Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:36:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11157081 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2010.02.26 péntek, 16:58:00 »

hello!
a csomagtér ajtót a konzolon lévő gombbal csak akkor lehet kinyitni ha az egész központi nyitva van? Mert nekem kulccsal nem műxik a központi csak a kulcsos-gombbal, szóval szinte mindig csak a vezető felőli ajtó van nyitva...  szomoru1Huh?
Nem lehet,hogy úgy van felprogizva,hogy először csak a vezetőajtót nyitja?Próbáltad 2x nyomni egymás után a kulcsról a nyitást?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2010.02.26 péntek, 18:20:01 »

Nem lehet,hogy úgy van felprogizva,hogy először csak a vezetőajtót nyitja?Próbáltad 2x nyomni egymás után a kulcsról a nyitást?

Csomagtartót bentről? Ilyet lehet kombiban?? Én nem találtam gombot (nagy navis a kocsim).  wow1
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2010.02.26 péntek, 18:29:40 »

facelift után eltűnt ez a gomb, ha jóltudom. am az ESP kapcs melett volt

Akkor ez a titok. Kösz.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2010.02.26 péntek, 19:18:01 »

Nem lehet,hogy úgy van felprogizva,hogy először csak a vezetőajtót nyitja?Próbáltad 2x nyomni egymás után a kulcsról a nyitást?
igen ezt kérdezem, hogyha tegyük fel kulccsal csak is kizárólag a sofőr ajtaját nyitom meg, akkor nem fog nekem úgy a belső gombra reagálni a csomagtér ajtó(tehát csak akkor nyit6ó bentről a csomagtér ajtó ha a dupla nyomással kinyitottam az öxes ajtót) Miíí he?  vigyor3 üdv a sanyi coolsmiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2010.02.26 péntek, 20:45:30 »

igen ezt kérdezem, hogyha tegyük fel kulccsal csak is kizárólag a sofőr ajtaját nyitom meg, akkor nem fog nekem úgy a belső gombra reagálni a csomagtér ajtó(tehát csak akkor nyit6ó bentről a csomagtér ajtó ha a dupla nyomással kinyitottam az öxes ajtót) Miíí he?  vigyor3 üdv a sanyi coolsmiley
Szerintem így nem nyitja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2010.02.26 péntek, 22:49:34 »

facelift után eltűnt ez a gomb, ha jóltudom. am az ESP kapcs melett volt

Az enyém F1-es és van ilyen gombom.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2010.02.26 péntek, 22:56:35 »

akkor nem tom smile hirdetéseken ahogy figyeltem a facelifttel el is tűnt ez a gomb, ha belegondolsz nincs sok funkciója. ha gomb nyomásakor ki is nyílna rendese, nem csak "lelökné" a zárról, akkor lenne értelme

Hát konkrétan én is csak 1x használtam, de akkor is véletlenül!  vigyor3
Szerintem sincs sok értelem...
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2010.02.27 szombat, 06:31:20 »

Hát konkrétan én is csak 1x használtam, de akkor is véletlenül!  vigyor3
Szerintem sincs sok értelem...
smile
Én pld mindig ezt a gombot használom ha kiakarom nyitni a csomagteret akkor ha a kocsiban ülök.Persze ha minden zárva akkor 2x kell nyomnon y kulcsos nyitót! worship
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2010.02.27 szombat, 11:00:23 »

ez a gomb azért jó, hogyha megállok valahol venni sok sok sört akkor az asszony tudja befelé pakolni, nekem ki sem kell szállnom a kocsiból csak kinyitom a gombbal...  nyes
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2010.02.27 szombat, 14:19:57 »

