Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:32:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 607 608 609 610 611 612 613 [614] 615 616 617 618 619 620 621 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11175171 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #30650 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 21:40:50 »


Kedves Zombie!

Először is köszönöm a segítséget.Kellőképpen össze vagyok zavarodva mivel ezt a terméket is ajánlották: https://www.youtube.com/watch?v=6vYnas6q3Sg
Nem tudom akkor melyik lenne a legjobb.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30651 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 21:47:28 »

Kedves Zombie!

Először is köszönöm a segítséget.Kellőképpen össze vagyok zavarodva mivel ezt a terméket is ajánlották: https://www.youtube.com/watch?v=6vYnas6q3Sg
Nem tudom akkor melyik lenne a legjobb.

Szia!

Egy kis segítség.

http://www.ebay.com/itm/370834130638?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
cdomi
Vendég
« Új hozzászólás #30652 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 22:46:05 »

Helló!

Raktam a 2002-es kocsimba info-s órát illetve hozzátartozó info-s index kart. Az óra fel lett programozva de mikor megnyomom az infó kart semmi sem történik. Nem sípol, nem vált. Az óra működik mivel mutatja hogy mennyit mehetek még az üzemanyaggal.

Valaki látott már ilyet? Mi lehet a gond?
A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv: Domi
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #30653 Dátum: 2016.08.23 kedd, 07:54:13 »

Helló!

Raktam a 2002-es kocsimba info-s órát illetve hozzátartozó info-s index kart. Az óra fel lett programozva de mikor megnyomom az infó kart semmi sem történik. Nem sípol, nem vált. Az óra működik mivel mutatja hogy mennyit mehetek még az üzemanyaggal.

Valaki látott már ilyet? Mi lehet a gond?
A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv: Domi

autóvillamossággal rendelkező kollégát kérdezz meg a környékeden. Amúgy a kilométerórád a régi óraállásodat mutatja, vagy nem? Köszi
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30654 Dátum: 2016.08.23 kedd, 08:30:22 »

Helló!

Raktam a 2002-es kocsimba info-s órát illetve hozzátartozó info-s index kart. Az óra fel lett programozva de mikor megnyomom az infó kart semmi sem történik. Nem sípol, nem vált. Az óra működik mivel mutatja hogy mennyit mehetek még az üzemanyaggal.

Valaki látott már ilyet? Mi lehet a gond?
A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv: Domi

Szia!

Az indexkar rossz, mert az a nem infós műszercsoport esetében is csipogni szokott.  rinya
Mit programoztak fel az órán???  wow1

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #30655 Dátum: 2016.08.23 kedd, 11:39:57 »

Sziasztok. Egyik ismerősöm citroenje ezt a hibát írta ki: anti pollution faulty
Mit jelenthet? Tudom, hogy nem ide vágó téma, de ti olyan "okosak" vagytok  taps wave nyes nyes
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #30656 Dátum: 2016.08.23 kedd, 12:46:42 »

Hátsó ajtóra szerelhető kerékpárszállító miatt szükségem van egy kiegészítő lámpára egy MK3-as kombihoz, de nincs vonóhorgom, emiatt nincs elektromos csatlakozó sem. Mennyibe kerülhet egy csatlakozó kiépítése,? Ismer valaki megbízhatót szakit/céget, aki ilyet csinál Zuglóban vagy a környező kerületekben? Előre is kösz.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30657 Dátum: 2016.08.23 kedd, 12:50:57 »

Hátsó ajtóra szerelhető kerékpárszállító miatt szükségem van egy kiegészítő lámpára egy MK3-as kombihoz, de nincs vonóhorgom, emiatt nincs elektromos csatlakozó sem. Mennyibe kerülhet egy csatlakozó kiépítése,? Ismer valaki megbízhatót szakit/céget, aki ilyet csinál Zuglóban vagy a környező kerületekben? Előre is kösz.

Szerintem egy sima autóvillamoságis megcsinálja. Ha van egy kis affinitásod akár te is. A dugaljat hová rögzíted az már jó kérdés.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #30658 Dátum: 2016.08.23 kedd, 12:57:15 »

Valószínűleg egy általános minden hibára ráhúzható üzenet. Rengeteg találat van rá angol nyelven, az egyikben ezt írják:

"Petrol or diesel?
Anti Pollution Fault could mean any one of a hundred things.
You need to get the ECU fault codes read first of all.
If it's a diesel you could try driving it on the motorway with the revs up (4th gear would get the revs up) and see if it clears."

