Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:18:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 613 614 615 616 617 618 619 [620] 621 622 623 624 625 626 627 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11177501 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30950 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 10:54:53 »

Sziasztok kis segítség kellene. full halott a fűtés konzol,semmit nem jelez ,be sem kapcsolható,olyan mintha nem kapna áramot. biztosítékok ellenőrizve.
valakinek ötlet??mi lehet a gond?

Csatlakozójá hátul?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #30951 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 11:02:00 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy...

Az autóm nem digitklímás, hanem manuális. Sajnos ahogy észrevettem szinte az összes manuális klímás Mondeos kollega "kűzd" azzal a problémával, hogy a fűtés panelről lekopik a festék. Ez nem egy túl guszta látványelem az autóban. Már keresgéltem csere darabot, de eddig az összes cseredarabnál probléma volt ez.



A konkrét kérdésem az volna, hogy megoldható-e a manuális panel helyére digit panel beszerelése? Tehát ha ennek a helyére digit panelt szerelek be, akkor tudom vele állítani a hőmérsékletet, a levegő intenzítást stb. Tehát tudom-e vele kezelni azokat, amiket a manuálissal is tudok? Vagy ez ennél bonyolultabb és felejtsem el?

Válaszaitokat előre is köszönöm!!!  wave
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30952 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 11:07:31 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy...

Az autóm nem digitklímás, hanem manuális. Sajnos ahogy észrevettem szinte az összes manuális klímás Mondeos kollega "kűzd" azzal a problémával, hogy a fűtés panelről lekopik a festék. Ez nem egy túl guszta látványelem az autóban. Már keresgéltem csere darabot, de eddig az összes cseredarabnál probléma volt ez.



A konkrét kérdésem az volna, hogy megoldható-e a manuális panel helyére digit panel beszerelése? Tehát ha ennek a helyére digit panelt szerelek be, akkor tudom vele állítani a hőmérsékletet, a levegő intenzítást stb. Tehát tudom-e vele kezelni azokat, amiket a manuálissal is tudok? Vagy ez ennél bonyolultabb és felejtsem el?

Válaszaitokat előre is köszönöm!!!  wave

Meg lehet oldani, de elég melós.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #30953 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 15:45:30 »

Sziasztok!

Ismét egy kis probléma/kérdés. Csak hogy soha ne unatkozzak, az autó mindig tesz róla! worship Úgyhogy ma amikor szűk helyen parkoltam és behajtottam a vezetőoldali visszapillantó tükröt valahogy kipattant belőle a tükör. Visszapattintottam, nem tört el semmi benne, megnéztem. Viszont gondoltam már megnézem minden klappol-e, hát természetesen nem. A vezetőoldali tükörfűtés nem működik. falbav A jobb oldali már 20 másodperc után meleg, a hátsó ablakfűtés is megy, azért a biztosítékot is lecseréltem. Utána leszedtem újra a tükröt, lehúztam a csatikat, visszadugtam, megfordítottam, visszafordítottam, megpucoltam, befújtam wd-vel, mindent csináltam. A gond nem ott van, mert még mindig nem megy.

Képet azért mellékelek (nem mintha túl sokat meg lehetne róla mondani):



Hogyan tovább? Lehet, hogy magával a tükörlappal van baj? Köszi előre is! wave
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #30954 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 15:49:00 »

Sziasztok!

Ismét egy kis probléma/kérdés. Csak hogy soha ne unatkozzak, az autó mindig tesz róla! worship Úgyhogy ma amikor szűk helyen parkoltam és behajtottam a vezetőoldali visszapillantó tükröt valahogy kipattant belőle a tükör. Visszapattintottam, nem tört el semmi benne, megnéztem. Viszont gondoltam már megnézem minden klappol-e, hát természetesen nem. A vezetőoldali tükörfűtés nem működik. falbav A jobb oldali már 20 másodperc után meleg, a hátsó ablakfűtés is megy, azért a biztosítékot is lecseréltem. Utána leszedtem újra a tükröt, lehúztam a csatikat, visszadugtam, megfordítottam, visszafordítottam, megpucoltam, befújtam wd-vel, mindent csináltam. A gond nem ott van, mert még mindig nem megy.

