Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:56:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 604 605 606 607 608 609 610 [611] 612 613 614 615 616 617 618 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11171112 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #30500 Dátum: 2016.07.23 szombat, 13:36:58 »

Sziasztok!

A napokban esett át az autóm gyertya és gyújtáskábel cserén, rángatás miatt. miután kész lett, mentem vele 50 km-t és másnap a reggeli indítás után a check engine nem aludt ki, s azóta is világít...
Lehet összefüggés az alkatrészek cseréjével?

Hétfőn visszaviszem a szerelőhöz, de valami tipp jól jönne!
Előre is nagyon szépen köszönöm !!

Baracus (2.0 benzin 2001)

Sárgán világít akkor lehet lambda szonda, potencíóméter is akár! Olvasni kell! Bármi más is lehet!

Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #30501 Dátum: 2016.07.23 szombat, 16:55:30 »

Gyári trafó= Bosch
Gyári gyertya=NGK PTR6D-13G
A gyári kábelt még nem sikerült kinyomozni senkinek. vigyor3 Kugler féle 8mm-es kábelek igen jó minőségűek, és egy szett kerül 7000Ft-ba.

Ha jó helyen veszed, kijössz kb a feléből.

Köszi mindkettőtöknek, utánajárok majd.

Azt tudja valaki, hogy a benzin és dízel klímakompresszor megegyezik?
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #30502 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 10:02:01 »

Sziasztok!
Nem működik a váltókarnál lévő szivargyujtom. Milkyik biztosíték lehet az övé, illetve valami más is azon a biztosítékon műkodik?
Koszi
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #30503 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 10:15:21 »

Sziasztok!
Nem működik a váltókarnál lévő szivargyujtom. Milkyik biztosíték lehet az övé, illetve valami más is azon a biztosítékon műkodik?
Koszi


Szia!

Ha kiveszed a bal lábadnál lévő kis rekeszt (ami mögött ott a bizti tábla) azon oldalt rajta van, hogy melyik biztosíték micsoda.  wave

Itt pedig egy hasznos info, a szivargyújtóról:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujt%C3%B3-tudt%C3%A1tok!%3F
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30504 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 13:29:16 »

Sziasztok!
Nem működik a váltókarnál lévő szivargyujtom. Milkyik biztosíték lehet az övé, illetve valami más is azon a biztosítékon műkodik?
Koszi

Szia.
A képen adja magát F68(mindíg fesz.alatt)

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #30505 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 20:48:17 »

 worship
Szia!

Ha kiveszed a bal lábadnál lévő kis rekeszt (ami mögött ott a bizti tábla) azon oldalt rajta van, hogy melyik biztosíték micsoda.  wave

Itt pedig egy hasznos info, a szivargyújtóról:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujt%C3%B3-tudt%C3%A1tok!%3F
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30506 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 08:43:09 »

Sziasztok!

A napokban esett át az autóm gyertya és gyújtáskábel cserén, rángatás miatt. miután kész lett, mentem vele 50 km-t és másnap a reggeli indítás után a check engine nem aludt ki, s azóta is világít...
Lehet összefüggés az alkatrészek cseréjével?

Hétfőn visszaviszem a szerelőhöz, de valami tipp jól jönne!
Előre is nagyon szépen köszönöm !!

Baracus (2.0 benzin 2001)


Egyrész értem én, hogy a gyújtás vilannyal megy, de ennyi erővel a dzli izzítógyertya is, mégis a TDCi fórumtémában kérdezgetünk róla, nem az elektromosban...

Másfelől attól, hogy többször beírod, nem lesz hamarabb válasz. Ugyanakkor fogja elolvasni az első és második hozzászólásod, aki érdemben tud válaszolni, amikor legközelebb belép. Ezt nem tudod sürgetni, mindegy, ki fog válaszolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #30507 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 10:03:55 »


Kedves Fórumtársak!


Egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül, lehalt az ablakmosó rendszer. Se elől, se hátul nem nyomja a vizet, pedig a tartály nem üres. A szivattyú(k)ról le tud csúszni a saru (ha egyáltalán sarus kötéssel vannak bekötve)? Vagy közös a test kábelük, és abban lehet szakadás? Szerintem annak kicsi az esélye, hogy mindkét kis motor egyszerre adta be a kulcsot, vagy hogy a kapcsoló karban csak ez a két funkció halt le... Az ötleteket, tippeket nagyon megköszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30508 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 11:51:04 »

Kedves Fórumtársak!


Egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül, lehalt az ablakmosó rendszer. Se elől, se hátul nem nyomja a vizet, pedig a tartály nem üres. A szivattyú(k)ról le tud csúszni a saru (ha egyáltalán sarus kötéssel vannak bekötve)? Vagy közös a test kábelük, és abban lehet szakadás? Szerintem annak kicsi az esélye, hogy mindkét kis motor egyszerre adta be a kulcsot, vagy hogy a kapcsoló karban csak ez a két funkció halt le... Az ötleteket, tippeket nagyon megköszönöm!
1 motor van a 2 funkcióra és az szokott behalni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #30509 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 14:15:03 »

1 motor van a 2 funkcióra és az szokott behalni

Köszönöm a gyors választ! Ezek szerint motor csere... találtam a FAQ-ban egy cikket itt, ennek analógiájára lehet gondolom a cserét megcsinálni.
Naplózva
antaln
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #30510 Dátum: 2016.07.26 kedd, 11:31:17 »

Ha megveszel egy ilyet, vagy hasonlót, kell az ISO kábel, az antenna adapter, a külső keret, és belülre még valami? Mihez rögzül? A gyárinak teljesen más a kialakítása mint ezeknek, nem?

Régen voltam itt, bocs.
Sajnos nem teljesen ISO csati, a kábeleket egyesével kötöttem be a rádióhoz való csatihoz (csati + az abból jövő üres kábelvégek, ahogy érkezik), egy sorkapocs segítségével.
Antennához a plusz kis toldó szintén kell
Más nekem nem kellett, csak tényleg a helyét kellett kicsit reszelnem, így pont szorosan betolható (nyilván ha túl sokat reszeltem volna le, akkor lötyögne és kéne valami plusz rögzítő). A jelenlegi 178x156x100mm-es méretű "tégla", csinálok majd képeket, az többet mond minden szónál.
Naplózva

2002/11 1.8 B

2002/02 2.0 TDCI Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #30511 Dátum: 2016.07.26 kedd, 12:30:32 »

Régen voltam itt, bocs.
Sajnos nem teljesen ISO csati, a kábeleket egyesével kötöttem be a rádióhoz való csatihoz (csati + az abból jövő üres kábelvégek, ahogy érkezik), egy sorkapocs segítségével.
Antennához a plusz kis toldó szintén kell
Más nekem nem kellett, csak tényleg a helyét kellett kicsit reszelnem, így pont szorosan betolható (nyilván ha túl sokat reszeltem volna le, akkor lötyögne és kéne valami plusz rögzítő). A jelenlegi 178x156x100mm-es méretű "tégla", csinálok majd képeket, az többet mond minden szónál.


Rendben, köszönöm!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
nyaril89
Vendég
« Új hozzászólás #30512 Dátum: 2016.07.27 szerda, 08:53:19 »

Sziasztok !
Egy olyan kèrdésem lenne hogy ,gyári nagy szines naviról vissza lehet alakítani sima digit klímásra az autót ? Nagy segítség lenne ha valaki tudna segíteni . Köszönöm !
Naplózva
Tommy80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #30513 Dátum: 2016.07.27 szerda, 09:12:56 »

Sziasztok!

Írtam a hifi részhez is csak nem kaptam választ, gondoltam megpróbálom itt is!


Mk3 Mondeoban a gyári CD 6000 fejegységnek nem szól a rádió része, most vettem az autót a tulaj azt mondta kicsúszott az antenna kábel, megnéztem a rádióban benne van mindkettő.
Van még valahol csatlakozás, vagy a rádió halt meg?
A CD része működik rendesen.

Köszi!
Naplózva

2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30514 Dátum: 2016.07.27 szerda, 09:19:13 »

Sziasztok!

