Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:45:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
282
283
[
284
]
285
286
287
288
289
290
291
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015800 alkalommal)
Petya
és 50 vendég van a témában
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14150 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:30:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.30 vasárnap, 21:36:30
jaaa....azt nemis néztem...de kinem szedem ezért...
értem. nem is várom el.
fúrva lett vagy van valami tartó konzolja?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14151 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 23:58:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.30 vasárnap, 21:26:49
Ne gyere ráááám....azért nem rakok rendet mert akkor semmit nem találok...amugy egy hengerfej meg két porlasztóvizsgáló van a földön...
jóvanna
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
rpisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Zajos lett a fűtőventillátor
«
Új hozzászólás #14152 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 08:56:49 »
Sziasztok hideg autónál (MK III 1.8 benzin 2005) kicsit hangosabban zúg a fűtés ventillátora, majd kicsit átmelegedve a zaj megszűnik. Lehet valahogy megszűntetni?
Előre is kösz a segítséget:
Pisti
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14153 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 13:09:39 »
Idézetet írta: zolas - 2012.12.30 vasárnap, 22:30:11
értem. nem is várom el.
fúrva lett vagy van valami tartó konzolja?
kivágtam a rácsot és csináltam neki plussz tartó konzolt is...gyáriját nem tudtam használni...
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14154 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 14:44:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.31 hétfő, 13:09:39
kivágtam a rácsot és csináltam neki plussz tartó konzolt is...gyáriját nem tudtam használni...
nem vagy semmi. ez így az összkép nagyon profi.
egy kínaitól is sárgább vagyok az irigységtől.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14155 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 14:51:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.30 vasárnap, 20:30:38
Bekötöttem Coming Home-ot...
http://www.youtube.com/watch?v=pn-NiXRKVo8
ezek szerint helyes volt a lábkiosztás....?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14156 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 18:27:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.31 hétfő, 14:51:39
ezek szerint helyes volt a lábkiosztás....?!
Hát nem...kajak nem úgy volt kikellet lámpáznom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14157 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 18:32:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.31 hétfő, 18:27:05
Hát nem...kajak nem úgy volt kikellet lámpáznom.
basszus...
mé nem sikitottál?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14158 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 20:00:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.31 hétfő, 18:32:50
basszus...
mé nem sikitottál?
minek 2perc alatt kilámpáztam...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14159 Dátum:
2013.01.01 kedd, 12:12:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.31 hétfő, 20:00:24
minek 2perc alatt kilámpáztam...
akkó minek kérdezted.nekem több idő volt kikeresni a tisből...
a rossz választ.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14160 Dátum:
2013.01.01 kedd, 12:44:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.01 kedd, 12:12:50
akkó minek kérdezted.nekem több idő volt kikeresni a tisből...
a rossz választ.....
Hát hogy te is aktiv résztvevője lehess a Coming home-nak az autóm életében...
Naplózva
gpepe
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14161 Dátum:
2013.01.01 kedd, 15:54:43 »
Segítsetek!
Már írtam korábban, hogy a 2001-es Mondeo Kombimban gyári, 6000-es cd-s rádió van! De nem játsza le az MP3-at!
Alapból!
Szóval, hogyan tudnám megoldani, hogy akár mp3-at, vagy usb-t tudjon olvasni a kütyü?
Nem szeretnék tőle megválni, mert jól néz ki!
Szóval csakis valami "szakis" megoldás érdekelne!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14162 Dátum:
2013.01.01 kedd, 15:56:05 »
Idézetet írta: gpepe - 2013.01.01 kedd, 15:54:43
Segítsetek!
Már írtam korábban, hogy a 2001-es Mondeo Kombimban gyári, 6000-es cd-s rádió van! De nem játsza le az MP3-at!
Alapból!
Szóval, hogyan tudnám megoldani, hogy akár mp3-at, vagy usb-t tudjon olvasni a kütyü?
Nem szeretnék tőle megválni, mert jól néz ki!
