Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:13:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11164706 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11350 Dátum: 2012.06.27 szerda, 06:42:49 »


László!
Köszönöm a tippet! Megfontolom.
4850 Ft töltéssel? Az igen jó ár érte.
Gáztöltésnél nem kell minden esetben lefejteni?
Tisztelt Fórumtárs!
Nálam az egész folyamat, egy a mérő készülékbe beirt, program alapján zajlott le. Ott irta be előttem a szerelő. Utánna a gép autómatikusan lefuttatta a programot. Az egész mutatvány 40 percig tartott. Ebbe benne volt minden amit leirtam.
Tisztelettel László! wave
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11351 Dátum: 2012.06.27 szerda, 12:05:47 »

Kedves Bunyek!
Előszőr rákérdeztem a szervizben, hogy mibe kerül ez a mutatvány sorozat. Azt mondták kb 6000 Ft-ból meguszom. Amint irtam, egy autómata, zárt rendszerü, digi készüléket, rácsatoltak a rendszerre. A szerelő beprogramozta az elvégzendő feladatokat. Teljes lefejtés, gázsúlymérés, nyomáspróba, feltöltés üzemszerü próba hűtés. Mindezért a fent emlitett összeget fizettem. Ha kell bemásolom a számlát. Én sem akartam előszőr elhinni hogy ilyen olcsó. A klimám azóta meg, mint a fagyasztógép olyan jól működik. Ilyenkor a teljesen lefejtettsúlyú gázt, nem számolják a töltéshez csak a müszerv általl kiirt hiányzó mennyiséget. Rákell kérdezni a szerviznél, Viktorék mennyiért csinálnák meg.
Tisztelettel László! worship

Világos hogy csinálták a dolgot, de nyomáspróba az külön nitrogén palackból kell hogy csinálják és az legalább 20 perc kb 20 bar-on...
Ennyiért addig menjen mindenki mig van mert ennyiért nem éri meg klimázni egy cégnek vagy hamar tönkre megy...mint ügyfél azonnal kikell használni ezt a lehetőséget.... eljen
örülök hogy ennyiért megcsinálták a kocsidat félre ne érts.... integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.27 szerda, 12:08:48 írta Bunyek » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11352 Dátum: 2012.06.27 szerda, 12:13:41 »

Világos hogy csinálták a dolgot, de nyomáspróba az külön nitrogén palackból kell hogy csinálják és az legalább 20 perc kb 20 bar-on...
Ennyiért addig menjen mindenki mig van mert ennyiért nem éri meg klimázni egy cégnek vagy hamar tönkre megy...mint ügyfél azonnal kikell használni ezt a lehetőséget.... eljen
örülök hogy ennyiért megcsinálták a kocsidat félre ne érts.... integet2

Ez egy ügyfél-behúzó dolog. Mint a hipermarketben az 50 forintos dinnye.
Persze a klímások tönkremennek... aztán majd 25e-be fog kerülni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11353 Dátum: 2012.06.27 szerda, 13:28:09 »

Ez egy ügyfél-behúzó dolog. Mint a hipermarketben az 50 forintos dinnye.
Persze a klímások tönkremennek... aztán majd 25e-be fog kerülni.
Kedves Angel!
Valószinű igazad lehet, mert amikor én ott voltam a géppel, pangott az ürességtől a szerelő csarnok. Nekem mindenesetre kedvező volt mert olcsó volt és jól működik azóta a klimám.  A készülékről még annyit, kb 1.2m magas 0.85m széles és 0.6m mély volt amibe több különbőző magasnyomásu palack és tartály, külön kompresszor olaj tartályal, valamint egy komoly elektronika volt. A készülék márkája Bosch volt. A szerelő azt mondta nemrégen szerzték be a készüléket és az a tapasztalat, hogy kifogástalanul üzemel, és kifejezetten takarékos üzemű, a töltőgáz és a kompresszor olaj tekintetében. Csak az autó tipusának megfelelő mennyiséget és súlyt tölti be, gázból és olajból. Minden feladatot autómatikusan végzett a beirt programnak megfelelően. A készülék a klima nyomás kapcsolók müködését is ellenörizte és kiirta.
Tisztelettel László! wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.27 szerda, 13:30:56 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #11354 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 12:22:53 »

A készülék a klima nyomás kapcsolók müködését is ellenörizte és kiirta.

