Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:55:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 336 337 [338] 339 340 341 342 343 344 345 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11155059 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16850 Dátum: 2013.06.15 szombat, 11:28:23 »

Sziasztok!

Valaki tudja esetleg, hogy van-e valami külső ismertetőjele annak, ha egy óracsoport fedcompos?
Valami jelzés...szám...betű...akármi:D

 worship
Leflee

Szia!

Van, ha fedcomp-os, akkor mutatja az átlag fogyasztást.....megtehető távolságot...stb. Ez külső jel....szétszedés nélkül látható.  eplus2

Találtál műszercsoportot?
Be van vezetékezve az indexkapcsolódig?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #16851 Dátum: 2013.06.15 szombat, 11:36:04 »

Szia!

Van, ha fedcomp-os, akkor mutatja az átlag fogyasztást.....megtehető távolságot...stb. Ez külső jel....szétszedés nélkül látható.  eplus2

Találtál műszercsoportot?
Be van vezetékezve az indexkapcsolódig?


Jóóó az addig oké hogy mutatja a dolgokat  vigyor3
Valami azonosító vagy ilyesmi ami alapján kiderül hogy fedcompos:D
A matricáján ezek vannak:
FCT#7
7/4/03 10:50:26 AM
         FPN: 3S7T - 10849
Serial: 13456
NVM:01 ROM:20-DEC-02        TestSW: 1,00

                PASSED

És van 2 bazinagy betű....: DC

 vigyor3

Hétfőn megyek infós karért, utána meg kipróbálni az óracsoportot:) ...tudom ott kifog derülni hogy compos-e vagy sem:D csak ha van valami ami alapján így is meglehet állapítani...és kiderülne hogy nem az akkor nem megyek el érte  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16852 Dátum: 2013.06.15 szombat, 11:37:51 »

Jóóó az addig oké hogy mutatja a dolgokat  vigyor3
Valami azonosító vagy ilyesmi ami alapján kiderül hogy fedcompos:D
A matricáján ezek vannak:
FCT#7
7/4/03 10:50:26 AM
         FPN: 3S7T - 10849
Serial: 13456
NVM:01 ROM:20-DEC-02        TestSW: 1,00

                PASSED

És van 2 bazinagy betű....: DC

 vigyor3

Hétfőn megyek infós karért, utána meg kipróbálni az óracsoportot:) ...tudom ott kifog derülni hogy compos-e vagy sem:D csak ha van valami ami alapján így is meglehet állapítani...és kiderülne hogy nem az akkor nem megyek el érte  vigyor3

Már ott is kiderül ....hogy van-e vezeték az index karnál az infó gombnak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #16853 Dátum: 2013.06.15 szombat, 11:55:17 »

valakinek van tapasztalata dupla hűtőventillátor előtét ellenállással kapcsolatban?

nekem kb már sokadik ami elhalálozik, csatlakozó megolvad és nem működik csak a nagy fokozat ..
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16854 Dátum: 2013.06.15 szombat, 12:06:39 »

valakinek van tapasztalata dupla hűtőventillátor előtét ellenállással kapcsolatban?

nekem kb már sokadik ami elhalálozik, csatlakozó megolvad és nem működik csak a nagy fokozat ..

mi a kerdes?? Én kabeleztem be a sajaton,az egyventis helyett. 2 tele van, es ossze van kötve a 2 venti. Ha az egyik reli meghúz, akkor mind 2 kap 12voltot, ha a kicsi fokozat, akkor be van kötve a
z ellenállás, így csökken a feszültség. Hulye tervezés sajna, nem tudsz vele mit csinálni. Nekem is szet volt olvadva a csati, a fényszóró mosó motor csatija ugyan az, arra ki tudod cserélni. Vagy csak simán felsaruzod.