Szóval csakis valami "szakis" megoldás érdekelne!
Már válaszoltak rá. Nem olvastad?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gpepe
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14163 Dátum:
2013.01.01 kedd, 16:05:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.01 kedd, 15:56:05
Már válaszoltak rá. Nem olvastad?
Ja télleg! El is feledkeztem róla!
Bocsesz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14164 Dátum:
2013.01.01 kedd, 16:09:22 »
Idézetet írta: gpepe - 2013.01.01 kedd, 16:05:02
Ja télleg! El is feledkeztem róla!
Bocsesz
Elnézzük az elmúlt éjszaka elfogyasztott italok mellékhatásaiként a feledékenységed.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14165 Dátum:
2013.01.01 kedd, 18:58:21 »
Na szép boldog új év...
MA már csak a negyedik indítózási próbára indult el a kocsi!
Akksitöltőt nem sikerült a két ünnep között szereznem, de holnap ha minden igaz meglesz.
Viszont a műszerfalon elindított tesztben minden próbálkozáskor az akksifesz 11,6 volt, de csak nyek-nyek-nyek volt...
majdnem ott maradt a kocsi a sógornőmék előtt, de hála istennek a negyedik próbára beröffent, és haza tudtam vele jönni.
Holnap be kell menni vele a városba, de ha hazaértem akkor akksi go to töltő!
Viszont ami érdekes:
30-án 220km folyamatos közlekedés után 20 percre állítottam le a kocsit az osan parkolójában.
Mikor el akartam jönni csak harmadik indítózásra indult be a motor. A motor még üzem meleg volt, mert a mutató függőlegesen állt.
Indulni viszont nem akart. Nem hiszem ,hogy akksi gond lenne 2,5 óra folyamatos töltés után 20perc állás, és már nem indul...
Egyre erősebb a gyanúm, hogy nem akksi gondja van!
Mennyi egy új önindító?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14166 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:01:47 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.01 kedd, 18:58:21
Na szép boldog új év...
MA már csak a negyedik indítózási próbára indult el a kocsi!
Akksitöltőt nem sikerült a két ünnep között szereznem, de holnap ha minden igaz meglesz.
Viszont a műszerfalon elindított tesztben minden próbálkozáskor az akksifesz 11,6 volt, de csak nyek-nyek-nyek volt...
majdnem ott maradt a kocsi a sógornőmék előtt, de hála istennek a negyedik próbára beröffent, és haza tudtam vele jönni.
Holnap be kell menni vele a városba, de ha hazaértem akkor akksi go to töltő!
Viszont ami érdekes:
30-án 220km folyamatos közlekedés után 20 percre állítottam le a kocsit az osan parkolójában.
Mikor el akartam jönni csak harmadik indítózásra indult be a motor. A motor még üzem meleg volt, mert a mutató függőlegesen állt.
Indulni viszont nem akart. Nem hiszem ,hogy akksi gond lenne 2,5 óra folyamatos töltés után 20perc állás, és már nem indul...
Egyre erősebb a gyanúm, hogy nem akksi gondja van!
Mennyi egy új önindító?
15-20körül teljesen felújítják garival.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14167 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:05:52 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.01 kedd, 18:58:21
Na szép boldog új év...
MA már csak a negyedik indítózási próbára indult el a kocsi!
Akksitöltőt nem sikerült a két ünnep között szereznem, de holnap ha minden igaz meglesz.
Viszont a műszerfalon elindított tesztben minden próbálkozáskor az akksifesz 11,6 volt, de csak nyek-nyek-nyek volt...
majdnem ott maradt a kocsi a sógornőmék előtt, de hála istennek a negyedik próbára beröffent, és haza tudtam vele jönni.
Holnap be kell menni vele a városba, de ha hazaértem akkor akksi go to töltő!
Viszont ami érdekes:
30-án 220km folyamatos közlekedés után 20 percre állítottam le a kocsit az osan parkolójában.