Szerintem a legjobb dolog, amit tehet az ismerősöd, hogy kiolvastatja a hibakódot, egy olyan helyen ahol értenek a Citroen diagnosztikához . Minden egyéb csak találgatás, és kisérletezés.

Sziasztok. Egyik ismerősöm citroenje ezt a hibát írta ki: anti pollution faulty
Mit jelenthet? Tudom, hogy nem ide vágó téma, de ti olyan "okosak" vagytok  taps wave nyes nyes
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #30659 Dátum: 2016.08.23 kedd, 13:24:50 »

Valószínűleg egy általános minden hibára ráhúzható üzenet. Rengeteg találat van rá angol nyelven, az egyikben ezt írják:

"Petrol or diesel?
Anti Pollution Fault could mean any one of a hundred things.
You need to get the ECU fault codes read first of all.
If it's a diesel you could try driving it on the motorway with the revs up (4th gear would get the revs up) and see if it clears."

Szerintem a legjobb dolog, amit tehet az ismerősöd, hogy kiolvastatja a hibakódot, egy olyan helyen ahol értenek a Citroen diagnosztikához . Minden egyéb csak találgatás, és kisérletezés.


Köszi az infót átadom neki. Bár ezt mondtam neki én is. Cheesy Egyébként benzines.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30660 Dátum: 2016.08.23 kedd, 18:30:48 »

Sziasztok!
Mit gondoltok mitől van az, hogy az ablaktörlő lassabban megy az adott fokozatban, majd egyszer csak megint a rendes tempóban. (igen esőszenzoros a szélvédő és ismerem a működését, de direkt fokozatban csinálja). Ebben a tegnapi nagy esőben csinálta először. A töltés lámpa nem világít, ezért gondolom, hogy a töltésem normális.
Válaszaitokat előre is köszönöm: István
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30661 Dátum: 2016.08.23 kedd, 20:33:10 »

Sziasztok!
Mit gondoltok mitől van az, hogy az ablaktörlő lassabban megy az adott fokozatban, majd egyszer csak megint a rendes tempóban. (igen esőszenzoros a szélvédő és ismerem a működését, de direkt fokozatban csinálja). Ebben a tegnapi nagy esőben csinálta először. A töltés lámpa nem világít, ezért gondolom, hogy a töltésem normális.
Válaszaitokat előre is köszönöm: István


Nekem pár éve lelassult az ablaktörlőm (nekem nem érzékelős), de egyébként ment normálisan minden más. Másnap leégett a generátorom. Utólag kiderült, azzért lassult le, mert már akkor szinte csak akksiról ment minden. Nem biztos, hogy neked ez van, de járd azért körbe rendesen a generátor/töltés témát, ne csak gondold.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30662 Dátum: 2016.08.23 kedd, 20:37:58 »

Nekem pár éve lelassult az ablaktörlőm (nekem nem érzékelős), de egyébként ment normálisan minden más. Másnap leégett a generátorom. Utólag kiderült, azzért lassult le, mert már akkor szinte csak akksiról ment minden. Nem biztos, hogy neked ez van, de járd azért körbe rendesen a generátor/töltés témát, ne csak gondold.

Abban bízom, hogy a kb. 4 hónapja felújított generátorommal nincs semmi baj. De én is gondolkodtam a generátor hibáján egyébként.
Neked világított, vagy felvillant a töltéslámpa? Elméletileg kellene jeleznie mindenféle lefelé ingadozást. Szerintem.....
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30663 Dátum: 2016.08.23 kedd, 22:23:53 »

Abban bízom, hogy a kb. 4 hónapja felújított generátorommal nincs semmi baj. De én is gondolkodtam a generátor hibáján egyébként.
Neked világított, vagy felvillant a töltéslámpa? Elméletileg kellene jeleznie mindenféle lefelé ingadozást. Szerintem.....