Hi

Ha a gombal nyitod ki a csomagtartot az azert jo mert jo!Na azert jo mert ha bezarod a kocsit es utana csukod le a csomagtartot akkor automatice zarodik mig ha a kulcsrol vagy kezzel taszed meg nem!Ez is csak egy parasztvakitas a sok kozul!
Szep napot
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2010.02.27 szombat, 15:52:26 »

ha csak a csomagtérajtó van nyitva, és lezárod távírányítóról(reteszelve), míg nem csukod le a csomtér ajtót, addig nem villan az index

Nekem villan a z index alapbol reteszeles elott is!Mindegy hanyszor nyomom mindig villan bezarasnal es nyitasnal is!Gyarilag ilyen!
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2010.02.27 szombat, 16:48:37 »

Nekem villan a z index alapbol reteszeles elott is!Mindegy hanyszor nyomom mindig villan bezarasnal es nyitasnal is!Gyarilag ilyen!
nálam is reteszeléskor villan... valamint nyitott csomagtartónál is úgy működik ahogy HZsolt kolléga leírta (gyári benne minden...)
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2010.02.27 szombat, 17:02:31 »

ha csak a csomagtérajtó van nyitva, és lezárod távírányítóról(reteszelve), míg nem csukod le a csomtér ajtót, addig nem villan az index


És ez így van minden másik ajtónál is kivéve a sofőr oldali!

 worship integet2
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2010.02.27 szombat, 19:26:54 »

Hali

A 2004 es faceliftes mondeomban állítólag nincs fedélzeti komputer. Az lenne a kérdésem hogy ha volna akkor hol a gombja?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2010.02.27 szombat, 20:51:41 »

Hali

A 2004 es faceliftes mondeomban állítólag nincs fedélzeti komputer. Az lenne a kérdésem hogy ha volna akkor hol a gombja?
Az indexkar végén van a váltógombja,és az órák alatt a bal oldali gomb a nullázója.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2010.02.27 szombat, 23:34:07 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a fedélzeti computer a pillanatnyi fogyasztást nem tudja mérni? Nincs valami furmány, amivel ezt a funkciót be lehet kapcsolni?
Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de csak tegnap este óta van Mondeóm.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 00:08:44 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a fedélzeti computer a pillanatnyi fogyasztást nem tudja mérni? Nincs valami furmány, amivel ezt a funkciót be lehet kapcsolni?
Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de csak tegnap este óta van Mondeóm.
Kb 2003 09-i gyártástól fordulhatnak elő.  A facelift 2-eseknél  már benne van, a korábbiaknál nagyon esetleges. Valószínűleg nálad még nincs benne. Egyébként alapból  egyiknél sincs aktiválva, úgy kell külön aktiváltatni.
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 05:33:17 »

Köszönöm a válaszotokat!
Mivel az autóm 2003 07. havi, akkor ha jól értem valószínűleg nem lehetséges aktiválni ezt a funkciót. Ha mégis, akkor házilag semmiképpen sem, csak szervízben.
Mindegy, ez legyen a legnagyobb gondja az autónak.......
Ha nem az az átkozott Eco-Tech motor lenne benne, egész szerethető autó lenne, de igyekszem megbarátkozni a géppel.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 10:11:47 »

Köszönöm a válaszotokat!
Mivel az autóm 2003 07. havi, akkor ha jól értem valószínűleg nem lehetséges aktiválni ezt a funkciót. Ha mégis, akkor házilag semmiképpen sem, csak szervízben.
Mindegy, ez legyen a legnagyobb gondja az autónak.......
Ha nem az az átkozott Eco-Tech motor lenne benne, egész szerethető autó lenne, de igyekszem megbarátkozni a géppel.
Ahogy mondai szokás...üdv a klubban! Gratula az Autóhoz!
Miért átkozott az Eco-Tech?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 10:38:10 »

Köszönöm a válaszotokat!
Mivel az autóm 2003 07. havi, akkor ha jól értem valószínűleg nem lehetséges aktiválni ezt a funkciót. Ha mégis, akkor házilag semmiképpen sem, csak szervízben.
Mindegy, ez legyen a legnagyobb gondja az autónak.......
Ha nem az az átkozott Eco-Tech motor lenne benne, egész szerethető autó lenne, de igyekszem megbarátkozni a géppel.

betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.28 vasárnap, 10:40:32 írta Bunyek » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 11:36:56 »

betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.
A te cserélted a fedcompot egy újabbra, sajnos a korábbiak nem tudják. Így neked benne lett. Szerintem Ő napestig gurigálhat de akkor se fogja tudni bekapcsolni ami nincs benne  Undecided Egyébként ügyes én se hallottam erről  worship  taps eljen
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 11:37:52 »

Ahogy mondai szokás...üdv a klubban! Gratula az Autóhoz!

Köszönöm , nagyon kedves vagy.

Válasz
Miért átkozott az Eco-Tech?


Nos az Eco-Tech motorról: Igyekszem rövid lenni, hiszen ez nem a megfelelő topic és nem akarok rögtön off lenni.
A lényeg: 4 nappal ezelőttig volt egy nagyon szép állapotú 1993 Opel Vectra A2 Diamont gépkocsim C20NE „elpusztíthatatlan” 115LE-s motorral. Levitettem vidékre egy ismerős szerelőhöz, aki megcsinálta az apró karbantartásokat, új alvázvédelem, stb és rakott bele egy gyári klímát. Ez az egy hiányzott belőle. Mikor hozta vissza az autót, egy barom kielőzött előtte és hogy ne legyen frontális ütközés, lerántotta az autót az útról, ahol padka megdobta és pörögve beesett egy sűrű erdős –bokros részre, kb 70-80-al. Az autó járóképes maradt, de a tetőn kívül ép elem nem maradt rajta + hátsó szélvédő és vezetőoldali ablak kitört.
Ekkor jött az ötlet, hogy egy barátom tartozik nekem pénzel és tartozás törlesztéseként beszámítottam a Mondeo-ját. Mivel ismertem az autót,  korábban is mentem vele, azon kívül tényleg karbantartott vezetett szervizkönyves  gépről van szó, így belementem a vételbe. Így lett Mondeom.
Visszatérve a motorhoz: Kissé furcsállom, hogy egy 145LE-s Mondeo gyorsulásban ne menjen jobban, mint egy kb 25éves konstrukciójú 115LE-s autó. Természetesen figyelembe vettem, hogy a Mondeo tömege nagyjából 200kg-al több, de kg/LE arányban a Mondeo jön ki győztesen, legalább is papíron. Akit megkérdeztem, mindenkinek az volt a véleménye, hogy a túlzott környezetvédelmi normák az Eco-Tech motoroknál bizony rendesen a teljesítmény rovására mennek. Vezettem más ecotech-es autókat is és azoknál is érezhető volt a visszafogott teljesítmény.
Félreértés ne essék, nem megy rosszul az autó, azon kívül nagy, kényelmes, jól felszerelt, csak ekkora teljesítménytől kicsit jobb menettulajdonságot várnék.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 11:54:41 »

betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.

Köszönöm, egy próbát mindenképpen megér. Budan lakom, ugyhogy a domb sem lesz gond. Smiley
Gomb alatt az index végén lévőt, vagy a nullázó gombot kell érteni?
(még nem nulláztam és 8,6L átlagfogyasztást mért városban. Ez nem rossz, bár nálam több lesz, mert sokat használom rövid távra és dimbes-dombos vidéken)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 12:30:48 »

Köszönöm , nagyon kedves vagy.