Mikor el akartam jönni csak harmadik indítózásra indult be a motor. A motor még üzem meleg volt, mert a mutató függőlegesen állt.
Indulni viszont nem akart. Nem hiszem ,hogy akksi gond lenne 2,5 óra folyamatos töltés után 20perc állás, és már nem indul...
Egyre erősebb a gyanúm, hogy nem akksi gondja van!
Mennyi egy új önindító?
A cellazárlatos akksi egyik pillanatban él és virul....a másikban szinte halott.
Indítózás közben nem biztos, hogy a valódi feszültséget látod, mert nem biztos, hogy gyorsan frissít a pillanatnyi állapothoz képest.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14168 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:06:28 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.01 kedd, 19:01:47
15-20körül teljesen felújítják garival.
Nem vagyunk gazdagok, és nem xarjuk a lóvét de lehet, hogy inkább vennék egy újat...
Akkor az olyan 35-40pénz megint?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14169 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:07:24 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.01 kedd, 19:05:52
A cellazárlatos akksi egyik pillanatban él és virul....a másikban szinte halott.
Indítózás közben nem biztos, hogy a valódi feszültséget látod, mert nem biztos, hogy gyorsan frissít a pillanatnyi állapothoz képest.
Az akksi vadi új, két hetes...
A régivel is így indult, sőt talán jobban...
EZ az indítás egyre rosszabb nem hipp hopp lett xar, hanem folyamatosan egyre rosszabb!
Amíg gyujtás van rajta, és nem teker addig viszont biztos, hogy az akksi feszültségét mutatja.
Az pedig mindig 11,6 kőbe van vésve!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.01 kedd, 19:09:07 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14170 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:13:47 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.01 kedd, 19:07:24
Az akksi vadi új, két hetes...
A régivel is így indult, sőt talán jobban...
EZ az indítás egyre rosszabb nem hipp hopp lett xar, hanem folyamatosan egyre rosszabb!
Amíg gyujtás van rajta, és nem teker addig viszont biztos, hogy az akksi feszültségét mutatja.
Az pedig mindig 11,6 kőbe van vésve!
Így már lehet gyanakodni az önindítóra is.
Mondjuk attól, hogy 2 hetes az akksi még lehet rossz.
De így, hogy az akksi cserével nem lett javulás így máshol kell keresni a hibát.
Ezt a gyújtás dolgot azért beszéljük át.
Ha sima gyújtáson 11.6V az kb. 1 volt-al kevesebb a jónál. Ez nem jó....főleg egy új akksinál.
A feszültségesés indítózás közben érdekesebb. Akkor mennyit mutat, gyorsan frissít?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14171 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:15:58 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.01 kedd, 19:06:28
Nem vagyunk gazdagok, és nem xarjuk a lóvét de lehet, hogy inkább vennék egy újat...
Akkor az olyan 35-40pénz megint?
Egy új?
Szerintem ne akard tudni az árát.
Amit felújítanak azt garanciával együtt adják. Minden részét megcsinálják, azaz szinte teljesen új a belseje. Ne félj tőle.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14172 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:16:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.01 kedd, 19:13:47
Így már lehet gyanakodni az önindítóra is.
Mondjuk attól, hogy 2 hetes az akksi még lehet rossz.
De így, hogy az akksi cserével nem lett javulás így máshol kell keresni a hibát.
Ezt a gyújtás dolgot azért beszéljük át.
Ha sima gyújtáson 11.6V az kb. 1 volt-al kevesebb a jónál. Ez nem jó....főleg egy új akksinál.
A feszültségesés indítózás közben érdekesebb. Akkor mennyit mutat, gyorsan frissít?
Ma csak 9,5-10,5 közé esett le tekerés közben, de nem is indult be!
Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre.
Nehéz követni, mert baromira ugrál, gondolom minden pillanatban mást mutat...
