Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:19:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191249 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13300 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 17:59:07 »

                                                   Szia!

                    Ha pár mp után nem alszik ki a lámpa akkor,hiba ha kialszik ,akkor gyári. Az enyém is így működik
Egy kicsit rosszúl értelmezted a kérdést!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13301 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 18:42:00 »

Sziasztok! Az mitől lehet,hogy az ajtók bezárása után is halványan világít a lábtér és a kabin világítás?
Például valami utólag beépített riasztó okozhat ilyet. Le kell diódázni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13302 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 19:03:45 »

Például valami utólag beépített riasztó okozhat ilyet. Le kell diódázni.
Nincs riasztó a kocsiban!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13303 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 19:07:48 »

Nincs riasztó a kocsiban!
és a gyári izzók vannak benne?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13304 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:04:08 »

sziasztok,
Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy a műszefal zöld háttérvilágítása, meg a klímakijelző is remegő fényt ad? A rádió/CD stabilan világít, viszont ha jobban megnéztem, a tompított fénye is reszketős. Ez mitől lehet?
Akkumulátor újszerű, zöld visszajelző világít. Nem függ össze közvetlenül a gázadással, ha gázt adok, csak reszket tovább, de nem erősödik a fény, vagy gyengül ha elveszem.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13305 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:28:58 »

és a gyári izzók vannak benne?
Nem! Ledesek vannak.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #13306 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:32:09 »

Nem! Ledesek vannak.
Ott a hiba! wave
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13307 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:44:00 »

Ott a hiba! wave
Ezt úgy érted,hogy behaltak a ledes izzók? Vagy, hogy a foglalat nem bírja a ledes izzókat?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #13308 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:51:56 »

Ezt úgy érted,hogy behaltak a ledes izzók? Vagy, hogy a foglalat nem bírja a ledes izzókat?
nem azt úgy érti, h a ledek nem alszanak ki teljesen, mint a hagyományos izzók Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13309 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:52:57 »

Ezt úgy érted,hogy behaltak a ledes izzók? Vagy, hogy a foglalat nem bírja a ledes izzókat?

A GEM valamennyi feszt kint hagy, és ez elég ahhoz, hogy valami fény jöjjön a LEDekből, de sima izzónál ez nem jön elő.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13310 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:57:35 »

nem azt úgy érti, h a ledek nem alszanak ki teljesen, mint a hagyományos izzók Cheesy
De már több mint 1 éve ezek a ledes izzók vannak benne,és ilyet még sohasem csinált!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13311 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 21:32:34 »

valszeg generátor szénkefe hiba

Mozgasd meg a lámpakapcsoló melletti potmétert, amivel a műszerfal világítás erősségét is állítod.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13312 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:13:01 »

Nem! Ledesek vannak.
Olvasom itt fentebb hogy még nem csinált ilyet! Ez érdekes...Nekem mióta TZS ledesítette az egész autót azóta halványan folyamatosan világít mind, persze miután a kocsi elveszi az áramot tőlük 10perc után akkor már nem!
Piszkáld kicsit meg a lámpakapcsolót bent aztán hátha...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13313 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:20:16 »

Olvasom itt fentebb hogy még nem csinált ilyet! Ez érdekes...Nekem mióta TZS ledesítette az egész autót azóta halványan folyamatosan világít mind, persze miután a kocsi elveszi az áramot tőlük 10perc után akkor már nem!
Piszkáld kicsit meg a lámpakapcsolót bent aztán hátha...

Egy 25-30 Ohm, 5W-os kerámiatestű ellenállást kell a két drót közé kötni, és nem fognak többé világítani. Féklámpáknál dettó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13314 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:22:28 »

a 2 ülés csatiját nézd össze, hátha látsz benne különbséget
ott volt a baj!  a régiben volt 1   10cm-es vezeték a két végén 1-1 csatival.  azt áttettem és jó lett.  worship
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13315 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:30:20 »

DTC B2692
pontosan ez volt a hibakód  worship   utasoldali csatkapcsoló hiba.  át kellett tenni 1 vezetéket 1-1  csatival a végén a régi ülés alsó csatlakozójából, és jó lett.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13316 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:42:05 »

ott volt a baj!  a régiben volt 1   10cm-es vezeték a két végén 1-1 csatival.  azt áttettem és jó lett.  worship
Sikertörténet!  taps eljen integet2
Naplózva
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #13317 Dátum: 2012.12.04 kedd, 08:20:23 »

Szasztok!

