Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:33:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11165628 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:28:34 »

Folyamatos haladásnál sincs hűtés? Nálam csak tötymörgésnél, vagy állóhelyzetben nem tudja a hideget (motor üzemmeleg állapotában).
Ma lesz kiszedve a hűtő, és tisztítás/bogártalanítás lesz a hűtőn és a klímahűtőn is.

Szia!

Folyamatos haladásnál is csak addig amig el nem éri a hőfokot és ki nem kapcsol, utána már csak ritkán kapcsol vissza, de inkább mostmár soha ):

Erősítsetek meg azért nem én vagyok a hülye,  az ac gombot csak akkor kell benyomnom, ha folyamatosan akarom használni a klímát, hogy ne kapcsoljon ki ugye? normál esetben elég ha be van állítva egy hőfok azt kéne tartania az AC gomb benyomása nélkül ugye?
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:37:42 »

Szia!

Folyamatos haladásnál is csak addig amig el nem éri a hőfokot és ki nem kapcsol, utána már csak ritkán kapcsol vissza, de inkább mostmár soha ):

Erősítsetek meg azért nem én vagyok a hülye,  az ac gombot csak akkor kell benyomnom, ha folyamatosan akarom használni a klímát, hogy ne kapcsoljon ki ugye? normál esetben elég ha be van állítva egy hőfok azt kéne tartania az AC gomb benyomása nélkül ugye?

Majdnem. Ha Eco módba kapcsolod, akkor a klímakompreszzor nélkül próbálja a kinti levegővel és fűtéssel tartani a beállított hőmérsékletet. Ha A/C módba kapcsolod, akkor engedélyezed a kompresszor bekapcsolását - de ha nem kell, akkor nem fogja járatni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:49:12 »

Folyamatos haladásnál sincs hűtés? Nálam csak tötymörgésnél, vagy állóhelyzetben nem tudja a hideget (motor üzemmeleg állapotában).
Ma lesz kiszedve a hűtő, és tisztítás/bogártalanítás lesz a hűtőn és a klímahűtőn is.

Ezt próbáld ki: belső keringetés bekapcs, majd ki. És elkezd hűteni. Legalábbis nálam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:33:21 »

Utolért engem is a klíma csöcs.
Azt csinálja, hogy megy kb fél óráig, majd egyszer csak ugyanolyan ventillátor sebességnél kifogy belőle a hideg, és tolja a kinti levegőt, vagy valami langyit. Belső keringetés, stb nem segít. Auto és manual módban is ezt csinálja. De amíg műxik, addig hibátlan, lefagyasztja a fejem.
Majd mondjuk 10 percre leállítom a kocsit, és akkor újra OK fél órára. Csak sima klíma ki/be nem segít, de egy 10 perces leállítás igen. A ventillátor amikor jön a hideg, pörög, mint állat, és ha jól hallottam tegnap a dugóban, akkor nem megy, mikor már meleget tol, ergo a venti áll le egy idő után valamiért.
Merre induljak el? Túlmelegszik a venti? Nem tudom mennyi géz van benne, sose nézettem még.  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:44:14 »

Utolért engem is a klíma csöcs.
Azt csinálja, hogy megy kb fél óráig, majd egyszer csak ugyanolyan ventillátor sebességnél kifogy belőle a hideg, és tolja a kinti levegőt, vagy valami langyit. Belső keringetés, stb nem segít. Auto és manual módban is ezt csinálja. De amíg műxik, addig hibátlan, lefagyasztja a fejem.
Majd mondjuk 10 percre leállítom a kocsit, és akkor újra OK fél órára. Csak sima klíma ki/be nem segít, de egy 10 perces leállítás igen. A ventillátor amikor jön a hideg, pörög, mint állat, és ha jól hallottam tegnap a dugóban, akkor nem megy, mikor már meleget tol, ergo a venti áll le egy idő után valamiért.
Merre induljak el? Túlmelegszik a venti? Nem tudom mennyi géz van benne, sose nézettem még.  vigyor3

