Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:44:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015790 alkalommal)
Petya
és 54 vendég van a témában
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11400 Dátum:
2012.07.04 szerda, 12:28:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.04 szerda, 12:21:51
Folyamatos haladásnál sincs hűtés? Nálam csak tötymörgésnél, vagy állóhelyzetben nem tudja a hideget (motor üzemmeleg állapotában).
Ma lesz kiszedve a hűtő, és tisztítás/bogártalanítás lesz a hűtőn és a klímahűtőn is.
Szia!
Folyamatos haladásnál is csak addig amig el nem éri a hőfokot és ki nem kapcsol, utána már csak ritkán kapcsol vissza, de inkább mostmár soha ):
Erősítsetek meg azért nem én vagyok a hülye, az ac gombot csak akkor kell benyomnom, ha folyamatosan akarom használni a klímát, hogy ne kapcsoljon ki ugye? normál esetben elég ha be van állítva egy hőfok azt kéne tartania az AC gomb benyomása nélkül ugye?
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11401 Dátum:
2012.07.04 szerda, 12:37:42 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.07.04 szerda, 12:28:34
Szia!
Folyamatos haladásnál is csak addig amig el nem éri a hőfokot és ki nem kapcsol, utána már csak ritkán kapcsol vissza, de inkább mostmár soha ):
Erősítsetek meg azért nem én vagyok a hülye, az ac gombot csak akkor kell benyomnom, ha folyamatosan akarom használni a klímát, hogy ne kapcsoljon ki ugye? normál esetben elég ha be van állítva egy hőfok azt kéne tartania az AC gomb benyomása nélkül ugye?
Majdnem. Ha Eco módba kapcsolod, akkor a klímakompreszzor nélkül próbálja a kinti levegővel és fűtéssel tartani a beállított hőmérsékletet. Ha A/C módba kapcsolod, akkor engedélyezed a kompresszor bekapcsolását - de ha nem kell, akkor nem fogja járatni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11402 Dátum:
2012.07.04 szerda, 12:49:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.04 szerda, 12:21:51
Folyamatos haladásnál sincs hűtés? Nálam csak tötymörgésnél, vagy állóhelyzetben nem tudja a hideget (motor üzemmeleg állapotában).
Ma lesz kiszedve a hűtő, és tisztítás/bogártalanítás lesz a hűtőn és a klímahűtőn is.
Ezt próbáld ki: belső keringetés bekapcs, majd ki. És elkezd hűteni. Legalábbis nálam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
klimaanlage
«
Új hozzászólás #11403 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:33:21 »
Utolért engem is a klíma csöcs.
Azt csinálja, hogy megy kb fél óráig, majd egyszer csak ugyanolyan ventillátor sebességnél kifogy belőle a hideg, és tolja a kinti levegőt, vagy valami langyit. Belső keringetés, stb nem segít. Auto és manual módban is ezt csinálja. De amíg műxik, addig hibátlan, lefagyasztja a fejem.
Majd mondjuk 10 percre leállítom a kocsit, és akkor újra OK fél órára. Csak sima klíma ki/be nem segít, de egy 10 perces leállítás igen. A ventillátor amikor jön a hideg, pörög, mint állat, és ha jól hallottam tegnap a dugóban, akkor nem megy, mikor már meleget tol, ergo a venti áll le egy idő után valamiért.
Merre induljak el? Túlmelegszik a venti? Nem tudom mennyi géz van benne, sose nézettem még.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: klimaanlage
«
Új hozzászólás #11404 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:44:14 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.04 szerda, 13:33:21
Utolért engem is a klíma csöcs.
Azt csinálja, hogy megy kb fél óráig, majd egyszer csak ugyanolyan ventillátor sebességnél kifogy belőle a hideg, és tolja a kinti levegőt, vagy valami langyit. Belső keringetés, stb nem segít. Auto és manual módban is ezt csinálja. De amíg műxik, addig hibátlan, lefagyasztja a fejem.
Majd mondjuk 10 percre leállítom a kocsit, és akkor újra OK fél órára. Csak sima klíma ki/be nem segít, de egy 10 perces leállítás igen. A ventillátor amikor jön a hideg, pörög, mint állat, és ha jól hallottam tegnap a dugóban, akkor nem megy, mikor már meleget tol, ergo a venti áll le egy idő után valamiért.
Merre induljak el? Túlmelegszik a venti? Nem tudom mennyi géz van benne, sose nézettem még.
