Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:49:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 712 713 714 715 716 717 718 [719] 720 721 722 723 724 725 726 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11144476 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35900 Dátum: 2020.01.01 szerda, 18:11:15 »

Igen.Holnap beruházok egyre.


Én szétszedném és ellenőrizném/megállapítanám.....aztán vásárolnék, amit szükséges.  wave
(Ha most veszel csak egy vízpumpát és a szétszerelés közben megsérül vagy tönkremegy valami, akkor nem tudod összerakni és mehetsz megint alkatrészért.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35901 Dátum: 2020.01.02 csütörtök, 10:44:25 »


Én szétszedném és ellenőrizném/megállapítanám.....aztán vásárolnék, amit szükséges.  wave
(Ha most veszel csak egy vízpumpát és a szétszerelés közben megsérül vagy tönkremegy valami, akkor nem tudod összerakni és mehetsz megint alkatrészért.)
úgy lesz. nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35902 Dátum: 2020.01.03 péntek, 07:53:06 »

Sziasztok!
Tudtok valakit, akinek van elektromos kiegészítő fűtése és be is tudja szerelni nekem?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #35903 Dátum: 2020.01.03 péntek, 15:33:49 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne , a klíma panelba , milyen SMD led való? 

válaszotokat előre is köszönöm .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35904 Dátum: 2020.01.03 péntek, 15:36:26 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne , a klíma panelba , milyen SMD led való? 

válaszotokat előre is köszönöm .


Milyen? Zöld színt világító.  vigyor3
Szedd szét, nézd meg.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35905 Dátum: 2020.01.03 péntek, 16:09:20 »

Sziasztok!
Tudtok valakit, akinek van elektromos kiegészítő fűtése és be is tudja szerelni nekem?
Keresd privátban László-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35906 Dátum: 2020.01.03 péntek, 20:09:56 »


Milyen? Zöld színt világító.  vigyor3
Szedd szét, nézd meg.  wave

Vagy kék, ha olyan színűt szeretne. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35907 Dátum: 2020.01.03 péntek, 22:29:53 »

Vagy kék, ha olyan színűt szeretne. Smiley

AndyA

Nem.
A milyen való az a gyári állapot.
A milyet szeretne lehet más színű is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35908 Dátum: 2020.01.04 szombat, 05:57:44 »

Nem.
A milyen való az a gyári állapot.
A milyet szeretne lehet más színű is.

Ha kéket szeretne, akkor neki kék való bele... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35909 Dátum: 2020.01.04 szombat, 08:31:36 »

Ha kéket szeretne, akkor neki kék való bele... Smiley

AndyA
Az alap a Való bele, ami zöld
Az autód tüzelőanyagtartályába gázolaj való, de te önthetsz bele vizet is. Attól még nem az való bele....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #35910 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 06:33:17 »

Sziasztok,

néhány alkalommal reggeli/hajnali (0 fok körüli) indításnál nem kapcsolt be a klíma vezérlő (a gombok világítása működik, a kijelző sötét), világít az ABS és az ESP lámpa, illetve ma reggel villogott az izzításjelző lámpa is. (ha jól tudom, ez a vészüzemmód, gyenge is volt az autó). 4-5 km után (hűtőfolyadék 70 fok körül) , leállítottam majd újraindítottam, a lámpák már nem világítottak, az erő is megjött, és nem sokkal később bekapcsolt a klímavezérlő is. Amikor napközben mentem vele az elmúlt napokban, akkor nem volt ilyen.

Hibakódot érdemes lehet olvasni? (check engine lámpa nem világit)

Mi lehet a gond?

Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35911 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 07:24:44 »

Sziasztok,

néhány alkalommal reggeli/hajnali (0 fok körüli) indításnál nem kapcsolt be a klíma vezérlő (a gombok világítása működik, a kijelző sötét), világít az ABS és az ESP lámpa, illetve ma reggel villogott az izzításjelző lámpa is. (ha jól tudom, ez a vészüzemmód, gyenge is volt az autó). 4-5 km után (hűtőfolyadék 70 fok körül) , leállítottam majd újraindítottam, a lámpák már nem világítottak, az erő is megjött, és nem sokkal később bekapcsolt a klímavezérlő is. Amikor napközben mentem vele az elmúlt napokban, akkor nem volt ilyen.