Írtam a hifi részhez is csak nem kaptam választ, gondoltam megpróbálom itt is!


Mk3 Mondeoban a gyári CD 6000 fejegységnek nem szól a rádió része, most vettem az autót a tulaj azt mondta kicsúszott az antenna kábel, megnéztem a rádióban benne van mindkettő.
Van még valahol csatlakozás, vagy a rádió halt meg?
A CD része működik rendesen.

Köszi!

Fordítsd ki a rádiót, az antenna helyére dugj egy fém pálcát (lánghegesztő pálca, vatagabb drót, stb). Ha így szól, akkor az antenna vagy a kábel problémás. Ha nem, akkor a rádió tunerje.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30515 Dátum: 2016.07.27 szerda, 11:27:21 »

Sziasztok !
Egy olyan kèrdésem lenne hogy ,gyári nagy szines naviról vissza lehet alakítani sima digit klímásra az autót ? Nagy segítség lenne ha valaki tudna segíteni . Köszönöm !
A digitklima vezerlő egy az egyben radugható , ha csak probalni akarsz. A vegleges megoldashoz kell masik rádió meg a hozza tartozo  közepkonzol is.
A radió csatlakozasa is lehet kérdés, de ha jól tudom a Sonyé is ugyanaz.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tommy80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #30516 Dátum: 2016.07.27 szerda, 17:44:12 »

Fordítsd ki a rádiót, az antenna helyére dugj egy fém pálcát (lánghegesztő pálca, vatagabb drót, stb). Ha így szól, akkor az antenna vagy a kábel problémás. Ha nem, akkor a rádió tunerje.
Naplózva

2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
Tommy80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #30517 Dátum: 2016.07.27 szerda, 17:53:02 »

Fordítsd ki a rádiót, az antenna helyére dugj egy fém pálcát (lánghegesztő pálca, vatagabb drót, stb). Ha így szól, akkor az antenna vagy a kábel problémás. Ha nem, akkor a rádió tunerje.
Köszi, ha ráérek megpróbálom. Gondolom ha tuner hibás akkor nem érdemes javítani.
Újabb ford rádióval ki lehet váltani ezt?
Naplózva

2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
Nebi Gabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #30518 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 06:53:54 »

Sziasztok!

Belefutottam egy olyan problémába ami bosszant!
A mondeo mk3/1 tipusban a rádióm egyszer csak el kezdett eltünni az adó, átkapcsoltam egy másik csatornára ott minden ok,az utóbbi időben ha kiérek budapestről akkor egyszercsak minden elmegy csak zsizsi,azt olvastam hogy a fordoknál a tuner elszállhat,de akkor pesten miért szól? pesten kivűl semmi!

Köszönöm ha valaki tud segíteni, és még érdekelne egy cd-s rádió mert most kazettás van benne!


Gabesz
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30519 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 07:21:49 »

Sziasztok!
Éppen nyaralás közben, mert ilyenkor izgalmas egy meghibásodás, az történt, hogy ahogy egyre jobben nyomom a gázpedált azzal párhozamosan emelkedik a szellőzőventillátor befújási sebessége wow1 Ez csak kb.2000-es fordulat felett történik, ahogy a gázpedált egy pontnál jobban lenyomom. Én arra gyanakszom, hogy a gázpedál érzékelő valahogy összefügg a ventillátorral elektromosan és ezt most már én is tapasztalhatom rinya Semmilyen más "melékhatást" egyenlőre nem tapasztalok, hacsak azt nem, hogy nem annyira gyorsul a kocsi. Ha hazamegyek azonnal megyek a szerelőmhöz, de addig is mondjatok valamit erről a történésről, hogy fejben gyüjtsem a pénzt a javításra falbav
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nem vagyok a gép előtt, de a mint lehet megnézem mit írtatok. worship
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #30520 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 07:56:36 »

