Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:11:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
309
310
311
312
313
314
315
[
316
]
317
318
319
320
321
322
323
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016548 alkalommal)
Scratch
és 30 vendég van a témában
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 477
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15750 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 14:25:24 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.04.03 szerda, 22:06:58
Sajnos nekem is előjött, hogy vibrálnak a fények. Tudom, bronzekefe javítás. Tudtok ajánlani szerelőt Budapesten (Újpest), aki tudja mit kell csinálni és nem akar komplett generátor felújítást csinálni? Egyébként alapjáraton 14,4-14,6 V körül ugrál a töltés.
Azonkívül, hogy néha elhalványulnak a fények okoz ez valamilyen bajt? Ha egy ideig (pár hét mondjuk) így járok vele az gond?
Tudtok nekem valamit erre mondani? Mármint a vastagbetűsre, hogy lehet-e így járni hosszabb ideig, vagy tönkrevágok-e vele bármit is? (Kertész utcai szervízt már ajánlották.
)
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15751 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 14:29:08 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.04.08 hétfő, 13:21:14
Nekem záráskor egy hosszút villan, mikor reteszel kettőszárásnál, akkor 2 rövidet.
Nekem záráskor nem (vagy nem figyeltem), csak reteszeléskor villan kettőt. Nyitáskor meg egy hosszút. Gyári riasztó van benne.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15752 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 15:00:52 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.04.08 hétfő, 14:25:24
Tudtok nekem valamit erre mondani? Mármint a vastagbetűsre, hogy lehet-e így járni hosszabb ideig, vagy tönkrevágok-e vele bármit is? (Kertész utcai szervízt már ajánlották.
)
Nem tudni, mikor adja meg magát a töltésed. De onnantól kezdve sok jóra nem számíthatsz, még befecskendezési hibát is okozhat az ugráló töltés, villogó check engine lámpa, leálló motor... Szóval mihamarabb nézz utána.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15753 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 19:04:01 »
Ha ráadom a gyújtást, első kattanásig, akkor kitérnek a műszrek maxra és ott elmegy a szufla. sötétség lesz, minden elhalványul, belső világitás is. Aztan várok kicsit és visszajön a beltéri világítás, rádió is bekapcsolható, központi zár is működik... Azt várnám, hogy akkor esik le a fesz ha az izzitást is ráadom vagy amikor indítózok.
Amúgy decemberben tettem le a kocsit karácsony elött, azóta nem ment. Elötte pedig nyáron.
Tölteni 12 órát töltöttem az akksit, 7.5A-t mond a töltő. A jelenség ugyanez, egy fikarcnyival sem jobb a helyzet.
Ez lemerült vagy tönkrement akksi lenne (10éves gyári akksi).
köszi
drhf
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15754 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 19:08:03 »
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 19:04:01
Ez lemerült vagy tönkrement akksi lenne (10éves gyári akksi).
köszi
drhf
Lehet!
De lehet testkábel hiba is.
Ha gondolod van egy akksim, amit kivettem tavaly mikor azt hittem hogy az akksi szhar, de kiderült, hogy az önindítóm!
Raktárban van, ha kell feltöltöm, és viheted! Ez is egy gyári akksi, 2004-es, egy próbát megér!
Ha kell írd meg, holnap felteszem tölteni, és ha feltöltött akkor gó!
Mivel MKIII topikba írtad feltételezem ,hogy ahhoz kell... Ez asszem 74Ah, de lehet hogy több...
Gyári MKIII akku!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15755 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 19:25:52 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.04.08 hétfő, 19:08:03
Lehet!
De lehet testkábel hiba is.
Ha gondolod van egy akksim, amit kivettem tavaly mikor azt hittem hogy az akksi szhar, de kiderült, hogy az önindítóm!
Raktárban van, ha kell feltöltöm, és viheted! Ez is egy gyári akksi, 2004-es, egy próbát megér!
Ha kell írd meg, holnap felteszem tölteni, és ha feltöltött akkor gó!
Mivel MKIII topikba írtad feltételezem ,hogy ahhoz kell... Ez asszem 74Ah, de lehet hogy több...
Gyári MKIII akku!
Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?
Ismer valaki szerelot, aki kijon es megnezi mi baja?
Nehezitett hogy melygarazsban van, ahonnan igen nehez lesz ket enmeletet kitolni
3 het mulva lejar a muszakija...