Nem lehet, hogy túlhűt, és elfagy a belső hőcserélőd? Kis állás után kiolvad, mehetsz tovább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: klimaanlage
«
Új hozzászólás #11405 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:45:04 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.04 szerda, 13:33:21
Utolért engem is a klíma csöcs.
Azt csinálja, hogy megy kb fél óráig, majd egyszer csak ugyanolyan ventillátor sebességnél kifogy belőle a hideg, és tolja a kinti levegőt, vagy valami langyit. Belső keringetés, stb nem segít. Auto és manual módban is ezt csinálja. De amíg műxik, addig hibátlan, lefagyasztja a fejem.
Majd mondjuk 10 percre leállítom a kocsit, és akkor újra OK fél órára. Csak sima klíma ki/be nem segít, de egy 10 perces leállítás igen. A ventillátor amikor jön a hideg, pörög, mint állat, és ha jól hallottam tegnap a dugóban, akkor nem megy, mikor már meleget tol, ergo a venti áll le egy idő után valamiért.
Merre induljak el? Túlmelegszik a venti? Nem tudom mennyi géz van benne, sose nézettem még.
pedig ez gáz gyanús. És ugye nem elég utántölteni, mert a hiányzó elszökött valahol
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: klimaanlage
«
Új hozzászólás #11406 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:45:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.04 szerda, 13:44:14
Nem lehet, hogy túlhűt, és elfagy a belső hőcserélőd? Kis állás után kiolvad, mehetsz tovább.
AndyA
De valószínű. Ha kevés a gáz, akkor tudnak elfagyni egyes részek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: klimaanlage
«
Új hozzászólás #11407 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:49:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.07.04 szerda, 13:45:41
De valószínű. Ha kevés a gáz, akkor tudnak elfagyni egyes részek...
Kösz a gyors válaszokat!
Hol tudom ezt ellenőrizni? (fagyás)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: klimaanlage
«
Új hozzászólás #11408 Dátum:
2012.07.04 szerda, 14:01:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.04 szerda, 13:33:21
Utolért engem is a klíma csöcs.
Én inkább a túl-sok-a-gáz elmélet híve vagyok. Esetleg a szűrő dugult el.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11409 Dátum:
2012.07.04 szerda, 15:08:05 »
Szerintem elbogarasodas/elkoszolodas sokunk problemaja. Menetkozben a menetszel is hut, acsorogva meg mar keves a ventilator.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11410 Dátum:
2012.07.04 szerda, 15:25:35 »
engem tavaly a klímás hazaküldött, hogy előbb mossam ki/át bogároldóval, majd slaggal a klímahűtő, mert 10-ből 9-szer ez a probléma.
Nem ez volt.. A gáz volt kaki benne, pedig a nyomás megvolt. lecserélte és jött a cidri
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11411 Dátum:
2012.07.04 szerda, 16:31:56 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.04 szerda, 15:25:35
engem tavaly a klímás hazaküldött, hogy előbb mossam ki/át bogároldóval, majd slaggal a klímahűtő, mert 10-ből 9-szer ez a probléma.
Nem ez volt.. A gáz volt kaki benne, pedig a nyomás megvolt. lecserélte és jött a cidri
passzus,elrontottad a gázt?
minta szőke nő.egy csapagygolyot is tönkre tud tenni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11412 Dátum:
2012.07.04 szerda, 16:51:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.04 szerda, 12:37:42
Majdnem. Ha Eco módba kapcsolod, akkor a klímakompreszzor nélkül próbálja a kinti levegővel és fűtéssel tartani a beállított hőmérsékletet. Ha A/C módba kapcsolod, akkor engedélyezed a kompresszor bekapcsolását - de ha nem kell, akkor nem fogja járatni.
AndyA
Szia!
Ez az ECO mód a másik. Nekem még soha nem írta ki a kijelző ezt az eco dolgot, pedig végig nyomkodtam már mindent ahogy olvastam
Egyébként most jöttem haza. Amikor elindultam itthonról AC gomb be és lo fokozat, kb egy órát autóztam, végig volt hűtésem. Megérkeztem, ahova mentem, majd kb egy óra múlva indultam haza, de hazafele már megint nem kapcsolt be, pedig hozzá sem nyúltam semmihez. Utána próbálkoztam ki be kapcsoltam az AC-t is de semmi
Kezdem érteni mi az a feel the difference. A teszt továbbra sem működik, most a kijelző teszt sem működött, asszem holnap szétkapom hátha kontakt, bár minden gom reagál ahogy a kijelzőt nézem.
