Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:43:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 614 615 616 617 618 619 620 [621] 622 623 624 625 626 627 628 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11177059 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
Szpeki
Vendég
« Új hozzászólás #31000 Dátum: 2016.11.01 kedd, 19:47:10 »

Sziasztok!

viccesen fog hangzani! Cheesy

Egy ideje szóltak  wave wave wave hogy nincs tolatólámpám..  falbav

mondom akkor majd mindjárt utána nézek! Aksi kivesz légszűrőház is! Hopp..Megvan a "kapcsoló" de kábel sehol.. mindent átnéztem de sehol nincs! falbav falbav falbav falbav 3 hónapja van nálam!

Egy rajzot tud adni valaki? vagy honnan kellene annak a kábelnek jönnie? a motortérben levő biztosíték dobozból!?


Gondolom csak a pozitívat szakítja meg vagy a testet! Elviszem hátra egy külön vezetékkel azt kész!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31001 Dátum: 2016.11.02 szerda, 07:42:40 »

Jelentem tisztelettel, össze sikerült hozni a műszerfal izzó cserét. Viszont nem az oldalon is található leírás alapján. Lehet nem ártana neki egy vérfrissítés.  eljen

Írd meg bátran.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31002 Dátum: 2016.11.02 szerda, 07:43:36 »

Sziasztok !

Lenne egy olyan kérdésem, hogy milyen évjárattól csináltak első szélvédős fűtést az Mk3 mondeókban?
Amelyikbe nincs szélévődő fűtés azokban ugyan úgy ki van kábelezve a kapcsolójáig?
A hátsó szélvédő fűtés kapcsolója mellet ugyan úgy ott a csatlakozó vezetékekkel, csak nincs gomb rajta.
Vagy  gyártottam egy kábelkorbácsot és mindbe az került és ezért van ott a csatlakozó?

Szerintem a legelsőtől azonnal.

Amiben viszont nincs, abban egyáltalán nem biztos, hogy a kábelezés benne van, hiszen minek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #31003 Dátum: 2016.11.02 szerda, 07:53:10 »

2 napja kezdte el csinálni az autóm, hogy estétől reggelig , garázsban történő parkolás után lemerült az akksi. Akksi 1 éves.
Az  elmúlt években egyszer-kétszer előfordult, de nem tulajdonítottam neki komoly jelentőséget, azt gondoltam valamilyen lámpa égve maradt,kipattant a csomagtartó és ott égett a lámpa stb.
Most viszont egymás utáni 2 napon megcsinálta és figyeltem, hogy semmi ne maradjon égve.
Ezek után tegnap este elkezdtem méregetni.KIszedtem a gyári rádiót. Az akksi közé beiktattam egy multimétert.Teljesen nyugalmi állapotban
50mA-t vesz fel.Gondolom ez riasztó és egyéb áramkörök.Ez lenne a normális.Ha kinyitom valamelyik ajtót (belső utastér lámpa lekapcsolva )
akkor már felvesz 220mA-t.Ez a fogyasztás sem indokolná, hogy reggelre lemerítse az aksit.
Viszont ez az áram felvétel, hosszú percek után sem szűnik meg.Csak akkor ha megszakítóm az áram mérés körét.
Gondoltam akkor ez a hiba forrása.Elkezdtem kiszedni az utastéri és a motortéri biztosítékokat egyesével.Akkor sem szűnt meg a 220mA áramfelvétel.
2-3 órára ott hagytam a fűtött garázsban a kocsit, visszamentem megnéztem és látom, hogy jócskán esett az akksi feszültség.
Gyors áram mérés. 4.6A-t fogyaszt valami. Ez már igen.Ez lemerítheti az akku-t.
Viszont mire megint kihúzgáltam volna a biztiket már nem produkálta a nagy áram felvételt.
A lemerülés oka meg van, csak az okozója hiányzik és ez még hosszú időn keresztül szopathat.

Kérdésem az lenne, milyen fogyasztó van ami a biztosítékok elé van kötve és a biztik kiszedésével nem tudom megszakítani ?
Van egy nem gyári riasztó, gondolom az. És nagyon gyanús a központi zár is.
Találkozott már valaki ilyen jellegű hibával ? Mi okozhatja ezt a teljesen rapszódikus áramfelvételt ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #31004 Dátum: 2016.11.02 szerda, 12:43:37 »

Szerintem a legelsőtől azonnal.

Amiben viszont nincs, abban egyáltalán nem biztos, hogy a kábelezés benne van, hiszen minek.