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15756 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 19:30:59 »
Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.
Vélemények esetleg?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15757 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 19:41:04 »
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 19:25:52
Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?
Ismer valaki szerelot, aki kijon es megnezi mi baja?
Nehezitett hogy melygarazsban van, ahonnan igen nehez lesz ket enmeletet kitolni
3 het mulva lejar a muszakija...
Akkor mért nem veszed ki az akksit és valaki segítségével elviszitek egy Villanyászhoz terhelő villás mérésre.Amúgy meg ha 10 éves akkor nem kell rajta gondolkodni és ha a műszerek kitérnek akkor én már a helyedben cserélném is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15758 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:03:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.08 hétfő, 19:41:04
Akkor mért nem veszed ki az akksit és valaki segítségével elviszitek egy Villanyászhoz terhelő villás mérésre.Amúgy meg ha 10 éves akkor nem kell rajta gondolkodni és ha a műszerek kitérnek akkor én már a helyedben cserélném is.
Terhelőmérést egy sima multiméterrel meg lehet mérni. rádugod a műszert feszmérőként, gyújtás, ha leesik a fesz akkor az akksinak vége.
Nem tudom milyen akksi kell ebbe, MKIII 2003.12, kombi 72 Ah. ennyit tudok rola.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15759 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:09:07 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 19:30:59
Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.
Vélemények esetleg?
Nekem is ez volt anno. Megvolt kókányolva a hátsó ajtóm vezetéke, és a GEM úgy érzékelte, mintha nyitva lenne az ajtó, és nem kapcsolta le a belső tükröt. HZsoltival csináltunk egy öntesztet, és akkor derült ki, h csomiajtó nyitásnál nem villant fel az index. Az összes többi ajtónál bejelzettt, csak a csomajtónál. Futtass le egy öndiagnosztikát.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15760 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:16:32 »
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 20:03:00
Terhelőmérést egy sima multiméterrel meg lehet mérni. rádugod a műszert feszmérőként, gyújtás, ha leesik a fesz akkor az akksinak vége.
Nem tudom milyen akksi kell ebbe, MKIII 2003.12, kombi 72 Ah. ennyit tudok rola.
Attól belerakhatsz nagyobbat is.Nekem most egy 80A 740 AH van benne.Ez előtti eggyel nagyobb volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15761 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:20:45 »
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 20:03:00
Nem tudom milyen akksi kell ebbe, MKIII 2003.12, kombi 72 Ah. ennyit tudok rola.
Én - ha jól emlékszem - egy
ILYET
vettem decemberben ~35ezerért!
Wyctor-tól van.
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 19:25:52
Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?
A testkábel rögzítésnél lehet oxidálódás, vagy meglazult a rögzítés, nekem egy autón menet közben produkálta ugyanezeket a dolgokat amiket írtál...
De első körben próbálj meg egy másik akkut!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15762 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:23:11 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 19:30:59
Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.
Vélemények esetleg?
Nekem sem kapcsol ki a tükör. (aztán lehet, hogy mégis, csak nem vártam meg) Az viszont fura, hogy este manuál lekapcsolom, majd, amikor nyitom az ajtót másnap, látom, hogy a tükör fel van kapcsolva. Lehet, hogy a GEM mégis szabályozza és lekapcsol 15 perc múlva?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15763 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:27:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.08 hétfő, 20:23:11
Nekem sem kapcsol ki a tükör. (aztán lehet, hogy mégis, csak nem vártam meg) Az viszont fura, hogy este manuál lekapcsolom, majd, amikor nyitom az ajtót másnap, látom, hogy a tükör fel van kapcsolva. Lehet, hogy a GEM mégis szabályozza és lekapcsol 15 perc múlva?
