Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 04:32:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10402247 alkalommal)
Alfa
és 26 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2010.02.26 péntek, 16:58:00 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.02.26 péntek, 16:24:21
hello!
a csomagtér ajtót a konzolon lévő gombbal csak akkor lehet kinyitni ha az egész központi nyitva van? Mert nekem kulccsal nem műxik a központi csak a kulcsos-gombbal, szóval szinte mindig csak a vezető felőli ajtó van nyitva...
Nem lehet,hogy úgy van felprogizva,hogy először csak a vezetőajtót nyitja?Próbáltad 2x nyomni egymás után a kulcsról a nyitást?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2010.02.26 péntek, 18:20:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.26 péntek, 16:58:00
Nem lehet,hogy úgy van felprogizva,hogy először csak a vezetőajtót nyitja?Próbáltad 2x nyomni egymás után a kulcsról a nyitást?
Csomagtartót bentről? Ilyet lehet kombiban?? Én nem találtam gombot (nagy navis a kocsim).
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2010.02.26 péntek, 18:29:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.26 péntek, 18:25:15
facelift után eltűnt ez a gomb, ha jóltudom. am az ESP kapcs melett volt
Akkor ez a titok. Kösz.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2010.02.26 péntek, 19:18:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.26 péntek, 16:58:00
Nem lehet,hogy úgy van felprogizva,hogy először csak a vezetőajtót nyitja?Próbáltad 2x nyomni egymás után a kulcsról a nyitást?
igen ezt kérdezem, hogyha tegyük fel kulccsal csak is kizárólag a sofőr ajtaját nyitom meg, akkor nem fog nekem úgy a belső gombra reagálni a csomagtér ajtó(tehát csak akkor nyit6ó bentről a csomagtér ajtó ha a dupla nyomással kinyitottam az öxes ajtót) Miíí he?
üdv a sanyi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2010.02.26 péntek, 20:45:30 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.02.26 péntek, 19:18:01
igen ezt kérdezem, hogyha tegyük fel kulccsal csak is kizárólag a sofőr ajtaját nyitom meg, akkor nem fog nekem úgy a belső gombra reagálni a csomagtér ajtó(tehát csak akkor nyit6ó bentről a csomagtér ajtó ha a dupla nyomással kinyitottam az öxes ajtót) Miíí he?
üdv a sanyi
Szerintem így nem nyitja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BTomi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2010.02.26 péntek, 22:49:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.26 péntek, 18:25:15
facelift után eltűnt ez a gomb, ha jóltudom. am az ESP kapcs melett volt
Az enyém F1-es és van ilyen gombom.
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2010.02.26 péntek, 22:56:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.26 péntek, 22:54:15
akkor nem tom
hirdetéseken ahogy figyeltem a facelifttel el is tűnt ez a gomb, ha belegondolsz nincs sok funkciója. ha gomb nyomásakor ki is nyílna rendese, nem csak "lelökné" a zárról, akkor lenne értelme
Hát konkrétan én is csak 1x használtam, de akkor is véletlenül!
Szerintem sincs sok értelem...
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2010.02.27 szombat, 06:31:20 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.02.26 péntek, 22:56:35
Hát konkrétan én is csak 1x használtam, de akkor is véletlenül!
Szerintem sincs sok értelem...
Én pld mindig ezt a gombot használom ha kiakarom nyitni a csomagteret akkor ha a kocsiban ülök.Persze ha minden zárva akkor 2x kell nyomnon y kulcsos nyitót!
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2010.02.27 szombat, 11:00:23 »
ez a gomb azért jó, hogyha megállok valahol venni sok sok sört akkor az asszony tudja befelé pakolni, nekem ki sem kell szállnom a kocsiból csak kinyitom a gombbal...
Naplózva
zolseges
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2010.02.27 szombat, 14:19:57 »
Hi
Ha a gombal nyitod ki a csomagtartot az azert jo mert jo!Na azert jo mert ha bezarod a kocsit es utana csukod le a csomagtartot akkor automatice zarodik mig ha a kulcsrol vagy kezzel taszed meg nem!Ez is csak egy parasztvakitas a sok kozul!
