Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:13:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11190487 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7650 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:43:29 »

feldobok egy temat: amiota a hideg bejott, megugrott a fogyim, ez valszeg  rovid varosi utak eredmenye is.
egyfeszt azon gondolkodom hogyan lehetne a kiegeszito futes kapcsolasi allomanyat modositani, mondjuk 5 fok helyett 8-ra vagy 10-re. gem-et meg lehet buheralni ids-el ilyen szinten?
szoftver szinten csak egy parameter valtoztatasa kellene legyen

nix otlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7651 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:44:18 »

nix otlet?
nincs ember aki neked ezt megcsinálja-ha még lehetséges akkor sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7652 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:47:15 »

nix otlet?
Az mért is lenne jó ha 10 foknál kapcsolna be csak kérdezem?Nekem nincs ezzel a gyári 5 fokkal bajom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7653 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:50:58 »

ma' miert ne csina'lna'?
veszelyes?

Ha mondjuk csinalok egy fuggetlen vezerlest a futopatronhoz, akkor azzal megoldom a problemat, nem?

A 10 fokot azert mondom, mert ha csak rovid utakon hasznalod a verdat, akkor nem er el uzemi hofokig amikor mar le is allsz. Ha fentebbrol indulsz, hamarabb ered el az uzemi hofokot.

Az allofutes mennyit melegit?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7654 Dátum: 2011.11.05 szombat, 23:41:26 »

ma' miert ne csina'lna'?
veszelyes?

Ha mondjuk csinalok egy fuggetlen vezerlest a futopatronhoz, akkor azzal megoldom a problemat, nem?

A 10 fokot azert mondom, mert ha csak rovid utakon hasznalod a verdat, akkor nem er el uzemi hofokig amikor mar le is allsz. Ha fentebbrol indulsz, hamarabb ered el az uzemi hofokot.

Az allofutes mennyit melegit?

nekem elég 2km-t mennem és már viszonylag meleg levegőt nyom be, az már ha beképzeled magadnak...kellemes Grin sőt ha mégjobban akkor meleg!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7655 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 09:50:42 »

ma' miert ne csina'lna'?
veszelyes?

Ha mondjuk csinalok egy fuggetlen vezerlest a futopatronhoz, akkor azzal megoldom a problemat, nem?

A 10 fokot azert mondom, mert ha csak rovid utakon hasznalod a verdat, akkor nem er el uzemi hofokig amikor mar le is allsz. Ha fentebbrol indulsz, hamarabb ered el az uzemi hofokot.

Az allofutes mennyit melegit?

Nagyon 1xű a magyarázat.
A GEM programozásába csak gyári célműszerrel lehet belemászni,és azzal sem bárhová.Szóval vagy lehet átírni vagy nem.Ha nem,akkor ennyi.Tegyük fel,hogy igen.Semelyik fordszervíz nem vállal be egy ilyen "átalakítást"!Ez 100%!Mint ahogy sw-t sem módosíthatnak.De már ez is annak számít.
Aztán ott van a csipptuning.Fizetnél egy ilyen apróságért 60-70-80e ft-ot?Ennyiért módosítanak 1 sw-t.Hozzáteszem,hogy a csipptuninggal az ecu progiját olvassák ki,és módosítják azt.Abban megint nem vagyok biztos,hogy a GEM lelkivilágába 1általán belelátnak-e.

"szoftver szinten csak egy parameter valtoztatasa kellene legyen"

Ha ez így lenne,már mindenki 900ra emeltette volna az alapjárati fordulatszámot.Mégsem tették,tehát nem ilyen 1xű bármit is átírni az sw-ben.Vagy nem minden módosítható.
Amúgy az elektromos kiegfűtés szerintem hatásos,nyilván nem tudsz kenyeret pirítani a légbefúvókon.
Az olajos állófűtés kitűnő választás lehet.Amennyiben nem sajnálsz rá 80-100e ft-ot csak az alkatrészre + a beszerelés és beüzemelés.
Én csak javasolni tudom az elektromost.Én 5 hideg tél után igencsak élvezem az előnyét. Wink wave