le
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15764 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:27:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 20:27:17
le
Holnap letesztelem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15765 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:28:19 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 19:30:59
Leírtam tegnap, hogy lemerült az autó akkumulátora. Akksit feltöltötted, az autó pöccre indult. Visszavittem a töltőt a szakinak és akkor bogár került a fülembe, hogy van-e köze a most beszerelt fényre sötétedő belső tükörnek az akkumulátor lemerüléséhez. Mondom csinálok egy tesztet. Ma hazaértem ajtót bezártam és fél óra után mentem ée az autóhoz. Hát a tükrön még mindig világított a LED. Megint csináltam egy próbát, és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Manuálisan kikapcsoltam a tükröt, autót bezártam. Úgy olvastam, Hogy a GEM 10-15 perc után elveszi a pozitívat a tükörtől, tehát annak ki kellene kapcsolnia. Ez ugye az én autóm esetében nem történt meg és egy hét állás után nem indult. Nem tudom mennyit zabálhat a tükör, de szerintem itt van elásva a kutya. Nekem a belső lámpához három vezeték ment, egy pozitív, egy állandó negatív és egy ajtónyitásra aktiválódó negatív. A bal első záram is gyengélkedik egy kissé, lehet hogy az is közrejátszik, hogy nem kapcsolja ki a GEM a tükröt. Mondtam a szakinak, hogy mi a helyzet, ő azt mondta nem gond, mert ha minden kötél szakad akkor húzunk a tükörnek egy új pozitívat a gyújtásról. Azt mondta valahogy ő megoldja.
Vélemények esetleg?
a testet kapcsolja le a gem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoltán79
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15766 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:47:06 »
Szevasztok! Nekem van egy 2001-es Ford Mondeo combim. Keresek eladó gyári Ford 6000 cd-rádiót kódjával,csatlakozókkal elérhető áron! Képet kérnék róla a
ivanfi.zoltan@gmail.hu
email cimre! Köszönöm!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15767 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:48:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.08 hétfő, 20:23:11
Nekem sem kapcsol ki a tükör. (aztán lehet, hogy mégis, csak nem vártam meg) Az viszont fura, hogy este manuál lekapcsolom, majd, amikor nyitom az ajtót másnap, látom, hogy a tükör fel van kapcsolva. Lehet, hogy a GEM mégis szabályozza és lekapcsol 15 perc múlva?
Kétszer is próbáltam, és húsz perc után sem kapcsolta le a GEM a tükröt. Reggel megnézem mit mutat, világít-e a LED?
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15768 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:52:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 20:28:19
a testet kapcsolja le a gem
Kétszer néztem egymás után és egyszer sem kapcsolt ki a tükör húsz perc után sem. Az mindegy hogy a negatívat vagy a pozitívat kapcsolná ki a GEM, az a tükör lekapcsolását eredményezné. De ez nálam nem történik meg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15769 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:52:33 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 20:48:06
Kétszer is próbáltam, és húsz perc után sem kapcsolta le a GEM a tükröt. Reggel megnézem mit mutat, világít-e a LED?
nekem is így volt bekötve és nekem lekapcsolta. kb 30 perc után
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15770 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:52:52 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 20:52:20
Kétszer néztem egymás után és egyszer sem kapcsolt ki a tükör húsz perc után sem. Az mindegy hogy a negatívat vagy a pozitívat kapcsolná ki a GEM, az a tükör lekapcsolását eredményezné. De ez nálam nem történik meg.
és szerinted 1db led leszívja az akksit??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15771 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:04:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 20:52:33
nekem is így volt bekötve és nekem lekapcsolta. kb 30 perc után
Holnap is csinálok egy próbát hagyok neki egy órát, bár az első alkalommal is kábé háromnegyed órát hagytam az autónak, hogy kikapcsoljon a GEM.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15772 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:05:23 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 21:04:25
Holnap is csinálok egy próbát hagyok neki egy órát, bár az első alkalommal is kábé háromnegyed órát hagytam az autónak, hogy kikapcsoljon a GEM.
csinálj egy gemtesztet, hogy érzékeli-e az összes ajtózárad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15773 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:07:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 20:52:52
és szerinted 1db led leszívja az akksit??
Ez az első gyanúm. A tükör beszerelés után rögtön jelentkezett a probléma és azért egy hetet állt az autó. Volt ideje lemerülni. Nem kizárt, hogy nem ez volt az akkulemerülés oka, de ezt a lehetőséget is ki kell zárni.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15774 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:11:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 21:05:23
csinálj egy gemtesztet, hogy érzékeli-e az összes ajtózárad
Azt hogyan tudom megtenni? Melyik cikk az a WIKI-ben? És mit kellene figyelnem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15775 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:13:48 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 21:11:54
Azt hogyan tudom megtenni? Melyik cikk az a WIKI-ben? És mit kellene figyelnem?
