Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:06:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 570 571 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 583 584 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11155600 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28800 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:57:26 »

Még diófa hidat, meg állórészt...... Mikor mit.
A szabályzót szinte mindig, valamikor 2x is utána sem lett jó.
Ott is maradt a generátor és visszaadták a pénzt.... pingvinezve
neviccelj!

Még diófahidat is cseréltek benne pingvinezve?az bizony baj.... hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28801 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:57:39 »

Még diófa hidat, meg állórészt...... Mikor mit.
A szabályzót szinte mindig, valamikor 2x is utána sem lett jó.
Ott is maradt a generátor és visszaadták a pénzt.... pingvinezve

Csinálnak konyhabútort is diófából? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28802 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:00:10 »

A 2x30 az pont 60.te csak sóderolsz.Mérd meg,aztán térdelj! eplus2

Elárulom, hogy nem minden annyi áramot vesz fel, amennyire biztosítva van. Rendszerint valamivel kevesebbet.
AndyA le is írta a tényleges felvételt.
Egyébként meg ügyes vagy! A 2 x 30 valóban 60!
De nem 110  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 12:02:51 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28803 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:02:11 »

neviccelj!

Még diófahidat is cseréltek benne pingvinezve?az bizony baj.... hehe hehe hehe

Tudtam, hogy nem tudom elég gyorsan javítani, amit a telefon átírt!  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28804 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:14:32 »

Elárulom, hogy nem minden annyi áramot vesz fel, amennyire biztosítva van. Rendszerint valamivel kevesebbet.
AndyA le is írta a tényleges felvételt.
Egyébként meg ügyes vagy! A 2 x 30 valóban 60!
De nem 110  eplus2
mérd meg!digitális lakatfogó néhány tized másodpercre ki is írja a 110A-t.Majd megmértem analóg lakatfogóval is,és az is kileng 110A-re a bekapcsoláskor.
A tényleges áramfevétel nem ugyan az, mint bekapcsoláskori pillanyatnyi áramfelvétel. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28805 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:14:57 »

Tudtam, hogy nem tudom elég gyorsan javítani, amit a telefon átírt!  laugh
vaker.szándékosan írtad. eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28806 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:16:29 »



Vajon ezt a generátort, betudnám építeni ?
 leírás szerint jó a mondihoz , nekem a talpa gyanus
ezt max a kertész utcaiak tudnák neked megmondani,és az sem biztos,mert korábban GIN kolléga vett egy 150A es vatta új Hella-t,és nem működött vele a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28807 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:18:47 »

mérd meg!digitális lakatfogó néhány tized másodpercre ki is írja a 110A-t.Majd megmértem analóg lakatfogóval is,és az is kileng 110A-re a bekapcsoláskor.
A tényleges áramfevétel nem ugyan az, mint bekapcsoláskori pillanyatnyi áramfelvétel. Wink

Hidd el, tudom mi micsoda. Valóban több az "induláskor" az áramfelvétel, de ez inkább villanymotorokra jellemző.  Cool
Néhány amperrel több. Nem a kétszeresénél is több....ahogy te mondod.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28808 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:19:25 »

vaker.szándékosan írtad. eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

 mf2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28809 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:21:58 »

Még dióda  hidat, meg állórészt...... Mikor mit.
A szabályzót szinte mindig, valamikor 2x is utána sem lett jó.
Ott is maradt a generátor és visszaadták a pénzt.... pingvinezve
amúgy lehet,hogy a technológia nem megfelelő,amivel javítják.Az állórész javításához,cseréjéhez kikell forrasztani a tekercskivezetéseket a diódahídból.Gyárilag ugye keményforrasztással-géppel készítik.A javítás során nem tudják ugyanolyan professzionálisan visszaforrasztani a kivezetéseket,és átmeneti ellenállás keletkezik a rossz forrasztási pontnál.Az egyik kiolvad és már el is vitte a túlterhelés az egész diódahidat-esetenként a tekercselést is.Amikor meg már egy szénkupac az egész,ember nem mondja meg,mi volt az okozója.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28810 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:22:22 »

Hidd el, tudom mi micsoda. Valóban több az "induláskor" az áramfelvétel, de ez inkább villanymotorokra jellemző.  Cool
Néhány amperrel több. Nem a kétszeresénél is több....ahogy te mondod.  Wink
én mértem.te? Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28811 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:22:33 »

mf2
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28812 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:24:43 »

amúgy lehet,hogy a technológia nem megfelelő,amivel javítják.Az állórész javításához,cseréjéhez kikell forrasztani a tekercskivezetéseket a diódahídból.Gyárilag ugye keményforrasztással-géppel készítik.A javítás során nem tudják ugyanolyan professzionálisan visszaforrasztani a kivezetéseket,és átmeneti ellenállás keletkezik a rossz forrasztási pontnál.Az egyik kiolvad és már el is vitte a túlterhelés az egész diódahidat-esetenként a tekercselést is.Amikor meg már egy szénkupac az egész,ember nem mondja meg,mi volt az okozója.