Semmi nem világított. Se töltés, se semmi. Vígan hazamentem vele melóbol. Másnap reggel, indult, ahogy kell, elindultam és kb. 300m után elkezdett dadogni, és kezdtek felvillanni a lámpák a műszerfalon. Már sejtettem mi van, azonnal fordultam és épphogy be tudtam állni a parkoló helyemre, lefulladt. Többet el se indult. Motorháztető fel és érzem a bűzt, meg látom, hogy felcsap a láng a generátorból. Szétégett. Akksim tökre lemerült. Feltöltöttem, az jó volt, mert azóta is az van benne.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30664 Dátum: 2016.08.24 szerda, 07:28:01 »

Semmi nem világított. Se töltés, se semmi. Vígan hazamentem vele melóbol. Másnap reggel, indult, ahogy kell, elindultam és kb. 300m után elkezdett dadogni, és kezdtek felvillanni a lámpák a műszerfalon. Már sejtettem mi van, azonnal fordultam és épphogy be tudtam állni a parkoló helyemre, lefulladt. Többet el se indult. Motorháztető fel és érzem a bűzt, meg látom, hogy felcsap a láng a generátorból. Szétégett. Akksim tökre lemerült. Feltöltöttem, az jó volt, mert azóta is az van benne.


Az f...sza..... Már csak az a kérdés, hogy tárol-e esetleg valamilyen hibát, mert ha nem, akkor simán hülyének fognak nézni, hogy mit akarok én ezzel a "nem létező hibával".
Azért elmegyek a villamosságishoz.
Köszi az együttgondolkodást worship
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30665 Dátum: 2016.08.24 szerda, 08:06:04 »

Abban bízom, hogy a kb. 4 hónapja felújított generátorommal nincs semmi baj. De én is gondolkodtam a generátor hibáján egyébként.
Neked világított, vagy felvillant a töltéslámpa? Elméletileg kellene jeleznie mindenféle lefelé ingadozást. Szerintem.....

Pénteken tapasztaltam meg, hogy a töltésvisszajelző nem sokat ér. Ha zárlatos a generátor, akkor már csak akkor jelez, ha nagy baj van. Előbb az ABS visszajelzője gyulladt ki, majd csak utána a töltésvisszajelző. Hibakód alapján az ABS akkor villant, amikor 9,6V alá esett a fesz.
Utána bebikázva minden fogyasztó nélkül tudtam menni még ~20 km-t. Mikor kigyulladt újra a töltésvisszajelző, 50 méterrel utána már kezdett is dadogni a motor.

Nálam a felújított generátor 2,5 évet és 50ezer km-t bírt  szomoru1

Multiméterrel mérj rá a töltésre.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.24 szerda, 08:07:51 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30666 Dátum: 2016.08.24 szerda, 09:21:05 »

Abban bízom, hogy a kb. 4 hónapja felújított generátorommal nincs semmi baj. De én is gondolkodtam a generátor hibáján egyébként.
Neked világított, vagy felvillant a töltéslámpa? Elméletileg kellene jeleznie mindenféle lefelé ingadozást. Szerintem.....

Mérj feszültséget járó motornál, pl. a szivargyújtón.

Indításkor az izzítás akár 11-11,5V köré is leviheti a feszt, de utána elég hamar, 3-4 másodperc alatt be kell álljon a 14,1-14,4 V körüli feszültség. Annak azután ott kell maradnia akkor is, ha felkapcsolsz pár nagyobb fogyasztót, mondjuk ülésfűtés, hátsóablak-fűtés, fényszórók egyszerre. Ha nagyon meleg van (30 fok és fölötte), akkor lehet, hogy csak 13,9-14 V lesz, olyankor kicsit visszavesz a töltésből a szabályzás, hogy véletlenül se forralja el a vizet az akksiból.

Ha ez nincs meg, akkor gond van a generátorral és/vagy a feszszabályzóval.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30667 Dátum: 2016.08.24 szerda, 09:22:56 »

Pénteken tapasztaltam meg, hogy a töltésvisszajelző nem sokat ér. Ha zárlatos a generátor, akkor már csak akkor jelez, ha nagy baj van. Előbb az ABS visszajelzője gyulladt ki, majd csak utána a töltésvisszajelző. Hibakód alapján az ABS akkor villant, amikor 9,6V alá esett a fesz.
Utána bebikázva minden fogyasztó nélkül tudtam menni még ~20 km-t. Mikor kigyulladt újra a töltésvisszajelző, 50 méterrel utána már kezdett is dadogni a motor.

Nálam a felújított generátor 2,5 évet és 50ezer km-t bírt  szomoru1

Multiméterrel mérj rá a töltésre.