Amúgy most esett le bakker! falbav
Én az elektromos kiegfűtést a hátső szélvédőfűtés kapcsolójára kötöttem! taps
Ennek az az előnye,hogy működik automatikusan is-tehát 5 fok alatt automatice bekaccsol!
Azonban ha szeretném benyomom akár 10fokban is! nyes
Nos?Ez jó megoldás a kérdésedre!! Wink wave
Itt megtalálod a leírást: http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.msg548012#msg548012

"A K1es relé a belső biztitáblába a legfelül középen, fekete színű. El sem lehet téveszteni. Azt kiveszed, és a vezérlőszálat ügyesen ráforrasztod a kivett relé 3as számű lábának a tövére! Vékony vezetéket használj, annál kevésbé lesz útba a forrasztás a vissza_rakásnál! Nem túl profi, de gyors megoldás! Persze kilehetne szedni a biztitábla hátulján lévő csatiból a vezetéket és szépen arra forrasztani, de időigényes és bonyolult, és nagyon szét kellene szedni az autót érte. Ha megvan a relélábforrasztás, akkor azt visszateszed a helyére, a lábon a vezetékkel! A motortéri vége a szálnak a relé pozitív tápja lesz.
Ennyi. Tovább tartott kiagyalni,mint megoldani!
Viszont valóban frappáns, és jól működik!"


Aztán ott van László leírása is profi módon beszerelt gyári állapotról!
Remélem segített! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.06 vasárnap, 09:53:09 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7656 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 10:15:57 »

szerintetek azt meg lehetne eszközölni, hogy indításkor ne kapcsolja ki egy pillanatra a rádiót??

csak azért mert kurvára idegesít, hogy hallgatom a ~3órás mixem és leállítom a kocsit, de a gyújtáskapcsolót csak II állásba rakom(ugye itt még megy akkor a zene)
aztán ha indítanék ez a ***házi újrakezdi az egészet...onnan meg a ***om pörgeti már vissza fél/1óráig újra  falbav falbav

szóval szerintetek melyik kábelt kell elvágni?  vigyor3



Neked gyári lejátszó van benne???Nem tudom biztosan de szerintem annak is van egy áram szál és külön egy memória szál (Nem gyári lejátszóknál sárga vezeték a csatlakzóban http://autohifi.addel.hu/product_picture.php?product=Ford%20-%20ISO%20r%E1di%F3%20csatlakoz%F3%20k%E1bel%20552093&url=http%3A//www.addel.hu/store/termekfotok/831/nagyarufotok/91294_nagyarufoto.jpg A memória szálat kell csak átkötnöd szerintem állandóra.Így megmarad a kulcsos ki/be kapcsolás. (SZERINTEM)
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7657 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 10:50:30 »

Van köztetek Ampivadi??(villamosság szerelő) Főként Hozzá szól ez a kérdés.De persze mindenkitől várom a konstruktív válaszokat. A jól tudom egy autónak lezárt állapotban minden kikapcsolva kb. 0,02 A az áram felvétele.Na tegnap meguntam és megpróbáltam kideríteni miért kell 2 nap után bikázni a kocsit.Akksi saru le,multiméter közé.0,02Teljesen jó!Kocsi gombbal kinyit/lezár.0,16 ÉS ez addig így is marad míg meg nem szakitom az áramkört.akkor viszont hallok egy kattanást mintha egy relé kapcsolna ki.Újra közé rakom a multit és megint 0,02. Szóval szerintem a 0,16 már jelentősnek mondható. 0,02höz képest minden képp!Tudja valaki mi lehet az a relé ami ajtó nyitás vagy csukás után (ezt nem tudtam megállapítani mert kp.zártól nem hallom hogy mikor kapcsol be) már áramot kap és nekem nem hajlandó utána kikapcsolni.Vagy vmi ötlethogy hogy nyomozzak ki egy ilyen problémát??Előre is köszi!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7658 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 11:07:13 »

