-e nyitni az ajtokat, ill. ennek nyoman elindulva biztositekot nezni. A rele csak a villanyt adja, de utana meg lehet biztositek az altala kapcsolt korben a zarakhoz.

AndyA


A biztosíték táblához való hozzáféráshez  le kell bontanom azt a pár csavart bal oldalon lent ?  (hiába új a vas elveszek még a részletekben   rinya)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:27:20 »


A biztosíték táblához való hozzáféráshez  le kell bontanom azt a pár csavart bal oldalon lent ?  (hiába új a vas elveszek még a részletekben   rinya)

Ket helyen van biztositek, de nem tudom, melyikben kellene keresni. Az egyik a vezetoulestol balra, amit mutattam is, kibuktatod a fiokot, majd kiemeled a zsanerjat, es akkor ki lehet venni az egesz fiokot. Mogotte van a tabla.

A masik a motorterben van, a kesztyutarto elott, a sarokban. Alighanem ott kattog a rele. Ehhez nem tudom, hogyan kell hozzaferni, mert sosem kellett piszkaljam. A tempomat drotozas is keszen benne volt az autoban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:34:43 »

Ket helyen van biztositek, de nem tudom, melyikben kellene keresni. Az egyik a vezetoulestol balra, amit mutattam is, kibuktatod a fiokot, majd kiemeled a zsanerjat, es akkor ki lehet venni az egesz fiokot. Mogotte van a tabla.

A masik a motorterben van, a kesztyutarto elott, a sarokban. Alighanem ott kattog a rele. Ehhez nem tudom, hogyan kell hozzaferni, mert sosem kellett piszkaljam. A tempomat drotozas is keszen benne volt az autoban.

AndyA

Délután feldobtam egy problémát de senki nem reagált rá  

" A nyűgöm a következő : Ha felkapcsolom a világítást , akkor kigyullad a "valami nyitva van" visszajelző.
Szerintem valami test hiba esetleg vezetékszakadás a hátsó ajtó körül (sedan) . Létezhet ez ?  "

Ha megpiszkálom a vezetékköteget ami átmegy a csomagtartó tetőbe akkor a csomagtartó világítás elhalványodik ill. felerősödik .

Ennek nem lehet valami köze hozzá ?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.25 hétfő, 22:37:24 írta szabotom » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:34:54 »

Ket helyen van biztositek, de nem tudom, melyikben kellene keresni. Az egyik a vezetoulestol balra, amit mutattam is, kibuktatod a fiokot, majd kiemeled a zsanerjat, es akkor ki lehet venni az egesz fiokot. Mogotte van a tabla.

A masik a motorterben van, a kesztyutarto elott, a sarokban. Alighanem ott kattog a rele. Ehhez nem tudom, hogyan kell hozzaferni, mert sosem kellett piszkaljam. A tempomat drotozas is keszen benne volt az autoban.

AndyA
A motortérben a légszürő mellett van a másik biztosító tábla.Amit temondasz ott a PCM modul a GEM modullal van és a motortérfelől megy rá a vezeték köteg.A köteget kivülről tudod leszedni a 2 modult meg bentről lehet kivenni mielőtt a rögzítő csavart kiszedted.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:37:45 »

Délután feldobtam egy problémát de senki nem reagált rá 

" A nyűgöm a következő : Ha felkapcsolom a világítást , akkor kigyullad a "valami nyitva van" visszajelző.
Szerintem valami test hiba esetleg vezetékszakadás a hátsó ajtó körül (sedan) . Létezhet ez ?  "


Ennek nem lehet valami köze hozzá ?
Az első ajtóknál lévő csatlakozókat csavard szét és fújd be kontaksprével hátha segít.Néha ezek beszoktak nedvesedni.Hátha segít.Utána az ablakot újra kell programozni nefelejtsd el hogy felmenjen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:39:44 »

Az első ajtóknál lévő csatlakozókat csavard szét és fújd be kontaksprével hátha segít.Néha ezek beszoktak nedvesedni.Hátha segít.Utána az ablakot újra kell programozni nefelejtsd el hogy felmenjen.

Ez lenne a kisebbik baj   egyenlőre a központi zár hanyatt esése idegesít  rinya
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:52:22 »

Ez lenne a kisebbik baj   egyenlőre a központi zár hanyatt esése idegesít  rinya
Még egy próbát megér áramtalanitsd a kocsit fél órára és utána próbáld meg mitcsinál.Csak mindent újra programozni kell beleértve a rádiót.Ha nem lesz javulás akkor szerelő és kikell mérni mi mitől nem megy.Hátha segítettem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:58:23 »

Még egy próbát megér áramtalanitsd a kocsit fél órára és utána próbáld meg mitcsinál.Csak mindent újra programozni kell beleértve a rádiót.Ha nem lesz javulás akkor szerelő és kikell mérni mi mitől nem megy.Hátha segítettem.

