Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 10:59:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
712
713
714
715
716
717
718
[
719
]
720
721
722
723
724
725
726
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772629 alkalommal)
AndyA
és 11 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35900 Dátum:
2020.01.01 szerda, 18:11:15 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2020.01.01 szerda, 16:38:00
Igen.Holnap beruházok egyre.
Én szétszedném és ellenőrizném/megállapítanám.....aztán vásárolnék, amit szükséges.
(Ha most veszel csak egy vízpumpát és a szétszerelés közben megsérül vagy tönkremegy valami, akkor nem tudod összerakni és mehetsz megint alkatrészért.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35901 Dátum:
2020.01.02 csütörtök, 10:44:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.01 szerda, 18:11:15
Én szétszedném és ellenőrizném/megállapítanám.....aztán vásárolnék, amit szükséges.
(Ha most veszel csak egy vízpumpát és a szétszerelés közben megsérül vagy tönkremegy valami, akkor nem tudod összerakni és mehetsz megint alkatrészért.)
úgy lesz.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35902 Dátum:
2020.01.03 péntek, 07:53:06 »
Sziasztok!
Tudtok valakit, akinek van elektromos kiegészítő fűtése és be is tudja szerelni nekem?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35903 Dátum:
2020.01.03 péntek, 15:33:49 »
Üdv!
Olyan kérdésem lenne , a klíma panelba , milyen SMD led való?
válaszotokat előre is köszönöm .
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35904 Dátum:
2020.01.03 péntek, 15:36:26 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2020.01.03 péntek, 15:33:49
Üdv!
Olyan kérdésem lenne , a klíma panelba , milyen SMD led való?
válaszotokat előre is köszönöm .
Milyen? Zöld színt világító.
Szedd szét, nézd meg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35905 Dátum:
2020.01.03 péntek, 16:09:20 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.01.03 péntek, 07:53:06
Sziasztok!
Tudtok valakit, akinek van elektromos kiegészítő fűtése és be is tudja szerelni nekem?
Keresd privátban László-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35906 Dátum:
2020.01.03 péntek, 20:09:56 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.03 péntek, 15:36:26
Milyen? Zöld színt világító.
Szedd szét, nézd meg.
Vagy kék, ha olyan színűt szeretne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35907 Dátum:
2020.01.03 péntek, 22:29:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.03 péntek, 20:09:56
Vagy kék, ha olyan színűt szeretne.
AndyA
Nem.
A milyen való az a gyári állapot.
A milyet szeretne lehet más színű is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35908 Dátum:
2020.01.04 szombat, 05:57:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.03 péntek, 22:29:53
Nem.
A milyen való az a gyári állapot.
A milyet szeretne lehet más színű is.
Ha kéket szeretne, akkor neki kék való bele...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35909 Dátum:
2020.01.04 szombat, 08:31:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.04 szombat, 05:57:44
Ha kéket szeretne, akkor neki kék való bele...
AndyA
Az alap a Való bele, ami zöld
Az autód tüzelőanyagtartályába gázolaj való, de te önthetsz bele vizet is. Attól még nem az való bele....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35910 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 06:33:17 »
Sziasztok,
néhány alkalommal reggeli/hajnali (0 fok körüli) indításnál nem kapcsolt be a klíma vezérlő (a gombok világítása működik, a kijelző sötét), világít az ABS és az ESP lámpa, illetve ma reggel villogott az izzításjelző lámpa is. (ha jól tudom, ez a vészüzemmód, gyenge is volt az autó). 4-5 km után (hűtőfolyadék 70 fok körül) , leállítottam majd újraindítottam, a lámpák már nem világítottak, az erő is megjött, és nem sokkal később bekapcsolt a klímavezérlő is. Amikor napközben mentem vele az elmúlt napokban, akkor nem volt ilyen.
Hibakódot érdemes lehet olvasni? (check engine lámpa nem világit)
Mi lehet a gond?
Naplózva
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35911 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 07:24:44 »
Idézetet írta: HENE - 2020.01.06 hétfő, 06:33:17
Sziasztok,
néhány alkalommal reggeli/hajnali (0 fok körüli) indításnál nem kapcsolt be a klíma vezérlő (a gombok világítása működik, a kijelző sötét), világít az ABS és az ESP lámpa, illetve ma reggel villogott az izzításjelző lámpa is. (ha jól tudom, ez a vészüzemmód, gyenge is volt az autó). 4-5 km után (hűtőfolyadék 70 fok körül) , leállítottam majd újraindítottam, a lámpák már nem világítottak, az erő is megjött, és nem sokkal később bekapcsolt a klímavezérlő is. Amikor napközben mentem vele az elmúlt napokban, akkor nem volt ilyen.