Képet azért mellékelek (nem mintha túl sokat meg lehetne róla mondani):



Hogyan tovább? Lehet, hogy magával a tükörlappal van baj? Köszi előre is! wave
Multiméterrel mérd ki hogy eljut-e odáig egyáltalán a fesz. Ha eljut, akkor valószínűleg tükörlap KO.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30955 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 15:51:54 »

Sziasztok!

Ismét egy kis probléma/kérdés. Csak hogy soha ne unatkozzak, az autó mindig tesz róla! worship Úgyhogy ma amikor szűk helyen parkoltam és behajtottam a vezetőoldali visszapillantó tükröt valahogy kipattant belőle a tükör. Visszapattintottam, nem tört el semmi benne, megnéztem. Viszont gondoltam már megnézem minden klappol-e, hát természetesen nem. A vezetőoldali tükörfűtés nem működik. falbav A jobb oldali már 20 másodperc után meleg, a hátsó ablakfűtés is megy, azért a biztosítékot is lecseréltem. Utána leszedtem újra a tükröt, lehúztam a csatikat, visszadugtam, megfordítottam, visszafordítottam, megpucoltam, befújtam wd-vel, mindent csináltam. A gond nem ott van, mert még mindig nem megy.

Képet azért mellékelek (nem mintha túl sokat meg lehetne róla mondani):



Hogyan tovább? Lehet, hogy magával a tükörlappal van baj? Köszi előre is! wave

Mérj ellenállást a tükrön. Ha szakadást mértél, nézz másikat helyette. Ha ott jó, akkor mérni kell, hogy meddig jut el a feszültség, és lépésenként kisakkozni, hol a hiba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30956 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 20:19:01 »

Ha 13,06V van benne úgy, hogy 10 perccel korábban állítottam le az autót, ami 14,2-14,4V között töltötte, az mennyire jó ómen?

Plusz a 740A névleges indítóáramból tud valami 540A körül.

Bosch Silver S4, 80 Ah

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30957 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 20:23:51 »

Ha 13,06V van benne úgy, hogy 10 perccel korábban állítottam le az autót, ami 14,2-14,4V között töltötte, az mennyire jó ómen?

Plusz a 740A névleges indítóáramból tud valami 540A körül.

Bosch Silver S4, 80 Ah

AndyA
ez még szerintem rendben van.12,5v alá esve kell aggódni.az indítóáram sose annyi,amennyit ráírnak...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30958 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 20:30:26 »

ez még szerintem rendben van.12,5v alá esve kell aggódni.az indítóáram sose annyi,amennyit ráírnak...

Bosch szevizben, Bosch saját akksiteszterével mérték. A félcédula szerint 10%-os az akksi, célszerű cserélni.

A 80A izzítás után indítózáskor 9V körülre is lemegy a fesz, és ha nem jön fel elég gyorsan 14,2-14,4-re, ilyenkor villan ki a töltésjelző egy fél másodpercre. Nem mindig, inkább csak a hidegebb reggeleken, de pl. pont ma csinálta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30959 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 20:48:53 »

Bosch szevizben, Bosch saját akksiteszterével mérték. A félcédula szerint 10%-os az akksi, célszerű cserélni.

A 80A izzítás után indítózáskor 9V körülre is lemegy a fesz, és ha nem jön fel elég gyorsan 14,2-14,4-re, ilyenkor villan ki a töltésjelző egy fél másodpercre. Nem mindig, inkább csak a hidegebb reggeleken, de pl. pont ma csinálta.

AndyA
eddig ezeket nem említetted.a 9 volt kevés indítózáskor.ha jól rémlik 11 volt-ig mondható jónak.akkor a feladat adott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #30960 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 20:54:34 »

Bosch szevizben, Bosch saját akksiteszterével mérték. A félcédula szerint 10%-os az akksi, célszerű cserélni.

A 80A izzítás után indítózáskor 9V körülre is lemegy a fesz, és ha nem jön fel elég gyorsan 14,2-14,4-re, ilyenkor villan ki a töltésjelző egy fél másodpercre. Nem mindig, inkább csak a hidegebb reggeleken, de pl. pont ma csinálta.

