Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:25:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11165160 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:30:11 »

jaaa....azt nemis néztem...de kinem szedem ezért... szomoru1
értem. nem is várom el.
fúrva lett vagy van valami tartó konzolja?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 23:58:54 »

Ne gyere ráááám....azért nem rakok rendet mert akkor semmit nem találok...amugy egy hengerfej meg két porlasztóvizsgáló van a földön... action
jóvanna  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
rpisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 08:56:49 »

Sziasztok hideg autónál (MK III 1.8 benzin 2005) kicsit hangosabban zúg a fűtés ventillátora, majd kicsit átmelegedve a zaj megszűnik. Lehet valahogy megszűntetni?
Előre is kösz a segítséget:
Pisti
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 13:09:39 »

értem. nem is várom el.
fúrva lett vagy van valami tartó konzolja?

kivágtam a rácsot és csináltam neki plussz tartó konzolt is...gyáriját nem tudtam használni...
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 14:44:57 »

kivágtam a rácsot és csináltam neki plussz tartó konzolt is...gyáriját nem tudtam használni...
nem vagy semmi. ez így az összkép nagyon profi.
egy kínaitól is sárgább vagyok az irigységtől.  Wink
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 14:51:39 »

Bekötöttem Coming Home-ot...

http://www.youtube.com/watch?v=pn-NiXRKVo8
ezek szerint helyes volt a lábkiosztás....?! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 18:27:05 »

ezek szerint helyes volt a lábkiosztás....?! eljen

Hát nem...kajak nem úgy volt kikellet lámpáznom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 18:32:50 »

Hát nem...kajak nem úgy volt kikellet lámpáznom.
basszus... hehe mé nem sikitottál? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 20:00:24 »

basszus... hehe mé nem sikitottál? eplus2

minek 2perc alatt kilámpáztam... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:12:50 »

minek 2perc alatt kilámpáztam... eplus2
akkó minek kérdezted.nekem több idő volt kikeresni a tisből... eplus2 a rossz választ..... laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:44:01 »

akkó minek kérdezted.nekem több idő volt kikeresni a tisből... eplus2 a rossz választ..... laugh

Hát hogy te is aktiv résztvevője lehess a Coming home-nak az autóm életében... eplus2
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:54:43 »

Segítsetek!
Már írtam korábban, hogy a 2001-es Mondeo Kombimban gyári, 6000-es cd-s rádió van! De nem játsza le az MP3-at!
Alapból!
Szóval, hogyan tudnám megoldani, hogy akár mp3-at, vagy usb-t tudjon olvasni a kütyü?
Nem szeretnék tőle megválni, mert jól néz ki!
Szóval csakis valami "szakis" megoldás érdekelne!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:56:05 »

Segítsetek!
Már írtam korábban, hogy a 2001-es Mondeo Kombimban gyári, 6000-es cd-s rádió van! De nem játsza le az MP3-at!
Alapból!
Szóval, hogyan tudnám megoldani, hogy akár mp3-at, vagy usb-t tudjon olvasni a kütyü?
Nem szeretnék tőle megválni, mert jól néz ki!
Szóval csakis valami "szakis" megoldás érdekelne!
Már válaszoltak rá. Nem olvastad?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:05:02 »

Már válaszoltak rá. Nem olvastad?
Ja télleg! El is feledkeztem róla!  falbav
Bocsesz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:09:22 »

Ja télleg! El is feledkeztem róla!  falbav
Bocsesz

Elnézzük az elmúlt éjszaka elfogyasztott italok mellékhatásaiként a feledékenységed.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:58:21 »

Na szép boldog új év...

MA már csak a negyedik indítózási próbára indult el a kocsi!
Akksitöltőt nem sikerült a két ünnep között szereznem, de holnap ha minden igaz meglesz.

Viszont a műszerfalon elindított tesztben minden próbálkozáskor az akksifesz 11,6 volt, de csak nyek-nyek-nyek volt...
majdnem ott maradt a kocsi a sógornőmék előtt, de hála istennek a negyedik próbára beröffent, és haza tudtam vele jönni.
Holnap be kell menni vele a városba, de ha hazaértem akkor akksi go to töltő!