Ha jobb idő lesz holnap akkor felveszem videóra, és megpróbálom valahogy megosztani!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14173 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:23:11 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.01 kedd, 19:16:56
Ma csak 9,5-10,5 közé esett le tekerés közben, de nem is indult be!
Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre.
Nehéz követni, mert baromira ugrál, gondolom minden pillanatban mást mutat...
Ha jobb idő lesz holnap akkor felveszem videóra, és megpróbálom valahogy megosztani!
Gondolom itt valami elírás van: "Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre."
Persze ha van egy tuti jó akksi, akkor lehetne önindító áramfelvételt is nézni és egyből kiderülne, hogy szorul-e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14174 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:25:36 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.01 kedd, 19:23:11
Gondolom itt valami elírás van: "Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre."
Persze ha van egy tuti jó akksi, akkor lehetne önindító áramfelvételt is nézni és egyből kiderülne, hogy szorul-e.
Mivel láma vagyok hozzá ezért írtam, hogy megpróbálok holnap megosztani egy videót az indításról...
Nem fogok eszetlenül megvenni egy önindítót, csak előbb itt gondoltam konzultálni, meg töltök egyet az akksin mielőtt Viket szomorítom a baromságaimmal!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14175 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:25:53 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.01 kedd, 19:16:56
Ma csak 9,5-10,5 közé esett le tekerés közben, de nem is indult be!
Ha beindul akkor visszaesik 7,5-8körülre.
Nehéz követni, mert baromira ugrál, gondolom minden pillanatban mást mutat...
Ha jobb idő lesz holnap akkor felveszem videóra, és megpróbálom valahogy megosztani!
Aksitöltőm pl nekem is van, simán kölcsönadtam volna.
Ha jár a motor, mennyi a töltőfesz? Ha megvan a 14,4, akkor a generátor első körben ok.
Ha ennek ellenére leesik 10V-ra - több órás gurulás után - akkor az aksival lesz a baj.
De. Ne találgass, hanem menj el egy aksishoz. Megmérni az aksi állapotát, a töltófeszt, és azt, az önindító mekkora áramot vesz fel.
Lehet az is zárlatos. De a lényeg: mérni, és nem találgatni (és főleg nem alkatrészt cserélni).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14176 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:28:39 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.01 kedd, 19:25:53
Aksitöltőm pl nekem is van, simán kölcsönadtam volna.
Ha jár a motor, mennyi a töltőfesz? Ha megvan a 14,4, akkor a generátor első körben ok.
Ha ennek ellenére leesik 10V-ra - több órás gurulás után - akkor az aksival lesz a baj.
De. Ne találgass, hanem menj el egy aksishoz. Megmérni az aksi állapotát, a töltófeszt, és azt, az önindító mekkora áramot vesz fel.
Lehet az is zárlatos. De a lényeg: mérni, és nem találgatni (és főleg nem alkatrészt cserélni).
Megvan, sőt 14,5-14,6ra is felmegy egy-egy pillanatra!
Igen én is azon gondolkodom, hogy hova tudok menni?
Vagy szomorítsam egyből Viket? Elvileg itt mindenki azt mondja hogy Ő inkább elektromos szaki, akkor Ő az emberem?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14177 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:31:47 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.01 kedd, 19:25:36
Mivel láma vagyok hozzá ezért írtam, hogy megpróbálok holnap megosztani egy videót az indításról...
Nem fogok eszetlenül megvenni egy önindítót, csak előbb itt gondoltam konzultálni, meg töltök egyet az akksin mielőtt Viket szomorítom a baromságaimmal!
jól döntöttél...... írj
Látod, ha tudunk segítünk és/vagy tanácsokat adunk.....
Ahogy írja Angel...... (és azelőtt én)..... mérni, nem találganti
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nono978
Vendég
Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14178 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:56:27 »
Sziasztok ! Meg tudnátok mondani , hogy hol találom a külsőhőmérsékletjeladót , és hogy tudom kicserélni ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14179 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:58:27 »
Idézetet írta: nono978 - 2013.01.01 kedd, 19:56:27
Sziasztok ! Meg tudnátok mondani , hogy hol találom a külsőhőmérsékletjeladót , és hogy tudom kicserélni ?
