Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:10:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11145005 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
Bedlaca
Vendég
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 21:18:39 »

Sziasztok
Pár napja van Mondeom, kis segítségre szorulnék egy extrával kapcsolatban.
Az esőérzékelő ablaktörlőt, hogy tudom kipróbálni hogy jó-e? A visszapillantó mögötti kis üveglencsék érzékelik a csapadákot vagy esetleg másutt van az érzékelő?
Lehet amatőr kérdésnek tűnik amit kérdeztem, de még nem volt olyan autóm ami rendelkezett volna ilyen extrával.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 21:21:59 »

Sziasztok
Pár napja van Mondeom, kis segítségre szorulnék egy extrával kapcsolatban.
Az esőérzékelő ablaktörlőt, hogy tudom kipróbálni hogy jó-e? A visszapillantó mögötti kis üveglencsék érzékelik a csapadákot vagy esetleg másutt van az érzékelő?
Lehet amatőr kérdésnek tűnik amit kérdeztem, de még nem volt olyan autóm ami rendelkezett volna ilyen extrával.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok

bekapcsolod 1-esre és ráburitasz egy vödör vizet... eplus2
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 22:13:11 »

bekapcsolod 1-esre és ráburitasz egy vödör vizet... eplus2

 Ez nagyon ott volt ................taps
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 00:31:53 »


Szia.

Ezt olvastam, de nem hiszem hogy segítene mert a benti gombra se nyit és a kulcson lévőre se. Pedig jó lenne valamit kezdeni, mert ma a határőrök kiraktak az aknára mikor nem tudtam nekik felnyitni  falbav le kellet szedni a rendszám keretet hogy kulccsal ki tudjam nyitni. De az aknán se találtak semmit  beka3

Simi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 00:52:08 »

Sziasztok
Egy kis segítség kellene!úgy jártam,hogy három hét állás után lemerült az aksim de feltöltöttem és indult is a TDCI csak a jobb ablakom nem működik vajon mi lehet a gond? köszi a segítséget előre is  worship

Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 10:34:57 »

Sziasztok.

A csomagtartóm zárja ***akodik, de nem tom mit kezdjek vele. Néha nem nyit csak valami halk nyögő hang jön mikor megnyomom a gombját mindegy hogy a 3 közül melyiket ugyan az mindnél többször nyomom annál halkabb és rövidebb párperces várakozás után meg nyit aztán megint nem. A kulcsot meg bele se tudom dugni a rendszám miatt falbav.

5letek?

Simi.
WD40 a motornak és bowdennek lerásban taglalt kárpitbontás után. vagy nyitómotor cseréje.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 11:28:25 »

Szia.

Ezt olvastam, de nem hiszem hogy segítene mert a benti gombra se nyit és a kulcson lévőre se. Pedig jó lenne valamit kezdeni, mert ma a határőrök kiraktak az aknára mikor nem tudtam nekik felnyitni  falbav le kellet szedni a rendszám keretet hogy kulccsal ki tudjam nyitni. De az aknán se találtak semmit  beka3

Simi.
ha a mikrokapcsi beadja az unalmast,néha belülröl sem nyitható.de ugyan ott egyel feljebb van zárjavításról is cikk.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
venci
Vendég
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2010.03.23 kedd, 16:07:32 »

Sziasztok!
Segítsetek!
MK III Kombi 1.8 16v 2001-es. Országúti világításnál  rángat a motor, mintha nem menne valamelyik henger. Viszont, ha lekapcsolom a világítást megszűnik a rángatás. Aksit, biztit, megszakítót már megnéztem, ezek rendben vannak.
Valakinek van valami ötlete, vagy tapasztalt már hasonlót?
Előre is köszönök minden választ.
Üdv: Venci 
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2010.03.23 kedd, 21:48:38 »

Hali.

Megnézem a bowdwnt meg a zárat WD40 -el. De lenne még egy kérdésem ma mikor megálltam az asszonyék előtt nem villogott az index mikor lezártam 3szor próbáltam de semmi kattant, de villogás nincs a második zárásnál  Shocked. Mikor elindultam haza fele látom, hogy indexeléskor nem villog a visszajelző se az index, de kattog  wow1 wow1 wow1 5 km-el távolabb újra müxik ezt mi okozhatja  rinya? Nem szeretnék birságot fizetni ha ugy gondolja, hogy pont akkor nem megy ha lát egy  police  gun. Hétvégén futóztam az csinálhat valamit?

 help

Köszi Simi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2010.03.23 kedd, 22:06:23 »