Meg tudnátok mondani, honnan tudom meg hogy az óraegységem fed. comp.-os vagy sima???
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13318 Dátum: 2012.12.04 kedd, 12:42:59 »

Egy 25-30 Ohm, 5W-os kerámiatestű ellenállást kell a két drót közé kötni, és nem fognak többé világítani. Féklámpáknál dettó.

AndyA
A beltér világítás + - közé? Ma kicseréltem őket simára,és az volt az érdekes,hogy mikor a hátsó üléssor felett kicseréltem (ezzel kezdtem),akkor az elsőben a ledes teljesen kialutt (természetesen a sima is hátul)! Viszont mikor visszatettem hátul megint a ledest ugyan úgy halványan világítottak!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13319 Dátum: 2012.12.04 kedd, 12:55:42 »

A beltér világítás + - közé? Ma kicseréltem őket simára,és az volt az érdekes,hogy mikor a hátsó üléssor felett kicseréltem (ezzel kezdtem),akkor az elsőben a ledes teljesen kialutt (természetesen a sima is hátul)! Viszont mikor visszatettem hátul megint a ledest ugyan úgy halványan világítottak!

Pontosan oda. A GEM a földet veszi el a lámpától, de mivel elektronikus kapcsolóelemet használ (FET), ezért nem lesz teljesen nulla a feszültség. Olyan 4-5-6V körül van ott olyankor, ami a LED-nek elég, hogy kis "parázsló" fénye legyen tőle, a sima izzót nem érdekli, mivel annyi áram nem folyik, hogy akár csak halvány vörös izzásba tudja hozni az izzószálat. Viszont a sima izzót visszacserélve "megeszi" ezt a feszt annyira, hogy akkor már a LED sem kap belőle. Ezért kell a párhuzamos ellenállás. Ez meg fog enni egy kis villanyt, amit simán elmelegít, de közben a "kikapcsolt" állapot feszültségét is elveszi, és a LED-ek is megnyugszanak. Az ellenállást méretezni meg úgy kell, hogy az a 14V körüli üzemi feszen is el tudja disszipálni a felvett teljesítményt.

25-30 Ohm esetén (lehet, hogy 50 vagy 100 is elég, nekem ilyen volt otthon) I=U/R, azaz 14,4V/30 Ohm=0,5A. P=U*I, azaz 14,4V*0,5A=7W. Mivel ez a világítás nem működik folyamatosan, egy 5W-os ellenállás már megkockáztatható, de ha biztosra akarsz menni, akkor egy 10W-ost teszel bele. A lámpa szofita izzóját tartó alakos fém rugóféle meglepően jól forrasztható. Oda beteszed valamelyik lámpába, és kész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13320 Dátum: 2012.12.04 kedd, 13:04:30 »

Szasztok!

Meg tudnátok mondani, honnan tudom meg hogy az óraegységem fed. comp.-os vagy sima???
hello

ha fedkompos, akkor az indexkarod infogombos. tudod nyomkodni, és pár dolgot kiír a bal oldali kijelzőre, amiknek semmi értelme mert nem pontosak  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13321 Dátum: 2012.12.04 kedd, 13:09:13 »

hello

ha fedkompos, akkor az indexkarod infogombos. tudod nyomkodni, és pár dolgot kiír a bal oldali kijelzőre, amiknek semmi értelme mert nem pontosak  wave

Ezek szerint akkor nincs értelme beépíteni?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13322 Dátum: 2012.12.04 kedd, 13:12:50 »

Ezek szerint akkor nincs értelme beépíteni?
én "sokmindenre" költöttem már az enyémen, de ezért 1 forintot nem adnék. nekem is a kinti hőfokot mutatja mindig. egyedül a megtehető km-t szoktam megnézni mert abból tudom mennyire jön ki a fogyasztás. de az meg tankolásnál úgyis kiderül.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13323 Dátum: 2012.12.04 kedd, 13:42:54 »

Pontosan oda. A GEM a földet veszi el a lámpától, de mivel elektronikus kapcsolóelemet használ (FET), ezért nem lesz teljesen nulla a feszültség. Olyan 4-5-6V körül van ott olyankor, ami a LED-nek elég, hogy kis "parázsló" fénye legyen tőle, a sima izzót nem érdekli, mivel annyi áram nem folyik, hogy akár csak halvány vörös izzásba tudja hozni az izzószálat. Viszont a sima izzót visszacserélve "megeszi" ezt a feszt annyira, hogy akkor már a LED sem kap belőle. Ezért kell a párhuzamos ellenállás. Ez meg fog enni egy kis villanyt, amit simán elmelegít, de közben a "kikapcsolt" állapot feszültségét is elveszi, és a LED-ek is megnyugszanak. Az ellenállást méretezni meg úgy kell, hogy az a 14V körüli üzemi feszen is el tudja disszipálni a felvett teljesítményt.