Hibakódot érdemes lehet olvasni? (check engine lámpa nem világit)
Mi lehet a gond?
Gyengélkedhet az akku és indításnál 11V alá esik a feszültség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35912 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 11:13:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.06 hétfő, 07:24:44
Köszi. Az könnyen lehet. Volt hogy nem vagy nehezen indult.
Mivel még garanciális, rákérdeztem a cserére. Be kell vizsgáltatnom, hogy tényleg hibás. Tudtok ajánlani esetleg Budapesten olyan szerelőt, aki meg tudja csinálni és ad róla nyilatkozatot?
Naplózva
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35913 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 17:04:06 »
Idézetet írta: HENE - 2020.01.06 hétfő, 11:13:44
Köszi. Az könnyen lehet. Volt hogy nem vagy nehezen indult.
Mivel még garanciális, rákérdeztem a cserére. Be kell vizsgáltatnom, hogy tényleg hibás. Tudtok ajánlani esetleg Budapesten olyan szerelőt, aki meg tudja csinálni és ad róla nyilatkozatot?
Próbáld meg a Lőrinc Centerrel szemben, az akkust!
Bódor János. Hívd fel!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35914 Dátum:
2020.01.07 kedd, 12:21:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2020.01.06 hétfő, 17:04:06
Próbáld meg a Lőrinc Centerrel szemben, az akkust!
Bódor János. Hívd fel!
Köszi!
Naplózva
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35915 Dátum:
2020.01.10 péntek, 17:37:05 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni légzsák lámpa villogás ügyben? Hány villogás mit jelent? Ha bejött a hiba és mondjuk megszűnik akkor töröltetni kell vagy megszűnik a hibakijelzés?
Előre is köszi!
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35916 Dátum:
2020.01.10 péntek, 18:07:10 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.10 péntek, 17:37:05
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni légzsák lámpa villogás ügyben? Hány villogás mit jelent? Ha bejött a hiba és mondjuk megszűnik akkor töröltetni kell vagy megszűnik a hibakijelzés?
Előre is köszi!
a 12 úgy villog, hogy 1et,majd szünet, és még 2-t.És ezt ismételgeti.
12=Low Battery Voltage
13=Air Bag Circuit Shorted to Ground
14=Primary Crash Sensor Circuit Shorted to Ground
21=Safing Sensor Not Mounted to Vehicle Properly
22=Safing Sensor Output Shorted to Battery Voltage
23=Safing Sensor Circuit Input Feed/Return Circuit Open
24=Safing Sensor Output Feed/Return Circuit Open
32=Driver Side Air Bag Circuit High Resistance or Open
33=Passenger Side Air Bag Circuit High Resistance or Open
34=Driver Side Air Bag Circuit Low Resistance or Shorted
35=Passenger Side Air Bag Circuit Low Resistance or Shorted
41=RH Primary Crash Sensor Feed/Return Circuit Open
42=LH Primary Crash Sensor Feed/Return Circuit Open
44=RH Primary Crash Sensor Not Mounted to Vehicle Properly
45=LH Primary Crash Sensor Not Mounted to Vehicle Properly
51=Air Bag Diagnostic Monitor Internal Thermal FuseFuse Blown Due to Intermittent Short to Ground
52=Backup Power SupplyVoltage Boost Fault
53=Primary Crash Sensor Circuits Resistance to Ground or Air Bag Diagnostic Fault"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35917 Dátum:
2020.01.10 péntek, 18:16:48 »
Köszi!
Leszaladtam gyorsan és megnéztem. 2-t és 5-öt villog, tehát az 25. De azt nem találom a listában.
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35918 Dátum:
2020.01.10 péntek, 18:42:29 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.10 péntek, 18:16:48
Köszi!
Leszaladtam gyorsan és megnéztem. 2-t és 5-öt villog, tehát az 25. De azt nem találom a listában.
biztos?nem elszámoltad?
diagcuccal egy pillanat alatt tévedésmentesen lehet diagnosztizálni a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35919 Dátum:
2020.01.10 péntek, 20:20:16 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.10 péntek, 18:42:29
biztos?nem elszámoltad?
diagcuccal egy pillanat alatt tévedésmentesen lehet diagnosztizálni a hibát.
