Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:33:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550 551 552 553 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11160670 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27250 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 18:56:43 »

A ventilátoron a saját fordulatszám-szabályzása van (tápot kap, meg talán egy PWM jelet a PCM-től), ventilátorral együtt bontottan 20-40 között szerintem megkapod, nekem 20 volt két éve. Ha jól tudom ki lehet vezéreltetni diagnosztikai cuccokkal a ventilátort, legalábbis Forscan-ben van, az meg elvileg a gyári programot koppintja ilyen téren. Ezzel le lehetne tesztelni, hogy tényleg a venti a hibás, vagy sem. De ha az a hibás, akkor sem biztos, hogy bármi baja van az elektronikájának, lehet a kefe elkopott, vagy a csapágy megszorult (nekem utóbbi volt a probléma, előbbire is volt már itt példa).

Értem, köszi.
A klímás szaki azt mondta, hogy a 'kolléga rádugja a gépre és egyből kiderül, hogy a ventilátoral van-e vagy nem'), csak arra most nem akartam első körben költeni, amíg minden más nem lett kizárva.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27251 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 19:15:24 »

Értem, köszi.
A klímás szaki azt mondta, hogy a 'kolléga rádugja a gépre és egyből kiderül, hogy a ventilátoral van-e vagy nem'), csak arra most nem akartam első körben költeni, amíg minden más nem lett kizárva.

Kicsit visszaolvastam a hsz-eidet. Ezek szerint a PCM nem húzza meg a relét, ami utána a kuplungot behúzná. Tehát az ő belső logikája szerint vagy nincs igény, hogy menjen a klíma, vagy valami miatt nem szabad (nyomások nincsenek rendben pl.), és ezért nem húz relét. Amíg ez így van, addig a ventilátort meg sem próbálja elindítani, aminek a hibája esetén egy idő után menetszél nélkül a magas oldali nyomás túlzott megnövekedése miatt letiltana, majd egy hűlési periódus után visszakapcsolna, aztán megint tilt, stb. Én úgy tudom, hogy a PCM nem látja, hogy mi történik a ventilátorral, ő csak kiadja a vezérlőjelet. Hogyha a ventilátor (vagy elektronikája) halott lenne, az nem akadályozná meg abban, hogy járassa a klímakompresszort, amíg a nyomás rendben.

A kisebb litániám lényege, hogy az eddigi írásaid alapján szerintem nem a ventilátor a probléma, és azt kéne megkeresni, hogy miért nem húzza a relét a PCM. Kezdve a nyomáskapcsolókkal. Ami amúgyis a következő lépésetek lett volna. Tehát feleslegesen koptattam a billentyűzetet...  hehe
Naplózva
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27252 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 19:30:15 »

Kicsit visszaolvastam a hsz-eidet. Ezek szerint a PCM nem húzza meg a relét, ami utána a kuplungot behúzná. Tehát az ő belső logikája szerint vagy nincs igény, hogy menjen a klíma, vagy valami miatt nem szabad (nyomások nincsenek rendben pl.), és ezért nem húz relét. Amíg ez így van, addig a ventilátort meg sem próbálja elindítani, aminek a hibája esetén egy idő után menetszél nélkül a magas oldali nyomás túlzott megnövekedése miatt letiltana, majd egy hűlési periódus után visszakapcsolna, aztán megint tilt, stb. Én úgy tudom, hogy a PCM nem látja, hogy mi történik a ventilátorral, ő csak kiadja a vezérlőjelet. Hogyha a ventilátor (vagy elektronikája) halott lenne, az nem akadályozná meg abban, hogy járassa a klímakompresszort, amíg a nyomás rendben.

A kisebb litániám lényege, hogy az eddigi írásaid alapján szerintem nem a ventilátor a probléma, és azt kéne megkeresni, hogy miért nem húzza a relét a PCM. Kezdve a nyomáskapcsolókkal. Ami amúgyis a következő lépésetek lett volna. Tehát feleslegesen koptattam a billentyűzetet...  hehe

 vigyor3 Köszönöm Neked is a segítséget. GSR fórumtárstól (a tudásomhoz mérve akár szakinak is titulálhatnám *) már kaptam egy elég részletes leírást (de a lényege a Te 'litániádnak'  vigyor3 ahogy olvasom ugyanaz), mi mentén kellene haladnom, úgyhogy most nézem a nyomáskapcsolókat.  worship

* szerk.: ok, nem csak a tudásomhoz mérve az sry.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.20 hétfő, 20:09:03 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #27253 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 21:36:21 »

Sziasztok!

Segítség kellene az alábbi hibát kaptam. Nincs rendes töltésem. A generátort elvileg a Székesfehérvári Indi-car bevizsgálta. Azt mondták jó.
P1246 Generator load input circuit fault
Nem tudom mi lehet a baj, generátor? De ha igen akkor az indi-car tesztjén miért nem derült ki?
Esetleg valaki már találkozott ezzel?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27254 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 22:02:42 »

Hi,

csak mert az előző napokban írtam a riasztó, majd tempomat gondjaimmal ezért írok ismét ide...
A tempomatom ugyebár magától megjavult  3 nap elteltével wow1

Ma egy kicsit játszottam a telómon a Forscan progival és igen érdekes dolgokat talált.
Első körben 2 hiba is volt:
Code: B1318 - Battery voltage Low
Code: U1262 - SCP Data Link Fault
ezek ugyebár eredhettek attól is, h az akku többször is le lett kötve amikor a riasztó miatt nem kapott áramot az üa szoppattyú
de a PCM-nél nem volt hiba:
===PCM DTC ===
Successfull DTC reading, no error codes found

töröltem a hibakódokat és ezután már többet nem jött elő az előző 2 hibakód (beindítottam, leállítottam a motort 2-3 alkalommal) DE előjött egy új:
===PCM DTC P1000===
Code: P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete

és ezt nem is lehet törölni...
elvileg nem komoly hiba, csak le kellene futtatni a tesztet de ezt telóval tuti lehetetlen.

valakinek ötlete ezzel kapcs?
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.20 hétfő, 22:05:13 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27255 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 23:04:47 »

Hi,

csak mert az előző napokban írtam a riasztó, majd tempomat gondjaimmal ezért írok ismét ide...
A tempomatom ugyebár magától megjavult  3 nap elteltével wow1

Ma egy kicsit játszottam a telómon a Forscan progival és igen érdekes dolgokat talált.
Első körben 2 hiba is volt:
Code: B1318 - Battery voltage Low
Code: U1262 - SCP Data Link Fault
ezek ugyebár eredhettek attól is, h az akku többször is le lett kötve amikor a riasztó miatt nem kapott áramot az üa szoppattyú
de a PCM-nél nem volt hiba:
===PCM DTC ===
Successfull DTC reading, no error codes found

töröltem a hibakódokat és ezután már többet nem jött elő az előző 2 hibakód (beindítottam, leállítottam a motort 2-3 alkalommal) DE előjött egy új:
===PCM DTC P1000===
Code: P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete

és ezt nem is lehet törölni...
elvileg nem komoly hiba, csak le kellene futtatni a tesztet de ezt telóval tuti lehetetlen.

valakinek ötlete ezzel kapcs?


P1000 majd magától eltűnik.

Sziasztok!

Segítség kellene az alábbi hibát kaptam. Nincs rendes töltésem. A generátort elvileg a Székesfehérvári Indi-car bevizsgálta. Azt mondták jó.
P1246 Generator load input circuit fault
Nem tudom mi lehet a baj, generátor? De ha igen akkor az indi-car tesztjén miért nem derült ki?
Esetleg valaki már találkozott ezzel?

Circuit fault, vagyis az áramkörben hiba van. Ha nem a generátor, akkor a vezetékeket, csatlakozásokat is át kéne nézni.
Hogy vizsgálták be a generátort?
A "nincs rendes" az mit takar pontosan?
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.20 hétfő, 23:13:04 írta tpmportal » Naplózva
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #27256 Dátum: 2015.07.21 kedd, 11:58:15 »

Nem tudom nem e generátor, Az indi-car számítógépes tesztpadon tesztelte le a generátort.
Különböző terhelések mellett. A maximális teljesítményen is tesztelték üzem melegen. Ők azt mondják jó.
Nálam az a jelenség tompított semmi extra fogyasztó feszültség 14,4-14,2 viszont az akkumlátor felé 50 A folyik.
Meleg a pozitív oldali csatlakozó nem kicsit és a generátor is melegszik.
Minél több fogyasztót kapcsolok annál jobban megy le a töltő áram 13,8-13,5 felmegy 60-70 A-re
Bekapcsolom a klímát , el indul a belső levegő befújás és a 2 hűtő venti és feszültség 12v vagy adott esetben alá is esik.
És akkor már biztos hogy nincs töltésem. Ilyenkor már hallani a motor hangján is ingadozik az alapjárat.
Most az a dilemma hogy az spec műhely tesztje szint jó a generátor. De a kocsiba meg nem jó.
Autó villamossági szerelő meg azt mondja szerinte a generátor ***. De nem érti hogy miért volt jó a tesztpadon.
Az indi car azt mondja valami fogyasztó bent marad hogy 50 A alapjáraton amit tölt a generátor.
De mi amit lehetett és eszünkbe jutott kimértünk. Izzítás nem marad bent kikapcsol szépen.
Ha a kocsi motorja áll , csak gyújtáson van nincs 0,1A fogyasztás. Ha a motor jár 50 ampert mutat a műszer.
De elképzelésem nincs mi tudna felvenni 50 Ampert. Mert ha mindent felkapcsolok full terhelésen, akkor se megy 80-90 fölé.
Szóval alapból a 50 nagyon sok de nem tudom mi vihet el annyit. Illetve nem is vagyok meggyőződve hogy valami is fogyaszt annyit.
Inkább a generátor tölt rá indokolatlanul ennyit.

Valakinek valami ötlete?
 

P1000 majd magától eltűnik.

Circuit fault, vagyis az áramkörben hiba van. Ha nem a generátor, akkor a vezetékeket, csatlakozásokat is át kéne nézni.
Hogy vizsgálták be a generátort?
A "nincs rendes" az mit takar pontosan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27257 Dátum: 2015.07.21 kedd, 13:03:26 »

Nem tudom nem e generátor, Az indi-car számítógépes tesztpadon tesztelte le a generátort.
Különböző terhelések mellett. A maximális teljesítményen is tesztelték üzem melegen. Ők azt mondják jó.
Nálam az a jelenség tompított semmi extra fogyasztó feszültség 14,4-14,2 viszont az akkumlátor felé 50 A folyik.
Meleg a pozitív oldali csatlakozó nem kicsit és a generátor is melegszik.
Minél több fogyasztót kapcsolok annál jobban megy le a töltő áram 13,8-13,5 felmegy 60-70 A-re
Bekapcsolom a klímát , el indul a belső levegő befújás és a 2 hűtő venti és feszültség 12v vagy adott esetben alá is esik.
És akkor már biztos hogy nincs töltésem. Ilyenkor már hallani a motor hangján is ingadozik az alapjárat.
Most az a dilemma hogy az spec műhely tesztje szint jó a generátor. De a kocsiba meg nem jó.
Autó villamossági szerelő meg azt mondja szerinte a generátor ***. De nem érti hogy miért volt jó a tesztpadon.
Az indi car azt mondja valami fogyasztó bent marad hogy 50 A alapjáraton amit tölt a generátor.
De mi amit lehetett és eszünkbe jutott kimértünk. Izzítás nem marad bent kikapcsol szépen.
Ha a kocsi motorja áll , csak gyújtáson van nincs 0,1A fogyasztás. Ha a motor jár 50 ampert mutat a műszer.
De elképzelésem nincs mi tudna felvenni 50 Ampert. Mert ha mindent felkapcsolok full terhelésen, akkor se megy 80-90 fölé.
Szóval alapból a 50 nagyon sok de nem tudom mi vihet el annyit. Illetve nem is vagyok meggyőződve hogy valami is fogyaszt annyit.
Inkább a generátor tölt rá indokolatlanul ennyit.