Az általános kérdések topikban pár órával ezelőtt ez volt a téma, kép is van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14180 Dátum:
2013.01.01 kedd, 20:33:56 »
Idézetet írta: nono978 - 2013.01.01 kedd, 19:56:27
Sziasztok ! Meg tudnátok mondani , hogy hol találom a külsőhőmérsékletjeladót , és hogy tudom kicserélni ?
jobb első lámpa alatt a löksiben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nono978
Vendég
Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14181 Dátum:
2013.01.01 kedd, 20:35:09 »
Köszi !
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14182 Dátum:
2013.01.02 szerda, 08:32:37 »
Nah akkor az indítási gondomról két video:
http://youtu.be/lrQSV8f1r44
http://youtu.be/5MPIgHYA8yg
Sajnos mivel a kocsi nem akart beindulni, és a mobillal a kezemben nem tudtam újra előkaparni a műszertesztet, így indítás után nem látszódik a szép 14,5-es töltés.
A két videó, két külön próbálkozás, mert gondoltam, ha egyszer beindult akkor majd újra be fog, és akkor látszódik a töltőfesz.
Hát nem, így a második video, mintha az első klónja lenne, de nem az!
Vélemény?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14183 Dátum:
2013.01.02 szerda, 08:55:54 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.02 szerda, 08:32:37
Nah akkor az indítási gondomról két video:
http://youtu.be/lrQSV8f1r44
http://youtu.be/5MPIgHYA8yg
Sajnos mivel a kocsi nem akart beindulni, és a mobillal a kezemben nem tudtam újra előkaparni a műszertesztet, így indítás után nem látszódik a szép 14,5-es töltés.
A két videó, két külön próbálkozás, mert gondoltam, ha egyszer beindult akkor majd újra be fog, és akkor látszódik a töltőfesz.
Hát nem, így a második video, mintha az első klónja lenne, de nem az!
Vélemény?
Nekem ez nem akksinak tűnik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14184 Dátum:
2013.01.02 szerda, 09:12:59 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.02 szerda, 08:32:37
Nah akkor az indítási gondomról két video:
http://youtu.be/lrQSV8f1r44
http://youtu.be/5MPIgHYA8yg
Sajnos mivel a kocsi nem akart beindulni, és a mobillal a kezemben nem tudtam újra előkaparni a műszertesztet, így indítás után nem látszódik a szép 14,5-es töltés.
A két videó, két külön próbálkozás, mert gondoltam, ha egyszer beindult akkor majd újra be fog, és akkor látszódik a töltőfesz.
Hát nem, így a második video, mintha az első klónja lenne, de nem az!
Vélemény?
A tünet hasonló mint az enyém volt nyár végén.Nekem cellazárlatos lett egyiknapról a másikra és nem volt műszerkilengés.Ennyi volt mint neked baromi nehezen indult.Egy cella terhelésre elvinném az akksit.Test kábelt néztétek.És az önindítót is megnézném.A töltéssel nekem sem volt baj.Sanszossabb az önindító szerintem.Ez olyan mintha megszorulna az önindító.Egy másik kérdés kuplung-lendkerék milyen állapotban van mert ha az kezd rosszalkodni az telleszórja a kopásból erdő porral és akkor is lehet ilyen jelenség.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14185 Dátum:
2013.01.02 szerda, 09:20:20 »
Hú de jól hangzik!
Közben Wyctor megírta mennyibe fáj egy új önindító, sanszos, hogy felújítás lesz ebből!
Tudtok valakit ajánlani Pesten?
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.02 szerda, 09:12:59
Sanszossabb az önindító szerintem.Ez olyan mintha megszorulna az önindító.Egy másik kérdés kuplung-lendkerék milyen állapotban van mert ha az kezd rosszalkodni az telleszórja a kopásból erdő porral és akkor is lehet ilyen jelenség.
