Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:05:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 689 690 691 692 693 694 695 [696] 697 698 699 700 701 702 703 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11164389 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #34750 Dátum: 2018.07.13 péntek, 14:48:29 »

Sziasztok!
Annyi lenne a gondom, hogy ha a klímát bekapcsolom, nem indul el a ventillátor. Menet közben működik a klíma, szépen, hűt, amikor megállok, akkor leáll, gondolom a hűtés hiánya miatt lekapcsol a nyomáskapcsolója a klímának.
A biztosítékpanelen van olyan ami a ventillátort kapcsolja, vagy maga a ventillátor mehetett tönkre?
Várom a tippeket, hogy mit nézzek meg.
Köszi!
Tanyo

Üdv.
Nekem ugyan ezt produkálta, koszolódás a ventillátorban volt a ludas.
Ha adtam neki közvetlen 12v-ot akkor érdekesmódon ment.
 ( ujjakra vigyázni, kivett állapotban kétszemélyes!!!
Baromi nagyot ránt indulásnál!  wow1 nyes )
A másik hibalehetőség maga a vezérlő.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
schnee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #34751 Dátum: 2018.07.13 péntek, 15:12:04 »

Üdv.
Nekem ugyan ezt produkálta, koszolódás a ventillátorban volt a ludas.
Ha adtam neki közvetlen 12v-ot akkor érdekesmódon ment.
 ( ujjakra vigyázni, kivett állapotban kétszemélyes!!!
Baromi nagyot ránt indulásnál!  wow1 nyes )
A másik hibalehetőség maga a vezérlő.

Nekem is hasonló gondom van. de nekem hol megy, hol nem megy a ventilátor...

Milyen koszolódás volt a ventilátorban? A vezérlő hol található?

Köszi
Naplózva

Schnee

----
Mondeo MK3 TDCi 2.0 Kombi 2004 Ghia
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #34752 Dátum: 2018.07.14 szombat, 23:00:38 »

Sziasztok. A mai nap lett kicserélve az ablakmosó szivattyú, de nem spriccol. Nem ad ki semmilyen hangot, amikor nyomom a gombját. szomoru1
Mi lehet a gond? Van annak valami külön biztije? Vagy kontakt hiba?

A válaszokat előre is köszönöm.  Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #34753 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 08:12:30 »

Akkor a ventilátor probléma lehetséges, hogy megoldható egy tisztítással? Az egyik ventilátor
 egy kicsit valóban nehezebben forgott, mint a másik. A ventilátor kapcsoló vezérlőt merre kell keresni?
Én egyébként arra gondoltam, hogy a termosztát hibásodhatott meg és azért nem kapcsol a ventilátor, bár annak a légkondi hoz nem sok köze van.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #34754 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 10:01:15 »

Nekem is hasonló gondom van. de nekem hol megy, hol nem megy a ventilátor...

Milyen koszolódás volt a ventilátorban? A vezérlő hol található?

Köszi

A vezérlő a ventillátor mellett van, a műanyag kereten, egy kb 15*15*3 cm-es
doboz, két csatlakozó megy rá. (2 ventillátorosnál értelemszerűen 3 Smiley )
(2006-os az autóm, korábbiaknál nem tudom hogyan van megoldva)
Nekem finom homok szerű és a bronzkefe kopásából  származó por volt
benne.
Plusz még rendbetettem a vezetékek forrasztásait.
(lehet, hogy az okozta a gondot?  Huh?  fejvakaras )
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.16 hétfő, 10:03:15 írta Nody » Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #34755 Dátum: 2018.07.18 szerda, 06:44:40 »