Nos az Eco-Tech motorról: Igyekszem rövid lenni, hiszen ez nem a megfelelő topic és nem akarok rögtön off lenni.
A lényeg: 4 nappal ezelőttig volt egy nagyon szép állapotú 1993 Opel Vectra A2 Diamont gépkocsim C20NE „elpusztíthatatlan” 115LE-s motorral. Levitettem vidékre egy ismerős szerelőhöz, aki megcsinálta az apró karbantartásokat, új alvázvédelem, stb és rakott bele egy gyári klímát. Ez az egy hiányzott belőle. Mikor hozta vissza az autót, egy barom kielőzött előtte és hogy ne legyen frontális ütközés, lerántotta az autót az útról, ahol padka megdobta és pörögve beesett egy sűrű erdős –bokros részre, kb 70-80-al. Az autó járóképes maradt, de a tetőn kívül ép elem nem maradt rajta + hátsó szélvédő és vezetőoldali ablak kitört.
Ekkor jött az ötlet, hogy egy barátom tartozik nekem pénzel és tartozás törlesztéseként beszámítottam a Mondeo-ját. Mivel ismertem az autót,  korábban is mentem vele, azon kívül tényleg karbantartott vezetett szervizkönyves  gépről van szó, így belementem a vételbe. Így lett Mondeom.
Visszatérve a motorhoz: Kissé furcsállom, hogy egy 145LE-s Mondeo gyorsulásban ne menjen jobban, mint egy kb 25éves konstrukciójú 115LE-s autó. Természetesen figyelembe vettem, hogy a Mondeo tömege nagyjából 200kg-al több, de kg/LE arányban a Mondeo jön ki győztesen, legalább is papíron. Akit megkérdeztem, mindenkinek az volt a véleménye, hogy a túlzott környezetvédelmi normák az Eco-Tech motoroknál bizony rendesen a teljesítmény rovására mennek. Vezettem más ecotech-es autókat is és azoknál is érezhető volt a visszafogott teljesítmény.
Félreértés ne essék, nem megy rosszul az autó, azon kívül nagy, kényelmes, jól felszerelt, csak ekkora teljesítménytől kicsit jobb menettulajdonságot várnék.

Akkor már csak 1 lépésre állsz attól,hogy elégedett mondis legyél!Nézz,próbálj ki 1 tdci-t! Grin Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 12:59:52 »

Sziasztok. Ha 2001 es TDDI be cserélek compjuteres műszeregységet akkor mi fog működni rajta? TREND COMBI 115LE. wave integet2
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 13:47:56 »

Sziasztok!

Mk3-as mondeoba szeretném, ha az index ugy működne, hogy hármat villogjon ha nem teljesen kapcsolom be. Tud valaki segíteni ebben?
Remélem érthetően írtam le!?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 14:13:40 »

Sziasztok!

Mk3-as mondeoba szeretném, ha az index ugy működne, hogy hármat villogjon ha nem teljesen kapcsolom be. Tud valaki segíteni ebben?
Remélem érthetően írtam le!?
Asszem venned kell 1 komfort indexkart.....de kérdezd Sakos kollégát,ő aplikált már valamilyen vezérlést is hozzá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 14:16:41 »

A te cserélted a fedcompot egy újabbra, sajnos a korábbiak nem tudják. Így neked benne lett. Szerintem Ő napestig gurigálhat de akkor se fogja tudni bekapcsolni ami nincs benne  Undecided Egyébként ügyes én se hallottam erről  worship  taps eljen

hát aszem a műszeregység is 2002-es amit beleraktam....de most nem szedem szét ezért.... eplus2
Naplózva
hom_vil
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 14:40:33 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogy lehet kalibrálni /lehet-e/ a computer-t átlag fogyasztás tekintetében?
Az autóm 2006-os évjáratú és 9" os színes DVD alapú navigációs eszköz van benne.
A tényleges fogyasztásom ~ 1 l-el magasabb a kijelzettnél.

Előre is köszönöm a választ!

hom_vil
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 14:51:20 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogy lehet kalibrálni /lehet-e/ a computer-t átlag fogyasztás tekintetében?
Az autóm 2006-os évjáratú és 9" os színes DVD alapú navigációs eszköz van benne.
A tényleges fogyasztásom ~ 1 l-el magasabb a kijelzettnél.

