Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:04:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 322 323 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192966 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #15750 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 14:25:24 »

Sajnos nekem is előjött, hogy vibrálnak a fények. Tudom, bronzekefe javítás. Tudtok ajánlani szerelőt Budapesten (Újpest), aki tudja mit kell csinálni és nem akar komplett generátor felújítást csinálni? Egyébként alapjáraton 14,4-14,6 V körül ugrál a töltés. Azonkívül, hogy néha elhalványulnak a fények okoz ez valamilyen bajt? Ha egy ideig (pár hét mondjuk) így járok vele az gond?


Tudtok nekem valamit erre mondani? Mármint a vastagbetűsre, hogy lehet-e így járni hosszabb ideig, vagy tönkrevágok-e vele bármit is? (Kertész utcai szervízt már ajánlották.  Wink)
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15751 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 14:29:08 »

Nekem záráskor egy hosszút villan, mikor reteszel kettőszárásnál, akkor 2 rövidet.

Nekem záráskor nem (vagy nem figyeltem), csak reteszeléskor villan kettőt. Nyitáskor meg egy hosszút. Gyári riasztó van benne.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15752 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 15:00:52 »

Tudtok nekem valamit erre mondani? Mármint a vastagbetűsre, hogy lehet-e így járni hosszabb ideig, vagy tönkrevágok-e vele bármit is? (Kertész utcai szervízt már ajánlották.  Wink)

Nem tudni, mikor adja meg magát a töltésed. De onnantól kezdve sok jóra nem számíthatsz, még befecskendezési hibát is okozhat az ugráló töltés, villogó check engine lámpa, leálló motor... Szóval mihamarabb nézz utána.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #15753 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 19:04:01 »

Ha ráadom a gyújtást, első kattanásig, akkor kitérnek a műszrek maxra és ott elmegy a szufla. sötétség lesz, minden elhalványul, belső világitás is. Aztan várok kicsit és visszajön a beltéri világítás, rádió is bekapcsolható, központi zár is működik... Azt várnám, hogy akkor esik le a fesz ha az izzitást is ráadom vagy amikor indítózok.
Amúgy decemberben tettem le a kocsit karácsony elött, azóta nem ment. Elötte pedig nyáron.

Tölteni 12 órát töltöttem az akksit, 7.5A-t mond a töltő. A jelenség ugyanez, egy fikarcnyival sem jobb a helyzet.

Ez lemerült vagy tönkrement akksi lenne (10éves gyári akksi).

köszi
drhf
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #15754 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 19:08:03 »

Ez lemerült vagy tönkrement akksi lenne (10éves gyári akksi).
köszi
drhf

Lehet!
De lehet testkábel hiba is.
Ha gondolod van egy akksim, amit kivettem tavaly mikor azt hittem hogy az akksi szhar, de kiderült, hogy az önindítóm!
Raktárban van, ha kell feltöltöm, és viheted! Ez is egy gyári akksi, 2004-es, egy próbát megér!
Ha kell írd meg, holnap felteszem tölteni, és ha feltöltött akkor gó!
Mivel MKIII topikba írtad feltételezem ,hogy ahhoz kell... Ez asszem 74Ah, de lehet hogy több...
Gyári MKIII akku!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #15755 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 19:25:52 »

Lehet!
De lehet testkábel hiba is.
Ha gondolod van egy akksim, amit kivettem tavaly mikor azt hittem hogy az akksi szhar, de kiderült, hogy az önindítóm!
Raktárban van, ha kell feltöltöm, és viheted! Ez is egy gyári akksi, 2004-es, egy próbát megér!
Ha kell írd meg, holnap felteszem tölteni, és ha feltöltött akkor gó!
Mivel MKIII topikba írtad feltételezem ,hogy ahhoz kell... Ez asszem 74Ah, de lehet hogy több...
Gyári MKIII akku!
Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?

Ismer valaki szerelot, aki kijon es megnezi mi baja?
Nehezitett hogy melygarazsban van, ahonnan igen nehez lesz ket enmeletet kitolni Smiley 3 het mulva lejar a muszakija...
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15756 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 19:30:59 »

Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.

Vélemények esetleg?  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15757 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 19:41:04 »

Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?