Hibakódot érdemes lehet olvasni? (check engine lámpa nem világit)

Mi lehet a gond?

Gyengélkedhet az akku és indításnál 11V alá esik a feszültség.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #35912 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 11:13:44 »



Köszi. Az könnyen lehet. Volt hogy nem vagy nehezen indult.

Mivel még garanciális, rákérdeztem a cserére. Be kell vizsgáltatnom, hogy tényleg hibás. Tudtok ajánlani esetleg Budapesten olyan szerelőt, aki meg tudja csinálni és ad róla nyilatkozatot?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35913 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 17:04:06 »

Köszi. Az könnyen lehet. Volt hogy nem vagy nehezen indult.

Mivel még garanciális, rákérdeztem a cserére. Be kell vizsgáltatnom, hogy tényleg hibás. Tudtok ajánlani esetleg Budapesten olyan szerelőt, aki meg tudja csinálni és ad róla nyilatkozatot?

Próbáld meg a Lőrinc Centerrel szemben, az akkust!
Bódor János. Hívd fel!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #35914 Dátum: 2020.01.07 kedd, 12:21:33 »

Próbáld meg a Lőrinc Centerrel szemben, az akkust!
Bódor János. Hívd fel!

Köszi!
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35915 Dátum: 2020.01.10 péntek, 17:37:05 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni légzsák lámpa villogás ügyben? Hány villogás mit jelent? Ha bejött a hiba és mondjuk megszűnik akkor töröltetni kell vagy megszűnik a hibakijelzés?
Előre is köszi!
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35916 Dátum: 2020.01.10 péntek, 18:07:10 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni légzsák lámpa villogás ügyben? Hány villogás mit jelent? Ha bejött a hiba és mondjuk megszűnik akkor töröltetni kell vagy megszűnik a hibakijelzés?
Előre is köszi!
a 12 úgy villog, hogy 1et,majd szünet, és még 2-t.És ezt ismételgeti.

12=Low Battery Voltage
13=Air Bag Circuit Shorted to Ground
14=Primary Crash Sensor Circuit Shorted to Ground
21=Safing Sensor Not Mounted to Vehicle Properly
22=Safing Sensor Output Shorted to Battery Voltage
23=Safing Sensor Circuit Input Feed/Return Circuit Open
24=Safing Sensor Output Feed/Return Circuit Open
32=Driver Side Air Bag Circuit High Resistance or Open
33=Passenger Side Air Bag Circuit High Resistance or Open
34=Driver Side Air Bag Circuit Low Resistance or Shorted
35=Passenger Side Air Bag Circuit Low Resistance or Shorted
41=RH Primary Crash Sensor Feed/Return Circuit Open
42=LH Primary Crash Sensor Feed/Return Circuit Open
44=RH Primary Crash Sensor Not Mounted to Vehicle Properly
45=LH Primary Crash Sensor Not Mounted to Vehicle Properly
51=Air Bag Diagnostic Monitor Internal Thermal FuseFuse Blown Due to Intermittent Short to Ground
52=Backup Power SupplyVoltage Boost Fault
53=Primary Crash Sensor Circuits Resistance to Ground or Air Bag Diagnostic Fault"
 
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35917 Dátum: 2020.01.10 péntek, 18:16:48 »

Köszi!

Leszaladtam gyorsan és megnéztem. 2-t és 5-öt villog, tehát az 25. De azt nem találom a listában.
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35918 Dátum: 2020.01.10 péntek, 18:42:29 »

Köszi!

Leszaladtam gyorsan és megnéztem. 2-t és 5-öt villog, tehát az 25. De azt nem találom a listában.
biztos?nem elszámoltad?
diagcuccal egy pillanat alatt tévedésmentesen lehet diagnosztizálni a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35919 Dátum: 2020.01.10 péntek, 20:20:16 »

biztos?nem elszámoltad?
diagcuccal egy pillanat alatt tévedésmentesen lehet diagnosztizálni a hibát.