AndyA
Nekem mikor el kezdett gyengélkedni az akksi, akkor indítózás közben újból felvillant az ABS és a kipörgésgátló lámpája. Csere után egyszer se.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30961 Dátum: 2016.10.25 kedd, 08:32:51 »

eddig ezeket nem említetted.a 9 volt kevés indítózáskor.ha jól rémlik 11 volt-ig mondható jónak.akkor a feladat adott.

Ma reggel pl. 11V-ig esett csak le a fesz, bár kérdés, hogy ebből mennyi volt a kici óccó kínai műszerke átlagolása, tehetetlensége.

Máskor meg alig akar felmenni a fesz, több másodperc alatt küzdi fel magát, olyankor szokott felvillanni kicsit a töltésjelző.

ABS lámpa és hasonlóknál még nem tartok. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sasa198816
Vendég
« Új hozzászólás #30962 Dátum: 2016.10.25 kedd, 14:15:37 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Műszerfal világítás problémám van. 4db izzó világítja a müszerfal számlapot, amiből kettő meghalt már mire cserére szántam el magam. Kicseréltem mind a 4et, összeraktam, de csaknem akar világítani. A többi izzó mind jó. Összefüggésben lehet azzal hogy a számlapot lecseréltem kék színűre, így a világításkapcsolót is szétszedtem, amibe nem raktam még vissza a panelt így az nem világít, mert a diódákat is kicserélem majd kékre, vmint a középkonzolon lévő gombok is szét vannak szedve és ott is lógnak csatik szintén időhiány miatt??? Mindent össze kell raknom h világítson? Vagy nézzem át a biztosítékokat, ha igen ott melyik az ami rossz lehet? Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30963 Dátum: 2016.10.25 kedd, 14:18:33 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Műszerfal világítás problémám van. 4db izzó világítja a müszerfal számlapot, amiből kettő meghalt már mire cserére szántam el magam. Kicseréltem mind a 4et, összeraktam, de csaknem akar világítani. A többi izzó mind jó. Összefüggésben lehet azzal hogy a számlapot lecseréltem kék színűre, így a világításkapcsolót is szétszedtem, amibe nem raktam még vissza a panelt így az nem világít, mert a diódákat is kicserélem majd kékre, vmint a középkonzolon lévő gombok is szét vannak szedve és ott is lógnak csatik szintén időhiány miatt??? Mindent össze kell raknom h világítson? Vagy nézzem át a biztosítékokat, ha igen ott melyik az ami rossz lehet? Válaszokat előre is köszönöm!

Ööööö...

"Szétszedtem a fél autót, és a másik fele nem akar működni, mit nézzek meg?"  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sasa198816
Vendég
« Új hozzászólás #30964 Dátum: 2016.10.25 kedd, 15:18:55 »

Ööööö...

"Szétszedtem a fél autót, és a másik fele nem akar működni, mit nézzek meg?"  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


Köszönöm szépen a választ, nagyon kedves vagy...  Szval azért nem világít mert köze van hozzá a többinek?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30965 Dátum: 2016.10.25 kedd, 15:22:10 »

Köszönöm szépen a választ, nagyon kedves vagy...  Szval azért nem világít mert köze van hozzá a többinek?

Azt a fene jobban tudja, illetve az eTIS inkább. Ha a szokásos dolgokon túl vagy - biztosíték és társai - akkor más magyarázat nemigen van.

A világításkapcsolónak nyilvánvalóan van köze a műszerfalhoz, hiszen akkor világít, ha felkapcsolod a helyzetjelzőt. A többinek nem tudom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30966 Dátum: 2016.10.25 kedd, 17:01:50 »

Bosch szevizben, Bosch saját akksiteszterével mérték. A félcédula szerint 10%-os az akksi, célszerű cserélni.