Viszont ami érdekes:
30-án 220km folyamatos közlekedés után 20 percre állítottam le a kocsit az osan parkolójában.
Mikor el akartam jönni csak harmadik indítózásra indult be a motor. A motor még üzem meleg volt, mert a mutató függőlegesen állt.
Indulni viszont nem akart. Nem hiszem ,hogy akksi gond lenne 2,5 óra folyamatos töltés után 20perc állás, és már nem indul...

Egyre erősebb a gyanúm, hogy nem akksi gondja van!  falbav
Mennyi egy új önindító?  rinya szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:01:47 »

Na szép boldog új év...

MA már csak a negyedik indítózási próbára indult el a kocsi!
Akksitöltőt nem sikerült a két ünnep között szereznem, de holnap ha minden igaz meglesz.

Viszont a műszerfalon elindított tesztben minden próbálkozáskor az akksifesz 11,6 volt, de csak nyek-nyek-nyek volt...
majdnem ott maradt a kocsi a sógornőmék előtt, de hála istennek a negyedik próbára beröffent, és haza tudtam vele jönni.
Holnap be kell menni vele a városba, de ha hazaértem akkor akksi go to töltő!

Viszont ami érdekes:
30-án 220km folyamatos közlekedés után 20 percre állítottam le a kocsit az osan parkolójában.
Mikor el akartam jönni csak harmadik indítózásra indult be a motor. A motor még üzem meleg volt, mert a mutató függőlegesen állt.
Indulni viszont nem akart. Nem hiszem ,hogy akksi gond lenne 2,5 óra folyamatos töltés után 20perc állás, és már nem indul...

Egyre erősebb a gyanúm, hogy nem akksi gondja van!  falbav
Mennyi egy új önindító?  rinya szomoru1
15-20körül teljesen felújítják garival.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:05:52 »

Na szép boldog új év...

MA már csak a negyedik indítózási próbára indult el a kocsi!
Akksitöltőt nem sikerült a két ünnep között szereznem, de holnap ha minden igaz meglesz.

Viszont a műszerfalon elindított tesztben minden próbálkozáskor az akksifesz 11,6 volt, de csak nyek-nyek-nyek volt...
majdnem ott maradt a kocsi a sógornőmék előtt, de hála istennek a negyedik próbára beröffent, és haza tudtam vele jönni.
Holnap be kell menni vele a városba, de ha hazaértem akkor akksi go to töltő!

Viszont ami érdekes:
30-án 220km folyamatos közlekedés után 20 percre állítottam le a kocsit az osan parkolójában.
Mikor el akartam jönni csak harmadik indítózásra indult be a motor. A motor még üzem meleg volt, mert a mutató függőlegesen állt.
Indulni viszont nem akart. Nem hiszem ,hogy akksi gond lenne 2,5 óra folyamatos töltés után 20perc állás, és már nem indul...

Egyre erősebb a gyanúm, hogy nem akksi gondja van!  falbav
Mennyi egy új önindító?  rinya szomoru1

A cellazárlatos akksi egyik pillanatban él és virul....a másikban szinte halott.
Indítózás közben nem biztos, hogy a valódi feszültséget látod, mert nem biztos, hogy gyorsan frissít a pillanatnyi állapothoz képest.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:06:28 »

15-20körül teljesen felújítják garival.

Nem vagyunk gazdagok, és nem xarjuk a lóvét de lehet, hogy inkább vennék egy újat...
Akkor az olyan 35-40pénz megint?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:07:24 »

A cellazárlatos akksi egyik pillanatban él és virul....a másikban szinte halott.
Indítózás közben nem biztos, hogy a valódi feszültséget látod, mert nem biztos, hogy gyorsan frissít a pillanatnyi állapothoz képest.

Az akksi vadi új, két hetes...
A régivel is így indult, sőt talán jobban...

EZ az indítás egyre rosszabb nem hipp hopp lett xar, hanem folyamatosan egyre rosszabb!