Mondjuk most már vaksötét van inkább holnapra halasztom . Látni úgy sem látok semmit. Mint teljesen kívülálló kérdezem , nem lehet biztosíték baja ? 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 23:06:58 »

Mondjuk most már vaksötét van inkább holnapra halasztom . Látni úgy sem látok semmit. Mint teljesen kívülálló kérdezem , nem lehet biztosíték baja ? 
Nézd én azt tudom mondani erre,hogy másik autómon ilyenkor nemvolt biztosíték baj ami itt lrhrt.Ehez megkell nézned a biztosítékokat mind a két táblán mert,hogy melyik az nem tudom.Holnap világosban csináld meg amit ajánlottam közben a biztosítékot megnézed éd meglátod mijavul vagy nem.Sok szerencsét.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 23:20:17 »

Nézd én azt tudom mondani erre,hogy másik autómon ilyenkor nemvolt biztosíték baj ami itt lrhrt.Ehez megkell nézned a biztosítékokat mind a két táblán mert,hogy melyik az nem tudom.Holnap világosban csináld meg amit ajánlottam közben a biztosítékot megnézed éd meglátod mijavul vagy nem.Sok szerencsét.

Még mielőtt leáramtalanítok megkérdezném AndyA -t tudja e a radió kódját ? Smiley Illetve szeretnék kérni valakitől valami programozási segédletet  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.25 hétfő, 23:22:19 írta szabotom » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 23:23:02 »

Még mielőtt leáramtalanítok megkérdezném AndyA -t tudja e a radió kódját ? Smiley
Hát az fontos.Vagy ha kiszeded a rádiót van rajta valami sorozetszám vagy írás abból TZS-ALF-RELHIST is megtudja mondani.Aztán írd fel,hogy meglegyen.Szurkolok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 23:25:04 »

Hát az fontos.Vagy ha kiszeded a rádiót van rajta valami sorozetszám vagy írás abból TZS-ALF-RELHIST is megtudja mondani.Aztán írd fel,hogy meglegyen.Szurkolok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eljen eljen eljen


 worship worship
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2011.07.26 kedd, 07:20:03 »

Biztosíték baja van ez már biztos . Remélem a hiba forrását is megtaláltam.   (csomagtér ajtó)

Íme :




Abban kérnék még segítséget , hogy az akksi saru levétele és felrakása után mit kell és hogyan újraprogramozni ?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 07:27:54 írta szabotom » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2011.07.26 kedd, 07:35:45 »

Biztosíték baja van ez már biztos . Remélem a hiba forrását is megtaláltam.   (csomagtér ajtó)

Íme :




Abban kérnék még segítséget , hogy az akksi saru levétele és felrakása után mit kell és hogyan újraprogramozni ?

A négy ablakot egyenként kell:agyújtás ráad és ablakfelhúz teljesen majd továbbnyomod a kapcsolót és nyomvatartva azt 5-6 másodpercig és kész.Ezzel megoldva az automata felhúzás.Utána a rádió ahol van 4 vízszintes vonal.Az alatta lévő számokkal egyenként sorba kell beütni a számokat majd a 4 szám után az 5.-el ok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2011.07.26 kedd, 07:38:54 »

Még mielőtt leáramtalanítok megkérdezném AndyA -t tudja e a radió kódját ? Smiley Illetve szeretnék kérni valakitől valami programozási segédletet  Wink

Ott van a kezikonyvben, szerintem beleirtam a helyere. De ha kihuzod a radiot (villak a kesztyutartoban), az oldalan levo kod alapjan tobben meg tudjak itt mondani. Levelezoszerver valtas miatt nem ferek hozza ahhoz a levelhez, amiben anno nekem megirtak, nem tudom megnezni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2011.07.26 kedd, 08:45:52 »

A probléma letudva   (megszűnt az "ajtó nyitva" hiba is)  integet2 integet2

Köszönöm a segítséget mindenkinek

 worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 08:48:59 írta szabotom » Naplózva
htcsnb
Vendég
« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2011.07.26 kedd, 12:28:56 »

Kedves márkatársak! Az autóm Ford Mondeo Trend kombi duratog di 1998ccm dizel.
Az elmúlt időszakban jelentkézétt a következőkben leírt hibajelenség az autómnál.
Menet közben a motor néhány, Talán 2-3 másodpercre kigagy. Izzitáslámpa és a motorjelzéslámpa valamint az elektromos órában lévő pirosled ligyullad és néhány másodperc mulva kialszik. ezt követően a motor tünetmentesen megy tovább. Ezt a hibajelenséget változatos időközönkét produkálja.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2011.07.26 kedd, 18:43:10 »

Kedves márkatársak! Az autóm Ford Mondeo Trend kombi duratog di 1998ccm dizel.
Az elmúlt időszakban jelentkézétt a következőkben leírt hibajelenség az autómnál.
Menet közben a motor néhány, Talán 2-3 másodpercre kigagy. Izzitáslámpa és a motorjelzéslámpa valamint az elektromos órában lévő pirosled ligyullad és néhány másodperc mulva kialszik. ezt követően a motor tünetmentesen megy tovább. Ezt a hibajelenséget változatos időközönkét produkálja.