A 80A izzítás után indítózáskor 9V körülre is lemegy a fesz, és ha nem jön fel elég gyorsan 14,2-14,4-re, ilyenkor villan ki a töltésjelző egy fél másodpercre. Nem mindig, inkább csak a hidegebb reggeleken, de pl. pont ma csinálta.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt kidobod az akkut megér egy kísérletet, hogy az akkut felteszed egy jó minőségű CTEK töltőre és egy teljes szuflátlanítást, és töltést végzel vele. Hasonló szituáció után, én még a kukába szánt akkut 1.5 évig használtam. Még valami. A teljesen hibátlan akku esetében is ajánlott évente egyszer ugyanezt a funkciót megismételni az élettartam növelése szempontjából, és a szulfátosodás megelőzése végett. Az akkuhalál egyenlő szulfátosodás. Próba cseresznye.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szabib
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30967 Dátum: 2016.10.26 szerda, 08:18:10 »

Sziasztok!

Az alábbi navis fejegységemben nem működik a CD lejátszó.
Van esetleg javaslat a cserére vagy javításra?

http://kepfeltoltes.hu/161020/IMG_8310_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/161020/IMG_8311_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30968 Dátum: 2016.10.26 szerda, 08:25:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt kidobod az akkut megér egy kísérletet, hogy az akkut felteszed egy jó minőségű CTEK töltőre és egy teljes szuflátlanítást, és töltést végzel vele. Hasonló szituáció után, én még a kukába szánt akkut 1.5 évig használtam. Még valami. A teljesen hibátlan akku esetében is ajánlott évente egyszer ugyanezt a funkciót megismételni az élettartam növelése szempontjából, és a szulfátosodás megelőzése végett. Az akkuhalál egyenlő szulfátosodás. Próba cseresznye.wave
Tisztelettel László! worship


Mint mondtam, gyakran és hosszabb távra fogok járni mostanában az autóval, nem opció, hogy kihal az akksim. Ma megyek délután a kaufferhez az újért. Smiley

Azután a régivel még mindig lehet játszani, persze. Pontosan mi is ez a töltő, amiről beszélsz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vakondos
Vendég
« Új hozzászólás #30969 Dátum: 2016.10.26 szerda, 08:34:25 »

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni ülésfűtéssel kapcsolatban. Utólag szereltem be, ledek világítanak, biztosíték a helyén ülés alatt mégsincs amper...  Hol lehet a hiba,valaki tud segíteni?
Naplózva
szabib
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30970 Dátum: 2016.10.26 szerda, 08:37:08 »

Mint mondtam, gyakran és hosszabb távra fogok járni mostanában az autóval, nem opció, hogy kihal az akksim. Ma megyek délután a kaufferhez az újért. Smiley

Azután a régivel még mindig lehet játszani, persze. Pontosan mi is ez a töltő, amiről beszélsz?

AndyA

http://www.akkudiszkont.hu/webshop/index.php?productID=94
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30971 Dátum: 2016.10.26 szerda, 08:42:35 »


Hubazz... Ennek az ára hány akksi alatt térül meg szerinted...? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabib
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30972 Dátum: 2016.10.26 szerda, 10:02:34 »

Hubazz... Ennek az ára hány akksi alatt térül meg szerinted...? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Kapni olcsóbban is, én pl Lidlben vette pár hónapja5500 HUF, tökéletesen működik.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30973 Dátum: 2016.10.26 szerda, 10:12:38 »

Kapni olcsóbban is, én pl Lidlben vette pár hónapja5500 HUF, tökéletesen működik.

Múlt héten Savoya Aldiban volt egy kupac hasonló töltő szintén ilyen 5000 ft környékén.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30974 Dátum: 2016.10.26 szerda, 10:59:26 »

Kapni olcsóbban is, én pl Lidlben vette pár hónapja5500 HUF, tökéletesen működik.