AndyA

Nálam ez így néz ki, lefotóztam.

http://cnctar.hunbay.com/Guliver/MK3/DSC_0051.JPG

http://cnctar.hunbay.com/Guliver/MK3/DSC_0050.JPG
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31005 Dátum: 2016.11.02 szerda, 12:56:09 »


Nem ez a vége a kérdés. Azt nézd meg, hogy a szélvédő sarka alatt a motortérben van-e kábel vége.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #31006 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:29:49 »

Sziasztok!!

Remélem jó helyre írtam.Az lenne a gondom,hogy mostanában ha a központi zárral kinyitom az autót a csomagtér zárva marad.Csak a kulcson lévő külön csomagtartó kinyitó gombbal tudom kinyitni.Bellül lévő gomb sem nyitja.Mi lehet a gond?Segítsetek.Előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31007 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:45:56 »

Sziasztok!!

Remélem jó helyre írtam.Az lenne a gondom,hogy mostanában ha a központi zárral kinyitom az autót a csomagtér zárva marad.Csak a kulcson lévő külön csomagtartó kinyitó gombbal tudom kinyitni.Bellül lévő gomb sem nyitja.Mi lehet a gond?Segítsetek.Előre is köszönöm.

A nyitógomb mikrokapcsolója lehet a ludas. Ha kikulcsolod az ajtót, attól még a csomagtartó nem nyílik, hanem a fogantyúben lévő kapcsolóra nyílik ki, amikor megnyomod, hogy felemeld a hátsó ajtót. Ezt a kulcs nyitógombja közvetlenül nyitja ki neked, azzal azért működik.

A mikrokapcsoló könnyen cserélhető, leírás is van róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #31008 Dátum: 2016.11.02 szerda, 14:38:07 »

2006-os TDCI Mondeo kombihoz keresek pozitív sarut vezetékkel SOS!
Akinek van Budapest környékén, kérem csörgessen meg és visszahívom.
Köszi!!
+36/30/658-5947
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #31009 Dátum: 2016.11.02 szerda, 14:57:52 »

Sziasztok!!

Remélem jó helyre írtam.Az lenne a gondom,hogy mostanában ha a központi zárral kinyitom az autót a csomagtér zárva marad.Csak a kulcson lévő külön csomagtartó kinyitó gombbal tudom kinyitni.Bellül lévő gomb sem nyitja.Mi lehet a gond?Segítsetek.Előre is köszönöm.

Szerintem bal első zár csere. Az adja a jelzést a GEM-nek hogy nyitva van-e a központi zár, és az alapján vezérli ki a belső és a hátsó gombról a GEM a csomagtérzár nyitását. Amikor a távirányítóról nyomod, ez a logikai ellenőrzés elmarad, és bezárt központi zárral is nyitja.

Tipikus hibája a facelift előtti záraknak.
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31010 Dátum: 2016.11.02 szerda, 15:46:36 »

Szerintem bal első zár csere. Az adja a jelzést a GEM-nek hogy nyitva van-e a központi zár, és az alapján vezérli ki a belső és a hátsó gombról a GEM a csomagtérzár nyitását. Amikor a távirányítóról nyomod, ez a logikai ellenőrzés elmarad, és bezárt központi zárral is nyitja.

Tipikus hibája a facelift előtti záraknak.

Nálam is a bal első zár miatt produkálta ugyanezt. Abban sz@rt be egy mikrokapcsoló.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #31011 Dátum: 2016.11.02 szerda, 18:48:19 »

Nálam is a bal első zár miatt produkálta ugyanezt. Abban sz@rt be egy mikrokapcsoló.

Itt a bűnös!

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/05130618.jpg

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/45017390.jpg
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #31012 Dátum: 2016.11.02 szerda, 22:20:42 »

A nyitógomb mikrokapcsolója lehet a ludas. Ha kikulcsolod az ajtót, attól még a csomagtartó nem nyílik, hanem a fogantyúben lévő kapcsolóra nyílik ki, amikor megnyomod, hogy felemeld a hátsó ajtót. Ezt a kulcs nyitógombja közvetlenül nyitja ki neked, azzal azért működik.

A mikrokapcsoló könnyen cserélhető, leírás is van róla.