Cserélt már valaki hagyományos fényszórót xenonra?? Tudnátok segíteni hogy milyen vezetékek kellenek még ahhor hogy működjön a xenon? Megmértük az én autómban lévő csatlakozókban a feszültséget, arról akartuk lepuskázni, de elég érdekes dolgok vannak benne!! Volt amelyikben 2.8V és egy másikban 9.4V. Számomra elég érdekes, de nem is vagyok egy elektromos szerelő!!
Naplózva
hun507@vipmail.hu
Vendég
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2010.03.24 szerda, 16:40:36 »

Sziasztok! szeretnék rendszámtáblavilágításba(kiégett) új izzót venni de nemtudom milyen hosszú szofita kell bele? valaki tudja esetleg fejből mert akkor nem szedem szét kétszer csak ha megvettem az újat. Ugyanis a rendszámtábla keretétől nem tudom kiszedni a lámpatestet tehát le kell kapnom azt is.
MKIII facelift kombi
köszi
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2010.03.24 szerda, 17:59:42 »

Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni: tudja valaki, hogy hogyan lehet beprogramozni a Mondit, hogy kettős zárásnál húzza fel az ablakait?
Nem a kényelmesség meg izé, de a középkategória állítólagos királya úgytudom, hogy tudja ezt...
Feszült figyelemmel olvasnám, ha valaki leírná nekem. Előre is THX! Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2010.03.24 szerda, 18:04:35 »

Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni: tudja valaki, hogy hogyan lehet beprogramozni a Mondit, hogy kettős zárásnál húzza fel az ablakait?
Nem a kényelmesség meg izé, de a középkategória állítólagos királya úgytudom, hogy tudja ezt...
Feszült figyelemmel olvasnám, ha valaki leírná nekem. Előre is THX! Laci


Keress rá a ablak felprogramozás név alatt!!!!! taps
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2010.03.24 szerda, 18:17:03 »

Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni: tudja valaki, hogy hogyan lehet beprogramozni a Mondit, hogy kettős zárásnál húzza fel az ablakait?
Nem a kényelmesség meg izé, de a középkategória állítólagos királya úgytudom, hogy tudja ezt...
Feszült figyelemmel olvasnám, ha valaki leírná nekem. Előre is THX! Laci
Tök 1szerű.felhúzod az ablakot,majd 5sec ig nyomod tovább a gombot a második kattanással.Ezután az erősebb nyomásra le és fel megy az ablak.HA zárod az autót tovább nyomod 3-4 sec et a zárást és felhúzza az ablakokat amiket felprogiztál.Ha nyitáskor teszed ugyan ezt,akkor leengedi az ablakokat. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 07:22:05 »

Tök 1szerű.felhúzod az ablakot,majd 5sec ig nyomod tovább a gombot a második kattanással.Ezután az erősebb nyomásra le és fel megy az ablak.HA zárod az autót tovább nyomod 3-4 sec et a zárást és felhúzza az ablakokat amiket felprogiztál.Ha nyitáskor teszed ugyan ezt,akkor leengedi az ablakokat. Wink wave

Köszi a választ! Sikerült is! Üdv. Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 11:05:43 »

Hi laci Tartsd nyomva a nyit vagy a zár Gombot,Müködnie kell!Hosszan köll Nyomni!Asztán mennek Az ablakok fel le.He he..
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 11:16:15 »

Cserélt már valaki hagyományos fényszórót xenonra?? Tudnátok segíteni hogy milyen vezetékek kellenek még ahhor hogy működjön a xenon? Megmértük az én autómban lévő csatlakozókban a feszültséget, arról akartuk lepuskázni, de elég érdekes dolgok vannak benne!! Volt amelyikben 2.8V és egy másikban 9.4V. Számomra elég érdekes, de nem is vagyok egy elektromos szerelő!!

Annak idején Scratch csinált ilyet.
Konkrétan az Én autómban lévő lámpa is közvetve tőle van! Halogén helyén a gyári xenon. Tökéletesen működik, még a magasságállítás is!
Asszem talán Joe-val csinálták, de nem vagyok ebben biztos!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 12:36:46 »

Jó lenne egy kis segítség hogy hogyan csinálták meg!!! A xenonba sokkal több vezeték van bekötve mint a sima halogénbe. Csak azt nem értem hogy az a 2.8V mihez kellhet??


Annak idején Scratch csinált ilyet.
Konkrétan az Én autómban lévő lámpa is közvetve tőle van! Halogén helyén a gyári xenon. Tökéletesen működik, még a magasságállítás is!
Asszem talán Joe-val csinálták, de nem vagyok ebben biztos!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 12:53:36 »

Jó lenne egy kis segítség hogy hogyan csinálták meg!!! A xenonba sokkal több vezeték van bekötve mint a sima halogénbe. Csak azt nem értem hogy az a 2.8V mihez kellhet??