Nem lehet, hogy túlhűt, és elfagy a belső hőcserélőd? Kis állás után kiolvad, mehetsz tovább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:45:04 »

Utolért engem is a klíma csöcs.
Azt csinálja, hogy megy kb fél óráig, majd egyszer csak ugyanolyan ventillátor sebességnél kifogy belőle a hideg, és tolja a kinti levegőt, vagy valami langyit. Belső keringetés, stb nem segít. Auto és manual módban is ezt csinálja. De amíg műxik, addig hibátlan, lefagyasztja a fejem.
Majd mondjuk 10 percre leállítom a kocsit, és akkor újra OK fél órára. Csak sima klíma ki/be nem segít, de egy 10 perces leállítás igen. A ventillátor amikor jön a hideg, pörög, mint állat, és ha jól hallottam tegnap a dugóban, akkor nem megy, mikor már meleget tol, ergo a venti áll le egy idő után valamiért.
Merre induljak el? Túlmelegszik a venti? Nem tudom mennyi géz van benne, sose nézettem még.  vigyor3

pedig ez gáz gyanús. És ugye nem elég utántölteni, mert a hiányzó elszökött valahol
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:45:41 »

Nem lehet, hogy túlhűt, és elfagy a belső hőcserélőd? Kis állás után kiolvad, mehetsz tovább.

AndyA

De valószínű. Ha kevés a gáz, akkor tudnak elfagyni egyes részek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:49:36 »

De valószínű. Ha kevés a gáz, akkor tudnak elfagyni egyes részek...
Kösz a gyors válaszokat!
Hol tudom ezt ellenőrizni? (fagyás)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2012.07.04 szerda, 14:01:19 »

Utolért engem is a klíma csöcs.

Én inkább a túl-sok-a-gáz elmélet híve vagyok. Esetleg a szűrő dugult el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2012.07.04 szerda, 15:08:05 »

Szerintem elbogarasodas/elkoszolodas sokunk problemaja. Menetkozben a menetszel is hut, acsorogva meg mar keves a ventilator.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2012.07.04 szerda, 15:25:35 »

engem tavaly a klímás hazaküldött, hogy előbb mossam ki/át bogároldóval, majd slaggal a klímahűtő, mert 10-ből 9-szer ez a probléma.
Nem ez volt.. A gáz volt kaki benne, pedig a nyomás megvolt. lecserélte és jött a cidri Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2012.07.04 szerda, 16:31:56 »

engem tavaly a klímás hazaküldött, hogy előbb mossam ki/át bogároldóval, majd slaggal a klímahűtő, mert 10-ből 9-szer ez a probléma.
Nem ez volt.. A gáz volt kaki benne, pedig a nyomás megvolt. lecserélte és jött a cidri Smiley
passzus,elrontottad a gázt?
minta szőke nő.egy csapagygolyot is tönkre tud tenni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2012.07.04 szerda, 16:51:08 »

Majdnem. Ha Eco módba kapcsolod, akkor a klímakompreszzor nélkül próbálja a kinti levegővel és fűtéssel tartani a beállított hőmérsékletet. Ha A/C módba kapcsolod, akkor engedélyezed a kompresszor bekapcsolását - de ha nem kell, akkor nem fogja járatni.

AndyA

Szia!

Ez az ECO mód a másik. Nekem még soha nem írta ki a kijelző ezt az eco dolgot, pedig végig nyomkodtam már mindent ahogy olvastam Sad Egyébként most jöttem haza. Amikor elindultam itthonról AC gomb be és lo fokozat, kb egy órát autóztam, végig volt hűtésem. Megérkeztem, ahova mentem, majd kb egy óra múlva indultam haza, de hazafele már megint nem kapcsolt be, pedig hozzá sem nyúltam semmihez. Utána próbálkoztam ki be kapcsoltam az AC-t is de semmi Sad Kezdem érteni mi az a feel the difference. A teszt továbbra sem működik, most a kijelző teszt sem működött, asszem holnap szétkapom hátha kontakt, bár minden gom reagál ahogy a kijelzőt nézem.
Amúgy ezt az ECO módot a FL előtti is tudja? ki kéne írnija az ECO szót a kijelzőre vagy ez csak egy economy működés forma?

köszike előre is
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2012.07.04 szerda, 16:52:22 »

Ezt próbáld ki: belső keringetés bekapcs, majd ki. És elkezd hűteni. Legalábbis nálam.

