Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:15:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 342 343 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191232 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16750 Dátum: 2013.06.08 szombat, 10:34:33 »

a ghia-ban

A lemezes itt a kiszedés módjára utal, ha jól sejtem, nem arra, hogy mit játszik le.
Naplózva
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #16751 Dátum: 2013.06.08 szombat, 10:36:35 »

A lemezes itt a kiszedés módjára utal, ha jól sejtem, nem arra, hogy mit játszik le.

igen a kiszedőre gondoltam
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16752 Dátum: 2013.06.08 szombat, 14:46:48 »

Sziasztok!
Valaki ki tudná nekem szedni a fejegységet egy '04-es Mondeoból 5000c.
Pesten vagyok és itt bárhová elmegyek S.O.S.
Köszönöm

Nekem van kiszedőm, ha kell.
Naplózva
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #16753 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:15:07 »

Nekem van kiszedőm, ha kell.
hol tudunk találkozni és mikor jó neked?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16754 Dátum: 2013.06.08 szombat, 16:17:44 »

hol tudunk találkozni és mikor jó neked?

Most kb 1,5-2 órát nem érek rá, de utána jöhetsz, ha gondolod.
Naplózva
Sly160
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #16755 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:36:18 »

Sziasztok. Tud valaki segíteni, hogy MK3-ban a belső világítás (csak elöl) miért csak levett gyújtásnál működik? Mindhárom első lámpa. Ha gyújtás van rajta, vagy jár a motor akkor nem lehet őket felkapcsolni!
Kösz a segítséget!
Naplózva

2004 115LE TDCI Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16756 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:41:23 »

Sziasztok. Tud valaki segíteni, hogy MK3-ban a belső világítás (csak elöl) miért csak levett gyújtásnál működik? Mindhárom első lámpa. Ha gyújtás van rajta, vagy jár a motor akkor nem lehet őket felkapcsolni!
Kösz a segítséget!

Elvileg kell mennie egy direkt pozitívnak a belső villanyra. Lámpázd ki. Ha gyújtás nélkül világít a próbalámpa, akkor a kapcsolód halt be.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #16757 Dátum: 2013.06.08 szombat, 22:33:48 »

na ezt magyarázza meg nekem valaki: az autó 2004 es 2.2 tdci. nem működött a tempomatom sem a klimám eddig. multkor mikor az ajtózsanérokat esztergáltuk körülnéztem a biztositéktáblán hát a tempomat 7,5 ös biztije ki volt menve. mondom meg van a hiba. öszeraktuk a kocsit(már sötét volt) elinditom furcsa égett szag jött valahonnan...nem találtam az eredetét mondom biztos kintröl jött valahonnan, nem foglalkoztam vele hazamentem, tempomat persze nem müködött. a minap mondom megnézem a biztit hát ki volt menve. kicseréltem. inditom a kocsit látom ám h a motortérböl kis fehér füst csap ki le is állitottam azonnal akkusaru le. hát az egyik ablakmosó fuvókám füstölt gondolom zárlatos...mondom megnézem megint a tempomatbiztit mert a szag ugyanaz volt mint a multkor csak most ugye azonnal laállitottam a füst miatt.(ezt ugye multkor sötétben nem láthattam) hát megyek a kocsival mit ad istes gyönyörüen megy a tempomat. csaszegetem a rádiót véletlenül nyomtam rá a auto gombra érzem ám h behuz a kompreszor indul a klima. azota is hibátlanul üzemel mindkettő(persze az ablakmosó fuvóka csatija szét van huzva) magyarázat???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16758 Dátum: 2013.06.08 szombat, 22:41:57 »

na ezt magyarázza meg nekem valaki: az autó 2004 es 2.2 tdci. nem működött a tempomatom sem a klimám eddig. multkor mikor az ajtózsanérokat esztergáltuk körülnéztem a biztositéktáblán hát a tempomat 7,5 ös biztije ki volt menve. mondom meg van a hiba. öszeraktuk a kocsit(már sötét volt) elinditom furcsa égett szag jött valahonnan...nem találtam az eredetét mondom biztos kintröl jött valahonnan, nem foglalkoztam vele hazamentem, tempomat persze nem müködött. a minap mondom megnézem a biztit hát ki volt menve. kicseréltem. inditom a kocsit látom ám h a motortérböl kis fehér füst csap ki le is állitottam azonnal akkusaru le. hát az egyik ablakmosó fuvókám füstölt gondolom zárlatos...mondom megnézem megint a tempomatbiztit mert a szag ugyanaz volt mint a multkor csak most ugye azonnal laállitottam a füst miatt.(ezt ugye multkor sötétben nem láthattam) hát megyek a kocsival mit ad istes gyönyörüen megy a tempomat. csaszegetem a rádiót véletlenül nyomtam rá a auto gombra érzem ám h behuz a kompreszor indul a klima. azota is hibátlanul üzemel mindkettő(persze az ablakmosó fuvóka csatija szét van huzva) magyarázat???