AndyA
Szia!
Köszönöm a segítséget.Viszont ezt nézzétek el nekem nem ismerem a kifejezést.Páran írták,hogy a bal első zár a ludas.Te is arról beszélsz vagy te másra gondolsz?Hogyan kell cserélnem és hol kell a megfelelő alkatrészt megvennem?(Cromax)?Előre is köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Karesz79
Vendég
« Új hozzászólás #31013 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 07:20:37 »

Sziasztok lenne egy kérdésem? Milyen probléma lehet a kocsimal menet közben kigyullad izito lámpa és letilt. Várom válaszotokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31014 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 08:20:16 »

Szia!
Köszönöm a segítséget.Viszont ezt nézzétek el nekem nem ismerem a kifejezést.Páran írták,hogy a bal első zár a ludas.Te is arról beszélsz vagy te másra gondolsz?Hogyan kell cserélnem és hol kell a megfelelő alkatrészt megvennem?(Cromax)?Előre is köszönöm

Elsőre azt nézném meg, hogy a csomagtér zárban jól működik-e a mikrokapcsoló. A FL előtti autóknál szokott szórakozni a bal-első zár, típushiba, ez igaz, de mivel azt a nehezebb és sokkal drágább gyógyítani, előbb érdemes az olcsóbban és könnyebben gyógyítható hibalehetőséget ellenőrizni. Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31015 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 08:21:47 »

Sziasztok lenne egy kérdésem? Milyen probléma lehet a kocsimal menet közben kigyullad izito lámpa és letilt. Várom válaszotokat.

Amikor villog az izzító, gyújtás levétele nélkül hibakód olvasás. Ha megvannak a kódok, írd be őket az MK3 TDCi motoros témába, és meglátjuk a hogyan továbbot.

Az autóid lényeges adatait írd be az aláírásodba a profilodban, akkor nem kell barkochbázni, miről van szó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Galie
Vendég
« Új hozzászólás #31016 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 19:43:20 »

Sziasztok! 2005-os 1,8-as autóban új fajta sötétedős tükör van, ami nem működik! Érdeklődöm, hogy ezt ki lehet-e kapcsolni, vissza tudom-e, ha az előző tulaj kikapcsolta, vagy melyik biztosíték tartozik hozzá, hátha az a baja! Előre is köszi!

Esetleg??
Naplózva
Feri93
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #31017 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 22:04:35 »

Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy az első szélvédő fűtéshez mekkora relé kell? Válaszokat előre is köszi!! Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31018 Dátum: 2016.11.04 péntek, 07:59:12 »

Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy az első szélvédő fűtéshez mekkora relé kell? Válaszokat előre is köszi!! Smiley

Oldalanként 25A a névleges áramfelvétel, azaz két darab 40A-est minimum megsaccolnék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #31019 Dátum: 2016.11.04 péntek, 18:26:43 »

Sziasztok!
Kombi Mondinál valaki nem tudná megmondani ,hogy a vezető oldali pici menetfény  amit a kapcsoló egyes állása világìt mi vezérli? Mert kicserèltem mindkét oldalát ledesre viszont csak az anyós ülès felőli világìt,biztiket az aksi mellett ès belül a kormány alatt átnèztem minden fasza,feszt mèrtem a megfelelő èrintkezőkön ès sehol semmi? Huh?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31020 Dátum: 2016.11.04 péntek, 19:15:56 »

Sziasztok!
Kombi Mondinál valaki nem tudná megmondani ,hogy a vezető oldali pici menetfény  amit a kapcsoló egyes állása világìt mi vezérli? Mert kicserèltem mindkét oldalát ledesre viszont csak az anyós ülès felőli világìt,biztiket az aksi mellett ès belül a kormány alatt átnèztem minden fasza,feszt mèrtem a megfelelő èrintkezőkön ès sehol semmi? Huh?

Ledeknek polaritása van, fordítsd meg a foglalatban és égni fog. Ha nem, akkor kuka.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #31021 Dátum: 2016.11.04 péntek, 19:31:10 »

Oldalanként 25A a névleges áramfelvétel, azaz két darab 40A-est minimum megsaccolnék.

AndyA
Jó lesz az egy darab 70A-esnek, világos szürke "kocka", a motortéri táblán.
Utána jön 2db 30A es bizti az jobb és baloldali fűtőszálaknak, meg egy darab 3A-es a kapcsoló visszajelző és háttérvilágító ledjének/égőjének.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #31022 Dátum: 2016.11.04 péntek, 21:19:54 »

Ledeknek polaritása van, fordítsd meg a foglalatban és égni fog. Ha nem, akkor kuka.
Szia
Tudom próbáltam, de mint mondtam még fesz sem jön azon az ágon.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.04 péntek, 21:21:58 írta ferike123 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31023 Dátum: 2016.11.04 péntek, 21:26:21 »

Jó lesz az egy darab 70A-esnek, világos szürke "kocka", a motortéri táblán.
Utána jön 2db 30A es bizti az jobb és baloldali fűtőszálaknak, meg egy darab 3A-es a kapcsoló visszajelző és háttérvilágító ledjének/égőjének.