Szep napot
Naplózva
zolseges
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2010.02.27 szombat, 15:52:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.27 szombat, 15:42:52
ha csak a csomagtérajtó van nyitva, és lezárod távírányítóról(reteszelve), míg nem csukod le a csomtér ajtót, addig nem villan az index
Nekem villan a z index alapbol reteszeles elott is!Mindegy hanyszor nyomom mindig villan bezarasnal es nyitasnal is!Gyarilag ilyen!
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2010.02.27 szombat, 16:48:37 »
Idézetet írta: zolseges - 2010.02.27 szombat, 15:52:26
Nekem villan a z index alapbol reteszeles elott is!Mindegy hanyszor nyomom mindig villan bezarasnal es nyitasnal is!Gyarilag ilyen!
nálam is reteszeléskor villan... valamint nyitott csomagtartónál is úgy működik ahogy HZsolt kolléga leírta (gyári benne minden...)
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2010.02.27 szombat, 17:02:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.27 szombat, 15:42:52
ha csak a csomagtérajtó van nyitva, és lezárod távírányítóról(reteszelve), míg nem csukod le a csomtér ajtót, addig nem villan az index
És ez így van minden másik ajtónál is kivéve a sofőr oldali!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2010.02.27 szombat, 19:26:54 »
Hali
A 2004 es faceliftes mondeomban állítólag nincs fedélzeti komputer. Az lenne a kérdésem hogy ha volna akkor hol a gombja?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2010.02.27 szombat, 20:51:41 »
Idézetet írta: T0aD - 2010.02.27 szombat, 19:26:54
Hali
A 2004 es faceliftes mondeomban állítólag nincs fedélzeti komputer. Az lenne a kérdésem hogy ha volna akkor hol a gombja?
Az indexkar végén van a váltógombja,és az órák alatt a bal oldali gomb a nullázója.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2010.02.27 szombat, 23:34:07 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a fedélzeti computer a pillanatnyi fogyasztást nem tudja mérni? Nincs valami furmány, amivel ezt a funkciót be lehet kapcsolni?
Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de csak tegnap este óta van Mondeóm.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 00:08:44 »
Idézetet írta: ezso - 2010.02.27 szombat, 23:34:07
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a fedélzeti computer a pillanatnyi fogyasztást nem tudja mérni? Nincs valami furmány, amivel ezt a funkciót be lehet kapcsolni?
Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de csak tegnap este óta van Mondeóm.
Kb 2003 09-i gyártástól fordulhatnak elő. A facelift 2-eseknél már benne van, a korábbiaknál nagyon esetleges. Valószínűleg nálad még nincs benne. Egyébként alapból egyiknél sincs aktiválva, úgy kell külön aktiváltatni.
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 05:33:17 »
Köszönöm a válaszotokat!
Mivel az autóm 2003 07. havi, akkor ha jól értem valószínűleg nem lehetséges aktiválni ezt a funkciót. Ha mégis, akkor házilag semmiképpen sem, csak szervízben.
Mindegy, ez legyen a legnagyobb gondja az autónak.......
Ha nem az az átkozott Eco-Tech motor lenne benne, egész szerethető autó lenne, de igyekszem megbarátkozni a géppel.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1434
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 10:11:47 »
Idézetet írta: ezso - 2010.02.28 vasárnap, 05:33:17
Köszönöm a válaszotokat!
Mivel az autóm 2003 07. havi, akkor ha jól értem valószínűleg nem lehetséges aktiválni ezt a funkciót. Ha mégis, akkor házilag semmiképpen sem, csak szervízben.
Mindegy, ez legyen a legnagyobb gondja az autónak.......
Ha nem az az átkozott Eco-Tech motor lenne benne, egész szerethető autó lenne, de igyekszem megbarátkozni a géppel.
Ahogy mondai szokás...üdv a klubban! Gratula az
A
utóhoz!
Miért átkozott az Eco-Tech?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 10:38:10 »
Idézetet írta: ezso - 2010.02.28 vasárnap, 05:33:17
Köszönöm a válaszotokat!