Sajnos nem számoltam el! 2 és 5. Diag cuccom pedig nincs. Kicsit benne vagyok a szószban mert jövőhét szerdán vizsgázik az autó!
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35920 Dátum: 2020.01.10 péntek, 20:27:36 »

Sajnos nem számoltam el! 2 és 5. Diag cuccom pedig nincs. Kicsit benne vagyok a szószban mert jövőhét szerdán vizsgázik az autó!
DTC B2294 Error value 27: Passenger side air curtain circuit short to battery. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Circuit(s).
DTC B2294 Error value 26: Passenger side air curtain circuit short to ground. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Passenger side air curtain module.
Circuit(s).
DTC B2294 Error value 25: Passenger side air curtain circuit open circuit. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Passenger side air curtain module.
Circuit(s).
DTC B2294 Error value 24: Passenger side air curtain circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Passenger side air curtain module.
Circuit(s).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35921 Dátum: 2020.01.10 péntek, 20:28:45 »

Sajnos nem számoltam el! 2 és 5. Diag cuccom pedig nincs. Kicsit benne vagyok a szószban mert jövőhét szerdán vizsgázik az autó!



Utas oldali függönylégzsákkal (vagy áramkörével) kapcsolatos hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35922 Dátum: 2020.01.10 péntek, 20:47:10 »



Utas oldali függönylégzsákkal (vagy áramkörével) kapcsolatos hiba.

Köszönöm Srácok!

Holnap megpróbálok ránézni a vezetékelésére és csatlakozójára, bár nem tartom valószínűnek, hogy azokkal van baj.
Egyik pillanatról a másikra menet közben kezdett villogni. Létezik, hogy így tönkre megy az indító patron?
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35923 Dátum: 2020.01.10 péntek, 21:01:17 »

Köszönöm Srácok!

Holnap megpróbálok ránézni a vezetékelésére és csatlakozójára, bár nem tartom valószínűnek, hogy azokkal van baj.
Egyik pillanatról a másikra menet közben kezdett villogni. Létezik, hogy így tönkre megy az indító patron?
Nem jellemző.
Inkább vezeték, csatlakozó, érintkezés hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ferike123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #35924 Dátum: 2020.01.11 szombat, 14:46:39 »

Sziasztok mindenki.
Először is az alany egy 1.8 benzines kombi,generátor lett cserélve,mivel a régi megadta magát,szokásos töltés nem volt,akksi lemerült,a régi szabadonfutós volt,vettünk egy felújítottat,viszont nem szabadonfutós,azt mondták benzineshez nem fontos.
Namármost az a gond,hogy az akksi ha este leteszem a kocsit reggelre full lemerül.
Mértem nyugalmi áramot 40 mA,töltés 13,9 de nem is emelkedik fordulatra sem,kicseréltem az akksi védelmi relét úgysincs semmi változás,kábeleket átnéztem,még azt is megpróbáltam,hogy beindítás után a sarut levettem járó motornál és megy rendesen meg sem rebben a szeme,akksit is cseréltem.Nem rövidtávon használom.A régivel ilyen elősem fordult.
A generátor 90 A áramú,esetleg valakinek nincs tippje,hogy mi lehet?
Köszönöm előre is aki válaszol!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35925 Dátum: 2020.01.11 szombat, 14:56:13 »

Sziasztok mindenki.
Először is az alany egy 1.8 benzines kombi,generátor lett cserélve,mivel a régi megadta magát,szokásos töltés nem volt,akksi lemerült,a régi szabadonfutós volt,vettünk egy felújítottat,viszont nem szabadonfutós,azt mondták benzineshez nem fontos.
Namármost az a gond,hogy az akksi ha este leteszem a kocsit reggelre full lemerül.
Mértem nyugalmi áramot 40 mA,töltés 13,9 de nem is emelkedik fordulatra sem,kicseréltem az akksi védelmi relét úgysincs semmi változás,kábeleket átnéztem,még azt is megpróbáltam,hogy beindítás után a sarut levettem járó motornál és megy rendesen meg sem rebben a szeme,akksit is cseréltem.Nem rövidtávon használom.A régivel ilyen elősem fordult.
A generátor 90 A áramú,esetleg valakinek nincs tippje,hogy mi lehet?
Köszönöm előre is aki válaszol!