Valakinek valami ötlete?
 

venti nem megy olyankor?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27258 Dátum: 2015.07.21 kedd, 14:25:55 »

Tegnap délután jöttünk haza Pestről 36-37°C, dettó uezt játszotta azzal a különbséggel, hogy nekem nem kapcsolgatott ki-be 10 percenként, hanem frankón hűtött, egyszer csak eltűnt kb 20 percre, majd Low fokozaton fújt vmi kis hideget folyamatosan.

na ehhez a jelenséghez új fejlemény. Tegnap este kezdte. Álltunk a pirosnál, egyszer csak iszonyat csörgő hang. Körülnéztünk, mondom kinek az autója akar szétesni! Elindulok, kicsit kisebb a zörej, de még mindig hallom. Mondom ezek mi vagyunk.
Ma reggel is csinálta folyamatosan. Rányomtam a klímát, abban a pillanatban néma csend. Klíma kikapcsol, abban a másodpercben csörgés-zörgés újra. Klíma be, csönd. Ez mi a túró?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27259 Dátum: 2015.07.21 kedd, 14:44:29 »

na ehhez a jelenséghez új fejlemény. Tegnap este kezdte. Álltunk a pirosnál, egyszer csak iszonyat csörgő hang. Körülnéztünk, mondom kinek az autója akar szétesni! Elindulok, kicsit kisebb a zörej, de még mindig hallom. Mondom ezek mi vagyunk.
Ma reggel is csinálta folyamatosan. Rányomtam a klímát, abban a pillanatban néma csend. Klíma kikapcsol, abban a másodpercben csörgés-zörgés újra. Klíma be, csönd. Ez mi a túró?

Klímakompresszor csapágya?

Nem tudom nem e generátor, Az indi-car számítógépes tesztpadon tesztelte le a generátort.
Különböző terhelések mellett. A maximális teljesítményen is tesztelték üzem melegen. Ők azt mondják jó.
Nálam az a jelenség tompított semmi extra fogyasztó feszültség 14,4-14,2 viszont az akkumlátor felé 50 A folyik.
Meleg a pozitív oldali csatlakozó nem kicsit és a generátor is melegszik.
Minél több fogyasztót kapcsolok annál jobban megy le a töltő áram 13,8-13,5 felmegy 60-70 A-re
Bekapcsolom a klímát , el indul a belső levegő befújás és a 2 hűtő venti és feszültség 12v vagy adott esetben alá is esik.
És akkor már biztos hogy nincs töltésem. Ilyenkor már hallani a motor hangján is ingadozik az alapjárat.
Most az a dilemma hogy az spec műhely tesztje szint jó a generátor. De a kocsiba meg nem jó.
Autó villamossági szerelő meg azt mondja szerinte a generátor ***. De nem érti hogy miért volt jó a tesztpadon.
Az indi car azt mondja valami fogyasztó bent marad hogy 50 A alapjáraton amit tölt a generátor.
De mi amit lehetett és eszünkbe jutott kimértünk. Izzítás nem marad bent kikapcsol szépen.
Ha a kocsi motorja áll , csak gyújtáson van nincs 0,1A fogyasztás. Ha a motor jár 50 ampert mutat a műszer.
De elképzelésem nincs mi tudna felvenni 50 Ampert. Mert ha mindent felkapcsolok full terhelésen, akkor se megy 80-90 fölé.
Szóval alapból a 50 nagyon sok de nem tudom mi vihet el annyit. Illetve nem is vagyok meggyőződve hogy valami is fogyaszt annyit.
Inkább a generátor tölt rá indokolatlanul ennyit.

Valakinek valami ötlete?
 


A generátor nem tud indokolatlanul tölteni. Valami felvesz akkora áramot.
Naplózva
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #27260 Dátum: 2015.07.21 kedd, 15:11:56 »

venti nem megy olyankor?

Mikor már besokkal a generátor akkor az is megy.
De alap esetben nem megy.
Akkor sincs nagy gond ha nem klímázok mert sokkal ritkábban kapcsol akkor a wentillátor és van nagy fogayztás
Naplózva
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #27261 Dátum: 2015.07.21 kedd, 15:16:40 »

Klímakompresszor csapágya?

A generátor nem tud indokolatlanul tölteni. Valami felvesz akkora áramot.