Van köztetek Ampivadi??(villamosság szerelő) Főként Hozzá szól ez a kérdés.De persze mindenkitől várom a konstruktív válaszokat. A jól tudom egy autónak lezárt állapotban minden kikapcsolva kb. 0,02 A az áram felvétele.Na tegnap meguntam és megpróbáltam kideríteni miért kell 2 nap után bikázni a kocsit.Akksi saru le,multiméter közé.0,02Teljesen jó!Kocsi gombbal kinyit/lezár.0,16 ÉS ez addig így is marad míg meg nem szakitom az áramkört.akkor viszont hallok egy kattanást mintha egy relé kapcsolna ki.Újra közé rakom a multit és megint 0,02. Szóval szerintem a 0,16 már jelentősnek mondható. 0,02höz képest minden képp!Tudja valaki mi lehet az a relé ami ajtó nyitás vagy csukás után (ezt nem tudtam megállapítani mert kp.zártól nem hallom hogy mikor kapcsol be) már áramot kap és nekem nem hajlandó utána kikapcsolni.Vagy vmi ötlethogy hogy nyomozzak ki egy ilyen problémát??Előre is köszi!
Szerintem ne ott keresd a hibát.160miliamper az kutya füle.Annyit felvesz a riasztó is.
Amúgy asszem 5 perc után mindent áramtalanít az autó programból,kivéve a riasztót.
Menj el egy villamosságishoz és ingyé' megméri neked az akkudat terhelővillával.Szerintem cellazárlatos lehet az aksid.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7659 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 11:20:18 »

Hibátlan az akksi azt a héten már elintéztem.És engem bosszant hogy nem nagyon járok a kocsival heti 1-2 szér és már reflexből állok elé a cégessel meg hónom alatt a bika kábellel.És hogy mi lehet az a rlé ami kattan.és hogy miért veszi az fel az áramot.Mit vezérel az? kicsi *** relécske.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7660 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 11:32:45 »

Szerintem ne ott keresd a hibát.160miliamper az kutya füle.Annyit felvesz a riasztó is.
Amúgy asszem 5 perc után mindent áramtalanít az autó programból,kivéve a riasztót.
Menj el egy villamosságishoz és ingyé' megméri neked az akkudat terhelővillával.Szerintem cellazárlatos lehet az aksid.... Roll Eyes

100 óra alat 16 amperóra. 400 alatt 64. Az aksi meg 72-es... a 400 óra az 16 nap. Persze akkor már nem maradt benne annyi szufla, hogy be is indítsa.
De mondjuk 1 hét után még nem kéne gondnak lennie.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7661 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 11:42:50 »

100 óra alat 16 amperóra. 400 alatt 64. Az aksi meg 72-es... a 400 óra az 16 nap. Persze akkor már nem maradt benne annyi szufla, hogy be is indítsa.
De mondjuk 1 hét után még nem kéne gondnak lennie.
   


Az akksi 55Ah 450A indítóval.És mivel mindíg nullár volt merülve nem töltődött fel teljesen itt városban.10 km alatt világítással+fűtés. Ezért töltöttem fel teljesen de jelen állapotban szerintem ennyi használat után 2-3 hét múlva megin ez lesz a helyzet.Ezért kéne kideríteni a dolgot.Nem mindegy hogy 100 ra alatt 16 vagy 2 amper.Szerintem. Bár én nem vagyok ampervadász.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7662 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 11:48:14 »

Az akksi 55Ah 450A indítóval.És mivel mindíg nullár volt merülve nem töltődött fel teljesen itt városban.10 km alatt világítással+fűtés. Ezért töltöttem fel teljesen de jelen állapotban szerintem ennyi használat után 2-3 hét múlva megin ez lesz a helyzet.Ezért kéne kideríteni a dolgot.Nem mindegy hogy 100 ra alatt 16 vagy 2 amper.Szerintem. Bár én nem vagyok ampervadász.

Akkor már meg is van a válasz. A 0,16A-ert szvsz a riasztó húzza. A fő gond az, hogy a 10 kilométer kevés arra, hogy feltöltődjön az aksi. Mennyi idő alatt teszed meg? 10-15 perc? Ennyi ideig tölt. Azt esetleg kipróbálhatod, hogy nem kapcsolod be a tompítottat, bár szerintem sokat nem változik a helyzet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7663 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 11:53:49 »

Tehát akkor vagy árjk vele minde nap és tnkoljam vagy tudjak rá hogy marad a bikázás vagy sar le/fel rakosgatása és a rádió programozgatása és ablak tanítgatás.SZUPER!!!  falbav falbav Kössz a segítséget!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7664 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 12:36:07 »

Tehát akkor vagy árjk vele minde nap és tnkoljam vagy tudjak rá hogy marad a bikázás vagy sar le/fel rakosgatása és a rádió programozgatása és ablak tanítgatás.SZUPER!!!  falbav falbav Kössz a segítséget!