25-30 Ohm esetén (lehet, hogy 50 vagy 100 is elég, nekem ilyen volt otthon) I=U/R, azaz 14,4V/30 Ohm=0,5A. P=U*I, azaz 14,4V*0,5A=7W. Mivel ez a világítás nem működik folyamatosan, egy 5W-os ellenállás már megkockáztatható, de ha biztosra akarsz menni, akkor egy 10W-ost teszel bele. A lámpa szofita izzóját tartó alakos fém rugóféle meglepően jól forrasztható. Oda beteszed valamelyik lámpába, és kész.

AndyA
Ok! Ezt mind el is hiszem neked,de: miért több mint 1 év után jött rá,hogy neki így kell működni? Egyébként ilyen 5-10W-os ellenállást hol lehet venni?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13324 Dátum: 2012.12.04 kedd, 13:59:35 »

Ok! Ezt mind el is hiszem neked,de: miért több mint 1 év után jött rá,hogy neki így kell működni? Egyébként ilyen 5-10W-os ellenállást hol lehet venni?

Pl. lomex.hu, HQ Elektronika, SOS stb.

Nem tudom, lehet, hogy addig volt valahol egyetlen nem-LED izzód?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #13325 Dátum: 2012.12.04 kedd, 14:07:22 »

hello

ha fedkompos, akkor az indexkarod infogombos. tudod nyomkodni, és pár dolgot kiír a bal oldali kijelzőre, amiknek semmi értelme mert nem pontosak  wave

Köszönöm, de ezt gondoltam! smile Viszont sok helyen olvasom, hogy csak info-s indexkart cseréltek rajta és ment az óracsere nélkül is a fed. comp. Gondolom azért mert az óraegység tudta, de lehet hogy hülyeségeket beszélek! wave
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13326 Dátum: 2012.12.04 kedd, 14:14:40 »

Pl. lomex.hu, HQ Elektronika, SOS stb.

Nem tudom, lehet, hogy addig volt valahol egyetlen nem-LED izzód?

AndyA
A csomi tartó fölött sima volt, nemrég cseréltem ledesre! De hiába teszem oda vissza a simát,az utastér fölött akkor is halványan világít a ledes!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13327 Dátum: 2012.12.04 kedd, 14:27:17 »

A csomi tartó fölött sima volt, nemrég cseréltem ledesre! De hiába teszem oda vissza a simát,az utastér fölött akkor is halványan világít a ledes!

A csomagtérnél külön kapcsolja a hátsó ajtó a lámpát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13328 Dátum: 2012.12.04 kedd, 14:43:14 »

A csomagtérnél külön kapcsolja a hátsó ajtó a lámpát.

AndyA
Tudom,de eddig csak ott volt sima! Na mindegy! Köszönöm a segítséget! Akkor most egy ilyet kell beépítenem:http://www.dt-xenon.com/hu/ledkiegeszitok/details/327/87/ellenallas
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13329 Dátum: 2012.12.04 kedd, 14:45:50 »

Köszönöm, de ezt gondoltam! smile Viszont sok helyen olvasom, hogy csak info-s indexkart cseréltek rajta és ment az óracsere nélkül is a fed. comp. Gondolom azért mert az óraegység tudta, de lehet hogy hülyeségeket beszélek! wave
hát ezt nemtudom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13330 Dátum: 2012.12.04 kedd, 14:50:31 »

Tudom,de eddig csak ott volt sima! Na mindegy! Köszönöm a segítséget! Akkor most egy ilyet kell beépítenem:http://www.dt-xenon.com/hu/ledkiegeszitok/details/327/87/ellenallas

Inkább valami ilyesmit:

www.lomex.hu
03-02-58    47R0 10W 5% SQP-10 (LSE) RoHS AX 9.4x9.4x48mm 300ppm 1000V