Amúgy ezt az ECO módot a FL előtti is tudja? ki kéne írnija az ECO szót a kijelzőre vagy ez csak egy economy működés forma?
köszike előre is
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11413 Dátum:
2012.07.04 szerda, 16:52:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.04 szerda, 12:49:12
Ezt próbáld ki: belső keringetés bekapcs, majd ki. És elkezd hűteni. Legalábbis nálam.
Szia!
próbáltam semmi sajna (:
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11414 Dátum:
2012.07.04 szerda, 17:00:34 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.07.04 szerda, 16:51:08
Szia!
Ez az ECO mód a másik. Nekem még soha nem írta ki a kijelző ezt az eco dolgot, pedig végig nyomkodtam már mindent ahogy olvastam
Egyébként most jöttem haza. Amikor elindultam itthonról AC gomb be és lo fokozat, kb egy órát autóztam, végig volt hűtésem. Megérkeztem, ahova mentem, majd kb egy óra múlva indultam haza, de hazafele már megint nem kapcsolt be, pedig hozzá sem nyúltam semmihez. Utána próbálkoztam ki be kapcsoltam az AC-t is de semmi
Kezdem érteni mi az a feel the difference. A teszt továbbra sem működik, most a kijelző teszt sem működött, asszem holnap szétkapom hátha kontakt, bár minden gom reagál ahogy a kijelzőt nézem.
Amúgy ezt az ECO módot a FL előtti is tudja? ki kéne írnija az ECO szót a kijelzőre vagy ez csak egy economy működés forma?
köszike előre is
Vagy kiírja, hogy A/C, vagy a gazdaságos üzemmódban van. Ez utóbbit úgy jelzi, hogy nincs A/C felirat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11415 Dátum:
2012.07.04 szerda, 17:08:06 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.07.04 szerda, 16:51:08
Szia!
Ez az ECO mód a másik. Nekem még soha nem írta ki a kijelző ezt az eco dolgot, pedig végig nyomkodtam már mindent ahogy olvastam
Egyébként most jöttem haza. Amikor elindultam itthonról AC gomb be és lo fokozat, kb egy órát autóztam, végig volt hűtésem. Megérkeztem, ahova mentem, majd kb egy óra múlva indultam haza, de hazafele már megint nem kapcsolt be, pedig hozzá sem nyúltam semmihez. Utána próbálkoztam ki be kapcsoltam az AC-t is de semmi
Kezdem érteni mi az a feel the difference. A teszt továbbra sem működik, most a kijelző teszt sem működött, asszem holnap szétkapom hátha kontakt, bár minden gom reagál ahogy a kijelzőt nézem.
Amúgy ezt az ECO módot a FL előtti is tudja? ki kéne írnija az ECO szót a kijelzőre vagy ez csak egy economy működés forma?
köszike előre is
FL előttiben nincs eco
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11416 Dátum:
2012.07.04 szerda, 18:07:56 »
Köszi srácok, úgy látszik ez annyira gazdaságos, hogy nem hűt!
tényleg nem tudom mi lehet a baja, csak azért idegesít, mert utálom ezeket a hibákat, hogy egyszer jó egyszer nem, és nem tudja az ember mi lehet a baja.
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11417 Dátum:
2012.07.04 szerda, 18:08:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.04 szerda, 16:31:56
passzus,elrontottad a gázt?
minta szőke nő.egy csapagygolyot is tönkre tud tenni.....
el. azaz le.
lofaxt, szal amit beletöltöttek x éve, az nem volt kóser, de lehet ser volt, csak nem kó. hűtött kó, vagy ser.
szőke nő meg erős hüvelyizomzattal akár a csapágygolyót is..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11418 Dátum:
2012.07.04 szerda, 18:12:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.04 szerda, 17:00:34
Vagy kiírja, hogy A/C, vagy a gazdaságos üzemmódban van. Ez utóbbit úgy jelzi, hogy nincs A/C felirat.
AndyA
ez aztán a döfi, dekódolhatja az ember, mikor eko, meg mikor hűt. faxa egyértelmű. csípem a mérnököket ennél a cégnél (is)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: klimaanlage
«
Új hozzászólás #11419 Dátum:
2012.07.04 szerda, 19:40:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.04 szerda, 14:01:19
Én inkább a túl-sok-a-gáz elmélet híve vagyok. Esetleg a szűrő dugult el.