Sziasztok!
Éppen nyaralás közben, mert ilyenkor izgalmas egy meghibásodás, az történt, hogy ahogy egyre jobben nyomom a gázpedált azzal párhozamosan emelkedik a szellőzőventillátor befújási sebessége wow1 Ez csak kb.2000-es fordulat felett történik, ahogy a gázpedált egy pontnál jobban lenyomom. Én arra gyanakszom, hogy a gázpedál érzékelő valahogy összefügg a ventillátorral elektromosan és ezt most már én is tapasztalhatom rinya Semmilyen más "melékhatást" egyenlőre nem tapasztalok, hacsak azt nem, hogy nem annyira gyorsul a kocsi. Ha hazamegyek azonnal megyek a szerelőmhöz, de addig is mondjatok valamit erről a történésről, hogy fejben gyüjtsem a pénzt a javításra falbav
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nem vagyok a gép előtt, de a mint lehet megnézem mit írtatok. worship

Hali!
 Nemrég nekem is volt hasonló jelenségem. Amikor gyorsítottam olyan volt mintha a szellőzőventilátor egyre jobban fújt volna. A kocsi ereje nem csökkent, vagyis nem vettem észre, talán egy kicsit jobban füstölt gyorsításkor. A lényeg, hogy lyukas volt az egr szelep alatti turbócső.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30521 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 08:06:03 »

Köszi, ha ráérek megpróbálom. Gondolom ha tuner hibás akkor nem érdemes javítani.
Újabb ford rádióval ki lehet váltani ezt?

Ha találsz milka csokiért olyat, aminek a tunerje jó és valami más baja van, akkor lehet próbálkozni átforrasztgatni. Egyéb esetben sztem nem éri meg bajlódni vele.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30522 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 08:06:51 »

Sziasztok!

Belefutottam egy olyan problémába ami bosszant!
A mondeo mk3/1 tipusban a rádióm egyszer csak el kezdett eltünni az adó, átkapcsoltam egy másik csatornára ott minden ok,az utóbbi időben ha kiérek budapestről akkor egyszercsak minden elmegy csak zsizsi,azt olvastam hogy a fordoknál a tuner elszállhat,de akkor pesten miért szól? pesten kivűl semmi!

Köszönöm ha valaki tud segíteni, és még érdekelne egy cd-s rádió mert most kazettás van benne!


Gabesz

BP-n sokkal erősebb a jel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30523 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:12:49 »

Hali!
 Nemrég nekem is volt hasonló jelenségem. Amikor gyorsítottam olyan volt mintha a szellőzőventilátor egyre jobban fújt volna. A kocsi ereje nem csökkent, vagyis nem vettem észre, talán egy kicsit jobban füstölt gyorsításkor. A lényeg, hogy lyukas volt az egr szelep alatti turbócső.

Nekem nem füstök egy kicsit sem és nem láttam olajpárát az egr szelepnél. Tényleg a szellőzőventilátor kezd gyorsabban forogni, jobban fújni. De azért megnézem mégegyszer a turbócsövet.Köszi worship
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30524 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:15:46 »

Nekem nem füstök egy kicsit sem és nem láttam olajpárát az egr szelepnél. Tényleg a szellőzőventilátor kezd gyorsabban forogni, jobban fújni. De azért megnézem mégegyszer a turbócsövet.Köszi worship

Ja igen! Ha a szellőzést teljesen kikapcsolom, megszűnik a tünat. Csak ezt itt Bulgáriában 34 fokban nem feszegetném smile
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30525 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 19:18:15 »

Ja igen! Ha a szellőzést teljesen kikapcsolom, megszűnik a tünat. Csak ezt itt Bulgáriában 34 fokban nem feszegetném smile
Töltési probléma nem lehet?  Tudsz kapocsfeszt mérni a jelenség közben?
Külső/ belső keringetésnél is csinálja?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30526 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:18:16 »

Töltési probléma nem lehet?  Tudsz kapocsfeszt mérni a jelenség közben?
Külső/ belső keringetésnél is csinálja?

Nem tudok mérni feszültséget, de így mentünk eddig kb.600km-t. Ezért gondolom, hogy töltésem az van. Egyik hibajelző lámpa sem ég és az pedig teljesen mindegy, hogy külső vagy belső keringetésre van, akkor is ez a tünet. rinya
Várom a kreatív ötleteiteket.  wave
Köszönöm az eddigi segítségeteket. worship
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30527 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:22:29 »

Hali!
 Nemrég nekem is volt hasonló jelenségem. Amikor gyorsítottam olyan volt mintha a szellőzőventilátor egyre jobban fújt volna. A kocsi ereje nem csökkent, vagyis nem vettem észre, talán egy kicsit jobban füstölt gyorsításkor. A lényeg, hogy lyukas volt az egr szelep alatti turbócső.


