Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:02:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11144121 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35550 Dátum: 2019.07.27 szombat, 15:19:54 »

Annó apum MK3-ján megpusztult a generátor Ausztria közepén. Ottani szervizben felraktak egy zsír új Hella-t. Azzal is indítás után azt produkálta, hogy alapjárat 500 körül pár másodpercre, töltésjelző lámpa ég. Aztán magára talált és voálá. Töltéssel nem volt probléma. Az ottani szerviz már kábelköteget meg valamelyik vezérlőt akarta cseréltetni (nem két forintért...)
Hazajött vele Ausztriából, itthoni márkaszerviz se tudta megmondani, hogy mi nem oké. Leszedve a generátort próbapadon minden jó volt. Kiment vele németbe, használta, sose semmi baja nem volt az indításkori furcsaságot leszámítva. Aztán mikor újra hazajött, cseréltük egy bontott gyári Visteonra és azonnal eltűnt a probléma. Vissza lett víve az osztrákokhoz, volt gyári bevizsgáláson, nem találtak semmit.
Azóta se tudjuk, hogy mi nem klappolt.

Gyári fesszabályzót már nem tudsz venni. A kertész utcában is azért nem újítanak már fel, mert a kínaival csak a baj van, gyárit nem tudnak venni. Amit árulnak gyári újként (vagy gyári felújítottként), az jó, olyan került az én Di-mre is annó.

Köszi, te jobban és pontosabban le tudtad írni, de pont ezt csinálja. Voltam ma bárdiba, hogy tudnak e rendelni vala fesz szabályzót ami jó vagy visteont. Azt mondta nem.
Egyből tudta a srác miről beszélek, mondta nem tud olyan generátort ajánlani ami tuti jó lesz bele, mert legutoljára is visszahoztak egy márkás generátort is, pont ilyen hiba miatt.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35551 Dátum: 2019.07.27 szombat, 15:24:37 »

Köszi, te jobban és pontosabban le tudtad írni, de pont ezt csinálja. Voltam ma bárdiba, hogy tudnak e rendelni vala fesz szabályzót ami jó vagy visteont. Azt mondta nem.
Egyből tudta a srác miről beszélek, mondta nem tud olyan generátort ajánlani ami tuti jó lesz bele, mert legutoljára is visszahoztak egy márkás generátort is, pont ilyen hiba miatt.

Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35552 Dátum: 2019.07.27 szombat, 16:00:21 »

Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz Wink

Nem fognak, mert csak kínait lehet kapni...azt pedig nem rakják bele, mert gond van vele.
A náluk történő felújítás során is visszarakják a hozott generátor szabályzóját....ez csak akkor probléma, ha azzal van/volt a baj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35553 Dátum: 2019.07.27 szombat, 16:07:48 »

Nem fognak, mert csak kínait lehet kapni...azt pedig nem rakják bele, mert gond van vele.
A náluk történő felújítás során is visszarakják a hozott generátor szabályzóját....ez csak akkor probléma, ha azzal van/volt a baj.


Úgy értettem az újat, hogy komplett generátort.
(Tekintsünk el a gyári új vs gyári felújított vitától.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35554 Dátum: 2019.07.27 szombat, 16:10:25 »

Úgy értettem az újat, hogy komplett generátort.
(Tekintsünk el a gyári új vs gyári felújított vitától.)

Mivel én csak leírva látom és a szabályzóról volt szó, így arra vonatkozhat, amit írtál. Hogy hogyan értetted, az nem látszik.  vigyor3
Az nem vita, tény. Az meg makacs dolog.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.27 szombat, 16:18:13 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35555 Dátum: 2019.07.27 szombat, 17:36:14 »

Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz Wink

Nincs a kertész utcában sem, komplett generátor sem amit 59-ért hirdetnek.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35556 Dátum: 2019.07.27 szombat, 21:14:07 »

Nincs a kertész utcában sem, komplett generátor sem amit 59-ért hirdetnek.

Ahhh, akkor passzolom Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35557 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 16:22:51 »

Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz Wink

Nem lesz jó. Leveszik a szabályzót a régi generátorról, azt teszik fel a felújítottra. Ezt az egy alkatrészt nem tudják cserélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35558 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 19:04:00 »

Nem lesz jó. Leveszik a szabályzót a régi generátorról, azt teszik fel a felújítottra. Ezt az egy alkatrészt nem tudják cserélni.