Egyszerű.
Az nem CSAK a tempomat biztosítéka, hanem egyéb áramköröké is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16759 Dátum: 2013.06.08 szombat, 22:50:04 »

Szia mindenki!
Valaki ki tud segíteni gyújtás kapcsoló,és környéke kapcsolási rajzzal?
Eljutottam odáig,hogy valami külön tiltást szeretnék beépíteni, ahhoz kellene,köszönöm előre is!
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16760 Dátum: 2013.06.08 szombat, 22:51:51 »

Szia mindenki!
Valaki ki tud segíteni gyújtás kapcsoló,és környéke kapcsolási rajzzal?
Eljutottam odáig,hogy valami külön tiltást szeretnék beépíteni, ahhoz kellene,köszönöm előre is!


A megszakításhoz mindenképp szét kell szedned. Akkor meg semeddig nem tart kilámpázni.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #16761 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 00:51:56 »

Köszönöm a segítséget Lacika71-nek
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16762 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 08:40:05 »

A megszakításhoz mindenképp szét kell szedned. Akkor meg semeddig nem tart kilámpázni.  Smiley
Hát igen.Azért csak jó lenne tudni a színeket,mert pl.az imo.nem biztos,hogy szereti az ilyen beavatkozást,és akkor tényleg letiltom. nyes
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16763 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 11:26:05 »

A szopórollerre feltesz még a kocsi. A mostani esős időben egyik reggel nem indult, akksi lemerült, 11V benne a szufla a board-teszt szerint. A szerelő szerint kiment az akksi a korábbi sok szívástól, adott egyet 1 hétre.
Nekem ez kicsit kevésnek tűnik, hol ázhat be úgy, hogy leszívja az akksit? Emlékeim szerint a korábbi lemerülések előtt is volt vagy autómosás vagy nagyobb eső. Érdekes télen semmi probléma nem volt vele.

Nekem gyanús a központi zár, néha öröm nézni önállö életét. Tegnap végrehajtottam rajta az itt ajánlott wd40es befújást az alsó zártartó csavar kitekerésével. Ma reggel ellenőríztem a központi zárat, elkezdett működni a csomagtér ajtó kézi nyitása, nem szarakodik a hátsó ajtók zárása sem... Ez okozhatja a vesszőfutásomat, lemeríthei az akksit a központi? Olvastam hogy a bal első központit fészlift utánira ajánlott kicserélnem.


Bocs a késői update-ért, a trafó volt a rossz. Amikor nagyfesz vezeték alatt mentem, akkor rögtön 100% biztonsággal hozta a problémát. Köszönöm a segíséget.

(egyébként szívogatta az akksit a riasztóm, meg szívott még fals levegőt is )

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16764 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 12:13:43 »

Hát igen.Azért csak jó lenne tudni a színeket,mert pl.az imo.nem biztos,hogy szereti az ilyen beavatkozást,és akkor tényleg letiltom. nyes
Az immo-hoz ne nyúlj. Mivel ha azt megszakítod, akkor folyamatosan hibakódot fog generálni.....
A gyújtáskapcsolónál simán ki tudod lámpázni az indító vezetéket, hogy megszakítsd. Tápellátást csak óvatosan, mert szintén hibakódok....
Érdemes az indítást, AC-t ... a többinél óvatosan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #16765 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 13:48:27 »


Üdv. Ha ezzel kötök be egy JVC KW R400 -ast, akkor a gyári kormányról vezérlés is működik?  Huh?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16766 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 14:15:10 »

Üdv. Ha ezzel kötök be egy JVC KW R400 -ast, akkor a gyári kormányról vezérlés is működik?  Huh?


Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16767 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 15:41:05 »

A szopórollerre feltesz még a kocsi. A mostani esős időben egyik reggel nem indult, akksi lemerült, 11V benne a szufla a board-teszt szerint. A szerelő szerint kiment az akksi a korábbi sok szívástól, adott egyet 1 hétre.
Nekem ez kicsit kevésnek tűnik, hol ázhat be úgy, hogy leszívja az akksit? Emlékeim szerint a korábbi lemerülések előtt is volt vagy autómosás vagy nagyobb eső. Érdekes télen semmi probléma nem volt vele.

Nekem gyanús a központi zár, néha öröm nézni önállö életét. Tegnap végrehajtottam rajta az itt ajánlott wd40es befújást az alsó zártartó csavar kitekerésével. Ma reggel ellenőríztem a központi zárat, elkezdett működni a csomagtér ajtó kézi nyitása, nem szarakodik a hátsó ajtók zárása sem... Ez okozhatja a vesszőfutásomat, lemeríthei az akksit a központi? Olvastam hogy a bal első központit fészlift utánira ajánlott kicserélnem.



Nem cellazárlatos az akksi?11V-al még bekéne indulni.nekem tavaly 9v-al is indult köhögve!És akkor mérték ki a cellazárlatot.nekem attól mikor ilyen gond volt vele és azóta a spré megoldotta nos attól nem merült le az akksi,
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16768 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 17:34:24 »

Nem cellazárlatos az akksi?11V-al még bekéne indulni.nekem tavaly 9v-al is indult köhögve!És akkor mérték ki a cellazárlatot.nekem attól mikor ilyen gond volt vele és azóta a spré megoldotta nos attól nem merült le az akksi,

kösz, kiegyeznék azzal, hogy tényleg aksi hiba szívatott.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16769 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 20:48:38 »

Köszönöm a segítséget Lacika71-nek

 taps taps taps
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16770 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 20:52:42 »

A szopórollerre feltesz még a kocsi. A mostani esős időben egyik reggel nem indult, akksi lemerült, 11V benne a szufla a board-teszt szerint. A szerelő szerint kiment az akksi a korábbi sok szívástól, adott egyet 1 hétre.
Nekem ez kicsit kevésnek tűnik, hol ázhat be úgy, hogy leszívja az akksit? Emlékeim szerint a korábbi lemerülések előtt is volt vagy autómosás vagy nagyobb eső. Érdekes télen semmi probléma nem volt vele.

Nekem gyanús a központi zár, néha öröm nézni önállö életét. Tegnap végrehajtottam rajta az itt ajánlott wd40es befújást az alsó zártartó csavar kitekerésével. Ma reggel ellenőríztem a központi zárat, elkezdett működni a csomagtér ajtó kézi nyitása, nem szarakodik a hátsó ajtók zárása sem... Ez okozhatja a vesszőfutásomat, lemeríthei az akksit a központi? Olvastam hogy a bal első központit fészlift utánira ajánlott kicserélnem.




A bal első zárcsere az utolsó (mostmár). Olvasd el netcore cikkét a saját "autoink projektek" topikjában. Ha az nem segít, akkor zárcsere. Amúgy elég kelendő cucc, nehéz jókor lenni jó helyen vagy jókor telefonálni.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #16771 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 09:53:20 »

Nem.

Akkor -1 gyári extra  falbav Azért köszi!
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16772 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 12:16:10 »

Akkor -1 gyári extra  falbav Azért köszi!

Kb. 20 db ezresért megoldható..... van JVC - Ford átalakító adapter.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sly160
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #16773 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 12:53:52 »

Elvileg kell mennie egy direkt pozitívnak a belső villanyra. Lámpázd ki. Ha gyújtás nélkül világít a próbalámpa, akkor a kapcsolód halt be.
Ezt kipróbálom. Viszont gyújtáson mindhárom lámpát be tudom kapcsolni. Akkor elvileg jó a kapcsoló, nem?
Naplózva

2004 115LE TDCI Kombi
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16774 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 13:19:59 »