Legegyszerűbben: Tedd ajtónyitásra a belső lámpád és nézd meg, hogy felkapcsolódik-e minden ajtónál.
A GEM teszt más, de a leírt a leggyorsabb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Robi8101
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15776 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:25:07 »
Sziasztok!
Pár napja vettem egy MK3-t(2003, 1.8 b, 110 LE). Ma elkezdett világítani a motor figyelmeztető lámpa. Hol lehet a hiba? Vagy vigyem hibakódolvasásra? A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15777 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:26:54 »
Idézetet írta: Robi8101 - 2013.04.08 hétfő, 21:25:07
Sziasztok!
Pár napja vettem egy MK3-t(2003, 1.8 b, 110 LE). Ma elkezdett világítani a motor figyelmeztető lámpa. Hol lehet a hiba? Vagy vigyem hibakódolvasásra? A segítséget előre is köszönöm!
Hibakódolvasás egyértelműen. Rengeteg hibalehetőség van. Lehet, hogy csak egy csatlakozó jött szét.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15778 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:28:36 »
Idézetet írta: Robi8101 - 2013.04.08 hétfő, 21:25:07
Sziasztok!
Pár napja vettem egy MK3-t(2003, 1.8 b, 110 LE). Ma elkezdett világítani a motor figyelmeztető lámpa. Hol lehet a hiba? Vagy vigyem hibakódolvasásra? A segítséget előre is köszönöm!
Pár napja vetted, és elkezdett világítani? Kereskedés? Mert akkor vidd vissza, az ő dolguk lenne ezt rendberakni.
Naplózva
munyoz
Vendég
FORD 6000 CD RÁDIÓ KIKÓDOLÁS INGYEN
«
Új hozzászólás #15779 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:47:28 »
Kedves Mondeósok!
Sajnos a 2004-es évjáratú TDCi Mondeom rádiókódja eltűnt. Mivel nem vagyok műszaki szaki, ezért a neten sikerült megtalálnom a probléma kulcsát, amit itt szeretnék megosztani mással is, mert nem kell se pénzt se időt ráfordítani...
Nincs meg az autórádió szériaszámod vagy nem tudod/nem akarod kivenni a rádiót: kapcsold be a rádiót, majd az 1-es és 6-os gombot lenyomva tartva meglátod az M..... után a 6 számjegyű autórádió szériaszámodat.
http://www.youtube.com/watch?v=CeCODvML74Q
A 6000 CD Rádió M szériás, hozzá egy programot ingyen letölthetsz innen:
http://freefordradiocode.co.uk/fordm.html
A keresőbe ezt is beírhatod "fordmseries.exe"
Azt hogy hogy kell beírni a kódot már csak röviden: első számjegy 1-es gomb annyiszor ahanyas az első számjegye a kódnak, 2-es gomb a második szemjegy a kódnak, etc. 5-ös gomb befejezés.
Remélem a jövőben segítettem és nem kell 50 percet a neten lógni, hogy megtaláld a rádiót kódját.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15780 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:55:59 »
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 19:25:52
Ha az akksi ***, akkor be tudom bikazni. A testkabel hogy lehet hibas?
Ismer valaki szerelot, aki kijon es megnezi mi baja?
Nehezitett hogy melygarazsban van, ahonnan igen nehez lesz ket enmeletet kitolni
3 het mulva lejar a muszakija...
Korrodált, úgy. És akkor bebikázni sem igen tudod (vagy legalábbis nem az akksi mínuszra kell tenni az egyik kábelt).
Ha a közelébe lehet parkolni, az elég.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15781 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:58:41 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.08 hétfő, 20:48:06
Kétszer is próbáltam, és húsz perc után sem kapcsolta le a GEM a tükröt. Reggel megnézem mit mutat, világít-e a LED?
Szerintem fél óra. Nekem még akkor is lekapcsolta, amikor a tolatókamera LCD-je rossz bekötése miatt állandóan égve maradt a belső világítás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15782 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:00:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.08 hétfő, 22:55:59
Korrodált, úgy. És akkor bebikázni sem igen tudod (vagy legalábbis nem az akksi mínuszra kell tenni az egyik kábelt).
Ha a közelébe lehet parkolni, az elég.