Mitől kapcsolódik külön a két fele? Mert állítólag a GEM úgy kapcsolgatja. Vagy van még a relén kívül valami kapcsolóelem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #31024 Dátum: 2016.11.04 péntek, 21:48:53 »

Mitől kapcsolódik külön a két fele? Mert állítólag a GEM úgy kapcsolgatja. Vagy van még a relén kívül valami kapcsolóelem?

AndyA
ezt az állítólagot még nem hallottam, de a TISben egy relé van, meg az én autómban is, sőt a relé után tuti, hogy kétfelé megy a vezeték, tudom,  mert volt vele dolgom
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31025 Dátum: 2016.11.04 péntek, 22:57:41 »

Mitől kapcsolódik külön a két fele? Mert állítólag a GEM úgy kapcsolgatja. Vagy van még a relén kívül valami kapcsolóelem?

AndyA
nincs semmi más, 1 relé, amit a gem kapcsol, aztán megy 2 biztosítékba és onnan a szélvédő 2 oldalára
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #31026 Dátum: 2016.11.05 szombat, 00:47:26 »

2006-os TDCI Mondeo kombihoz keresek pozitív sarut vezetékkel SOS!
Akinek van Budapest környékén, kérem csörgessen meg és visszahívom.
Köszi!!
+36/30/658-5947
van
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #31027 Dátum: 2016.11.05 szombat, 02:24:55 »

Valaki tudna valamit mondani a  31053-ra ? Vagy egy jó autovillamossági szerelőt Budapesten vagy környékén ?

Annyival előbbre vagyok, hogy a motortéri és az utastéri biztosíték táblán az összes relét és biztosítékot kihúzgáltam és a 4.6A -es áramfelvétel nem szűnt meg. Tehát olyan helyen van a túlzott áramfelvétel ami ezeket kikerüli. Riasztót is kikötöttem.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.05 szombat, 02:35:04 írta pedro » Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31028 Dátum: 2016.11.05 szombat, 06:08:53 »

Valaki tudna valamit mondani a  31053-ra ? Vagy egy jó autovillamossági szerelőt Budapesten vagy környékén ?

Annyival előbbre vagyok, hogy a motortéri és az utastéri biztosíték táblán az összes relét és biztosítékot kihúzgáltam és a 4.6A -es áramfelvétel nem szűnt meg. Tehát olyan helyen van a túlzott áramfelvétel ami ezeket kikerüli. Riasztót is kikötöttem.

Közvetlen kapcsolat az aksival a generátornak és az önindítónak van, esetleg kösd le azokat is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #31029 Dátum: 2016.11.05 szombat, 09:29:23 »

Fiuk, segítsen valaki!   Mi a szarért megy állandóan a hűtöm ventillátora?  A motor hőmérséklete normális
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #31030 Dátum: 2016.11.05 szombat, 09:37:53 »

Közvetlen kapcsolat az aksival a generátornak és az önindítónak van, esetleg kösd le azokat is

Köszi az ötletet. Nem vagyok annyira jártas a szerelésben. Hol tudnám a legkönnyebben megtenni ezt ?
A pozitív és negatív saruról induló 2-2 vezeték közül az egyik odamegy ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31031 Dátum: 2016.11.05 szombat, 10:24:09 »

Fiuk, segítsen valaki!   Mi a szarért megy állandóan a hűtöm ventillátora?  A motor hőmérséklete normális
Szia.
Nézd meg ventin a csatlakozókat(összeéghet, kontakt hiba).Ha aut. a klíma,akkor a gombokkal csinálj egy tárolt(meglévő) hibakód törlést.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31032 Dátum: 2016.11.05 szombat, 10:43:47 »

Köszi az ötletet. Nem vagyok annyira jártas a szerelésben. Hol tudnám a legkönnyebben megtenni ezt ?
A pozitív és negatív saruról induló 2-2 vezeték közül az egyik odamegy ?