Sziasztok!
Még új vagyok a fórumban, 4hete vettem egy 2.0tdci mondeot. Nagyon meg vagyok vele elégedve minden rendben van vele, előtte egy 2.0 hdi peugeot 406-ot hajtottam kb 30ezer km erejéig. Ez a kocsi 2002-es évjáratú. Ami miatt írok az a fedélzeti computerem. Frankón írja a hőfokot, az átlagsebességet(talán), valamint az üzemanyag hatótávolságát, de az átlagfogyasztásom fura mód nem változik. Mikor megvettem én Szombathelyről hoztam el. Akkor ott a városban lenulláztam, a fogyasztás felment 6.2 literre, majd tankoltam rá még aznap hazafelé, majd lassacskán lement a fogyasztás 5.1 literre. ekkor tettem a kocsiba 500km-t. Tankolgatok rá és minden egyes tankolás után lenullázom a napi km számlálót, de a fogyasztás nem változik(megmarad 5.1l/100km) Ez szép és jó, de van hogy 190eket megyek vele a nullázás után, meg elpörgetem 3000fölé, mert ugye még ismerkedek a 157 lóerővel, ami egy megváltás a "régi" 109 lóerőhöz képest.
Szerintetek mi lehet az oka annak, hogy nem változik semmit a fogyasztásmérőm?
(mióta megvan a kocsi, ki vettem az akksit, mert kötöttem rá egy mélyládát erősítővel, lehet, hogy ez okozta a dolgot)
Válaszotokat előre is köszi, és örülök, hogy tagja lehetek a fórumnak
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16775 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 13:24:17 »

Sziasztok!
Még új vagyok a fórumban, 4hete vettem egy 2.0tdci mondeot. Nagyon meg vagyok vele elégedve minden rendben van vele, előtte egy 2.0 hdi peugeot 406-ot hajtottam kb 30ezer km erejéig. Ez a kocsi 2002-es évjáratú. Ami miatt írok az a fedélzeti computerem. Frankón írja a hőfokot, az átlagsebességet(talán), valamint az üzemanyag hatótávolságát, de az átlagfogyasztásom fura mód nem változik. Mikor megvettem én Szombathelyről hoztam el. Akkor ott a városban lenulláztam, a fogyasztás felment 6.2 literre, majd tankoltam rá még aznap hazafelé, majd lassacskán lement a fogyasztás 5.1 literre. ekkor tettem a kocsiba 500km-t. Tankolgatok rá és minden egyes tankolás után lenullázom a napi km számlálót, de a fogyasztás nem változik(megmarad 5.1l/100km) Ez szép és jó, de van hogy 190eket megyek vele a nullázás után, meg elpörgetem 3000fölé, mert ugye még ismerkedek a 157 lóerővel, ami egy megváltás a "régi" 109 lóerőhöz képest.
Szerintetek mi lehet az oka annak, hogy nem változik semmit a fogyasztásmérőm?
(mióta megvan a kocsi, ki vettem az akksit, mert kötöttem rá egy mélyládát erősítővel, lehet, hogy ez okozta a dolgot)
Válaszotokat előre is köszi, és örülök, hogy tagja lehetek a fórumnak

Szia!
Nyomd hosszan a baloldali pöcköt a műszerfalon, amíg lenullázódik. De amúgy pont semmit nem ér, 90%-ban nem valós értéket mutat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16776 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 13:38:02 »

Sziasztok!
Még új vagyok a fórumban, 4hete vettem egy 2.0tdci mondeot. Nagyon meg vagyok vele elégedve minden rendben van vele, előtte egy 2.0 hdi peugeot 406-ot hajtottam kb 30ezer km erejéig. Ez a kocsi 2002-es évjáratú. Ami miatt írok az a fedélzeti computerem. Frankón írja a hőfokot, az átlagsebességet(talán), valamint az üzemanyag hatótávolságát, de az átlagfogyasztásom fura mód nem változik. Mikor megvettem én Szombathelyről hoztam el. Akkor ott a városban lenulláztam, a fogyasztás felment 6.2 literre, majd tankoltam rá még aznap hazafelé, majd lassacskán lement a fogyasztás 5.1 literre. ekkor tettem a kocsiba 500km-t. Tankolgatok rá és minden egyes tankolás után lenullázom a napi km számlálót, de a fogyasztás nem változik(megmarad 5.1l/100km) Ez szép és jó, de van hogy 190eket megyek vele a nullázás után, meg elpörgetem 3000fölé, mert ugye még ismerkedek a 157 lóerővel, ami egy megváltás a "régi" 109 lóerőhöz képest.
Szerintetek mi lehet az oka annak, hogy nem változik semmit a fogyasztásmérőm?
(mióta megvan a kocsi, ki vettem az akksit, mert kötöttem rá egy mélyládát erősítővel, lehet, hogy ez okozta a dolgot)
Válaszotokat előre is köszi, és örülök, hogy tagja lehetek a fórumnak

2.0-ból max. 130 paci, ha nincs csippelve. A 155 pacit a 2.2-esek tudják, de olyan meg nincs 2002-esből.