Én szerintem meg tud indokolatlanul tölteni, mert az ECU vezérli gerjeszti, és ha a gerjesztésnél valami probléma van, vagy a szabályzóba lehet tudja túltölteni.
Gyújtáson nincs semmi áramfelvétel járó motornál meg 50 amperrel tölt a generátor. Nem ég semmi fogyasztó csak elindítottam.
Nincs olyan cucc ami annyi áramot fel tudna venni de nem olvadna el egy idő után Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27262 Dátum: 2015.07.21 kedd, 15:25:06 »

Én szerintem meg tud indokolatlanul tölteni, mert az ECU vezérli gerjeszti, és ha a gerjesztésnél valami probléma van, vagy a szabályzóba lehet tudja túltölteni.
Gyújtáson nincs semmi áramfelvétel járó motornál meg 50 amperrel tölt a generátor. Nem ég semmi fogyasztó csak elindítottam.
Nincs olyan cucc ami annyi áramot fel tudna venni de nem olvadna el egy idő után Smiley
Hello Roli,
kiegészítő fűtés relékről már lehúztad a gyertyákra menő sarukat?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27263 Dátum: 2015.07.21 kedd, 15:45:24 »

Én szerintem meg tud indokolatlanul tölteni, mert az ECU vezérli gerjeszti, és ha a gerjesztésnél valami probléma van, vagy a szabályzóba lehet tudja túltölteni.
Gyújtáson nincs semmi áramfelvétel járó motornál meg 50 amperrel tölt a generátor. Nem ég semmi fogyasztó csak elindítottam.
Nincs olyan cucc ami annyi áramot fel tudna venni de nem olvadna el egy idő után Smiley

És szerinted akkor az az áram merre folyik? Tehát elindul a generátortól, és? Min keresztül folyik vissza a testre? Vagy eldisszipálódik a sztratoszférában?
Naplózva
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #27264 Dátum: 2015.07.21 kedd, 16:33:18 »

És szerinted akkor az az áram merre folyik? Tehát elindul a generátortól, és? Min keresztül folyik vissza a testre? Vagy eldisszipálódik a sztratoszférában?

Nem tölti az aksit mint a marha, plusz nyilván valamennyi fogyasztás van 10-20 amper.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27265 Dátum: 2015.07.21 kedd, 17:13:49 »

Nem tölti az aksit mint a marha, plusz nyilván valamennyi fogyasztás van 10-20 amper.

Ez nem egészen így működik. Nem a generátor, vagy annak a vezérlése dönti el, hogy mekkora áramot ad le a generátor. Az annyi lesz, amennyit a PCM által kívánt feszültség tartásához kell, vagyis amennyi a rákapcsolt fogyasztókon az adott feszültségnél átfolyik. Ha nagyobb kitöltési tényezővel gerjeszted a forgórészt, akkor a feszültség is fel fog futni az árammal együtt (az impedancia marad).
Tehát valami fogyasztó felvesz indokolatlanul nagy áramot. Ha ez az akkumulátor, akkor vagy sz@r, vagy le van nagyon merülve.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27266 Dátum: 2015.07.21 kedd, 17:30:54 »

Ha ez az akkumulátor, akkor vagy sz@r, vagy le van nagyon merülve.

vagy ahogy Ervin is írta, zárlatos kieg,gyertya. (persze, ha van az autóban)
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27267 Dátum: 2015.07.21 kedd, 18:19:34 »

vagy ahogy Ervin is írta, zárlatos kieg,gyertya. (persze, ha van az autóban)

Én most ezt arra írtam, hogyha az akku veszi fel. Ha nem az veszi fel, akkor bármi más is lehet.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27268 Dátum: 2015.07.21 kedd, 18:26:30 »

Én most ezt arra írtam, hogyha az akku veszi fel. Ha nem az veszi fel, akkor bármi más is lehet.

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #27269 Dátum: 2015.07.22 szerda, 09:25:59 »

Sziasztok!

Ismét segítséget szeretnék kérni, mert egy fél órás szöszmötölés után nem sikerült megoldást találnom:

-kilépőfényes tükreim vannak. A jobb tökéletesen működik, a bal viszont nem világít. Amit meglestem: az izzó jó, műszer híján megmozgattam ezt-azt, hogy esetleg kontakthiba okozza-e a dolgot, de nem "lőn világosság". Korábban biztosan működött a tükör fűtése, ebben a melegben nem tudtam gyorsan kipróbálni (hátha azzal függ össze). Amiben nem vagyok biztos, hogy a fény világított-e korábban  Huh?.
-a kesztyűtartóban lévő világítás nem működik: Izzó jó, másikkal sem világít, szintén megmozgattam a vezetékeket, de semmi hatása. Ezt már láttam világítani korábban Smiley.
-melyik a rádió biztosítéka? Kézikönyv a 69-est írja, de ha kihúztam is vígan szólt a rádió.

A bizonytalanságaim oka az, hogy néhány hete van meg az autó, és minden apróságra nem emlékszem  Undecided.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27270 Dátum: 2015.07.22 szerda, 10:12:07 »

na ehhez a jelenséghez új fejlemény. Tegnap este kezdte. Álltunk a pirosnál, egyszer csak iszonyat csörgő hang. Körülnéztünk, mondom kinek az autója akar szétesni! Elindulok, kicsit kisebb a zörej, de még mindig hallom. Mondom ezek mi vagyunk.
Ma reggel is csinálta folyamatosan. Rányomtam a klímát, abban a pillanatban néma csend. Klíma kikapcsol, abban a másodpercben csörgés-zörgés újra. Klíma be, csönd. Ez mi a túró?
szíjfeszítő,generátor szabfutó vagy csapágy,őtengelyszíjtárcsa.........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #27271 Dátum: 2015.07.22 szerda, 15:42:37 »

Sziasztok!
Klíma problémám van, és nem a manuális klíma panel a hiba. 1 fokozaton tökéletesen működik, 2-3-4 fokozatban működik a ventilátor, de valamiért kikapcsol a klíma.
Valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm.
Naplózva
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #27272 Dátum: 2015.07.22 szerda, 16:11:24 »

Hello Roli,
kiegészítő fűtés relékről már lehúztad a gyertyákra menő sarukat?