Vagy ha nem figyelsz, az egész autó is füstbe mehet.....  (kijön a működtető füst, meggyullad a generátoron lévő hátsó műanyag, majd a gázolajszűrűnél a műanyag cső, majd ég a gázolaj....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28813 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:25:37 »

Vagy ha nem figyelsz, az egész autó is füstbe mehet.....  (kijön a működtető füst, meggyullad a generátoron lévő hátsó műanyag, majd a gázolajszűrűnél a műanyag cső, majd ég a gázolaj....)
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28814 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:25:58 »

én mértem.te? Wink

Hülyeséget minek mérjek?
Te már akkor be voltál nyomva így érthető, hogy duplán láttál mindent!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 12:31:19 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28815 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:27:37 »

Hülyeséget minek mérjek?
Te már akkor be voltál nyomba így érthető, hogy duplán láttál mindent!  eplus2
tanuljál már meg írni magyarul....! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28816 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:31:41 »

tanuljál már meg írni magyarul....! eplus2 eplus2 eplus2


Gyenge terelés.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #28817 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:42:33 »

Sztem csak 115A-es forgórészt nem adnak, komplett meg sztem nem 10.
De. Ha belegondolunk minek is? Kiderült hogy nem a gen teljesítménye miatt nem engedi bekapcsolnia szélvédő fűtést, hanem a felállított sorrend miatt. (lásd. kivett relékkel is ugyanez a helyzet) Magyarul, 200A-es generátort is rakhatnék rá úgyse kapcsolna be.

"Magyarul, 200A-es generátort is rakhatnék rá úgyse kapcsolna be."
Ne haragudj, ezt én nem értem, akkor mindenkinek így működik? Vagy ez megint csak valami dízel "jótulajdonság". Igaz, az enyém benzines és nem tudom mekkora a generátorom, de sima gyári van benne. Kimegyek, beindítom a motort, benyomom az első hátsó ablakfűtést, az első kb. 10 mp múlva elkezd olvadni és mire lekapartam a jeget az oldalsó ablakokról, elöl hátul teljesen leolvadt és már indulok is. Nem így kéne működnie eredetileg?
Néha még az ülésfűtés is betolom míg kaparok...
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28818 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 12:55:33 »


Néha még az ülésfűtés is betolom míg kaparok...
hiába.... nyes

olvasd:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #28819 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 13:09:34 »


Azt akarod mondani, hogy az ülésfűtést felesleges bekapcsolni? Lehet, sőt, az is lehet, nem is működik, még nem ül rajta valaki  vigyor3, de az tuti, hogy nekem az első és hátsó ablakfűtés mindig ment együtt, és nem értem a kollégának miért nem megy.
A leírásod alapján, nem lehet, hogy egyszerűen túl gizda akksi van benne? Csak kérdem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #28820 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 13:43:04 »

"Magyarul, 200A-es generátort is rakhatnék rá úgyse kapcsolna be."
Ne haragudj, ezt én nem értem, akkor mindenkinek így működik? Vagy ez megint csak valami dízel "jótulajdonság". Igaz, az enyém benzines és nem tudom mekkora a generátorom, de sima gyári van benne. Kimegyek, beindítom a motort, benyomom az első hátsó ablakfűtést, az első kb. 10 mp múlva elkezd olvadni és mire lekapartam a jeget az oldalsó ablakokról, elöl hátul teljesen leolvadt és már indulok is. Nem így kéne működnie eredetileg?
Néha még az ülésfűtés is betolom míg kaparok...
És van kieg gyári fűtésed?Huh?
Mert ezzel kezdtem hogy ez az oka.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 14:26:58 írta agostonb_OFF » Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #28821 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 13:48:56 »