Hosszan nyomva a gombot nullázza (azaz 99,9-re állítja), majd lassan beáll újra. Tankoláskor kiszámolod, mennyi az annyi, és akkor tudod, hogy kb. mennyit csal.

Érdemes ezt is megnézni: spritmonitor.de

Olyan szép kis infografikát lehet vele csinálni, mint az én aláírásomban is van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16777 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 13:49:44 »

2.0-ból max. 130 paci, ha nincs csippelve. A 155 pacit a 2.2-esek tudják, de olyan meg nincs 2002-esből.

Ott van az aláírásában "p-box"!  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16778 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 14:17:20 »

2.0-ból max. 130 paci, ha nincs csippelve. A 155 pacit a 2.2-esek tudják, de olyan meg nincs 2002-esből.

Hosszan nyomva a gombot nullázza (azaz 99,9-re állítja), majd lassan beáll újra. Tankoláskor kiszámolod, mennyi az annyi, és akkor tudod, hogy kb. mennyit csal.

Érdemes ezt is megnézni: spritmonitor.de

Olyan szép kis infografikát lehet vele csinálni, mint az én aláírásomban is van. Smiley

AndyA

köszönöm, ki is megyek és kipróbálom a hosszan nyomását a bal pöcöknek. Amúgy ez is a 130lovas 330nm-es változat, de új korától benne van a fordnál kapható p-box ami a vezérlésére megy rá. 100ezer km gari volt rá meg meg 700euró volt. Így már 1500tól húz egészen olyan 3200-3500ig. Én sosem áldoznék ennyi pénzt ilyesmire, de hálás vagyok az előző gazdájánakm hogy belerakatta.
mégegyszer kösz
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16779 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 14:29:58 »

Szia!
Nyomd hosszan a baloldali pöcköt a műszerfalon, amíg lenullázódik. De amúgy pont semmit nem ér, 90%-ban nem valós értéket mutat.

Na kipróbáltam, működik. Köszönöm szépen. Amúgy már nem egyszer nyomkodtam, csak ugye ez mindig menet közben zavarja az embert, akkor meg úgy fest nem tartottam elég hosszan lenyomva.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16780 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 14:35:27 »

Na kipróbáltam, működik. Köszönöm szépen. Amúgy már nem egyszer nyomkodtam, csak ugye ez mindig menet közben zavarja az embert, akkor meg úgy fest nem tartottam elég hosszan lenyomva.

Ha röviden nyomod, vált a l/100 km és az MPG kijelzés között.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16781 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 14:45:12 »

Ha röviden nyomod, vált a l/100 km és az MPG kijelzés között.

AndyA

igen-igen azt már észrevettem. köszi.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16782 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 14:57:08 »

Ezt kipróbálom. Viszont gyújtáson mindhárom lámpát be tudom kapcsolni. Akkor elvileg jó a kapcsoló, nem?

Ha gyújtáson működik, akkor igen, Akkor valszeg valami el lett kötve, mert annak a direkt szálnak ha gyújtáson van ha nem, akkor is kellene áramot kapnia. Lámpázd ki, hogy melyik az a szál, amelyiknél világít. Ha egyiknél sem, akkor valami át lett kötve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16783 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 19:20:29 »

Akkor -1 gyári extra  falbav Azért köszi!


ilyen kell neked (feltétel, hogy a fejegység rendelkezzen vezetékes távirányító csatlakozással)

http://autohifibolt.unas.hu/spd/autohifibolt372901/Kormanytavkapcsolo_interface_FORDJVC_osszekapcsola
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16784 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 19:51:44 »

Helló,

gyors kérdés: az ablakmosó szivattyú és a törlőkar biztije egy biztin van? Merthogy ma vettem észre hogy nincs spricc, csak törlés... Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16785 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 20:02:34 »