Helló Ervin!

Én nem tudom hogy van e benne kiegészítő fűtés. Ha igen akkor hol?
De tegnap megmértem rendesen a töltést a töltő kábelnél a hengerfej előtt.
Szóval indítás után kb 15 Amper, tompitottra 30A , Refivel 40A, beindítom a klímát megy a befújás kb 50-55 amper, Elindul a 2 hűttő ventillátor 80-90-100 A.
Ezt így bírja egy kis ideig, a feszültség folyamatosan esik le 14,1 ről le esik 12,5 vagy alá generátor tölt 90-100 ampert.
És egyszer csak lekapocsól a töltés. Nincs amper, azt bekapcsol 90 A, kikapcsol 0A, ki be kapcsol. Le veszem a klímát ki be kapcsol, azt egyszer csak 60-70A és megy szépen lefelé és megy fel a feszültség is 14,1-2 ig.
Lehúzom a generátor vezérlést. full terhelésen 80A a töltö áram. És akár egy órát is megy úgy hogy nem kapcsol le. A feszültség vissza esik 13 v alá , de legalább nem kapcsol ki be.
Szóval most vagy a generátor vezérlése *** és túlvezérli annyi töltést kér amit már nem bír , vagy valami dioda *** felmelegszik és azért nem tölt max terhelés környékén.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27273 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 08:56:12 »

Helló Ervin!

Én nem tudom hogy van e benne kiegészítő fűtés. Ha igen akkor hol?
De tegnap megmértem rendesen a töltést a töltő kábelnél a hengerfej előtt.
Szóval indítás után kb 15 Amper, tompitottra 30A , Refivel 40A, beindítom a klímát megy a befújás kb 50-55 amper, Elindul a 2 hűttő ventillátor 80-90-100 A.
Ezt így bírja egy kis ideig, a feszültség folyamatosan esik le 14,1 ről le esik 12,5 vagy alá generátor tölt 90-100 ampert.
És egyszer csak lekapocsól a töltés. Nincs amper, azt bekapcsol 90 A, kikapcsol 0A, ki be kapcsol. Le veszem a klímát ki be kapcsol, azt egyszer csak 60-70A és megy szépen lefelé és megy fel a feszültség is 14,1-2 ig.
Lehúzom a generátor vezérlést. full terhelésen 80A a töltö áram. És akár egy órát is megy úgy hogy nem kapcsol le. A feszültség vissza esik 13 v alá , de legalább nem kapcsol ki be.
Szóval most vagy a generátor vezérlése *** és túlvezérli annyi töltést kér amit már nem bír , vagy valami dioda *** felmelegszik és azért nem tölt max terhelés környékén.


a bal lábad alatt van kívül a tűzfalon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27274 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 09:30:54 »

Helló Ervin!

Én nem tudom hogy van e benne kiegészítő fűtés. Ha igen akkor hol?
De tegnap megmértem rendesen a töltést a töltő kábelnél a hengerfej előtt.
Szóval indítás után kb 15 Amper, tompitottra 30A , Refivel 40A, beindítom a klímát megy a befújás kb 50-55 amper, Elindul a 2 hűttő ventillátor 80-90-100 A.
Ezt így bírja egy kis ideig, a feszültség folyamatosan esik le 14,1 ről le esik 12,5 vagy alá generátor tölt 90-100 ampert.
És egyszer csak lekapocsól a töltés. Nincs amper, azt bekapcsol 90 A, kikapcsol 0A, ki be kapcsol. Le veszem a klímát ki be kapcsol, azt egyszer csak 60-70A és megy szépen lefelé és megy fel a feszültség is 14,1-2 ig.
Lehúzom a generátor vezérlést. full terhelésen 80A a töltö áram. És akár egy órát is megy úgy hogy nem kapcsol le. A feszültség vissza esik 13 v alá , de legalább nem kapcsol ki be.
Szóval most vagy a generátor vezérlése *** és túlvezérli annyi töltést kér amit már nem bír , vagy valami dioda *** felmelegszik és azért nem tölt max terhelés környékén.


Biztos, hogy van benn, ott ahol Alf írta egy alu patronban 3db gyertya..kösd le az összeset és próbáld úgy.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27275 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 13:39:36 »

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az aktív közreműködést a klímagondom felderítésében, ma kiderült, hogy a ventilátoron található vezérlőegységben adta meg valami magát, tehát ventilátor csere lesz.
Köszönöm még egyszer Mindenkinek a segítségét!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.23 csütörtök, 14:04:25 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27276 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 14:49:56 »

szíjfeszítő,generátor szabfutó vagy csapágy,őtengelyszíjtárcsa.........

generátor nem szab.futós, generátor most lett felújítva.

Szíjfeszítőt v főtengőtárcsát  eplus2 hogy lehet megnézni, h melyik a lúdas? A csörgő, zörgő fémes hang egyébként a klímakompresszortól jön. Nem lehet,h annak a szabadonfutója adta meg magát?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mathew89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #27277 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 17:25:11 »

Sziasztok!

2004 es Mondeomban a gyári Blaupunkt Travelpilot EX fejegység van amitől nem szeretnék megvállni, de egy mélyládával szeretném kiegészíteni a rendszert.
Azt láttam hogy nincs erősítő jelkimenete. A kérdésem az lenne hogy ehhez a fejegységhez használható e a neten megtalálható Mini ISO -RCA (jelkimenet) átalakító kábel, vagy marad a magas jelszintű jelátviteles megoldás? (az erősítő tudja)
Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Huh?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27278 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 17:32:51 »

generátor nem szab.futós, generátor most lett felújítva.