Megnéztem. A turbócső csontszáraz, nem olajos egyáltalán. De köszönöm az együtt gondolkozást. worship
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30528 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:40:51 »

Nem tudok mérni feszültséget, de így mentünk eddig kb.600km-t. Ezért gondolom, hogy töltésem az van. Egyik hibajelző lámpa sem ég és az pedig teljesen mindegy, hogy külső vagy belső keringetésre van, akkor is ez a tünet. rinya
Várom a kreatív ötleteiteket.  wave
Köszönöm az eddigi segítségeteket. worship
A műszerzeszt mutat feszt. Azzal meg tudod nézni.
Legalàbb azt kizarod.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #30529 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:18:19 »

Sziasztok!
Pár hónapja van meg a Mondeom (2002 1,8 benzin), és úgy általában elégedett is vagyok vele... De ilyen háklis zárszerkezeteket, ami ebben van nem tudom létezik-e máshol.
Szóval a központi zár csak többszöri távirányító nyomogatásra nyit ki, ill. zár be, valamint van amikor a csomagtartót nem nyitja a neki dedikált gomb, sem a távirányítón, sem a műszerfalon lévőre, sem az ajtón lévő gombra nem reagál. Ez is többszöri távirányító nyomogatásra nyit csak ki. a kulcsban az elemet már kicseréltem, de semmi javulás.
Most vegyek új kulcsot (távirányítót), vagy cseréljem ki a zárakat FL utánira?
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #30530 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:33:53 »

Sziasztok!
Pár hónapja van meg a Mondeom (2002 1,8 benzin), és úgy általában elégedett is vagyok vele... De ilyen háklis zárszerkezeteket, ami ebben van nem tudom létezik-e máshol.
Szóval a központi zár csak többszöri távirányító nyomogatásra nyit ki, ill. zár be, valamint van amikor a csomagtartót nem nyitja a neki dedikált gomb, sem a távirányítón, sem a műszerfalon lévőre, sem az ajtón lévő gombra nem reagál. Ez is többszöri távirányító nyomogatásra nyit csak ki. a kulcsban az elemet már kicseréltem, de semmi javulás.
Most vegyek új kulcsot (távirányítót), vagy cseréljem ki a zárakat FL utánira?
Bal első zárat cseréld ki!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #30531 Dátum: 2016.07.29 péntek, 10:40:27 »

Üdv.

Adott egy  ÚJ kulcs. Tanítási üzemmódba csak a 433Mhz-es elektronika tanul fel vagy az Immo Chip is?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #30532 Dátum: 2016.07.29 péntek, 11:14:55 »

Üdv Mindenkinek!
1 év után ismét klíma problémával küzdök! rinya 2001. 1,8  digitális klíma.
Tünetek: kint kb 32 fok,beállítom 20 fokra(nem auto üzemben). Jön a jó hideg levegő, majd 3-5 perc múlva szépen melegszik a külső hőmérsékletre. Ezt csinálja AUTO módban is. Ahhoz, hogy ismét hideget nyerjek ki a műszerfalból, egy megoldás van: klímateszt(inincs hibakód worship), majd újra beállítás és tádáám, megint hideg levegő jön. Klíma nélkül is (22 fokra beállítva) szintén zenész, elkezdi emelni szép lassan a hőmérsékletet egészen magas hőmérsékletre,majd ha elég kitartó vagyok a hőmérséklettel szemben,lassan visszaáll a beállított hőfokra. A teszt futtatása közben,mikor mozgatja a lapátokat érzem, hogy becsap a finom hideg levegő,tehát megy a klíma, csak mintha a hőfokszabályzó(gondolom lapát) el kezd önálló életet élni. Mit tegyek? Hasonló tapasztalatok?
Segítségeteket előre is köszönöm.
ui.: Analóg órám 8 óra alatt képes 4 -5 órát is késni, de nem mindig. falbav Erre esetleg gyógymód?

