Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 08:34:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10129442 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17050 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 07:21:19 »

Csendélet: leállítás után 2.5 órával szeretnék már lassan gyertyát is cserélni


Mi az akadálya? Nem kell várni.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zs0lt
Vendég
« Új hozzászólás #17051 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:50:38 »

Mi az akadálya? Nem kell várni.......

Meglehetősen meleg volt. Akkor sem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #17052 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:01:28 »

Meglehetősen meleg volt. Akkor sem?

Nem. Ha meleg, az éppen segít, mert nagyobb a lyuk is a hengerfejben. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #17053 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:30:09 »

Meglehetősen meleg volt. Akkor sem?
..az idő? nyes
mert a motor hőmérséklet emelkedett szinten csak jót tesz a műveletnek.bár lehet,hogy annyira könnyű lett volna úgy kiszedni a gyertyákat,hogy a hűtéssel csak nehezítettél ezen. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17054 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 10:44:39 »

Meglehetősen meleg volt. Akkor sem?
A gyertya meleg. A gyertyakulcs nem, azzal kell kivenni a gyertyát nem kézzel!  eplus2
De a gyertyakulcsot előtte berakhatod a fagyasztóba, nehogy felmelegedjen a gyertyától.   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #17055 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 10:47:49 »

A gyertya meleg. A gyertyakulcs nem, azzal kell kivenni a gyertyát nem kézzel!  eplus2
De a gyertyakulcsot előtte berakhatod a fagyasztóba, nehogy felmelegedjen a gyertyától.   vigyor3

Sőt, az azért is jó, mert a hideg gyertyakulcs lehűti a gyertyát magát is, amitől az összébb zsugorodik, tehát még könnyebb lesz kitekerni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zs0lt
Vendég
« Új hozzászólás #17056 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:21:29 »

gyertyakulcsot előtte berakhatod a fagyasztóba, nehogy felmelegedjen a gyertyától.

Eredetileg elektromos hűtésű gyertyakulcsban gondolkoztam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17057 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 12:14:29 »

Eredetileg elektromos hűtésű gyertyakulcsban gondolkoztam.

Nem rossz....nem rossz..... de elég drága még az a félvezető amivel ezt meg lehetne oldani. Valamint szükség lenne megfelelő feszültségellátásra, ami az akksi védelme érdekében külső áramforrásnak kellene lennie. Így viszont bárhol nem lehetne használni. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #17058 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 13:12:15 »

Nem rossz....nem rossz..... de elég drága még az a félvezető amivel ezt meg lehetne oldani. Valamint szükség lenne megfelelő feszültségellátásra, ami az akksi védelme érdekében külső áramforrásnak kellene lennie. Így viszont bárhol nem lehetne használni. Cool
Napelemes akkumulátor! Így bárhol használhatja és éjjel is, ha fel van töltve a napelemhez tartozó akku  beka3 vigyor3
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #17059 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 16:26:53 »

Meglehetősen meleg volt. Akkor sem?

Nekünk mégy úgy tanították (1993), hogy nem ajánlatos forrón kivenni, mert hazavághatja a hengerfejben a menetet. De lehet manapság már speckóbb anyagból vannak a menetek, és nincs jelentőssége. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17060 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 16:48:12 »

Nekünk mégy úgy tanították (1993), hogy nem ajánlatos forrón kivenni, mert hazavághatja a hengerfejben a menetet. De lehet manapság már speckóbb anyagból vannak a menetek, és nincs jelentőssége. Üdv.

Aluminium a menet. Az volt és van 100 éve hengerfej anyagként.
Miként vágja haza a menetet? Ha tönkremegy kivételkor, akkor hidegen is ezt történik. Nem a hőmérséklettől függ.

Van olyan vizsgálat, hogy kompresszió mérés hidegen és melegen. Ha nem szabad kivenni melegen, akkor érdekes lenne.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17061 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 17:48:41 »

Nekünk mégy úgy tanították (1993), hogy nem ajánlatos forrón kivenni, mert hazavághatja a hengerfejben a menetet. De lehet manapság már speckóbb anyagból vannak a menetek, és nincs jelentőssége. Üdv.
Elég rosszúl tanították, főleg aluminium hengerfej esetén, hiszen aki tanult fizikát az is tudja, hogy az aluminiumnak nagyobb a hőtágulása, mint a vasnak, tehát, melegen könnyebb kivenni, mint hidegen, amikor jól ráhűl az aluminium a vasra.  Ja, ezek már nem Ladák. integet2
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #17062 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 21:20:53 »

Sziasztok.