Szíjfeszítőt v főtengőtárcsát  eplus2 hogy lehet megnézni, h melyik a lúdas? A csörgő, zörgő fémes hang egyébként a klímakompresszortól jön. Nem lehet,h annak a szabadonfutója adta meg magát?

A klímakompresszor ott van a főtengely tárcsa mellett. Nekem is volt egy erőteljes zörgő hang. A főtengely tárcsa cseréjével a hang megszűnt.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27279 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 17:38:01 »

A klímakompresszor ott van a főtengely tárcsa mellett. Nekem is volt egy erőteljes zörgő hang. A főtengely tárcsa cseréjével a hang megszűnt.

 eljen worship

tudom, csak a fura, h klíma nélkül zörög, klímával nem.
ezért akarom vhogy kizárni más hiba lehetőségét. Mert klíma ki-beszerelésre mondtak 20e ft. És akkor még nem csapágyazták, nem fejtették vissza a gázt és nem töltötték fel.
Szóval, ha a főtengelytárcsa a hibás, akkor passzolnám a + 20e ft szerelési díjat. Egyébként most ott tartok, h bontott megy bele, ha a klíma az. és kiszedem, visszarakom én magam. Csak ha a tárcsa  bibis, akkor nem szívesen szszedném szét + vennék bele bontott kompresszort.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27280 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 18:28:57 »

generátor nem szab.futós, generátor most lett felújítva.

Szíjfeszítőt v főtengőtárcsát  eplus2 hogy lehet megnézni, h melyik a lúdas? A csörgő, zörgő fémes hang egyébként a klímakompresszortól jön. Nem lehet,h annak a szabadonfutója adta meg magát?

Van a kuplungban egy csapágy, ami engedi elfordulni a szíjtárcsát a tengelyhez képest. Ez pont akkor forog, amikor nem megy a klímakompresszor. Szerintem ez lesz a hibás. Azt nem tudom lehet-e külön cserélni.
F@szságot írtam  Smiley
Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az aktív közreműködést a klímagondom felderítésében, ma kiderült, hogy a ventilátoron található vezérlőegységben adta meg valami magát, tehát ventilátor csere lesz.
Köszönöm még egyszer Mindenkinek a segítségét!  worship

Hogy derült ez ki?
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.23 csütörtök, 19:27:01 írta tpmportal » Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27281 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 18:55:29 »

Van a kuplungban egy csapágy, ami engedi elfordulni a szíjtárcsát a tengelyhez képest. Ez pont akkor forog, amikor nem megy a klímakompresszor. Szerintem ez lesz a hibás. Azt nem tudom lehet-e külön cserélni.

klímás mondta,h lehet. 12ért cseréli. + 20 a ki/beszerelés. +10 a töltés. + 4 a lefejtés.
igen én is erre gondoltam, azért is beszéltem klímással. Mondta,h elsőkörben a csapágy adja meg magát és igen hamar  hazavágja a klímakuplungot (tekercset).
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27282 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 18:56:38 »

eljen worship

tudom, csak a fura, h klíma nélkül zörög, klímával nem.
ezért akarom vhogy kizárni más hiba lehetőségét. Mert klíma ki-beszerelésre mondtak 20e ft. És akkor még nem csapágyazták, nem fejtették vissza a gázt és nem töltötték fel.
Szóval, ha a főtengelytárcsa a hibás, akkor passzolnám a + 20e ft szerelési díjat. Egyébként most ott tartok, h bontott megy bele, ha a klíma az. és kiszedem, visszarakom én magam. Csak ha a tárcsa  bibis, akkor nem szívesen szszedném szét + vennék bele bontott kompresszort.
Peti le tudod venni a főtengelyszíjtárcsát?  Szerintem igen
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.23 csütörtök, 19:02:52 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #27283 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:20:34 »

Sziasztok a kiolvasás ezeket a hiba kódokat dobta:

**********************************************************************
===EATC DTC B1263===
Kód: B1263 - Muszerfal / lábtér terelozsalu áramköri meghibásodás

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás

Hibakódok részletesen (DTC)

Műszerfal Szellőztető Terelőzsalu vezetőoldali áramkör hibás

===END EATC DTC B1263===

===EATC DTC B1262===
Kód: B1262 - Jégtelenítő Szellőztető Terelőzsalu Vezetőoldali áramkör hibás

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás

Hibakódok részletesen (DTC)

Jégtelenítő Szellőztető Terelőzsalu Vezetőoldali áramkör hibás

Szemrevételezéssel ellenőrizze a vezetékezést és a csatlakozókat az ATC modultól a fűtőegységen található motorig.

Ellenőrizze, hogy a vezérlőzsalu nem korlátozott a mozgásában.

A vezérlőzsalunak szélső helyzetbe kell kitérnie és vissza, amikor a gyújtás KI helyzetből BE helyzetbe kapcsolt.

===END EATC DTC B1262===

===EATC DTC B1251===
Kód: B1251 - Belső hőmérséklet érzékelő áramköre szakadt

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás

Hibakódok részletesen (DTC)

Belső hőmérséklet érzékelő áramköre szakadt
*******************************************************************************

Tud valaki segíteni mi a teendőm?  integet2 worship
Köszönettel: Dani
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27284 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:23:25 »