Csak a pozitiv megy közvetlen oda, a negativat a kaszni adja
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #31033 Dátum: 2016.11.05 szombat, 10:51:43 »

Csak a pozitiv megy közvetlen oda, a negativat a kaszni adja
[
/quote]

Szia!   A klimám manuális!   Mikor a motor üzemi höfokra melegszik, utánna nemsokára már indul is a ventillátorom!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31034 Dátum: 2016.11.05 szombat, 10:57:13 »

Fiuk, segítsen valaki!   Mi a szarért megy állandóan a hűtöm ventillátora?  A motor hőmérséklete normális
Azért a csatlakozót nézd meg.WD40 locsold be.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.05 szombat, 12:55:23 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #31035 Dátum: 2016.11.05 szombat, 12:55:05 »

Csak a pozitiv megy közvetlen oda, a negativat a kaszni adja

A pozitiv aksi sarun van egy egy másik saru 6-os anyával. Azt már egyszer leválasztottam és akkor nem volt semmi az autón, se gyújtás , se semmi.Gondolom ez a kábel a minden más és az aksi saru vezetéke mehet akkor a generátorra és az önindítóra. Külön kell szednem a két kábel és úgy vizsgálnom az áramfelvételt.
A generátor és önindító körön akkor nincsen már semmi más ami áramot zabálhat ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31036 Dátum: 2016.11.05 szombat, 14:01:21 »

A pozitiv aksi sarun van egy egy másik saru 6-os anyával. Azt már egyszer leválasztottam és akkor nem volt semmi az autón, se gyújtás , se semmi.Gondolom ez a kábel a minden más és az aksi saru vezetéke mehet akkor a generátorra és az önindítóra. Külön kell szednem a két kábel és úgy vizsgálnom az áramfelvételt.
A generátor és önindító körön akkor nincsen már semmi más ami áramot zabálhat ?

Nincs
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Feri93
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #31037 Dátum: 2016.11.05 szombat, 20:44:42 »

Oldalanként 25A a névleges áramfelvétel, azaz két darab 40A-est minimum megsaccolnék.

AndyA

Köszi szépen a választ!! Smiley
Naplózva
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #31038 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 10:38:45 »

A kombim csomagtérajtó üveg fűtése csak egy csíkban (a legalsó) működik. Leszedtem a műanyag burkolatot a szálakon folytonossági hiányt nem seholsem látok, más milyen hiba lehet? Ugyebár áramot kap mert ellenkező esetben az az egy szál sem működne...
Vagy törődjek bele, hogy csak komplett üvegcserével lehet orvosolni... szomoru1
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #31039 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 10:40:34 »

Sziasztok!

Ma reggel beindítottam az autót és az olajlámpa világított, aztán lassan pislákolva el is aludt.
Menet közben semmi jelenség nincs, nem pislákol, de ha leállítom az és újra indítom ugyan úgy világít és lassan pislákolva el is alszik olyan 20-30 másodpert mire elalszik.
Miért csinálhatja ezt?
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #31040 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 10:43:03 »

Sziasztok!

Ma reggel beindítottam az autót és az olajlámpa világított, aztán lassan pislákolva el is aludt.
Menet közben semmi jelenség nincs, nem pislákol, de ha leállítom az és újra indítom ugyan úgy világít és lassan pislákolva el is alszik olyan 20-30 másodpert mire elalszik.
Miért csinálhatja ezt?
 worship

Szia!

Olajszint, olajgomba rendben?

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31041 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 10:44:08 »

Sziasztok!

Ma reggel beindítottam az autót és az olajlámpa világított, aztán lassan pislákolva el is aludt.
Menet közben semmi jelenség nincs, nem pislákol, de ha leállítom az és újra indítom ugyan úgy világít és lassan pislákolva el is alszik olyan 20-30 másodpert mire elalszik.
Miért csinálhatja ezt?
 worship

Talán mert kevés az olaj ?? olajszintet kellene ellenőrizni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #31042 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 11:16:22 »

Talán mert kevés az olaj ?? olajszintet kellene ellenőrizni

Igazad van!  Wink

De egyébként az olajszint tökéletes, mert még soha nem kellt utána öntenem.
Most megint kimentem és megnéztem most mit csinál, de most tökéletes ép hogy beindulna már el is alszik.
Régebben amikor nagy víz volt az utakon beázott a csatlakozó és akkor kiszítottam tökéletes lett, de most nincs olyan nagy víz vagyis semmilyen.
Érdekes jelenség volt ez kora reggel remélem nem lesz ilyen több, egyenlőre most jó.