Szia!
próbáltam semmi sajna (:
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2012.07.04 szerda, 17:00:34 »

Szia!

Ez az ECO mód a másik. Nekem még soha nem írta ki a kijelző ezt az eco dolgot, pedig végig nyomkodtam már mindent ahogy olvastam Sad Egyébként most jöttem haza. Amikor elindultam itthonról AC gomb be és lo fokozat, kb egy órát autóztam, végig volt hűtésem. Megérkeztem, ahova mentem, majd kb egy óra múlva indultam haza, de hazafele már megint nem kapcsolt be, pedig hozzá sem nyúltam semmihez. Utána próbálkoztam ki be kapcsoltam az AC-t is de semmi Sad Kezdem érteni mi az a feel the difference. A teszt továbbra sem működik, most a kijelző teszt sem működött, asszem holnap szétkapom hátha kontakt, bár minden gom reagál ahogy a kijelzőt nézem.
Amúgy ezt az ECO módot a FL előtti is tudja? ki kéne írnija az ECO szót a kijelzőre vagy ez csak egy economy működés forma?

köszike előre is

Vagy kiírja, hogy A/C, vagy a gazdaságos üzemmódban van. Ez utóbbit úgy jelzi, hogy nincs A/C felirat. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2012.07.04 szerda, 17:08:06 »

Szia!

Ez az ECO mód a másik. Nekem még soha nem írta ki a kijelző ezt az eco dolgot, pedig végig nyomkodtam már mindent ahogy olvastam Sad Egyébként most jöttem haza. Amikor elindultam itthonról AC gomb be és lo fokozat, kb egy órát autóztam, végig volt hűtésem. Megérkeztem, ahova mentem, majd kb egy óra múlva indultam haza, de hazafele már megint nem kapcsolt be, pedig hozzá sem nyúltam semmihez. Utána próbálkoztam ki be kapcsoltam az AC-t is de semmi Sad Kezdem érteni mi az a feel the difference. A teszt továbbra sem működik, most a kijelző teszt sem működött, asszem holnap szétkapom hátha kontakt, bár minden gom reagál ahogy a kijelzőt nézem.
Amúgy ezt az ECO módot a FL előtti is tudja? ki kéne írnija az ECO szót a kijelzőre vagy ez csak egy economy működés forma?

köszike előre is

FL előttiben nincs eco
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2012.07.04 szerda, 18:07:56 »

Köszi srácok, úgy látszik ez annyira gazdaságos, hogy nem hűt!  Wink tényleg nem tudom mi lehet a baja, csak azért idegesít, mert utálom ezeket a hibákat, hogy egyszer jó egyszer nem, és nem tudja az ember mi lehet a baja.
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2012.07.04 szerda, 18:08:54 »

passzus,elrontottad a gázt?
minta szőke nő.egy csapagygolyot is tönkre tud tenni.....
beka3
el. azaz le.  hehe
lofaxt, szal amit beletöltöttek x éve, az nem volt kóser, de lehet ser volt, csak nem kó. hűtött kó, vagy ser. Roll Eyes

szőke nő meg erős hüvelyizomzattal akár a csapágygolyót is..  action
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2012.07.04 szerda, 18:12:27 »

Vagy kiírja, hogy A/C, vagy a gazdaságos üzemmódban van. Ez utóbbit úgy jelzi, hogy nincs A/C felirat. Smiley

AndyA
ez aztán a döfi, dekódolhatja az ember, mikor eko, meg mikor hűt. faxa egyértelmű. csípem a mérnököket ennél a cégnél (is)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2012.07.04 szerda, 19:40:55 »

Én inkább a túl-sok-a-gáz elmélet híve vagyok. Esetleg a szűrő dugult el.
És az hol van pontosan?
Illetve miért van akkor az, hogy hibátlanul működik kb 20-30 percig, függetlenül attól, hogy dugóban állok, vagy országúton megyek?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2012.07.04 szerda, 19:54:52 »

És az hol van pontosan?
Illetve miért van akkor az, hogy hibátlanul működik kb 20-30 percig, függetlenül attól, hogy dugóban állok, vagy országúton megyek?