ki kene merni, hogy mekkora az ellenállása es valami ipari nagyteljesítményűvel helyettesíteni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16855 Dátum: 2013.06.15 szombat, 14:31:15 »

sziasztok. Volna egy frappáns kérdésem. Ma bekapcsoltam a kocsiban az öndiagnosztikai üzemmódot, mert kíváncsi voltam az akkumulátor feszültségemre. Minden elektromos készüléket felkapcsolva a kocsiban 10.6 volt feszültség volt. Erről mi a vélemény, megfelelő ez az érték? Mindenesetre nem ez a fő kérdésem, volt olyan funkció is ebben a diagnosztikában, hogy kigyullad minden lámpa ami a műszerfalon létezik. Na most nekem kigyulladt az ESP lámpa is, de a kocsiban nincs hozzá gomb (GHIA). Kérdés: Van a kocsimba ESP? És ha van az normális, hogy nem rendelkezik hozzá való kacsolóval?
köszi
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16856 Dátum: 2013.06.15 szombat, 15:09:37 »

sziasztok. Volna egy frappáns kérdésem. Ma bekapcsoltam a kocsiban az öndiagnosztikai üzemmódot, mert kíváncsi voltam az akkumulátor feszültségemre. Minden elektromos készüléket felkapcsolva a kocsiban 10.6 volt feszültség volt. Erről mi a vélemény, megfelelő ez az érték? Mindenesetre nem ez a fő kérdésem, volt olyan funkció is ebben a diagnosztikában, hogy kigyullad minden lámpa ami a műszerfalon létezik. Na most nekem kigyulladt az ESP lámpa is, de a kocsiban nincs hozzá gomb (GHIA). Kérdés: Van a kocsimba ESP? És ha van az normális, hogy nem rendelkezik hozzá való kacsolóval?
köszi

ESP nincs, de a led ott van minden műszerfalon a piktogram mögött, és tesztnél azt is felkapcsolja.

10.6V annyira alacsony, hogy szinte hihetetlen. Szerezz egy multimétert inkább, és azzal mérj rá.

Szerk: Álló motornál? Mert akkor lehetséges, de akkor is túl alacsony.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.15 szombat, 15:41:06 írta tpmportal » Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16857 Dátum: 2013.06.15 szombat, 15:56:24 »

ESP nincs, de a led ott van minden műszerfalon a piktogram mögött, és tesztnél azt is felkapcsolja.

10.6V annyira alacsony, hogy szinte hihetetlen. Szerezz egy multimétert inkább, és azzal mérj rá.

Szerk: Álló motornál? Mert akkor lehetséges, de akkor is túl alacsony.

Akkor ebbe nincs esp, fura volt, hogy akkor minek ott a lámpa, de most már értem.
Igen álló motornál történt a mérés. Az összes beslő világítás, klíma, tompított fényszóró, ülésfűtések, rádió be volt kapcsolva.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #16858 Dátum: 2013.06.15 szombat, 18:14:22 »

mi a kerdes?? Én kabeleztem be a sajaton,az egyventis helyett. 2 tele van, es ossze van kötve a 2 venti. Ha az egyik reli meghúz, akkor mind 2 kap 12voltot, ha a kicsi fokozat, akkor be van kötve a
z ellenállás, így csökken a feszültség. Hulye tervezés sajna, nem tudsz vele mit csinálni. Nekem is szet volt olvadva a csati, a fényszóró mosó motor csatija ugyan az, arra ki tudod cserélni. Vagy csak simán felsaruzod.

ki kene merni, hogy mekkora az ellenállása es valami ipari nagyteljesítményűvel helyettesíteni.

nekem a csati már rég off sajna, most kaptam egy micra ellenállást csatival ,de sajnos túl alacsony igy a fordulat és kb 1perc után bekapcsol full fokozatba, szal marad a tákolt megoldás hogy egy simpla vas rugó van betéve ellenállásnak, bár ezzel sem olyan mint a gyári picit magasabb a fordulata cserébe ez ingyen volt:)
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16859 Dátum: 2013.06.15 szombat, 18:43:33 »

Akkor ebbe nincs esp, fura volt, hogy akkor minek ott a lámpa, de most már értem.
Igen álló motornál történt a mérés. Az összes beslő világítás, klíma, tompított fényszóró, ülésfűtések, rádió be volt kapcsolva.