Az eredeti meg a klónja, kici kínaitól öccá'ér... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30975 Dátum: 2016.10.26 szerda, 13:32:42 »

Hubazz... Ennek az ára hány akksi alatt térül meg szerinted...? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Nem szükséges ilyen nagy töltőt venni. Tökéletesen megteszi a kisebb CTEK MXS 5.0 amit 5 év teljes garanciával 19-22 ezer Ft között megkapsz. A CTEK sorozat a töltők között szerintem a legjobb, legmegbízhatóbb és ipari kivitel. Ami azt jelenti, akár hónapokig is mehet folyamatosan a töltés. Nekem már nagyon régen meg van és soha semmi bajom nem volt vele. Minden típusú akkumulátorhoz megfelel, legyen az savas, lúgos, zselés vagy akár calcium-silver. A töltés minden szakaszát automatikusan kijelzi. Abszolút védelemmel ellátott, kizárt a túltöltés vagy a fordított polaritású bekötés stb...stb. Igaz egy kicsit borsos az ára, de szerintem a minőségi terméket mindig is meg kellett fizetni, de hosszúi dőre csak egyszer kell megvenni, és garantált a kifogástalan működés. Én csak javasolni tudom a beszerzését. wave
Tisztelettel László! worship
   
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #30976 Dátum: 2016.10.26 szerda, 14:42:06 »

Sziasztok !

Hátha találkoztatok már ilyennel:

Töltésjelző lámpa indulás után kb fél perccel elkezd világítani. Nagyjából egy hónappal ezelőtt kezdte, aztán abbamaradt - azóta nem tapasztaltam - most újból előjött a dolog.
Akkoriban mértek töltést és rendben volt, annak ellenére, hogy égett folyamatosan a töltésjelző lámpa.

Van ötletetek, mi lehet ennek az oka?

Köszi!
 
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30977 Dátum: 2016.10.26 szerda, 15:03:52 »

Sziasztok !

Hátha találkoztatok már ilyennel:

Töltésjelző lámpa indulás után kb fél perccel elkezd világítani. Nagyjából egy hónappal ezelőtt kezdte, aztán abbamaradt - azóta nem tapasztaltam - most újból előjött a dolog.
Akkoriban mértek töltést és rendben volt, annak ellenére, hogy égett folyamatosan a töltésjelző lámpa.

Van ötletetek, mi lehet ennek az oka?

Köszi!
 
Tisztelt Fórumtárs!
Ellenőrizd le az akkumulátor alatt lévő testeléseket. Ha ott minden rendben, akkor nagy valószínűséggel a generátorod haldoklik. A mondeo töltés rendszere generátor hiba alatt is beállít egy kb 13-13.5 V töltőfeszültséget. Ajánlatos a generátort felújítani. Én a budapesti VII-ker Kertész utcában lévő céget javaslom. www.oninditogenerator.hu. kifogástalan munkát végeznek megfizethető áron garanciával. Ha oda mész a kocsival ki-be szerelik és javítják ha kéred. wave
Tisztelettel László! worship
 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #30978 Dátum: 2016.10.26 szerda, 15:13:10 »

Kedves László!


Megnézem, köszi.
A generátor kb 3 éve lett felújítva, talán nem az a gond megint.Ha  jól emlékszem a töltés ilyen állapotban 14,5 V volt.

Üdv:
Mátyás



Tisztelt Fórumtárs!
Ellenőrizd le az akkumulátor alatt lévő testeléseket. Ha ott minden rendben, akkor nagy valószínűséggel a generátorod haldoklik. A mondeo töltés rendszere generátor hiba alatt is beállít egy kb 13-13.5 V töltőfeszültséget. Ajánlatos a generátort felújítani. Én a budapesti VII-ker Kertész utcában lévő céget javaslom. www.oninditogenerator.hu. kifogástalan munkát végeznek megfizethető áron garanciával. Ha oda mész a kocsival ki-be szerelik és javítják ha kéred. wave
Tisztelettel László! worship
 
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30979 Dátum: 2016.10.26 szerda, 15:14:41 »

Kedves László!


Megnézem, köszi.
A generátor kb 3 éve lett felújítva, talán nem az a gond megint.Ha  jól emlékszem a töltés ilyen állapotban 14,5 V volt.