Sajnos nem számoltam el! 2 és 5. Diag cuccom pedig nincs. Kicsit benne vagyok a szószban mert jövőhét szerdán vizsgázik az autó!
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35920 Dátum:
2020.01.10 péntek, 20:27:36 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.10 péntek, 20:20:16
Sajnos nem számoltam el! 2 és 5. Diag cuccom pedig nincs. Kicsit benne vagyok a szószban mert jövőhét szerdán vizsgázik az autó!
DTC B2294 Error value 27: Passenger side air curtain circuit short to battery. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Circuit(s).
DTC B2294 Error value 26: Passenger side air curtain circuit short to ground. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Passenger side air curtain module.
Circuit(s).
DTC B2294 Error value 25: Passenger side air curtain circuit open circuit. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Passenger side air curtain module.
Circuit(s).
DTC B2294 Error value 24: Passenger side air curtain circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 25
Possible Source(s):
Passenger side air curtain module.
Circuit(s).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35921 Dátum:
2020.01.10 péntek, 20:28:45 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.10 péntek, 20:20:16
Sajnos nem számoltam el! 2 és 5. Diag cuccom pedig nincs. Kicsit benne vagyok a szószban mert jövőhét szerdán vizsgázik az autó!
Utas oldali függönylégzsákkal (vagy áramkörével) kapcsolatos hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35922 Dátum:
2020.01.10 péntek, 20:47:10 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.10 péntek, 20:28:45
Utas oldali függönylégzsákkal (vagy áramkörével) kapcsolatos hiba.
Köszönöm Srácok!
Holnap megpróbálok ránézni a vezetékelésére és csatlakozójára, bár nem tartom valószínűnek, hogy azokkal van baj.
Egyik pillanatról a másikra menet közben kezdett villogni. Létezik, hogy így tönkre megy az indító patron?
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35923 Dátum:
2020.01.10 péntek, 21:01:17 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.10 péntek, 20:47:10
Köszönöm Srácok!
Holnap megpróbálok ránézni a vezetékelésére és csatlakozójára, bár nem tartom valószínűnek, hogy azokkal van baj.
Egyik pillanatról a másikra menet közben kezdett villogni. Létezik, hogy így tönkre megy az indító patron?
Nem jellemző.
Inkább vezeték, csatlakozó, érintkezés hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ferike123
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35924 Dátum:
2020.01.11 szombat, 14:46:39 »
Sziasztok mindenki.
Először is az alany egy 1.8 benzines kombi,generátor lett cserélve,mivel a régi megadta magát,szokásos töltés nem volt,akksi lemerült,a régi szabadonfutós volt,vettünk egy felújítottat,viszont nem szabadonfutós,azt mondták benzineshez nem fontos.
Namármost az a gond,hogy az akksi ha este leteszem a kocsit reggelre full lemerül.
Mértem nyugalmi áramot 40 mA,töltés 13,9 de nem is emelkedik fordulatra sem,kicseréltem az akksi védelmi relét úgysincs semmi változás,kábeleket átnéztem,még azt is megpróbáltam,hogy beindítás után a sarut levettem járó motornál és megy rendesen meg sem rebben a szeme,akksit is cseréltem.Nem rövidtávon használom.A régivel ilyen elősem fordult.
A generátor 90 A áramú,esetleg valakinek nincs tippje,hogy mi lehet?
Köszönöm előre is aki válaszol!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35925 Dátum:
2020.01.11 szombat, 14:56:13 »
Idézetet írta: ferike123 - 2020.01.11 szombat, 14:46:39
Sziasztok mindenki.
Először is az alany egy 1.8 benzines kombi,generátor lett cserélve,mivel a régi megadta magát,szokásos töltés nem volt,akksi lemerült,a régi szabadonfutós volt,vettünk egy felújítottat,viszont nem szabadonfutós,azt mondták benzineshez nem fontos.
Namármost az a gond,hogy az akksi ha este leteszem a kocsit reggelre full lemerül.