Ismer valaki szerelot, aki kijon es megnezi mi baja?
Nehezitett hogy melygarazsban van, ahonnan igen nehez lesz ket enmeletet kitolni Smiley 3 het mulva lejar a muszakija...
Akkor mért nem veszed ki az akksit és valaki segítségével elviszitek egy Villanyászhoz terhelő villás mérésre.Amúgy meg ha 10 éves akkor nem kell rajta gondolkodni és ha a műszerek kitérnek akkor én már a helyedben cserélném is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #15758 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:03:00 »

Akkor mért nem veszed ki az akksit és valaki segítségével elviszitek egy Villanyászhoz terhelő villás mérésre.Amúgy meg ha 10 éves akkor nem kell rajta gondolkodni és ha a műszerek kitérnek akkor én már a helyedben cserélném is.
Terhelőmérést egy sima multiméterrel meg lehet mérni. rádugod a műszert feszmérőként, gyújtás, ha leesik a fesz akkor az akksinak vége.

Nem tudom milyen akksi kell ebbe, MKIII 2003.12, kombi 72 Ah. ennyit tudok rola.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15759 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:09:07 »

Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.

Vélemények esetleg?  integet2

Nekem is ez volt anno. Megvolt kókányolva a hátsó ajtóm vezetéke, és a GEM úgy érzékelte, mintha nyitva lenne az ajtó, és nem kapcsolta le a belső tükröt. HZsoltival csináltunk egy öntesztet, és akkor derült ki, h csomiajtó nyitásnál nem villant fel az index. Az összes többi ajtónál bejelzettt, csak a csomajtónál. Futtass le egy öndiagnosztikát.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15760 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:16:32 »

Terhelőmérést egy sima multiméterrel meg lehet mérni. rádugod a műszert feszmérőként, gyújtás, ha leesik a fesz akkor az akksinak vége.

Nem tudom milyen akksi kell ebbe, MKIII 2003.12, kombi 72 Ah. ennyit tudok rola.
Attól belerakhatsz nagyobbat is.Nekem most egy 80A 740 AH van benne.Ez előtti eggyel nagyobb volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #15761 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:20:45 »

Nem tudom milyen akksi kell ebbe, MKIII 2003.12, kombi 72 Ah. ennyit tudok rola.

Én - ha jól emlékszem - egy ILYET vettem decemberben ~35ezerért!
Wyctor-tól van.

Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?

A testkábel rögzítésnél lehet oxidálódás, vagy meglazult a rögzítés, nekem egy autón menet közben produkálta ugyanezeket a dolgokat amiket írtál...
De első körben próbálj meg egy másik akkut!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15762 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:23:11 »

Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.

Vélemények esetleg?  integet2

Nekem sem kapcsol ki a tükör. (aztán lehet, hogy mégis, csak nem vártam meg) Az viszont fura, hogy este manuál lekapcsolom, majd, amikor nyitom az ajtót másnap, látom, hogy a tükör fel van kapcsolva. Lehet, hogy a GEM mégis szabályozza és lekapcsol 15 perc múlva?  fejvakaras
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15763 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:27:17 »

Nekem sem kapcsol ki a tükör. (aztán lehet, hogy mégis, csak nem vártam meg) Az viszont fura, hogy este manuál lekapcsolom, majd, amikor nyitom az ajtót másnap, látom, hogy a tükör fel van kapcsolva. Lehet, hogy a GEM mégis szabályozza és lekapcsol 15 perc múlva?  fejvakaras
le
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15764 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:27:51 »

le

Holnap letesztelem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15765 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:28:19 »

Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.

Vélemények esetleg?  integet2
a testet kapcsolja le a gem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoltán79
Vendég
« Új hozzászólás #15766 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:47:06 »

Szevasztok! Nekem van egy 2001-es Ford Mondeo combim. Keresek eladó gyári Ford 6000 cd-rádiót kódjával,csatlakozókkal elérhető áron! Képet kérnék róla a  ivanfi.zoltan@gmail.hu  email cimre!  Köszönöm!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15767 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:48:06 »

Nekem sem kapcsol ki a tükör. (aztán lehet, hogy mégis, csak nem vártam meg) Az viszont fura, hogy este manuál lekapcsolom, majd, amikor nyitom az ajtót másnap, látom, hogy a tükör fel van kapcsolva. Lehet, hogy a GEM mégis szabályozza és lekapcsol 15 perc múlva?  fejvakaras
Kétszer is próbáltam, és húsz perc után sem kapcsolta le a GEM a tükröt. Reggel megnézem mit mutat, világít-e a LED?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15768 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:52:20 »

a testet kapcsolja le a gem
Kétszer néztem egymás után és egyszer sem kapcsolt ki a tükör húsz perc után sem. Az mindegy hogy a negatívat vagy a pozitívat kapcsolná ki a GEM, az a tükör lekapcsolását eredményezné. De ez nálam nem történik meg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15769 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:52:33 »