40 Ft. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #13331 Dátum: 2012.12.04 kedd, 17:48:06 »

hali ...tudnátok abba nekem segiteni hogy a szélvédőfűtésnek hol van a reléje....ugyanis nem csinál semmit....kikapcsolni kikapcsol egy idő után de nem fűt,hátsó ablak fűtés ok..biztik jók...a hátsó ablakfűtés reléje jól mükszik....az alatt van egy másik relé,az lenne az??(bent a kis fiók mögött)a kinti relé(motortér)a szürke ha jól tudom a kikapcsolásért felelős...ha jól tudom.    köszi....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13332 Dátum: 2012.12.04 kedd, 18:06:55 »

hali ...tudnátok abba nekem segiteni hogy a szélvédőfűtésnek hol van a reléje....ugyanis nem csinál semmit....kikapcsolni kikapcsol egy idő után de nem fűt,hátsó ablak fűtés ok..biztik jók...a hátsó ablakfűtés reléje jól mükszik....az alatt van egy másik relé,az lenne az??(bent a kis fiók mögött)a kinti relé(motortér)a szürke ha jól tudom a kikapcsolásért felelős...ha jól tudom.    köszi....
motortérben van, a tetőn rajta van belül, hogy mi-mi. de inkább szélvédőcsere lesz a megoldás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #13333 Dátum: 2012.12.04 kedd, 18:09:09 »

 wow1
motortérben van, a tetőn rajta van belül, hogy mi-mi. de inkább szélvédőcsere lesz a megoldás
wow1....de a tükröket se fűti...relécserével megoldható....Huh?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13334 Dátum: 2012.12.04 kedd, 18:13:18 »

wow1 wow1....de a tükröket se fűti...relécserével megoldható....Huh?
A hátsó ablakfűtéssel együtt megy a tükörfűtés.
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #13335 Dátum: 2012.12.04 kedd, 18:15:26 »

wow1 wow1....de a tükröket se fűti...relécserével megoldható....Huh?
A tükröket a hátsóablak fűtéssel együtt melegíti. wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #13336 Dátum: 2012.12.04 kedd, 18:18:47 »

A tükröket a hátsóablak fűtéssel együtt melegíti. wave
akkor nekem miért nem megy a tükörfűtésem,és a szélvédőfűtésem,a hátsó ablak meg ok....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13337 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:00:42 »

pontosan ez volt a hibakód  worship   utasoldali csatkapcsoló hiba.  át kellett tenni 1 vezetéket 1-1  csatival a végén a régi ülés alsó csatlakozójából, és jó lett.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13338 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:18:13 »

hali, rég jártam erre

egy gyors kérdésem lenne: tudtok bármiről, ami a Jász Plasztik akkumulátorai ellen szólna?
ezidáig még mindig a gyári aksival járok, ami így 10 évesen(!) kezd kicsit gyengélkedni, félek a mínuszban már kevés lesz

a gyári motorcraftra 28k-32k árakat kaptam, és szétnézve találtam ilyet LESTI AKKU
ez feltűnően ugyanaz mint az Electric power csak más matricával, le is írják, hogy a JP gyártja nekik

azért a különbözetet más, hasznos dologra is tudom költeni
holnap elmennék, megvenném, elvileg ingyé' be is teszik, meg kimérik a töltést

ha ez nagyon nem ajánlott, van még ilyen is ABS Akkumulátor
ez elvileg Varta, és nem sokkal drágább
de ha jó a JP is, akkor már inkább a magyar melósnak fizetem a bérét, mint a németnek...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13339 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:19:20 »

hali, rég jártam erre

egy gyors kérdésem lenne: tudtok bármiről, ami a Jász Plasztik akkumulátorai ellen szólna?
ezidáig még mindig a gyári aksival járok, ami így 10 évesen(!) kezd kicsit gyengélkedni, félek a mínuszban már kevés lesz

a gyári motorcraftra 28k-32k árakat kaptam, és szétnézve találtam ilyet LESTI AKKU
ez feltűnően ugyanaz mint az Electric power csak más matricával, le is írják, hogy a JP gyártja nekik

azért a különbözetet más, hasznos dologra is tudom költeni
holnap elmennék, megvenném, elvileg ingyé' be is teszik, meg kimérik a töltést

ha ez nagyon nem ajánlott, van még ilyen is ABS Akkumulátor
ez elvileg Varta, és nem sokkal drágább
de ha jó a JP is, akkor már inkább a magyar melósnak fizetem a bérét, mint a németnek...
én második évben használom a jp akkut gond nélkül.A lényeg,hogy calciumos legyen!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13340 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:19:44 »