És az hol van pontosan?
Illetve miért van akkor az, hogy hibátlanul működik kb 20-30 percig, függetlenül attól, hogy dugóban állok, vagy országúton megyek?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: klimaanlage
«
Új hozzászólás #11420 Dátum:
2012.07.04 szerda, 19:54:52 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.04 szerda, 19:40:55
És az hol van pontosan?
Illetve miért van akkor az, hogy hibátlanul működik kb 20-30 percig, függetlenül attól, hogy dugóban állok, vagy országúton megyek?
A kompresszor után kellene lennie valahol. Az elmélet az, hogy a szűkítés után párolog el a gáz, ott vonja el a hőt, és ott kezd el fagyasztani, és el is dugíthatja a csövet.
Ez csak egy elmélet, és nem biztos, hogy megállná a napfény próbáját.
Mindenesetre, amikor megszűnik a hűtés, végignézném a csöveket, hátha látok valahol jeget az egyik csövön.
De egyszerűbb lenne elvinni egy klímáshoz, az szvsz rögtön tudja, mi a baj.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11421 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:01:17 »
Van egy kis gondom, illetve nem is olyan kicsi.
Mivel nem hütött rendesen a klima, elmentem a klimáshoz.
Srác megnézte gáz van a rendszerben. Be is kapcsol. Az egyetlen hiba, hogy a ventillátor nem megy.
Mindta, hogy ventillátor nélkül ne használjam, mert megfőzöm a klimakompresszort.
Biztositék csere megvolt itthon, de igy sem megy.
Illetve nem tudom, hogy a normál hűtő ventillátora működik -e?
Nekem ugyanis két ventillátor van.
A segitség ott kellene vajon mi lehet a hiba?
Illetve, hogy lehet ellenörizni, hogy a normál hütő ventillátor működik e?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11422 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:05:43 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.07.04 szerda, 21:01:17
Van egy kis gondom, illetve nem is olyan kicsi.
Mivel nem hütött rendesen a klima, elmentem a klimáshoz.
Srác megnézte gáz van a rendszerben. Be is kapcsol. Az egyetlen hiba, hogy a ventillátor nem megy.
Mindta, hogy ventillátor nélkül ne használjam, mert megfőzöm a klimakompresszort.
Biztositék csere megvolt itthon, de igy sem megy.
Illetve nem tudom, hogy a normál hűtő ventillátora működik -e?
Nekem ugyanis két ventillátor van.
A segitség ott kellene vajon mi lehet a hiba?
Illetve, hogy lehet ellenörizni, hogy a normál hütő ventillátor működik e?
Ha nem volt mostanában levéve az akksi sarud, próbáld meg, mert nekem egyszer így lett javítva és azóta is megy.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11423 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:55:44 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.04 szerda, 18:12:27
ez aztán a döfi, dekódolhatja az ember, mikor eko, meg mikor hűt. faxa egyértelmű. csípem a mérnököket ennél a cégnél (is)
A/C vagy nem A/C. Klíma vagy nem klíma. Mi ezzel a baj?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11424 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:07:07 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.07.04 szerda, 12:11:39
Klíma ügyben nem találom a megoldást, tegnap úgy teszteltem, hogy LO fokozat, klíma gomb be, így mivel nem kapcsolgat ki ha eléri a hőfokot jónak tűnik. Ha viszont beállítom pl 22 °C -ra és eléri ,ugye kikapcsol, akkor már nem kapcsolbe újra, és akkor már a klíma gombot is hiába nyomom akkor se. Az alapjárat megemelkedik, és a hűtő venti is bekapcsol, de csak a meleget fújja. Olyan mintha a kuplung nem húzna be újra, nem hallani a kattanó hangot sem.
A klíma tesztet sem értem. Egyedül amit meg tudok csinálni vele az a kijelző teszt (off-lábtér-auto gomb) ,de azt is csak akkor ha kedve van hozzá, ahol verzió számot illetve hiba kódot kellene kapnom az a teszt el sem indul. (off-lábtér-majd a felfele fújó gomb), erre nem reagál semmit. Ma ha autókázom kicsit hosszabban mint tegnap akkor a lo fokozat és klíma gombos verziót kipróbálom, hogy az marad-e vagy egy idő múlva az is feladja.