Azt meg hogy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11355 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 13:34:31 »

Azt meg hogy?
...a nyomás változásra?....!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #11356 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:52:50 »

Nincs valakinek tök véletlen egy tök felesleges ablakmosó szivattyúja?Huh?  help  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #11357 Dátum: 2012.06.29 péntek, 17:51:48 »

Sziasztok Mondeosok!Segitséget kérrnék tőletek,néha inditás után villog a légzsák kijelző,van-e valami gyógyir ellene?Segitégeteket előre is köszönöm! worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11358 Dátum: 2012.06.29 péntek, 17:58:30 »

Sziasztok Mondeosok!Segitséget kérrnék tőletek,néha inditás után villog a légzsák kijelző,van-e valami gyógyir ellene?Segitégeteket előre is köszönöm! worship
Számold meg hányat villog és olvasstas hibakódot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11359 Dátum: 2012.06.29 péntek, 18:12:50 »

Sziasztok Mondeosok!Segitséget kérrnék tőletek,néha inditás után villog a légzsák kijelző,van-e valami gyógyir ellene?Segitégeteket előre is köszönöm! worship
Hibakódot kell olvasni!Lehetséges kontakt hiba,és vagy alacsony akku fesz vagy töltőfeszültség.10v alatt......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #11360 Dátum: 2012.06.29 péntek, 18:20:36 »

Hibakódot kell olvasni!Lehetséges kontakt hiba,és vagy alacsony akku fesz vagy töltőfeszültség.10v alatt......
A villogást addig csinálja még le nem állitom,ujra inditás után nem csinálja!
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #11361 Dátum: 2012.06.29 péntek, 18:24:43 »

Számold meg hányat villog és olvasstas hibakódot.
Köszi,de addig villog még jár a motor!?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11362 Dátum: 2012.06.29 péntek, 19:56:12 »

Köszi,de addig villog még jár a motor!?
Akkor ahogy ALF és ÉN mondtam:HIBAKÓD OLVASÁS!!!!!!Jegyezd meg és gyere vele vissza addig semmit ne csinálj és utána a kapott tanács után tudsz dönteni mi a jó neked!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11363 Dátum: 2012.06.29 péntek, 21:08:27 »

Hát 1 és fél évet birt a jász-akku a kocsiba....este beálltam mint szoktam, másnap délután már nem indult...10,3V...töltés megse indul, csak forr a viz(sistereg benne)...ennyi ma kellett vennem uj akkut...szánalmas... szomoru1
QWP márkájút vettem( eldöntöttem hogy a létező leolcsóbbat fogom venni hogy  rohadjon meg és kész.)...ez volt 19.000ft...mondták hogy bosch S4-es a bele,meg ilyenek...az se érdekel ha a legolcsóbb kinai utánzat koppintása.....beraktam és ráinditottam és olyan gyorsan beindult a kocsi mint még soha, fater szája is tátva maradt pedig 40 éve autószerelő....ez viszont tetszett... eplus2
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #11364 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:04:55 »

nem 2 ev rajuk a gari?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11365 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:30:23 »

nem 2 ev rajuk a gari?

elvileg de ha megvan a számlád és a gari papirod...na meg az enyémben leszakadt pár cella szerintem azért kezd egyből forrni...
Naplózva
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #11366 Dátum: 2012.06.30 szombat, 14:19:17 »

Sziasztok!