Vagy nem volt rendesen feltöltve az akkud, vagy itt az ideje a cserének. A benzinesben minden létező fényforrást felkapcsolva, szellőztetőt csutkára feltekerve, 4 ablakot egyszerre húzogatva, hátsó szélvédő fűtést felkapcsolva sem esett le 11.4V alá a feszültség, pedig abban csak 60Ah-s, 540A-es akku van. Esetleg azt nézd még meg, hogy az izzítás megszűnése után (20s) mennyire kúszik vissza.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16860 Dátum: 2013.06.15 szombat, 20:28:44 »

Akkor ebbe nincs esp, fura volt, hogy akkor minek ott a lámpa, de most már értem.
Igen álló motornál történt a mérés. Az összes beslő világítás, klíma, tompított fényszóró, ülésfűtések, rádió be volt kapcsolva.

Amit pü-ben írtam (a <11v) azt járó motrra értettem. Szóval járó motornál az az érték nem mehet le 11V-ra vagy alá, mert akkor rossz a a generátorod. Azt nem írtad, hogy az az érték álló motornál jött ki, de, ahogy tpmportal is írta, az is elég karcsú.
Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #16861 Dátum: 2013.06.15 szombat, 22:01:31 »

hali valaki tud segíteni? a klíma hűtő ventilátor csak 2 .fokozatban megy mi lehet a baj, vagy mi vezérli a ventilátort valami gomba?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16862 Dátum: 2013.06.15 szombat, 22:54:11 »

hali valaki tud segíteni? a klíma hűtő ventilátor csak 2 .fokozatban megy mi lehet a baj, vagy mi vezérli a ventilátort valami gomba?

Beéghetett az előtét ellenálás. Szokásos probléma.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16863 Dátum: 2013.06.15 szombat, 23:58:56 »

Amit pü-ben írtam (a <11v) azt járó motrra értettem. Szóval járó motornál az az érték nem mehet le 11V-ra vagy alá, mert akkor rossz a a generátorod. Azt nem írtad, hogy az az érték álló motornál jött ki, de, ahogy tpmportal is írta, az is elég karcsú.
oksa, akkor holnap megnézem mit jelez ki járó motornál is. Akkor csak nem olyan nagy a gond Cheesy
köszi
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16864 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 00:06:40 »

oksa, akkor holnap megnézem mit jelez ki járó motornál is. Akkor csak nem olyan nagy a gond Cheesy
köszi
Én azt mondom menj el egy villamossági szerelőhöz és mérjétek meg a feszültséget,meg a töltést járó motornál terhelve és terheletlenül.na akkor gondolkodjunk mi lehet a baj.A töltés mindkét állapotban nem szabad 14.4V-nal kevesebb lenni akkor jó.Egy terhelővillás mérést is megejtenék az akumulátor állapota miatt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #16865 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 08:12:41 »

Beéghetett az előtét ellenálás. Szokásos probléma.
ok azt értem de hol találom az ellenállást?
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16866 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 09:51:21 »

így nem megy.mire vagy kíváncsi?

Kaptam az egyik  mobil szolgáltatótól egy lcd-s kihangosító szettet és ezt szeretném bekötni,  de hogy mit hova kell kötni addig nem tudom amíg nincs egy kapocs kiosztásom
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16867 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 11:05:24 »

ok azt értem de hol találom az ellenállást?


Majd jönnek okosabbak és megmondják vagy ha visszaolvasol megtalálod.

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #16868 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 19:33:33 »

Sziasztok!

Gyári PDC-t szeretnék nemsokára beszerelni. Megvan hozzá minden, gyári kábelkötegek kompletten, szenzorok a lökhárítóban, a csipogó, a főegység stb, szóval minden.  smile

Nem tud esetleg valaki valami okosságot, vagy leírást, hogy hogyan kellene nekiállni? Az interneten elég kevés az info, vagyis keveset találtam Én....  wow1

Egyáltalán hogyan aktiválódik a rendszer? Gondolom a tolatólámpával lehet kapcsolatban, ha az bekapcsol (hátramenetbe kapcsolok), akkor kapcsol az is.