üdv.,
de akkor mit csináljak vel, hogy menjen, mert ez 300km hol be és hol ki kapcsol
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11425 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:25:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.04 szerda, 21:05:43
Ha nem volt mostanában levéve az akksi sarud, próbáld meg, mert nekem egyszer így lett javítva és azóta is megy.
[/quote
Levettem fél óra negyven percre.
Sajna nem vált be a dolog.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11426 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:41:16 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.04 szerda, 12:21:51
Folyamatos haladásnál sincs hűtés? Nálam csak tötymörgésnél, vagy állóhelyzetben nem tudja a hideget (motor üzemmeleg állapotában).
Ma lesz kiszedve a hűtő, és tisztítás/bogártalanítás lesz a hűtőn és a klímahűtőn is.
Meg volt a tisztitas, de ugy nez ki, hogy nem oldotta meg a klima problemat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11427 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:57:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.04 szerda, 22:41:16
Meg volt a tisztitas, de ugy nez ki, hogy nem oldotta meg a klima problemat.
Az elpárologtatót tisztítottad, vagy a külső hűtőt, ami a motortérben van?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11428 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 08:09:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.07.04 szerda, 22:57:09
Az elpárologtatót tisztítottad, vagy a külső hűtőt, ami a motortérben van?
A klímahűtőn simán át lehetett látni, nem volt elkoszolódva, ellenben a fő hűtővel, ami ki lett takarítva.
Elpárologtatóhoz nem nyúltunk. Arról azt sem tudom hol van, hogyan kell tisztítsam.
(Vik számát átküldené nekem valaki pü-ben, mert otthon hagytam a mobilom)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11429 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 11:55:44 »
Sziasztok!
Na a hiba bennem volt hogy nem tudtam kiolvasni a hibát, túl hosszú ideig nyomtam a gombokat szerintem. 2 hibát ír ki a klíma az egyik a 1242, a másik a 1676.
Valakinek van tapasztalata a javítással kapcsolatban? A 1676-ra azt írja hogy alacsony töltés, azt ma megnézem mennyivel tölt, de nem hiszem, hogy 9v alatt lenne, itt ugye erre a töltésre gondolnak amit a generátor lead?
a 1242 az meg valami motor, de arról meg azt olvastam,hogy kiírja akkor is, ha az nem rossz.
Előre is köszi, sziasztok
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11430 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 12:24:56 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.07.05 csütörtök, 11:55:44
Na a hiba bennem volt hogy nem tudtam kiolvasni a hibát, túl hosszú ideig nyomtam a gombokat szerintem. 2 hibát ír ki a klíma az egyik a 1242, a másik a 1676.
Valakinek van tapasztalata a javítással kapcsolatban? A 1676-ra azt írja hogy alacsony töltés, azt ma megnézem mennyivel tölt, de nem hiszem, hogy 9v alatt lenne, itt ugye erre a töltésre gondolnak amit a generátor lead?
a 1242 az meg valami motor, de arról meg azt olvastam,hogy kiírja akkor is, ha az nem rossz.
Nem a gázra gondol? Hogy kevés?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11431 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 12:34:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.05 csütörtök, 12:24:56
Nem a gázra gondol? Hogy kevés?
Szia!
Ezt találtam rá :
"B1676 Insufficient battery voltage Battery voltage not in the range 9 - 16V"
töltve 2 hónapja volt, egyik ismerősöm klímás,ő csinálta nekem, fel lett töltve előtte valami gázzal, nézte, hogy a nyomás nem esik -e le, utána le lett vákuumozva és úgy töltötte fel, így gondolom azzal nincs gond, de jövő héten megkérem nézzen rá.
Lehet a generátorom kezd megmakkanni? du megnézem a teszttel, mennyit tölt a generátor bekapcsolt klímával. Lehet leesik 9v alá.
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Klíma
«
Új hozzászólás #11432 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 18:49:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.04 szerda, 22:41:16
Meg volt a tisztitas, de ugy nez ki, hogy nem oldotta meg a klima problemat.
Szóval.....
A jelenség: A nagy melegben jött elő. A klíma működik amikor normálisan haladok az autóval (van menetszél hűtés), majd amikor araszolás van (forgalom miatt), vagy lámpánál állok, vagy parkoláskor járatom, akkor egyszer csak megszűnik a hideg levegő fújás. Mármint fújás van, csak nem hideg. Mindez üzem meleg állapotban. Ha kikapcsolom néhány percre és elindulok, majd újra be, akkor megint fújja rendesen a hideget.