Mivel az autóm 2003 07. havi, akkor ha jól értem valószínűleg nem lehetséges aktiválni ezt a funkciót. Ha mégis, akkor házilag semmiképpen sem, csak szervízben.
Mindegy, ez legyen a legnagyobb gondja az autónak.......
Ha nem az az átkozott Eco-Tech motor lenne benne, egész szerethető autó lenne, de igyekszem megbarátkozni a géppel.
betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.28 vasárnap, 10:40:32 írta Bunyek
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 11:36:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.28 vasárnap, 10:38:10
betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.
A te cserélted a fedcompot egy újabbra, sajnos a korábbiak nem tudják. Így neked benne lett. Szerintem Ő napestig gurigálhat de akkor se fogja tudni bekapcsolni ami nincs benne
Egyébként ügyes én se hallottam erről
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 11:37:52 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.02.28 vasárnap, 10:11:47
Ahogy mondai szokás...üdv a klubban! Gratula az
A
utóhoz!
Köszönöm , nagyon kedves vagy.
Válasz
Miért átkozott az Eco-Tech?
Nos az Eco-Tech motorról: Igyekszem rövid lenni, hiszen ez nem a megfelelő topic és nem akarok rögtön off lenni.
A lényeg: 4 nappal ezelőttig volt egy nagyon szép állapotú 1993 Opel Vectra A2 Diamont gépkocsim C20NE „elpusztíthatatlan” 115LE-s motorral. Levitettem vidékre egy ismerős szerelőhöz, aki megcsinálta az apró karbantartásokat, új alvázvédelem, stb és rakott bele egy gyári klímát. Ez az egy hiányzott belőle. Mikor hozta vissza az autót, egy barom kielőzött előtte és hogy ne legyen frontális ütközés, lerántotta az autót az útról, ahol padka megdobta és pörögve beesett egy sűrű erdős –bokros részre, kb 70-80-al. Az autó járóképes maradt, de a tetőn kívül ép elem nem maradt rajta + hátsó szélvédő és vezetőoldali ablak kitört.
Ekkor jött az ötlet, hogy egy barátom tartozik nekem pénzel és tartozás törlesztéseként beszámítottam a Mondeo-ját. Mivel ismertem az autót, korábban is mentem vele, azon kívül tényleg karbantartott vezetett szervizkönyves gépről van szó, így belementem a vételbe. Így lett Mondeom.
Visszatérve a motorhoz: Kissé furcsállom, hogy egy 145LE-s Mondeo gyorsulásban ne menjen jobban, mint egy kb 25éves konstrukciójú 115LE-s autó. Természetesen figyelembe vettem, hogy a Mondeo tömege nagyjából 200kg-al több, de kg/LE arányban a Mondeo jön ki győztesen, legalább is papíron. Akit megkérdeztem, mindenkinek az volt a véleménye, hogy a túlzott környezetvédelmi normák az Eco-Tech motoroknál bizony rendesen a teljesítmény rovására mennek. Vezettem más ecotech-es autókat is és azoknál is érezhető volt a visszafogott teljesítmény.
Félreértés ne essék, nem megy rosszul az autó, azon kívül nagy, kényelmes, jól felszerelt, csak ekkora teljesítménytől kicsit jobb menettulajdonságot várnék.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 11:54:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.28 vasárnap, 10:38:10
betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.
Köszönöm, egy próbát mindenképpen megér. Budan lakom, ugyhogy a domb sem lesz gond.
Gomb alatt az index végén lévőt, vagy a nullázó gombot kell érteni?
(még nem nulláztam és 8,6L átlagfogyasztást mért városban. Ez nem rossz, bár nálam több lesz, mert sokat használom rövid távra és dimbes-dombos vidéken)
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 12:30:48 »
Idézetet írta: ezso - 2010.02.28 vasárnap, 11:37:52
Köszönöm , nagyon kedves vagy.
Nos az Eco-Tech motorról: Igyekszem rövid lenni, hiszen ez nem a megfelelő topic és nem akarok rögtön off lenni.