Üdv:
Mátyás

Nekem is, oszt' mégis megsült, és kellett másik...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Galie
Vendég
« Új hozzászólás #30980 Dátum: 2016.10.26 szerda, 18:50:42 »

Sziasztok! 2005-os 1,8-as autóban új fajta sötétedős tükör van, ami nem működik! Érdeklődöm, hogy ezt ki lehet-e kapcsolni, vissza tudom-e, ha az előző tulaj kikapcsolta, vagy melyik biztosíték tartozik hozzá, hátha az a baja! Előre is köszi!
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #30981 Dátum: 2016.10.26 szerda, 20:24:13 »

Sziasztok!

Új tanácsot szeretnék kérni a korábban már leírt problémámra mégpedig, hogy a kocsim összes fényforrása (fényszórók, belső világítás stb.) villog/vibrál. Olvastam a cikket a szénkefékkel kapcsolatban, hogy tipikusan ez a tünete, így én le is rendeltem a szénkeféket házastul együtt, valamint már ki is cseréltük a generátorban őket. A régi kefék egyébként már nem voltak valami túl hosszúak. Szemrevételeztük a csúszógyűrűt is, azt nem találtuk kopottnak így összeraktuk a generátort az új kefékkel majd vissza minden a helyére. Ezt követően a kocsit indítottuk és szépen folyamatosan égett is minden ahogyan az kell. Mentem vele kb. 20 km-t sötétben nem vibrált nem villogott. Ma megint mentem vele sötétben és arra lettem figyelmes, hogy alapjáraton megint vibrál minden (kívül-belül), ha fordulatot adok neki akkor szépen egyenletesen világít minden. Amint visszaesik a fordulat alapjáratra, rögtön elkezdődik a vibrálás... Mi az ötletetek? A szénkefe már kizárva... Köszi előre is!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30982 Dátum: 2016.10.26 szerda, 20:45:46 »

Sziasztok!

Új tanácsot szeretnék kérni a korábban már leírt problémámra mégpedig, hogy a kocsim összes fényforrása (fényszórók, belső világítás stb.) villog/vibrál. Olvastam a cikket a szénkefékkel kapcsolatban, hogy tipikusan ez a tünete, így én le is rendeltem a szénkeféket házastul együtt, valamint már ki is cseréltük a generátorban őket. A régi kefék egyébként már nem voltak valami túl hosszúak. Szemrevételeztük a csúszógyűrűt is, azt nem találtuk kopottnak így összeraktuk a generátort az új kefékkel majd vissza minden a helyére. Ezt követően a kocsit indítottuk és szépen folyamatosan égett is minden ahogyan az kell. Mentem vele kb. 20 km-t sötétben nem vibrált nem villogott. Ma megint mentem vele sötétben és arra lettem figyelmes, hogy alapjáraton megint vibrál minden (kívül-belül), ha fordulatot adok neki akkor szépen egyenletesen világít minden. Amint visszaesik a fordulat alapjáratra, rögtön elkezdődik a vibrálás... Mi az ötletetek? A szénkefe már kizárva... Köszi előre is!
ha a kefe elkopott,akkor a csúszógyűrű sem lehetett a helyzet magaslatán,mégha szemrevételezéssel nem is tűnt fel.
okozhatja a csúszógyűrű excenteres kopása.Ha nem körkörös,akkor "eldobálja" magától a keféket,és ezért a villózás.
Ha húsa még van,lehet elég lett volna felszabályozni esztergával.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #30983 Dátum: 2016.10.26 szerda, 21:31:44 »

ha a kefe elkopott,akkor a csúszógyűrű sem lehetett a helyzet magaslatán,mégha szemrevételezéssel nem is tűnt fel.
okozhatja a csúszógyűrű excenteres kopása.Ha nem körkörös,akkor "eldobálja" magától a keféket,és ezért a villózás.
Ha húsa még van,lehet elég lett volna felszabályozni esztergával.