A kompresszor után kellene lennie valahol. Az elmélet az, hogy a szűkítés után párolog el a gáz, ott vonja el a hőt, és ott kezd el fagyasztani, és el is dugíthatja a csövet.
Ez csak egy elmélet, és nem biztos, hogy megállná a napfény próbáját.
Mindenesetre, amikor megszűnik a hűtés, végignézném a csöveket, hátha látok valahol jeget az egyik csövön.
De egyszerűbb lenne elvinni egy klímáshoz, az szvsz rögtön tudja, mi a baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:01:17 »

Van egy kis gondom, illetve nem is olyan kicsi.

Mivel nem hütött rendesen a klima, elmentem a klimáshoz.
Srác megnézte gáz van a rendszerben. Be is kapcsol. Az egyetlen hiba, hogy a ventillátor nem megy.
Mindta, hogy ventillátor nélkül ne használjam, mert megfőzöm a klimakompresszort.

Biztositék csere megvolt itthon, de igy sem megy.
Illetve nem tudom, hogy a normál hűtő ventillátora működik -e?
Nekem  ugyanis két ventillátor van.

A segitség ott kellene vajon mi lehet a hiba?
Illetve, hogy lehet ellenörizni, hogy a normál hütő ventillátor működik e?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:05:43 »

Van egy kis gondom, illetve nem is olyan kicsi.

Mivel nem hütött rendesen a klima, elmentem a klimáshoz.
Srác megnézte gáz van a rendszerben. Be is kapcsol. Az egyetlen hiba, hogy a ventillátor nem megy.
Mindta, hogy ventillátor nélkül ne használjam, mert megfőzöm a klimakompresszort.

Biztositék csere megvolt itthon, de igy sem megy.
Illetve nem tudom, hogy a normál hűtő ventillátora működik -e?
Nekem  ugyanis két ventillátor van.

A segitség ott kellene vajon mi lehet a hiba?
Illetve, hogy lehet ellenörizni, hogy a normál hütő ventillátor működik e?
Ha nem volt mostanában levéve az akksi sarud, próbáld meg, mert nekem egyszer így lett javítva és azóta is megy.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:55:44 »

ez aztán a döfi, dekódolhatja az ember, mikor eko, meg mikor hűt. faxa egyértelmű. csípem a mérnököket ennél a cégnél (is)

A/C vagy nem A/C. Klíma vagy nem klíma. Mi ezzel a baj?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:07:07 »

Klíma ügyben nem találom a megoldást, tegnap úgy teszteltem, hogy LO fokozat, klíma gomb be, így mivel nem kapcsolgat ki ha eléri a hőfokot jónak tűnik. Ha viszont beállítom pl 22 °C -ra és eléri ,ugye kikapcsol, akkor már nem kapcsolbe újra, és akkor már a klíma gombot is hiába nyomom akkor se. Az alapjárat megemelkedik, és a hűtő venti is bekapcsol, de csak a meleget fújja. Olyan mintha a kuplung nem húzna be újra, nem hallani a kattanó hangot sem.

A klíma tesztet sem értem. Egyedül amit meg tudok csinálni vele az a kijelző teszt (off-lábtér-auto gomb) ,de azt is csak akkor ha kedve van hozzá, ahol verzió számot illetve hiba kódot kellene kapnom az a teszt el sem indul. (off-lábtér-majd a felfele fújó gomb), erre nem reagál semmit. Ma ha autókázom kicsit hosszabban mint tegnap akkor a lo fokozat és klíma gombos verziót kipróbálom, hogy az marad-e vagy egy idő múlva az is feladja.