Szép napot!
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
trafo2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #30533 Dátum: 2016.07.29 péntek, 12:03:53 »

Üdv a fórumlakóknak.Robi vagyok Baranya megyéből,főfoglalkozásom autómentés,trélerezés.Tehát ha ilyenben tudok segíteni,szívesen teszem.9 személyes Transittal vontatok így a személyszállítás is megoldható.
Ami miatt a segítségetek kérném:A barátom vett egy 2001 es kombit,2 liter benzines,manuál váltós,manuál klíma,170 e km első gazdától Németországban.Szép megkímélt,teljesen gyári autó.De hiba cunamikkal áraszt el minket,a legújabb a
klíma hibája.
Elvittük klíma szervízbe,ott lecserélték a kompresszort mert hogy az rossz volt.A gázt meg is tartja,viszont nem működik.A motortér biztosítéktábláján találtak kettő rossz biztosítékot,azt kicserélték,semmi.Ekkor vissza adták az autót mivel elektromos gond van.
Kicseréltük a két nyomásszabályozót,a fűtéspanelt,de semmi.
Ha bekapcsoljuk az a/c gombot az világít.
Ami érdekes ha a biztosíték táblán az a/c relének adok testet bekapcsol a klíma,azonnal hideget fúj,minden működik.
Kiszedtem a biztosíték táblát de a vezetékek épek,nem látszik kontakt hiba.
Ha valakinek van ötlete megköszönném.
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30534 Dátum: 2016.07.29 péntek, 12:42:47 »

Üdv a fórumlakóknak.Robi vagyok Baranya megyéből,főfoglalkozásom autómentés,trélerezés.Tehát ha ilyenben tudok segíteni,szívesen teszem.9 személyes Transittal vontatok így a személyszállítás is megoldható.
Ami miatt a segítségetek kérném:A barátom vett egy 2001 es kombit,2 liter benzines,manuál váltós,manuál klíma,170 e km első gazdától Németországban.Szép megkímélt,teljesen gyári autó.De hiba cunamikkal áraszt el minket,a legújabb a
klíma hibája.
Elvittük klíma szervízbe,ott lecserélték a kompresszort mert hogy az rossz volt.A gázt meg is tartja,viszont nem működik.A motortér biztosítéktábláján találtak kettő rossz biztosítékot,azt kicserélték,semmi.Ekkor vissza adták az autót mivel elektromos gond van.
Kicseréltük a két nyomásszabályozót,a fűtéspanelt,de semmi.
Ha bekapcsoljuk az a/c gombot az világít.
Ami érdekes ha a biztosíték táblán az a/c relének adok testet bekapcsol a klíma,azonnal hideget fúj,minden működik.
Kiszedtem a biztosíték táblát de a vezetékek épek,nem látszik kontakt hiba.
Ha valakinek van ötlete megköszönném.


Szia!

Nekem is hasonló  jelenség volt. Minden működött, de csak meleg levegő jött, a kompresszor pedig nem kapcsolt. A gáz és a rendszer állapot ellenőrzése után (ami tökéletesen sikerült) elektromos hiba keresés következett. És itt jött a csavar! Az utastéri biztosítéktábla 82-es biztije (7.5A) megolvadt. Kicseréltük és egyből működött.
DE vigyázz, mert ez a bizti kell a tempomathoz és a fűthető ablakmosó fúvókához is. Nálam az egyik fűthető ablakmosó fúvóka volt zárlatos, úgyhogy a cseréig kikötöttük.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
nyaril89
Vendég
« Új hozzászólás #30535 Dátum: 2016.07.29 péntek, 15:20:07 »

A digitklima vezerlő egy az egyben radugható , ha csak probalni akarsz. A vegleges megoldashoz kell masik rádió meg a hozza tartozo  közepkonzol is.
A radió csatlakozasa is lehet kérdés, de ha jól tudom a Sonyé is ugyanaz.