Amiket már kiszűrtünk: Motor nem melegszik túl (tehát vízpumpa jó) 84-85 fok, termosztát megfelelően nyit-zár, klíma töltöttsége jó, vákum próba OK, hűtők kitisztítva / levegő áramlás biztosítva, ventilátor jár, kompresszort hallom hogy kapcsol, töltésem jó, akku új, klímateszt nem ír ki hibát.
Itt elakadtam, és nem tudom hol keressem tovább a hiba okát.
Egyre jobban bosszant. Vik csak másfél hét múlva tudja megnézni, viszont hétfőn elutazunk egy hétre és nem szeretném, hogy a család kínlódjon az autóban.
Nem tudom a ventilátor működési elvét a klíma tekintetében.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11433 Dátum:
2012.07.06 péntek, 08:32:18 »
Szép jó reggelt!
Tegnap a műszer tesztet mecsináltam, 13,8- 13,9 V között van a töltésem. A fent említett hiba kódokat töröltem, mostmár hibát nem ad a klíma, tehát lehet ez a kód régebben tárolódott.
A lényeg, hogy továbbra sem hűt. Na sebaj, nemsokára vége a nyárnak (:
Üdv.,
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
polgab
Vendég
Válasz: Klíma
«
Új hozzászólás #11434 Dátum:
2012.07.06 péntek, 08:58:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.05 csütörtök, 18:49:48
Szóval.....
A jelenség: A nagy melegben jött elő. A klíma működik amikor normálisan haladok az autóval (van menetszél hűtés), majd amikor araszolás van (forgalom miatt), vagy lámpánál állok, vagy parkoláskor járatom, akkor egyszer csak megszűnik a hideg levegő fújás. Mármint fújás van, csak nem hideg. Mindez üzem meleg állapotban. Ha kikapcsolom néhány percre és elindulok, majd újra be, akkor megint fújja rendesen a hideget.
Amiket már kiszűrtünk: Motor nem melegszik túl (tehát vízpumpa jó) 84-85 fok, termosztát megfelelően nyit-zár, klíma töltöttsége jó, vákum próba OK, hűtők kitisztítva / levegő áramlás biztosítva, ventilátor jár, kompresszort hallom hogy kapcsol, töltésem jó, akku új, klímateszt nem ír ki hibát.
Itt elakadtam, és nem tudom hol keressem tovább a hiba okát.
Egyre jobban bosszant. Vik csak másfél hét múlva tudja megnézni, viszont hétfőn elutazunk egy hétre és nem szeretném, hogy a család kínlódjon az autóban.
Nem tudom a ventilátor működési elvét a klíma tekintetében.
a ventillátor nálam mindig bekapcsol ha klima rajta van és áll/lassú tempóban megy az autó,
amikor lámpához érek hallani, hogy felpörög, meg rázza is az autót
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11435 Dátum:
2012.07.06 péntek, 14:44:22 »
arra mi a legegyszerűbb megoldás hogy az első szivargyujtúban csak gyújtás ráadásával legyen áram és ne állandóan?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
polgab
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11436 Dátum:
2012.07.06 péntek, 14:53:52 »
Idézetet írta: netcore - 2012.07.06 péntek, 14:44:22
arra mi a legegyszerűbb megoldás hogy az első szivargyujtúban csak gyújtás ráadásával legyen áram és ne állandóan?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujt%C3%B3-tudt%C3%A1tok
!%3F
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Klíma
«
Új hozzászólás #11437 Dátum:
2012.07.06 péntek, 15:14:37 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.05 csütörtök, 18:49:48
Szóval.....
A jelenség: A nagy melegben jött elő. A klíma működik amikor normálisan haladok az autóval (van menetszél hűtés), majd amikor araszolás van (forgalom miatt), vagy lámpánál állok, vagy parkoláskor járatom, akkor egyszer csak megszűnik a hideg levegő fújás. Mármint fújás van, csak nem hideg. Mindez üzem meleg állapotban. Ha kikapcsolom néhány percre és elindulok, majd újra be, akkor megint fújja rendesen a hideget.