Sziasztok!
Annyi lenne a gondom, hogy ha a klímát bekapcsolom, nem indul el a ventillátor. Menet közben működik a klíma, szépen, hűt, amikor megállok, akkor leáll, gondolom a hűtés hiánya miatt lekapcsol a nyomáskapcsolója a klímának.
A biztosítékpanelen van olyan ami a ventillátort kapcsolja, vagy maga a ventillátor mehetett tönkre?
Várom a tippeket, hogy mit nézzek meg.
Köszi!
Tanyo
Szia!
Egy ventillátoros vagy két ventillátoros a hűtésed?A klima inditásakor,a hütö ventinek is indulni kell!!!Nem teljes fordulaton,azt az elektronika vezérli..
Egy motoros az enyém,a vezérlö s a kefe adta meg magát,s szorult is a motor!Ez nyirhatta meg az elektronikát is,ami vezérli!
Nekem a megoldás:
-Motor szétszed,kitakarit,uj kefe (forgót megnézni nincs-e elkopva nagyon,mert akkor cserés az is Sad  
csapágyat cserélni,összerak,12V-al kiprobálni,ha tudsz áramot mérni,
-Vezérlö:ovális csati,3 vezeték van benne,2 vastag,ezen kint kell legyen a villany (12V) ha jár a motor!!!
  Van egy vékony vezérlö szál,nekem kék szinü,ezen jön a vezérlés,max 5V,amivel vezérli az elektronikát,ill. a fordulatot szabályozza!
Csatikat átnézni,égés,kontakt jó?a vékony kábelt nézd meg,nem szakadt ki,vagy tört meg?nekem nagyon feszes volt a kábelköteg,kibontottam,s másik "utvonalat" választva igy nem feszül!
-Ha az elektronika a hibás,lehet venni bontva,de nem olcsón adják!
-Kinai oldalakon néz szét,én onnan hozattam,postával 6 e ft volt,a vezérlö dobozon ott a pontos tipus,az alapján keress,Aliexpressz
Bocs ha hosszú volt a mondókám...
Sok sikert!Üdv:Zsolti
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.18 szerda, 06:53:07 írta Zsolti1973 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34756 Dátum: 2018.07.18 szerda, 07:05:53 »

Szia!
Egy ventillátoros vagy két ventillátoros a hűtésed?A klima inditásakor,a hütö ventinek is indulni kell!!!Nem teljes fordulaton,azt az elektronika vezérli..
Egy motoros az enyém,a vezérlö s a kefe adta meg magát,s szorult is a motor!Ez nyirhatta meg az elektronikát is,ami vezérli!
Nekem a megoldás:
-Motor szétszed,kitakarit,uj kefe (forgót megnézni nincs-e elkopva nagyon,mert akkor cserés az is Sad  
csapágyat cserélni,összerak,12V-al kiprobálni,ha tudsz áramot mérni,
-Vezérlö:ovális csati,3 vezeték van benne,2 vastag,ezen kint kell legyen a villany (12V) ha jár a motor!!!
  Van egy vékony vezérlö szál,nekem kék szinü,ezen jön a vezérlés,max 5V,amivel vezérli az elektronikát,ill. a fordulatot szabályozza!
Csatikat átnézni,égés,kontakt jó?a vékony kábelt nézd meg,nem szakadt ki,vagy tört meg?nekem nagyon feszes volt a kábelköteg,kibontottam,s másik "utvonalat" választva igy nem feszül!
-Ha az elektronika a hibás,lehet venni bontva,de nem olcsón adják!
-Kinai oldalakon néz szét,én onnan hozattam,postával 6 e ft volt,a vezérlö dobozon ott a pontos tipus,az alapján keress,Aliexpressz
Bocs ha hosszú volt a mondókám...
Sok sikert!Üdv:Zsolti

Azt tegyük hozzá, hogy a próbákhoz az autó akksiját célszerű használni, és valami vastagabb drótot, mert komoly ampereket beszipkáz, főleg induláskor. És nem baj erősvést rögzíteni is valamihez, mert nagy lendülettel indul, vagy minimum kétszemélyes a mutatvány.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jozsi252
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #34757 Dátum: 2018.07.27 péntek, 20:38:49 »

Sziasztok

MK3 Mondeo-ról lenne szó (2000.12). Pesti oldalon esetleg Pest Megyébe (Kelet) tudtok olyan szerelőt aki megtudná nézni hogy miért csak a bal oldalt nyitja a központi zár? Már egy jó ideje fennáll ez a hiba, és ha emlékezetem nem csal akkor egyszerre romlottak el.
Egy kicsit megpróbáltam utánajárni és elvileg a vezető oldalon van valamilyen vezérlő ami talán rossz lehet és azt kellene kicserélni, aztán talán megjavulna a központi zár is? De nem akarok feleslegesen venni semmit sem, ezért jó lenne ha megnézné egy szerelő. Esetleg van ehhez hasonló hibája ennek a szériának szerintetek? Vagy szimplán tényleg egyszerre romlott el a 2 jobb oldali zár?


Köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34758 Dátum: 2018.07.27 péntek, 20:48:08 »

Sziasztok

MK3 Mondeo-ról lenne szó (2000.12). Pesti oldalon esetleg Pest Megyébe (Kelet) tudtok olyan szerelőt aki megtudná nézni hogy miért csak a bal oldalt nyitja a központi zár? Már egy jó ideje fennáll ez a hiba, és ha emlékezetem nem csal akkor egyszerre romlottak el.
Egy kicsit megpróbáltam utánajárni és elvileg a vezető oldalon van valamilyen vezérlő ami talán rossz lehet és azt kellene kicserélni, aztán talán megjavulna a központi zár is? De nem akarok feleslegesen venni semmit sem, ezért jó lenne ha megnézné egy szerelő. Esetleg van ehhez hasonló hibája ennek a szériának szerintetek? Vagy szimplán tényleg egyszerre romlott el a 2 jobb oldali zár?


Köszönöm!

Egész pontosan a bal első zárad romlott el. Ez tipushiba a 2003 előtti mondiknál. Cseréld le 2003 utánira és megszűnik a gondod. neked most fehér van benne és a fekete kell. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Elvileg a2-es focusé is jó bele. Az angol nem jó.
Naplózva
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #34759 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 23:43:06 »

Sziasztok, egy egyszerű kérdésem lenne: ha eddig működött, most miért nem világít a kesztyűtartó? Izzó jó. Ha jól tudom, nincs külön biztosítéka. Ötleteket előre is köszönöm.
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #34760 Dátum: 2018.08.03 péntek, 06:36:52 »

Sziasztok, egy egyszerű kérdésem lenne: ha eddig működött, most miért nem világít a kesztyűtartó? Izzó jó. Ha jól tudom, nincs külön biztosítéka. Ötleteket előre is köszönöm.

Csak akkor működik, amikor a fényszóró be van kapcsolva...
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #34761 Dátum: 2018.08.03 péntek, 13:01:38 »

Csak akkor működik, amikor a fényszóró be van kapcsolva...

Tudom, de úgy sem világít...
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34762 Dátum: 2018.08.03 péntek, 13:29:38 »

Tudom, de úgy sem világít...

Kiégett az izzó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #34763 Dátum: 2018.08.03 péntek, 20:14:58 »

Sziasztok, egy egyszerű kérdésem lenne: ha eddig működött, most miért nem világít a kesztyűtartó? Izzó jó. Ha jól tudom, nincs külön biztosítéka. Ötleteket előre is köszönöm.

esetleg a foglalat nincs picit megolvadva és ezért nem érintkezik rendesen
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #34764 Dátum: 2018.08.03 péntek, 23:42:44 »

esetleg a foglalat nincs picit megolvadva és ezért nem érintkezik rendesen

Igen, már ezen és az izzón is túl vagyok...kifogytam az ötletekből. Nem mintha most ez lenne a legnagyobb gondom  Smiley, csak bosszant  Huh?
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #34765 Dátum: 2018.08.04 szombat, 07:38:34 »

Igen, már ezen és az izzón is túl vagyok...kifogytam az ötletekből. Nem mintha most ez lenne a legnagyobb gondom  Smiley, csak bosszant  Huh?

A lábtér világítás megy mikor kinyitod az ajtót?
Biztos, hogy végignéztél minden biztit? Ugyan a kesztyűtartónak nincs külön, de a belső világításnak van.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #34766 Dátum: 2018.08.04 szombat, 08:05:32 »

Sziasztok.
FMBA motorkódos TDCI. A motorhoz csatlakozik testkábel? És hol?
Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Zone1980
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #34767 Dátum: 2018.08.04 szombat, 18:06:14 »

Sziasztok!