Alf,
ha ez a sorrend, akkor XARok én a "smart charge"-ra, ha nemtok elindulni mert nem látok ki a szélvédőn. Akkor minek a szélvédőfűtés ha pont arra nem jó amire való, hogy leolvassza a jeget.
A leírásnak meg nem hiszek, mert nem így működik, 110A ide, 60A oda.
Amint írtam, 7fok alatt bekapcsolja a patronokat, és függetlenül hogy vesz-e fel áramot vagy nem, nem engedi indítani a szélvédő fűtést. Lsd. kivett relékkel is ez a helyzet. Ha némely fogyasztó (amiből akár 4 is van) egyenként is többet vehet fel mint 90A akkor mi a FAXért tesznek bele Swiftbe való generátort?
Ellenben amikor felmelegszik 70fok fölé a vízhőfok, akkor engedi a szélvédőt. Akkor már nem 110A vesz fel bekapcsoláskor? Átgondolatlan, mint sok minden más a FORDokban.
Hasonlóan elcseszett durva pl. a Tempomat is. gyorsít mint az őrült, tulmegy, visszavesz, alámegy, kb. 3x. 80km/h körül inkább 5x. Paszulynál észre sem veszed hol avatkozott be. A fűtésvezérlés detto. 2x min 2 fokkal alá és túllibben.
Vagy dizlinél az automata. Kényelmes, de csak trip-be használható ha döngölöd a gázt. Különben elengedi 4200f/p-ig. Na azt meg minek??? 3500-3700 fölött marhaság.
Sw írók a FORDnál=0
De legalább lopnának ha agyuk nincs. Valljuk be, miattuk kell kókányolnunk.
Ott van még a termosztát(ok). 1 kalap XAR. Városba beérve -10-nél 60fokra visszahűl, pedig jó mindkét termosztát. Igazi hidegben nem is igen tudni hátul (még elől sem) 25fokot csinálni. Nemtom Svédországban ki vesz ilyet.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 14:44:03 írta agostonb_OFF » Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28822 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 14:49:18 »

Azt akarod mondani, hogy az ülésfűtést felesleges bekapcsolni? Lehet, sőt, az is lehet, nem is működik, még nem ül rajta valaki  vigyor3, de az tuti, hogy nekem az első és hátsó ablakfűtés mindig ment együtt, és nem értem a kollégának miért nem megy.
A leírásod alapján, nem lehet, hogy egyszerűen túl gizda akksi van benne? Csak kérdem.
a leírás pontos,és egyértelmű,és a TIS a forrás.
Az egy dolog,hogy te azt hiszed,hogy folyamatosan megy,mert a kapcsolóban lévő izző jelez,az nem azt jelenti,hogy a fűtés folyamatosan megy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #28823 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 14:51:08 »


.....Nemtom Svédországban ki vesz ilyet.


Én  vigyor , bár nem vettem, hanem hoztam.  hehe  
Első tél: meghalt az akksi, a kis gizda nem bírta, nagyobbat kellett vennem
Második tél: generátor meghalt, csere bontottra
Harmadik tél: hátsó rúgók törtek el
Negyedik tél: Szélvédő fűtés fele meghalt
Ötödik tél: most van....vajon mi fog tönkre menni?  ijedt  (lekopogom)
A hideget úgy látszik tényleg nem szeretik....
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 14:55:49 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28824 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 14:54:48 »

És van kieg gyári fűtésedHuh??
Mert ezzel kezdtem hogy ez az oka.

Benzinesben?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28825 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 14:59:14 »

Alf,
ha ez a sorrend, akkor XARok én a "smart charge"-ra, ha nemtok elindulni mert nem látok ki a szélvédőn. Akkor minek a szélvédőfűtés ha pont arra nem jó amire való, hogy leolvassza a jeget.
A leírásnak meg nem hiszek, mert nem így működik, 110A ide, 60A oda.
Amint írtam, 7fok alatt bekapcsolja a patronokat, és függetlenül hogy vesz-e fel áramot vagy nem, nem engedi indítani a szélvédő fűtést. Lsd. kivett relékkel is ez a helyzet. Ha némely fogyasztó (amiből akár 4 is van) egyenként is többet vehet fel mint 90A akkor mi a FAXért tesznek bele Swiftbe való generátort?
Ellenben amikor felmelegszik 70fok fölé a vízhőfok, akkor engedi a szélvédőt. Akkor már nem 110A vesz fel bekapcsoláskor? Átgondolatlan, mint sok minden más a FORDokban.
Hasonlóan elcseszett durva pl. a Tempomat is. gyorsít mint az őrült, tulmegy, visszavesz, alámegy, kb. 3x. 80km/h körül inkább 5x. Paszulynál észre sem veszed hol avatkozott be. A fűtésvezérlés detto. 2x min 2 fokkal alá és túllibben.
Vagy dizlinél az automata. Kényelmes, de csak trip-be használható ha döngölöd a gázt. Különben elengedi 4200f/p-ig. Na azt meg minek??? 3500-3700 fölött marhaság.
Sw írók a FORDnál=0
De legalább lopnának ha agyuk nincs. Valljuk be, miattuk kell kókányolnunk.
Ott van még a termosztát(ok). 1 kalap XAR. Városba beérve -10-nél 60fokra visszahűl, pedig jó mindkét termosztát. Igazi hidegben nem is igen tudni hátul (még elől sem) 25fokot csinálni. Nemtom Svédországban ki vesz ilyet.