Nem megfelelő generátort építettél be. Nem is értem, miért teszel bele valamit, ami nem bele való?  zavart2
Gyárilag szabadonfutós és mindegy, hogy benzin/dízel. Az kell, ami gyárilag van!
13.9V a töltőfeszültség. Mit szeretnél, hova emelkedjen gázadásra?  wilting
Nagyon nem tanácsos járó motornál levenni az akkumulátor sarut! Ha szereted a szerencsejátékot, inkább lottózz.

Nem rövidtávon használod. A régivel ilyen elő sem fordult.
- A régivel csak rövid távon használtad?  vigyor3


Estéről reggelre nem merül le 40 mA-es fogyasztással. Ott vagy a mérés nem jó vagy valami egyéb körülmény....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ferike123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #35926 Dátum: 2020.01.11 szombat, 14:59:23 »

Nem megfelelő generátort építettél be. Nem is értem, miért teszel bele valamit, ami nem bele való?  zavart2
Gyárilag szabadonfutós és mindegy, hogy benzin/dízel. Az kell, ami gyárilag van!
13.9V a töltőfeszültség. Mit szeretnél, hova emelkedjen gázadásra?  wilting
Nagyon nem tanácsos járó motornál levenni az akkumulátor sarut! Ha szereted a szerencsejátékot, inkább lottózz.

Nem rövidtávon használod. A régivel ilyen elő sem fordult?
- A régivel csak rövid távon használtad?  vigyor3


Estéről reggelre nem merül le 40 mA-es fogyasztással. Ott vagy a mérés nem jó vagy valami egyéb körülmény....
Köszönöm a választ,az autóvillamosságis akitől vettem ezt a típust hozta,a régi alapján vettem ezt tehát nem magamtól,ezt a járó motornál saru levételt pedig egy autószerelő ajánlotta,tehát ha jól értelmezem a generátorban lesz keresendő a hiba?Egyéb körülmény alatt mit értesz?
3 multiméterrel mértem meg hátha valamelyik csal de sajnos nem  rinya illetve a régivel sem rövidtávon használtam,de azt halottam hogy rövidtávú használat miatt lehet ilyen...annyit még,hozzátennék,hogy alapjáraton látszik hogy vibrálnk a lámpák...
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.11 szombat, 15:03:44 írta ferike123 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35927 Dátum: 2020.01.11 szombat, 15:05:46 »

Köszönöm a választ,az autóvillamosságis akitől vettem ezt a típust hozta,a régi alapján vettem ezt tehát nem magamtól,ezt a járó motornál saru levételt pedig egy autószerelő ajánlotta,tehát ha jól értelmezem a generátorban lesz keresendő a hiba?

Az autóvillamosságis.....el akart adni neked. (pénzt keres)
Az autószerelő a ladás időszakban él.

Nem kijelenthető, hogy a generátor hibás. Ami kijelenthető, hogy nem az autóra való generátor került fel!
A 40 mA fogyasztás, lezárt autónál 30 perc múlva mérve egyáltalán nem sok. Sőt, 80-90 mA is elmegy még, attól függ mennyi kütyü van beszerelve.

DC lakatfogóval mérj az említett feltételekkel fogyasztást az akku testkábelén. Esetleg a generátor töltővezetékén is....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ferike123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #35928 Dátum: 2020.01.11 szombat, 15:29:34 »

Az autóvillamosságis.....el akart adni neked. (pénzt keres)
Az autószerelő a ladás időszakban él.

Nem kijelenthető, hogy a generátor hibás. Ami kijelenthető, hogy nem az autóra való generátor került fel!
A 40 mA fogyasztás, lezárt autónál 30 perc múlva mérve egyáltalán nem sok. Sőt, 80-90 mA is elmegy még, attól függ mennyi kütyü van beszerelve.