Őszintén mondom, nem tudom hogyan csinálták, de keresd Scratch-et privátban, és biztos tud segíteni!
Én akitől vettem, az is vette valakitől, aki Scratch-től vette. Ez egy ilyen "klubbos" lámpa, én is megígértem, hogy ha a kocsit eladom, akkor itt fel fogom ajánlani a lámpát.

Volt erről egy kis eszmecsere is, ITT
ILLETVE ITT
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 14:02:31 »

Annak idején Scratch csinált ilyet.
Konkrétan az Én autómban lévő lámpa is közvetve tőle van! Halogén helyén a gyári xenon. Tökéletesen működik, még a magasságállítás is!
Asszem talán Joe-val csinálták, de nem vagyok ebben biztos!

Petyával csináltuk, TIS alapján át kell kábeéezni a lámpa beleső részét, és új csat kell rá, meg nagyobb bizti.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 14:03:38 »

Őszintén mondom, nem tudom hogyan csinálták, de keresd Scratch-et privátban, és biztos tud segíteni!
Én akitől vettem, az is vette valakitől, aki Scratch-től vette. Ez egy ilyen "klubbos" lámpa, én is megígértem, hogy ha a kocsit eladom, akkor itt fel fogom ajánlani a lámpát.

Volt erről egy kis eszmecsere is, ITT
ILLETVE ITT

Jó ki lámpa az! Smiley Én ki is takarítottam amikor hozzám került (szintén használtan). Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 14:06:27 »

Jó ki lámpa az! Smiley Én ki is takarítottam amikor hozzám került (szintén használtan). Smiley

Akkor az hogy most kicsit sárgásan világít, az az izzónak köszönhető?
Vagy lehet, hogy a foncsort kellene felújítani?
Esetleg megint szétszedni, és kitakarítani?
Amikor vettem akkor mondta Sarzs, hogy januárban (tehát most kicsivel több mint egy éve) vett bele két új izzót.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 18:07:49 »

Akkor az hogy most kicsit sárgásan világít, az az izzónak köszönhető?
Vagy lehet, hogy a foncsort kellene felújítani?
Esetleg megint szétszedni, és kitakarítani?
Amikor vettem akkor mondta Sarzs, hogy januárban (tehát most kicsivel több mint egy éve) vett bele két új izzót.

Lehet izzó (3 évente illik cserélni), vagy egy új takarítás kell neki, foncsorozva nem volt, az is szerintem ráférne már.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 20:03:56 »

Nincs róla valmi feljegyzésetek?? Csatlakozó megvan hozzá, de a xenonosban sokkal több kábel van, a hiányzókat honnét húztátok be?? A lámpa belsejét is át kell vezetékelni, nem elég a csatlakozót?? worship


Petyával csináltuk, TIS alapján át kell kábeéezni a lámpa beleső részét, és új csat kell rá, meg nagyobb bizti.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2010.03.26 péntek, 08:14:40 »

Nincs róla valmi feljegyzésetek?? Csatlakozó megvan hozzá, de a xenonosban sokkal több kábel van, a hiányzókat honnét húztátok be?? A lámpa belsejét is át kell vezetékelni, nem elég a csatlakozót?? worship



TIS alapján csináltuk, a csatit és a lámpa beljesét is át kell kábelezni.
Petyát keresd a taglistán.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2010.03.26 péntek, 18:53:54 »

Nagyon köszi!! worship

TIS alapján csináltuk, a csatit és a lámpa beljesét is át kell kábelezni.
Petyát keresd a taglistán.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2010.03.26 péntek, 19:17:23 »

Üdv mindenkinek!

Egy kis segítséget kérnék. A 6006-os cd táras lejátszó az E4 hibakódot löki időnként (egyre sűrübben). Meg tudná mondani valaki, hogy ez mit takar?

Köszi
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2010.03.26 péntek, 21:27:59 »

A vonatkozó írás ezt mondja:

CD hibakódok - gépkocsi CD váltóval

Az audióegység túl meleg. amíg az egység le nem hűl, nem működik. A fűtéscsatornákat ellenőrizni, hogy nem fújnak-e forró levegőt a rádióra. Ha  a hiba megmarad, akkor új audio egységet beszerelni

6006E hibakódok

E4   Fókuszálási hiba
CD fordítva van betéve, vagy szennyezett. Ha másik CD-nél is előfordul, új audióegységet beszerelni

Üdv

sz.g.




Üdv mindenkinek!

Egy kis segítséget kérnék. A 6006-os cd táras lejátszó az E4 hibakódot löki időnként (egyre sűrübben). Meg tudná mondani valaki, hogy ez mit takar?