Nem túl bonyolult ez pedig. Sőt okos dolog.
Érzékeli, ha nincs valami teljesen rendben a töltő rendszerben és inkább a fontos dolgokra "koncentrál" a rendszer. Motor üzemelésre, például. Ezért a komfort dolgokat kapcsolja le elsőként. Tehát megóvja, hogy a kényelmi cucc miatt ne merüljön le gyorsan az akku.
Ha jó a rendszer (generátor, akku....), akkor működik minden rendben.

Sok autóban nincs első szélvédő fűtés, mégis el tudnak indulni.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28826 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 15:03:47 »

Alf,
ha ez a sorrend, akkor XARok én a "smart charge"-ra, ha nemtok elindulni mert nem látok ki a szélvédőn. Akkor minek a szélvédőfűtés ha pont arra nem jó amire való, hogy leolvassza a jeget.
A leírásnak meg nem hiszek, mert nem így működik, 110A ide, 60A oda.
Amint írtam, 7fok alatt bekapcsolja a patronokat, és függetlenül hogy vesz-e fel áramot vagy nem, nem engedi indítani a szélvédő fűtést. Lsd. kivett relékkel is ez a helyzet. Ha némely fogyasztó (amiből akár 4 is van) egyenként is többet vehet fel mint 90A akkor mi a FAXért tesznek bele Swiftbe való generátort?
Ellenben amikor felmelegszik 70fok fölé a vízhőfok, akkor engedi a szélvédőt. Akkor már nem 110A vesz fel bekapcsoláskor? Átgondolatlan, mint sok minden más a FORDokban.
Hasonlóan elcseszett durva pl. a Tempomat is. gyorsít mint az őrült, tulmegy, visszavesz, alámegy, kb. 3x. 80km/h körül inkább 5x. Paszulynál észre sem veszed hol avatkozott be. A fűtésvezérlés detto. 2x min 2 fokkal alá és túllibben.
Vagy dizlinél az automata. Kényelmes, de csak trip-be használható ha döngölöd a gázt. Különben elengedi 4200f/p-ig. Na azt meg minek??? 3500-3700 fölött marhaság.
Sw írók a FORDnál=0
De legalább lopnának ha agyuk nincs. Valljuk be, miattuk kell kókányolnunk.
Ott van még a termosztát(ok). 1 kalap XAR. Városba beérve -10-nél 60fokra visszahűl, pedig jó mindkét termosztát. Igazi hidegben nem is igen tudni hátul (még elől sem) 25fokot csinálni. Nemtom Svédországban ki vesz ilyet.
valami biztosan nem jól működik az autódban,hiszen mindenkinek ugyan az van beépítve,és többeknek nincs panasza.(Sajnos a termosztátról is ez a véleményem,sőt a tempomatról is.nekem nem volt érezhető a sebességentartás elcsúszása,sőt a fűtés sem.Automatám nem volt.)
És a leírás szerint működik a töltőrendszer.ha neked nem,a hiba sajnos a te készülékedben van.tudom,hogy ez nem vigasz.
A 70 foknál megszűnő hibákat lehetne keresgélni pl az izzítógyertyák környékén is.Elég ha egy zárlatos,és folyamatos túláramot terhel a generátorra.A PCM azonnal kikapcsolja a szélvédőfűtésedet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28827 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 15:04:39 »

Benzinesben?  vigyor3
igen.4 henger 4gyertya 4 dugattyú.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28828 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 15:48:21 »

igen.4 henger 4gyertya 4 dugattyú.... eplus2

Ez a kieg fűtés?
Akkor elég jó konstrukció, mert motor sem kell a kocsiba. Jól működik CSAK a kieg fűtéssel!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28829 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 15:49:46 »

valami biztosan nem jól működik az autódban,hiszen mindenkinek ugyan az van beépítve,és többeknek nincs panasza.(Sajnos a termosztátról is ez a véleményem,sőt a tempomatról is.nekem nem volt érezhető a sebességentartás elcsúszása,sőt a fűtés sem.Automatám nem volt.)
És a leírás szerint működik a töltőrendszer.ha neked nem,a hiba sajnos a te készülékedben van.tudom,hogy ez nem vigasz.
A 70 foknál megszűnő hibákat lehetne keresgélni pl az izzítógyertyák környékén is.Elég ha egy zárlatos,és folyamatos túláramot terhel a generátorra.A PCM azonnal kikapcsolja a szélvédőfűtésedet.