2004-es, 2.5 V6 Mondeorol lenne szo. Nemregiben kulfoldre mentem, romaniaban az autopalyarol lejove elment a toltes, par percet haldva meg is allt. Kerestem egy szervizt, ahol kicsereltek a generatort (Bardi autotol romaniatol szereztek). A regi tenyleg rossz volt, nem toltott semmit, miszerrel megmutattak. Az uj generator a miszer szerint 13,7-8V-ot ad, ami elvileg keves, de ezt adja stabilan (xenon, legkondi, radio, ulesszelloztetes). Valoszinuleg emiatt marad egve a toltesvisszajelzo a muszerfalon. Viszont: a kocsi erosebb alacsony fordulaton is, es 1,5 literrel csokkent a fogyasztas (gyanitom a regi generator szorult, talan csapagyas lehetett).
Azt mondta a kinti szerelo (Nagyszebeni), hogy hazajohetek igy a kocsival, meg is tortent, 1000 km korul van mar az uj generatorban, de a toltesjelzo vilagit. A kinti szerelo szerint valami okos ecu van a kocsiban es az nem erzekeli az uj generatort (ezek szerint megsem olyan okos Smiley). Neki csak Bosch markaju cucca volt, amivel szamitogepre kototte a kocsit, de hibakodot azzal nem tudta kiutni. Megnezte tovabba a toltokabelt ami az akksihoz megy, letisztitotta a csatlakozokat.
Kerdesem, hogy a 13,7-8 V normalis-e (amennyire utanaolvastam 14-14,5 kozott kellene lennie), illetve hogyan tuntethetnem el a toltes visszajelzo lampat?
Naplózva

2004 Mondeo MK3 sedan 2.5 V6 170LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34768 Dátum: 2018.08.04 szombat, 18:38:44 »

Sziasztok!

2004-es, 2.5 V6 Mondeorol lenne szo. Nemregiben kulfoldre mentem, romaniaban az autopalyarol lejove elment a toltes, par percet haldva meg is allt. Kerestem egy szervizt, ahol kicsereltek a generatort (Bardi autotol romaniatol szereztek). A regi tenyleg rossz volt, nem toltott semmit, miszerrel megmutattak. Az uj generator a miszer szerint 13,7-8V-ot ad, ami elvileg keves, de ezt adja stabilan (xenon, legkondi, radio, ulesszelloztetes). Valoszinuleg emiatt marad egve a toltesvisszajelzo a muszerfalon. Viszont: a kocsi erosebb alacsony fordulaton is, es 1,5 literrel csokkent a fogyasztas (gyanitom a regi generator szorult, talan csapagyas lehetett).
Azt mondta a kinti szerelo (Nagyszebeni), hogy hazajohetek igy a kocsival, meg is tortent, 1000 km korul van mar az uj generatorban, de a toltesjelzo vilagit. A kinti szerelo szerint valami okos ecu van a kocsiban es az nem erzekeli az uj generatort (ezek szerint megsem olyan okos Smiley). Neki csak Bosch markaju cucca volt, amivel szamitogepre kototte a kocsit, de hibakodot azzal nem tudta kiutni. Megnezte tovabba a toltokabelt ami az akksihoz megy, letisztitotta a csatlakozokat.
Kerdesem, hogy a 13,7-8 V normalis-e (amennyire utanaolvastam 14-14,5 kozott kellene lennie), illetve hogyan tuntethetnem el a toltes visszajelzo lampat?
a töltés elvileg elegendő lenne,de mivel világít a töltés,így lehet, hogy a generátor nem illeszkedik a rendszerbe,és csak vészüzemi töltés ez a 13,7v.

"Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább."
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

A generátor szerintem nem jó.Csak visteon-t szerelt a ford az mk3ba.Milyen lett beszerelve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #34769 Dátum: 2018.08.04 szombat, 19:58:38 »

A lábtér világítás megy mikor kinyitod az ajtót?
Biztos, hogy végignéztél minden biztit? Ugyan a kesztyűtartónak nincs külön, de a belső világításnak van.