A lényeg: 4 nappal ezelőttig volt egy nagyon szép állapotú 1993 Opel Vectra A2 Diamont gépkocsim C20NE „elpusztíthatatlan” 115LE-s motorral. Levitettem vidékre egy ismerős szerelőhöz, aki megcsinálta az apró karbantartásokat, új alvázvédelem, stb és rakott bele egy gyári klímát. Ez az egy hiányzott belőle. Mikor hozta vissza az autót, egy barom kielőzött előtte és hogy ne legyen frontális ütközés, lerántotta az autót az útról, ahol padka megdobta és pörögve beesett egy sűrű erdős –bokros részre, kb 70-80-al. Az autó járóképes maradt, de a tetőn kívül ép elem nem maradt rajta + hátsó szélvédő és vezetőoldali ablak kitört.
Ekkor jött az ötlet, hogy egy barátom tartozik nekem pénzel és tartozás törlesztéseként beszámítottam a Mondeo-ját. Mivel ismertem az autót, korábban is mentem vele, azon kívül tényleg karbantartott vezetett szervizkönyves gépről van szó, így belementem a vételbe. Így lett Mondeom.
Visszatérve a motorhoz: Kissé furcsállom, hogy egy 145LE-s Mondeo gyorsulásban ne menjen jobban, mint egy kb 25éves konstrukciójú 115LE-s autó. Természetesen figyelembe vettem, hogy a Mondeo tömege nagyjából 200kg-al több, de kg/LE arányban a Mondeo jön ki győztesen, legalább is papíron. Akit megkérdeztem, mindenkinek az volt a véleménye, hogy a túlzott környezetvédelmi normák az Eco-Tech motoroknál bizony rendesen a teljesítmény rovására mennek. Vezettem más ecotech-es autókat is és azoknál is érezhető volt a visszafogott teljesítmény.
Félreértés ne essék, nem megy rosszul az autó, azon kívül nagy, kényelmes, jól felszerelt, csak ekkora teljesítménytől kicsit jobb menettulajdonságot várnék.
Akkor már csak 1 lépésre állsz attól,hogy elégedett mondis legyél!Nézz,próbálj ki 1 tdci-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 12:59:52 »
Sziasztok. Ha 2001 es TDDI be cserélek compjuteres műszeregységet akkor mi fog működni rajta? TREND COMBI 115LE.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
B.Ricsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 13:47:56 »
Sziasztok!
Mk3-as mondeoba szeretném, ha az index ugy működne, hogy hármat villogjon ha nem teljesen kapcsolom be. Tud valaki segíteni ebben?
Remélem érthetően írtam le!?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 14:13:40 »
Idézetet írta: B.Ricsi - 2010.02.28 vasárnap, 13:47:56
Sziasztok!
Mk3-as mondeoba szeretném, ha az index ugy működne, hogy hármat villogjon ha nem teljesen kapcsolom be. Tud valaki segíteni ebben?
Remélem érthetően írtam le!?
Asszem venned kell 1 komfort indexkart.....de kérdezd Sakos kollégát,ő aplikált már valamilyen vezérlést is hozzá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 14:16:41 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.28 vasárnap, 11:36:56
A te cserélted a fedcompot egy újabbra, sajnos a korábbiak nem tudják. Így neked benne lett. Szerintem Ő napestig gurigálhat de akkor se fogja tudni bekapcsolni ami nincs benne
Egyébként ügyes én se hallottam erről
hát aszem a műszeregység is 2002-es amit beleraktam....de most nem szedem szét ezért....
Naplózva
hom_vil
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 14:40:33 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy lehet kalibrálni /lehet-e/ a computer-t átlag fogyasztás tekintetében?
Az autóm 2006-os évjáratú és 9" os színes DVD alapú navigációs eszköz van benne.
A tényleges fogyasztásom ~ 1 l-el magasabb a kijelzettnél.
Előre is köszönöm a választ!
hom_vil
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 14:51:20 »
Idézetet írta: hom_vil - 2010.02.28 vasárnap, 14:40:33
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy lehet kalibrálni /lehet-e/ a computer-t átlag fogyasztás tekintetében?