Kétszer is próbáltam, és húsz perc után sem kapcsolta le a GEM a tükröt. Reggel megnézem mit mutat, világít-e a LED?
nekem is így volt bekötve és nekem lekapcsolta. kb 30 perc után
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15770 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:52:52 »

Kétszer néztem egymás után és egyszer sem kapcsolt ki a tükör húsz perc után sem. Az mindegy hogy a negatívat vagy a pozitívat kapcsolná ki a GEM, az a tükör lekapcsolását eredményezné. De ez nálam nem történik meg.
és szerinted 1db led leszívja az akksit??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15771 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:04:25 »

nekem is így volt bekötve és nekem lekapcsolta. kb 30 perc után
Holnap is csinálok egy próbát hagyok neki egy órát, bár az első alkalommal is kábé háromnegyed órát hagytam az autónak, hogy kikapcsoljon a GEM.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15772 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:05:23 »

Holnap is csinálok egy próbát hagyok neki egy órát, bár az első alkalommal is kábé háromnegyed órát hagytam az autónak, hogy kikapcsoljon a GEM.
csinálj egy gemtesztet, hogy érzékeli-e az összes ajtózárad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15773 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:07:13 »

és szerinted 1db led leszívja az akksit??
Ez az első gyanúm. A tükör beszerelés után rögtön jelentkezett a probléma és azért egy hetet állt az autó. Volt ideje lemerülni. Nem kizárt, hogy nem ez volt az akkulemerülés oka, de ezt a lehetőséget is ki kell zárni.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15774 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:11:54 »

csinálj egy gemtesztet, hogy érzékeli-e az összes ajtózárad
Azt hogyan tudom megtenni? Melyik cikk az a WIKI-ben? És mit kellene figyelnem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15775 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:13:48 »

Azt hogyan tudom megtenni? Melyik cikk az a WIKI-ben? És mit kellene figyelnem?
Legegyszerűbben: Tedd ajtónyitásra a belső lámpád és nézd meg, hogy felkapcsolódik-e minden ajtónál.
A GEM teszt más, de a leírt a leggyorsabb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Robi8101
Vendég
« Új hozzászólás #15776 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:25:07 »

Sziasztok!
 Pár napja vettem egy MK3-t(2003, 1.8 b, 110 LE). Ma elkezdett világítani a motor figyelmeztető lámpa. Hol lehet a hiba? Vagy vigyem hibakódolvasásra? A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15777 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:26:54 »

Sziasztok!
 Pár napja vettem egy MK3-t(2003, 1.8 b, 110 LE). Ma elkezdett világítani a motor figyelmeztető lámpa. Hol lehet a hiba? Vagy vigyem hibakódolvasásra? A segítséget előre is köszönöm!
Hibakódolvasás egyértelműen. Rengeteg hibalehetőség van. Lehet, hogy csak egy csatlakozó jött szét.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15778 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:28:36 »

Sziasztok!
 Pár napja vettem egy MK3-t(2003, 1.8 b, 110 LE). Ma elkezdett világítani a motor figyelmeztető lámpa. Hol lehet a hiba? Vagy vigyem hibakódolvasásra? A segítséget előre is köszönöm!

Pár napja vetted, és elkezdett világítani? Kereskedés? Mert akkor vidd vissza, az ő dolguk lenne ezt rendberakni.
Naplózva
munyoz
Vendég
« Új hozzászólás #15779 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:47:28 »

Kedves Mondeósok!

Sajnos a 2004-es évjáratú TDCi Mondeom rádiókódja eltűnt. Mivel nem vagyok műszaki szaki, ezért a neten sikerült megtalálnom a probléma kulcsát, amit itt szeretnék megosztani mással is, mert nem kell se pénzt se időt ráfordítani...
Nincs meg az autórádió szériaszámod vagy nem tudod/nem akarod kivenni a rádiót: kapcsold be a rádiót, majd az 1-es és 6-os gombot lenyomva tartva meglátod az M..... után a 6 számjegyű autórádió szériaszámodat.  http://www.youtube.com/watch?v=CeCODvML74Q

A 6000 CD Rádió M szériás, hozzá egy programot ingyen letölthetsz innen: http://freefordradiocode.co.uk/fordm.html
A keresőbe ezt is beírhatod "fordmseries.exe"

Azt hogy hogy kell beírni a kódot már csak röviden: első számjegy 1-es gomb annyiszor ahanyas az első számjegye a kódnak, 2-es gomb a második szemjegy a kódnak, etc. 5-ös gomb befejezés.