üdv.,

de akkor mit csináljak vel, hogy menjen, mert ez 300km hol be és hol ki kapcsol
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:25:38 »

Ha nem volt mostanában levéve az akksi sarud, próbáld meg, mert nekem egyszer így lett javítva és azóta is megy.
[/quote

Levettem fél óra negyven percre.
Sajna nem vált be a dolog.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:41:16 »

Folyamatos haladásnál sincs hűtés? Nálam csak tötymörgésnél, vagy állóhelyzetben nem tudja a hideget (motor üzemmeleg állapotában).
Ma lesz kiszedve a hűtő, és tisztítás/bogártalanítás lesz a hűtőn és a klímahűtőn is.

Meg volt a tisztitas, de ugy nez ki, hogy nem oldotta meg a klima problemat.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:57:09 »

Meg volt a tisztitas, de ugy nez ki, hogy nem oldotta meg a klima problemat.

Az elpárologtatót tisztítottad, vagy a külső hűtőt, ami a motortérben van?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 08:09:15 »

Az elpárologtatót tisztítottad, vagy a külső hűtőt, ami a motortérben van?
A klímahűtőn simán át lehetett látni, nem volt elkoszolódva, ellenben a fő hűtővel, ami ki lett takarítva.
Elpárologtatóhoz nem nyúltunk. Arról azt sem tudom hol van, hogyan kell tisztítsam.


(Vik számát átküldené nekem valaki pü-ben, mert otthon hagytam a mobilom)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 11:55:44 »

Sziasztok!

Na a hiba bennem volt hogy nem tudtam kiolvasni a hibát, túl hosszú ideig nyomtam a gombokat szerintem. 2 hibát ír ki a klíma az egyik a 1242, a másik a 1676.

Valakinek van tapasztalata a javítással kapcsolatban? A 1676-ra azt írja hogy alacsony töltés, azt ma megnézem mennyivel tölt, de nem hiszem, hogy 9v alatt lenne, itt ugye erre a töltésre gondolnak amit a generátor lead?

a 1242 az meg valami motor, de arról meg azt olvastam,hogy kiírja akkor is, ha az nem rossz.

Előre is köszi, sziasztok
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:24:56 »

Na a hiba bennem volt hogy nem tudtam kiolvasni a hibát, túl hosszú ideig nyomtam a gombokat szerintem. 2 hibát ír ki a klíma az egyik a 1242, a másik a 1676.

Valakinek van tapasztalata a javítással kapcsolatban? A 1676-ra azt írja hogy alacsony töltés, azt ma megnézem mennyivel tölt, de nem hiszem, hogy 9v alatt lenne, itt ugye erre a töltésre gondolnak amit a generátor lead?

a 1242 az meg valami motor, de arról meg azt olvastam,hogy kiírja akkor is, ha az nem rossz.

Nem a gázra gondol? Hogy kevés?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:34:41 »

Nem a gázra gondol? Hogy kevés?
Szia!

Ezt találtam rá :
"B1676 Insufficient battery voltage Battery voltage not in the range 9 - 16V"

töltve 2 hónapja volt, egyik ismerősöm klímás,ő csinálta nekem, fel lett töltve előtte valami gázzal, nézte, hogy a nyomás nem esik -e le, utána le lett vákuumozva és úgy töltötte fel, így gondolom azzal nincs gond, de jövő héten megkérem nézzen rá.

Lehet a generátorom kezd megmakkanni? du megnézem a teszttel, mennyit tölt a generátor bekapcsolt klímával. Lehet leesik 9v alá.
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 18:49:48 »

Meg volt a tisztitas, de ugy nez ki, hogy nem oldotta meg a klima problemat.

Szóval.....

A jelenség: A nagy melegben jött elő. A klíma működik amikor normálisan haladok az autóval (van menetszél hűtés), majd amikor araszolás van (forgalom miatt), vagy lámpánál állok, vagy parkoláskor járatom, akkor egyszer csak megszűnik a hideg levegő fújás. Mármint fújás van, csak nem hideg. Mindez üzem meleg állapotban. Ha kikapcsolom néhány percre és elindulok, majd újra be, akkor megint fújja rendesen a hideget.