Az autóm 2006-os évjáratú és 9" os színes DVD alapú navigációs eszköz van benne.
A tényleges fogyasztásom ~ 1 l-el magasabb a kijelzettnél.
Előre is köszönöm a választ!
hom_vil
ezilyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
B.Ricsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 16:03:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.28 vasárnap, 14:13:40
Asszem venned kell 1 komfort indexkart.....de kérdezd Sakos kollégát,ő aplikált már valamilyen vezérlést is hozzá.
Bocsi de ő ki, és hol találom?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 16:56:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.28 vasárnap, 14:16:41
hát aszem a műszeregység is 2002-es amit beleraktam....de most nem szedem szét ezért....
Ritka pontos nyilvántartást vezető egy bontoshoz járhatsz ha így tudod hogy pont egy 2002-es műszeregységet raktál be.
Vagy csak neked sikerült kifogni egy előszériás műszeregységet még a facelift előtről. Ez viszont nem irónikus mert a fordra jellemző hogy fél egy évvel kihozza előszériába itt ott a dolgait.
Egy biztos a pillanatnyi fogyasztás a facelift utántól lett sorozatban általánosan beépítve.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 17:55:15 »
Idézetet írta: B.Ricsi - 2010.02.28 vasárnap, 16:03:51
Bocsi de ő ki, és hol találom?
Itt a fórumon, a tagok között!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 19:11:41 »
Idézetet írta: ezso - 2010.02.28 vasárnap, 11:37:52
Köszönöm , nagyon kedves vagy.
Nos az Eco-Tech motorról: Igyekszem rövid lenni, hiszen ez nem a megfelelő topic és nem akarok rögtön off lenni.
A lényeg: 4 nappal ezelőttig volt egy nagyon szép állapotú 1993 Opel Vectra A2 Diamont gépkocsim C20NE „elpusztíthatatlan” 115LE-s motorral. Levitettem vidékre egy ismerős szerelőhöz, aki megcsinálta az apró karbantartásokat, új alvázvédelem, stb és rakott bele egy gyári klímát. Ez az egy hiányzott belőle. Mikor hozta vissza az autót, egy barom kielőzött előtte és hogy ne legyen frontális ütközés, lerántotta az autót az útról, ahol padka megdobta és pörögve beesett egy sűrű erdős –bokros részre, kb 70-80-al. Az autó járóképes maradt, de a tetőn kívül ép elem nem maradt rajta + hátsó szélvédő és vezetőoldali ablak kitört.
Ekkor jött az ötlet, hogy egy barátom tartozik nekem pénzel és tartozás törlesztéseként beszámítottam a Mondeo-ját. Mivel ismertem az autót, korábban is mentem vele, azon kívül tényleg karbantartott vezetett szervizkönyves gépről van szó, így belementem a vételbe. Így lett Mondeom.
Visszatérve a motorhoz: Kissé furcsállom, hogy egy 145LE-s Mondeo gyorsulásban ne menjen jobban, mint egy kb 25éves konstrukciójú 115LE-s autó. Természetesen figyelembe vettem, hogy a Mondeo tömege nagyjából 200kg-al több, de kg/LE arányban a Mondeo jön ki győztesen, legalább is papíron. Akit megkérdeztem, mindenkinek az volt a véleménye, hogy a túlzott környezetvédelmi normák az Eco-Tech motoroknál bizony rendesen a teljesítmény rovására mennek. Vezettem más ecotech-es autókat is és azoknál is érezhető volt a visszafogott teljesítmény.
Félreértés ne essék, nem megy rosszul az autó, azon kívül nagy, kényelmes, jól felszerelt, csak ekkora teljesítménytől kicsit jobb menettulajdonságot várnék.
En is egy 95-os 2.0 136LE ecotek motoros F Astrabol ultem be a jelenlegi 2001-es 2.0 146LE Mondeoba, ami kb ha nem tevedek 170kg nehezebb az Astranal viszont az Astraban 213000km van amig a Mondiban 170000km. Az Astra repul a Mondihoz kepest minden sebessegtartomanyban.