A műszerfal alatti biztiket még nem néztem végig, de gyanítom hogy jók mivel minden működik az autóban...kezdem feladni...
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #34770 Dátum: 2018.08.04 szombat, 21:47:45 »

Sziasztok,

Első fényszórókat cseréltem kompletten az autón, azóta viszont a legmagasabb fokozatosan is az autó előtti 1-2 métert világítja csak be. Van esetleg valami videó, vagy leírás, hogy mivel lehet a pozíciót kézzel állítani? Láttam tekerentyűket, de nem tudom melyik mire való. Ill. hogy mi a szabály rá? Pl. álljak a faltól x méterre, és ilyenkor y magasságig kell világítson a tompított stb.

Előre is köszönöm.  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34771 Dátum: 2018.08.04 szombat, 23:34:11 »

Sziasztok,

Első fényszórókat cseréltem kompletten az autón, azóta viszont a legmagasabb fokozatosan is az autó előtti 1-2 métert világítja csak be. Van esetleg valami videó, vagy leírás, hogy mivel lehet a pozíciót kézzel állítani? Láttam tekerentyűket, de nem tudom melyik mire való. Ill. hogy mi a szabály rá? Pl. álljak a faltól x méterre, és ilyenkor y magasságig kell világítson a tompított stb.

Előre is köszönöm.  worship
Két csavarja van a lámpának, az egyik j-b a másik le-fel.

Keresel egy vízszintes helyet egy fal előtt, megállsz 10 méterre, megméred a fényszóró középpontját, majd feljelölöd a falra. A lámpa vonalánál 10 centivel kell legyen a fény határvonala, a törés pedig pont a lámpa középvonalánál.
Naplózva
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #34772 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 11:14:50 »

Két csavarja van a lámpának, az egyik j-b a másik le-fel.

Keresel egy vízszintes helyet egy fal előtt, megállsz 10 méterre, megméred a fényszóró középpontját, majd feljelölöd a falra. A lámpa vonalánál 10 centivel kell legyen a fény határvonala, a törés pedig pont a lámpa középvonalánál.

Köszönöm a gyors segítséget, este megcsináljuk.  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Zone1980
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #34773 Dátum: 2018.08.08 szerda, 10:32:30 »

a töltés elvileg elegendő lenne,de mivel világít a töltés,így lehet, hogy a generátor nem illeszkedik a rendszerbe,és csak vészüzemi töltés ez a 13,7v.

"Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább."
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

A generátor szerintem nem jó.Csak visteon-t szerelt a ford az mk3ba.Milyen lett beszerelve?

Szia!

Köszönöm a választ. Elkértem az új generátor tipusát: Valeo TG12C015
Amennyire utána néztem, jónak kellene lennie a 2004-es 2.5 V6-hoz.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.08 szerda, 12:29:32 írta Zone1980 » Naplózva

2004 Mondeo MK3 sedan 2.5 V6 170LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34774 Dátum: 2018.08.08 szerda, 12:07:17 »

Szia!

... jónak kellene lennie...
Na ez a lényeg.Bizonytalan.Visteon való bele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zone1980
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #34775 Dátum: 2018.08.08 szerda, 12:29:10 »

Na ez a lényeg.Bizonytalan.Visteon való bele.

Sok oldalon ajánlják, mint csere termék mind a B4Y, mind a B5Y-hoz...
Naplózva

2004 Mondeo MK3 sedan 2.5 V6 170LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34776 Dátum: 2018.08.08 szerda, 13:12:09 »

Sok oldalon ajánlják, mint csere termék mind a B4Y, mind a B5Y-hoz...
az lehet,de mégsem jó.Hívd fel a kertész utcai generátor javító céget,majd elmesélik, hogy mit szívnak a smart charge töltőrendszerrel nem működő generátorokkal.Fesszabályzót nem is tudnak adni,mert nincs új.Pedig az az egyik legfontosabb alkatrész a rendszerben.A gyárin kívül mással nem hajlandó működni a töltő rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #34777 Dátum: 2018.08.08 szerda, 22:59:28 »