Amíg gyujtás van rajta, és nem teker addig viszont biztos, hogy az akksi feszültségét mutatja.
Az pedig mindig 11,6 kőbe van vésve!
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.01 kedd, 19:09:07 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:13:47 »

Az akksi vadi új, két hetes...
A régivel is így indult, sőt talán jobban...

EZ az indítás egyre rosszabb nem hipp hopp lett xar, hanem folyamatosan egyre rosszabb!

Amíg gyujtás van rajta, és nem teker addig viszont biztos, hogy az akksi feszültségét mutatja.
Az pedig mindig 11,6 kőbe van vésve!

Így már lehet gyanakodni az önindítóra is.
Mondjuk attól, hogy 2 hetes az akksi még lehet rossz.  Smiley
De így, hogy az akksi cserével nem lett javulás így máshol kell keresni a hibát.

Ezt a gyújtás dolgot azért beszéljük át.
Ha sima gyújtáson 11.6V az kb. 1 volt-al kevesebb a jónál. Ez nem jó....főleg egy új akksinál.
A feszültségesés indítózás közben érdekesebb. Akkor mennyit mutat, gyorsan frissít?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:15:58 »

Nem vagyunk gazdagok, és nem xarjuk a lóvét de lehet, hogy inkább vennék egy újat...
Akkor az olyan 35-40pénz megint?

Egy új?
Szerintem ne akard tudni az árát.

Amit felújítanak azt garanciával együtt adják. Minden részét megcsinálják, azaz szinte teljesen új a belseje. Ne félj tőle.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:16:56 »

Így már lehet gyanakodni az önindítóra is.
Mondjuk attól, hogy 2 hetes az akksi még lehet rossz.  Smiley
De így, hogy az akksi cserével nem lett javulás így máshol kell keresni a hibát.

Ezt a gyújtás dolgot azért beszéljük át.
Ha sima gyújtáson 11.6V az kb. 1 volt-al kevesebb a jónál. Ez nem jó....főleg egy új akksinál.
A feszültségesés indítózás közben érdekesebb. Akkor mennyit mutat, gyorsan frissít?


Ma csak 9,5-10,5 közé esett le tekerés közben, de nem is indult be!
Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre.

Nehéz követni, mert baromira ugrál, gondolom minden pillanatban mást mutat...

Ha jobb idő lesz holnap akkor felveszem videóra, és megpróbálom valahogy megosztani!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:23:11 »

Ma csak 9,5-10,5 közé esett le tekerés közben, de nem is indult be!
Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre.

Nehéz követni, mert baromira ugrál, gondolom minden pillanatban mást mutat...

Ha jobb idő lesz holnap akkor felveszem videóra, és megpróbálom valahogy megosztani!

Gondolom itt valami elírás van: "Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre."

Persze ha van egy tuti jó akksi, akkor lehetne önindító áramfelvételt is nézni és egyből kiderülne, hogy szorul-e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:25:36 »

Gondolom itt valami elírás van: "Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre."

Persze ha van egy tuti jó akksi, akkor lehetne önindító áramfelvételt is nézni és egyből kiderülne, hogy szorul-e.

Mivel láma vagyok hozzá ezért írtam, hogy megpróbálok holnap megosztani egy videót az indításról...
Nem fogok eszetlenül megvenni egy önindítót, csak előbb itt gondoltam konzultálni, meg töltök egyet az akksin mielőtt Viket szomorítom a baromságaimmal!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:25:53 »

Ma csak 9,5-10,5 közé esett le tekerés közben, de nem is indult be!
Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre.

Nehéz követni, mert baromira ugrál, gondolom minden pillanatban mást mutat...

Ha jobb idő lesz holnap akkor felveszem videóra, és megpróbálom valahogy megosztani!