Persze, a felszerelteg es a kenyelem nem hasonlithato ossze...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 20:08:30 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.28 vasárnap, 16:56:48
Ritka pontos nyilvántartást vezető egy bontoshoz járhatsz ha így tudod hogy pont egy 2002-es műszeregységet raktál be.
Vagy csak neked sikerült kifogni egy előszériás műszeregységet még a facelift előtről. Ez viszont nem irónikus mert a fordra jellemző hogy fél egy évvel kihozza előszériába itt ott a dolgait.
Egy biztos a pillanatnyi fogyasztás a facelift utántól lett sorozatban általánosan beépítve.
hát a rendelés leadásnál nem volt követelmény az évjárat.....de most lehet bekeveredtem ,mert lehet nemis abból van amiből a bőrszett...tököm tudja,összevissza vásároltam mindent....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 22:08:47 »
Egy kérdés ,hátha valaki tudja a választ.
Ma kiszedtem a középkonzolt, mert ugye megy majd bele az uj....
a lényeg: a vészvillogó melletti és az ablakfűtés melletti üres kapcsoló is bevan kábelezve belülről(2eres kábel), kivülről vak nyomógomb.
minek a kábelezése ez?
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 00:56:20 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.02.28 vasárnap, 19:11:41
En is egy 95-os 2.0 136LE ecotek motoros F Astrabol ultem be a jelenlegi 2001-es 2.0 146LE Mondeoba, ami kb ha nem tevedek 170kg nehezebb az Astranal viszont az Astraban 213000km van amig a Mondiban 170000km. Az Astra repul a Mondihoz kepest minden sebessegtartomanyban.
Persze, a felszerelteg es a kenyelem nem hasonlithato ossze..
Megnyugodtam, hogy nem én vagyok (teljesen) hülye, hanem más is igy így látja.
Annyit már elolvastam a fórumból, hogy chip tuningot ennél a típusnál nem érdemes csinálni, meg különbem sem vagyok notórius száguldozó.
Esetleg egy anti eco-techesítésnek még utána nézek. Nem tudom, hogy pl. az EGR ledugózásának van-e szerepe, vagy csak a rossz EGR szelepet lehet így kiiktatni és teljesítmény szemponjából nincs jelentősége........
Most úgy is a párom 60LE-s PUG206-osával járok, mert amilyen pechem mostanában volt, amíg nincs Casco az autón ki sem viszem a garázsból, pedig 22 éve vezetek saját hibás baleset nélkül.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 01:00:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.28 vasárnap, 22:08:47
Egy kérdés ,hátha valaki tudja a választ.
Ma kiszedtem a középkonzolt, mert ugye megy majd bele az uj....
a lényeg: a vészvillogó melletti és az ablakfűtés melletti üres kapcsoló is bevan kábelezve belülről(2eres kábel), kivülről vak nyomógomb.
minek a kábelezése ez?
Ott nálam is vak dugó van, de hivatalosan a "légzsák inaktív" visszajelző lámpa van ott, legalább is ha egyre gondolunk.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 06:26:29 »
Idézetet írta: ezso - 2010.03.01 hétfő, 01:00:01
Ott nálam is vak dugó van, de hivatalosan a "légzsák inaktív" visszajelző lámpa van ott, legalább is ha egyre gondolunk.
és tényleg...igaz,most hogy mondod....
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 09:55:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.28 vasárnap, 10:38:10
betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.
HI
Nekem a műszeregységem 2004-es, simán pirosnál álltam nem léptem egyik pedálra sem nyomva tartottam a műszeregységen lévő gombot addig míg át nem váltott 99,9 és azóta a pillanatnyi fogyasztást mutatja!!
Nekem nem kellett se domb se 50 Km/h.
sok sikert mindenkinek a bekapcsoláshoz!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 11:05:36 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.03.01 hétfő, 09:55:24
HI
Nekem a műszeregységem 2004-es, simán pirosnál álltam nem léptem egyik pedálra sem nyomva tartottam a műszeregységen lévő gombot addig míg át nem váltott 99,9 és azóta a pillanatnyi fogyasztást mutatja!!