Mértem nyugalmi áramot 40 mA,töltés 13,9 de nem is emelkedik fordulatra sem,kicseréltem az akksi védelmi relét úgysincs semmi változás,kábeleket átnéztem,még azt is megpróbáltam,hogy beindítás után a sarut levettem járó motornál és megy rendesen meg sem rebben a szeme,akksit is cseréltem.Nem rövidtávon használom.A régivel ilyen elősem fordult.
A generátor 90 A áramú,esetleg valakinek nincs tippje,hogy mi lehet?
Köszönöm előre is aki válaszol!
Nem megfelelő generátort építettél be. Nem is értem, miért teszel bele valamit, ami nem bele való?
Gyárilag szabadonfutós és mindegy, hogy benzin/dízel. Az kell, ami gyárilag van!
13.9V a töltőfeszültség. Mit szeretnél, hova emelkedjen gázadásra?
Nagyon nem tanácsos járó motornál levenni az akkumulátor sarut! Ha szereted a szerencsejátékot, inkább lottózz.
Nem rövidtávon használod. A régivel ilyen elő sem fordult.
- A régivel csak rövid távon használtad?
Estéről reggelre nem merül le 40 mA-es fogyasztással. Ott vagy a mérés nem jó vagy valami egyéb körülmény....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ferike123
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35926 Dátum:
2020.01.11 szombat, 14:59:23 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 14:56:13
Nem megfelelő generátort építettél be. Nem is értem, miért teszel bele valamit, ami nem bele való?
Gyárilag szabadonfutós és mindegy, hogy benzin/dízel. Az kell, ami gyárilag van!
13.9V a töltőfeszültség. Mit szeretnél, hova emelkedjen gázadásra?
Nagyon nem tanácsos járó motornál levenni az akkumulátor sarut! Ha szereted a szerencsejátékot, inkább lottózz.
Nem rövidtávon használod. A régivel ilyen elő sem fordult?
- A régivel csak rövid távon használtad?
Estéről reggelre nem merül le 40 mA-es fogyasztással. Ott vagy a mérés nem jó vagy valami egyéb körülmény....
Köszönöm a választ,az autóvillamosságis akitől vettem ezt a típust hozta,a régi alapján vettem ezt tehát nem magamtól,ezt a járó motornál saru levételt pedig egy autószerelő ajánlotta,tehát ha jól értelmezem a generátorban lesz keresendő a hiba?Egyéb körülmény alatt mit értesz?
3 multiméterrel mértem meg hátha valamelyik csal de sajnos nem
illetve a régivel sem rövidtávon használtam,de azt halottam hogy rövidtávú használat miatt lehet ilyen...annyit még,hozzátennék,hogy alapjáraton látszik hogy vibrálnk a lámpák...
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.11 szombat, 15:03:44 írta ferike123
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35927 Dátum:
2020.01.11 szombat, 15:05:46 »
Idézetet írta: ferike123 - 2020.01.11 szombat, 14:59:23
Köszönöm a választ,az autóvillamosságis akitől vettem ezt a típust hozta,a régi alapján vettem ezt tehát nem magamtól,ezt a járó motornál saru levételt pedig egy autószerelő ajánlotta,tehát ha jól értelmezem a generátorban lesz keresendő a hiba?
Az autóvillamosságis.....el akart adni neked. (pénzt keres)
Az autószerelő a ladás időszakban él.
Nem kijelenthető, hogy a generátor hibás. Ami kijelenthető, hogy nem az autóra való generátor került fel!
A 40 mA fogyasztás, lezárt autónál 30 perc múlva mérve egyáltalán nem sok. Sőt, 80-90 mA is elmegy még, attól függ mennyi kütyü van beszerelve.
DC lakatfogóval mérj az említett feltételekkel fogyasztást az akku testkábelén. Esetleg a generátor töltővezetékén is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ferike123
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35928 Dátum:
2020.01.11 szombat, 15:29:34 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 15:05:46
Az autóvillamosságis.....el akart adni neked. (pénzt keres)
Az autószerelő a ladás időszakban él.
Nem kijelenthető, hogy a generátor hibás. Ami kijelenthető, hogy nem az autóra való generátor került fel!
A 40 mA fogyasztás, lezárt autónál 30 perc múlva mérve egyáltalán nem sok. Sőt, 80-90 mA is elmegy még, attól függ mennyi kütyü van beszerelve.
DC lakatfogóval mérj az említett feltételekkel fogyasztást az akku testkábelén. Esetleg a generátor töltővezetékén is....