AndyA

Pont ezt mondták ők is. De most nekem egy új generátor van benne, szóljak a szerelőnek, hogy a régi fesz szabályzót tegye rá? Az úgy jó lenne csak letörte róla a pöcköt ami rögzíti a csatlakozót. Vagy vegyek egy bontottat de az meg lutri és ha hozzá nyúl a generátorhoz ugrott a garancia. Nincs olyan komplett utángyártott generátor ami új és tuti jó rakta a szabályzó?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
schmayer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #35559 Dátum: 2019.08.04 vasárnap, 20:39:55 »

Akkor holnap ezzel kezdek. Köszönöm
Sziasztok!
2 hét elteltével végre sikerült visszarakni a felújított generátort. Hosszbordásszíj a helyén. Akkusarukat visszaraktam, meghúztam. Indítani próbáltam. Az önindító nem nyekken, viszont hallani lehet valami géppuska szerű hangot. Összes mutató kitér maxig aztán vissza, aztán csend. Tudtok segíteni?
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35560 Dátum: 2019.08.04 vasárnap, 21:08:47 »

Sziasztok!
2 hét elteltével végre sikerült visszarakni a felújított generátort. Hosszbordásszíj a helyén. Akkusarukat visszaraktam, meghúztam. Indítani próbáltam. Az önindító nem nyekken, viszont hallani lehet valami géppuska szerű hangot. Összes mutató kitér maxig aztán vissza, aztán csend. Tudtok segíteni?

Lemerült az akku vagy saru csatlakozási hiba....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #35561 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 08:23:47 »

Egy kérdés a szakikhoz !

Mikor  ráadom a gyújtást , minden lámpa égve marad ,kivéve az izzítás visszajelzőt. Ilyenkor nem indul be az autó. Kulcs ki-be 3-4 alkalommal , utána minden ok . Mi lehet a probléma ?
Köszönöm előre is. (TDCI)
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35562 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 08:53:48 »

Egy kérdés a szakikhoz !

Mikor  ráadom a gyújtást , minden lámpa égve marad ,kivéve az izzítás visszajelzőt. Ilyenkor nem indul be az autó. Kulcs ki-be 3-4 alkalommal , utána minden ok . Mi lehet a probléma ?
Köszönöm előre is. (TDCI)
az immo szarakszik valószínűen.diagolni lehetne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35563 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 09:03:04 »

az immo szarakszik valószínűen.diagolni lehetne.
Nem az órában marad "égve" a LED (immo visszajelzés) , hanem a műszercsoportban a lámpák.
Én így értelmeztem....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
schmayer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #35564 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 19:10:44 »

Lemerült az akku vagy saru csatlakozási hiba....

Ismét köszönöm a segítséget. Újra él a járgány.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #35565 Dátum: 2019.08.06 kedd, 07:54:46 »

Ismét köszönöm a segítséget. Újra él a járgány.
Akku volt vagy kontakt hiba?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
schmayer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #35566 Dátum: 2019.08.06 kedd, 09:13:56 »

Akku volt vagy kontakt hiba?
11V-ra esett az aksi fesz 2 hét alatt.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #35567 Dátum: 2019.08.06 kedd, 09:46:01 »

11V-ra esett az aksi fesz 2 hét alatt.
Akkor akksi halt be vagy valami leszívta?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
schmayer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #35568 Dátum: 2019.08.06 kedd, 09:51:40 »

Akkor akksi halt be vagy valami leszívta?
Az aksi jó. Csak 2 hétig nem volt elindítva. A kocsit nyitottam, zártam, az ablakot használtam, mert szellőztettem. Tegnap felraktam tölteni, nap végén raktam vissza. Azóta minden Ok.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #35569 Dátum: 2019.08.07 szerda, 19:27:50 »

Sziasztok!

Lehet, nem a megfelelő topicba írom, de kellene egy kis support! Smiley

Mondeom-ban cseréltem óracsoportott mert volt egy olyan heppem, hogy szeretnék fogyasztásmérőt. Ez a rész működik is, de most jön az, hogy ez a műszerfal nem jelzi az ESP állapotát (Öntesztnél felkapcsolja a led-et, tehát nem ilyen gond van), gondolom meg kellene tanítani neki, hogy ő most egy ESP-vel szerelt járműben van. Ezt mivel lehetne elkövetni, valamint, a km-állást milyen eszközzel lehet a leg egyszerűbben beállítani az eredeti órájéra. Ebben tudnátok tanácsot adni?