Hát nem tudom, de nem hiszem, hogy sok lenne hátra a kuplung lendkerék kombónak sem!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14186 Dátum:
2013.01.02 szerda, 10:41:05 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.02 szerda, 09:20:20
Hú de jól hangzik!
Közben Wyctor megírta mennyibe fáj egy új önindító, sanszos, hogy felújítás lesz ebből!
Tudtok valakit ajánlani Pesten?
Hát nem tudom, de nem hiszem, hogy sok lenne hátra a kuplung lendkerék kombónak sem!
Önindító felújítására a Pro-vill-t ajánlom.
http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1
Én generátort vittem hozzájuk megcsinálták 4 óra alatt és adtak rá fél év garit. Nagyon értik a dolgukat.
Más...
Nem tudnál kölcsönkérni valakitől egy olyan akkut ami 100%-os.(én bp 14-16kerben tudok ebben segíteni) Ezzel legalább ki tudnád zárni az akku problémát.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14187 Dátum:
2013.01.02 szerda, 12:07:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.01.02 szerda, 10:41:05
Önindító felújítására a Pro-vill-t ajánlom.
http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1
Én generátort vittem hozzájuk megcsinálták 4 óra alatt és adtak rá fél év garit. Nagyon értik a dolgukat.
Más...
Nem tudnál kölcsönkérni valakitől egy olyan akkut ami 100%-os.(én bp 14-16kerben tudok ebben segíteni) Ezzel legalább ki tudnád zárni az akku problémát.
Köszönöm, beszéltem ezekkel a Pro-vill-ekkel...
kb. 3-4óra alatt megcsinálják, de nem egészen értettem, mert egy kb. árat kértem, és azt mondta a fickó, hogy 25-29ezer a csere!
De Én nem cserélni akarok, hanem ezt megcsináltatni...
Na mindegy lehet hogy valamit félrehallottam! De az ára egyenlőre baráti.
Pénteken délután megyek Vik-hez, megszakérti, ha ez a gond, és tudja a kocsimat tárolni, akkor ki is vetetem vele!
hétfőn reggel elviszem ezekhez, délutánra kész van, és mehet vissza Vik-hez összerakni!
Most hogy ilyen szépen elterveztem, nehogy valami gebasz legyen, mert thökönszúrom magam!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14188 Dátum:
2013.01.02 szerda, 12:47:32 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.02 szerda, 12:07:03
Köszönöm, beszéltem ezekkel a Pro-vill-ekkel...
kb. 3-4óra alatt megcsinálják, de nem egészen értettem, mert egy kb. árat kértem, és azt mondta a fickó, hogy 25-29ezer a csere!
De Én nem cserélni akarok, hanem ezt megcsináltatni...
Na mindegy lehet hogy valamit félrehallottam! De az ára egyenlőre baráti.
Pénteken délután megyek Vik-hez, megszakérti, ha ez a gond, és tudja a kocsimat tárolni, akkor ki is vetetem vele!
hétfőn reggel elviszem ezekhez, délutánra kész van, és mehet vissza Vik-hez összerakni!
Most hogy ilyen szépen elterveztem, nehogy valami gebasz legyen, mert thökönszúrom magam!
Két eset lehetséges:
- Vagy az alkatrészek cseréjére gondolt, ezzel egybecseng a mondott 3-4 óra;
- Vagy kapsz egy ugyanilyen felújítottat, a sajátod meg otthagyod, felújítják, megkapja a következő - de ez meg nem tart 3-4 órán át.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14189 Dátum:
2013.01.02 szerda, 12:57:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.02 szerda, 12:47:32
Két eset lehetséges:
- Vagy az alkatrészek cseréjére gondolt, ezzel egybecseng a mondott 3-4 óra;
- Vagy kapsz egy ugyanilyen felújítottat, a sajátod meg otthagyod, felújítják, megkapja a következő - de ez meg nem tart 3-4 órán át.