Köszi azért!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #31043 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 12:15:23 »

Nincs


Megint jelentkezett a 4.5A-es terhelés a kocsi lehűlt állapotában. Sikerült kimérni, hogy a pozitív aksi saru egyik kábelén jelentkezik a  terhelés, azon amin a generátor és az önindító van.Most már csak az a kérdés mi lehet ami csak bizonyos körülmények között vesz fel 4.5A-t.
Rossz csatlakozás, generátorban esetleg dióda vagy tekercs hiba, önindítóban valami ?
Attól tartók, hogy akár a generátor akár az önindító , leszerelés után nem biztos hogy fogja produkálni a hibát.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31044 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 13:26:09 »

Megint jelentkezett a 4.5A-es terhelés a kocsi lehűlt állapotában. Sikerült kimérni, hogy a pozitív aksi saru egyik kábelén jelentkezik a  terhelés, azon amin a generátor és az önindító van.Most már csak az a kérdés mi lehet ami csak bizonyos körülmények között vesz fel 4.5A-t.
Rossz csatlakozás, generátorban esetleg dióda vagy tekercs hiba, önindítóban valami ?
Attól tartók, hogy akár a generátor akár az önindító , leszerelés után nem biztos hogy fogja produkálni a hibát.

ki kell zárnod pontosan melyik is a kettő közül, ha tippelhetek akkor a generátorod a rossz
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #31045 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 14:20:04 »

Sziasztok. Tegnap úgy jártam, hogy behalt valami a generátorban és tűzforró volt meg füstölt is.  rinya Mi adhatta meg magát benne? Villanyom, minden elsötétedett, úgyhogy új akksi, mert ami benne volt, nagyon megmerült.  help És a vicc az, hogy csak tegnap jelezte a töltésjelző lámpa, hogy valami gond van.  Huh? Létezik, hogy ilyen hamar behal a generátor? Valakinek valami ötlet???
A válaszokat előre is köszönök!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #31046 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 14:44:31 »

Sziasztok. Tegnap úgy jártam, hogy behalt valami a generátorban és tűzforró volt meg füstölt is.  rinya Mi adhatta meg magát benne? Villanyom, minden elsötétedett, úgyhogy új akksi, mert ami benne volt, nagyon megmerült.  help És a vicc az, hogy csak tegnap jelezte a töltésjelző lámpa, hogy valami gond van.  Huh? Létezik, hogy ilyen hamar behal a generátor? Valakinek valami ötlet???
A válaszokat előre is köszönök!

Nekem is fél éve volt egy teljes generátor felújítás.
Ha már füstölt is, és nem tölti az aksit ( ezt meg tudod nézni egy voltmérővel ) akkor ott nagy a baj.
Nekem is mechanikai alkatrész elöregedéséből, meghibásodásából keletkezően elfüstölt a generátor.
Ha még van töltésed akkor van remény, hogy nem kell benne kicserélni mindent.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #31047 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 15:08:54 »

Nekem is fél éve volt egy teljes generátor felújítás.
Ha már füstölt is, és nem tölti az aksit ( ezt meg tudod nézni egy voltmérővel ) akkor ott nagy a baj.
Nekem is mechanikai alkatrész elöregedéséből, meghibásodásából keletkezően elfüstölt a generátor.
Ha még van töltésed akkor van remény, hogy nem kell benne kicserélni mindent.

Nagyon büdös volt, akkor viszont vennem kell egy másik generátort, az lesz a legtisztább...  Undecided  Sad
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #31048 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 16:04:56 »

Álló motornál is melegedett és füstölt amúgy.  exploserderage
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31049 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 08:23:06 »

Sziasztok. Tegnap úgy jártam, hogy behalt valami a generátorban és tűzforró volt meg füstölt is.  rinya Mi adhatta meg magát benne? Villanyom, minden elsötétedett, úgyhogy új akksi, mert ami benne volt, nagyon megmerült.  help És a vicc az, hogy csak tegnap jelezte a töltésjelző lámpa, hogy valami gond van.  Huh? Létezik, hogy ilyen hamar behal a generátor? Valakinek valami ötlet???
A válaszokat előre is köszönök!

Létezik. Így állt meg az enyém is.

Nem kell nagyon sok hozzá. Egy ponton elég a szigetelő lakk a tekercs vezetékelésén, kialakul egy forró pont, ég tovább a szigetelés, ennyi volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 614 615 616 617 618 619 620 [621] 622 623 624 625 626 627 628 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.