Köszönöm előre is

üdv Karesz

 worship wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.07 szerda, 19:35:06 írta paky » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35570 Dátum: 2019.08.07 szerda, 20:25:38 »

Sziasztok!

Lehet, nem a megfelelő topicba írom, de kellene egy kis support! Smiley

Mondeom-ban cseréltem óracsoportott mert volt egy olyan heppem, hogy szeretnék fogyasztásmérőt. Ez a rész működik is, de most jön az, hogy ez a műszerfal nem jelzi az ESP állapotát (Öntesztnél felkapcsolja a led-et, tehát nem ilyen gond van), gondolom meg kellene tanítani neki, hogy ő most egy ESP-vel szerelt járműben van. Ezt mivel lehetne elkövetni, valamint, a km-állást milyen eszközzel lehet a leg egyszerűbben beállítani az eredeti órájéra. Ebben tudnátok tanácsot adni?

Köszönöm előre is

üdv Karesz

 worship wave
IDS...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35571 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 07:51:55 »

Tolatólámpám vacakol.

Miközben cseréltem a kapcsolót észrevettem, hogy a csatlakozó mozgatásakor érintkezési gondok vannak. Kerestem boltokban, de nem találtam. Nagy segítség lenne egy cikkszám, esetleg ötlet forrásra.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35572 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 07:54:50 »

Tolatólámpám vacakol.

Miközben cseréltem a kapcsolót észrevettem, hogy a csatlakozó mozgatásakor érintkezési gondok vannak. Kerestem boltokban, de nem találtam. Nagy segítség lenne egy cikkszám, esetleg ötlet forrásra.

https://ford.7zap.com/hu/car/99/no/3/1512/15111/65533/

Innen már megtalálod egyedül is...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35573 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 08:01:37 »

https://ford.7zap.com/hu/car/99/no/3/1512/15111/65533/

Innen már megtalálod egyedül is...? Smiley

AndyA


Lehet, hogy négy szemmel sem látok, de a csatlakozót nem látom... smile
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #35574 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 08:28:39 »


Lehet, hogy négy szemmel sem látok, de a csatlakozót nem látom... smile
Szia!

A 2-es rajtszámú versenyzőt írja tolatólámpa kapcsolónak...

Ja... csatlakozóóó...  Azt nem látni külön. wow1 worship

Most a kapcsolón levő csatlakozóra gondolsz vagy a kábelen levőre?
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.08 csütörtök, 08:32:13 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35575 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 08:39:21 »


Lehet, hogy négy szemmel sem látok, de a csatlakozót nem látom... smile

A csatlakozót magát szerintem nem fogod külön megtalálni semmilyen Fordos katalógusban. Húzd le, kontakt spray, stb. Ha szerencséd van, megoldja. Ha nem, akkor bontó és próbálj szerezni egy darab kábelt a csatlakozóval, aztán forrasztóra fel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35576 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 09:27:13 »

Szia!

A 2-es rajtszámú versenyzőt írja tolatólámpa kapcsolónak...

Ja... csatlakozóóó...  Azt nem látni külön. wow1 worship

Most a kapcsolón levő csatlakozóra gondolsz vagy a kábelen levőre?

A váltókacsolóra való csati kell, ami a kábelvégen lóg.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35577 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 09:28:28 »

A csatlakozót magát szerintem nem fogod külön megtalálni semmilyen Fordos katalógusban. Húzd le, kontakt spray, stb. Ha szerencséd van, megoldja. Ha nem, akkor bontó és próbálj szerezni egy darab kábelt a csatlakozóval, aztán forrasztóra fel.
Bontó lesz, de előtte levágom és megpróbálom kibontani, hát megoldható.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35578 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 16:11:19 »

Pont ezt mondták ők is. De most nekem egy új generátor van benne, szóljak a szerelőnek, hogy a régi fesz szabályzót tegye rá? Az úgy jó lenne csak letörte róla a pöcköt ami rögzíti a csatlakozót. Vagy vegyek egy bontottat de az meg lutri és ha hozzá nyúl a generátorhoz ugrott a garancia. Nincs olyan komplett utángyártott generátor ami új és tuti jó rakta a szabályzó?