Amiket már kiszűrtünk: Motor nem melegszik túl (tehát vízpumpa jó) 84-85 fok, termosztát megfelelően nyit-zár, klíma töltöttsége jó, vákum próba OK, hűtők kitisztítva / levegő áramlás biztosítva, ventilátor jár, kompresszort hallom hogy kapcsol, töltésem jó, akku új, klímateszt nem ír ki hibát.
Itt elakadtam, és nem tudom hol keressem tovább a hiba okát.
Egyre jobban bosszant. Vik csak másfél hét múlva tudja megnézni, viszont hétfőn elutazunk egy hétre és nem szeretném, hogy a család kínlódjon az autóban.
Nem tudom a ventilátor működési elvét a klíma tekintetében.
pl1.:összeégett ventillátor csatlakozó, szakad előtét ellenállás, ami a motorhűtés (klímahűtés) mértékét befolyásolja, nem tudja az ecu kapcsolni a ventit
pl2.:valamelyik klímaköri nyomásszabályozó szelep hibája
pl3: szárítószűrő gond: koszos, vizes (szárítószűrő a jobb kerékjárati ív előtt)
javaslom hogy nézz rá diaggal a klíma PID-ekre (szkenikszel + fejlett ford csomag, ha nem vili, hívj), abból kijön, hogy miért áll le. Látod a klíma ki-be állapotot, nyomáskapcsolókat, stb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11438 Dátum:
2012.07.06 péntek, 16:27:48 »
Idézetet írta: polgab - 2012.07.06 péntek, 14:53:52
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujt%C3%B3-tudt%C3%A1tok
!%3F
köszi nem is láttam h wikiben bennevan :$
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11439 Dátum:
2012.07.06 péntek, 17:05:59 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.04 szerda, 10:34:54
Több oka is van. Az egyik az, hogy csak így tudja szabályozni a teljesítményt. Ha állandóan menne, kb 0-ra hűtené le az utasteret. Úgy lehetne szabályozni, hogy nem a belsőégésű motor, hanem egy villanymotor hajtaná, aminek tudnád szabályozni a fordulatszámát. Az inverteres klímák nagyjából így működnek.
A másik oka az, hogy próbálja óvni az egészséged, nem adja rá rögtön a teljes hűtőteljesítményt, hanem csak később. Vagyis az ok, hogy ne fázz meg.
Próbáltam a tesztet(klimateszt a wikiből) de olyan hibakód jött ki ami nem szerepel a táblázatban, hol tudok hibakód után egy kicsit nyomozni?
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11440 Dátum:
2012.07.06 péntek, 17:12:32 »
Idézetet írta: loloka85 - 2012.07.06 péntek, 17:05:59
Próbáltam a tesztet(klimateszt a wikiből) de olyan hibakód jött ki ami nem szerepel a táblázatban, hol tudok hibakód után egy kicsit nyomozni?
Egyrészt gugli, másrészt meg írd ide...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11441 Dátum:
2012.07.06 péntek, 18:46:27 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.06 péntek, 17:12:32
Egyrészt gugli, másrészt meg írd ide...
boccs de hülyeséget mondtam, mert a gyáriszámot írta ki nem a hibakódot, mikor azt akartam, hogy kiírja a hiba kódot akkor mindent kijelzett.
Valamit el rontottam volna?
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11442 Dátum:
2012.07.06 péntek, 18:50:19 »
Idézetet írta: loloka85 - 2012.07.06 péntek, 18:46:27
boccs de hülyeséget mondtam, mert a gyáriszámot írta ki nem a hibakódot, mikor azt akartam, hogy kiírja a hiba kódot akkor mindent kijelzett.
Valamit el rontottam volna?
Ezt nézted? Milyen évjáratú a géped?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11443 Dátum:
2012.07.06 péntek, 18:53:26 »
Sziasztok!
Holnap kicsit bütykölöm az autót, szívósor herélés stb, ránéznék a klímámra is. A hibakódot töröltem tegnap, de ma újra bedobta és persze nem jó a hűtés.
"B1242 / 9242 A belsőlevegő-keringetés csappantyú beavatkozóelem áramköre hibás" ezt a bizonyos belső levegő csappantyú izét merre találom? Rámérnék, hátha.
Egyébként ez az alkatrész lenne az?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11157&option=com_virtuemart&Itemid=26#garancia-tab
előre is köszi
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11444 Dátum:
2012.07.06 péntek, 19:35:16 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.07.06 péntek, 18:53:26
Sziasztok!