Nekem is valami hasonló jutott eszembe... A régi kefék kb. akkorák voltak mint ami a cikkben is szerepel a képeken. Akkor valószínűleg újra ki kell vennem az egész generátort és elvinni egy autóvillamosságis szakihoz aki próbapadon is rá tud nézni. Gondolom ott azért kiderülne biztosra a dolog nem?  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Fandl Attila
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #30984 Dátum: 2016.10.28 péntek, 13:19:55 »

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Ki kellett vennem az akkumulátort a kocsiból és vissza rakás után a gyári SONY fejegység kéri a kódot. Sajnos a szerviz könyvben nincs benne a matrica a kóddal. A kocsit meg kereskedésbe vettem. Ford szalonba meg azt mondták szedjem ki a fejegységet, vigyem be és 5000Ft-ért megmondják a kódot, persze nem ott kérdeztem ahol eredetileg vették az autót. De sajnos még a kiszedő lemezek sincsenek meg. Semmi más megoldás nincs erre? Megy a kukába? Mert igazából a fejegység CD-része halott, nem veszi be a CD-t, ERROR üzenettel megáll és nem fűztek hozzá sok reményt hogy meg lehet javítani.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.28 péntek, 13:22:48 írta Mormota » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30985 Dátum: 2016.10.28 péntek, 13:24:32 »

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Ki kellett vennem az akkumulátort a kocsiból és vissza rakás után a gyári SONY fejegység kéri a kódot. Sajnos a szerviz könyvben nincs benne a matrica a kóddal. A kocsit meg kereskedésbe vettem. Ford szalonba meg azt mondták szedjem ki a fejegységet, vigyem be és 5000Ft-ért megmondják a kódot, persze nem ott kérdeztem ahol eredetileg vették az autót. De sajnos még a kiszedő lemezek sincsenek meg. Semmi más megoldás nincs erre? Megy a kukába? Mert igazából a fejegység CD-része halott, nem veszi be a CD-t, ERROR üzenettel megáll és nem fűztek hozzá sok reményt hogy meg lehet javítani.

Ki kell venni, az oldalán lévő matricáról a számot megírod a megfelelő fórumtémába, és valaki megírja majd a kódot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Fandl Attila
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #30986 Dátum: 2016.10.28 péntek, 13:30:25 »

Ki kell venni, az oldalán lévő matricáról a számot megírod a megfelelő fórumtémába, és valaki megírja majd a kódot.

AndyA

Köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #30987 Dátum: 2016.10.29 szombat, 13:46:31 »

Sziasztok! Na, most jutottam el odáig, hogy ki tudjam cserélni az izzókat. Az alsó kormányoszlopot nem tudom levenni, így nem tudom elérni a két hátsó csavart. A vezérlőt sem tudom levenni, hiába nyomkodom a pdf-ben leírtak szerint a kis "pöcköt". Van köztetek nyíregyi Mondeos, aki bütykölte már a műszerfalát?

Szerk.: esetleg lehetne még frissíteni a leírást azzal, hogy milyen kulcsok kellenek hozzá, mert nekem pl. nem volt Torx csavarhúzó és mikor első alkalommal leszereltem az alsó burkolatot, elgondolkodtam, hogy mégis hányféle kellhet hozzá, valamint hogy még mi várhat rám a továbbiakban. Így visszacsavaroztam és indultam Torx után. Valamint azzal is, hogy nem mindenkinek jöhet le könnyen az alsó burkolat (3 csavar rögzíti), mert jobb oldalt ki kell pattintani (ezt a kis letört fülről gondoltam utólag), másképp a digitklíma hőérzékelőjét sem lehet lecsavarozni. Mivel nem tudtam, így addig ügyeskedtem vele, míg le nem törtem. Annyira nagy jelentősége nincs, mert vissza tudtam biggyeszteni, csak azért ha nem muszáj, nem kell mindenkinek úgy járnia, mint nekem.  
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.29 szombat, 17:10:41 írta Baker » Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30988 Dátum: 2016.10.29 szombat, 20:47:47 »

Sziasztok! Na, most jutottam el odáig, hogy ki tudjam cserélni az izzókat. Az alsó kormányoszlopot nem tudom levenni, így nem tudom elérni a két hátsó csavart. A vezérlőt sem tudom levenni, hiába nyomkodom a pdf-ben leírtak szerint a kis "pöcköt". Van köztetek nyíregyi Mondeos, aki bütykölte már a műszerfalát?