Köszönöm szépen megpróbálom,esetleg az reménytelen eset lenne szerinted,hogy megpróbáljam egy szabadonfutósra kicseréltetni,vagy most felesleges lenne?
Naplózva
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35929 Dátum:
2020.01.11 szombat, 16:12:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.10 péntek, 21:01:17
Nem jellemző.
Inkább vezeték, csatlakozó, érintkezés hiba.
Sziasztok!
A ma délelőtti hibakeresés eredménye légszák lámpa villogás ügyben = 0
- Utas oldali függöny légzsák csatlakozót lehúzva villogás :25
- Utas oldali visszadugva, vezető oldali lehúzva villogás: 25
- Utas oldali és vezető oldali felcserélve villogás: 25
- Ülések alatti csatikat ha szét húzom akkor mást villog, ha összedugom őket megint: 25
- Ütközés érzékelő csatit ha lehúzom megint mást villog, összedugva: 25
Nem értem
Most már sötétedik a kábelek és a központi egység ellenőrzése holnapra maradt.
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35930 Dátum:
2020.01.11 szombat, 16:34:06 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.11 szombat, 16:12:09
Sziasztok!
A ma délelőtti hibakeresés eredménye légszák lámpa villogás ügyben = 0
- Utas oldali függöny légzsák csatlakozót lehúzva villogás :25
- Utas oldali visszadugva, vezető oldali lehúzva villogás: 25
- Utas oldali és vezető oldali felcserélve villogás: 25
- Ülések alatti csatikat ha szét húzom akkor mást villog, ha összedugom őket megint: 25
- Ütközés érzékelő csatit ha lehúzom megint mást villog, összedugva: 25
Nem értem
Most már sötétedik a kábelek és a központi egység ellenőrzése holnapra maradt.
Nem igazán értem, hogy azokhoz miért kellett hozzányúlni, ami nem azzal kapcsolatos, amit tegnap megírtam/megírtunk és arra vonatkozóan villog a lámpa.
A pirotechnika szerelése nem hobby kategória.
A vezérlőelektronikát hogyan gondoltad ellenőrizni?
A leírtakkal most jól teleraktad hibával, amiből már nehezebb tudni mi a valós és mi nem.
Ha fennállt egy hiba és már nem, attól még a hibatárolóban benne van és mivel ez biztonsági rendszer, elképzelhető a törlésig vissza is jelez.
Szóval ezt nem így kell vizsgálni és minimum diagnosztikai műszerrel, amivel hibatárolót lehet olvasni/törölni és élőadatokat ellenőrizni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35931 Dátum:
2020.01.11 szombat, 17:22:01 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 16:34:06
Nem igazán értem, hogy azokhoz miért kellett hozzányúlni, ami nem azzal kapcsolatos, amit tegnap megírtam/megírtunk és arra vonatkozóan villog a lámpa.
A pirotechnika szerelése nem hobby kategória.
A vezérlőelektronikát hogyan gondoltad ellenőrizni?
A leírtakkal most jól teleraktad hibával, amiből már nehezebb tudni mi a valós és mi nem.
Ha fennállt egy hiba és már nem, attól még a hibatárolóban benne van és mivel ez biztonsági rendszer, elképzelhető a törlésig vissza is jelez.
Szóval ezt nem így kell vizsgálni és minimum diagnosztikai műszerrel, amivel hibatárolót lehet olvasni/törölni és élőadatokat ellenőrizni.
Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat és a segítséget, ezt tegnap is megtettem.
- Azért kell hozzányúlni más dolgokhoz, mert az még az előtt történt, hogy megírtátok volna a hiba jelentését (csak a mai listába írtam bele).
- Hogy kinek mi a hobby-ja az mindenkinek a saját dolga.
- Nyilván nem fogom a vezérlőt próbapadon ellenőrizni. A csatlakozójára gondoltam!
- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam. El kell vinni egy szervizbe ahol kiolvassák a hibát és megjavítják vagy kicserélik ami hibás. De mint az előzőekben is leírtam jövő hét szerdán vizsgázik az autó és nem találtam olyan szervizt/szakembert aki ez mondjuk keddig megtenné!
Még egyszer köszönöm a segítséget. Alf hozzászólásait annak is tekintem!
A húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat vagy olvastasd ki a hibát jellegűeket már nem annyira!