Amiket már kiszűrtünk: Motor nem melegszik túl (tehát vízpumpa jó) 84-85 fok, termosztát megfelelően nyit-zár, klíma töltöttsége jó, vákum próba OK, hűtők kitisztítva / levegő áramlás biztosítva, ventilátor jár, kompresszort hallom hogy kapcsol, töltésem jó, akku új, klímateszt nem ír ki hibát.


Itt elakadtam, és nem tudom hol keressem tovább a hiba okát.  szomoru1 Egyre jobban bosszant. Vik csak másfél hét múlva tudja megnézni, viszont hétfőn elutazunk egy hétre és nem szeretném, hogy a család kínlódjon az autóban.

Nem tudom a ventilátor működési elvét a klíma tekintetében.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2012.07.06 péntek, 08:32:18 »

Szép jó reggelt!

Tegnap a műszer tesztet mecsináltam, 13,8- 13,9 V között van a töltésem. A fent említett hiba kódokat töröltem, mostmár hibát nem ad a klíma, tehát lehet ez a kód régebben tárolódott.
A lényeg, hogy továbbra sem hűt. Na sebaj, nemsokára vége a nyárnak (:

Üdv.,
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2012.07.06 péntek, 08:58:17 »

Szóval.....

A jelenség: A nagy melegben jött elő. A klíma működik amikor normálisan haladok az autóval (van menetszél hűtés), majd amikor araszolás van (forgalom miatt), vagy lámpánál állok, vagy parkoláskor járatom, akkor egyszer csak megszűnik a hideg levegő fújás. Mármint fújás van, csak nem hideg. Mindez üzem meleg állapotban. Ha kikapcsolom néhány percre és elindulok, majd újra be, akkor megint fújja rendesen a hideget.

Amiket már kiszűrtünk: Motor nem melegszik túl (tehát vízpumpa jó) 84-85 fok, termosztát megfelelően nyit-zár, klíma töltöttsége jó, vákum próba OK, hűtők kitisztítva / levegő áramlás biztosítva, ventilátor jár, kompresszort hallom hogy kapcsol, töltésem jó, akku új, klímateszt nem ír ki hibát.


Itt elakadtam, és nem tudom hol keressem tovább a hiba okát.  szomoru1 Egyre jobban bosszant. Vik csak másfél hét múlva tudja megnézni, viszont hétfőn elutazunk egy hétre és nem szeretném, hogy a család kínlódjon az autóban.

Nem tudom a ventilátor működési elvét a klíma tekintetében.

a ventillátor nálam mindig bekapcsol ha klima rajta van és áll/lassú tempóban megy az autó,
amikor lámpához érek hallani, hogy felpörög, meg rázza is az autót  gun
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2012.07.06 péntek, 14:44:22 »

arra mi a legegyszerűbb megoldás hogy az első szivargyujtúban csak gyújtás ráadásával legyen áram és ne állandóan?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2012.07.06 péntek, 14:53:52 »

arra mi a legegyszerűbb megoldás hogy az első szivargyujtúban csak gyújtás ráadásával legyen áram és ne állandóan?

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujt%C3%B3-tudt%C3%A1tok!%3F
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2012.07.06 péntek, 15:14:37 »

Szóval.....

A jelenség: A nagy melegben jött elő. A klíma működik amikor normálisan haladok az autóval (van menetszél hűtés), majd amikor araszolás van (forgalom miatt), vagy lámpánál állok, vagy parkoláskor járatom, akkor egyszer csak megszűnik a hideg levegő fújás. Mármint fújás van, csak nem hideg. Mindez üzem meleg állapotban. Ha kikapcsolom néhány percre és elindulok, majd újra be, akkor megint fújja rendesen a hideget.