Köszi
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2010.03.26 péntek, 22:42:43 »

A vonatkozó írás ezt mondja:

CD hibakódok - gépkocsi CD váltóval

Az audióegység túl meleg. amíg az egység le nem hűl, nem működik. A fűtéscsatornákat ellenőrizni, hogy nem fújnak-e forró levegőt a rádióra. Ha  a hiba megmarad, akkor új audio egységet beszerelni

6006E hibakódok

E4   Fókuszálási hiba
CD fordítva van betéve, vagy szennyezett. Ha másik CD-nél is előfordul, új audióegységet beszerelni

Üdv

sz.g.





Köszi, akkor lehet, hogy megkellene tisztítani a belsejét a cuccnak. Majd megpróbálom.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
kubi25
Vendég
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 11:43:42 »

Sziasztok!
Új vagyok itt.Böngésztem a forumot és láttam hogy sok mondeo profi van itt.Segitséget szeretnék kérni.
Van egy 2005-ös mondeom.Elég jol felszerelt tipus.Ebben már a nagy szines érintömonitoros navi van.Van bent hangvezérlö berendezés is.Nos a probléma az lenne hogy a hangvezérlés valahogy ki lett kapcsolva és nem tudom visszaálitani hogy jo legyen.Ha valaki tudja hogy kell visszakapcsolni megköszöném ha megosztaná velem.Továbá a minap lefogazott a bal ülésmadaság álito motorom is.Keresnék egy ilyen motort vagy aki esetleg meg tudja javitani.Mindenkinek köszi a segitséget!
A tel számom 304971551 dobjatok egy sms-t és viszahivlak!
Sziasztok!
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 12:31:18 »

Sziasztok!
Új vagyok itt.Böngésztem a forumot és láttam hogy sok mondeo profi van itt.Segitséget szeretnék kérni.
Van egy 2005-ös mondeom.Elég jol felszerelt tipus.Ebben már a nagy szines érintömonitoros navi van.Van bent hangvezérlö berendezés is.Nos a probléma az lenne hogy a hangvezérlés valahogy ki lett kapcsolva és nem tudom visszaálitani hogy jo legyen.Ha valaki tudja hogy kell visszakapcsolni megköszöném ha megosztaná velem.Továbá a minap lefogazott a bal ülésmadaság álito motorom is.Keresnék egy ilyen motort vagy aki esetleg meg tudja javitani.Mindenkinek köszi a segitséget!
A tel számom 304971551 dobjatok egy sms-t és viszahivlak!
Sziasztok!
szia ezt valaki válaszolta valakinek én meg gondoltam hasznos lex ha bemásolom ide  beka3

Szia!

Nekem nyáron a mester cserélte a csigakereket 7.000 Ft-ért. A kibontott ülésállító hajtóművet vittem, és tett rá bronz csigakereket.
Sárközi János Mech. Műszerész Mester 1064 BP Vörösmarty utca 42. tel: 06-1/302-1156.
Ülés fogaskerék javítása.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2010.03.31 szerda, 21:58:22 »

Sziasztok!
Új vagyok itt.Böngésztem a forumot és láttam hogy sok mondeo profi van itt.Segitséget szeretnék kérni.
Van egy 2005-ös mondeom.Elég jol felszerelt tipus.Ebben már a nagy szines érintömonitoros navi van.Van bent hangvezérlö berendezés is.Nos a probléma az lenne hogy a hangvezérlés valahogy ki lett kapcsolva és nem tudom visszaálitani hogy jo legyen.Ha valaki tudja hogy kell visszakapcsolni megköszöném ha megosztaná velem.Továbá a minap lefogazott a bal ülésmadaság álito motorom is.Keresnék egy ilyen motort vagy aki esetleg meg tudja javitani.Mindenkinek köszi a segitséget!
A tel számom 304971551 dobjatok egy sms-t és viszahivlak!
Sziasztok!

A hangvezérlést a szervizmenűben lehet visszaállítani (bt/vrm ikon), ha pl. aksi levétel miatt ment el. Itt mindent megtalálsz: http://solesz.extra.hu/index.htm
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2010.04.02 péntek, 20:42:25 »

Újra kell programozni.
köszi mester tényleg az volt csak a baj most már tökéletes
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2010.04.03 szombat, 07:59:19 »

Sziasztok!