hali, rég jártam erre

egy gyors kérdésem lenne: tudtok bármiről, ami a Jász Plasztik akkumulátorai ellen szólna?
ezidáig még mindig a gyári aksival járok, ami így 10 évesen(!) kezd kicsit gyengélkedni, félek a mínuszban már kevés lesz

a gyári motorcraftra 28k-32k árakat kaptam, és szétnézve találtam ilyet LESTI AKKU
ez feltűnően ugyanaz mint az Electric power csak más matricával, le is írják, hogy a JP gyártja nekik

azért a különbözetet más, hasznos dologra is tudom költeni
holnap elmennék, megvenném, elvileg ingyé' be is teszik, meg kimérik a töltést

ha ez nagyon nem ajánlott, van még ilyen is ABS Akkumulátor
ez elvileg Varta, és nem sokkal drágább
de ha jó a JP is, akkor már inkább a magyar melósnak fizetem a bérét, mint a németnek...

Ha silver-calcium, akkor jó. Ha nem az, akkor nem jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13341 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:25:30 »

Ha silver-calcium, akkor jó. Ha nem az, akkor nem jó.

AndyA
A calcium az biztos, a silvert nem tartom valószínűnek, de szerintem a motorcraft sem ezüstös
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13342 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:33:55 »

A calcium az biztos, a silvert nem tartom valószínűnek, de szerintem a motorcraft sem ezüstös
de.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13343 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:38:34 »

A calcium az biztos, a silvert nem tartom valószínűnek, de szerintem a motorcraft sem ezüstös

Dehogynem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13344 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:38:53 »

de.
hmm... akkor most egy kicsit elbizonytalanítottál
nem látom sehol az ezüstöt le/kiírva a JP akkuinál, bár a Motorcraftosnál sem látom
másrészt azt mondod te is JP-vel jársz 2 éve, tehát akkor mégis jó, igaz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13345 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:43:03 »

hmm... akkor most egy kicsit elbizonytalanítottál
nem látom sehol az ezüstöt le/kiírva a JP akkuinál, bár a Motorcraftosnál sem látom
másrészt azt mondod te is JP-vel jársz 2 éve, tehát akkor mégis jó, igaz?
jó lesz az.az eredeti az silver calciumos,de szerintem a jp akku is ugyanolyan technológiával készül.lehet,hogy a silver csak marketing szöveg.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #13346 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:45:21 »

jó lesz az.az eredeti az silver calciumos,de szerintem a jp akku is ugyanolyan technológiával készül.lehet,hogy a silver csak marketing szöveg.....

Nem. Az ezüst és a kálcium a magasabb töltőfesz vízbontó hatását ellensúlyozzák az anódon és a katódon, kevésbé bontják a cellába lévő savból a vizet, kisebb a gázfejlődés, ritkábban kell utántölteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13347 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:46:38 »

lehet,hogy a silver csak marketing szöveg.....
Úgy, ahogy a Bosch Silver akksinál. Nekem az van a kocsiban és lássunk csodát "csupán" calcium-calcium technológiás akkumulátor. Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13348 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:47:01 »

hali, rég jártam erre

egy gyors kérdésem lenne: tudtok bármiről, ami a Jász Plasztik akkumulátorai ellen szólna?
ezidáig még mindig a gyári aksival járok, ami így 10 évesen(!) kezd kicsit gyengélkedni, félek a mínuszban már kevés lesz

a gyári motorcraftra 28k-32k árakat kaptam, és szétnézve találtam ilyet LESTI AKKU
ez feltűnően ugyanaz mint az Electric power csak más matricával, le is írják, hogy a JP gyártja nekik

azért a különbözetet más, hasznos dologra is tudom költeni
holnap elmennék, megvenném, elvileg ingyé' be is teszik, meg kimérik a töltést

ha ez nagyon nem ajánlott, van még ilyen is ABS Akkumulátor
ez elvileg Varta, és nem sokkal drágább
de ha jó a JP is, akkor már inkább a magyar melósnak fizetem a bérét, mint a németnek...

Bunyek-nek szerintem ez sz a r t be nem egész 2 év alatt (Jász Akku)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13349 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:47:13 »

Nem. Az ezüst és a kálcium a magasabb töltőfesz vízbontó hatását ellensúlyozzák az anódon és a katódon, kevésbé bontják a cellába lévő savból a vizet, kisebb a gázfejlődés, ritkábban kell utántölteni.

AndyA
igen,ez így van.A kérdés,hogy a jp calcium akkuja ugyanúgy ezüst lapokkal készül.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.