Amiket már kiszűrtünk: Motor nem melegszik túl (tehát vízpumpa jó) 84-85 fok, termosztát megfelelően nyit-zár, klíma töltöttsége jó, vákum próba OK, hűtők kitisztítva / levegő áramlás biztosítva, ventilátor jár, kompresszort hallom hogy kapcsol, töltésem jó, akku új, klímateszt nem ír ki hibát.


Itt elakadtam, és nem tudom hol keressem tovább a hiba okát.  szomoru1 Egyre jobban bosszant. Vik csak másfél hét múlva tudja megnézni, viszont hétfőn elutazunk egy hétre és nem szeretném, hogy a család kínlódjon az autóban.

Nem tudom a ventilátor működési elvét a klíma tekintetében.

pl1.:összeégett ventillátor csatlakozó, szakad előtét ellenállás, ami a motorhűtés (klímahűtés) mértékét befolyásolja, nem tudja az ecu kapcsolni a ventit
pl2.:valamelyik klímaköri nyomásszabályozó szelep hibája
pl3: szárítószűrő gond: koszos, vizes (szárítószűrő a jobb kerékjárati ív előtt)

javaslom hogy nézz rá diaggal a klíma PID-ekre (szkenikszel + fejlett ford csomag, ha nem vili, hívj), abból kijön, hogy miért áll le. Látod a klíma ki-be állapotot, nyomáskapcsolókat, stb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2012.07.06 péntek, 16:27:48 »


köszi nem is láttam h wikiben bennevan :$
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2012.07.06 péntek, 17:05:59 »

Több oka is van. Az egyik az, hogy csak így tudja szabályozni a teljesítményt. Ha állandóan menne, kb 0-ra hűtené le az utasteret. Úgy lehetne szabályozni, hogy nem a belsőégésű motor, hanem egy villanymotor hajtaná, aminek tudnád szabályozni a fordulatszámát. Az inverteres klímák nagyjából így működnek.
A másik oka az, hogy próbálja óvni az egészséged, nem adja rá rögtön a teljes hűtőteljesítményt, hanem csak később. Vagyis az ok, hogy ne fázz meg.
Próbáltam a tesztet(klimateszt a wikiből) de olyan hibakód jött ki ami nem szerepel a táblázatban, hol tudok hibakód után egy kicsit nyomozni?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2012.07.06 péntek, 17:12:32 »

Próbáltam a tesztet(klimateszt a wikiből) de olyan hibakód jött ki ami nem szerepel a táblázatban, hol tudok hibakód után egy kicsit nyomozni?

Egyrészt gugli, másrészt meg írd ide...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2012.07.06 péntek, 18:46:27 »

Egyrészt gugli, másrészt meg írd ide...

boccs de hülyeséget mondtam, mert a gyáriszámot írta ki nem a hibakódot, mikor azt akartam, hogy kiírja a hiba kódot akkor mindent kijelzett.
Valamit el rontottam volna?

Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2012.07.06 péntek, 18:50:19 »

boccs de hülyeséget mondtam, mert a gyáriszámot írta ki nem a hibakódot, mikor azt akartam, hogy kiírja a hiba kódot akkor mindent kijelzett.
Valamit el rontottam volna?

Ezt nézted? Milyen évjáratú a géped?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2012.07.06 péntek, 18:53:26 »

Sziasztok!

Holnap kicsit bütykölöm az autót, szívósor herélés stb, ránéznék a klímámra is. A hibakódot töröltem tegnap, de ma újra bedobta és persze nem jó a hűtés.
"B1242 / 9242 A belsőlevegő-keringetés csappantyú beavatkozóelem áramköre hibás" ezt a bizonyos belső levegő csappantyú izét merre találom? Rámérnék, hátha.
Egyébként ez az alkatrész lenne az?

http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11157&option=com_virtuemart&Itemid=26#garancia-tab

előre is köszi
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2012.07.06 péntek, 19:35:16 »

Sziasztok!