Az enyém is megsült kb. 3 év után, amikor egy nagyonkánikulai napon egy hónapos állás után a létező összes elektromos fogyasztót rátettem, klíma, szellőztetés, világítás, ülésszellőztetés stb., és még az akksi is töltekezni akart.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30668 Dátum: 2016.08.24 szerda, 09:30:40 »

Az enyém is megsült kb. 3 év után, amikor egy nagyonkánikulai napon egy hónapos állás után a létező összes elektromos fogyasztót rátettem, klíma, szellőztetés, világítás, ülésszellőztetés stb., és még az akksi is töltekezni akart.

AndyA

Klíma ment, világítás, rádió. Semmi extra fogyasztó nem volt Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AnDrew89
Vendég
« Új hozzászólás #30669 Dátum: 2016.08.24 szerda, 09:44:13 »

Üdv!

2003-as 4 ajtós Mondeo csomagtér ajtó nem nyílik kulcsról, fedélzeti gombról illetve csomagtér ajtó nyitóról sem. Csomagtér zár motor jó, nyomógombok jók, csomagtéri mikrokapcsoló jó. Mi lehet a hiba? Illetve megoldás lehet e ha a vezető oldali ajtóban lévő központi zár vezérlő egységet cserélem (2007-es évjáratból)?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30670 Dátum: 2016.08.24 szerda, 10:04:27 »

Üdv!

2003-as 4 ajtós Mondeo csomagtér ajtó nem nyílik kulcsról, fedélzeti gombról illetve csomagtér ajtó nyitóról sem. Csomagtér zár motor jó, nyomógombok jók, csomagtéri mikrokapcsoló jó. Mi lehet a hiba? Illetve megoldás lehet e ha a vezető oldali ajtóban lévő központi zár vezérlő egységet cserélem (2007-es évjáratból)?

Kábelszakadást néztetek az ajtóátvezetőnél?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30671 Dátum: 2016.08.24 szerda, 10:09:32 »

Üdv!

2003-as 4 ajtós Mondeo csomagtér ajtó nem nyílik kulcsról, fedélzeti gombról illetve csomagtér ajtó nyitóról sem. Csomagtér zár motor jó, nyomógombok jók, csomagtéri mikrokapcsoló jó. Mi lehet a hiba? Illetve megoldás lehet e ha a vezető oldali ajtóban lévő központi zár vezérlő egységet cserélem (2007-es évjáratból)?

Szia!

A leírás alapján szerintem a mechanikus zár szorult be. Azon nem segít a központi vezérlő csere. Kulcslyukba sok WD-40, várni és újra próbálni. Ha kinyílt zárat kivenni és kitakarítani.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
AnDrew89
Vendég
« Új hozzászólás #30672 Dátum: 2016.08.24 szerda, 16:54:07 »

Kábel szakadás nincs, a zár nem szorul. Ami még eszembe jutott, hogy áram fel vételt nem néztem a motornál, csak azt hogy jó. Azt még kontrollálom, ha az sem akkor passz.
Naplózva
cdomi
Vendég
« Új hozzászólás #30673 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 04:00:18 »

Szia!

Az indexkar rossz, mert az a nem infós műszercsoport esetében is csipogni szokott.  rinya
Mit programoztak fel az órán???  wow1

Ottó

Beleraktuk az óracsoportot és akkor még semmi sem ment csak a külső hőmérséklet. Aztán ids-sel újraprogramoztuk a modulját. Utána sem történt változás. Amikor lement az üzemanyag szint az alá, amikor kivillan a kis tankolásjelző, akkor átugrott és elkeztdte mutatni, hogy mennyi kilómétert tudok még menni az aktuális üzemanyaggal. Azóta csak azt látom és nem tudok váltani, de az tökéletesen működik.
Ez a harmadik indexkar. Eddig egyik sem csipogott és nem is váltotta a kijelzőt.
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30674 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 13:00:43 »

Beleraktuk az óracsoportot és akkor még semmi sem ment csak a külső hőmérséklet. Aztán ids-sel újraprogramoztuk a modulját. Utána sem történt változás. Amikor lement az üzemanyag szint az alá, amikor kivillan a kis tankolásjelző, akkor átugrott és elkeztdte mutatni, hogy mennyi kilómétert tudok még menni az aktuális üzemanyaggal. Azóta csak azt látom és nem tudok váltani, de az tökéletesen működik.
Ez a harmadik indexkar. Eddig egyik sem csipogott és nem is váltotta a kijelzőt.