....akarod mondani a GEM (már másodszor írom)  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28830 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:18:21 »

Ez a kieg fűtés?

igen.másra nem jó. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28831 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:24:44 »

....akarod mondani a GEM (már másodszor írom)  Cool
Rosszul!!! uglystupid2 maximum PJB ....de igazad van eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28832 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:25:29 »

igen.másra nem jó. eplus2

"Akkor elég jó konstrukció, mert motor sem kell a kocsiba. Jól működik CSAK a kieg fűtéssel"   nezze





Tegnap szinte egész nap dízel mondeo-val kocsiztam   Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28833 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:27:02 »

"Akkor elég jó konstrukció, mert motor sem kell a kocsiba. Jól működik CSAK a kieg fűtéssel"   nezze





Tegnap szinte egész nap dízel mondeo-val kocsiztam   Undecided
igen,kiegfűtésnek jó.... eplus2
 eljen végre valamijó hír.Joao ada adta a verdát? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28834 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:27:23 »

Rosszul!!! uglystupid2 maximum PJB ....de igazad van eplus2

PJB?  WTF?  nyes

Hüle vagy te b+  idiot2

MK3:

BJB
CJB
GEM

Nincs több és más!  Mennyé vissza a smaxitopikbazőccségetszövegelni!  eplus2

« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 16:30:40 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28835 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:28:45 »

eljen végre valamijó hír.Joao ada adta a verdát? nyes

Én vezettem mindenhova, mert én tudtam az utat.  De érdekes, mert ugyanúgy szidtam a füstölő, büdös dízeleket..... nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #28836 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:30:02 »

valami biztosan nem jól működik az autódban,hiszen mindenkinek ugyan az van beépítve,és többeknek nincs panasza.(Sajnos a termosztátról is ez a véleményem,sőt a tempomatról is.nekem nem volt érezhető a sebességentartás elcsúszása,sőt a fűtés sem.Automatám nem volt.)
És a leírás szerint működik a töltőrendszer.ha neked nem,a hiba sajnos a te készülékedben van.tudom,hogy ez nem vigasz.
A 70 foknál megszűnő hibákat lehetne keresgélni pl az izzítógyertyák környékén is.Elég ha egy zárlatos,és folyamatos túláramot terhel a generátorra.A PCM azonnal kikapcsolja a szélvédőfűtésedet.
Még megmérem az izzítókat, de nem hinném hogy az meleg motorig működik.

Mindjárt jönnek a vendégek, így elköszönök.
Gyenge telet a dizliseknek, és mindenkinek BÚÉK!
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28837 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:30:15 »

igen,kiegfűtésnek jó.... eplus2
 eljen végre valamijó hír.Joao ada adta a verdát? nyes

Felőlem lehet kieg fűtés, de attól még simán jól mozgatja a kocsit.
A zolajkálya kieg fűtése el tudná vinni a kocsit? Nem! Na látod, még egy negatív dolog a dízelben  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28838 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:30:41 »

PJB?  WTF?  nyes

Hüle vagy vagy te b+  idiot2

MK3:

BJB
CJB
GEM

Nincs több és más!  Mennyé vissza a smaxitopikbazőccségetszövegelni!  eplus2


olvass B+ !! eplus2



Az akkumulátor hőmérséklet kiszámításának és a generátor-feszültségkimenet szabályozásával az akkumulátor töltőárama optimalizálódik. A generátor terhelésnövelés előrejelzés funkció időben figyelmezteti a PCM-et az elektromos terhelés növekedéséről és a generátornyomaték növekvő változásokról. Ezen információ segítségével a PCM képes nagyobb mértékű alapjárati stabilitást elérni. Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjáratnövelési üzemmódot. Az utasoldali csatlakozó doboz (PJB) szabályozza a két fennmaradó töltési üzemmódot, alacsony feszültségnél az elektromos terhelés kikapcsolását és túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolását. Az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb alá esésekor a PJB (utasoldali csatlakozó doboz) letiltja az alábbi részegységeket sorrendben úgy, hogy a terhelések kikapcsolása között 5 másodperc telik el:

Szélvédőfűtés
Hátsóablak-fűtés
Klímaberendezés


A PJB újból engedélyez minden előzőleg letiltott elektromos terhelést, amint az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb fölött van. Az újra engedélyezett terhelések sorrendben a következők: a klímaberendezés, azután a hátsóablak-fűtés, majd a szélvédőfűtés, a terhelés újra bekapcsolások közötti 5 másodperces késéssel. Újraengedélyezéskor az elektromos terhelések normál üzemmódba térnek vissza, ezért a részegység kikapcsol egy, a kapcsolótól érkező, PJB bemenőjelet megvárva. Túlfeszültségnél az elektromos terhelések aktiválása engedélyezett, amint a PJB felismeri, hogy az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb felett van 20 másodpercen keresztül, és az akkumulátortöltés ellenőrző lámpa világít.