Egyik fórumtársunknál voltam a minap féknyereg cserével, amikor is szólt hogy a Klima ventillátor 2-es fokozatban zug, valószínű, elégett az egyik csatlakozó( valóban igaza is lett) most húztam le a csatit, és mindkét saru része teljesen összeégett! Tudna valaki ebben segíteni, honnan lehetne ezt beszerezni, esetleg milyen barkács ötlet lenne, pl. helyettesíteni,, ha jól látom, valami ESB58 vagy valami hasonló szám lehet rajta, sajnos nem tudtam jobban megnézni, mert ez egy 10 cm kis leágazás végén van, ami nem tudom merre megy tovább, nem akaram lebontani..az érdekesség, hogy 3 klimásnál is voltam, hogy miért olyan hangos a ventillátor mint egy boeing 767 és miért kapcsogat éállandóan 10 másodpőercenként, senki nem jött erre rá és nem csinálta meg Sad(

köszi előre is a tanácsokat!
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11367 Dátum: 2012.06.30 szombat, 15:00:03 »

Sziasztok!

Egyik fórumtársunknál voltam a minap féknyereg cserével, amikor is szólt hogy a Klima ventillátor 2-es fokozatban zug, valószínű, elégett az egyik csatlakozó( valóban igaza is lett) most húztam le a csatit, és mindkét saru része teljesen összeégett! Tudna valaki ebben segíteni, honnan lehetne ezt beszerezni, esetleg milyen barkács ötlet lenne, pl. helyettesíteni,, ha jól látom, valami ESB58 vagy valami hasonló szám lehet rajta, sajnos nem tudtam jobban megnézni, mert ez egy 10 cm kis leágazás végén van, ami nem tudom merre megy tovább, nem akaram lebontani..az érdekesség, hogy 3 klimásnál is voltam, hogy miért olyan hangos a ventillátor mint egy boeing 767 és miért kapcsogat éállandóan 10 másodpőercenként, senki nem jött erre rá és nem csinálta meg Sad(

köszi előre is a tanácsokat!

én úgy csináltam meg hogy levágtam a csatlakozót, ahol levágtam oda tettem egy sorkapcsot és onnan két vastagabb kábelel mentem tovább és két csúszósarut tettem a végére és azokat toltam rá persze mindkét sarut szigeteltem....3 éve nincs is baja .. eljen
ez a művelet igy max 500ft-ból meg van, meg fél óra meló kb.
Naplózva
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #11368 Dátum: 2012.06.30 szombat, 15:04:55 »

én úgy csináltam meg hogy levágtam a csatlakozót, ahol levágtam oda tettem egy sorkapcsot és onnan két vastagabb kábelel mentem tovább és két csúszósarut tettem a végére és azokat toltam rá persze mindkét sarut szigeteltem....3 éve nincs is baja .. eljen
ez a művelet igy max 500ft-ból meg van, meg fél óra meló kb.

köszi, hasonlóra gondoltam én, is, de a sorkapcsos megoldásod telitalálat! Smiley jobban szerelhető..hozzáférhető
 
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11369 Dátum: 2012.06.30 szombat, 15:07:55 »

köszi, hasonlóra gondoltam én, is, de a sorkapcsos megoldásod telitalálat! Smiley jobban szerelhető..hozzáférhető
 

 eljen jó szerelés ebben a melegben....hideg sör mindenképp legyen nálad integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11370 Dátum: 2012.06.30 szombat, 15:37:16 »

eljen jó szerelés ebben a melegben....hideg sör mindenképp legyen nálad integet2
igaz!messzire nem szabad menni a hűtőszekrénytől,amiben a sör leledzik!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11371 Dátum: 2012.06.30 szombat, 16:55:02 »

Sziasztok!

Visszaolvasgattam pár oldalt, és láttam ,hogy a klímával más is szenved felteszem a kérdést, hátha valakinek hasonló volt mint nekem és megoldásra lelek (:
Előfordult már egy párszor, hogy a klíma használatában néha probléma lépett fel, pl egyszer csak már nem hűtött, majd kikapcsoltam újra be és volt hogy megjavult már elsőre is akár. Ma délelőtt még üzemelt, aztán a szokásos jelenség, abbamaradt a hűtés, és azóta hiába kapcsolom be csak a forró levegőt okádja az arcomba. Általában nagyon nagy melegben makacsolja meg magát (hát mikor máskor) Digit klímáról van szó. 1 hónapja fel lett töltve és amikor nem volt még ez a kánikula, de már bekapcsoltam mert jól esett a hűs levegő kíválóan üzemelt, de ha kánikula van feladja Sad

Esetleg valakinek valami ötlet? Az utastérben a hőmérőt azt megpucoltam, más ötletem nincs. Ha a klímát bekapcsolom, a ventillátor bekapcsol a motortérben azt hallom, de mintha az alapjárat nem emelkedne meg. Holnap reggel kipróbálom amikor nem lesz ilyen meleg tuti működni fog megint Sad

Tudom feel the difference (:

Előre is köszi, sziasztok
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11372 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:10:20 »

Sziasztok!