Nem tudom... én is sokszor egy hétig sem használom. Viszont ha megyek vele, legalább egy órán át megyek. Nekem 3 hét után merült le.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7665 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 12:36:22 »

Tehát akkor vagy árjk vele minde nap és tnkoljam vagy tudjak rá hogy marad a bikázás vagy sar le/fel rakosgatása és a rádió programozgatása és ablak tanítgatás.SZUPER!!!  falbav falbav Kössz a segítséget!
Háááát....az akku nem perpétum mobile.Csak 1 sima kondenzátor.Feltölöd,majd kisütöd.Ha mindig csak kisütöd,ne csodálkozz ha kimerül.
Én 2 megoldást látok a problémádra-mert szerintem nincs hiba az autóddal.
1.Két hetente töltöd az akku,ha nem használod az autót addig.
2.Ha van céges autód,ne tarts fenn feleslegesen még 1et,ami csak áll az udvarban,és állásában lemerül tök normálisan.

És ott van még az,ha sokáig nem használod a járművet.Ez tipikusan motoroknál fordul elő,amiket szezonon kívül lerak az ember a garázs mélyére.Viszont pont ugyan ilyen akkumlátorokat használnak azok is.A téli szezonban havonta 1x felkell tölteni árammal,és 2 havonta ellenőrizni-ha olyan- a folyadékszintet.

Aztán az a kis relé amit kattanni hallasz,az lehet a belső világításnak az áramtalanító reléje-miután kisült  a kondija és sötét lett,a reléje is kiejt.De lehet pl a szivargyujtó reléje is,ami gyújtás nélkül is üzemel,de kb 15 perc múlva azt is áramtalanítja az autó.Biztos,hogy nem ezekkel van a probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7666 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 12:40:21 »

   


Az akksi 55Ah 450A indítóval.És mivel mindíg nullár volt merülve nem töltődött fel teljesen itt városban.10 km alatt világítással+fűtés. Ezért töltöttem fel teljesen de jelen állapotban szerintem ennyi használat után 2-3 hét múlva megin ez lesz a helyzet.Ezért kéne kideríteni a dolgot.Nem mindegy hogy 100 ra alatt 16 vagy 2 amper.Szerintem. Bár én nem vagyok ampervadász.
De azt még nem említetted,hogy méretél töltést az autón és azzal is minden rendben volt.
A 3 hét állás télen minden akkut lemerít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7667 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 13:30:52 »



És ott van még az,ha sokáig nem használod a járművet.Ez tipikusan motoroknál fordul elő,amiket szezonon kívül lerak az ember a garázs mélyére.Viszont pont ugyan ilyen akkumlátorokat használnak azok is.A téli szezonban havonta 1x felkell tölteni árammal,és 2 havonta ellenőrizni-ha olyan- a folyadékszintet.


Na erről eszembe jutott, hogy van valami töltő féle ami dolgoztatja az akkut! Rakta kell hagyni és az meríti és tölti meg mittudom én miket csinál  Roll Eyes
Nekünk a motor akku az télen mindig így van és tavasszal pöcc  nyes

Ha ritkán használod a kocsit és ez a cucc jó az autóakkuhoz is, akkor megéri beruházni egy ilyen szerkezetre!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7668 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 13:33:05 »

Na erről eszembe jutott, hogy van valami töltő féle ami dolgoztatja az akkut! Rakta kell hagyni és az meríti és tölti meg mittudom én miket csinál  Roll Eyes
Nekünk a motor akku az télen mindig így van és tavasszal pöcc  nyes

Ha ritkán használod a kocsit és ez a cucc jó az autóakkuhoz is, akkor megéri beruházni egy ilyen szerkezetre!!
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7669 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 13:47:39 »

Csepptöltőnek hívják. A Lidl-ben volt nemrégiben azt hiszem 6000-ért töltő, ami ilyet is tud.