Üdv mindenkinek.
Egy kis tanácsra lenne szükségem.
Olyan hibával kűzdök hogy a mondim køzponti zárja nem zárja be a jobb hátsó ajtót se kulccsal se távirányító a. Az irányjelzök sem villanás fel kettős zárásra. Cseréltem már jobb háts{ zárat fl utáni rá és a bal elsőt is fl utáni rá söt az ajtóban lévő kábel korbácsot is kicseréltem hátha és semmi változás ugyan úgy nem zár a hátsó ajtó. Csináltam egy tesztet forscan nal és azt hozta ki hogy bal első zár error és a Gem modul állapot szintén error ja és a vészvillógó kapcsoló áramkőr hiba. Ilyenkor mi van? Beszart a Gem modul om?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34778 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 07:25:22 »

Üdv mindenkinek.
Egy kis tanácsra lenne szükségem.
Olyan hibával kűzdök hogy a mondim køzponti zárja nem zárja be a jobb hátsó ajtót se kulccsal se távirányító a. Az irányjelzök sem villanás fel kettős zárásra. Cseréltem már jobb háts{ zárat fl utáni rá és a bal elsőt is fl utáni rá söt az ajtóban lévő kábel korbácsot is kicseréltem hátha és semmi változás ugyan úgy nem zár a hátsó ajtó. Csináltam egy tesztet forscan nal és azt hozta ki hogy bal első zár error és a Gem modul állapot szintén error ja és a vészvillógó kapcsoló áramkőr hiba. Ilyenkor mi van? Beszart a Gem modul om?

Majdnem biztosan a bal első zár a rossz. Az vezérli az összes többit. Ha pre-FL az autód, akkor meg 100%. Fl utáni zárra kell cserélni, és egy csapásra minden jó lesz. Angol autóból nem jó, csak európai modellből, ill. Focus valamelyik zár is jó. A pontos cikkszámokat megtalálod, ha kicsit visszalapozol, átlag havonta jön valaki ugyanezzel a problémával.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #34779 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 08:18:25 »

Majdnem biztosan a bal első zár a rossz. Az vezérli az összes többit. Ha pre-FL az autód, akkor meg 100%. Fl utáni zárra kell cserélni, és egy csapásra minden jó lesz. Angol autóból nem jó, csak európai modellből, ill. Focus valamelyik zár is jó. A pontos cikkszámokat megtalálod, ha kicsit visszalapozol, átlag havonta jön valaki ugyanezzel a problémával.

AndyA

Helló AndyA tegnap lett kicseréltem fl utáni rá a bal első zár és a hiba ugyan úgy fenn áll
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34780 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 08:29:30 »

Helló AndyA tegnap lett kicseréltem fl utáni rá a bal első zár és a hiba ugyan úgy fenn áll

A /quote után írd a szöveged, különben összeolvad a hozzászólással, amire válaszolsz.

Akkor komolyabb oknyomozás szükséges. Szétszedés, csatlakozókat egyenként széthúzni, és megmérni, hogy meddig jut el a vezérlőjel a megfelelő kábeleken.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #34781 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 08:47:06 »

A /quote után írd a szöveged, különben összeolvad a hozzászólással, amire válaszolsz.

Akkor komolyabb oknyomozás szükséges. Szétszedés, csatlakozókat egyenként széthúzni, és megmérni, hogy meddig jut el a vezérlőjel a megfelelő kábeleken.

AndyA
O. K köszi
Naplózva
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #34782 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 22:00:43 »

Sziasztok.
Van egy nagyon nagy problémám! Nem megy a bal oldalon a világítás!!!  rinya
Mi lehet a baj???  rinya  Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.09 csütörtök, 22:05:54 írta Attila925 » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34783 Dátum: 2018.08.10 péntek, 07:01:53 »

Sziasztok.
Van egy nagyon nagy problémám! Nem megy a bal oldalon a világítás!!!  rinya
Mi lehet a baj???  rinya  Embarrassed

Bármi...?

Biztosíták, kiégett izzó, vezetékszakadás?