Holnap kicsit bütykölöm az autót, szívósor herélés stb, ránéznék a klímámra is. A hibakódot töröltem tegnap, de ma újra bedobta és persze nem jó a hűtés.
"B1242 / 9242 A belsőlevegő-keringetés csappantyú beavatkozóelem áramköre hibás" ezt a bizonyos belső levegő csappantyú izét merre találom? Rámérnék, hátha.
Egyébként ez az alkatrész lenne az?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11157&option=com_virtuemart&Itemid=26#garancia-tab
előre is köszi
Én a bontottat választanám, mivel nem bízom a gyári újban. Mondjuk a klubtagok megszívták, mert nekik drágább.
Bocs, meleg van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11445 Dátum:
2012.07.06 péntek, 19:58:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.06 péntek, 19:35:16
Én a bontottat választanám, mivel nem bízom a gyári újban. Mondjuk a klubtagok megszívták, mert nekik drágább.
Bocs, meleg van.
(:
Na az ár az nem biztos, ma rendeltem tőlük alkatrészt, hívtak, hogy mehetek érte, Így is tettem, amikor mondták az árat mondom a neten nem ennyi volt, hanem olcsóbb. Mondta a srác, hogy bocsi elcseszte a megrendelést , nem azt rendelte, hanem egy másik gyártóét, ezért drágább picit. Pár száz forint volt csak a diffi, mondom nem gáz elhozom, holnap már cserélni akarom a szilent-et. Hazaértem, gondoltam megnézem, hogy ezért az árért melyik fajta lett akkor. Olyan áron mint amennyiért a végén kaptam az alkatrészt nincs is a neten rendelhető (: Na akkor erre mondják, hogy az árak csak tájékoztató jellegűek?
De visszakanyarodva az eredeti kérdéshez, ez lehet az az alkatrész ami nálam "talán" rossz?
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11446 Dátum:
2012.07.06 péntek, 20:14:47 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.07.06 péntek, 19:58:55
(:
Na az ár az nem biztos, ma rendeltem tőlük alkatrészt, hívtak, hogy mehetek érte, Így is tettem, amikor mondták az árat mondom a neten nem ennyi volt, hanem olcsóbb. Mondta a srác, hogy bocsi elcseszte a megrendelést , nem azt rendelte, hanem egy másik gyártóét, ezért drágább picit. Pár száz forint volt csak a diffi, mondom nem gáz elhozom, holnap már cserélni akarom a szilent-et. Hazaértem, gondoltam megnézem, hogy ezért az árért melyik fajta lett akkor. Olyan áron mint amennyiért a végén kaptam az alkatrészt nincs is a neten rendelhető (: Na akkor erre mondják, hogy az árak csak tájékoztató jellegűek?
De visszakanyarodva az eredeti kérdéshez, ez lehet az az alkatrész ami nálam "talán" rossz?
Az "áramköre hibás" szerintem zárlatot vagy szakadást jelenthet. Nem feltétlenül az alkatrész rossz, lehet kábel vagy csatlakozó hiba is. Persze mitől?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11447 Dátum:
2012.07.06 péntek, 20:38:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.06 péntek, 20:14:47
Az "áramköre hibás" szerintem zárlatot vagy szakadást jelenthet. Nem feltétlenül az alkatrész rossz, lehet kábel vagy csatlakozó hiba is. Persze mitől?
Hát ezaz, na holnap megnézem hátha (:
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Klíma
«
Új hozzászólás #11448 Dátum:
2012.07.06 péntek, 23:25:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.06 péntek, 15:14:37
pl1.:összeégett ventillátor csatlakozó, szakad előtét ellenállás, ami a motorhűtés (klímahűtés) mértékét befolyásolja, nem tudja az ecu kapcsolni a ventit
pl2.:valamelyik klímaköri nyomásszabályozó szelep hibája
pl3: szárítószűrő gond: koszos, vizes (szárítószűrő a jobb kerékjárati ív előtt)
javaslom hogy nézz rá diaggal a klíma PID-ekre (szkenikszel + fejlett ford csomag, ha nem vili, hívj), abból kijön, hogy miért áll le. Látod a klíma ki-be állapotot, nyomáskapcsolókat, stb.
Holnap (szombaton hívlak).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11449 Dátum:
2012.07.07 szombat, 09:43:11 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.06 péntek, 18:50:19
Ezt nézted? Milyen évjáratú a géped?
Mit kellet volna néznem? egyébként 2004-es évjárat.
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