Egy villamosmérnökkel állnánk neki, vagy próbálkozzak inkább autóvillamossági szervizben? Azt csak végső esetben akarnám, nagyon rossz tapasztalataim vannak velük... Lehúzó banda.  eplus2
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16869 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 21:24:43 »

Én azt mondom menj el egy villamossági szerelőhöz és mérjétek meg a feszültséget,meg a töltést járó motornál terhelve és terheletlenül.na akkor gondolkodjunk mi lehet a baj.A töltés mindkét állapotban nem szabad 14.4V-nal kevesebb lenni akkor jó.Egy terhelővillás mérést is megejtenék az akumulátor állapota miatt.

oké, akkor először megpróbálom megterhelni megint járó, és álló motornál, majd kielemezzük az értékeket. Aztán, ha nem kecsegtetnek, felkeresek valakit, aki ré tud mérni, mert most hirtelen nem tudok senkit
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16870 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 09:06:14 »

Sziasztok!

Gyári PDC-t szeretnék nemsokára beszerelni. Megvan hozzá minden, gyári kábelkötegek kompletten, szenzorok a lökhárítóban, a csipogó, a főegység stb, szóval minden.  smile

Nem tud esetleg valaki valami okosságot, vagy leírást, hogy hogyan kellene nekiállni? Az interneten elég kevés az info, vagyis keveset találtam Én....  wow1

Egyáltalán hogyan aktiválódik a rendszer? Gondolom a tolatólámpával lehet kapcsolatban, ha az bekapcsol (hátramenetbe kapcsolok), akkor kapcsol az is.

Egy villamosmérnökkel állnánk neki, vagy próbálkozzak inkább autóvillamossági szervizben? Azt csak végső esetben akarnám, nagyon rossz tapasztalataim vannak velük... Lehúzó banda.  eplus2

FordWikit nézted már?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #16871 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 09:51:18 »

FordWikit nézted már?

AndyA


Igen. Ott kevés a info.  szomoru1
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #16872 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 12:45:22 »

Sziasztok!

Tavaly a klíma ventillátorom, csak 2-es fokozatban ment, ki-be kapcsolgatott, ezért kicseréltem egy újra az előtét ellenállást, valamint saruzva lett az elégett csatlakozó! Most elindítva a klímát, csak 2-es fokozatban megy és állandóan ezen a fokozaton, ki-be kapcsolgatás nélkül.. van valakinek ötlete? ugye nem ment tönkre kb 1 hónap használattól az ellenállás?Huh?

köszönöm előre is az ötleteket

üdv. Csaba
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #16873 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 14:29:48 »

Már ott is kiderül ....hogy van-e vezeték az index karnál az infó gombnak.

Kiderült...Volt vezeték, minden zökkenőmentesen ment:)
Köszönöm a segítséget!:)
Naplózva
p3dr0
Vendég
« Új hozzászólás #16874 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 20:22:47 »

Üdv!

Segítséget szeretnék kérni. 2005-ös MK3 kombin van központi zár problémám. Egész pontosan ha távirányítóval próbálom zárni az autót, azonnal visszanyit, pedig minden ajtó elvileg jól zár. Ilyenkor csak kulccsal zárható. Távirányítóval ilyenkor is nyitható a vezetőoldali kivételével (az csak kulccsal), szóval csak bezárásnál van gond. Gyári kulcsba épített távirányítóról van szó. Mi lehet vele? Köszi!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16875 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 20:42:37 »

Üdv!

Segítséget szeretnék kérni. 2005-ös MK3 kombin van központi zár problémám. Egész pontosan ha távirányítóval próbálom zárni az autót, azonnal visszanyit, pedig minden ajtó elvileg jól zár. Ilyenkor csak kulccsal zárható. Távirányítóval ilyenkor is nyitható a vezetőoldali kivételével (az csak kulccsal), szóval csak bezárásnál van gond. Gyári kulcsba épített távirányítóról van szó. Mi lehet vele? Köszi!

Bal első zárszerkezetben, vagy a vezetékeinél nem stimmel valami, azért nyit vissza, mert azt érzékeli, hogy a bal elsőt nem tudja bezárni (ezt csinálod te meg kézzel a kulccsal). Meg utána nyitni sem tudja, ezért azt is kulccsal kell. A zárszerkezetben lévő motor döglött vagy az érintkezőinél van gubanc, vagy a csatiknál valami nem érintkezik, kábel elszakadt, ilyesmi.