Remélem a jövőben segítettem és nem kell 50 percet a neten lógni, hogy megtaláld a rádiót kódját.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15780 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:55:59 »

Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?

Ismer valaki szerelot, aki kijon es megnezi mi baja?
Nehezitett hogy melygarazsban van, ahonnan igen nehez lesz ket enmeletet kitolni Smiley 3 het mulva lejar a muszakija...

Korrodált, úgy. És akkor bebikázni sem igen tudod (vagy legalábbis nem az akksi mínuszra kell tenni az egyik kábelt).

Ha a közelébe lehet parkolni, az elég.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15781 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:58:41 »

Kétszer is próbáltam, és húsz perc után sem kapcsolta le a GEM a tükröt. Reggel megnézem mit mutat, világít-e a LED?

Szerintem fél óra. Nekem még akkor is lekapcsolta, amikor a tolatókamera LCD-je rossz bekötése miatt állandóan égve maradt a belső világítás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15782 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:00:12 »

Korrodált, úgy. És akkor bebikázni sem igen tudod (vagy legalábbis nem az akksi mínuszra kell tenni az egyik kábelt).

Ha a közelébe lehet parkolni, az elég.

AndyA

Bikázáskor nem is szokás az akksi negatívjára tenni a bikakábel negatívját, hanem az önindítóhoz legközelebb eső pontra. (motorra) A kezelésiben is ezt írja.  vigyor3
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15783 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:07:40 »

Szerintem fél óra. Nekem még akkor is lekapcsolta, amikor a tolatókamera LCD-je rossz bekötése miatt állandóan égve maradt a belső világítás.

AndyA
Holnap letesztelem. Csinálok egy egyórás tesztet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15784 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:13:27 »

Bikázáskor nem is szokás az akksi negatívjára tenni a bikakábel negatívját, hanem az önindítóhoz legközelebb eső pontra. (motorra) A kezelésiben is ezt írja.  vigyor3

Mert aztán biztos nem a tecsós bikakábel hajlított-lemez csipeszeinek néhány pontos érintkezése, hanem a testkábel lesz a szűk keresztmetszet  hehe
(Persze kivétel, ha konkrétan testkábel-hiba van, vagy ha tisztességes bikakábele van az embernek, ami már jóval drágább)
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #15785 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:18:43 »

Remélem a jövőben segítettem és nem kell 50 percet a neten lógni, hogy megtaláld a rádiót kódját.

Leggyönyörűbb, hogy ezt a tulaj érdekében csinálták ilyenre, hogy ne lehessen ellopn ia rádiót. Jó tudni, hogy ennyit ér ez a védelem Smiley
Nekem érintős navim van, annak se tudtam a kódját, a szervízben két perc alatt megmondták...
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #15786 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:21:47 »

Korrodált, úgy. És akkor bebikázni sem igen tudod (vagy legalábbis nem az akksi mínuszra kell tenni az egyik kábelt).

Ha a közelébe lehet parkolni, az elég.

AndyA
Akkor ehhez szerelőt fogok hívni, remélem a korrodált kábelt is meg tudja javítani. Mivel fél éve garázsban van akocsi és legutóbb vizesen raktam le, simán lehet ilyen korróziós probléma.

Vagy le lehet ezt fújni WDvel, aztán a szervízben megnézik komolyabban? Hol van a test vége? Aláfeködni nem szeretnék, mivel a múlt héten beázott a garázsom... Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15787 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:29:24 »

Akkor ehhez szerelőt fogok hívni, remélem a korrodált kábelt is meg tudja javítani. Mivel fél éve garázsban van akocsi és legutóbb vizesen raktam le, simán lehet ilyen korróziós probléma.

Vagy le lehet ezt fújni WDvel, aztán a szervízben megnézik komolyabban? Hol van a test vége? Aláfeködni nem szeretnék, mivel a múlt héten beázott a garázsom... Smiley

Nincs otthon egy multimétered? Azzal elég gyorsan ki lehetne deríteni, hogy akku vagy testkábel, vagy valami tök más a gond. És még fetrengeni sem kell a kocsi alatt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15788 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:48:30 »

Én - ha jól emlékszem - egy ILYET vettem decemberben ~35ezerért!

Ilyet bármikor tudok 35ért, 2 év garival.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15789 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:50:11 »

Ilyet bármikor tudok 35ért, 2 év garival.