Egy kis segítségre lenne szükségem a kilépőfényes tükrökkel kapcsolatban.
Sajnos nem világítanak, így vettem az autót.
Az izzókat és a biztosítékot már néztem azok jók.
Ha jól tudom a lábtérvilágítással együtt kellene mennie.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17063 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 21:22:58 »

Sziasztok.

Egy kis segítségre lenne szükségem a kilépőfényes tükrökkel kapcsolatban.
Sajnos nem világítanak, így vettem az autót.
Az izzókat és a biztosítékot már néztem azok jók.
Ha jól tudom a lábtérvilágítással együtt kellene mennie.

Jól tudod.
Kérdés, hogy gyárilag ez a tükör van rajta vagy csak ilyet raktak fel....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #17064 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 21:26:58 »

Jól tudod.
Kérdés, hogy gyárilag ez a tükör van rajta vagy csak ilyet raktak fel....


Gyári és gőzöm sincs miért nem megy Smiley
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
zs0lt
Vendég
« Új hozzászólás #17065 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 23:00:29 »

Aluminium a menet. Az volt és van 100 éve hengerfej anyagként.
Miként vágja haza a menetet? Ha tönkremegy kivételkor, akkor hidegen is ezt történik. Nem a hőmérséklettől függ.

Az itteni V6 gyertyacsere FAQ és egyéb hasonló gyorstalpalók miatt gondoltam hogy meg kell várni a kihülést. (Egyébként különösebb erölködés nélkül, szépen kijött mind.)

Ha már gyertyacsere: jól csinálom, ha erőkar nélkül kézzel betekerem amíg tudom, majd nyomatékkulccsal 20Nm-ig húzom (nagyon hamar lekattan)? (száraz menet, új, kúpos ("gyári", Motorcraft) gyertya)
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 23:03:06 írta zs0lt » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17066 Dátum: 2013.07.05 péntek, 07:33:49 »

Az itteni V6 gyertyacsere FAQ és egyéb hasonló gyorstalpalók miatt gondoltam hogy meg kell várni a kihülést. (Egyébként különösebb erölködés nélkül, szépen kijött mind.)

Ha már gyertyacsere: jól csinálom, ha erőkar nélkül kézzel betekerem amíg tudom, majd nyomatékkulccsal 20Nm-ig húzom (nagyon hamar lekattan)? (száraz menet, új, kúpos ("gyári", Motorcraft) gyertya)

Kúpos gyertya:  koppig beteker és kb. 15°-ot kell ráhúzni
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #17067 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:19:40 »

Elég rosszúl tanították, főleg aluminium hengerfej esetén, hiszen aki tanult fizikát az is tudja, hogy az aluminiumnak nagyobb a hőtágulása, mint a vasnak, tehát, melegen könnyebb kivenni, mint hidegen, amikor jól ráhűl az aluminium a vasra.  Ja, ezek már nem Ladák. integet2

Valamikor autószerelők szereltek, ma akinek autója van, az autószerelővé válik.  vigyor3   Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.05 péntek, 15:33:33 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17068 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:27:28 »

Valamikor autószerelők szereltek, ma akinek autója van, az autószerelővé válik.  vigyor3 Mindig voltak-lesznek mekk mesterek.

Nincs azzal baj, hogy otthon szerel az ember, ha ismeri saját és szerszámkészletének határait, és előtte megfelelően tájékozódik.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #17069 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:35:02 »

Nincs azzal baj, hogy otthon szerel az ember, ha ismeri saját és szerszámkészletének határait, és előtte megfelelően tájékozódik.

Igaz. Lehet néha még jobban is jár.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17070 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:35:03 »

Valamikor autószerelők szereltek, ma akinek autója van, az autószerelővé válik.  vigyor3 Mindig voltak-lesznek mekk mesterek.  Wink
Igen és általuk elfuserált autók is! Amit majd jó pénzért a szerelők helyrehoznak. taps
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #17071 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:36:10 »

Igen és általuk elfuserált autók is! Amit majd jó pénzért a szerelők helyrehoznak. taps

 vigyor3
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17072 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:36:19 »

Nincs azzal baj, hogy otthon szerel az ember, ha ismeri saját és szerszámkészletének határait, és előtte megfelelően tájékozódik.
Így van, ez a lényege! eljen
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #17073 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:45:49 »

Aluminium a menet. Az volt és van 100 éve hengerfej anyagként.
Miként vágja haza a menetet? Ha tönkremegy kivételkor, akkor hidegen is ezt történik. Nem a hőmérséklettől függ.