Sajnos nem találtam megfelelő leírást az "ablakmosó motor nem megy" című problémára. Persze könnyen lehet, hogy csak rosszul kerestem.
A lényeg, hogy az ablakmosó nem akar menni. Mikor megnyomom a mosó gombot, az ablaktörlők elindulnak, de a szivattyú meg se nyekken.
Erre leszedtem a jobb első karikát, nagy nehezen kibontottam a belső műanyag burkolatot. De sajnos a mosótartályt 2 csavar tartja, és csak az egyikhez lehet hozzáférni a dobból. A másikat el nem tudom képzelni, hogy hogyan lehet levenni. Legfeljebb a lökös leszerelése után. De azt meg nem akartam leszedni, mert valahol azt olvastam, hogy azt nem kell leszedni hozzá. Lehet, hogy az nem is MK3 volt...?
Azt is láttam valahol, hogy az ablaktörlő motorról lehet lecsúszva valami, meg hogy valami kapcsoló lehet beégve. Meg valaki kérdezte, hogy van-e a mosómotorra külön bizti? A biztosítéktáblán külön mosószivattyús biztit nem láttam. Nem akarom nagyon szétbarmolni az autót, ezért inkább megkérdem, hogy mi a legvalószínűbb / legegyszerűbben ellenőrizhető hiba?
Ha mégis ki kéne szedni a tartályt a szivattyú miatt, akkor az hogy jön ki?
Az is csoda, hogy a kerékdob buroló műanyag bigyót úgy tudam visszatenni, ahogy levettem, és nem maradt csavar...  nyes

Előre is THX az F1-et!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2010.04.03 szombat, 17:10:29 »

Sziasztok!

Sajnos nem találtam megfelelő leírást az "ablakmosó motor nem megy" című problémára. Persze könnyen lehet, hogy csak rosszul kerestem.
A lényeg, hogy az ablakmosó nem akar menni. Mikor megnyomom a mosó gombot, az ablaktörlők elindulnak, de a szivattyú meg se nyekken.
Erre leszedtem a jobb első karikát, nagy nehezen kibontottam a belső műanyag burkolatot. De sajnos a mosótartályt 2 csavar tartja, és csak az egyikhez lehet hozzáférni a dobból. A másikat el nem tudom képzelni, hogy hogyan lehet levenni. Legfeljebb a lökös leszerelése után. De azt meg nem akartam leszedni, mert valahol azt olvastam, hogy azt nem kell leszedni hozzá. Lehet, hogy az nem is MK3 volt...?
Azt is láttam valahol, hogy az ablaktörlő motorról lehet lecsúszva valami, meg hogy valami kapcsoló lehet beégve. Meg valaki kérdezte, hogy van-e a mosómotorra külön bizti? A biztosítéktáblán külön mosószivattyús biztit nem láttam. Nem akarom nagyon szétbarmolni az autót, ezért inkább megkérdem, hogy mi a legvalószínűbb / legegyszerűbben ellenőrizhető hiba?
Ha mégis ki kéne szedni a tartályt a szivattyú miatt, akkor az hogy jön ki?
Az is csoda, hogy a kerékdob buroló műanyag bigyót úgy tudam visszatenni, ahogy levettem, és nem maradt csavar...  nyes

Előre is THX az F1-et!

Hátsó mosás működik?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2010.04.03 szombat, 21:16:04 »

Hátsó mosás működik?

Nem, mert a szivattyú asszem közös, és annak semmi hangja. Tehát vagy behalt a szivattyú motor, vagy valahol kontakt hiba van, és nem jut el a záram a célba.
Persze az ablaktörlő hátul is töröl szárazon.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2010.04.03 szombat, 22:22:00 »

Sziasztok!

Sajnos nem találtam megfelelő leírást az "ablakmosó motor nem megy" című problémára. Persze könnyen lehet, hogy csak rosszul kerestem.
A lényeg, hogy az ablakmosó nem akar menni. Mikor megnyomom a mosó gombot, az ablaktörlők elindulnak, de a szivattyú meg se nyekken.
Erre leszedtem a jobb első karikát, nagy nehezen kibontottam a belső műanyag burkolatot. De sajnos a mosótartályt 2 csavar tartja, és csak az egyikhez lehet hozzáférni a dobból. A másikat el nem tudom képzelni, hogy hogyan lehet levenni. Legfeljebb a lökös leszerelése után. De azt meg nem akartam leszedni, mert valahol azt olvastam, hogy azt nem kell leszedni hozzá. Lehet, hogy az nem is MK3 volt...?
Azt is láttam valahol, hogy az ablaktörlő motorról lehet lecsúszva valami, meg hogy valami kapcsoló lehet beégve. Meg valaki kérdezte, hogy van-e a mosómotorra külön bizti? A biztosítéktáblán külön mosószivattyús biztit nem láttam. Nem akarom nagyon szétbarmolni az autót, ezért inkább megkérdem, hogy mi a legvalószínűbb / legegyszerűbben ellenőrizhető hiba?
Ha mégis ki kéne szedni a tartályt a szivattyú miatt, akkor az hogy jön ki?
Az is csoda, hogy a kerékdob buroló műanyag bigyót úgy tudam visszatenni, ahogy levettem, és nem maradt csavar...  nyes

Előre is THX az F1-et!