Esetleg ha részletezed kicsit, hogy bal oldalon mi nem világít, próbálhatunk segíteni. Smiley

Addig meg mézd meg a biztosítékokat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #34784 Dátum: 2018.08.10 péntek, 07:06:40 »

Bal tompított, bal első-hátsó helyzetjelzők nem mennek. A motortérben lévő biztosítékokat néztem, de azok jók. A belsőt nem néztem, ott nem tudom, hogy külön van-e oldalanként a biztosítás.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #34785 Dátum: 2018.08.10 péntek, 13:38:53 »

Megnéztem az összes biztosítékot, mind jó.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #34786 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 00:13:35 »

Szóval! Az a problémám még mindig, hogy nem megy a bal tompított, bal első és hátsó helyzet jelző.
Biztosítékok, relék megnézve, azok jók. Annyit csinál, hogy bevillan a tompított és annyi. Sötétség van....
Valaki valami megoldást?Huh?Huh?Huh?  help  help  help
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #34787 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 06:28:23 »

Szóval! Az a problémám még mindig, hogy nem megy a bal tompított, bal első és hátsó helyzet jelző.
Biztosítékok, relék megnézve, azok jók. Annyit csinál, hogy bevillan a tompított és annyi. Sötétség van....
Valaki valami megoldást?Huh?Huh?Huh?  help  help  help

esetleg a világitás kapcsoló nem lehet hibás ?
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #34788 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 15:48:05 »

Sziasztok,
létezik olyan, hogy, ha elmegy a töltés, akkor a töltés-nem-jelző lámpa nem kezd el világítani járó motornál?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #34789 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 16:45:37 »

Sziasztok,
létezik olyan, hogy, ha elmegy a töltés, akkor a töltés-nem-jelző lámpa nem kezd el világítani járó motornál?

Nekem, mikor leégett a generátorom, soha nem jelezte, hogy nincs töltés. Egyszerűen csak lemerült az aksi.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #34790 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 17:26:52 »

Nekem, mikor leégett a generátorom, soha nem jelezte, hogy nincs töltés. Egyszerűen csak lemerült az aksi.
Pont így jártam én is.
Szerintem maszekolok bele egy egyszerű LED-et ami 13 Volt alatt nem világít vagy piros és 13 Volt felett világít vagy zöld lesz, még kitalálom.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34791 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 17:29:48 »

Pont így jártam én is.
Szerintem maszekolok bele egy egyszerű LED-et ami 13 Volt alatt nem világít vagy piros és 13 Volt felett világít vagy zöld lesz, még kitalálom.

Banggoodon kapsz beépíthető feszmérőt
pl
https://www.banggood.com/DC-12V-24V-Universal-Digital-LED-Display-Voltmeter-Voltage-Meter-for-Car-Motorcycle-Auto-Truck-p-1213741.html?rmmds=search
Naplózva
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34792 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 17:50:59 »

Sziasztok,
létezik olyan, hogy, ha elmegy a töltés, akkor a töltés-nem-jelző lámpa nem kezd el világítani járó motornál?
Hát persze, nem is tudom, miért rakták be azt a visszajelzőt. Nekem is úgy szállt el az egész generátor, hogy a lámpa fel se villant.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #34793 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 18:00:10 »

Sziasztok,
létezik olyan, hogy, ha elmegy a töltés, akkor a töltés-nem-jelző lámpa nem kezd el világítani járó motornál?

A töltésjelző lámpa is mint minden csak akkor tud világítani ha kap testet is és áramot is! A direkt áram rá van kötve fixen és amikor a generátor áll akkor a másik szál (töltő) a test ezért világít amikor rá adod a gyújtást és ha nincs töltésed akkor is test lesz belőle és akkor is világít és nyilván ha van töltésed akkor mivel két áramszál megy rá ezért nem tud világítani de ha már egy picit is tölt még valamennyit a generátorod vagy valami kóboráram át tud húzni a generátorodon vagy szerencsétlen módon pont úgy megy szét a generátorod akkor sajnos egyik esetben sem fog jelezni a töltésvisszajelző! Ez persze nem minden autóra igaz mert igyekeztek ezt a hibát is kiküszöbölni de azért van még jópár széria ahol sajnos nem elég megbízható a töltésvisszajelző lámpa!  szomoru1
Tudom hogy ez most elég fura írásra sikeredett de azért remélem a lényeg így is valamennyire érthető belőle!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #34794 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 18:01:08 »

Hát persze, nem is tudom, miért rakták be azt a visszajelzőt. Nekem is úgy szállt el az egész generátor, hogy a lámpa fel se villant.