Van olyan vizsgálat, hogy kompresszió mérés hidegen és melegen. Ha nem szabad kivenni melegen, akkor érdekes lenne.....

Volt egy 72-es Recordom, azon pl. öntöttvas hengerfej volt, van. Én nem mondtam, hogy nem szabad, mindent szabad.  Wink
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #17074 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:04:20 »

Sziasztok!

Ki tudja milyen akksi való a 2.0 TDDI MK3 Mondiba? Egy BOSCH S3 640A 70Ah van benne, ami 2 év után valószínűleg kukába kerül. Túl sokszor töltöttem már fel a télen és most is lemerült 9,6V-ra kb. 1 hét állás után.  Annak ellenére, hogy egyesek szerint zselés, már lötyög benne a folyadék, vagyis elpárolgott belőle falbav falbav falbav
Közben felmerült bennem, hogy egyáltalán milyen erősségű akksi lenne jó bele?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.05 péntek, 19:07:35 írta csehors » Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #17075 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:08:30 »

Sziasztok.

Egy kis segítségre lenne szükségem a kilépőfényes tükrökkel kapcsolatban.
Sajnos nem világítanak, így vettem az autót.
Az izzókat és a biztosítékot már néztem azok jók.
Ha jól tudom a lábtérvilágítással együtt kellene mennie.
Én is így jártam a kilépőfénnyel:ízzó,foglalat rendben,de nem ég.A foglalatra menő vezetékeken van még egy csatlakozó,amit ügyesen betekertek szivacsba,hogy a tárolt víztől szét tudjon rothadni.Ezeket levágtam,összeforrasztottam,zsugorcsöveztem,és azóta működik.





Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #17076 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:16:09 »

Én is így jártam a kilépőfénnyel:ízzó,foglalat rendben,de nem ég.A foglalatra menő vezetékeken van még egy csatlakozó,amit ügyesen betekertek szivacsba,hogy a tárolt víztől szét tudjon rothadni.Ezeket levágtam,összeforrasztottam,zsugorcsöveztem,és azóta működik.



Köszi, ezt ellenőrizni fogom.



Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17077 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:23:02 »

Sziasztok!

Ki tudja milyen akksi való a 2.0 TDDI MK3 Mondiba? Egy BOSCH S3 640A 70Ah van benne, ami 2 év után valószínűleg kukába kerül. Túl sokszor töltöttem már fel a télen és most is lemerült 9,6V-ra kb. 1 hét állás után.  Annak ellenére, hogy egyesek szerint zselés, már lötyög benne a folyadék, vagyis elpárolgott belőle falbav falbav falbav
Közben felmerült bennem, hogy egyáltalán milyen erősségű akksi lenne jó bele?

A zselés akku igazi parasztvakítós szöveg, autóakkukban sima sav lötyög, legfeljebb jobban le van zárva, hogy csökkentsék a folyadékveszteséget (=gondozásmentes). Vegyél valamilyen calciumos, 278x175x175mm-es vagy 315x175x175mm-es akkut, bannert vagy boscht (vagy vartát, ami ugyanaz, legyen s4, vagy s5 / blue vagy silver dynamic), vagy gyárit. Lehetőleg 70Ah vagy felette legyen.
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #17078 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:30:28 »

A zselés akku igazi parasztvakítós szöveg, autóakkukban sima sav lötyög, legfeljebb jobban le van zárva, hogy csökkentsék a folyadékveszteséget (=gondozásmentes). Vegyél valamilyen calciumos, 278x175x175mm-es vagy 315x175x175mm-es akkut, bannert vagy boscht (vagy vartát, ami ugyanaz, legyen s4, vagy s5 / blue vagy silver dynamic), vagy gyárit. Lehetőleg 70Ah vagy felette legyen.
Köszi!

Épp VARTA-t nézegetek. Mindenképpen 70Ah felettit keresek. A gyárira rákérdezek az illetékesnél Wink
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17079 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:42:03 »

A zselés akku igazi parasztvakítós szöveg, autóakkukban sima sav lötyög, legfeljebb jobban le van zárva, hogy csökkentsék a folyadékveszteséget (=gondozásmentes). Vegyél valamilyen calciumos, 278x175x175mm-es vagy 315x175x175mm-es akkut, bannert vagy boscht (vagy vartát, ami ugyanaz, legyen s4, vagy s5 / blue vagy silver dynamic), vagy gyárit. Lehetőleg 70Ah vagy felette legyen.
Ezt az akksit körbe szegelheted és ha kihuzod a szegeket sem fog folyni belőle semmi!http://forex.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/akku/Maxxima%20DC.png
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #17080 Dátum: 2013.07.05 péntek, 20:23:49 »