Szia!

Ez már többször volt téma, én csak a saját tapasztalatomat tudom leírni.
Először is nem mindegy, hogy xenonos-e az autód, vagy nem? A xenonosnak (nekem is ez van) nagy tartálya 6,5 lit van 2 szivattyúval. Ez csak lökhárító levétellel jön le - szerintem. A lámpamosó nélküli 2,6 literes 1 szivattyúval, ez állítólag le kell, hogy jöjjön a dobjáraton keresztül, volt már aki ezt leszedte, remélhetőleg jelentkezik. Csak tipp, ha kiveszed a jobb első lámpát jobban rálátni felülről.
A szélvédő mosó szivattyúm már nekem is tönkrement. Az új Mondi 20 ezer körül van/volt akkoriban, én bontott mondeo I-II-ét rakattam bele, az jó hozzá. De volt itt olyan megoldás is, hogy a Fokus olcsóbb szivattút használták, de ahhoz kell némi átalakítás, ami megoldható.
Nekem csak ennyi infóm van, üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 07:28:43 »

Nem, mert a szivattyú asszem közös, és annak semmi hangja. Tehát vagy behalt a szivattyú motor, vagy valahol kontakt hiba van, és nem jut el a záram a célba.
Persze az ablaktörlő hátul is töröl szárazon.
Pont ezért kérdeztem. Mert ha hátul mosna, akkor a szivattyúnál nem lehetne elektromos gond.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 09:18:12 »

Sziasztok!

Sajnos nem találtam megfelelő leírást az "ablakmosó motor nem megy" című problémára. Persze könnyen lehet, hogy csak rosszul kerestem.
A lényeg, hogy az ablakmosó nem akar menni. Mikor megnyomom a mosó gombot, az ablaktörlők elindulnak, de a szivattyú meg se nyekken.
Erre leszedtem a jobb első karikát, nagy nehezen kibontottam a belső műanyag burkolatot. De sajnos a mosótartályt 2 csavar tartja, és csak az egyikhez lehet hozzáférni a dobból. A másikat el nem tudom képzelni, hogy hogyan lehet levenni. Legfeljebb a lökös leszerelése után. De azt meg nem akartam leszedni, mert valahol azt olvastam, hogy azt nem kell leszedni hozzá. Lehet, hogy az nem is MK3 volt...?
Azt is láttam valahol, hogy az ablaktörlő motorról lehet lecsúszva valami, meg hogy valami kapcsoló lehet beégve. Meg valaki kérdezte, hogy van-e a mosómotorra külön bizti? A biztosítéktáblán külön mosószivattyús biztit nem láttam. Nem akarom nagyon szétbarmolni az autót, ezért inkább megkérdem, hogy mi a legvalószínűbb / legegyszerűbben ellenőrizhető hiba?
Ha mégis ki kéne szedni a tartályt a szivattyú miatt, akkor az hogy jön ki?
Az is csoda, hogy a kerékdob buroló műanyag bigyót úgy tudam visszatenni, ahogy levettem, és nem maradt csavar...  nyes

Előre is THX az F1-et!
Szia!
Egy régebbi hozzászólásom idézem: "Most nem igazán tudom, hogy jó helyre írom-e a dolgot, de lehet, még jól jöhet másoknak....a hétvégén kicseréltem az ablakmosó-szivattyút az MKIII-asomban, és csak megerősíteni tudom, amiben itt nekem sokan segítettek, hogy igen passzol bele a mondeoI-II ablakmosó-szivattyúja és a 19ezer helyett 7,5-ből meg lehet oldani a cserét gyári új alkatrésszel...azért nem mindegy...ami plusszba kell az 2db 6-os csőtoldó és 40cm 6-os cső, ez összesen 160ft értékben  ez azért mert a csőcsatlakozások iránya nem egyezik meg és hogy ne feszüljön így tök kényelmesen megoldható a dolog......
Ui:Jobban nyom ez a szivattyú, mint ami gyárilag benne volt, valaha is "
Üdv: Ervin wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 19:35:45 »

namost azt nem értem, hogy az kocsim ghiád full-full kivéve bűr és otomatta ,de ha (elvileg beriasztom a kocsit) kulccsal 2-őt rányomok villan az index 2őt, de nem pittyeg és utánna hiába lökdösöm ütögetem rugdosom a kocsit nincs semmiféle riasztás de még az irányjelző sem kezd el villogni nemhogy hangja legyen... most akkor mi van? mondjuk az németből hozták be törötte, lehet ezt a sziréna dolgot már nem rakták vixa bele? vagy akkor mi van? Huh? Huh?
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 19:40:22 »