Helló,

gyors kérdés: az ablakmosó szivattyú és a törlőkar biztije egy biztin van? Merthogy ma vettem észre hogy nincs spricc, csak törlés... Smiley

Nem fogyott ki?  eplus2

Ha nem megy a motor, sajnos esélyes az elhalálozásra....de lehet csatlakozási probléma is és kapcsoló is.
Ellenőrizd a motornál a testet, Akku + -t működtetéskor.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #16786 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 20:04:58 »

Helló,

gyors kérdés: az ablakmosó szivattyú és a törlőkar biztije egy biztin van? Merthogy ma vettem észre hogy nincs spricc, csak törlés... Smiley
Erősen valószínűsíthető, hogy az ablakmosómotorod van tele rozsdával és ezért megállt. (Időnként lehet utángyártottat kapni emberi áron, a gyári 20 ezer körül volt anno)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16787 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:46:47 »

Erősen valószínűsíthető, hogy az ablakmosómotorod van tele rozsdával és ezért megállt. (Időnként lehet utángyártottat kapni emberi áron, a gyári 20 ezer körül volt anno)
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20350000-ablakmosotorlo-rendszer/20350362-ablakmoso-tartaly-alkatreszei/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16788 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 22:24:29 »

Helló,

gyors kérdés: az ablakmosó szivattyú és a törlőkar biztije egy biztin van? Merthogy ma vettem észre hogy nincs spricc, csak törlés... Smiley

Amikor megvettem az autót, nekem se működött a spricni. Aztán rájöttem, hogy a karon levő gomb adta meg magát. Akkor működött csak, amikor már izomból nyomtam a gombot. Ablaktörlőkapcsoló csere megoldotta.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 12:28:17 írta Lacika71 » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16789 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:24:12 »

Volt itt arról szó, hogy akkumulátor vásárlásakor csak akkor érvényes a garancia, ha valami mérést elvégeznek eladáskor. Ezt meg tudná valaki mondani, hogy hogyan megy pontosan, milyen papírokat kell kapnom, vagy a garanciajegyen minek kell kitöltve lennie?

Előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16790 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:28:41 »

Volt itt arról szó, hogy akkumulátor vásárlásakor csak akkor érvényes a garancia, ha valami mérést elvégeznek eladáskor. Ezt meg tudná valaki mondani, hogy hogyan megy pontosan, milyen papírokat kell kapnom, vagy a garanciajegyen minek kell kitöltve lennie?

Előre is köszönöm!


Változó.
Az akkushoz jár egy lap. Üzembe helyezés..... nyugalmi fesz, alapjáraton töltés, emelt fordulaton, fogyasztóval.....indítóáram felvétel, nyugalmi áramfelvétel.
Ilyeneket kell (ene) felvezetni rá, de ugye nem sokan tudják pl. az indítóáram felvételt megmérni, még ha a nyugalmit meg is.

Szóval ....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16791 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:34:25 »


Változó.
Az akkushoz jár egy lap. Üzembe helyezés..... nyugalmi fesz, alapjáraton töltés, emelt fordulaton, fogyasztóval.....indítóáram felvétel, nyugalmi áramfelvétel.
Ilyeneket kell (ene) felvezetni rá, de ugye nem sokan tudják pl. az indítóáram felvételt megmérni, még ha a nyugalmit meg is.

Szóval ....


Ajjaj. Sarki boltban ilyeneket biztos nem fognak nekem csinálni, ez inkább szervizes, szkópos történetnek hangzik  vigyor3
Ha ezek nincsenek felvezetve, akkor nem is érvényes a garancia?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16792 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:40:34 »

Ajjaj. Sarki boltban ilyeneket biztos nem fognak nekem csinálni, ez inkább szervizes, szkópos történetnek hangzik  vigyor3
Ha ezek nincsenek felvezetve, akkor nem is érvényes a garancia?
[/quote


Változó....nézd meg, hogy milyen az akksi gari papírja...mit ír elő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16793 Dátum: 2013.06.11 kedd, 13:09:24 »


Változó....nézd meg, hogy milyen az akksi gari papírja...mit ír elő.