Holnap kicsit bütykölöm az autót, szívósor herélés stb, ránéznék a klímámra is. A hibakódot töröltem tegnap, de ma újra bedobta és persze nem jó a hűtés.
"B1242 / 9242 A belsőlevegő-keringetés csappantyú beavatkozóelem áramköre hibás" ezt a bizonyos belső levegő csappantyú izét merre találom? Rámérnék, hátha.
Egyébként ez az alkatrész lenne az?

http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11157&option=com_virtuemart&Itemid=26#garancia-tab

előre is köszi
Én a bontottat választanám, mivel nem bízom a gyári újban. Mondjuk a klubtagok megszívták, mert nekik drágább.  nyes Bocs, meleg van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2012.07.06 péntek, 19:58:55 »

Én a bontottat választanám, mivel nem bízom a gyári újban. Mondjuk a klubtagok megszívták, mert nekik drágább.  nyes Bocs, meleg van.

(:
Na az ár az nem biztos, ma rendeltem tőlük alkatrészt, hívtak, hogy mehetek érte, Így is tettem, amikor mondták az árat mondom a neten nem ennyi volt, hanem olcsóbb. Mondta a srác, hogy bocsi elcseszte a megrendelést , nem azt rendelte, hanem egy másik gyártóét, ezért drágább picit. Pár száz forint volt csak a diffi, mondom nem gáz elhozom, holnap már cserélni akarom a szilent-et. Hazaértem, gondoltam megnézem, hogy ezért az árért melyik fajta lett akkor. Olyan áron mint amennyiért a végén kaptam az alkatrészt nincs is a neten rendelhető (: Na akkor erre mondják, hogy az árak csak tájékoztató jellegűek?
De visszakanyarodva az eredeti kérdéshez, ez lehet az az alkatrész ami nálam "talán" rossz?
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2012.07.06 péntek, 20:14:47 »

(:
Na az ár az nem biztos, ma rendeltem tőlük alkatrészt, hívtak, hogy mehetek érte, Így is tettem, amikor mondták az árat mondom a neten nem ennyi volt, hanem olcsóbb. Mondta a srác, hogy bocsi elcseszte a megrendelést , nem azt rendelte, hanem egy másik gyártóét, ezért drágább picit. Pár száz forint volt csak a diffi, mondom nem gáz elhozom, holnap már cserélni akarom a szilent-et. Hazaértem, gondoltam megnézem, hogy ezért az árért melyik fajta lett akkor. Olyan áron mint amennyiért a végén kaptam az alkatrészt nincs is a neten rendelhető (: Na akkor erre mondják, hogy az árak csak tájékoztató jellegűek?
De visszakanyarodva az eredeti kérdéshez, ez lehet az az alkatrész ami nálam "talán" rossz?
Az "áramköre hibás" szerintem zárlatot vagy szakadást jelenthet. Nem feltétlenül az alkatrész rossz, lehet kábel vagy csatlakozó hiba is. Persze mitől?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2012.07.06 péntek, 20:38:08 »

Az "áramköre hibás" szerintem zárlatot vagy szakadást jelenthet. Nem feltétlenül az alkatrész rossz, lehet kábel vagy csatlakozó hiba is. Persze mitől?

Hát ezaz, na holnap megnézem hátha (:
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2012.07.06 péntek, 23:25:22 »

pl1.:összeégett ventillátor csatlakozó, szakad előtét ellenállás, ami a motorhűtés (klímahűtés) mértékét befolyásolja, nem tudja az ecu kapcsolni a ventit
pl2.:valamelyik klímaköri nyomásszabályozó szelep hibája
pl3: szárítószűrő gond: koszos, vizes (szárítószűrő a jobb kerékjárati ív előtt)

javaslom hogy nézz rá diaggal a klíma PID-ekre (szkenikszel + fejlett ford csomag, ha nem vili, hívj), abból kijön, hogy miért áll le. Látod a klíma ki-be állapotot, nyomáskapcsolókat, stb.

Holnap (szombaton hívlak).  worship integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2012.07.07 szombat, 09:43:11 »

Ezt nézted? Milyen évjáratú a géped?
Mit kellet volna néznem? egyébként 2004-es évjárat.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.