Előre is köszönöm a választ!

hom_vil
ezilyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 16:03:51 »

Asszem venned kell 1 komfort indexkart.....de kérdezd Sakos kollégát,ő aplikált már valamilyen vezérlést is hozzá.

Bocsi de ő ki, és hol találom?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 16:56:48 »

hát aszem a műszeregység is 2002-es amit beleraktam....de most nem szedem szét ezért.... eplus2
Ritka pontos nyilvántartást vezető egy bontoshoz járhatsz ha így tudod hogy pont egy 2002-es műszeregységet raktál be.  nyes 
Vagy csak neked sikerült kifogni egy előszériás műszeregységet még a facelift előtről. Ez viszont nem irónikus mert a fordra jellemző hogy fél egy évvel kihozza előszériába itt ott a dolgait.  Undecided Egy biztos a pillanatnyi fogyasztás a facelift utántól lett sorozatban általánosan beépítve.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 17:55:15 »

Bocsi de ő ki, és hol találom?
Itt a fórumon, a tagok között! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 19:11:41 »

Köszönöm , nagyon kedves vagy.


Nos az Eco-Tech motorról: Igyekszem rövid lenni, hiszen ez nem a megfelelő topic és nem akarok rögtön off lenni.
A lényeg: 4 nappal ezelőttig volt egy nagyon szép állapotú 1993 Opel Vectra A2 Diamont gépkocsim C20NE „elpusztíthatatlan” 115LE-s motorral. Levitettem vidékre egy ismerős szerelőhöz, aki megcsinálta az apró karbantartásokat, új alvázvédelem, stb és rakott bele egy gyári klímát. Ez az egy hiányzott belőle. Mikor hozta vissza az autót, egy barom kielőzött előtte és hogy ne legyen frontális ütközés, lerántotta az autót az útról, ahol padka megdobta és pörögve beesett egy sűrű erdős –bokros részre, kb 70-80-al. Az autó járóképes maradt, de a tetőn kívül ép elem nem maradt rajta + hátsó szélvédő és vezetőoldali ablak kitört.
Ekkor jött az ötlet, hogy egy barátom tartozik nekem pénzel és tartozás törlesztéseként beszámítottam a Mondeo-ját. Mivel ismertem az autót,  korábban is mentem vele, azon kívül tényleg karbantartott vezetett szervizkönyves  gépről van szó, így belementem a vételbe. Így lett Mondeom.
Visszatérve a motorhoz: Kissé furcsállom, hogy egy 145LE-s Mondeo gyorsulásban ne menjen jobban, mint egy kb 25éves konstrukciójú 115LE-s autó. Természetesen figyelembe vettem, hogy a Mondeo tömege nagyjából 200kg-al több, de kg/LE arányban a Mondeo jön ki győztesen, legalább is papíron. Akit megkérdeztem, mindenkinek az volt a véleménye, hogy a túlzott környezetvédelmi normák az Eco-Tech motoroknál bizony rendesen a teljesítmény rovására mennek. Vezettem más ecotech-es autókat is és azoknál is érezhető volt a visszafogott teljesítmény.
Félreértés ne essék, nem megy rosszul az autó, azon kívül nagy, kényelmes, jól felszerelt, csak ekkora teljesítménytől kicsit jobb menettulajdonságot várnék.


En is egy 95-os 2.0 136LE ecotek motoros F Astrabol ultem be a jelenlegi 2001-es 2.0 146LE Mondeoba, ami kb ha nem tevedek 170kg nehezebb az Astranal viszont az Astraban 213000km van amig a Mondiban 170000km. Az Astra repul a Mondihoz kepest minden sebessegtartomanyban.
Persze, a felszerelteg es a kenyelem nem hasonlithato ossze...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 20:08:30 »