Átnéztem egy bosch-t, az úgy tűnik nem kér túl sok dolgot, szóval az lesz. Vagy varta, ami ugyanaz  eljen
Köszönöm  worship
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #16794 Dátum: 2013.06.11 kedd, 14:59:10 »


ilyen kell neked (feltétel, hogy a fejegység rendelkezzen vezetékes távirányító csatlakozással)

http://autohifibolt.unas.hu/spd/autohifibolt372901/Kormanytavkapcsolo_interface_FORDJVC_osszekapcsola

Aha. Köszi szépen a tippet, szerintem jó lesz.  worship
Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16795 Dátum: 2013.06.11 kedd, 15:40:29 »

Sziasztok. A következő problémám van. A kocsim nyugalmi áramfelvétele közel 4 amper, ami rengeteg. Akksit simán leszívja pár óra alatt. Egy villamossági szakértő ismerős azt tanácsolta hogy kössem le a generátort és mérjem meg úgy. Szerinte a gyári generátorok szarok és sok gond van velük. Volt már valakinek hasonló problémája?
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16796 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:10:36 »

Sziasztok. A következő problémám van. A kocsim nyugalmi áramfelvétele közel 4 amper, ami rengeteg. Akksit simán leszívja pár óra alatt. Egy villamossági szakértő ismerős azt tanácsolta hogy kössem le a generátort és mérjem meg úgy. Szerinte a gyári generátorok szarok és sok gond van velük. Volt már valakinek hasonló problémája?

Nekünk is a generátor evett 5A-t, forgórész tekercselése, meg (gondolom következményként) a feszszabályzó is megpukkant.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16797 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:14:52 »

Volt itt arról szó, hogy akkumulátor vásárlásakor csak akkor érvényes a garancia, ha valami mérést elvégeznek eladáskor. Ezt meg tudná valaki mondani, hogy hogyan megy pontosan, milyen papírokat kell kapnom, vagy a garanciajegyen minek kell kitöltve lennie?

Előre is köszönöm!
Pécsen tavaly ahol vettem az akksit mint mindig ők rakták bele kiállították a papírt és fizettem.Megmérték a töltést a feszültséget és kész.Ők hivatalos forgalmazók.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gorsee
Vendég
« Új hozzászólás #16798 Dátum: 2013.06.11 kedd, 18:10:34 »

Volt itt arról szó, hogy akkumulátor vásárlásakor csak akkor érvényes a garancia, ha valami mérést elvégeznek eladáskor. Ezt meg tudná valaki mondani, hogy hogyan megy pontosan, milyen papírokat kell kapnom, vagy a garanciajegyen minek kell kitöltve lennie?

Előre is köszönöm!

Akkor mi van ha nem azzal az autóval mész a boltba amihez az akkut veszed? Vásárláskor nem szoktunk megmérni semmit. A garanciális elbírálás az már más tészta

Nálunk (Varta), és szerintem a többi akksis cégnél is a garanciához a szabályosan kitöltött garancialevél és a vásárlás dátumát igazoló számla vagy nyugta, esetleg ezek másolata kell a garanciához. A mérést csak a probléma megállapításához szoktuk elvégezni. Akkor persze nem ha nem az autóval jön hanem csak az akkut hozza. Mindig mérünk generátort és nyugalmi áramfelvételt is az autón. Ha látszik hogy az autó nyírja ki az akkut akkor szokott lenni a probléma....
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16799 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:18:50 »

Köszönöm a válaszokat  worship

Akkor mi van ha nem azzal az autóval mész a boltba amihez az akkut veszed? Vásárláskor nem szoktunk megmérni semmit. A garanciális elbírálás az már más tészta

Nálunk (Varta), és szerintem a többi akksis cégnél is a garanciához a szabályosan kitöltött garancialevél és a vásárlás dátumát igazoló számla vagy nyugta, esetleg ezek másolata kell a garanciához. A mérést csak a probléma megállapításához szoktuk elvégezni. Akkor persze nem ha nem az autóval jön hanem csak az akkut hozza. Mindig mérünk generátort és nyugalmi áramfelvételt is az autón. Ha látszik hogy az autó nyírja ki az akkut akkor szokott lenni a probléma....

Olvastam egy Bosch garanciafüzetben, hogy nem érvényes a garancia, ha a gyártás és az üzembehelyezés között több mint 18 hónap telt el. Az üzembehelyezés mit takar? Azt, hogy el lett adva, azt hogy be lett szerelve a kocsiba, vagy valami gyártói folyamat (savval feltöltés v ilyesmi)?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 342 343 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.