Szia!
Gyári műszerrel olvastass hibakódot, de ha az órában lévő led is ég, az immobiliser problémára utal.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2011.07.27 szerda, 01:00:37 »

Ma lett lábtérvilágításom a vezetőoldalon (minden szentnek maga felé hajlik a pákája), igaz, sok töketlenkedés árán, mert behúzás után nem lámpáztam le a vezetéket. Mire mindent szépen beforrasztottam, kiderült, hogy valahol megszakadt a vezeték. Így csinálhattam újra (igaz, erősebb vezetékkel), aztán jött a szürkület...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2011.07.27 szerda, 01:08:41 »

Ma lett lábtérvilágításom a vezetőoldalon (minden szentnek maga felé hajlik a pákája), igaz, sok töketlenkedés árán, mert behúzás után nem lámpáztam le a vezetéket. Mire mindent szépen beforrasztottam, kiderült, hogy valahol megszakadt a vezeték. Így csinálhattam újra (igaz, erősebb vezetékkel), aztán jött a szürkület...

 eljen  taps ... gondolj arra, hogy a másik oldal már rutinból fog menni  Wink  nyes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2011.07.27 szerda, 07:47:31 »

eljen  taps ... gondolj arra, hogy a másik oldal már rutinból fog menni  Wink  nyes

En eleve akkora madzagot huztam be, hogy aterjen a masik oldalra, es a vezetoooldalon csak leagazast csinaltam neki. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2011.07.27 szerda, 08:05:36 »

Ma lett lábtérvilágításom a vezetőoldalon (minden szentnek maga felé hajlik a pákája), igaz, sok töketlenkedés árán, mert behúzás után nem lámpáztam le a vezetéket. Mire mindent szépen beforrasztottam, kiderült, hogy valahol megszakadt a vezeték. Így csinálhattam újra (igaz, erősebb vezetékkel), aztán jött a szürkület...

Honnan vetted hozzá a kapcsolt szálat?
Nekem is megvan a bontott aljzat csak be kellene kötnöm.

Köszi,
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2011.07.27 szerda, 08:08:53 »

En eleve akkora madzagot huztam be, hogy aterjen a masik oldalra, es a vezetoooldalon csak leagazast csinaltam neki. :-)

AndyA

Én is pontosan így tettem, és pont a "főkábelt" nem lámpáztam le. Nyúlt az arcom egyet, amikor minden a helyére került, aztán mégse volt benne áram. Na akkor kezdtem méregetni, aztán kiderült hogy hol a hiba. Kezdhettem behúzni egy másik kábelt, aztán csak a vezetőoldalig jutottam el vele.
De tényleg, kérdezni is akartam tőled, hogy hogy csinálod a leágazásokat? Én a kábel megszakítása nélkül ráforrasztom a leágazást, de nem vagyok egy elektroműszerész, szóval hogy a legjobb?
Ja, és még nem válaszoltál a LED-ekkel kapcsolatban.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2011.07.27 szerda, 08:22:11 »

Én is pontosan így tettem, és pont a "főkábelt" nem lámpáztam le. Nyúlt az arcom egyet, amikor minden a helyére került, aztán mégse volt benne áram. Na akkor kezdtem méregetni, aztán kiderült hogy hol a hiba. Kezdhettem behúzni egy másik kábelt, aztán csak a vezetőoldalig jutottam el vele.
De tényleg, kérdezni is akartam tőled, hogy hogy csinálod a leágazásokat? Én a kábel megszakítása nélkül ráforrasztom a leágazást, de nem vagyok egy elektroműszerész, szóval hogy a legjobb?
Ja, és még nem válaszoltál a LED-ekkel kapcsolatban.

nyes

En azt szoktam, hogy meghamozom a kabelt egy darabon, a leagazas csupaszolt veget korben ratekerem (csak sodrott drotot szabad autoban hasznalni!), es csak ezutan onozom a kettot egyutt. Azutan attol fuggoen, hogy van-e lehetoseg az eredeti drotra vagas nelkul zsugorcsovet huzni a forrasztas elott vagy nem, zsugorcso vagy szigszalag megy ra.

Mit kerdeztel LED ugyben? Alighanem elsiklottam folotte.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2011.07.27 szerda, 08:53:39 »

Honnan vetted hozzá a kapcsolt szálat?
Nekem is megvan a bontott aljzat csak be kellene kötnöm.

Köszi,


Az utastérvilágításról húztam be, az volta a legegyszerűbb...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.