Peti le tudod venni a főtengelyszíjtárcsát?  Szerintem igen

elvileg le. Miért szerinted is az a gondja?
Szíjleszedőm van, kiakasztom, utána meg gyorsan leveszem a tárcsa 3 csavarját. Kell még vmi extrát tudni hozzá? Csak egyféleképp lehet feltenni, v tökmind1?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27285 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:50:28 »

elvileg le. Miért szerinted is az a gondja?
Szíjleszedőm van, kiakasztom, utána meg gyorsan leveszem a tárcsa 3 csavarját. Kell még vmi extrát tudni hozzá? Csak egyféleképp lehet feltenni, v tökmind1?
Le ne vedd a szíjat...úgy hogy fent a szíj könnyebb lelazítani a 3 csavart..kiveszed a 3db csavart és egyszerűen leugrasztod a tárcsát, az ha csörög zörög és könnyen külön mozog a külső a belsőtől akkor az a kuka.
Így egyben fellazul a szíj is és át tudod nézni az összes dolgot, hogy melyik zörög.... ha egyik sem akkor a klímakompi (szerintem az lesz)
Visszarakáshoz sem kell a szíjlazító, egy csavart visszaraksz és azon keresztül addig forgatod (úgy hogy a szíj a helyén!!!!) a tárcsát amíg a többi furat is a helyére kerül ekkor többi csavar be és felugrasztod a főtengelyre. Bárhogy rakhatod mert illesztve van egy kis vállal a főtengely végén a tárcsa, ha arra felkap akkor ok.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27286 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:51:26 »

elvileg le. Miért szerinted is az a gondja?
Szíjleszedőm van, kiakasztom, utána meg gyorsan leveszem a tárcsa 3 csavarját. Kell még vmi extrát tudni hozzá? Csak egyféleképp lehet feltenni, v tökmind1?


Egy légkulcs nem ártana mert azt a 3 csavart nem fogod tudni lelazítani.....  szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27287 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:54:51 »


Egy légkulcs nem ártana mert azt a 3 csavart nem fogod tudni lelazítani.....  szomoru1
De le tudja... Wink
Ha elforog esetleg a tárcsa lazítás közben, akkor szól párjának, hogy dobja 1-be és nyomja a féket rendesen... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27288 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:56:08 »

Amikor levetted a szíjtárcsát és nagyon óvatosan a betonpadlóhoz (vagy valami kemény dologhoz) koccantod rögtön hallod a hangján h, az-e a rossz..
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27289 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 20:08:40 »

Le ne vedd a szíjat...úgy hogy fent a szíj könnyebb lelazítani a 3 csavart..kiveszed a 3db csavart és egyszerűen leugrasztod a tárcsát, az ha csörög zörög és könnyen külön mozog a külső a belsőtől akkor az a kuka.
Így egyben fellazul a szíj is és át tudod nézni az összes dolgot, hogy melyik zörög.... ha egyik sem akkor a klímakompi (szerintem az lesz)
Visszarakáshoz sem kell a szíjlazító, egy csavart visszaraksz és azon keresztül addig forgatod (úgy hogy a szíj a helyén!!!!) a tárcsát amíg a többi furat is a helyére kerül ekkor többi csavar be és felugrasztod a főtengelyre. Bárhogy rakhatod mert illesztve van egy kis vállal a főtengely végén a tárcsa, ha arra felkap akkor ok.

rendben, első körben ránézek erre.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27290 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 20:08:56 »

Amikor levetted a szíjtárcsát és nagyon óvatosan a betonpadlóhoz (vagy valami kemény dologhoz) koccantod rögtön hallod a hangján h, az-e a rossz..
worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #27291 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:22:10 »

Sziasztok a kiolvasás ezeket a hiba kódokat dobta:

**********************************************************************
===EATC DTC B1263===
Kód: B1263 - Muszerfal / lábtér terelozsalu áramköri meghibásodás

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás

Hibakódok részletesen (DTC)

Műszerfal Szellőztető Terelőzsalu vezetőoldali áramkör hibás

===END EATC DTC B1263===

===EATC DTC B1262===
Kód: B1262 - Jégtelenítő Szellőztető Terelőzsalu Vezetőoldali áramkör hibás

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás

Hibakódok részletesen (DTC)

Jégtelenítő Szellőztető Terelőzsalu Vezetőoldali áramkör hibás

Szemrevételezéssel ellenőrizze a vezetékezést és a csatlakozókat az ATC modultól a fűtőegységen található motorig.

Ellenőrizze, hogy a vezérlőzsalu nem korlátozott a mozgásában.

A vezérlőzsalunak szélső helyzetbe kell kitérnie és vissza, amikor a gyújtás KI helyzetből BE helyzetbe kapcsolt.

===END EATC DTC B1262===

===EATC DTC B1251===
Kód: B1251 - Belső hőmérséklet érzékelő áramköre szakadt

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás

Hibakódok részletesen (DTC)

Belső hőmérséklet érzékelő áramköre szakadt
*******************************************************************************

Tud valaki segíteni mi a teendőm?  integet2 worship
Köszönettel: Dani


A klímavezérlőre menő csatlakozókat ellenőrizted?Azóta van a hiba amióta a másik középkonzolt beszerelted,igaz?Vezetékszakadás...
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #27292 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:27:04 »


A klímavezérlőre menő csatlakozókat ellenőrizted?Azóta van a hiba amióta a másik középkonzolt beszerelted,igaz?Vezetékszakadás...

Még nem mert a magnó kiszerelés procedúrás hétvégén nekifekszem és szétkapom és ellenőrizem a vezetékeket!
Aztán majd kiderül.
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27293 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:32:06 »


Egy légkulcs nem ártana mert azt a 3 csavart nem fogod tudni lelazítani.....  szomoru1

Segítő beül, sebességbe a váltót és tapossa a féket. Kijön az... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27294 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:32:46 »

Amikor levetted a szíjtárcsát és nagyon óvatosan a betonpadlóhoz (vagy valami kemény dologhoz) koccantod rögtön hallod a hangján h, az-e a rossz..