A küszöb elérésekor a PJB terhelésenként 5 másodperces késéssel sorrendben a következő részegységeket aktiválja:

Hátsóablak-fűtés
Szélvédőfűtés


Ennek a célja az, hogy a feszültség visszaálljon az előírásnak megfelelőre, és bármely, az akkumulátor sérülését okozó, túltöltés lecsökkenjen. Amennyiben az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb alá esik egy 20 másodperces időintervallumig a PJB visszaállítja az elektromos terheléseket a normál üzemmódba. Ez az akkumulátor túl gyors lemerülésének megelőzésére szolgál. A normál üzemmódba visszaállított terhelések sorrendje, a szélvédő-fűtés, majd a hátsóablak-fűtés, a terhelés újra aktiválások közötti 5 másodperces késéssel. Szakaszos ismétlődés akkor lép fel, ha a terhelések, a feszültségszintek emelkedésével és süllyedésével egyenes arányban, ismétlődésszerűen bekapcsolódnak és kikapcsolódnak. Erre a viselkedésre folyamatos túlfeszültségnél számítani kell, és ez azt a célt szolgálja, hogy az akkumulátor felé mind a túltöltés által okozott károsodás, és a szélvédő-fűtés ill. a hátsóablak-fűtés aktiválódása által okozott akkumulátor-lemerülés minimalizálódjon. Normál üzemmódban az elektromos terhelések a kapcsolótól érkező PJB bemenőjelre kikapcsolnak. Az alsó feszültségküszöb kb. 10,3 volt, a túlfeszültség-küszöb pedig kb. 16 volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28839 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:31:58 »

Még megmérem az izzítókat, de nem hinném hogy az meleg motorig működik.

Mindjárt jönnek a vendégek, így elköszönök.
Gyenge telet a dizliseknek, és mindenkinek BÚÉK!
Addig kapcsolgatja  őket a rendszer,amíg a hf el nem éri a 70 fokot.

BÚÉK! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28840 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:32:01 »

olvass B+ !! eplus2



Az akkumulátor hőmérséklet kiszámításának és a generátor-feszültségkimenet szabályozásával az akkumulátor töltőárama optimalizálódik. A generátor terhelésnövelés előrejelzés funkció időben figyelmezteti a PCM-et az elektromos terhelés növekedéséről és a generátornyomaték növekvő változásokról. Ezen információ segítségével a PCM képes nagyobb mértékű alapjárati stabilitást elérni. Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjáratnövelési üzemmódot. Az utasoldali csatlakozó doboz (PJB) szabályozza a két fennmaradó töltési üzemmódot, alacsony feszültségnél az elektromos terhelés kikapcsolását és túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolását. Az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb alá esésekor a PJB (utasoldali csatlakozó doboz) letiltja az alábbi részegységeket sorrendben úgy, hogy a terhelések kikapcsolása között 5 másodperc telik el:

Szélvédőfűtés
Hátsóablak-fűtés
Klímaberendezés


A PJB újból engedélyez minden előzőleg letiltott elektromos terhelést, amint az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb fölött van. Az újra engedélyezett terhelések sorrendben a következők: a klímaberendezés, azután a hátsóablak-fűtés, majd a szélvédőfűtés, a terhelés újra bekapcsolások közötti 5 másodperces késéssel. Újraengedélyezéskor az elektromos terhelések normál üzemmódba térnek vissza, ezért a részegység kikapcsol egy, a kapcsolótól érkező, PJB bemenőjelet megvárva. Túlfeszültségnél az elektromos terhelések aktiválása engedélyezett, amint a PJB felismeri, hogy az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb felett van 20 másodpercen keresztül, és az akkumulátortöltés ellenőrző lámpa világít.