Tehát akkor egy nem fedcompos órából csináltatok programozással fedcomposat. Egyébként a fedcompos óránál is ha felvillan a tank lámpa átvált a még megtehető kilométerre. Ez eddig jó.
Lehet, hogy nem sikerült tökéletesen a programozás. Lehet, hogy még valahol valamit programozni kellene.
Én még próbálkoznék.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
cdomi
Vendég
« Új hozzászólás #30675 Dátum: 2016.08.26 péntek, 05:28:51 »

Tehát akkor egy nem fedcompos órából csináltatok programozással fedcomposat. Egyébként a fedcompos óránál is ha felvillan a tank lámpa átvált a még megtehető kilométerre. Ez eddig jó.
Lehet, hogy nem sikerült tökéletesen a programozás. Lehet, hogy még valahol valamit programozni kellene.
Én még próbálkoznék.

Ottó

Az előző óracsoport meghalt. Amikor ki kellett cserélni akkor választhattam, hogy fedkompos legyen vagy sem. Az az óra ami belekerült az fedkompos, vagyis a másik autóban tökéletesen működött. Ugyan az a kar került bele ami a másik kocsiban volt. Már tényleg nem tudom mitévő legyek ebben a téában.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30676 Dátum: 2016.08.26 péntek, 07:20:23 »

Az előző óracsoport meghalt. Amikor ki kellett cserélni akkor választhattam, hogy fedkompos legyen vagy sem. Az az óra ami belekerült az fedkompos, vagyis a másik autóban tökéletesen működött. Ugyan az a kar került bele ami a másik kocsiban volt. Már tényleg nem tudom mitévő legyek ebben a téában.
kábelezésben van szerintem eltérés....ellenőrizzétek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30677 Dátum: 2016.08.26 péntek, 08:39:51 »

Az előző óracsoport meghalt. Amikor ki kellett cserélni akkor választhattam, hogy fedkompos legyen vagy sem. Az az óra ami belekerült az fedkompos, vagyis a másik autóban tökéletesen működött. Ugyan az a kar került bele ami a másik kocsiban volt. Már tényleg nem tudom mitévő legyek ebben a téában.

Ha tökéletesen működött mit programoztatok?

Ottó

ui.: aláírásodba írd be az autód adatait sokat segíthet
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Diesel9185
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #30678 Dátum: 2016.08.26 péntek, 11:07:21 »

Sziasztok!

Gyári 6006E rádióhoz lenne szükségem kódra mert sajnos nincs meg. Tud ebben segíteni nekem v.ki? A rádiót lefényképezt,a rajta lévő adatok rendelkezésre állnak!

Előre is köszönöm!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30679 Dátum: 2016.08.26 péntek, 11:16:05 »

Sziasztok!

Gyári 6006E rádióhoz lenne szükségem kódra mert sajnos nincs meg. Tud ebben segíteni nekem v.ki? A rádiót lefényképezt,a rajta lévő adatok rendelkezésre állnak!

Előre is köszönöm!
Szia.
Van külön topikja eme fontos kérdésnek.(olvasd a topikokat) pl. itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=6954.0
Olyant keress a hifin,hogy M és hat szám.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.26 péntek, 11:27:58 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mondeo2004
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Új hozzászólás #30680 Dátum: 2016.08.26 péntek, 11:42:32 »

Sziasztok. A műszerfal világítás kilehet cserélni ledesre vagy kék színűre?Vagy ehhez cserélni kell a számlapot is?

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo Mk3 kombi 2004.12 havi fekete külső fekete belső 6 sebességes 1998ccm 96kw 130Le Tdci motor./N7BA/
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30681 Dátum: 2016.08.26 péntek, 11:45:21 »

Sziasztok. A műszerfal világítás kilehet cserélni ledesre vagy kék színűre?Vagy ehhez cserélni kell a számlapot is?

Köszönöm a válaszokat.
Igen.(nagyjából de nem mind)+ a számlapot,ha szépet akarsz.
http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.26 péntek, 11:48:12 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30682 Dátum: 2016.08.26 péntek, 13:01:31 »

Sziasztok. A műszerfal világítás kilehet cserélni ledesre vagy kék színűre?Vagy ehhez cserélni kell a számlapot is?

Köszönöm a válaszokat.

Annyiban nem egyszerű a dolog, hogy zöld színezésű az egész. LED-ek OK, de a zöldtől csak bonyolultan tudsz megszabadulni. Keresőszó: mondeo mk3 lockwood dial, esetleg plasma dial.