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35932 Dátum:
2020.01.11 szombat, 17:33:45 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.11 szombat, 17:22:01
Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat és a segítséget, ezt tegnap is megtettem.
- Azért kell hozzányúlni más dolgokhoz, mert az még az előtt történt, hogy megírtátok volna a hiba jelentését (csak a mai listába írtam bele).
- Hogy kinek mi a hobby-ja az mindenkinek a saját dolga.
- Nyilván nem fogom a vezérlőt próbapadon ellenőrizni. A csatlakozójára gondoltam!
- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam. El kell vinni egy szervizbe ahol kiolvassák a hibát és megjavítják vagy kicserélik ami hibás. De mint az előzőekben is leírtam jövő hét szerdán vizsgázik az autó és nem találtam olyan szervizt/szakembert aki ez mondjuk keddig megtenné!
Még egyszer köszönöm a segítséget. Alf hozzászólásait annak is tekintem!
A húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat vagy olvastasd ki a hibát jellegűeket már nem annyira!
Ki és hol írta, hogy húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat? Ellenőrizni kell őket és nem így.
Az olvasd ki a hibát nem segítség? Akkor mi?
Azt látom, hogy nem fogadod el, hogy valamit csak úgy lehet javítani, ha közben látod mit csinálsz....
Nem találtál olyan szakembert..... Kerestél? Ha a közeledben nem találtál, tovább kell menni. Mondjuk beírhattad volna, hogy hol vagy és merre mozogsz....hátha találtunk volna megoldást.
Ki beszélt itt bárkinek is a hobbijáról?
"- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam."
Elnézést kérek, hogy segíteni próbáltam. Bár nem értem, akkor miért itt kérdezel, ha mindent tudsz!
Ennek ellenére, ha eljössz .... én még holnap is ránézek, műszer is van.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.11 szombat, 18:26:35 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35933 Dátum:
2020.01.11 szombat, 18:13:24 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 17:33:45
Ki és hol írta, hogy húzogasd meg a kábeleket és mozgasd meg a csatlakozókat? Ellenőrizni kell őket és nem így.
Az olvasd ki a hibát nem segítség? Akkor mi?
Azt látom, hogy nem fogadod el, hogy valamit csak úgy lehet javítani, ha közben látod mit csinálsz....
Nem találtál olyan szakembert..... Kerestél? Ha a közeledben nem találtál, tovább kell menni. Mondjuk beírhattad volna, hogy hol vagy és merre mozogsz....hátha találtunk volna megoldást.
Ki beszélt itt bárkinek is hobbijáról?
"- Hogy ezt a hibát, hogyan kell vizsgálni arról nekem is van fogalmam."
Elnézést kérek, hogy segíteni próbáltam. Bár nem értem, akkor miért itt kérdezel, ha mindent tudsz!
Ennek ellenére, ha eljössz .... én még holnap is ránézek, műszer is van.
Huh!
Ez már segítség!
Holnap melózom de Budapesten belül bárhova elmennék!
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35934 Dátum:
2020.01.11 szombat, 18:24:05 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.11 szombat, 18:13:24
Huh!
Ez már segítség!
Holnap melózom de Budapesten belül bárhova elmennék!
Szentendre, lehet közelebb van.....mint Bp-n belül valahova.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35935 Dátum:
2020.01.11 szombat, 19:06:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 18:24:05
Szentendre, lehet közelebb van.....mint Bp-n belül valahova.
Köszönöm!
Mint írtam melózom holnap és csak egy órára tudnék kiugrani a cégtől.
9. kerületben dolgozom, szerintem Szentendrét nem járom meg oda vissza és még rá is kéne nézni az autóra.
Megnézem mi történik a vizsgán. Utána keresek valakit aki megnézi (mindenféle képen meg szeretném csináltatni).
Ha nem tatálok senkit akkor megkeresnélek ha megengeded.
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35936 Dátum:
2020.01.11 szombat, 19:36:28 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.11 szombat, 19:06:09
Köszönöm!
Mint írtam melózom holnap és csak egy órára tudnék kiugrani a cégtől.
9. kerületben dolgozom, szerintem Szentendrét nem járom meg oda vissza és még rá is kéne nézni az autóra.
Megnézem mi történik a vizsgán. Utána keresek valakit aki megnézi (mindenféle képen meg szeretném csináltatni).