DC lakatfogóval mérj az említett feltételekkel fogyasztást az akku testkábelén. Esetleg a generátor töltővezetékén is....
Köszönöm szépen megpróbálom,esetleg az reménytelen eset lenne szerinted,hogy megpróbáljam egy szabadonfutósra kicseréltetni,vagy most felesleges lenne?
Naplózva
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35929 Dátum: 2020.01.11 szombat, 16:12:09 »

Nem jellemző.
Inkább vezeték, csatlakozó, érintkezés hiba.

Sziasztok!
A ma délelőtti hibakeresés eredménye légszák lámpa villogás ügyben = 0
- Utas oldali függöny légzsák csatlakozót lehúzva villogás :25
- Utas oldali visszadugva, vezető oldali lehúzva villogás: 25
- Utas oldali és vezető oldali felcserélve villogás: 25
- Ülések alatti csatikat ha szét húzom akkor mást villog, ha összedugom őket megint: 25
- Ütközés érzékelő csatit ha lehúzom megint mást villog, összedugva: 25

Nem értem  Huh?
Most már sötétedik a kábelek és a központi egység ellenőrzése holnapra maradt.
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35930 Dátum: 2020.01.11 szombat, 16:34:06 »

Sziasztok!
A ma délelőtti hibakeresés eredménye légszák lámpa villogás ügyben = 0
- Utas oldali függöny légzsák csatlakozót lehúzva villogás :25
- Utas oldali visszadugva, vezető oldali lehúzva villogás: 25
- Utas oldali és vezető oldali felcserélve villogás: 25
- Ülések alatti csatikat ha szét húzom akkor mást villog, ha összedugom őket megint: 25
- Ütközés érzékelő csatit ha lehúzom megint mást villog, összedugva: 25

Nem értem  Huh?
Most már sötétedik a kábelek és a központi egység ellenőrzése holnapra maradt.

Nem igazán értem, hogy azokhoz miért kellett hozzányúlni, ami nem azzal kapcsolatos, amit tegnap megírtam/megírtunk és arra vonatkozóan villog a lámpa.
A pirotechnika szerelése nem hobby kategória.
A vezérlőelektronikát hogyan gondoltad ellenőrizni?

A leírtakkal most jól teleraktad hibával, amiből már nehezebb tudni mi a valós és mi nem.
Ha fennállt egy hiba és már nem, attól még a hibatárolóban benne van és mivel ez biztonsági rendszer, elképzelhető a törlésig vissza is jelez.

Szóval ezt nem így kell vizsgálni és minimum diagnosztikai műszerrel, amivel hibatárolót lehet olvasni/törölni és élőadatokat ellenőrizni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35931 Dátum: 2020.01.11 szombat, 17:22:01 »

Nem igazán értem, hogy azokhoz miért kellett hozzányúlni, ami nem azzal kapcsolatos, amit tegnap megírtam/megírtunk és arra vonatkozóan villog a lámpa.
A pirotechnika szerelése nem hobby kategória.
A vezérlőelektronikát hogyan gondoltad ellenőrizni?

A leírtakkal most jól teleraktad hibával, amiből már nehezebb tudni mi a valós és mi nem.
Ha fennállt egy hiba és már nem, attól még a hibatárolóban benne van és mivel ez biztonsági rendszer, elképzelhető a törlésig vissza is jelez.

Szóval ezt nem így kell vizsgálni és minimum diagnosztikai műszerrel, amivel hibatárolót lehet olvasni/törölni és élőadatokat ellenőrizni.

Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat és a segítséget, ezt tegnap is megtettem.
- Azért kell hozzányúlni más dolgokhoz, mert az még az előtt történt, hogy megírtátok volna a hiba jelentését (csak a mai listába írtam bele).
- Hogy kinek mi a hobby-ja az mindenkinek a saját dolga.
- Nyilván nem fogom a vezérlőt próbapadon ellenőrizni. A csatlakozójára gondoltam!
- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam. El kell vinni egy szervizbe ahol kiolvassák a hibát és megjavítják vagy kicserélik ami hibás. De mint az előzőekben is leírtam jövő hét szerdán vizsgázik az autó és nem találtam olyan szervizt/szakembert aki ez mondjuk keddig megtenné!
Még egyszer köszönöm a segítséget. Alf hozzászólásait annak is tekintem!
A húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat vagy olvastasd ki a hibát jellegűeket már nem annyira!
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35932 Dátum: 2020.01.11 szombat, 17:33:45 »

Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat és a segítséget, ezt tegnap is megtettem.
- Azért kell hozzányúlni más dolgokhoz, mert az még az előtt történt, hogy megírtátok volna a hiba jelentését (csak a mai listába írtam bele).
- Hogy kinek mi a hobby-ja az mindenkinek a saját dolga.
- Nyilván nem fogom a vezérlőt próbapadon ellenőrizni. A csatlakozójára gondoltam!
- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam. El kell vinni egy szervizbe ahol kiolvassák a hibát és megjavítják vagy kicserélik ami hibás. De mint az előzőekben is leírtam jövő hét szerdán vizsgázik az autó és nem találtam olyan szervizt/szakembert aki ez mondjuk keddig megtenné!
Még egyszer köszönöm a segítséget. Alf hozzászólásait annak is tekintem!
A húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat vagy olvastasd ki a hibát jellegűeket már nem annyira!

Ki és hol írta, hogy húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat? Ellenőrizni kell őket és nem így.  wave
Az olvasd ki a hibát nem segítség? Akkor mi?
Azt látom, hogy nem fogadod el, hogy valamit csak úgy lehet javítani, ha  közben látod mit csinálsz....  Cool

Nem találtál olyan szakembert..... Kerestél?  Ha a közeledben nem találtál, tovább kell menni. Mondjuk beírhattad volna, hogy hol vagy és merre mozogsz....hátha találtunk volna megoldást.
Ki beszélt itt bárkinek is a hobbijáról?  vigyor3

"- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam."

Elnézést kérek, hogy segíteni próbáltam. Bár nem értem, akkor miért itt kérdezel, ha mindent tudsz!  hehe

Ennek ellenére, ha eljössz .... én még holnap is ránézek, műszer is van.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.11 szombat, 18:26:35 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35933 Dátum: 2020.01.11 szombat, 18:13:24 »

Ki és hol írta, hogy húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat? Ellenőrizni kell őket és nem így.  wave
Az olvasd ki a hibát nem segítség? Akkor mi?
Azt látom, hogy nem fogadod el, hogy valamit csak úgy lehet javítani, ha  közben látod mit csinálsz....  Cool

Nem találtál olyan szakembert..... Kerestél?  Ha a közeledben nem találtál, tovább kell menni. Mondjuk beírhattad volna, hogy hol vagy és merre mozogsz....hátha találtunk volna megoldást.
Ki beszélt itt bárkinek is hobbijáról?  vigyor3

"- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam."

Elnézést kérek, hogy segíteni próbáltam. Bár nem értem, akkor miért itt kérdezel, ha mindent tudsz!  hehe

Ennek ellenére, ha eljössz .... én még holnap is ránézek, műszer is van.  Cool

Huh!
Ez már segítség!
Holnap melózom de Budapesten belül bárhova elmennék!
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35934 Dátum: 2020.01.11 szombat, 18:24:05 »

Huh!
Ez már segítség!
Holnap melózom de Budapesten belül bárhova elmennék!


Szentendre, lehet közelebb van.....mint Bp-n belül valahova.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35935 Dátum: 2020.01.11 szombat, 19:06:09 »


Szentendre, lehet közelebb van.....mint Bp-n belül valahova.  Cool

Köszönöm! worship

Mint írtam melózom holnap és csak egy órára tudnék kiugrani a cégtől.
9. kerületben dolgozom, szerintem Szentendrét nem járom meg oda vissza és még rá is kéne nézni az autóra.

Megnézem mi történik a vizsgán. Utána keresek valakit aki megnézi (mindenféle képen meg szeretném csináltatni).
Ha nem tatálok senkit akkor megkeresnélek ha megengeded.
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35936 Dátum: 2020.01.11 szombat, 19:36:28 »

Köszönöm! worship

Mint írtam melózom holnap és csak egy órára tudnék kiugrani a cégtől.
9. kerületben dolgozom, szerintem Szentendrét nem járom meg oda vissza és még rá is kéne nézni az autóra.