Pont ezt akartam én is írni, ha nem az utcán áll, ezt a töltőt állandóra rá lehetne rakni.
Láttam én is a lidl-ben, én kevesebbre emlékszem, de mind1. Én valószínűleg veszek egyet, mert az enyém is néha heteket áll.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7670 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 14:40:51 »

Háááát....az akku nem perpétum mobile.Csak 1 sima kondenzátor.Feltölöd,majd kisütöd.Ha mindig csak kisütöd,ne csodálkozz ha kimerül.
Én 2 megoldást látok a problémádra-mert szerintem nincs hiba az autóddal.
1.Két hetente töltöd az akku,ha nem használod az autót addig.
2.Ha van céges autód,ne tarts fenn feleslegesen még 1et,ami csak áll az udvarban,és állásában lemerül tök normálisan.

És ott van még az,ha sokáig nem használod a járművet.Ez tipikusan motoroknál fordul elő,amiket szezonon kívül lerak az ember a garázs mélyére.Viszont pont ugyan ilyen akkumlátorokat használnak azok is.A téli szezonban havonta 1x felkell tölteni árammal,és 2 havonta ellenőrizni-ha olyan- a folyadékszintet.

Aztán az a kis relé amit kattanni hallasz,az lehet a belső világításnak az áramtalanító reléje-miután kisült  a kondija és sötét lett,a reléje is kiejt.De lehet pl a szivargyujtó reléje is,ami gyújtás nélkül is üzemel,de kb 15 perc múlva azt is áramtalanítja az autó.Biztos,hogy nem ezekkel van a probléma.
Ehez én annyit tennék még hozzá,hogy 2. autóm mikor volt nyáron is ez megtörtént vele.ehez nem kell hideg.Én télen kivettem az akksit mikor tudtam,hogy sokat nem megy és bevittem a kazán házba melegre.Utána akkor is kellett tölteni.Ez viszont 2 év után kukába ment az akksi a sok állás miatt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7671 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:12:23 »

Tisztelt Fórumtársak!
A Lidl-ben árullt akkumulátor töltővel kapcsolatban, nagyon jó tapasztalataim vannak. Teljesen autómatikus. Különböző védelmekkel ellátot (tulfeszültség, tultöltés, forditott polaritás, stb). Bármikor felügyelet nélkül, magára hagyható a töltési folyamat. Ami a legjobb a töltő berendezésben, hogy alkalmas,öreg elszulfátosodott akkumulátorok megujitására. Nekem egy 6 éves már a kukába szánt akksival csodát művelt. 2-szeri javitó töltés és kisütés után, tovább használható az akkumulátor. Ha jól emlékszem az ára 5600 Ft volt. Én nem most vettem hanam 2 éve. Mindenkinek csak javasolni tudom a beszerzését. Nem kell megijedni attól hogy, 12V max 120 A kapacitásu akkukhoz javasolják.  A töltő 3.6 A max töltő árammal is tökéletesen feltölti a nagyobb kapacitásu akksikat, csak természetesen hoszabb idő alatt. Szerintem ez is egy fajtája a kimélő töltésnek. A töltő tudja még a kapacitás megörző csepptöltést is. Ez a funkció télen aranyat ér.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7672 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:17:07 »

Tisztelt Fórumtársak!
A Lidl-ben árullt akkumulátor töltővel kapcsolatban, nagyon jó tapasztalataim vannak. Teljesen autómatikus. Különböző védelmekkel ellátot (tulfeszültség, tultöltés, forditott polaritás, stb). Bármikor felügyelet nélkül, magára hagyható a töltési folyamat. Ami a legjobb a töltő berendezésben, hogy alkalmas,öreg elszulfátosodott akkumulátorok megujitására. Nekem egy 6 éves már a kukába szánt akksival csodát művelt. 2-szeri javitó töltés és kisütés után, tovább használható az akkumulátor. Ha jól emlékszem az ára 5600 Ft volt. Én nem most vettem hanam 2 éve. Mindenkinek csak javasolni tudom a beszerzését. Nem kell megijedni attól hogy, 12V max 120 A kapacitásu akkukhoz javasolják.  A töltő 3.6 A max töltő árammal is tökéletesen feltölti a nagyobb kapacitásu akksikat, csak természetesen hoszabb idő alatt. Szerintem ez is egy fajtája a kimélő töltésnek. A töltő tudja még a kapacitás megörző csepptöltést is. Ez a funkció télen aranyat ér.
Tisztelettel László!
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ralliart
Vendég
« Új hozzászólás #7673 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 16:46:42 »

Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.Rendetlenkedik a hátsó csomagtérajtó nyitás(kombi).
A belső nyitó gomb nem működik,eddig jó volt,a kulcs nyitja rendesen.
És néha csak úgy indításnál kinyitja,valamikor többször is.
Többi ajtó teljesen ok,nyit-zár...
A belső mikrokapcsoló szállt el?Amikor magától nyitogat,halkan
hallani,gondolom a relé kattanását.
Előre is THX.
Üdv
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7674 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:14:03 »

Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.Rendetlenkedik a hátsó csomagtérajtó nyitás(kombi).
A belső nyitó gomb nem működik,eddig jó volt,a kulcs nyitja rendesen.
És néha csak úgy indításnál kinyitja,valamikor többször is.
Többi ajtó teljesen ok,nyit-zár...
A belső mikrokapcsoló szállt el?Amikor magától nyitogat,halkan
hallani,gondolom a relé kattanását.
Előre is THX.
Üdv


Hát igen elég gyenge zár téren a mondeo...
lehet neked is a vezető oldali ajtóban levő zár kezd behalni, ugye bár a többi is arról veszi a jelet, és ha az azt küldi, hogy zárva vagyunk akkor a középkonzolról nem tudod kinyitni. Én is szívok vele ráadásul a rendszám tábla keret miatt a kulcs sem megy bele
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7675 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:55:41 »

Hát igen elég gyenge zár téren a mondeo...

de csak facelift előtt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7676 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 18:27:19 »

Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.Rendetlenkedik a hátsó csomagtérajtó nyitás(kombi).
A belső nyitó gomb nem működik,eddig jó volt,a kulcs nyitja rendesen.
És néha csak úgy indításnál kinyitja,valamikor többször is.
Többi ajtó teljesen ok,nyit-zár...
A belső mikrokapcsoló szállt el?Amikor magától nyitogat,halkan
hallani,gondolom a relé kattanását.
Előre is THX.
Üdv

vagy a belső kapcsoló xar,vagy az ajtóban lévő mikrokapcsi.de szerintem a mikrokapcsi,mert az sokkal mostohább körülmények közt van. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7677 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 20:51:04 »

Nekem van egy ilyen ülésem. Kiszedheted belőle vagy viheted csak a támláját, vagy az egészet egyben ahogy szeretnéd.
Mondasz egy árat és a tiéd.

Sziasztok.Egy furi kérdésem lenne.Vik megállapította hogy az anyósülés lufija hibás.Egy barátnak van focus ülése benne a légzsákkal.A kérdés az hogy cserélhető e mk3 facliftes ülésbe?
Kösz a segítséget Boles
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7678 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 20:51:36 »

Válasz
"A K1es relé a belső biztitáblába a legfelül középen, fekete színű. El sem lehet téveszteni. Azt kiveszed, és a vezérlőszálat ügyesen ráforrasztod a kivett relé 3as számű lábának a tövére! Vékony vezetéket használj, annál kevésbé lesz útba a forrasztás a vissza_rakásnál! Nem túl profi, de gyors megoldás! Persze kilehetne szedni a biztitábla hátulján lévő csatiból a vezetéket és szépen arra forrasztani, de időigényes és bonyolult, és nagyon szét kellene szedni az autót érte. Ha megvan a relélábforrasztás, akkor azt visszateszed a helyére, a lábon a vezetékkel! A motortéri vége a szálnak a relé pozitív tápja lesz.
Ennyi. Tovább tartott kiagyalni,mint megoldani!
Viszont valóban frappáns, és jól működik!"


Aztán ott van László leírása is profi módon beszerelt gyári állapotról!
Remélem segített! Wink wave
ez a beszed!  taps

a cel nem a belter futese hanem a motor egeszsege  Grin
az hogy a futes par km mulva meleget nyom be, szerintem nem a motor melegetol jon....

Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7679 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 22:16:09 »

de csak facelift előtt
Jó de csak azért mered kijelenteni ezt mert a facelift utániak még nem oly annyira öregek Wink
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #7680 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 10:52:14 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy elektromos gond-e, de a jobb hátsó ajtót abszolút nem tudom bezárni.
A központi zár nem zárja, belülről sem lehet a kilincs melletti izével zárni.

Mi a teendő?