Szerk.: esetleg lehetne még frissíteni a leírást azzal, hogy milyen kulcsok kellenek hozzá, mert nekem pl. nem volt Torx csavarhúzó és mikor első alkalommal leszereltem az alsó burkolatot, elgondolkodtam, hogy mégis hányféle kellhet hozzá, valamint hogy még mi várhat rám a továbbiakban. Így visszacsavaroztam és indultam Torx után. Valamint azzal is, hogy nem mindenkinek jöhet le könnyen az alsó burkolat (3 csavar rögzíti), mert jobb oldalt ki kell pattintani (ezt a kis letört fülről gondoltam utólag), másképp a digitklíma hőérzékelőjét sem lehet lecsavarozni. Mivel nem tudtam, így addig ügyeskedtem vele, míg le nem törtem. Annyira nagy jelentősége nincs, mert vissza tudtam biggyeszteni, csak azért ha nem muszáj, nem kell mindenkinek úgy járnia, mint nekem.  

Munkára jelentkezem  integet2 én nyíregyi vagyok és már csesztettem a műszerfalat is, mivel okosítva lett
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #30989 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 09:14:03 »

Király, megy a privát üzenet!  Grin
Naplózva
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #30990 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 14:23:50 »

Sziasztok!

2002-es kombim van. a hátsó csomagtér zárat cseréltem és most csak kulccsal és a távszabályzóval nyílik a csomagtér ajtó. Mi lehet a hiba? A mikrokapcsoló jó!

Üdv! Tibi
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #30991 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 16:50:54 »

Sziasztok !

Valaki nem tudja véletlen hogy a gyári parkradar hangszórója hol van ?
Már szétszedtem a fél autót de semmi... A neten semmi...

Köszönöm
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #30992 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 17:01:01 »

Sziasztok !

Valaki nem tudja véletlen hogy a gyári parkradar hangszórója hol van ?
Már szétszedtem a fél autót de semmi... A neten semmi...

Köszönöm

Ha jól emlékszem a jobb oldalon az ülés melletti műanyag mögött.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #30993 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 17:03:00 »

Ha jól emlékszem a jobb oldalon az ülés melletti műanyag mögött.

A biztonsági öv környéke ? Vagy elöl a lábnál ?
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #30994 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 17:21:33 »

Jelentem tisztelettel, össze sikerült hozni a műszerfal izzó cserét. Viszont nem az oldalon is található leírás alapján. Lehet nem ártana neki egy vérfrissítés.  eljen
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #30995 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 18:02:57 »

Sziasztok !

Lenne egy olyan kérdésem, hogy milyen évjárattól csináltak első szélvédős fűtést az Mk3 mondeókban?
Amelyikbe nincs szélévődő fűtés azokban ugyan úgy ki van kábelezve a kapcsolójáig?
A hátsó szélvédő fűtés kapcsolója mellet ugyan úgy ott a csatlakozó vezetékekkel, csak nincs gomb rajta.
Vagy  gyártottam egy kábelkorbácsot és mindbe az került és ezért van ott a csatlakozó?


Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #30996 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 18:21:54 »

Sziasztok,

Levettem szerelés idejére az akkusarut. Most az van, hogy lefele az elektromos ablakemelő automata, felfele viszont nem. Programozni kéne valahogy?
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #30997 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 18:30:36 »

Sziasztok,

Levettem szerelés idejére az akkusarut. Most az van, hogy lefele az elektromos ablakemelő automata, felfele viszont nem. Programozni kéne valahogy?

Igen: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=One_Touch_Window_Reset
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #30998 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 18:34:58 »

A biztonsági öv környéke ? Vagy elöl a lábnál ?

Az övtől hátrébb
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #30999 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 19:33:34 »

Az övtől hátrébb

Szerintem arra gondolsz hogy jobb oldal utas ülés mögött.
De nem, teljesen lebontottam mindent nincs ott.
Bal oldalon előre megy a kábele és a bizti táblánál nem tudom tovább követni tul sokat kellene bontani.
Igazából ki kellene cserélnem mert úgy gondolom hogy tönkre ment.
De nagyon bosszant hogy egy napos bontás után sincs meg...
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
Oldalak: 1 ... 613 614 615 616 617 618 619 [620] 621 622 623 624 625 626 627 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.