Élére állítani és felborítani valami köves helyen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27295 Dátum: 2015.07.24 péntek, 19:02:59 »

esetleg nem tudja vki a klímakompi csapágyának a számát? Mert akkor megrendelném már szétszedés előtt. Ne az legyen, h szétszedem ,megnézik milyen csapágy kell hozzá, aztán megrendelik, pár nap míg ideér, én meg autó nélkül szhopok.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #27296 Dátum: 2015.07.24 péntek, 20:32:04 »

esetleg nem tudja vki a klímakompi csapágyának a számát? Mert akkor megrendelném már szétszedés előtt. Ne az legyen, h szétszedem ,megnézik milyen csapágy kell hozzá, aztán megrendelik, pár nap míg ideér, én meg autó nélkül szhopok.

Szerintem csak megbontás után lesz 100%-os csapágy számod.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #27297 Dátum: 2015.07.25 szombat, 23:04:44 »

Kedves forum társak! Érdekes történet lesz a következő és tanulságos akinek hasonló hibái vannak. Olyan hibám volt, hogy alapjárat ingadozott és a közben a lámpák is villogtak egy kicsit(wikis szénkefés eljárás elvégezve már 1éve és a hiba nem tűnt el, hanem erősödött -_- ). Gondoltam sima ügy feszültségszabályzó biztos elfáradt csere érett lett, ezért ingadozik az alapjárat, mert hol túl tölt hol pedig a vissza szabályzás miatt keveset, ezért folyamatosan korrigál a gép (+ mintha tempomat is lett volna a kocsiban bizonyos fokozatokban meg spékelve egy kis rángatással). 1 hete levakoltuk az EGR-t és ennek hatására a tünetek többsége megszűnt vagy enyhébb lett(rángatás 1800-1900 fordulat környékén megszűnt, a villogás alapjárati problémák szinte észrevehetetlen szintűre csökkentek). Gondoltuk azért kicseréljük a a feszültség szabályzót, mert ha már megvan akkor berakjuk(teljesen új Mobiletron VRVN001). Bárdiban, ezt hozza hozzá valóként és méret illeszkedés és teljesen egyezik. Feldobjuk és láss csodát maradék probléma és megszűnt vagy már tényleg annyira nem észre vehető, hogy nem szúrjuk ki Cheesy ! Öröm bódógtág, ahogy a Indián közmondás tartja. Rokon aknájáról irány haza, mert ugye minden OK, hát sajna nem. Nagy fogyasztókat bekapcsolva akku lámpa kigyulladt(új alkatrésznél Álmos könyv szerint se jó jel). Otthon laptop rá megnézzük, hogy mi a probléma. P1246 volt az egyetlen hiba kód, ami elég volt ahhoz hogy a generátor átkapcsoljon vész módba és 12v töltsön ~14.4 helyett. A hiba nagyon sok rétű csak néhány lehetséges ok:

Possible causes GEN-MON circuit short to GND.
GEN-MON circuit short to B+.
GEN-MON circuit open.
GEN-COM circuit short to GND.
GEN-COM circuit short to B+.
GEN-COM circuit open.
ILC circuit short to GND.
ILC circuit short to B+.
ILC circuit open.
Battery-sense circuit open.
Generator drive mechanism.
Damaged generator/regulator assembly. ---> jelenlegi esetben ez a valószínű (regulator)
Damaged PCM.

Hiba töröl --> kocsi újra indít és megint csodás minden, aztán klíma+lámpa+nyalánkságok feszültség 14.4-ről 11v alá esik és jön a hiba kód! Jelenlegi tudásommal a PCM nézi egy bizonyos frekvencián, hogy milyen terhelésnek van kitéve a generátor, ha egy olyan érték jön ami kiesik ennek a skálán elfogadható mértéken, akkor jelez. Eddig gondolom mindenki tudott követni? Nem volt ötletem, hogy miért dob ilyen hibát, mert vissza szereltem a régit, rádobtam a fogyasztókat és jól működőt. Feszültség nem esett 11.4 alá és hiba kód se jött(14,3 körül pedig konstans volt az volt érték). Aztán megnéztem az új csodának a neten, hogy milyen paraméterei vannak és annyit vettem észre, hogy a "target volt" 14.2 nem pedig 14.4. Lehet, hogy ez volt az oka vagy gyárilag hibás darabról van szó? Volt esetleg valakinek hasonló tapasztalata? Tudd valaki esetleg okosat mondani a téma kapcsán? Lehet, hogy a eredeti feszültség szabályzónak semmi baja, de akkor az újjal, miért jött elő a hiba, ugyan úgy tesztelve, azon kívül, hogy nem eredeti alkatrész?

ui: a generátor eredeti gyári + másik kocsin is kipróbáltuk ezeket a dolgokat, hogy nagyjából tudjunk referenciát nézni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.26 vasárnap, 08:59:11 írta akosm92 » Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27298 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 08:53:25 »

-manuális klima előtét ellenállás lábkiosztása van valakinek hirtelen?

-klima Elpárológtató leggyorsabb kiszerelési lehetőség érdekelne hirtelen ha valaki jártas benne...

THX
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27299 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 09:46:56 »

-manuális klima előtét ellenállás lábkiosztása van valakinek hirtelen?

-klima Elpárológtató leggyorsabb kiszerelési lehetőség érdekelne hirtelen ha valaki jártas benne...

THX
Ginjoy az embered.nemrég csinálta magának az elpárologtató cseréjét.de asszem mindent kipakolt elöl(a teljes műszerfalat).


http://ginjoy.uw.hu/jav/0907171.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907172.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907173.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907174.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907175.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907176.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907177.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907178.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907179.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907180.JPG
http://ginjoy.uw.hu/jav/0907181.JPG
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.27 hétfő, 09:57:45 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550 551 552 553 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.