Ritka pontos nyilvántartást vezető egy bontoshoz járhatsz ha így tudod hogy pont egy 2002-es műszeregységet raktál be.  nyes 
Vagy csak neked sikerült kifogni egy előszériás műszeregységet még a facelift előtről. Ez viszont nem irónikus mert a fordra jellemző hogy fél egy évvel kihozza előszériába itt ott a dolgait.  Undecided Egy biztos a pillanatnyi fogyasztás a facelift utántól lett sorozatban általánosan beépítve.

hát a rendelés leadásnál nem volt követelmény az évjárat.....de most lehet bekeveredtem ,mert lehet nemis abból van amiből a bőrszett...tököm tudja,összevissza vásároltam mindent....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 22:08:47 »

Egy kérdés ,hátha valaki tudja a választ.
Ma kiszedtem a középkonzolt, mert ugye megy majd bele az uj....
a lényeg: a vészvillogó melletti és az ablakfűtés melletti üres kapcsoló is bevan kábelezve belülről(2eres kábel), kivülről vak nyomógomb.
minek a kábelezése ez?
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 00:56:20 »

En is egy 95-os 2.0 136LE ecotek motoros F Astrabol ultem be a jelenlegi 2001-es 2.0 146LE Mondeoba, ami kb ha nem tevedek 170kg nehezebb az Astranal viszont az Astraban 213000km van amig a Mondiban 170000km. Az Astra repul a Mondihoz kepest minden sebessegtartomanyban.
Persze, a felszerelteg es a kenyelem nem hasonlithato ossze..

Megnyugodtam, hogy nem én vagyok (teljesen) hülye, hanem más is igy így látja.
Annyit már elolvastam a fórumból, hogy chip tuningot ennél a típusnál nem érdemes csinálni, meg különbem sem vagyok notórius száguldozó.
Esetleg egy anti eco-techesítésnek még utána nézek. Nem tudom, hogy pl. az EGR ledugózásának van-e szerepe, vagy csak a rossz EGR szelepet lehet így kiiktatni és teljesítmény szemponjából nincs jelentősége........
Most úgy is a párom 60LE-s PUG206-osával járok, mert amilyen pechem mostanában volt, amíg nincs Casco az autón ki sem viszem a garázsból, pedig 22 éve vezetek saját hibás baleset nélkül.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 01:00:01 »

Egy kérdés ,hátha valaki tudja a választ.
Ma kiszedtem a középkonzolt, mert ugye megy majd bele az uj....
a lényeg: a vészvillogó melletti és az ablakfűtés melletti üres kapcsoló is bevan kábelezve belülről(2eres kábel), kivülről vak nyomógomb.
minek a kábelezése ez?

Ott nálam is vak dugó van, de hivatalosan a "légzsák inaktív" visszajelző lámpa van ott, legalább is ha egyre gondolunk.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 06:26:29 »

Ott nálam is vak dugó van, de hivatalosan a "légzsák inaktív" visszajelző lámpa van ott, legalább is ha egyre gondolunk.

és tényleg...igaz,most hogy mondod.... worship
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 09:55:24 »

betudod kapcsolni teis....az enyém 2002-es és betudtam énis.
keresel egy dombot kicsit gyorsitasz,kirakod üresbe és gurulsz egyenletesen kb 50-el, nem nyomsz semmi pedált ,a gombot megnyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig átnem vált pillanatnyira...kész
ha átlagfogyit akarod akkor meg, bármikor állóhelyben nyomva tartod a gombot mig 99.9-re nem vált...
Nekem is VIK mondta és mükszik,magamtól soha nem jöttem volna rá...
ennyi....sok sikert.