Nekem nem kellett se domb se 50 Km/h.
sok sikert mindenkinek a bekapcsoláshoz!
Nem akarlak elkeseríteni, de ez az átlag lesz...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 11:10:07 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.03.01 hétfő, 11:05:36
Nem akarlak elkeseríteni, de ez az átlag lesz...
szerintem is... csak nem akartam negatív lenni..
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 12:09:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.03.01 hétfő, 11:10:07
szerintem is... csak nem akartam negatív lenni..
ok, és gázadásra rögtön változik? nem tudom, de előtte nem ilyen hamar reagált a műszer, majd megnézem valahogy.
Eleve 99,9 ről kb 30 másodperc alatt visszaállt ami túl rövidnek tűnik, nem tudom elbizonytalanítottatok valahogy meglesem mi is ez most!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 12:12:02 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.03.01 hétfő, 12:09:36
ok, és gázadásra rögtön változik? nem tudom, de előtte nem ilyen hamar reagált a műszer, majd megnézem valahogy.
Eleve 99,9 ről kb 30 másodperc alatt visszaállt ami túl rövidnek tűnik, nem tudom elbizonytalanítottatok valahogy meglesem mi is ez most!
Nullázás után még gyorsan reagál az átlagot mérő.
Akkor lenne pill. fogymérőd, ha motorféknék 0-át mutatna, illetve alajáraton azt írná ki, hogy 09.-1l /h
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 12:39:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.03.01 hétfő, 12:12:02
Nullázás után még gyorsan reagál az átlagot mérő.
Akkor lenne pill. fogymérőd, ha motorféknék 0-át mutatna, illetve alajáraton azt írná ki, hogy 09.-1l /h
Ok akkor biztos ti nyertetek!!!
Ezek után kipróbálom ezt a dombon 50 pedál nem nyom és gombbal történő bekapcsolást hátha fog menni.
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 17:50:43 »
pillanatnyinál ha nullázod akkor 0-tól számol felfelé,átlagnál meg 99.9-ről visszafelé....
mondjuk a pillanatnyi egy nagy baromságot mutogatott nekem,és álló helyben alapjáraton szépen elkezdett felfelé számolni 99.9-ig és megállt,elindultam és visszament....átlagban nagyjából jót mutat...amugy az egész egynagy sz@r!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 19:27:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.01 hétfő, 17:50:43
pillanatnyinál ha nullázod akkor 0-tól számol felfelé,átlagnál meg 99.9-ről visszafelé....
mondjuk a pillanatnyi egy nagy baromságot mutogatott nekem,és álló helyben alapjáraton szépen elkezdett felfelé számolni 99.9-ig és megállt,elindultam és visszament....átlagban nagyjából jót mutat...amugy az egész egynagy sz@r!
Akkor valami gond van a pillanatnyi funkcióval nálad mert 50-nél többet nem mutathat és 2,5-nél kevesebbet
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 19:53:25 »
Idézetet írta: stealt - 2010.03.01 hétfő, 19:27:22
Akkor valami gond van a pillanatnyi funkcióval nálad mert 50-nél többet nem mutathat és 2,5-nél kevesebbet
mostmár akármit mutat nem hiszek neki....eddig is tudtam hogy semmit nemér.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2010.03.01 hétfő, 19:57:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.01 hétfő, 19:53:25
mostmár akármit mutat nem hiszek neki....eddig is tudtam hogy semmit nemér.
Na ezt viszont rosszul látod . Ha normálisan működik akkor azért hasznos dolog.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2010.03.02 kedd, 06:24:07 »
Idézetet írta: stealt - 2010.03.01 hétfő, 19:57:16
Na ezt viszont rosszul látod . Ha normálisan működik akkor azért hasznos dolog.
mindent jól mutat csak a pillanatnyit nem.
mindegy nem magam miatt vettem, majd ha eladom jól jön hogy a paraszt látja "húdejó ebbe ilyen is van"....
Naplózva
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