AndyA
Ahh, értem!
Köszönöm!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14190 Dátum:
2013.01.02 szerda, 13:01:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.02 szerda, 12:47:32
Két eset lehetséges:
- Vagy kapsz egy ugyanilyen felújítottat, a sajátod meg otthagyod, felújítják, megkapja a következő - de ez meg nem tart 3-4 órán át.
AndyA
Ha ez a verzió lenne, akkor nem tólig ár, hanem csak fix, nem jól gondolom?
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14191 Dátum:
2013.01.02 szerda, 13:30:28 »
Idézetet írta: joxer - 2013.01.02 szerda, 13:01:42
Ha ez a verzió lenne, akkor nem tólig ár, hanem csak fix, nem jól gondolom?
Gondolom ránéz és ha nagyon gatya akkor a magasabb ár, ha nem, akkor az alacsonyabb.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14192 Dátum:
2013.01.02 szerda, 13:33:03 »
Idézetet írta: Koniman - 2013.01.02 szerda, 13:30:28
Gondolom ránéz és ha nagyon gatya akkor a magasabb ár, ha nem, akkor az alacsonyabb.
Ilyen esetben minden gatya lenne...
Egyébként mindegy is, az a lényeg, hogy Takiatti gépe működjön.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14193 Dátum:
2013.01.02 szerda, 13:34:33 »
Idézetet írta: joxer - 2013.01.02 szerda, 13:33:03
Egyébként mindegy is, az a lényeg, hogy Takiatti gépe működjön.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14194 Dátum:
2013.01.02 szerda, 13:59:43 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.02 szerda, 12:07:03
Köszönöm, beszéltem ezekkel a Pro-vill-ekkel...
kb. 3-4óra alatt megcsinálják, de nem egészen értettem, mert egy kb. árat kértem, és azt mondta a fickó, hogy 25-29ezer a csere!
De Én nem cserélni akarok, hanem ezt megcsináltatni...
Na mindegy lehet hogy valamit félrehallottam! De az ára egyenlőre baráti.
Pénteken délután megyek Vik-hez, megszakérti, ha ez a gond, és tudja a kocsimat tárolni, akkor ki is vetetem vele!
hétfőn reggel elviszem ezekhez, délutánra kész van, és mehet vissza Vik-hez összerakni!
Most hogy ilyen szépen elterveztem, nehogy valami gebasz legyen, mert thökönszúrom magam!
Lehet van nekik raktáron felújított...szoktak tartani ilyeneket, de akkor csak kp+cseredarab.
A 3-4 órás felújítás után olyan lesz, mint az új.
Egyébként az sem kizárt, hogy tele van dzsuvával ez esetben elég lehet egy takarítás is. Ezt már Vik tudni(látni) fogja.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14195 Dátum:
2013.01.02 szerda, 14:18:20 »
Up!
Beszéltem mk2 fórumtárssal 15-20ezerért van neki bontott önindítója!
Szóval eddig Ő a nyerő, de csak hétfőn...
Kollégám rámért az akkura 12,96V van benne!
Indításkor 11V-ra esett vissza, tehát az akku szvsz biztosan jó!
Jah, és még valami: Beültem 6óra állás után, és elsőre elindult a motor...
Aztán leállítottam, és utána már csak a negyedik próbálkozásra sikerült életre kelteni!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.02 szerda, 14:22:50 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
RoboGoD
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14196 Dátum:
2013.01.02 szerda, 14:26:27 »
Sziasztok!
Mitől lehet? című kérdés. A külső hőmérőm megbolondult kicsit. Egyik nap (dec. 25. - kb. 0 fok volt) beindításkor 8 fokot mutatott, de 1 mp múlva leszaladt +4-re és ott megállt. Aznap végig annyi fok volt rajta, kb. 2 óra múlva 5 fokot is mutatott. Azóta is pontosan 4 fokkal magasabb hőmérsékletet mutat, mint amit az itt-ott látható hőmérsékletkijelzős utcai órák. Előzmény, hogy egyszer már (múlt télen) elromlott és ki kellett cserélni, mert semmit nem mért. Vik szerint egy ilyen soha nem romlik el, mert gyakorlatilag egy hőmérsékletre változó értékű ellenállás - ezzel teljesen egyetértek, de nálam már megint vacakol. Ötletek?