Utaltam 35 ft-ot, a biztonság kedvéért 35 ojrót is. Hétvégére legyen meg az akksi. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #15790 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:50:59 »

Nincs otthon egy multimétered? Azzal elég gyorsan ki lehetne deríteni, hogy akku vagy testkábel, vagy valami tök más a gond. És még fetrengeni sem kell a kocsi alatt.
hogyne volna, sőt villamosmérnök vagyok. de autókhoz nem értek. Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15791 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:55:11 »

Utaltam 35 ft-ot, a biztonság kedvéért 35 ojrót is. Hétvégére legyen meg az akksi. eplus2
Ezredes, Ü.Úr!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.09 kedd, 00:15:21 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15792 Dátum: 2013.04.09 kedd, 00:06:20 »

hogyne volna, sőt villamosmérnök vagyok. de autókhoz nem értek. Smiley

Akkor mérj gyújtás nélkül, gyújtással feszt az akkumulátoron (ha indítózásig eljutsz, akkor indítózás közben is), ellenállást és ráadott gyújtásnál (+ indítózásnál) feszültségesést a testkábelen (negatív saru és valami tiszta fém között, ami a motor környékén van, és könnyen hozzáférhető). Ezekből az akku és a testkábel állapota már sejthető lesz,
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #15793 Dátum: 2013.04.09 kedd, 00:19:23 »

Akkor mérj gyújtás nélkül, gyújtással feszt az akkumulátoron (ha indítózásig eljutsz, akkor indítózás közben is), ellenállást és ráadott gyújtásnál (+ indítózásnál) feszültségesést a testkábelen (negatív saru és valami tiszta fém között, ami a motor környékén van, és könnyen hozzáférhető). Ezekből az akku és a testkábel állapota már sejthető lesz,
Gondolom nulla feszültségesést és ellenállást kellene mérnem.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15794 Dátum: 2013.04.09 kedd, 07:29:58 »

Mert aztán biztos nem a tecsós bikakábel hajlított-lemez csipeszeinek néhány pontos érintkezése, hanem a testkábel lesz a szűk keresztmetszet  hehe
(Persze kivétel, ha konkrétan testkábel-hiba van, vagy ha tisztességes bikakábele van az embernek, ami már jóval drágább)

A tecsós az NEM bikakábel! Az csak arra jó, hogy a járó motorú autó elkezdje tölteni a lemerült akksit egy kicsit.

A valódi bikakábel majd' kisujjnyi vastag rézből van...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15795 Dátum: 2013.04.09 kedd, 07:33:24 »

Ilyet bármikor tudok 35ért, 2 év garival.


34,5-ért Bosch 85Ah, ugyanez. Smiley

További licitek...? worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15796 Dátum: 2013.04.09 kedd, 09:24:18 »

A tecsós az NEM bikakábel! Az csak arra jó, hogy a járó motorú autó elkezdje tölteni a lemerült akksit egy kicsit.

A valódi bikakábel majd' kisujjnyi vastag rézből van...

AndyA

Tudom, de az emberek nagy részének olyan van. Benzines kocsinak a beindítására még éppen alkalmas is, de dízelhez már nem használható.

Gondolom nulla feszültségesést és ellenállást kellene mérnem.

Valahogy úgy. Ha az akku teljesen fel van töltve, akkor alapban 12.6V kéne legyen, gyújtást ráadva sem eshet le 12 alá (izzítás azért eszik egy kicsit).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15797 Dátum: 2013.04.09 kedd, 09:31:11 »

Tudom, de az emberek nagy részének olyan van. Benzines kocsinak a beindítására még éppen alkalmas is, de dízelhez már nem használható.

Valahogy úgy. Ha az akku teljesen fel van töltve, akkor alapban 12.6V kéne legyen, gyújtást ráadva sem eshet le 12 alá (izzítás azért eszik egy kicsit).

Egy kicsit, ja. Gyönge 80 ampert (már ha rendesen működik...). falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15798 Dátum: 2013.04.09 kedd, 09:45:35 »

Egy kicsit, ja. Gyönge 80 ampert (már ha rendesen működik...). falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Tényleg?  wow1 De nem ezeket használja hidegindítás után az alapjárat egyengetésére is? Mert akkor ez + szélvédő fűtés + hátsó szélvédő fűtés nagyon túl van a generátor képességein.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15799 Dátum: 2013.04.09 kedd, 09:48:00 »

Tegnap este manuálisan kikapcsoltam a belső tükröt. Ma reggel megnézem és látom hogy a tükör be van kapcsolva, biztosan bekapcsolta a GEM. Asszem nem xarozok, bevezetékeltetem autóvillanyásszal, hogy gyújtáskor kapjon áramot, osztjónapot.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 322 323 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.