namost azt nem értem, hogy az kocsim ghiád full-full kivéve bűr és otomatta ,de ha (elvileg beriasztom a kocsit) kulccsal 2-őt rányomok villan az index 2őt, de nem pittyeg és utánna hiába lökdösöm ütögetem rugdosom a kocsit nincs semmiféle riasztás de még az irányjelző sem kezd el villogni nemhogy hangja legyen... most akkor mi van? mondjuk az németből hozták be törötte, lehet ezt a sziréna dolgot már nem rakták vixa bele? vagy akkor mi van? Huh? Huh?

Kellene?
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 19:43:21 »

namost azt nem értem, hogy az kocsim ghiád full-full kivéve bűr és otomatta ,de ha (elvileg beriasztom a kocsit) kulccsal 2-őt rányomok villan az index 2őt, de nem pittyeg és utánna hiába lökdösöm ütögetem rugdosom a kocsit nincs semmiféle riasztás de még az irányjelző sem kezd el villogni nemhogy hangja legyen... most akkor mi van? mondjuk az németből hozták be törötte, lehet ezt a sziréna dolgot már nem rakták vixa bele? vagy akkor mi van? Huh? Huh?
Ha kettőt rányomsz, az csak a dupla zárást aktiválja (belülről sem nyitható az autó) és ilyenkor villan az index is.
Az enyémben pl. nincs is gyárilag riasztó, tudomásom szerint.
Ha a második nyomás után nyomva tartod, felhúzza az ablakokat is.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 19:55:50 »

namost azt nem értem, hogy az kocsim ghiád full-full kivéve bűr és otomatta ,de ha (elvileg beriasztom a kocsit) kulccsal 2-őt rányomok villan az index 2őt, de nem pittyeg és utánna hiába lökdösöm ütögetem rugdosom a kocsit nincs semmiféle riasztás de még az irányjelző sem kezd el villogni nemhogy hangja legyen... most akkor mi van? mondjuk az németből hozták be törötte, lehet ezt a sziréna dolgot már nem rakták vixa bele? vagy akkor mi van? Huh? Huh?
zárt állapotban nyisd ki a motorteret!Ha van benne,meg fog szólalni!Te meg meg fogsz lepődni... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 20:14:05 »

zárt állapotban nyisd ki a motorteret!Ha van benne,meg fog szólalni!Te meg meg fogsz lepődni... vigyor3
na kipróbáztam, semmi az égvilágon, most akkor mi van? mert láttam már másik ghiádos mondeót is és abban fele ennyi cucc sem volt mint az enyémben, szóval innen veszem, hogy az enyém full-full, de amúgy meg biztos az. De amúgy úgy öxe kókányolták annak ideján olcsó pénzért, hogy homlok fal sincs szegénykémbe, persze nekem nem hiányzik, de lehet, hogy akkor a rijasztót is kisporólták?! gun gun
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 21:07:49 »

enyémben volt gyári riasztó és megdöglött...tettem bele uj riasztós GEM-et és megy megint....csak sajna esőszenzorost vettem egy felszereltebb kocsiból és nem megy az ablaktörlő az 1-es állásban(gyürüs állitás). Erre figyeljetek oda....
Naplózva
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 00:34:31 »

De jó, pont a riasztókrol van szó.  nyes

Kis szerelésen esett át a vas ma, nem volt aksi se benne.
Este ahogy vissza tettem, minden ment, 2x is zár a zár, viszont másodiknál, nem villan fel az index. Huh?
Nem volt már idom megnézegetni hogy mi  lehet, mert este lett.
Ha valaki tudna gyors helpet adni, megkoszonném.
Olvasgatok azért, hátha valaki járt már így, reggel legyen mivel kezdeni a napot .  falbav
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 01:50:58 »

De jó, pont a riasztókrol van szó.  nyes

Kis szerelésen esett át a vas ma, nem volt aksi se benne.
Este ahogy vissza tettem, minden ment, 2x is zár a zár, viszont másodiknál, nem villan fel az index. Huh?
Nem volt már idom megnézegetni hogy mi  lehet, mert este lett.
Ha valaki tudna gyors helpet adni, megkoszonném.
Olvasgatok azért, hátha valaki járt már így, reggel legyen mivel kezdeni a napot .  falbav

Szia!

Ellenőrizd az ajtók becsukott állapotát, csomit is! Mert ha nincs valamelyik rendesen becsukva, akkor nem villan fel az index. Ez így van megszerelve. Kezelési 78. oldal.