Visszaolvasgattam pár oldalt, és láttam ,hogy a klímával más is szenved felteszem a kérdést, hátha valakinek hasonló volt mint nekem és megoldásra lelek (:
Előfordult már egy párszor, hogy a klíma használatában néha probléma lépett fel, pl egyszer csak már nem hűtött, majd kikapcsoltam újra be és volt hogy megjavult már elsőre is akár. Ma délelőtt még üzemelt, aztán a szokásos jelenség, abbamaradt a hűtés, és azóta hiába kapcsolom be csak a forró levegőt okádja az arcomba. Általában nagyon nagy melegben makacsolja meg magát (hát mikor máskor) Digit klímáról van szó. 1 hónapja fel lett töltve és amikor nem volt még ez a kánikula, de már bekapcsoltam mert jól esett a hűs levegő kíválóan üzemelt, de ha kánikula van feladja Sad

Esetleg valakinek valami ötlet? Az utastérben a hőmérőt azt megpucoltam, más ötletem nincs. Ha a klímát bekapcsolom, a ventillátor bekapcsol a motortérben azt hallom, de mintha az alapjárat nem emelkedne meg. Holnap reggel kipróbálom amikor nem lesz ilyen meleg tuti működni fog megint Sad

Tudom feel the difference (:

Előre is köszi, sziasztok

Én benyomom a belső levegő kergetést, majd ki.
Nézd meg a motortérben, nem fagy le? Ha túltöltötték, simán előfordulhat... másrészt meg vidd vissza.
Ja... mi van, ha lo-ra állítod?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11373 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:18:43 »

Én benyomom a belső levegő kergetést, majd ki.
Nézd meg a motortérben, nem fagy le? Ha túltöltötték, simán előfordulhat... másrészt meg vidd vissza.
Ja... mi van, ha lo-ra állítod?

Szia!

Próbáltam már a belső levegő keringetést, az ac gombot, a LO fokozatot semmi, jön be a kánikula Sad
A fagyást nem néztem, majd holnap megnézem.
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11374 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:24:20 »

Szia!

Próbáltam már a belső levegő keringetést, az ac gombot, a LO fokozatot semmi, jön be a kánikula Sad
A fagyást nem néztem, majd holnap megnézem.

Csináld meg a klímatesztet. Keress rá, itt megtalálható az oldalon, vagy a vikiben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11375 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:25:29 »

Csináld meg a klímatesztet. Keress rá, itt megtalálható az oldalon, vagy a vikiben.

oké köszi, ma nem voltam gépközelben  és csak a kijelző teszt jutott eszembe, holnap megcsinálom és meglátjuk (remélem) mi a nyűgje. Lehet mire meglesz, már nem kell használni (:
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11376 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:31:10 »

Csináld meg a klímatesztet. Keress rá, itt megtalálható az oldalon, vagy a vikiben.
Utánanéztem itt az oldalon a tesztnek, végül én ezt csináltam, annyi történt hogy a ventillátor fokozat kijelző egy párszor a minimumtól a teljesig végigment , majd minden funkciót megjelenítő piktogram világított amíg ki nem kapcsoltam a rendszert, azért hittem, hogy ez csak egy kijelző teszt. Mást nem írt ki.