A küszöb elérésekor a PJB terhelésenként 5 másodperces késéssel sorrendben a következő részegységeket aktiválja:

Hátsóablak-fűtés
Szélvédőfűtés


Ennek a célja az, hogy a feszültség visszaálljon az előírásnak megfelelőre, és bármely, az akkumulátor sérülését okozó, túltöltés lecsökkenjen. Amennyiben az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb alá esik egy 20 másodperces időintervallumig a PJB visszaállítja az elektromos terheléseket a normál üzemmódba. Ez az akkumulátor túl gyors lemerülésének megelőzésére szolgál. A normál üzemmódba visszaállított terhelések sorrendje, a szélvédő-fűtés, majd a hátsóablak-fűtés, a terhelés újra aktiválások közötti 5 másodperces késéssel. Szakaszos ismétlődés akkor lép fel, ha a terhelések, a feszültségszintek emelkedésével és süllyedésével egyenes arányban, ismétlődésszerűen bekapcsolódnak és kikapcsolódnak. Erre a viselkedésre folyamatos túlfeszültségnél számítani kell, és ez azt a célt szolgálja, hogy az akkumulátor felé mind a túltöltés által okozott károsodás, és a szélvédő-fűtés ill. a hátsóablak-fűtés aktiválódása által okozott akkumulátor-lemerülés minimalizálódjon. Normál üzemmódban az elektromos terhelések a kapcsolótól érkező PJB bemenőjelre kikapcsolnak. Az alsó feszültségküszöb kb. 10,3 volt, a túlfeszültség-küszöb pedig kb. 16 volt.


Olvastam.... fogtam is a fejem!  nyes
De nem akartam belejavítani.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28841 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:40:51 »

Olvastam.... fogtam is a fejem!  nyes
De nem akartam belejavítani.  Cool
taps taps taps taps taps taps

Majd szólok a TIS szerkesztőinek,hogy írják át....de ha már így van több mint 10éve,talán inkább benned van a hiba..... eplus2


De nem olvasol alaposan.... Grin  http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1034199#msg1034199
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28842 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 16:59:31 »

taps taps taps taps taps taps

Majd szólok a TIS szerkesztőinek,hogy írják át....de ha már így van több mint 10éve,talán inkább benned van a hiba..... eplus2


De nem olvasol alaposan.... Grin  http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1034199#msg1034199


Na figyelj.

Tudod mi a JB rövidítése?  Junction Box - Azaz csomópont, elágazás doboz.
Ez mk3 esetében a CJB (Central JB), de lehetne a PJB is, mert az utastérben van. ( P= Passenger, utas) Ez biztosíték tábla, relé alap. Nincs benne vezérlő modul, ami képes lenne bármit is ki és be kapcsolgatni. Ez egy buta műanyag doboz sok vezetékkel, relével és biztosítékkal. Ennyi.
A GEM a főnök, ő az agy. Ő vezérel és kapcsolgat ki és be dolgokat, ami a karosszériához tartozik.

Egyébként meg nem tudsz szólni a TIS szerkesztőinek, de valóban nem ártana és igen, már 10 éve rosszul van írva. De sokan nem értik (ahogy ezek szerint te sem, hogy mi micsoda) és ezért nyalják befele ami ott van.  eljen  Aztán meg erőltetik orrvérzésig!  taps
Ha a TIS-ben az lenne írva, hogy a kuki kapcsolgatja ki és be, akkor te itt most azt erőltetnéd és azzal takaróznál, hogy a TIS-ben is kuki van írva!   nyes  taps
Te mindent elhiszel, ami le van írva....akár hol is.  Undecided

Remélem ezt érted, vagyis bízom benne!  hehe

« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 17:02:19 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28843 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 17:17:46 »


Na figyelj.

Tudod mi a JB rövidítése?  Junction Box - Azaz csomópont, elágazás doboz.
Ez mk3 esetében a CJB (Central JB), de lehetne a PJB is, mert az utastérben van. ( P= Passenger, utas) Ez biztosíték tábla, relé alap. Nincs benne vezérlő modul, ami képes lenne bármit is ki és be kapcsolgatni. Ez egy buta műanyag doboz sok vezetékkel, relével és biztosítékkal. Ennyi.
A GEM a főnök, ő az agy. Ő vezérel és kapcsolgat ki és be dolgokat, ami a karosszériához tartozik.

Egyébként meg nem tudsz szólni a TIS szerkesztőinek, de valóban nem ártana és igen, már 10 éve rosszul van írva. De sokan nem értik (ahogy ezek szerint te sem, hogy mi micsoda) és ezért nyalják befele ami ott van.  eljen  Aztán meg erőltetik orrvérzésig!  taps
Ha a TIS-ben az lenne írva, hogy a kuki kapcsolgatja ki és be, akkor te itt most azt erőltetnéd és azzal takaróznál, hogy a TIS-ben is kuki van írva!   nyes  taps
Te mindent elhiszel, ami le van írva....akár hol is.  Undecided

Remélem ezt érted, vagyis bízom benne!  hehe


Cheesy  nemolyanrég volt egy ugyanilyen vitánk,és abbanépp az ellenkezőjét taglaltad,hogy márpedig a TIS-ben az van írva.