Megnézem mi történik a vizsgán. Utána keresek valakit aki megnézi (mindenféle képen meg szeretném csináltatni).
Ha nem tatálok senkit akkor megkeresnélek ha megengeded.

Meddig dolgozol?
9. kerületből budai rakpart oda-vissza.

Kombi az autód?
Alvázszám?
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.11 szombat, 19:48:17 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35937 Dátum: 2020.01.11 szombat, 19:54:04 »

Meddig dolgozol?
9. kerületből budai rakpart oda-vissza.

Kombi az autód?
Alvázszám?

06:00 - 18:00

4 ajtós
WF04XXGBB41R82510

10:00 vagy 10:15 körül tudnék elindulni. Talán!
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35938 Dátum: 2020.01.11 szombat, 20:11:03 »

Köszönöm! worship

Mint írtam melózom holnap és csak egy órára tudnék kiugrani a cégtől.
9. kerületben dolgozom, szerintem Szentendrét nem járom meg oda vissza és még rá is kéne nézni az autóra.

Megnézem mi történik a vizsgán. Utána keresek valakit aki megnézi (mindenféle képen meg szeretném csináltatni).
Ha nem tatálok senkit akkor megkeresnélek ha megengeded.

Szerintem ezt a lehetőséget ne hagyd ki
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35939 Dátum: 2020.01.11 szombat, 20:12:58 »

06:00 - 18:00

4 ajtós
WF04XXGBB41R82510

10:00 vagy 10:15 körül tudnék elindulni. Talán!

Gyere meló után.
Addig ha tudod, szedd szét annyira, hogy hozzá lehessen férni a függönylégyzsákok patronjaihoz és az RCM -hez. Azzal ne menjen az idő és sötét is lesz már....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibitronic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35940 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 17:05:23 »

Gyere meló után.
Addig ha tudod, szedd szét annyira, hogy hozzá lehessen férni a függönylégyzsákok patronjaihoz és az RCM -hez. Azzal ne menjen az idő és sötét is lesz már....  Undecided

Szia!

Köszönöm a lehetőséget de úgy alakulnak a dolgok, hogy ma biztos nem tudok menni!

Azért még egyszer köszi!
Naplózva

MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
ferike123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #35941 Dátum: 2020.01.21 kedd, 20:48:59 »

Az autóvillamosságis.....el akart adni neked. (pénzt keres)
Az autószerelő a ladás időszakban él.

Nem kijelenthető, hogy a generátor hibás. Ami kijelenthető, hogy nem az autóra való generátor került fel!
A 40 mA fogyasztás, lezárt autónál 30 perc múlva mérve egyáltalán nem sok. Sőt, 80-90 mA is elmegy még, attól függ mennyi kütyü van beszerelve.

DC lakatfogóval mérj az említett feltételekkel fogyasztást az akku testkábelén. Esetleg a generátor töltővezetékén is....
Üdv még egyszer, sikerült megmérnem a generátort, fogyasztók nélkül alapjáraton a töltővezetéken 23-25 A között mértem, felkapcsolt fogyasztókkal 83-85 A körül volt, az akksinál 10-14A körül volt a testen és a pozitív vezetéken is,annyit ha szabad megjegyeznem, alapjáraton a műszerfalon, vibrálnak a lámpák.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35942 Dátum: 2020.01.22 szerda, 10:18:50 »

Üdv még egyszer, sikerült megmérnem a generátort, fogyasztók nélkül alapjáraton a töltővezetéken 23-25 A között mértem, felkapcsolt fogyasztókkal 83-85 A körül volt, az akksinál 10-14A körül volt a testen és a pozitív vezetéken is,annyit ha szabad megjegyeznem, alapjáraton a műszerfalon, vibrálnak a lámpák.

Akksinál töltés irányban volt ennyi vagy fogyasztás irányban?

Amúgy 83-85A rengeteg, 90A-es a generátor alapból. Ennyi max. akkor fogyhat, ha épp szélvédőfűtés megy, vagy indítás után rögtön, amikor még utánizzít kicsit, hogy siább legyen a motor járása.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35943 Dátum: 2020.01.22 szerda, 10:26:15 »

Akksinál töltés irányban volt ennyi vagy fogyasztás irányban?