Aksitöltőm pl nekem is van, simán kölcsönadtam volna.
Ha jár a motor, mennyi a töltőfesz? Ha megvan a 14,4, akkor a generátor első körben ok.
Ha ennek ellenére leesik 10V-ra - több órás gurulás után - akkor az aksival lesz a baj.
De. Ne találgass, hanem menj el egy aksishoz. Megmérni az aksi állapotát, a töltófeszt, és azt, az önindító mekkora áramot vesz fel.
Lehet az is zárlatos. De a lényeg: mérni, és nem találgatni (és főleg nem alkatrészt cserélni).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:28:39 »

Aksitöltőm pl nekem is van, simán kölcsönadtam volna.
Ha jár a motor, mennyi a töltőfesz? Ha megvan a 14,4, akkor a generátor első körben ok.
Ha ennek ellenére leesik 10V-ra - több órás gurulás után - akkor az aksival lesz a baj.
De. Ne találgass, hanem menj el egy aksishoz. Megmérni az aksi állapotát, a töltófeszt, és azt, az önindító mekkora áramot vesz fel.
Lehet az is zárlatos. De a lényeg: mérni, és nem találgatni (és főleg nem alkatrészt cserélni).

Megvan, sőt 14,5-14,6ra is felmegy egy-egy pillanatra!
Igen én is azon gondolkodom, hogy hova tudok menni?
Vagy szomorítsam egyből Viket? Elvileg itt mindenki azt mondja hogy Ő inkább elektromos szaki, akkor Ő az emberem?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:31:47 »

Mivel láma vagyok hozzá ezért írtam, hogy megpróbálok holnap megosztani egy videót az indításról...
Nem fogok eszetlenül megvenni egy önindítót, csak előbb itt gondoltam konzultálni, meg töltök egyet az akksin mielőtt Viket szomorítom a baromságaimmal!

jól döntöttél...... írj
Látod, ha tudunk segítünk és/vagy tanácsokat adunk.....
Ahogy írja Angel...... (és azelőtt én)..... mérni, nem találganti  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nono978
Vendég
« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:56:27 »

Sziasztok ! Meg tudnátok mondani , hogy hol találom a külsőhőmérsékletjeladót , és hogy tudom kicserélni ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:58:27 »

Sziasztok ! Meg tudnátok mondani , hogy hol találom a külsőhőmérsékletjeladót , és hogy tudom kicserélni ?

Az általános kérdések topikban pár órával ezelőtt ez volt a téma, kép is van.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2013.01.01 kedd, 20:33:56 »

Sziasztok ! Meg tudnátok mondani , hogy hol találom a külsőhőmérsékletjeladót , és hogy tudom kicserélni ?
jobb első lámpa alatt a löksiben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nono978
Vendég
« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2013.01.01 kedd, 20:35:09 »

Köszi !
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2013.01.02 szerda, 08:32:37 »

Nah akkor az indítási gondomról két video:

http://youtu.be/lrQSV8f1r44

http://youtu.be/5MPIgHYA8yg

Sajnos mivel a kocsi nem akart beindulni, és a mobillal a kezemben nem tudtam újra előkaparni a műszertesztet, így indítás után nem látszódik a szép 14,5-es töltés.
A két videó, két külön próbálkozás, mert gondoltam, ha egyszer beindult akkor majd újra be fog, és akkor látszódik a töltőfesz.
Hát nem, így a második video, mintha az első klónja lenne, de nem az!

Vélemény?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2013.01.02 szerda, 08:55:54 »

Nah akkor az indítási gondomról két video:

http://youtu.be/lrQSV8f1r44

http://youtu.be/5MPIgHYA8yg

Sajnos mivel a kocsi nem akart beindulni, és a mobillal a kezemben nem tudtam újra előkaparni a műszertesztet, így indítás után nem látszódik a szép 14,5-es töltés.
A két videó, két külön próbálkozás, mert gondoltam, ha egyszer beindult akkor majd újra be fog, és akkor látszódik a töltőfesz.
Hát nem, így a második video, mintha az első klónja lenne, de nem az!

Vélemény?