Ma vettem mégegy generátort, dri márka , gyári felújított generátor.
Talán jobb lett az indítás közbeni /utáni alapjáratom (de lehet ez is csak placebo), de nem a tuti, nem olyan mint előtte volt a gyári val!
Mitől lehet még, hogy ilyen furcsa dolgot produkál a gép?
Porlasztó? Sw frissítés? Izzítógyertya okozhat ilyet? Régebben (talán mikor hűvösebb volt az idő) 12v alá csökkent a feszültség, most pedig csak 12.4-12.6-ig csökken a feszültség!... Mit tegyek vele még?
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35579 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 19:03:38 »


Ma vettem mégegy generátort, dri márka , gyári felújított generátor.
Talán jobb lett az indítás közbeni /utáni alapjáratom (de lehet ez is csak placebo), de nem a tuti, nem olyan mint előtte volt a gyári val!
Mitől lehet még, hogy ilyen furcsa dolgot produkál a gép?
Porlasztó? Sw frissítés? Izzítógyertya okozhat ilyet? Régebben (talán mikor hűvösebb volt az idő) 12v alá csökkent a feszültség, most pedig csak 12.4-12.6-ig csökken a feszültség!... Mit tegyek vele még?
Köszönöm

Mikor csökken erre az értékre?
Honnan?
Ez nem is töltőfeszültség még.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35580 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 21:30:09 »

Mikor csökken erre az értékre?
Honnan?
Ez nem is töltőfeszültség még.


Akkor csökken erre, amikor raadom a gyújtást.
Hidegebb időben jobban csökkent, bár gondolom az Izzito ugyanannyit vesz fel? 12.8-koruli mondjuk alap helyzetben.
A régi generátorral beindulas után egyből beallt 14.4-re. Nem csökkent nem változott szinte soha ez az érték, hidegebb időben volt 14.5 vagy 14.6.
Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe. Kb 1volt-tal emeli a töltést másodpercenkent, mikor már beindult. Két generátorban is rossz lenne a fesz szabályzó vagy máshol van a baj?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35581 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 22:12:36 »

Akkor csökken erre, amikor raadom a gyújtást.
Hidegebb időben jobban csökkent, bár gondolom az Izzito ugyanannyit vesz fel? 12.8-koruli mondjuk alap helyzetben.
A régi generátorral beindulas után egyből beallt 14.4-re. Nem csökkent nem változott szinte soha ez az érték, hidegebb időben volt 14.5 vagy 14.6.
Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe. Kb 1volt-tal emeli a töltést másodpercenkent, mikor már beindult. Két generátorban is rossz lenne a fesz szabályzó vagy máshol van a baj?

A 12.8 V nyugalmi akku feszültség túltöltött akku vagy mérési hiba.
Az elméleti teljesen feltöltött (és tökéletesen jó, új állapotú) akku nyugalmi feszültsége 12.78V elméletileg. Autón kívül mérve, beszerelve sosem lesz mérhetően ennyi.

Nézzük a generátort.


Már nem emlékszem minden előzményre, de cserélgeted össze-vissza a generátorokat.....esetleg a kábelezést/generátor bekötés vezetékeit átnézted, ellenőrizted?  Roll Eyes
Már csak azért, mert a 13.5V vészüzemi töltés, nem a PCM által kivezérelt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35582 Dátum: 2019.08.09 péntek, 07:11:16 »

A 12.8 V nyugalmi akku feszültség túltöltött akku vagy mérési hiba.
Az elméleti teljesen feltöltött (és tökéletesen jó, új állapotú) akku nyugalmi feszültsége 12.78V elméletileg. Autón kívül mérve, beszerelve sosem lesz mérhetően ennyi.

Nézzük a generátort.


Már nem emlékszem minden előzményre, de cserélgeted össze-vissza a generátorokat.....esetleg a kábelezést/generátor bekötés vezetékeit átnézted, ellenőrizted?  Roll Eyes
Már csak azért, mert a 13.5V vészüzemi töltés, nem a PCM által kivezérelt.