Ha nem tatálok senkit akkor megkeresnélek ha megengeded.
Meddig dolgozol?
9. kerületből budai rakpart oda-vissza.
Kombi az autód?
Alvázszám?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.11 szombat, 19:48:17 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35937 Dátum:
2020.01.11 szombat, 19:54:04 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 19:36:28
Meddig dolgozol?
9. kerületből budai rakpart oda-vissza.
Kombi az autód?
Alvázszám?
06:00 - 18:00
4 ajtós
WF04XXGBB41R82510
10:00 vagy 10:15 körül tudnék elindulni. Talán!
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35938 Dátum:
2020.01.11 szombat, 20:11:03 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.11 szombat, 19:06:09
Köszönöm!
Mint írtam melózom holnap és csak egy órára tudnék kiugrani a cégtől.
9. kerületben dolgozom, szerintem Szentendrét nem járom meg oda vissza és még rá is kéne nézni az autóra.
Megnézem mi történik a vizsgán. Utána keresek valakit aki megnézi (mindenféle képen meg szeretném csináltatni).
Ha nem tatálok senkit akkor megkeresnélek ha megengeded.
Szerintem ezt a lehetőséget ne hagyd ki
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35939 Dátum:
2020.01.11 szombat, 20:12:58 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2020.01.11 szombat, 19:54:04
06:00 - 18:00
4 ajtós
WF04XXGBB41R82510
10:00 vagy 10:15 körül tudnék elindulni. Talán!
Gyere meló után.
Addig ha tudod, szedd szét annyira, hogy hozzá lehessen férni a függönylégyzsákok patronjaihoz és az RCM -hez. Azzal ne menjen az idő és sötét is lesz már....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tibitronic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35940 Dátum:
2020.01.12 vasárnap, 17:05:23 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 20:12:58
Gyere meló után.
Addig ha tudod, szedd szét annyira, hogy hozzá lehessen férni a függönylégyzsákok patronjaihoz és az RCM -hez. Azzal ne menjen az idő és sötét is lesz már....
Szia!
Köszönöm a lehetőséget de úgy alakulnak a dolgok, hogy ma biztos nem tudok menni!
Azért még egyszer köszi!
Naplózva
MK3 2001 . 2.0 TDDI 115Le
MK5 2018 . 2.0 150LE Ruby Red
ferike123
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35941 Dátum:
2020.01.21 kedd, 20:48:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.11 szombat, 15:05:46
Az autóvillamosságis.....el akart adni neked. (pénzt keres)
Az autószerelő a ladás időszakban él.
Nem kijelenthető, hogy a generátor hibás. Ami kijelenthető, hogy nem az autóra való generátor került fel!
A 40 mA fogyasztás, lezárt autónál 30 perc múlva mérve egyáltalán nem sok. Sőt, 80-90 mA is elmegy még, attól függ mennyi kütyü van beszerelve.
DC lakatfogóval mérj az említett feltételekkel fogyasztást az akku testkábelén. Esetleg a generátor töltővezetékén is....
Üdv még egyszer, sikerült megmérnem a generátort, fogyasztók nélkül alapjáraton a töltővezetéken 23-25 A között mértem, felkapcsolt fogyasztókkal 83-85 A körül volt, az akksinál 10-14A körül volt a testen és a pozitív vezetéken is,annyit ha szabad megjegyeznem, alapjáraton a műszerfalon, vibrálnak a lámpák.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35942 Dátum:
2020.01.22 szerda, 10:18:50 »
Idézetet írta: ferike123 - 2020.01.21 kedd, 20:48:59
Üdv még egyszer, sikerült megmérnem a generátort, fogyasztók nélkül alapjáraton a töltővezetéken 23-25 A között mértem, felkapcsolt fogyasztókkal 83-85 A körül volt, az akksinál 10-14A körül volt a testen és a pozitív vezetéken is,annyit ha szabad megjegyeznem, alapjáraton a műszerfalon, vibrálnak a lámpák.
Akksinál töltés irányban volt ennyi vagy fogyasztás irányban?
Amúgy 83-85A rengeteg, 90A-es a generátor alapból. Ennyi max. akkor fogyhat, ha épp szélvédőfűtés megy, vagy indítás után rögtön, amikor még utánizzít kicsit, hogy siább legyen a motor járása.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35943 Dátum:
2020.01.22 szerda, 10:26:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.22 szerda, 10:18:50
Akksinál töltés irányban volt ennyi vagy fogyasztás irányban?