Az auto-off-fejtér kombót még nem próbáltam, az még hátra van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.30 szombat, 17:35:12 írta matya007 » Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11377 Dátum: 2012.06.30 szombat, 18:25:27 »

legegyszerűbb diagnosztizálás a kézzel megfogod a csöveket...
Bekapcsolod a klimát 1-esen LO-ra belső fújásra és hagyod járni a klimát pár percig...majd elkezded megfogdosni a csöveket....
a kompresszortól ami megy a konddenzátorig az meleg, ami kijön az is csak kicsit gyangébben....ami a kondiból megy az elpárologtatóba az a kondinál meleg mint az előbb irtam és az elpárnál már hideg, mert ugye van a kapilláris cső (vagy expanziós szelep ). kapillárisnál tapogatással lehet kideriteni hol a kapilláris szűrő.....elpáologtatóból ami kijön megy az akkumulátorhoz(ez nem a kocsi akksi,hanem ami a doblemez mögött van és hideg a cső) és megy be a kompresszor szivó ágába ami megint csak elég hideg...
Ha ilyanak a csövek akkor elvileg jó a klima.
Akkor is kaphatsz még meleg levegőt arcodba ha pl lamellák nem nyitnak-zárnak...de aszem leveszed az akkut pár percig és utánna bekapcsolod a klimát akkor hallani hogy végig mozgat minden lamellát....
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11378 Dátum: 2012.06.30 szombat, 19:15:53 »

legegyszerűbb diagnosztizálás a kézzel megfogod a csöveket...
Bekapcsolod a klimát 1-esen LO-ra belső fújásra és hagyod járni a klimát pár percig...majd elkezded megfogdosni a csöveket....
a kompresszortól ami megy a konddenzátorig az meleg, ami kijön az is csak kicsit gyangébben....ami a kondiból megy az elpárologtatóba az a kondinál meleg mint az előbb irtam és az elpárnál már hideg, mert ugye van a kapilláris cső (vagy expanziós szelep ). kapillárisnál tapogatással lehet kideriteni hol a kapilláris szűrő.....elpáologtatóból ami kijön megy az akkumulátorhoz(ez nem a kocsi akksi,hanem ami a doblemez mögött van és hideg a cső) és megy be a kompresszor szivó ágába ami megint csak elég hideg...
Ha ilyanak a csövek akkor elvileg jó a klima.
Akkor is kaphatsz még meleg levegőt arcodba ha pl lamellák nem nyitnak-zárnak...de aszem leveszed az akkut pár percig és utánna bekapcsolod a klimát akkor hallani hogy végig mozgat minden lamellát....

Köszi neked is a segítséget holnap végigtapogatom  worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.30 szombat, 19:17:52 írta matya007 » Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #11379 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 10:20:01 »

Akkor ellenőrizd le az utastérben lévő biztosítéktáblában.
7.5-es bizti lesz, a bal oldalán. Most hirtelen nem tudom fejből, de szerintem hamarosan megtudom válaszolni.

Szia!

Átnéztem a biztositékokat az összes 7,5A-sat meg az F80-at is de jónak tűnik mind, tolatólámpa és radar továbbra sincsen falbav
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11380 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 11:00:45 »

Szia!

Átnéztem a biztositékokat az összes 7,5A-sat meg az F80-at is de jónak tűnik mind, tolatólámpa és radar továbbra sincsen falbav
a tolató lámpa kapcsoló az akku alatt van.az múkszik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #11381 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 11:13:07 »

a tolató lámpa kapcsoló az akku alatt van.az múkszik?

azt még nem néztem, kb hogy néz ki?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11382 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 12:34:56 »

azt még nem néztem, kb hogy néz ki?
Az akku alatt van a váltó tetején.2 szál vezeték megy be egy feka csatiba.Gyakran előfordul,hogy tönkre megy.
Ígynéz ki:
http://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=261110538&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11383 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:50:00 »

Tegnap óta nem alszik el a belső világítás, mikor beindítom a motort, vagy ha bezárom az autót. Persze fél óra múlva lekapcsol mindent automatikusan, de ez így akkor sem normális. Mitől csinálhat ilyent? Szerelgettem ugyan a hétvégén, egy tolatókamera került be, de ennek a LED világítás része a rendszámhoz a rendszámra került, a kamera és az LCD monitor meg a tolatólámpára - az ilyen gondot elvileg nem okozhat.