FordWikin van cikk, hogyan kell beszerelni:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Replacement_Dials_-_How_to_fit

Meg hogy hogyan lehet a két kis ablakos kijelzőt átszínezni:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Dash_LCD_Colour_-_How_to_Change_(Mondeo)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #30683 Dátum: 2016.08.26 péntek, 21:17:54 »

Szeretnek a mondeomba utolagosan tempomatot beepiteni. Zacci fele benzines utmutatoban foglaltak szerint beszereztem minden alkatreszt, ezeket mar tobbe-kevesbe beepitettem. Zaccihoz hasonloan nekem is elo van keszitve a kocsi a tempomatositasra, azonban a kalpcsolokig csak negy kabel megy. Csrelnem kellene a kabelt, de nem tudom, honnan tudnam beszerezni, illetve milyen neven fut/keressem. Valaki tudna segiteni? (Leiras alapjan a finis kód: 1137967)

Koszonom a segitseget.
Naplózva
Szondi007
Vendég
« Új hozzászólás #30684 Dátum: 2016.08.27 szombat, 12:12:20 »

Sziasztok! A segítségeteket kérném! Van egy Denson navim az autómban, ami azt produkálja hogy a rádió helyén 1-6 ig számsor jelenik meg. Olvastam már erről a hibáról, az ACM vezérlővel lehet gond. Valaki le is írta itt hogy cserélte ki. De amit nem értek, hogy ha levrszem az aksiról a sarut és újra visszateszem majd beírom a kódot, tökéletesen működik. Ezek után egy ideig jó, aztán ha hosszabb ideig áll az autó (pár óra), újra eldobja az agyát. MIÉRT CSINÁLJA EZT??? Javítható, vagy ez cserés emiatt? help  AKI TUDNA SEGÍTENI AZ KÉREM HOGY ÍRJON PRIVÁTOT!!!! THX!
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.27 szombat, 12:25:48 írta Szondi007 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30685 Dátum: 2016.08.27 szombat, 14:16:33 »

Szeretnek a mondeomba utolagosan tempomatot beepiteni. Zacci fele benzines utmutatoban foglaltak szerint beszereztem minden alkatreszt, ezeket mar tobbe-kevesbe beepitettem. Zaccihoz hasonloan nekem is elo van keszitve a kocsi a tempomatositasra, azonban a kalpcsolokig csak negy kabel megy. Csrelnem kellene a kabelt, de nem tudom, honnan tudnam beszerezni, illetve milyen neven fut/keressem. Valaki tudna segiteni? (Leiras alapjan a finis kód: 1137967)

Koszonom a segitseget.
pótold inkább a hiányzó szálakat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30686 Dátum: 2016.08.27 szombat, 16:26:48 »

tegnap este lecseréltem az olajat és a go.szűrőt. Összeszerelés után pöcc-röff, ahogy kell. Kicsit járattam, néztem nincs vhol szivárgás. Tökéletes, semmi hiba, félrejártam.
Ma hajnalban 2kor indulnánk Olaszországba, autó megpakol majd inditanék és jön a feketeleves. Az önindító megint csak kattan egyet kulcs elfordításra. Nem teker, nem csinál semmit, csak kattan egyet. Pár hónapja került bele szinte egy új önindító, kizárt, hogy ez is úgy járjon, ugyanazzal a hibajelenséggel, mint az előző, ráadásul pár hónap különbséggel. Kb 2 óra kínlódás után feladtam a harcot, és a másik autóval mentünk.
Esetleg vkinek vmi ötlete?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30687 Dátum: 2016.08.27 szombat, 20:51:33 »

tegnap este lecseréltem az olajat és a go.szűrőt. Összeszerelés után pöcc-röff, ahogy kell. Kicsit járattam, néztem nincs vhol szivárgás. Tökéletes, semmi hiba, félrejártam.
Ma hajnalban 2kor indulnánk Olaszországba, autó megpakol majd inditanék és jön a feketeleves. Az önindító megint csak kattan egyet kulcs elfordításra. Nem teker, nem csinál semmit, csak kattan egyet. Pár hónapja került bele szinte egy új önindító, kizárt, hogy ez is úgy járjon, ugyanazzal a hibajelenséggel, mint az előző, ráadásul pár hónap különbséggel. Kb 2 óra kínlódás után feladtam a harcot, és a másik autóval mentünk.
Esetleg vkinek vmi ötlete?