Köszönöm az infót . Kipróbálom veszteni valóm nincs ....
Minden szükséges alkatrészem megvan hozzá . Csak azt hittem hogy forrasztanom is kell majd a csatikat. De így nem tűnik bonyolultnak a dolog .
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30536 Dátum: 2016.07.29 péntek, 15:45:12 »

A digitklima vezerlő egy az egyben radugható , ha csak probalni akarsz. A vegleges megoldashoz kell masik rádió meg a hozza tartozo  közepkonzol is.
A radió csatlakozasa is lehet kérdés, de ha jól tudom a Sonyé is ugyanaz.

Köszönöm az infót . Kipróbálom veszteni valóm nincs ....
Minden szükséges alkatrészem megvan hozzá . Csak azt hittem hogy forrasztanom is kell majd a csatikat. De így nem tűnik bonyolultnak a dolog .
Én is játszottam ezzel, mert vmi hiba volt, és ki kellett deríteni. Végül nálam a 2 hőfokjeladó nem volt egyforma ( egyik pre.fl, másik fl) és ez megbolondította a vezérlést. A meleg és a hideg között ingázott a befújt levegő hőmérséklete.
A navit nézted diaggal, nincs hibakódod?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.29 péntek, 15:48:45 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #30537 Dátum: 2016.07.29 péntek, 16:18:36 »

Üdv a fórumlakóknak.Robi vagyok Baranya megyéből,főfoglalkozásom autómentés,trélerezés.Tehát ha ilyenben tudok segíteni,szívesen teszem.9 személyes Transittal vontatok így a személyszállítás is megoldható.
Ami miatt a segítségetek kérném:A barátom vett egy 2001 es kombit,2 liter benzines,manuál váltós,manuál klíma,170 e km első gazdától Németországban.Szép megkímélt,teljesen gyári autó.De hiba cunamikkal áraszt el minket,a legújabb a
klíma hibája.
Elvittük klíma szervízbe,ott lecserélték a kompresszort mert hogy az rossz volt.A gázt meg is tartja,viszont nem működik.A motortér biztosítéktábláján találtak kettő rossz biztosítékot,azt kicserélték,semmi.Ekkor vissza adták az autót mivel elektromos gond van.
Kicseréltük a két nyomásszabályozót,a fűtéspanelt,de semmi.
Ha bekapcsoljuk az a/c gombot az világít.
Ami érdekes ha a biztosíték táblán az a/c relének adok testet bekapcsol a klíma,azonnal hideget fúj,minden működik.
Kiszedtem a biztosíték táblát de a vezetékek épek,nem látszik kontakt hiba.
Ha valakinek van ötlete megköszönném.


Nekem a klíma kuplung+mágnes csere  és gáz le fel megoldotta ezt a problémát.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30538 Dátum: 2016.07.29 péntek, 20:29:05 »

Üdv.

Adott egy  ÚJ kulcs. Tanítási üzemmódba csak a 433Mhz-es elektronika tanul fel vagy az Immo Chip is?

Csak a távirányító része tanul, az immot  külön kell tanitani
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #30539 Dátum: 2016.07.29 péntek, 23:04:25 »

Bal első zárat cseréld ki!

Köszönöm. Akkor csere lesz.
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
trafo2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #30540 Dátum: 2016.07.30 szombat, 00:06:00 »

Szia!

Nekem is hasonló  jelenség volt. Minden működött, de csak meleg levegő jött, a kompresszor pedig nem kapcsolt. A gáz és a rendszer állapot ellenőrzése után (ami tökéletesen sikerült) elektromos hiba keresés következett. És itt jött a csavar! Az utastéri biztosítéktábla 82-es biztije (7.5A) megolvadt. Kicseréltük és egyből működött.
DE vigyázz, mert ez a bizti kell a tempomathoz és a fűthető ablakmosó fúvókához is. Nálam az egyik fűthető ablakmosó fúvóka volt zárlatos, úgyhogy a cseréig kikötöttük.