AndyA
Bikázáskor nem is szokás az akksi negatívjára tenni a bikakábel negatívját, hanem az önindítóhoz legközelebb eső pontra. (motorra) A kezelésiben is ezt írja.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15783 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:07:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.08 hétfő, 22:58:41
Szerintem fél óra. Nekem még akkor is lekapcsolta, amikor a tolatókamera LCD-je rossz bekötése miatt állandóan égve maradt a belső világítás.
AndyA
Holnap letesztelem. Csinálok egy egyórás tesztet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15784 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:13:27 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.08 hétfő, 23:00:12
Bikázáskor nem is szokás az akksi negatívjára tenni a bikakábel negatívját, hanem az önindítóhoz legközelebb eső pontra. (motorra) A kezelésiben is ezt írja.
Mert aztán biztos nem a tecsós bikakábel hajlított-lemez csipeszeinek néhány pontos érintkezése, hanem a testkábel lesz a szűk keresztmetszet
(Persze kivétel, ha konkrétan testkábel-hiba van, vagy ha tisztességes bikakábele van az embernek, ami már jóval drágább)
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: FORD 6000 CD RÁDIÓ KIKÓDOLÁS INGYEN
«
Új hozzászólás #15785 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:18:43 »
Idézetet írta: munyoz - 2013.04.08 hétfő, 22:47:28
Remélem a jövőben segítettem és nem kell 50 percet a neten lógni, hogy megtaláld a rádiót kódját.
Leggyönyörűbb, hogy ezt a tulaj érdekében csinálták ilyenre, hogy ne lehessen ellopn ia rádiót. Jó tudni, hogy ennyit ér ez a védelem
Nekem érintős navim van, annak se tudtam a kódját, a szervízben két perc alatt megmondták...
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15786 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:21:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.08 hétfő, 22:55:59
Korrodált, úgy. És akkor bebikázni sem igen tudod (vagy legalábbis nem az akksi mínuszra kell tenni az egyik kábelt).
Ha a közelébe lehet parkolni, az elég.
AndyA
Akkor ehhez szerelőt fogok hívni, remélem a korrodált kábelt is meg tudja javítani. Mivel fél éve garázsban van akocsi és legutóbb vizesen raktam le, simán lehet ilyen korróziós probléma.
Vagy le lehet ezt fújni WDvel, aztán a szervízben megnézik komolyabban? Hol van a test vége? Aláfeködni nem szeretnék, mivel a múlt héten beázott a garázsom...
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15787 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:29:24 »
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 23:21:47
Akkor ehhez szerelőt fogok hívni, remélem a korrodált kábelt is meg tudja javítani. Mivel fél éve garázsban van akocsi és legutóbb vizesen raktam le, simán lehet ilyen korróziós probléma.
Vagy le lehet ezt fújni WDvel, aztán a szervízben megnézik komolyabban? Hol van a test vége? Aláfeködni nem szeretnék, mivel a múlt héten beázott a garázsom...
Nincs otthon egy multimétered? Azzal elég gyorsan ki lehetne deríteni, hogy akku vagy testkábel, vagy valami tök más a gond. És még fetrengeni sem kell a kocsi alatt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15788 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:48:30 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.04.08 hétfő, 20:20:45
Én - ha jól emlékszem - egy
ILYET
vettem decemberben ~35ezerért!
Ilyet bármikor tudok 35ért, 2 év garival.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15789 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:50:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.04.08 hétfő, 23:48:30
Ilyet bármikor tudok 35ért, 2 év garival.
Utaltam 35 ft-ot, a biztonság kedvéért 35 ojrót is. Hétvégére legyen meg az akksi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15790 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:50:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.08 hétfő, 23:29:24
Nincs otthon egy multimétered? Azzal elég gyorsan ki lehetne deríteni, hogy akku vagy testkábel, vagy valami tök más a gond. És még fetrengeni sem kell a kocsi alatt.
hogyne volna, sőt villamosmérnök vagyok. de autókhoz nem értek.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15791 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:55:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.04.08 hétfő, 23:50:11
Utaltam 35 ft-ot, a biztonság kedvéért 35 ojrót is. Hétvégére legyen meg az akksi.
Ezredes, Ü.Úr!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.09 kedd, 00:15:21 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15792 Dátum:
2013.04.09 kedd, 00:06:20 »
Idézetet írta: drhf - 2013.04.08 hétfő, 23:50:59
hogyne volna, sőt villamosmérnök vagyok. de autókhoz nem értek.