Ha csak nem érintkezik, akkor jó eséllyel javítható, van itt valahol leírás (mondjuk az facelift előtti, az kicsit más, de ezen a téren nem különböznek szerintem).
Ha motor kuka, akkor zárszerkezet csere.
De első körben a bal első ajtó csatlakozóit kéne megnézni, ahol bemegy a kaszniba, csavarással lehet oldani, kis kontaktspray, és vissza a helyére, ugyanezt a zárszerkezet csatlakozójánál, meg az ajtóban a kábeleket ellenőrizni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16876 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 21:42:27 »

Kiderült...Volt vezeték, minden zökkenőmentesen ment:)
Köszönöm a segítséget!:)

Elsőre nem találtad a vezetéket?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #16877 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 22:19:18 »

Elsőre nem találtad a vezetéket?  vigyor3

Nem is kerestem:D Betettem az indexkart, párszor megnyomtam az info gombot, hallottam a visszajelzést és ennyi Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.17 hétfő, 22:56:28 írta Leflee » Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16878 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 22:43:49 »

Sziasztok!

Az automata fényszóróállítót csak márka-szervizben tudják diagnosztizálni? Gondolom valami spéci eszköz kell hozzá...
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16879 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 22:46:58 »

Sziasztok!

Az automata fényszóróállítót csak márka-szervizben tudják diagnosztizálni? Gondolom valami spéci eszköz kell hozzá...

Mit csinál, vagy mit nem?

Az alapszint beállítása, amihez képest terhelésfüggően szabályoz, az valóban gyári diagnosztikát kíván.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16880 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:31:50 »

Mit csinál, vagy mit nem?

Az alapszint beállítása, amihez képest terhelésfüggően szabályoz, az valóban gyári diagnosztikát kíván.

AndyA

semmit sem csinál  vigyor3
cseréltem a csövet és utána már nem állított.  wow1
pedig nem feszegettem, óvatos voltam nem törtem el semmit......
biztosítékok közül fogalmam sincs melyik az de egyenként kivettem mindet
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16881 Dátum: 2013.06.18 kedd, 12:14:23 »

semmit sem csinál  vigyor3
cseréltem a csövet és utána már nem állított.  wow1
pedig nem feszegettem, óvatos voltam nem törtem el semmit......
biztosítékok közül fogalmam sincs melyik az de egyenként kivettem mindet

Honnan tudod, hogy nem állít?
Ki-be pakolsz a csomagtartóba?  eplus2

Világít amit kicseréltél? Csatlakozás jó? Csatlakozóban az érintkezők nem görbültek? ....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16882 Dátum: 2013.06.18 kedd, 12:19:03 »

Xenonnál nem olyasmi van, hogy ha pl azt érzékeli, hogy az egyik szintérzékelőtől nem jön jel, akkor legalsó állásba teszi, hogy semmiképp se vakítson?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16883 Dátum: 2013.06.18 kedd, 12:27:44 »

Passz.....
Attól függ milyen programot írtak rá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16884 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:08:34 »

Honnan tudod, hogy nem állít?
Ki-be pakolsz a csomagtartóba?  eplus2

Világít amit kicseréltél? Csatlakozás jó? Csatlakozóban az érintkezők nem görbültek? ....stb.

Mert eddig látszott ha állított, most nem.
A búrán kivüli csatlakozóra gondolsz? Ott lehet valamelyik saru kitágult.


Van a csomagtartóban egy 50 kg-s cementes zsák. Mert hallottam hogy a kombinak nem tesz jót ha terheletlenül használják  eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.18 kedd, 13:11:51 írta Leni » Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16885 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:25:06 »

Sziasztok. Még mindig nem sikerült megtalálni a problémát arra hogy mi szívja le az akksit. Tegnap egy ismerősöm megnézte ODB-s hibakódolvasóval és azt dobta ki hogy " akkumulátor kímélő relé testzárlat" Ki lettek szedve a relék egyenként és úgy is fogyasztott kb 4 ampert nyugalmi helyzetben.
Valakinek valami ötlet?
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16886 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:46:57 »

Sziasztok. Még mindig nem sikerült megtalálni a problémát arra hogy mi szívja le az akksit. Tegnap egy ismerősöm megnézte ODB-s hibakódolvasóval és azt dobta ki hogy " akkumulátor kímélő relé testzárlat" Ki lettek szedve a relék egyenként és úgy is fogyasztott kb 4 ampert nyugalmi helyzetben.
Valakinek valami ötlet?