Ottó
Köszönöm! Lehet hogy ez lesz a gond.Az utastér biztosítéktáblán az a/c biztosíték 7,5a jó volt,viszont volt egy kiégett biztosíték,azt kicseréltem és akkor elkezdett füstölni a kocsi eleje,a motorháztető és a szigetelés közül dőlt a füst,na mondom akkor a fúvóka fűtés is kakukk,nem is foglalkoztam tovább vele.
Na akkor ezt megnézem.
Naplózva
trafo2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #30541 Dátum: 2016.07.30 szombat, 00:08:37 »

Nekem a klíma kuplung+mágnes csere  és gáz le fel megoldotta ezt a problémát.

Kompletten cserélték a kompresszort.
Naplózva
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #30542 Dátum: 2016.07.30 szombat, 09:21:30 »

Csak a távirányító része tanul, az immot  külön kell tanitani


Köszönöm, és az immot hogyan lehet tanítani?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30543 Dátum: 2016.07.30 szombat, 09:52:08 »


Köszönöm, és az immot hogyan lehet tanítani?
Így:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ind%C3%ADt%C3%A1sg%C3%A1tl%C3%B3_(PATS)_programoz%C3%A1s
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #30544 Dátum: 2016.07.30 szombat, 10:14:26 »



 worship worship worship
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
trafo2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #30545 Dátum: 2016.07.30 szombat, 21:47:54 »

Szia!

Nekem is hasonló  jelenség volt. Minden működött, de csak meleg levegő jött, a kompresszor pedig nem kapcsolt. A gáz és a rendszer állapot ellenőrzése után (ami tökéletesen sikerült) elektromos hiba keresés következett. És itt jött a csavar! Az utastéri biztosítéktábla 82-es biztije (7.5A) megolvadt. Kicseréltük és egyből működött.
DE vigyázz, mert ez a bizti kell a tempomathoz és a fűthető ablakmosó fúvókához is. Nálam az egyik fűthető ablakmosó fúvóka volt zárlatos, úgyhogy a cseréig kikötöttük.

Ottó
Ottó!
Köszönöm a segítséget.Lekötöttük a fúvóka fűtést,biztosíték berak,klíma működik.  Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30546 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 10:09:37 »

A műszerzeszt mutat feszt. Azzal meg tudod nézni.
Legalàbb azt kizarod.

Azt nem kéne azért KP-nek venni. Nekem pl. a xenon felkapcsolására stabil 11,6V-ot mutat az addig 14,2-n álló kijelzés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #30547 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 18:39:15 »

Sziasztok !

Pillangószelep tisztításon esett át az autóm, és utána kb 50-60 km-t mentem, mire bekapcsoltam a tempomatot, ami nem tartja meg a sebességet. A műszerfal jelzi, hogy be van kapcsolva, de nem reagál a motor. Összefügg a dolog? Lehúzhattak valami csatlakozót ami nem került vissza vagy megsérült?

Köszönöm !

2.0 benzin 2001
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30548 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 14:56:11 »

Sziasztok !

Pillangószelep tisztításon esett át az autóm, és utána kb 50-60 km-t mentem, mire bekapcsoltam a tempomatot, ami nem tartja meg a sebességet. A műszerfal jelzi, hogy be van kapcsolva, de nem reagál a motor. Összefügg a dolog? Lehúzhattak valami csatlakozót ami nem került vissza vagy megsérült?

Köszönöm !

2.0 benzin 2001
Szia.
Nézd meg a tempomat gázbowdent és a motorcsatlakozót mást szerintem nem tudnak a motortérben babrálni a tempomaton.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.01 hétfő, 18:36:00 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30549 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 15:24:28 »

Sziasztok !

Pillangószelep tisztításon esett át az autóm, és utána kb 50-60 km-t mentem, mire bekapcsoltam a tempomatot, ami nem tartja meg a sebességet. A műszerfal jelzi, hogy be van kapcsolva, de nem reagál a motor. Összefügg a dolog? Lehúzhattak valami csatlakozót ami nem került vissza vagy megsérült?

Köszönöm !

2.0 benzin 2001

Ezt a kerdest egyszer mar feltetted. Tempomat bowdent valoszinuleg elfelejtettek vissza rakni a pillangoszelep hazra.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 604 605 606 607 608 609 610 [611] 612 613 614 615 616 617 618 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.