Emlékszel? eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Most akkor mivan?Szerintem csak magyarázkodsz megint. hehe

és még mindig nemolvasol alaposan..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28844 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 17:43:28 »

Cheesy  nemolyanrég volt egy ugyanilyen vitánk,és abbanépp az ellenkezőjét taglaltad,hogy márpedig a TIS-ben az van írva.

Emlékszel? eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Most akkor mivan?Szerintem csak magyarázkodsz megint. hehe

és még mindig nemolvasol alaposan..... nyes

Ott meg nem hitted el, ami ott van írva.  taps
Ezek szerint ( most árultad el) akkor sem értetted miért hozom fel a TIS-t.   nyes

Ezért vezettem le most, hogy mi micsoda(ezt érteni kell, nem olvasni).... és mivel az autóban is úgy van ahogy én írtam, minden más csak rizsa..... eplus2



Ja és akkor sem és most sem vitatkoztam, csak elmagyarázom miért nekem van igazam.  eplus2
Pedig sosem ez a célom, csak a tisztánlátás a cél.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 17:49:05 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28845 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 18:02:01 »

Ott meg nem hitted el, ami ott van írva.  taps
Ezek szerint ( most árultad el) akkor sem értetted miért hozom fel a TIS-t.   nyes

Ezért vezettem le most, hogy mi micsoda(ezt érteni kell, nem olvasni).... és mivel az autóban is úgy van ahogy én írtam, minden más csak rizsa..... eplus2



Ja és akkor sem és most sem vitatkoztam, csak elmagyarázom miért nekem van igazam.  eplus2
Pedig sosem ez a célom, csak a tisztánlátás a cél.  wave
ott is csak bosszantani akartalak és be is jött,pont mint most,különben  már régen abbahajtad volna. nyes

ha tisztán látnál,már rájöttél volna,hogy valahol 10el ezelőtt megírtam neked a tutit az egyik hsz-emben.
Csak olyan vak vagy és felületes,hogy ihaj:  eplus2
Rosszul!!! uglystupid2 maximum PJB ....de igazad van eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28846 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 18:11:33 »

ott is csak bosszantani akartalak és be is jött,pont mint most,különben  már régen abbahajtad volna. nyes

ha tisztán látnál,már rájöttél volna,hogy valahol 10el ezelőtt megírtam neked a tutit az egyik hsz-emben.
Csak olyan vak vagy és felületes,hogy ihaj:  eplus2

 laugh

Neked a 4 is 10?  Na ilyesfajta pontosság van néhány hsz-edben!  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.31 csütörtök, 18:25:19 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28847 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 19:49:57 »

Szerinted tényleg érdekelt? eplus2

Müködjön, az a lényeg. taps

Én komolyan azt hittem... wow1

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #28848 Dátum: 2016.01.01 péntek, 12:15:46 »

Az első szélvédő fűtésnek az utastérben van biztosítékja? (Nem találtam.)
A motortérben többet is, mindegyik jó és a kapcsoló lámpája is világít, a fűtés még se megy.
Szálszakadás lehet vagy mégis van az utastérben biztosíték?
Vagy valami más is lehet, ami miatt nem megy.

A hátsó működik, de nagyon sokáig tart, mire leolvasztja a jeget. Ez ilyen vagy öreg már az autó és elfáradtak a fűtőszálak? (Néhány centis szakasztól eltekintve jók a szálak.)
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28849 Dátum: 2016.01.01 péntek, 12:28:17 »

Az első szélvédő fűtésnek az utastérben van biztosítékja? (Nem találtam.)
A motortérben többet is, mindegyik jó és a kapcsoló lámpája is világít, a fűtés még se megy.
Szálszakadás lehet vagy mégis van az utastérben biztosíték?
Vagy valami más is lehet, ami miatt nem megy.

A hátsó működik, de nagyon sokáig tart, mire leolvasztja a jeget. Ez ilyen vagy öreg már az autó és elfáradtak a fűtőszálak? (Néhány centis szakasztól eltekintve jók a szálak.)

A motortériben van biztosíték. De sajnos a legtöbbször nem biztosíték hiba.
F11 és F13
Nézd meg az F26 vagy F27-et, az a relé betápja.
Egyik oldal sem megy?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 570 571 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 583 584 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.