HI

Nekem a műszeregységem 2004-es, simán pirosnál álltam nem léptem egyik pedálra sem nyomva tartottam a műszeregységen lévő gombot addig míg át nem váltott 99,9  és azóta a pillanatnyi fogyasztást mutatja!!
Nekem nem kellett se domb se 50 Km/h.

sok sikert mindenkinek a bekapcsoláshoz!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 11:05:36 »


HI

Nekem a műszeregységem 2004-es, simán pirosnál álltam nem léptem egyik pedálra sem nyomva tartottam a műszeregységen lévő gombot addig míg át nem váltott 99,9  és azóta a pillanatnyi fogyasztást mutatja!!
Nekem nem kellett se domb se 50 Km/h.

sok sikert mindenkinek a bekapcsoláshoz!

Nem akarlak elkeseríteni, de ez az átlag lesz...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 11:10:07 »

Nem akarlak elkeseríteni, de ez az átlag lesz...

szerintem is... csak nem akartam negatív lenni..  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 12:09:36 »

szerintem is... csak nem akartam negatív lenni..  vigyor3

ok, és gázadásra rögtön változik? nem tudom, de előtte nem ilyen hamar reagált a műszer, majd megnézem valahogy.
Eleve 99,9 ről kb 30 másodperc alatt visszaállt ami túl rövidnek tűnik,  nem tudom elbizonytalanítottatok valahogy meglesem mi is ez most!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 12:12:02 »

ok, és gázadásra rögtön változik? nem tudom, de előtte nem ilyen hamar reagált a műszer, majd megnézem valahogy.
Eleve 99,9 ről kb 30 másodperc alatt visszaállt ami túl rövidnek tűnik,  nem tudom elbizonytalanítottatok valahogy meglesem mi is ez most!

Nullázás után még gyorsan reagál az átlagot mérő.

Akkor lenne pill. fogymérőd, ha motorféknék 0-át mutatna, illetve alajáraton azt írná ki, hogy 09.-1l /h
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 12:39:53 »

Nullázás után még gyorsan reagál az átlagot mérő.

Akkor lenne pill. fogymérőd, ha motorféknék 0-át mutatna, illetve alajáraton azt írná ki, hogy 09.-1l /h


Ok akkor biztos ti nyertetek!!! worship worship worship
Ezek után kipróbálom ezt a dombon 50 pedál nem nyom és gombbal történő bekapcsolást hátha fog menni. integet2
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 17:50:43 »

pillanatnyinál ha nullázod akkor 0-tól számol felfelé,átlagnál meg 99.9-ről visszafelé....
mondjuk a pillanatnyi egy nagy baromságot mutogatott nekem,és álló helyben alapjáraton szépen elkezdett felfelé számolni 99.9-ig és megállt,elindultam és visszament....átlagban nagyjából jót mutat...amugy az egész egynagy sz@r!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 19:27:22 »

pillanatnyinál ha nullázod akkor 0-tól számol felfelé,átlagnál meg 99.9-ről visszafelé....
mondjuk a pillanatnyi egy nagy baromságot mutogatott nekem,és álló helyben alapjáraton szépen elkezdett felfelé számolni 99.9-ig és megállt,elindultam és visszament....átlagban nagyjából jót mutat...amugy az egész egynagy sz@r!
Akkor valami gond van a pillanatnyi funkcióval nálad mert 50-nél többet nem mutathat és 2,5-nél kevesebbet
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 19:53:25 »

Akkor valami gond van a pillanatnyi funkcióval nálad mert 50-nél többet nem mutathat és 2,5-nél kevesebbet

mostmár akármit mutat nem hiszek neki....eddig is tudtam hogy semmit nemér. eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 19:57:16 »

mostmár akármit mutat nem hiszek neki....eddig is tudtam hogy semmit nemér. eplus2
Na ezt  viszont rosszul látod . Ha normálisan működik akkor azért hasznos dolog.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2010.03.02 kedd, 06:24:07 »

Na ezt  viszont rosszul látod . Ha normálisan működik akkor azért hasznos dolog.

mindent jól mutat csak a pillanatnyit nem.
mindegy nem magam miatt vettem, majd ha eladom jól jön hogy a paraszt látja "húdejó ebbe ilyen is van".... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.