Akku?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Diesel9185
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #30688 Dátum: 2016.08.27 szombat, 21:12:41 »

Sziasztok!

Megkaptam a kódot a rádiómhoz,mindannyiótoknak köszönöm a közreműködést és a segítséget!!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30689 Dátum: 2016.08.27 szombat, 22:29:49 »

tegnap este lecseréltem az olajat és a go.szűrőt. Összeszerelés után pöcc-röff, ahogy kell. Kicsit járattam, néztem nincs vhol szivárgás. Tökéletes, semmi hiba, félrejártam.
Ma hajnalban 2kor indulnánk Olaszországba, autó megpakol majd inditanék és jön a feketeleves. Az önindító megint csak kattan egyet kulcs elfordításra. Nem teker, nem csinál semmit, csak kattan egyet. Pár hónapja került bele szinte egy új önindító, kizárt, hogy ez is úgy járjon, ugyanazzal a hibajelenséggel, mint az előző, ráadásul pár hónap különbséggel. Kb 2 óra kínlódás után feladtam a harcot, és a másik autóval mentünk.
Esetleg vkinek vmi ötlete?

Mérjetek feszültséget esetleg hogy mennyi jut el a bendixhez, és a motorhoz magához. De ha behúz és nem forgat akkor szerintem az a szinte új önindító volt nem annyira új, vagy kókány módon felújított darab.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30690 Dátum: 2016.08.27 szombat, 22:42:22 »

Akku?

Akku teljesen jó, máshol lesz a gond..., sajna
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30691 Dátum: 2016.08.27 szombat, 22:51:39 »

Mérjetek feszültséget esetleg hogy mennyi jut el a bendixhez, és a motorhoz magához. De ha behúz és nem forgat akkor szerintem az a szinte új önindító volt nem annyira új, vagy kókány módon felújított darab.

Alapban megkapja a 12.x V-ot, amikor indítozott a párom, rámértem, elég rendesen leesett a fesz a bendix külső vezetékénél, a belsőnél pedig 0.x V volt, indítozásra pedig alig emelkedett meg . Pontosan nem emlékszem a számokra, mert fáradt is voltam, de legfőképpen síkideg.  eplus2
Gyönyörűen hallani, ahogy behúz, de abszolút nem forgat. Ütögettem, vezetékelést megcibáltam , autót sebességben előre-hátra mozgattam, de semmi. Uúgy csak kattanás és kész.

Ami fura, hogy a régi és ennél az önindítónál sem volt semmi jele a haldoklásnak, pöccre  indult minden erőlködés nélkül, aztán hirtelen semmi, nincs tovább.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.27 szombat, 22:54:49 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30692 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 07:09:11 »

Alapban megkapja a 12.x V-ot, amikor indítozott a párom, rámértem, elég rendesen leesett a fesz a bendix külső vezetékénél, a belsőnél pedig 0.x V volt, indítozásra pedig alig emelkedett meg . Pontosan nem emlékszem a számokra, mert fáradt is voltam, de legfőképpen síkideg.  eplus2
Gyönyörűen hallani, ahogy behúz, de abszolút nem forgat. Ütögettem, vezetékelést megcibáltam , autót sebességben előre-hátra mozgattam, de semmi. Uúgy csak kattanás és kész.

Ami fura, hogy a régi és ennél az önindítónál sem volt semmi jele a haldoklásnak, pöccre  indult minden erőlködés nélkül, aztán hirtelen semmi, nincs tovább.