Kössétek le a generátort és úgy nézd meg az áramfelvételt. A "kímélő relé" ....érdekes fordítás, az pedig a GEM hatásköre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16887 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:47:57 »

....Mert hallottam hogy a kombinak nem tesz jót ha terheletlenül használják  eplus2 eplus2

?
Mi történne ha terheletlenül használjuk?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16888 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:55:03 »

Kössétek le a generátort és úgy nézd meg az áramfelvételt. A "kímélő relé" ....érdekes fordítás, az pedig a GEM hatásköre.


Szia. Már megtörtént a generátor lekötése. Akkor nem volt áramfelvétel, de a generátornak nincs baja, mert azt külön bemérték gépen. Szóval akkor motorvezérlő egység lehet a hibás?
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #16889 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:57:07 »

Esetleg rossz aksi vagy zárlat valahol? Meg kéne mérni, mekkora áram kúszik le a generátorról.

Közben kiderült tényleg zárlat volt, a mérésekből mi is erre gyanakodtunk!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16890 Dátum: 2013.06.18 kedd, 14:54:27 »

Sziasztok. Még mindig nem sikerült megtalálni a problémát arra hogy mi szívja le az akksit. Tegnap egy ismerősöm megnézte ODB-s hibakódolvasóval és azt dobta ki hogy " akkumulátor kímélő relé testzárlat" Ki lettek szedve a relék egyenként és úgy is fogyasztott kb 4 ampert nyugalmi helyzetben.
Valakinek valami ötlet?
Sorba szedegesd ki a biztiket amelyiknél megszűnik az áramfelvétel abban a körben kell keresni tovább.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16891 Dátum: 2013.06.18 kedd, 14:55:08 »

Szia. Már megtörtént a generátor lekötése. Akkor nem volt áramfelvétel, de a generátornak nincs baja, mert azt külön bemérték gépen. Szóval akkor motorvezérlő egység lehet a hibás?

Ebben a mondatban eleve ellentmondások vannak.

1. Generátor lekötve, nincs áramfelvétel............ Generátor veszi fel, ennyi.
2. Generátornak nincs hibája, máshol bemérték(hogyan?)......pedig az előbb derült ki, hogy van mégis.
A motorvezérlő a generátor lekötésével nem áll szoros kapcsolatban.
Ha a 30-as főkábelt kötöttétek le -csak- és úgy néztétek, nem volt áramfelvétel, akkor a diódahíd "zabál".....ha egyszerre kötöttétek ki a szabályozó csatlakozóját is, akkor nem tudjátok melyik okozta.....egyesével kell lekötni.  A csatlakozón keresztül vezérli az ECU a feszültségszabályozót. Ha a 30-as főkábel fent van és a csati lehúzva és akkor szűnik meg az áramfelvétel, akkor azon a szálon kell indulni vissza. (kábelköteg...stb.) Az ECU csak gyújtáson (járó motornál) működteti a szabályozót.
Nézd meg külön-külön lehúzva mi történik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16892 Dátum: 2013.06.18 kedd, 14:55:50 »

Sorba szedegesd ki a biztiket amelyiknél megszűnik az áramfelvétel abban a körben kell keresni tovább.

Most írta ha leköti a generátort nincs áramfelvétel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16893 Dátum: 2013.06.18 kedd, 15:05:26 »

Ebben a mondatban eleve ellentmondások vannak.