Nekem ez nem akksinak tűnik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:12:59 »

Nah akkor az indítási gondomról két video:

http://youtu.be/lrQSV8f1r44

http://youtu.be/5MPIgHYA8yg

Sajnos mivel a kocsi nem akart beindulni, és a mobillal a kezemben nem tudtam újra előkaparni a műszertesztet, így indítás után nem látszódik a szép 14,5-es töltés.
A két videó, két külön próbálkozás, mert gondoltam, ha egyszer beindult akkor majd újra be fog, és akkor látszódik a töltőfesz.
Hát nem, így a második video, mintha az első klónja lenne, de nem az!

Vélemény?
A tünet hasonló mint az enyém volt nyár végén.Nekem cellazárlatos lett egyiknapról a másikra és nem volt műszerkilengés.Ennyi volt mint neked baromi nehezen indult.Egy cella terhelésre elvinném az akksit.Test kábelt néztétek.És az önindítót is megnézném.A töltéssel nekem sem volt baj.Sanszossabb az önindító szerintem.Ez olyan mintha megszorulna az önindító.Egy másik kérdés kuplung-lendkerék milyen állapotban van mert ha az kezd rosszalkodni az telleszórja a kopásból erdő porral és akkor is lehet ilyen jelenség.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:20:20 »

Hú de jól hangzik!

Közben Wyctor megírta mennyibe fáj egy új önindító, sanszos, hogy felújítás lesz ebből!
Tudtok valakit ajánlani Pesten?

Sanszossabb az önindító szerintem.Ez olyan mintha megszorulna az önindító.Egy másik kérdés kuplung-lendkerék milyen állapotban van mert ha az kezd rosszalkodni az telleszórja a kopásból erdő porral és akkor is lehet ilyen jelenség.

Hát nem tudom, de nem hiszem, hogy sok lenne hátra a kuplung lendkerék kombónak sem!  rinya szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2013.01.02 szerda, 10:41:05 »

Hú de jól hangzik!

Közben Wyctor megírta mennyibe fáj egy új önindító, sanszos, hogy felújítás lesz ebből!
Tudtok valakit ajánlani Pesten?

Hát nem tudom, de nem hiszem, hogy sok lenne hátra a kuplung lendkerék kombónak sem!  rinya szomoru1

Önindító felújítására a Pro-vill-t ajánlom. http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1
Én generátort vittem hozzájuk megcsinálták 4 óra alatt és adtak rá fél év garit. Nagyon értik a dolgukat.  eljen

Más...
Nem tudnál kölcsönkérni valakitől egy olyan akkut ami 100%-os.(én bp 14-16kerben tudok ebben segíteni) Ezzel legalább ki tudnád zárni az akku problémát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2013.01.02 szerda, 12:07:03 »

Önindító felújítására a Pro-vill-t ajánlom. http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1
Én generátort vittem hozzájuk megcsinálták 4 óra alatt és adtak rá fél év garit. Nagyon értik a dolgukat.  eljen

Más...
Nem tudnál kölcsönkérni valakitől egy olyan akkut ami 100%-os.(én bp 14-16kerben tudok ebben segíteni) Ezzel legalább ki tudnád zárni az akku problémát.

Köszönöm, beszéltem ezekkel a Pro-vill-ekkel...
kb. 3-4óra alatt megcsinálják, de nem egészen értettem, mert egy kb. árat kértem, és azt mondta a fickó, hogy 25-29ezer a csere!
De Én nem cserélni akarok, hanem ezt megcsináltatni...
Na mindegy lehet hogy valamit félrehallottam! De az ára egyenlőre baráti.

Pénteken délután megyek Vik-hez, megszakérti, ha ez a gond, és tudja a kocsimat tárolni, akkor ki is vetetem vele!
hétfőn reggel elviszem ezekhez, délutánra kész van, és mehet vissza Vik-hez összerakni!
Most hogy ilyen szépen elterveztem, nehogy valami gebasz legyen, mert thökönszúrom magam!  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2013.01.02 szerda, 12:47:32 »

Köszönöm, beszéltem ezekkel a Pro-vill-ekkel...
kb. 3-4óra alatt megcsinálják, de nem egészen értettem, mert egy kb. árat kértem, és azt mondta a fickó, hogy 25-29ezer a csere!
De Én nem cserélni akarok, hanem ezt megcsináltatni...
Na mindegy lehet hogy valamit félrehallottam! De az ára egyenlőre baráti.