Akkor ha a belsőn nem mértél semmit, az érintkező pár nem zár össze, nem ad át villanyt
szétszed megvizsgál, megjavít, lehet csak a rugós tengelyen ferdén áll a csúszó érintkező
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #30693 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 11:17:10 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. A családi Mondeoban 2003.75-ben manuális kezelésű digitális kijelzésű klímapanel van. Szeretném ha teljesen automatán állítaná a hőfokot, elég ha beszerzem hozzá a panelt, belsőtér érzékelőt, napfény érzékelőt? A ventillátor elvileg elektroniusan szabályozott ugye. A fűtésboxnál a hagyományoson elvileg 3 szervomotor(belső-külső, air mix, footwell-defrost) van, a teljesen automatáén pedig 4 (belső-külső, air mix, footwell, defrost). Az a kérdésem mit kéne minimum csináljak, hogy működjön a dolog, elég csak panelt cserélni vagy bonyolultabb. Hátha van valami leírás vagy gyári szerviz infó ami pontosabb. A neten csak facelift előtti átalakításokat találtam. Minden segítséget köszönök.
üdv. András
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30694 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:15:39 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. A családi Mondeoban 2003.75-ben manuális kezelésű digitális kijelzésű klímapanel van. Szeretném ha teljesen automatán állítaná a hőfokot, elég ha beszerzem hozzá a panelt, belsőtér érzékelőt, napfény érzékelőt? A ventillátor elvileg elektroniusan szabályozott ugye. A fűtésboxnál a hagyományoson elvileg 3 szervomotor(belső-külső, air mix, footwell-defrost) van, a teljesen automatáén pedig 4 (belső-külső, air mix, footwell, defrost). Az a kérdésem mit kéne minimum csináljak, hogy működjön a dolog, elég csak panelt cserélni vagy bonyolultabb. Hátha van valami leírás vagy gyári szerviz infó ami pontosabb. A neten csak facelift előtti átalakításokat találtam. Minden segítséget köszönök.
üdv. András

A klímaboxban is vannak érzékelők, amik a befújt levegő hőmérsékletét figyelik, azok is kellenek ha jól tudom.
Naplózva
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #30695 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:17:43 »

A klímaboxban is vannak érzékelők, amik a befújt levegő hőmérsékletét figyelik, azok is kellenek ha jól tudom.

Köszi, gondoltam, hogy van még valami. Bízom benne lesz valaki, aki megcsinálta már, hogy ne kelljen újrafutni a köröket.
Amúgy talán nem olyan rossz a helyzet, az egyszerűbb verzióban is megvan a 4 motor, és a bekötések is egyeznek elvileg. Amire szükség lenne egy utastér hőérzékelő, egy kifújt levegő hőérzékelő(jár a pont) és egy napsütés érzékelő, meg nyilván egy másik klímavezérlő. Talán kábelköteg is? Holnap belátogatok egy ford bontóba mit találok hozzá meg mennyiért.
üdv.
András
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #30696 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 00:36:33 »

Sziasztok!

Az  lenne a problémám, hogy a rádió leszìvja az aksit akkor is , ha nincs bekapcsolva  csak az előlap van rajta. Múlt héten rajta hagytam az előlapot 2x és mind a kétszer leszìvta.Ma hallgattam kb 5 percet leallitott motornál és megint leszivta. Az aksim lett gyenge vagy a rádióval van gond? A rádió alpine 1 dines,az akkumulátor 55a/h és elég régi. A szerelő rá mért az aksira és azt mondta rossz mert nem megy 13,5 v fölé,de én azt olvastam az még jó. Akkor jó az aksim vagy nem?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #30697 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 00:47:55 »

Az alpine-t muszály szakszerűen bekötni mert túl nagy a nyugalmi áramfelvétele. Nekem is alpine van, és a rádió mindkét táp vezetékét a 30asra kötöttem(állandó +12v) hogy ne kapcsolgasson ki be minden inditásnál, két hét alatt lemerítette a 80ah-s akksit. Muszály az alpine piros vezetékét a 15ösre (gyujtáskapcsolt +12v)ra kötnöd mert szopatni fog. üdv András
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #30698 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 01:22:43 »

Az alpine-t muszály szakszerűen bekötni mert túl nagy a nyugalmi áramfelvétele. Nekem is alpine van, és a rádió mindkét táp vezetékét a 30asra kötöttem(állandó +12v) hogy ne kapcsolgasson ki be minden inditásnál, két hét alatt lemerítette a 80ah-s akksit. Muszály az alpine piros vezetékét a 15ösre (gyujtáskapcsolt +12v)ra kötnöd mert szopatni fog. üdv András

Nekem 5-10 perc alatt lemerítette.
Akkor  a sárga megy az állandóra gondolom. Én is össze kötöttem a piros sárgát de eddig nem volt gond. Megprobálom bekötni szakszerűen hátha jó lesz. Köszi a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.29 hétfő, 16:53:41 írta jani vagyok » Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
borisz75
Vendég
« Új hozzászólás #30699 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 19:54:09 »

Helló! MK3 -ban központi zár néha zárás után vissza nyit,valaki valami okosat? wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 607 608 609 610 611 612 613 [614] 615 616 617 618 619 620 621 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.