Már nem 13.5-tel tölt. Volt egy idő, mikor ennyivel veszuzemben töltött, mert a szerelő letörte a csatlakozó műanyag pöckét, vettem bontobol másik csatlakozót, amit raforrasztottak a kábelkotegre, a vész töltés megszünt.
Lemérte a töltést a generátoron meg az akksi is azt mondta 14.39-et mért. Bár ezt nem láttam de gondolom így volt.
Hol nézzem a kábelezést, bekötést?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35583 Dátum: 2019.08.09 péntek, 08:11:45 »

Már nem 13.5-tel tölt. Volt egy idő, mikor ennyivel veszuzemben töltött, mert a szerelő letörte a csatlakozó műanyag pöckét, vettem bontobol másik csatlakozót, amit raforrasztottak a kábelkotegre, a vész töltés megszünt.
Lemérte a töltést a generátoron meg az akksi is azt mondta 14.39-et mért. Bár ezt nem láttam de gondolom így volt.
Hol nézzem a kábelezést, bekötést?

Egyszerű, ellenőrizd a szerelő elmondását.
Szerintem kicsit össze-vissza írsz....  Most ennyit tölt vagy nem ennyit?

Ezt írtad, amire válaszoltam.

"Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe."
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35584 Dátum: 2019.08.09 péntek, 08:30:09 »

Egyszerű, ellenőrizd a szerelő elmondását.
Szerintem kicsit össze-vissza írsz....  Most ennyit tölt vagy nem ennyit?

Ezt írtad, amire válaszoltam.

"Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe."


Kell pár másodperc indulás után, amíg beáll a töltés, rátalál a PCM is a megfelelő szabályzásra stb., míg minden összeáll.

De az, hogy mondjuk 12,4V ezalatt a mérhető fesz, az nem ok arra, hogy dadogjon a motor vagy bármi ne működjön normálisan. Simán csak az akkuval (rendesen feltöltve) is el kell induljon az autó és normálisan kell járjon a motor, ahhoz nem kell 14,4V. Itt lesz szerintem valami más B+ is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35585 Dátum: 2019.08.09 péntek, 08:36:43 »

Kell pár másodperc indulás után, amíg beáll a töltés, rátalál a PCM is a megfelelő szabályzásra stb., míg minden összeáll.

De az, hogy mondjuk 12,4V ezalatt a mérhető fesz, az nem ok arra, hogy dadogjon a motor vagy bármi ne működjön normálisan. Simán csak az akkuval (rendesen feltöltve) is el kell induljon az autó és normálisan kell járjon a motor, ahhoz nem kell 14,4V. Itt lesz szerintem valami más B+ is.

AndyA

Ha jól emlékszem még az elején azzal kezdtem, hogy le kell kötni a generátort és úgy indítani.
Egyből kiderült volna, hogy van-e köze a generátornak a jelenséghez...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35586 Dátum: 2019.08.09 péntek, 09:25:41 »

Ha jól emlékszem még az elején azzal kezdtem, hogy le kell kötni a generátort és úgy indítani.
Egyből kiderült volna, hogy van-e köze a generátornak a jelenséghez...

Valóban, ez nem lett így megnezve.
Nem tudom akkor érthetően leirni, amit tapasztalok.
Mit kössek le a generátorról? Ugye a csati megy rá, meg egy másik vezeték. Ezt a vastagabb vezetéket szedjem le?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35587 Dátum: 2019.08.09 péntek, 09:32:26 »

Kell pár másodperc indulás után, amíg beáll a töltés, rátalál a PCM is a megfelelő szabályzásra stb., míg minden összeáll.

De az, hogy mondjuk 12,4V ezalatt a mérhető fesz, az nem ok arra, hogy dadogjon a motor vagy bármi ne működjön normálisan. Simán csak az akkuval (rendesen feltöltve) is el kell induljon az autó és normálisan kell járjon a motor, ahhoz nem kell 14,4V. Itt lesz szerintem valami más B+ is.