Pénteken délután megyek Vik-hez, megszakérti, ha ez a gond, és tudja a kocsimat tárolni, akkor ki is vetetem vele!
hétfőn reggel elviszem ezekhez, délutánra kész van, és mehet vissza Vik-hez összerakni!
Most hogy ilyen szépen elterveztem, nehogy valami gebasz legyen, mert thökönszúrom magam!  szomoru1

Két eset lehetséges:
- Vagy az alkatrészek cseréjére gondolt, ezzel egybecseng a mondott 3-4 óra;
- Vagy kapsz egy ugyanilyen felújítottat, a sajátod meg otthagyod, felújítják, megkapja a következő - de ez meg nem tart 3-4 órán át.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2013.01.02 szerda, 12:57:35 »

Két eset lehetséges:
- Vagy az alkatrészek cseréjére gondolt, ezzel egybecseng a mondott 3-4 óra;
- Vagy kapsz egy ugyanilyen felújítottat, a sajátod meg otthagyod, felújítják, megkapja a következő - de ez meg nem tart 3-4 órán át.

AndyA

Ahh, értem!
Köszönöm!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:01:42 »

Két eset lehetséges:
- Vagy kapsz egy ugyanilyen felújítottat, a sajátod meg otthagyod, felújítják, megkapja a következő - de ez meg nem tart 3-4 órán át.

AndyA

Ha ez a verzió lenne, akkor nem tólig ár, hanem csak fix, nem jól gondolom?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:30:28 »

Ha ez a verzió lenne, akkor nem tólig ár, hanem csak fix, nem jól gondolom?
Gondolom ránéz és ha nagyon gatya akkor a magasabb ár, ha nem, akkor az alacsonyabb.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:33:03 »

Gondolom ránéz és ha nagyon gatya akkor a magasabb ár, ha nem, akkor az alacsonyabb.
Ilyen esetben minden gatya lenne...  integet2

Egyébként mindegy is, az a lényeg, hogy Takiatti gépe működjön.  eljen
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:34:33 »

Egyébként mindegy is, az a lényeg, hogy Takiatti gépe működjön.  eljen

 taps eljen worship worship worship worship worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:59:43 »

Köszönöm, beszéltem ezekkel a Pro-vill-ekkel...
kb. 3-4óra alatt megcsinálják, de nem egészen értettem, mert egy kb. árat kértem, és azt mondta a fickó, hogy 25-29ezer a csere!
De Én nem cserélni akarok, hanem ezt megcsináltatni...
Na mindegy lehet hogy valamit félrehallottam! De az ára egyenlőre baráti.

Pénteken délután megyek Vik-hez, megszakérti, ha ez a gond, és tudja a kocsimat tárolni, akkor ki is vetetem vele!
hétfőn reggel elviszem ezekhez, délutánra kész van, és mehet vissza Vik-hez összerakni!
Most hogy ilyen szépen elterveztem, nehogy valami gebasz legyen, mert thökönszúrom magam!  szomoru1

Lehet van nekik raktáron felújított...szoktak tartani ilyeneket, de akkor csak kp+cseredarab.
A 3-4 órás felújítás után olyan lesz, mint az új.

Egyébként az sem kizárt, hogy tele van dzsuvával ez esetben elég lehet egy takarítás is. Ezt már Vik tudni(látni) fogja.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:18:20 »

Up!

Beszéltem mk2 fórumtárssal 15-20ezerért van neki bontott önindítója!
Szóval eddig Ő a nyerő, de csak hétfőn...

Kollégám rámért az akkura 12,96V van benne!
Indításkor 11V-ra esett vissza, tehát az akku szvsz biztosan jó!

Jah, és még valami: Beültem 6óra állás után, és elsőre elindult a motor...  wow1
Aztán leállítottam, és utána már csak a negyedik próbálkozásra sikerült életre kelteni!  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.02 szerda, 14:22:50 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:26:27 »

Sziasztok!