Kollégák!
Volt már valakinek hasonló?
A jobb oldali óra (sebességmérő) alatt lévő kvarc kijelző nagy melegben semmit nem mutat. Ugye ha jó, akkor a napi kilométert és az össz kilométert kellene mutatnia.
Reggel a garázsból (hűvös) kiállva még működik, mindent kijelez. Meleg-hideg állapotban is működik viszont a bal oldali (ford.-szám mérő) alatti kvarc kijelző.
Mi lehet ez, ha szétszedem, milyen okot keressek?
Csati, panelen megszakadt fólia?
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #17081 Dátum: 2013.07.05 péntek, 20:26:44 »

Sziasztok!

Ki tudja milyen akksi való a 2.0 TDDI MK3 Mondiba? Egy BOSCH S3 640A 70Ah van benne, ami 2 év után valószínűleg kukába kerül. Túl sokszor töltöttem már fel a télen és most is lemerült 9,6V-ra kb. 1 hét állás után.  Annak ellenére, hogy egyesek szerint zselés, már lötyög benne a folyadék, vagyis elpárolgott belőle falbav falbav falbav
Közben felmerült bennem, hogy egyáltalán milyen erősségű akksi lenne jó bele?
Mindig is mondtam, gyári kell bele Motocraft-os. A Nagyautónak telefonozol, és megrendeled. Nekem a TDCi-ben 8 évig birta. Nem 2 évig.....
Ezúton is beigazolódik hogy ami drága az nem biztos hogy jó is.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17082 Dátum: 2013.07.05 péntek, 22:39:27 »

Sziasztok
Pár nappal ezelőtt írtam az ablakmosó sziivasttyú problémával, nagy nehezen sikerült kicserélnem és csak 12 000 ft ba fájt. Igaz hogy olyan lett berakva aminek 2 kimenete van ( a másik le lett dugózva ) nekem meg 4 ajtós mondim van , de az 1 kimenetelü drágább volt...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17083 Dátum: 2013.07.06 szombat, 08:23:45 »

Ezt az akksit körbe szegelheted és ha kihuzod a szegeket sem fog folyni belőle semmi!http://forex.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/akku/Maxxima%20DC.png

AGM akkumulátor sem zselés, de legalább feleslegesen drága egy ilyen autóba, ha csak normál használatra kell. Plusz a 190mm-esre sem megy rá a gyári tető, spirálcellás meg 200nál kezdődik.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #17084 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 13:06:20 »

Lenne egy hülye kérdésem. Elméletileg nekem nem fedkompos a kocsim. Nincs infós indexek sem. De ha rásüt a nap a km órámra akkor látom halványan a liter,mérföld meg még pár feliratot. Lehet, hogy ki van cserélve a km órám és ha volna infós indexem akkor lehet, hogy volna fedkompom? Mert ha nem volna fedkompos a km óra akkor miért látszódnak a dolgok? Szerintetek?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17085 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 13:10:14 »

Lenne egy hülye kérdésem. Elméletileg nekem nem fedkompos a kocsim. Nincs infós indexek sem. De ha rásüt a nap a km órámra akkor látom halványan a liter,mérföld meg még pár feliratot. Lehet, hogy ki van cserélve a km órám és ha volna infós indexem akkor lehet, hogy volna fedkompom? Mert ha nem volna fedkompos a km óra akkor miért látszódnak a dolgok? Szerintetek?

Mert nem gyártottak a két különböző fajta órába más típusú kijelzőt, hanem mindegyikbe ugyanazt tették be, ami mindent tud mutatni.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #17086 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 13:16:18 »

Mert nem gyártottak a két különböző fajta órába más típusú kijelzőt, hanem mindegyikbe ugyanazt tették be, ami mindent tud mutatni.
Értem köszönöm.
Ha lenne egy infós indexem az nem oldaná meg a jelenlegi helyzetet? Új óra is kellene ugye?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17087 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 13:20:59 »

Értem köszönöm.
Ha lenne egy infós indexem az nem oldaná meg a jelenlegi helyzetet? Új óra is kellene ugye?

Igen. Meg utána gyári gép, felprogramozni, hogy működjön is.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #17088 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 13:43:43 »

Igen. Meg utána gyári gép, felprogramozni, hogy működjön is.
Köszönöm
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17089 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 14:18:04 »

Igen. Meg utána gyári gép, felprogramozni, hogy működjön is.