AndyA

Mivel a második generátorral is ugyanaz a helyzet, én is gyanítom, hogy lesz valami más is még. De mi lehet esetleg?
Generátor szíj és a teljes szíj kör cserélve lett és utána kezdődött, hogy veszuzembe töltött a letört csatlakozó miatt.
Esetleg maradhatott benne valami hibakod amit kellene törölni? Vagy esetleg pont akkor ment tönkre az injector és azért csinálja? De mondjuk hidegen és melegen is dadog.
Amit még nagyon nem értek, hogy amikor mondjuk a világítás fel van kapcsolva inditasnal akkor 2x annyi idő mire helyre áll az alapjárat!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35588 Dátum: 2019.08.09 péntek, 09:49:03 »

Valóban, ez nem lett így megnezve.
Nem tudom akkor érthetően leirni, amit tapasztalok.
Mit kössek le a generátorról? Ugye a csati megy rá, meg egy másik vezeték. Ezt a vastagabb vezetéket szedjem le?

A vastag pirosat, ami a "+" akkusarura megy, igen.

De ha leakasztod a generátorszíjat, az is jó. Ügyej rá, hogy a főtengely szíjtárcsa el ne kaphassa a lógó szíjat. (És ne próbálj klímázni se a próba alatt. Smiley).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35589 Dátum: 2019.08.09 péntek, 09:58:22 »

A vastag pirosat, ami a "+" akkusarura megy, igen.

De ha leakasztod a generátorszíjat, az is jó. Ügyej rá, hogy a főtengely szíjtárcsa el ne kaphassa a lógó szíjat. (És ne próbálj klímázni se a próba alatt. Smiley).

AndyA

Nem, az nem jó!

Azzal nincs lekötve a generátor az elektromos hálózatról!
Valamint a mechanikus terhelés is változik és macerás is....
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.09 péntek, 10:01:51 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35590 Dátum: 2019.08.09 péntek, 10:00:31 »

Valóban, ez nem lett így megnezve.
Nem tudom akkor érthetően leirni, amit tapasztalok.
Mit kössek le a generátorról? Ugye a csati megy rá, meg egy másik vezeték. Ezt a vastagabb vezetéket szedjem le?

Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról.
Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....


Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.09 péntek, 10:04:15 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35591 Dátum: 2019.08.09 péntek, 10:03:30 »

Nem, az nem jó!

Azzal nincs lekötve a generátor az elektromos hálózatról!
Valamint a mechanikus terhelés is változik és macerás is....

Ez mondjuk igaz.

A kábelt lekötni amúgy is egyszerűbb, mint a szíjat lepattintani. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35592 Dátum: 2019.08.09 péntek, 10:05:31 »

Ez mondjuk igaz.

A kábelt lekötni amúgy is egyszerűbb, mint a szíjat lepattintani. Smiley

AndyA

Hááát...... a szíjat levágni könnyebb!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35593 Dátum: 2019.08.09 péntek, 11:32:45 »

Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról.
Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....


Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.

Köszönöm, ezt ma tesztelem.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35594 Dátum: 2019.08.09 péntek, 12:22:23 »

Hááát...... a szíjat levágni könnyebb!  hehe

Na persze. Azt visszatenni nehezebb egy kicsit utána. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35595 Dátum: 2019.08.09 péntek, 12:33:12 »

Na persze. Azt visszatenni nehezebb egy kicsit utána. Smiley

AndyA

A levágottat minek visszatenni?  nemtudom
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35596 Dátum: 2019.08.09 péntek, 12:44:36 »

A levágottat minek visszatenni?  nemtudom

Azt még nehezebb, de egy újat sem egyszerű.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35597 Dátum: 2019.08.09 péntek, 13:15:27 »

Azt még nehezebb, de egy újat sem egyszerű.

AndyA

Tudtok valakit aki egyébként hozzáértő és akár ma este megtudna nekem nézni, csinálni a lenti dolgokat?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35598 Dátum: 2019.08.09 péntek, 13:18:22 »

Tudtok valakit aki egyébként hozzáértő és akár ma este megtudna nekem nézni, csinálni a lenti dolgokat?

augusztus van, ilyenkor bezár  minden, ráadásul péntek,  szóval abban biztos vagyok, hogy ilyet senki nem fog találni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35599 Dátum: 2019.08.10 szombat, 18:34:00 »

augusztus van, ilyenkor bezár  minden, ráadásul péntek,  szóval abban biztos vagyok, hogy ilyet senki nem fog találni...

Ma is munkanap van, még ha ez számodra nem is teljesen nyilvánvaló...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.