Amúgy 83-85A rengeteg, 90A-es a generátor alapból. Ennyi max. akkor fogyhat, ha épp szélvédőfűtés megy, vagy indítás után rögtön, amikor még utánizzít kicsit, hogy siább legyen a motor járása.

AndyA

Az 1.8 benzines milyen üzemi körülményekben utánizzít?  Roll Eyes  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ferike123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #35944 Dátum: 2020.01.22 szerda, 11:08:19 »

Akksinál töltés irányban volt ennyi vagy fogyasztás irányban?

Amúgy 83-85A rengeteg, 90A-es a generátor alapból. Ennyi max. akkor fogyhat, ha épp szélvédőfűtés megy, vagy indítás után rögtön, amikor még utánizzít kicsit, hogy siább legyen a motor járása.

AndyA

Bocsánat,töltés irányban tehát a generátor utáni kábelen felkapcsolt fogyasztókkal,ha nem volt semmi felkapcsolva 20 pár ampert mutatott a generátor után.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35945 Dátum: 2020.01.22 szerda, 11:13:42 »

Az 1.8 benzines milyen üzemi körülményekben utánizzít?  Roll Eyes  hehe

Akkor meg még több. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35946 Dátum: 2020.01.22 szerda, 11:14:20 »

Bocsánat,töltés irányban tehát a generátor utáni kábelen felkapcsolt fogyasztókkal,ha nem volt semmi felkapcsolva 20 pár ampert mutatott a generátor után.

Az akkun mért tizenamper töltött vagy merített?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #35947 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 07:32:38 »

Sziasztok!

Amikor a motor alapjárati fordulaton ketyeg, akkor a generátor mennyi ampert képes kisajtolni magából? Az érdekelne, hogy alapjárati fordulaton és emelt fordulaton ugyanakkora a generátor max leadott teljesítménye?
Remélem érthető, hogy mire gondolok.

Köszi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35948 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 08:02:00 »

Sziasztok!

Amikor a motor alapjárati fordulaton ketyeg, akkor a generátor mennyi ampert képes kisajtolni magából? Az érdekelne, hogy alapjárati fordulaton és emelt fordulaton ugyanakkora a generátor max leadott teljesítménye?
Remélem érthető, hogy mire gondolok.

Köszi

Ez nem teljesen így működik. Ha nincs elég fordulat, azaz a generátorba befelé nem megy elég energia, az amper esetleg akkor is kijöhet a generátortból, csak elkezd meredeken esni a feszültség, mivel a teljesítmény nem lehet több, mint amit beleteker az ékszíj. Pl. TDCi-nél 14,4V a névleges fesz, amit lead a generátor normál üzemben. Ha az alapjárat nem elég a terheléshez, akkor ez simán lemegy akár 13V alá is, hogy "meglegyen az amper", csúnyán mondva. Ugyanakkor elég neki egy alig magasabb fordulat, 1200-1300-1400, és máris visszajön a névleges feszültségre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #35949 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 09:02:59 »

Ez nem teljesen így működik. Ha nincs elég fordulat, azaz a generátorba befelé nem megy elég energia, az amper esetleg akkor is kijöhet a generátortból, csak elkezd meredeken esni a feszültség, mivel a teljesítmény nem lehet több, mint amit beleteker az ékszíj. Pl. TDCi-nél 14,4V a névleges fesz, amit lead a generátor normál üzemben. Ha az alapjárat nem elég a terheléshez, akkor ez simán lemegy akár 13V alá is, hogy "meglegyen az amper", csúnyán mondva. Ugyanakkor elég neki egy alig magasabb fordulat, 1200-1300-1400, és máris visszajön a névleges feszültségre.

AndyA

Rendben.
Ha alapjárati fordulaton a feszültség leesik mondjuk 12,6V alá  akkor már  a generátor elvileg nem tud több ampert leadni és még az akksi merül. Ilyenkor a generátor mennyi ampert képes kisajtolni magából?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Oldalak: 1 ... 712 713 714 715 716 717 718 [719] 720 721 722 723 724 725 726 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.