Ha a kar beszerelése után csipog a nyomkodásakor, akkor műszercsoport bele és kész. Nem feltétlenül kell programozni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #17090 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:08:43 »

Sziasztok!
Hátsó tolató radarnál a 4 érzékelő közül egy szerintem rossz. A másik három szépen reagál ha közelítek felé a kezemmel, de a jobb szélső semmit nem reagál. Lehúztam a csatlakozóját, befújtam kontakt spravel. Ezek után ha berakom "R' -be folyamatos sípolás mintha 20cm-re lenne valami az autótól. Lehet ezt javítani vagy kuka?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17091 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:14:01 »

Sziasztok!
Hátsó tolató radarnál a 4 érzékelő közül egy szerintem rossz. A másik három szépen reagál ha közelítek felé a kezemmel, de a jobb szélső semmit nem reagál. Lehúztam a csatlakozóját, befújtam kontakt spravel. Ezek után ha berakom "R' -be folyamatos sípolás mintha 20cm-re lenne valami az autótól. Lehet ezt javítani vagy kuka?


Gyári?
Sok rendszer egyáltalán nem működik ha az egyik szenzor behal. Ez a jobbik eset, mikor ki tudja zárni a hibásat és a többit üzemel tovább.
Lehet, hogy most a széthúzással okoztál nem érintkezést vagy szakadást akár a vezetékekben....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #17092 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 06:36:42 »

Kollégák!
Volt már valakinek hasonló?
A jobb oldali óra (sebességmérő) alatt lévő kvarc kijelző nagy melegben semmit nem mutat. Ugye ha jó, akkor a napi kilométert és az össz kilométert kellene mutatnia.
Reggel a garázsból (hűvös) kiállva még működik, mindent kijelez. Meleg-hideg állapotban is működik viszont a bal oldali (ford.-szám mérő) alatti kvarc kijelző.
Mi lehet ez, ha szétszedem, milyen okot keressek?
Csati, panelen megszakadt fólia?
Erre nincs valakinek 5lete? Hétvégén szétszedtem, a gyorscsati és a kijelző összes pontját újraforrasztottam de semmi változás.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17093 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 09:43:32 »

Erre nincs valakinek 5lete? Hétvégén szétszedtem, a gyorscsati és a kijelző összes pontját újraforrasztottam de semmi változás.

Én nem kinlódnék vele. Kuka és vegyél egy másikat.
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #17094 Dátum: 2013.07.09 kedd, 10:14:10 »

Én nem kinlódnék vele. Kuka és vegyél egy másikat.
És ha nem is a műszeregység körüli a hiba? Pl. az össz km tuti biztos hogy a computer felől jön.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17095 Dátum: 2013.07.09 kedd, 11:16:57 »

És ha nem is a műszeregység körüli a hiba? Pl. az össz km tuti biztos hogy a computer felől jön.

Neki az a baja, hogy abszolut nem mutat semmit. Az ECU hiába küldi az adatot a műszernek, ha az nem írja ki. A napi számlálót viszont a műszercsoport vezérli. Ha kiveszed a műszercsoportot, az lenullázódik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17096 Dátum: 2013.07.09 kedd, 12:30:49 »

És ha nem is a műszeregység körüli a hiba? Pl. az össz km tuti biztos hogy a computer felől jön.
Műszercsoport tárolja a megtett km-et.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hori-01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #17097 Dátum: 2013.07.09 kedd, 13:47:29 »

Sziasztok! Segìtséget szeretnék kérni. Melyik az a biztosìték amelyik a rendszàmtàbla,kesztyű tartò vilàgìtàst illetve a lámpa vilàgítàs (gyujtàst leveszem) csipogàsàt vezérli. Mert egyszerre elment az összes egy az egybe mint 41-be! Köszönöm előre is!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17098 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:15:22 »

Sziasztok! Segìtséget szeretnék kérni. Melyik az a biztosìték amelyik a rendszàmtàbla,kesztyű tartò vilàgìtàst illetve a lámpa vilàgítàs (gyujtàst leveszem) csipogàsàt vezérli. Mert egyszerre elment az összes egy az egybe mint 41-be! Köszönöm előre is!

Műszerfal alatti biztosíték tábla, jobb alsó. F99
Azért utána kell járni, mert oka van. Akár a csomagtartó átvezető gumiban vezeték szakadás, zárlat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hori-01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #17099 Dátum: 2013.07.09 kedd, 21:36:35 »

Műszerfal alatti biztosíték tábla, jobb alsó. F99
Azért utána kell járni, mert oka van. Akár a csomagtartó átvezető gumiban vezeték szakadás, zárlat.

Köszönöm szépen!  worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.