1. Generátor lekötve, nincs áramfelvétel............ Generátor veszi fel, ennyi.
2. Generátornak nincs hibája, máshol bemérték(hogyan?)......pedig az előbb derült ki, hogy van mégis.
A motorvezérlő a generátor lekötésével nem áll szoros kapcsolatban.
Ha a 30-as főkábelt kötöttétek le -csak- és úgy néztétek, nem volt áramfelvétel, akkor a diódahíd "zabál".....ha egyszerre kötöttétek ki a szabályozó csatlakozóját is, akkor nem tudjátok melyik okozta.....egyesével kell lekötni.  A csatlakozón keresztül vezérli az ECU a feszültségszabályozót. Ha a 30-as főkábel fent van és a csati lehúzva és akkor szűnik meg az áramfelvétel, akkor azon a szálon kell indulni vissza. (kábelköteg...stb.) Az ECU csak gyújtáson (járó motornál) működteti a szabályozót.
Nézd meg külön-külön lehúzva mi történik.

Egyesével lett lekötve és folyamatosan néztem a multimétert. A bevizsgálás úgy történt, hogy egy gépen megpörgették a generátort és mérték a töltést és a felvett áramot. Ott egyáltalán nem vett fel 4 ampert sőt teljesen normálisan 0.1 körüli áramot.  Töltés is rendbe volt. De amikor vissza lett téve a kocsiba akkor újra fogyasztott.

Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16894 Dátum: 2013.06.18 kedd, 16:13:31 »

Egyesével lett lekötve és folyamatosan néztem a multimétert. A bevizsgálás úgy történt, hogy egy gépen megpörgették a generátort és mérték a töltést és a felvett áramot. Ott egyáltalán nem vett fel 4 ampert sőt teljesen normálisan 0.1 körüli áramot.  Töltés is rendbe volt. De amikor vissza lett téve a kocsiba akkor újra fogyasztott.

És a csoki lehúzásával vagy a töltő vezeték lekötésénél szűnt meg a fogyasztás?
Naplózva
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #16895 Dátum: 2013.06.18 kedd, 21:22:16 »

Kiderült...Volt vezeték, minden zökkenőmentesen ment:)
Köszönöm a segítséget!:)

Tehát ha én egyszerűen kiszedem az indexkart és megnézem, hogy oda van e kábelezve. Ha igen akkor működni fog az enyém is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16896 Dátum: 2013.06.18 kedd, 21:28:23 »

És a csoki lehúzásával vagy a töltő vezeték lekötésénél szűnt meg a fogyasztás?

Erre kérdésre, amit én is kérdeztem.......nem kaptunk választ.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16897 Dátum: 2013.06.18 kedd, 21:38:18 »

Erre kérdésre, amit én is kérdeztem.......nem kaptunk választ.

Na ja, végül is csak pont ez lenne a lényeg  Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16898 Dátum: 2013.06.18 kedd, 22:50:20 »

MkIIIhoz kapcsolódik a kérdésem, de csak évjáratban.

Szeretném a nemrégiben átvett bicskakulcsot, amit az Édesapám '06-os C-Maxáhozvettem beprogramozni.
A zárakat távval nyitja, zárja, már meg is lett vésetve a szár, csak az indítás hibádzik...

Piros kulcs híján a 2 kulcsos programozást próbáltam, de nem sikerült az immot megtanítani...

Kérdés, hogy mi a legköltséghatékonyabb megoldás a témában?

 worship
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16899 Dátum: 2013.06.18 kedd, 23:54:10 »

Na ja, végül is csak pont ez lenne a lényeg  Smiley

Végre hazaértem munkából, úgyhogy  írom is Wink Ha a töltőkábel lett leszedve még fogyasztott, amikor a csatlakozó akkor nem volt már fogyasztás. A kábelekre azt mondta a műszerész hogy rendben vannak. Most újra össze lett szerelve az egész és megint új dolgot produkál. Eddig ha rátettem a multimétert állandóan fogyasztott. Most meg megszakításonként változik. Van hogy 0.08 és van hogy 4.6 amper. Kb 5 mérésből egymás után kétszer fogyaszt háromszor meg jó Wink A szerelő szerint ez a computer része lesz. Ami még érdekes hogy a csatlakoztatásnál szikráznia kellene ha ennyi áramot vesz fel, viszont itt szinte semmi szikra nincs.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 336 337 [338] 339 340 341 342 343 344 345 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.