A műszerfalon ajtó csukásra elalszik a nyitott ajtó jelzés, tehát elvileg az ajtókapcsolók is rendben vannak...

Egyéb ötletek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11384 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:30:27 »

Tegnap óta nem alszik el a belső világítás, mikor beindítom a motort, vagy ha bezárom az autót. Persze fél óra múlva lekapcsol mindent automatikusan, de ez így akkor sem normális. Mitől csinálhat ilyent? Szerelgettem ugyan a hétvégén, egy tolatókamera került be, de ennek a LED világítás része a rendszámhoz a rendszámra került, a kamera és az LCD monitor meg a tolatólámpára - az ilyen gondot elvileg nem okozhat.

A műszerfalon ajtó csukásra elalszik a nyitott ajtó jelzés, tehát elvileg az ajtókapcsolók is rendben vannak...

Egyéb ötletek?

AndyA
Mivan ha elindulsz a kályhától újra és lekötöd egyenként amit bekötöttél és hátha mégis itt a ludas valami.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11385 Dátum: 2012.07.03 kedd, 06:08:27 »

Mivan ha elindulsz a kályhától újra és lekötöd egyenként amit bekötöttél és hátha mégis itt a ludas valami.

A rendszámtáblavilágítást már korábban rákötöttem, annak nincs baja. Azon kívül egyetlen bekötést csináltam, a tolatólámpa drótjára. Attól ilyen nem lehet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #11386 Dátum: 2012.07.03 kedd, 07:40:40 »

Az akku alatt van a váltó tetején.2 szál vezeték megy be egy feka csatiba.Gyakran előfordul,hogy tönkre megy.
Ígynéz ki:
http://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=261110538&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford

Szia!

Benéztem az auóba azt hiszem megtaláltam, nincs esetleg képed hogy hol is van pontosan? remélem az amire gondolok, mit kellene látnom hogyha nem megy?
Bocsi a buta kérdéseimért de nemigen szoktam az autóban matatni, sokmindenről nemtudm mi is lehet.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
drof
Vendég
« Új hozzászólás #11387 Dátum: 2012.07.03 kedd, 07:44:11 »

A rendszámtáblavilágítást már korábban rákötöttem, annak nincs baja. Azon kívül egyetlen bekötést csináltam, a tolatólámpa drótjára. Attól ilyen nem lehet...

AndyA

Akkor szokott ilyet csinálni, ha letestel valahol a beltérpilács negatív szála. Elég hozzá, ha a bolygatástól megtörik egy vezeték szigetelése és a réz hozzáér festetlen részekhez.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11388 Dátum: 2012.07.03 kedd, 07:51:04 »

Akkor szokott ilyet csinálni, ha letestel valahol a beltérpilács negatív szála. Elég hozzá, ha a bolygatástól megtörik egy vezeték szigetelése és a réz hozzáér festetlen részekhez.

Csakhogy olyannak a közelében sem jártam. A hátsó ajtót baxtattam, meg a küszöbbe húztam be a kanócot. Arrafelé nincs semmi ilyen világítás, ezért nem értem a dolgot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11389 Dátum: 2012.07.03 kedd, 08:41:11 »

Bax, rájöttem... Mondjuk nem ártott volna, ha előre gondolkodom kicsit. Smiley

A kijelzőhöz a földet a lábtérvilágítás madzagjáról vettem, ami nem annyira jó ötlet, mint kiderült. Emiatt érzi úgy a GEM, hogy világítania kell. Majd átkötöm a kasztnira valahová, egy alkalmas helyre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #11390 Dátum: 2012.07.03 kedd, 16:31:05 »

 worship Szaisztok!

Szeretnék bekötni egy JVC fejegységet.Tudna valaki segíteni,a bekötésben?A gyári FORDítót megvettem hozzá,de át kell kötögetni,de nem tudom hogyan. Köszi a segítséget!
A fejegység fordítókábele európai szabvány,a ford fordítókábele az eurósról lefordítaná,de át kell kötni,mert nem stimmel,kivágta a20 Amperes biztimet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.03 kedd, 16:35:51 írta Bakmer » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11391 Dátum: 2012.07.03 kedd, 18:48:37 »

worship Szaisztok!