(Ui: amikor teljesen elromlik, a kocsi sem megy, mert leszabályozza a teljesítményt - max 3000-et pörög.)
Köszi a segítséget.
Robo
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14197 Dátum:
2013.01.02 szerda, 14:32:21 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.01.02 szerda, 14:18:20
Up!
Beszéltem mk2 fórumtárssal 15-20ezerért van neki bontott önindítója!
Szóval eddig Ő a nyerő, de csak hétfőn...
Kollégám rámért az akkura 12,96V van benne!
Indításkor 11V-ra esett vissza, tehát az akku szvsz biztosan jó!
Jah, és még valami: Beültem 6óra állás után, és elsőre elindult a motor...
Aztán leállítottam, és utána már csak a negyedik próbálkozásra sikerült életre kelteni!
SZERINTEM a bontott önindító lehet beszarik 10ezer km múlva, a felújítottal meg vígan elmész mégegyszer annyit mint a mostanival (de inkább többet).
A másik, hogy tisztázódott hogy egyáltalán önindító baja van, vagy csak tipp?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14198 Dátum:
2013.01.02 szerda, 14:33:51 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.01.02 szerda, 14:32:21
SZERINTEM a bontott önindító lehet beszarik 10ezer km múlva, a felújítottal meg vígan elmész mégegyszer annyit mint a mostanival (de inkább többet).
A másik, hogy tisztázódott hogy egyáltalán önindító baja van, vagy csak tipp?
Egyenlőre még csak tipp...
Pénteken lesz pontos diagnózis Vik-től...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14199 Dátum:
2013.01.02 szerda, 15:18:27 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2013.01.02 szerda, 14:26:27
Sziasztok!
Mitől lehet? című kérdés. A külső hőmérőm megbolondult kicsit. Egyik nap (dec. 25. - kb. 0 fok volt) beindításkor 8 fokot mutatott, de 1 mp múlva leszaladt +4-re és ott megállt. Aznap végig annyi fok volt rajta, kb. 2 óra múlva 5 fokot is mutatott. Azóta is pontosan 4 fokkal magasabb hőmérsékletet mutat, mint amit az itt-ott látható hőmérsékletkijelzős utcai órák. Előzmény, hogy egyszer már (múlt télen) elromlott és ki kellett cserélni, mert semmit nem mért. Vik szerint egy ilyen soha nem romlik el, mert gyakorlatilag egy hőmérsékletre változó értékű ellenállás - ezzel teljesen egyetértek, de nálam már megint vacakol. Ötletek?
(Ui: amikor teljesen elromlik, a kocsi sem megy, mert leszabályozza a teljesítményt - max 3000-et pörög.)
Köszi a segítséget.
Robo
A külső hőmérséklet szenzor hibája miatt soha nem kerül a motor vészüzembe.
Van beszívott levegő hőmérséklet szenzor, na az már beleszól a motorirányításba, de szerintem még mindig nem kerül miatta vészüzembe.
Ez a szenzor a légtömegmérőben van vagy a nyomásmérő szenzorban. Jelen esetben a nyomásmérő szenzorban van, azt hiszem. (nincs messze a környezeti hőmérséklet szenzortól) Vezetékek, csatlakozás ellenőrzése.....
Diaggal ellenőrízhető.
A lökhárítóban lévő környezeti hőmérséklet szenzor valóban nem romlós fajta, ha nem sérül mechanikusan. A vezetékei, csatlakozása inkább lesz hibás.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.02 szerda, 15:27:06 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
282
283
[
284
]
285
286
287
288
289
290
291
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