Köszi előre is.
Naplózva
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #7681 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 16:19:02 »

Beakadt az ülésmagasság állításom. 2001Ambienete
Nem búg, hanem csak kattan 1-et a motor és nem történik semmi.
Szerintem meg van szorulva.
Mit rángassak-szedjek szét-WD40-ezek be ?
Van valakinek ilyen tapasztalata ?

Előre is köszi az infókat.

ÜDV: Carel
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7682 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:42:57 »

Jó de csak azért mered kijelenteni ezt mert a facelift utániak még nem oly annyira öregek Wink

Tényleg csak idő kérdése, hogy azok is tönkremennek, vagy javítottak fordék a faceliftkor a záron, illetve csereszabatos fl előtti és utáni?
Azért kérdem, mert a benzinesünkben kezd rendetlenkedni a bal első, és valahogy inkább vennék egy használt, de már jó szériás zárt, mint
egy újat 30k-ért.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7683 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:37:30 »

Beakadt az ülésmagasság állításom. 2001Ambienete
Nem búg, hanem csak kattan 1-et a motor és nem történik semmi.
Szerintem meg van szorulva.
Mit rángassak-szedjek szét-WD40-ezek be ?
Van valakinek ilyen tapasztalata ?

Előre is köszi az infókat.

ÜDV: Carel
eldarálta a fogaskerekét.lehet csináltatni,vagy veszel bontott motort....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #7684 Dátum: 2011.11.08 kedd, 06:21:05 »

Beakadt az ülésmagasság állításom. 2001Ambienete
Nem búg, hanem csak kattan 1-et a motor és nem történik semmi.
Szerintem meg van szorulva.
Mit rángassak-szedjek szét-WD40-ezek be ?
Van valakinek ilyen tapasztalata ?

Előre is köszi az infókat.

ÜDV: Carel
Itt a megoldás: http://mondeo.hu/index.php?topic=4244.0
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #7685 Dátum: 2011.11.08 kedd, 09:39:39 »

sziasztok!

olyan dolog erdekelne hogy az mk3-ba bele lehet e rakni az fogyasztasmerot? eleg ha kicserelem a kormanyt es az index kart infosra vagy kell egyebb is??

a masik viszont hogy a kozepkonzol csatlakozoi passzolnak e az ujabb konzolhoz.?? tekeros a digitalishoz....


koszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7686 Dátum: 2011.11.08 kedd, 10:01:24 »

sziasztok!

olyan dolog erdekelne hogy az mk3-ba bele lehet e rakni az fogyasztasmerot? eleg ha kicserelem a kormanyt es az index kart in***ra vagy kell egyebb is??

a masik viszont hogy a kozepkonzol csatlakozoi passzolnak e az ujabb konzolhoz.?? tekeros a digitalishoz....


koszi

fogyasztásmérőt be lehet rakni, berakod mind2-őt, és ha működik, akkor nem kell programozni. nekem is így volt

digitklímához kell digitklímás fűtőmotor és kábelezni is kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7687 Dátum: 2011.11.08 kedd, 13:03:24 »

Beakadt az ülésmagasság állításom. 2001Ambienete
Nem búg, hanem csak kattan 1-et a motor és nem történik semmi.
Szerintem meg van szorulva.
Mit rángassak-szedjek szét-WD40-ezek be ?
Van valakinek ilyen tapasztalata ?

Előre is köszi az infókat.

ÜDV: Carel
Én is jártam így egyszer! MIndig teljesen le van engedve az ülésem...és eleinte mindig úgy is hagytam, aztán ha fater véletlen ment volna nem akart elindulni csak kattant...jól megrángattam aztán megjavult  vigyor3 azóta mindig leengedem fullra és nyomok egyet a gombra, hogy ne legyen teljesen a végállásban
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #7688 Dátum: 2011.11.08 kedd, 13:52:21 »

Üdv. Hogyan tudnám megállapítani azt hogy can bus-os -e az autóm.?Vonóhorgot szeretnék felrakni rá. Sőt vonóhorog is érdekel. .
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #7689 Dátum: 2011.11.08 kedd, 14:25:37 »

Üdv. Hogyan tudnám megállapítani azt hogy can bus-os -e az autóm.?Vonóhorgot szeretnék felrakni rá. Sőt vonóhorog is érdekel. .