Akkor mérj gyújtás nélkül, gyújtással feszt az akkumulátoron (ha indítózásig eljutsz, akkor indítózás közben is), ellenállást és ráadott gyújtásnál (+ indítózásnál) feszültségesést a testkábelen (negatív saru és valami tiszta fém között, ami a motor környékén van, és könnyen hozzáférhető). Ezekből az akku és a testkábel állapota már sejthető lesz,
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15793 Dátum:
2013.04.09 kedd, 00:19:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.09 kedd, 00:06:20
Akkor mérj gyújtás nélkül, gyújtással feszt az akkumulátoron (ha indítózásig eljutsz, akkor indítózás közben is), ellenállást és ráadott gyújtásnál (+ indítózásnál) feszültségesést a testkábelen (negatív saru és valami tiszta fém között, ami a motor környékén van, és könnyen hozzáférhető). Ezekből az akku és a testkábel állapota már sejthető lesz,
Gondolom nulla feszültségesést és ellenállást kellene mérnem.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15794 Dátum:
2013.04.09 kedd, 07:29:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.08 hétfő, 23:13:27
Mert aztán biztos nem a tecsós bikakábel hajlított-lemez csipeszeinek néhány pontos érintkezése, hanem a testkábel lesz a szűk keresztmetszet
(Persze kivétel, ha konkrétan testkábel-hiba van, vagy ha tisztességes bikakábele van az embernek, ami már jóval drágább)
A tecsós az NEM bikakábel! Az csak arra jó, hogy a járó motorú autó elkezdje tölteni a lemerült akksit egy kicsit.
A valódi bikakábel majd' kisujjnyi vastag rézből van...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15795 Dátum:
2013.04.09 kedd, 07:33:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.04.08 hétfő, 23:48:30
Ilyet bármikor tudok 35ért, 2 év garival.
34,5-ért Bosch 85Ah, ugyanez.
További licitek...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15796 Dátum:
2013.04.09 kedd, 09:24:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.09 kedd, 07:29:58
A tecsós az NEM bikakábel! Az csak arra jó, hogy a járó motorú autó elkezdje tölteni a lemerült akksit egy kicsit.
A valódi bikakábel majd' kisujjnyi vastag rézből van...
AndyA
Tudom, de az emberek nagy részének olyan van. Benzines kocsinak a beindítására még éppen alkalmas is, de dízelhez már nem használható.
Idézetet írta: drhf - 2013.04.09 kedd, 00:19:23
Gondolom nulla feszültségesést és ellenállást kellene mérnem.
Valahogy úgy. Ha az akku teljesen fel van töltve, akkor alapban 12.6V kéne legyen, gyújtást ráadva sem eshet le 12 alá (izzítás azért eszik egy kicsit).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15797 Dátum:
2013.04.09 kedd, 09:31:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.09 kedd, 09:24:18
Tudom, de az emberek nagy részének olyan van. Benzines kocsinak a beindítására még éppen alkalmas is, de dízelhez már nem használható.
Valahogy úgy. Ha az akku teljesen fel van töltve, akkor alapban 12.6V kéne legyen, gyújtást ráadva sem eshet le 12 alá (izzítás azért eszik egy kicsit).
Egy kicsit, ja. Gyönge 80 ampert (már ha rendesen működik...).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Lemerült akkumlátor?
«
Új hozzászólás #15798 Dátum:
2013.04.09 kedd, 09:45:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.09 kedd, 09:31:11
Egy kicsit, ja. Gyönge 80 ampert (már ha rendesen működik...).
AndyA
Tényleg?
De nem ezeket használja hidegindítás után az alapjárat egyengetésére is? Mert akkor ez + szélvédő fűtés + hátsó szélvédő fűtés nagyon túl van a generátor képességein.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15799 Dátum:
2013.04.09 kedd, 09:48:00 »
Tegnap este manuálisan kikapcsoltam a belső tükröt. Ma reggel megnézem és látom hogy a tükör be van kapcsolva, biztosan bekapcsolta a GEM. Asszem nem xarozok, bevezetékeltetem autóvillanyásszal, hogy gyújtáskor kapjon áramot, osztjónapot.
Naplózva
Oldalak:
1
...
309
310
311
312
313
314
315
[
316
]
317
318
319
320
321
322
323
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