Mitől lehet? című kérdés. A külső hőmérőm megbolondult kicsit. Egyik nap (dec. 25. - kb. 0 fok volt) beindításkor 8 fokot mutatott, de 1 mp múlva leszaladt +4-re és ott megállt. Aznap végig annyi fok volt rajta, kb. 2 óra múlva 5 fokot is mutatott. Azóta is pontosan 4 fokkal magasabb hőmérsékletet mutat, mint amit az itt-ott látható hőmérsékletkijelzős utcai órák. Előzmény, hogy egyszer már (múlt télen) elromlott és ki kellett cserélni, mert semmit nem mért. Vik szerint egy ilyen soha nem romlik el, mert gyakorlatilag egy hőmérsékletre változó értékű ellenállás - ezzel teljesen egyetértek, de nálam már megint vacakol. Ötletek?

(Ui: amikor teljesen elromlik, a kocsi sem megy, mert leszabályozza a teljesítményt - max 3000-et pörög.)

Köszi a segítséget.

Robo
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:32:21 »

Up!

Beszéltem mk2 fórumtárssal 15-20ezerért van neki bontott önindítója!
Szóval eddig Ő a nyerő, de csak hétfőn...

Kollégám rámért az akkura 12,96V van benne!
Indításkor 11V-ra esett vissza, tehát az akku szvsz biztosan jó!

Jah, és még valami: Beültem 6óra állás után, és elsőre elindult a motor...  wow1
Aztán leállítottam, és utána már csak a negyedik próbálkozásra sikerült életre kelteni!  szomoru1

SZERINTEM a bontott önindító lehet beszarik 10ezer km múlva, a felújítottal meg vígan elmész mégegyszer annyit mint a mostanival (de inkább többet).

A másik, hogy tisztázódott hogy egyáltalán önindító baja van, vagy csak tipp?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:33:51 »

SZERINTEM a bontott önindító lehet beszarik 10ezer km múlva, a felújítottal meg vígan elmész mégegyszer annyit mint a mostanival (de inkább többet).

A másik, hogy tisztázódott hogy egyáltalán önindító baja van, vagy csak tipp?

Egyenlőre még csak tipp...
Pénteken lesz pontos diagnózis Vik-től...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2013.01.02 szerda, 15:18:27 »

Sziasztok!

Mitől lehet? című kérdés. A külső hőmérőm megbolondult kicsit. Egyik nap (dec. 25. - kb. 0 fok volt) beindításkor 8 fokot mutatott, de 1 mp múlva leszaladt +4-re és ott megállt. Aznap végig annyi fok volt rajta, kb. 2 óra múlva 5 fokot is mutatott. Azóta is pontosan 4 fokkal magasabb hőmérsékletet mutat, mint amit az itt-ott látható hőmérsékletkijelzős utcai órák. Előzmény, hogy egyszer már (múlt télen) elromlott és ki kellett cserélni, mert semmit nem mért. Vik szerint egy ilyen soha nem romlik el, mert gyakorlatilag egy hőmérsékletre változó értékű ellenállás - ezzel teljesen egyetértek, de nálam már megint vacakol. Ötletek?

(Ui: amikor teljesen elromlik, a kocsi sem megy, mert leszabályozza a teljesítményt - max 3000-et pörög.)

Köszi a segítséget.





Robo

A külső hőmérséklet szenzor hibája miatt soha nem kerül a motor vészüzembe.
Van beszívott levegő hőmérséklet szenzor, na az már beleszól a motorirányításba, de szerintem még mindig nem kerül miatta vészüzembe.
Ez a szenzor a légtömegmérőben van vagy a nyomásmérő szenzorban. Jelen esetben a nyomásmérő szenzorban van, azt hiszem. (nincs messze a környezeti hőmérséklet szenzortól) Vezetékek, csatlakozás ellenőrzése.....
 Diaggal ellenőrízhető.
A lökhárítóban lévő környezeti hőmérséklet szenzor valóban nem romlós fajta, ha nem sérül mechanikusan. A vezetékei, csatlakozása inkább lesz hibás.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.02 szerda, 15:27:06 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.