Nezz korul a neten. Nekem pl. Bosalt raktak fel valami 60-65 ezer korul. A CAN-busz nem erdekes, amit ide ki kell vezetni, az a MK3-nal meg sima drot es lampa.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #7690 Dátum: 2011.11.08 kedd, 17:15:36 »

fogyasztásmérőt be lehet rakni, berakod mind2-őt, és ha működik, akkor nem kell programozni. nekem is így volt

digitklímához kell digitklímás fűtőmotor és kábelezni is kell

upi akkor az a digitklimas motor dolgot  nem biztos hogy en meg tudom oldani...

-a kapcsolot a fogyasztas merohoz viszont megveszem, kormany le, uj kapcsolo fel es kesz ? vagy kell a kapcsolo haz is amibe bele szerelem a kapcsolot??

Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #7691 Dátum: 2011.11.08 kedd, 17:45:59 »

Az új kapcsolót simán berakhatod a régi helyére, kormányt nem kell levenni csak a kapcsolók körüli borítást, viszont a műszeregységet is le kell cserélni olyanra ami fed. computeres az a drágábbik.
upi akkor az a digitklimas motor dolgot  nem biztos hogy en meg tudom oldani...

-a kapcsolot a fogyasztas merohoz viszont megveszem, kormany le, uj kapcsolo fel es kesz ? vagy kell a kapcsolo haz is amibe bele szerelem a kapcsolot??


Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #7692 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:04:14 »

Az új kapcsolót simán berakhatod a régi helyére, kormányt nem kell levenni csak a kapcsolók körüli borítást, viszont a műszeregységet is le kell cserélni olyanra ami fed. computeres az a drágábbik.

a muszeregyseget? az az a kor alaku amibe bele csatlakoztatom a kapcsolo egyseget??



Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #7693 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:04:54 »

a muszeregyseget? az az a kor alaku amibe bele csatlakoztatom a kapcsolo egyseget??


http://www.ebay.co.uk/itm/120800376807?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648#ht_500wt_1114
 ez igy egyben jo lessz?

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7694 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:01:12 »

a muszeregyseget? az az a kor alaku amibe bele csatlakoztatom a kapcsolo egyseget??




ez kell: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-INDICATOR-INFO-STALK-GHIA-FREE-POST-/160677131795?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25691a7613

és ez: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-04-07-DIESEL-SPEEDO-CLOCKS-TRIP-3S7T-1049-KC-/140628961133?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20be23a76d
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #7695 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:16:12 »

Ha müszertesztel megnézem a műszerfalat akkor a kijelzőn minden ikon világít ( tempomat,fogyi mérő ) pedig se tempomatom, és az irányjelző kar is csak sima.Akkor nekem most a műszerfalam fedcomp-os?csak kellene hozzá egy megfelelő irányjelző kar? 
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #7696 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:18:12 »


oksa!
a karra gondoltam eloszor en is!!! es azt is rendeltem meg!! Smiley koszi!
a kilometer oramat lehet nem cserelem meg le, mert amikor nappal a nap ugy sut ra hogy latom a fordulatszam meromben a fogyasztas merohoz tartozo  jeleket...stb
lehet megprobalom eloszor csak a kapcoslot!


 szerinted??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7697 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:45:31 »

Ha müszertesztel megnézem a műszerfalat akkor a kijelzőn minden ikon világít ( tempomat,fogyi mérő ) pedig se tempomatom, és az irányjelző kar is csak sima.Akkor nekem most a műszerfalam fedcomp-os?csak kellene hozzá egy megfelelő irányjelző kar? 
nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7698 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:47:00 »

oksa!
a karra gondoltam eloszor en is!!! es azt is rendeltem meg!! Smiley koszi!
a kilometer oramat lehet nem cserelem meg le, mert amikor nappal a nap ugy sut ra hogy latom a fordulatszam meromben a fogyasztas merohoz tartozo  jeleket...stb
lehet megprobalom eloszor csak a kapcoslot!


 szerinted??

cserélned kell nyes esetleg ha jössz magyarországra, akkor vegyél egyet Motorcrafttól, ő olcsóbban adja Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #7699 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:03:36 »

cserélned kell nyes esetleg ha jössz magyarországra, akkor vegyél egyet Motorcrafttól, ő olcsóbban adja Wink



csak mi lessz az oramban levo merfolddel?? 0-rol idnulok??
vagy programozni kell??
Naplózva
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.