Amúgy 83-85A rengeteg, 90A-es a generátor alapból. Ennyi max. akkor fogyhat, ha épp szélvédőfűtés megy, vagy indítás után rögtön, amikor még utánizzít kicsit, hogy siább legyen a motor járása.
AndyA
Az 1.8 benzines milyen üzemi körülményekben utánizzít?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ferike123
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35944 Dátum:
2020.01.22 szerda, 11:08:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.22 szerda, 10:18:50
Akksinál töltés irányban volt ennyi vagy fogyasztás irányban?
Amúgy 83-85A rengeteg, 90A-es a generátor alapból. Ennyi max. akkor fogyhat, ha épp szélvédőfűtés megy, vagy indítás után rögtön, amikor még utánizzít kicsit, hogy siább legyen a motor járása.
AndyA
Bocsánat,töltés irányban tehát a generátor utáni kábelen felkapcsolt fogyasztókkal,ha nem volt semmi felkapcsolva 20 pár ampert mutatott a generátor után.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35945 Dátum:
2020.01.22 szerda, 11:13:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.22 szerda, 10:26:15
Az 1.8 benzines milyen üzemi körülményekben utánizzít?
Akkor meg még több.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35946 Dátum:
2020.01.22 szerda, 11:14:20 »
Idézetet írta: ferike123 - 2020.01.22 szerda, 11:08:19
Bocsánat,töltés irányban tehát a generátor utáni kábelen felkapcsolt fogyasztókkal,ha nem volt semmi felkapcsolva 20 pár ampert mutatott a generátor után.
Az akkun mért tizenamper töltött vagy merített?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35947 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 07:32:38 »
Sziasztok!
Amikor a motor alapjárati fordulaton ketyeg, akkor a generátor mennyi ampert képes kisajtolni magából? Az érdekelne, hogy alapjárati fordulaton és emelt fordulaton ugyanakkora a generátor max leadott teljesítménye?
Remélem érthető, hogy mire gondolok.
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35948 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 08:02:00 »
Idézetet írta: spyware - 2020.01.23 csütörtök, 07:32:38
Sziasztok!
Amikor a motor alapjárati fordulaton ketyeg, akkor a generátor mennyi ampert képes kisajtolni magából? Az érdekelne, hogy alapjárati fordulaton és emelt fordulaton ugyanakkora a generátor max leadott teljesítménye?
Remélem érthető, hogy mire gondolok.
Köszi
Ez nem teljesen így működik. Ha nincs elég fordulat, azaz a generátorba befelé nem megy elég energia, az amper esetleg akkor is kijöhet a generátortból, csak elkezd meredeken esni a feszültség, mivel a teljesítmény nem lehet több, mint amit beleteker az ékszíj. Pl. TDCi-nél 14,4V a névleges fesz, amit lead a generátor normál üzemben. Ha az alapjárat nem elég a terheléshez, akkor ez simán lemegy akár 13V alá is, hogy "meglegyen az amper", csúnyán mondva. Ugyanakkor elég neki egy alig magasabb fordulat, 1200-1300-1400, és máris visszajön a névleges feszültségre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35949 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 09:02:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.23 csütörtök, 08:02:00
Ez nem teljesen így működik. Ha nincs elég fordulat, azaz a generátorba befelé nem megy elég energia, az amper esetleg akkor is kijöhet a generátortból, csak elkezd meredeken esni a feszültség, mivel a teljesítmény nem lehet több, mint amit beleteker az ékszíj. Pl. TDCi-nél 14,4V a névleges fesz, amit lead a generátor normál üzemben. Ha az alapjárat nem elég a terheléshez, akkor ez simán lemegy akár 13V alá is, hogy "meglegyen az amper", csúnyán mondva. Ugyanakkor elég neki egy alig magasabb fordulat, 1200-1300-1400, és máris visszajön a névleges feszültségre.
AndyA
Rendben.
Ha alapjárati fordulaton a feszültség leesik mondjuk 12,6V alá akkor már a generátor elvileg nem tud több ampert leadni és még az akksi merül. Ilyenkor a generátor mennyi ampert képes kisajtolni magából?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Oldalak:
1
...
712
713
714
715
716
717
718
[
719
]
720
721
722
723
724
725
726
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