Az előző beírásom neked is választ ad!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #34795 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 18:52:22 »

A töltésjelző lámpa is mint minden csak akkor tud világítani ha kap testet is és áramot is! A direkt áram rá van kötve fixen és amikor a generátor áll akkor a másik szál (töltő) a test ezért világít amikor rá adod a gyújtást és ha nincs töltésed akkor is test lesz belőle és akkor is világít és nyilván ha van töltésed akkor mivel két áramszál megy rá ezért nem tud világítani de ha már egy picit is tölt még valamennyit a generátorod vagy valami kóboráram át tud húzni a generátorodon vagy szerencsétlen módon pont úgy megy szét a generátorod akkor sajnos egyik esetben sem fog jelezni a töltésvisszajelző! Ez persze nem minden autóra igaz mert igyekeztek ezt a hibát is kiküszöbölni de azért van még jópár széria ahol sajnos nem elég megbízható a töltésvisszajelző lámpa!  szomoru1
Tudom hogy ez most elég fura írásra sikeredett de azért remélem a lényeg így is valamennyire érthető belőle!  wave
Értem, tehát, ha leáll a generátor és nem leég (szakadásba megy át), akkor tud világítani a nincs töltés lámpa.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #34796 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 18:54:29 »

Egyenlőre ilyen van most benne:
https://www.aliexpress.com/item/CinkeyPro-LED-Screen-2-Port-USB-Car-Charger-for-iPhone-Samsung-Car-Charger-Adapter-5V-2/32832535320.html?spm=2114.search0604.3.51.77c19992JS9lFs&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10151_10065_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10820_10821_10302_10059_100031_10103_10624_10623_10622_10621_10620,searchweb201603_13,ppcSwitch_5&algo_expid=56f84d85-7ea4-4a7b-ac1a-fb484c192c02-8&algo_pvid=56f84d85-7ea4-4a7b-ac1a-fb484c192c02&priceBeautifyAB=0
Meggondolom
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34797 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 20:42:59 »


jó az, le ne cseréld, pontosan ugyanazt a feladatot elvégzi
Naplózva
kishamu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #34798 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 20:47:17 »

Sziasztok valaki tudna segiteni nem megy a hűtőventilátorom szétéget az elenáláscsati bizti jo csati kicserélve de mégsem megy se1 se2 fokozaton olyan mintha a relék nem kapcsolnának?Huh?Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34799 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 20:50:49 »

A töltésjelző lámpa is mint minden csak akkor tud világítani ha kap testet is és áramot is! A direkt áram rá van kötve fixen és amikor a generátor áll akkor a másik szál (töltő) a test ezért világít amikor rá adod a gyújtást és ha nincs töltésed akkor is test lesz belőle és akkor is világít és nyilván ha van töltésed akkor mivel két áramszál megy rá ezért nem tud világítani de ha már egy picit is tölt még valamennyit a generátorod vagy valami kóboráram át tud húzni a generátorodon vagy szerencsétlen módon pont úgy megy szét a generátorod akkor sajnos egyik esetben sem fog jelezni a töltésvisszajelző! Ez persze nem minden autóra igaz mert igyekeztek ezt a hibát is kiküszöbölni de azért van még jópár széria ahol sajnos nem elég megbízható a töltésvisszajelző lámpa!  szomoru1
Tudom hogy ez most elég fura írásra sikeredett de azért remélem a lényeg így is valamennyire érthető belőle!  wave

Ezt gondold át még egyszer. Esetleg guglizd meg  "ford smart charging system"
pl:
https://www.picoauto.com/library/automotive-guided-tests/ford-smart-alternator/

ps:
Attól, hogy furán írod, még hülyeség.  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 689 690 691 692 693 694 695 [696] 697 698 699 700 701 702 703 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.