Szeretnék bekötni egy JVC fejegységet.Tudna valaki segíteni,a bekötésben?A gyári FORDítót megvettem hozzá,de át kell kötögetni,de nem tudom hogyan. Köszi a segítséget!
A fejegység fordítókábele európai szabvány,a ford fordítókábele az eurósról lefordítaná,de át kell kötni,mert nem stimmel,kivágta a20 Amperes biztimet.

Szia! Hátha ez segít: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Stereo_Connectors_-_Pre-Facelift
(Facelift előtti a kocsi, ugye?)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11392 Dátum: 2012.07.03 kedd, 19:47:36 »

Szia!

Benéztem az auóba azt hiszem megtaláltam, nincs esetleg képed hogy hol is van pontosan? remélem az amire gondolok, mit kellene látnom hogyha nem megy?
Bocsi a buta kérdéseimért de nemigen szoktam az autóban matatni, sokmindenről nemtudm mi is lehet.
nincs képem.de nincs ott más sem amivel össze tudnád keverni... Cheesy

Nem kell látnod semmit!Fogj egy 10cm-es kábelt ,aminek megcsupaszolod mind2 végét.Lehúzod a csatit a gombáról,és bedugod a csati 2 érintkezőjéhez a két kábelvéget.Gyakorlatilag rövidre zárod a kapcsolót.Gyujtás ráad,és ha világít a tolatólámpa,akkor xar a kapcsoló.Ha nem világít,akkor nem valószínű,hogy kapcsoló probléma áll fenn. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.03 kedd, 19:50:53 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11393 Dátum: 2012.07.04 szerda, 08:05:48 »

Helló
miért van az, hogy 3-as mondiban a klima nem mindig kapcsol, egyszer megy egyszer nem, gáz van benne, de a megnéztük és a klima szivattyú nem mindig kapcsol,
Nem tud valaki olcsón egy szivattyút
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11394 Dátum: 2012.07.04 szerda, 10:26:39 »

Helló
miért van az, hogy 3-as mondiban a klima nem mindig kapcsol, egyszer megy egyszer nem, gáz van benne, de a megnéztük és a klima szivattyú nem mindig kapcsol,
Nem tud valaki olcsón egy szivattyút

mert automata. enyém is ki-be kapcsolgatja kompresszort (látom műszeresen), de hűt rendesen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11395 Dátum: 2012.07.04 szerda, 10:34:54 »

Helló
miért van az, hogy 3-as mondiban a klima nem mindig kapcsol, egyszer megy egyszer nem, gáz van benne, de a megnéztük és a klima szivattyú nem mindig kapcsol,
Nem tud valaki olcsón egy szivattyút

Több oka is van. Az egyik az, hogy csak így tudja szabályozni a teljesítményt. Ha állandóan menne, kb 0-ra hűtené le az utasteret. Úgy lehetne szabályozni, hogy nem a belsőégésű motor, hanem egy villanymotor hajtaná, aminek tudnád szabályozni a fordulatszámát. Az inverteres klímák nagyjából így működnek.
A másik oka az, hogy próbálja óvni az egészséged, nem adja rá rögtön a teljes hűtőteljesítményt, hanem csak később. Vagyis az ok, hogy ne fázz meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11396 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:11:39 »

Köszi neked is a segítséget holnap végigtapogatom  worship

Klíma ügyben nem találom a megoldást, tegnap úgy teszteltem, hogy LO fokozat, klíma gomb be, így mivel nem kapcsolgat ki ha eléri a hőfokot jónak tűnik. Ha viszont beállítom pl 22 °C -ra és eléri ,ugye kikapcsol, akkor már nem kapcsolbe újra, és akkor már a klíma gombot is hiába nyomom akkor se. Az alapjárat megemelkedik, és a hűtő venti is bekapcsol, de csak a meleget fújja. Olyan mintha a kuplung nem húzna be újra, nem hallani a kattanó hangot sem.