Üdv: V.Tamás  integet2


Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 08:19:49 »

Szia!

Ez már többször volt téma, én csak a saját tapasztalatomat tudom leírni.
Először is nem mindegy, hogy xenonos-e az autód, vagy nem? A xenonosnak (nekem is ez van) nagy tartálya 6,5 lit van 2 szivattyúval. Ez csak lökhárító levétellel jön le - szerintem. A lámpamosó nélküli 2,6 literes 1 szivattyúval, ez állítólag le kell, hogy jöjjön a dobjáraton keresztül, volt már aki ezt leszedte, remélhetőleg jelentkezik. Csak tipp, ha kiveszed a jobb első lámpát jobban rálátni felülről.
A szélvédő mosó szivattyúm már nekem is tönkrement. Az új Mondi 20 ezer körül van/volt akkoriban, én bontott mondeo I-II-ét rakattam bele, az jó hozzá. De volt itt olyan megoldás is, hogy a Fokus olcsóbb szivattút használták, de ahhoz kell némi átalakítás, ami megoldható.
Nekem csak ennyi infóm van, üdv: V.Tamás  integet2

Igen, Xenonos, nagy tartállyal. Sajnos sehonnan sem lehet hozzáférni a belső csavarhoz. Van a dob felől valami fémtartály, ami útban van. De annak a belső felfogató csavarja sem hozzáférhető! Jól ki van ez találva. Talán spec célszerszámmal, meg nőgyógyász ujjakkal le lehet bányászni valahogy, de visszatenni akkor sem nagyon lehet. Az anyát is alig érem el az ujjammal.

Bakker, tényleg, a lámpamosó szivattyúja műxik. Akkor valszeg az ablakmosó szivattyú adta be a kulacsot.
Szóval akkor a tanács: vegyek Mondeo I-II ablakmosó szivattyút, meg 1 méter 6-os csövet, és kész? Gondolom az elektromos csatlakozás kompatibilis. De még mindig ott a lökhárító leszerelés probléma. Azt elég macerás lesz leszedni, főleg mert biztosan lesz pár csavar, ami nem akar majd lejönni, mert berohadt...
Ja, a lámpa kiszedése után sem lehet jobban hozzáférni, mert ott a karosszéria lemeze...

Mindenesetre köszönöm a jótanácsokat!
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 hétfő, 08:21:24 írta Rob21 » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 09:50:58 »

Igen, Xenonos, nagy tartállyal. Sajnos sehonnan sem lehet hozzáférni a belső csavarhoz. Van a dob felől valami fémtartály, ami útban van. De annak a belső felfogató csavarja sem hozzáférhető! Jól ki van ez találva. Talán spec célszerszámmal, meg nőgyógyász ujjakkal le lehet bányászni valahogy, de visszatenni akkor sem nagyon lehet. Az anyát is alig érem el az ujjammal.

Bakker, tényleg, a lámpamosó szivattyúja műxik. Akkor valszeg az ablakmosó szivattyú adta be a kulacsot.
Szóval akkor a tanács: vegyek Mondeo I-II ablakmosó szivattyút, meg 1 méter 6-os csövet, és kész? Gondolom az elektromos csatlakozás kompatibilis. De még mindig ott a lökhárító leszerelés probléma. Azt elég macerás lesz leszedni, főleg mert biztosan lesz pár csavar, ami nem akar majd lejönni, mert berohadt...
Ja, a lámpa kiszedése után sem lehet jobban hozzáférni, mert ott a karosszéria lemeze...

Mindenesetre köszönöm a jótanácsokat!

Az elektromos csati kompatibilis, de csak a mondeo I-II -vel a focuséval nem!!!
Ha le kell venni a lököst, akkor a két oldalt található 3-3db 6-os csavarra koncentrálj, azokat kell megtalálnod, a többi főleg patent meg kis lemezcsavar, azok adják magukat.
Nekem a kistartályhoz nem kellett levenni a lököst, elég volt a sárvédődobot és az aljáról azt a kifli alakú műanyagot leszedni, és úgy hozzáfértem......6-os csőtoldó is kell, ha II-es mondeo szivattyút raksz bele. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 10:34:19 »

enyémben volt gyári riasztó és megdöglött...tettem bele uj riasztós GEM-et és megy megint....csak sajna esőszenzorost vettem egy felszereltebb kocsiból és nem megy az ablaktörlő az 1-es állásban(gyürüs állitás). Erre figyeljetek oda....

No akkor ez a válasz Sakos szabályozható érzékenységű esőérzékelős ablaktörlő projektjére. A GEM miatt nem fog menni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.