A klíma tesztet sem értem. Egyedül amit meg tudok csinálni vele az a kijelző teszt (off-lábtér-auto gomb) ,de azt is csak akkor ha kedve van hozzá, ahol verzió számot illetve hiba kódot kellene kapnom az a teszt el sem indul. (off-lábtér-majd a felfele fújó gomb), erre nem reagál semmit. Ma ha autókázom kicsit hosszabban mint tegnap akkor a lo fokozat és klíma gombos verziót kipróbálom, hogy az marad-e vagy egy idő múlva az is feladja.

üdv.,
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11397 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:21:20 »

Klíma ügyben nem találom a megoldást, tegnap úgy teszteltem, hogy LO fokozat, klíma gomb be, így mivel nem kapcsolgat ki ha eléri a hőfokot jónak tűnik. Ha viszont beállítom pl 22 °C -ra és eléri ,ugye kikapcsol, akkor már nem kapcsolbe újra, és akkor már a klíma gombot is hiába nyomom akkor se. Az alapjárat megemelkedik, és a hűtő venti is bekapcsol, de csak a meleget fújja. Olyan mintha a kuplung nem húzna be újra, nem hallani a kattanó hangot sem.

A klíma tesztet sem értem. Egyedül amit meg tudok csinálni vele az a kijelző teszt (off-lábtér-auto gomb) ,de azt is csak akkor ha kedve van hozzá, ahol verzió számot illetve hiba kódot kellene kapnom az a teszt el sem indul. (off-lábtér-majd a felfele fújó gomb), erre nem reagál semmit. Ma ha autókázom kicsit hosszabban mint tegnap akkor a lo fokozat és klíma gombos verziót kipróbálom, hogy az marad-e vagy egy idő múlva az is feladja.

üdv.,

Kontakthiba a csatlakozóknál? Vagy döglik az egész vezérlő?

Előbbihez kicsit szét kell legózni a konzolt, de nem nagy ügy, fúoldalon találsz róla leírást. Utóbbihoz szintén, úgyhogy mindegy is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11398 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:21:51 »

Klíma ügyben nem találom a megoldást, tegnap úgy teszteltem, hogy LO fokozat, klíma gomb be, így mivel nem kapcsolgat ki ha eléri a hőfokot jónak tűnik. Ha viszont beállítom pl 22 °C -ra és eléri ,ugye kikapcsol, akkor már nem kapcsolbe újra, és akkor már a klíma gombot is hiába nyomom akkor se. Az alapjárat megemelkedik, és a hűtő venti is bekapcsol, de csak a meleget fújja. Olyan mintha a kuplung nem húzna be újra, nem hallani a kattanó hangot sem.

A klíma tesztet sem értem. Egyedül amit meg tudok csinálni vele az a kijelző teszt (off-lábtér-auto gomb) ,de azt is csak akkor ha kedve van hozzá, ahol verzió számot illetve hiba kódot kellene kapnom az a teszt el sem indul. (off-lábtér-majd a felfele fújó gomb), erre nem reagál semmit. Ma ha autókázom kicsit hosszabban mint tegnap akkor a lo fokozat és klíma gombos verziót kipróbálom, hogy az marad-e vagy egy idő múlva az is feladja.

üdv.,

Folyamatos haladásnál sincs hűtés? Nálam csak tötymörgésnél, vagy állóhelyzetben nem tudja a hideget (motor üzemmeleg állapotában).
Ma lesz kiszedve a hűtő, és tisztítás/bogártalanítás lesz a hűtőn és a klímahűtőn is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11399 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:25:48 »

Kontakthiba a csatlakozóknál? Vagy döglik az egész vezérlő?

Előbbihez kicsit szét kell legózni a konzolt, de nem nagy ügy, fúoldalon találsz róla leírást. Utóbbihoz szintén, úgyhogy mindegy is. Smiley

AndyA

Szia!

Lehet szétkapom, úgy nézem, hogy azért a gombokra reagál, az ég tudja mi lehet, de nekimegyek azt viszont nem értem a teszt miért nem működik, lehet a tisztítgatás megoldja, majd beszámolok (:

szia
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.