Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 18:29:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10100123 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17200 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:20:23 »

Nyitott (nem bezárt) ajtóknál főleg nem lehet probléma...
Zárt (nem csukott) ajtónál meddig vártál mielőtt rámértél?  Kell egy kis idő, amíg alvó üzemmódba megy GEM.
Többször is próbáltam, vártam fél órát!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17201 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:24:53 »

Többször is próbáltam, vártam fél órát!

Ha nyitott motorháztetővel mérted, mert úgy lehet az akksinál..... a géptető zár nyitva volt?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17202 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:29:20 »

Ha nyitott motorháztetővel mérted, mert úgy lehet az akksinál..... a géptető zár nyitva volt?

Azt is kipróbáltam hogy kikötöttem a motortér nyomógombját. (Egyébként ez csak a riasztóé!) Gyárilag nincs figyelve a motortér.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17203 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:37:06 »

Azt is kipróbáltam hogy kikötöttem a motortér nyomógombját. (Egyébként ez csak a riasztóé!) Gyárilag nincs figyelve a motortér.

Figyelve van. Nekünk pl. egyik kocsi sem hajlandó villogni kettős záráskor, ha nincs teljesen lecsukva. Gyári riasztó is riaszt, ha kinyitod.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17204 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:40:54 »

Azt is kipróbáltam hogy kikötöttem a motortér nyomógombját. (Egyébként ez csak a riasztóé!) Gyárilag nincs figyelve a motortér.

Biztos nincs a géptetőzárban kapcsoló? Szerintem van.
Csomagtérajtón is van....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17205 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:45:53 »

Biztos nincs a géptetőzárban kapcsoló? Szerintem van.
Csomagtérajtón is van....
A Csomagtérajtón van így van, de a motorháztetőn nincs, lebontottam azt is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17206 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:47:15 »

Megtörtént.
Tedd már ki milyen kocsid is van aláírásba légyszi?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17207 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:47:45 »

Tedd már ki milyen kocsid is van aláírásba légyszi?

Első hsz-ében olvasható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17208 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:02:18 »

A Csomagtérajtón van így van, de a motorháztetőn nincs, lebontottam azt is.

Nem is a motorháztetőn, hanem a zárszerkezetében.
Naplózva
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17209 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:07:01 »

Nem is a motorháztetőn, hanem a zárszerkezetében.
A zárszerkezetet néztem végig, nincs benn kapcsoló, egyébként most lementem és kipróbáltam, hogy bezárom, akkor is ott a 200-250 mA.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17210 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:13:42 »

A zárszerkezetet néztem végig, nincs benn kapcsoló, egyébként most lementem és kipróbáltam, hogy bezárom, akkor is ott a 200-250 mA.

Csak kíváncsiságból:
Ha nyitva van a motorháztető, és kettős zárást nyomsz, akkor villog?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17211 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:14:51 »

A zárszerkezetet néztem végig, nincs benn kapcsoló, egyébként most lementem és kipróbáltam, hogy bezárom, akkor is ott a 200-250 mA.

A Battery Saver Relay elenged a kocsi bezárása után X idővel?

Vedd ki a relét és nézd meg úgy.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 21:19:08 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17212 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:19:13 »

Első hsz-ében olvasható.
De aláírásban legyen senki nem fog állandóan visszaolvasni.neked is meg másnak is kint van nem.Akkor meg így a jó
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hori-01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #17213 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:32:26 »

Mi is az alap probléma?

Nem vilàgít a kesztyűtartò, rendszàmvilàgìtàs, nem csipog amikor leveszem a gyùjtàst és a làmpa rajta marad. Màr volt ilyen problémàm és valamelyik bizti volt kuka! Egyik gòrumtàrs írta melyik az de elfelejtettwm.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17214 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:35:33 »

Nem vilàgít a kesztyűtartò, rendszàmvilàgìtàs, nem csipog amikor leveszem a gyùjtàst és a làmpa rajta marad. Màr volt ilyen problémàm és valamelyik bizti volt kuka! Egyik gòrumtàrs írta melyik az de elfelejtettwm.
A belső utastér 97=7A ott találod a rendszámtábla világítást
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hori-01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #17215 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:38:43 »

A belső utastér 97=7A ott találod a rendszámtábla világítást
Rendben megpròbàlom holnap! Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17216 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:43:31 »

Nem vilàgít a kesztyűtartò, rendszàmvilàgìtàs, nem csipog amikor leveszem a gyùjtàst és a làmpa rajta marad. Màr volt ilyen problémàm és valamelyik bizti volt kuka! Egyik gòrumtàrs írta melyik az de elfelejtettwm.

A legegyszerűbb egy próbalámpával végignézni mindet.
Meg ahogy írtam korábban, éredemes a csomagtér átvezető kábeleket átnézni. Egy ott lévő kábelsérülés okozhatta a biztosíték kiolvadását.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17217 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 22:10:02 »

Csak kíváncsiságból:
Ha nyitva van a motorháztető, és kettős zárást nyomsz, akkor villog?
Ha az utólagosan beépített motorháztető nyitásérzékelő kapcsolót megnyomom, akkor igen.
Naplózva
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17218 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 22:12:37 »

A Battery Saver Relay elenged a kocsi bezárása után X idővel?

Vedd ki a relét és nézd meg úgy.
Nagyon köszi, hasznos volt az infó. Kivettem a relét, és azonnal megszűnt a fogyasztásom.
Ezek szerint ez azt jelenti, hogy az autó nem megy alvó állapotba?
Ez egy tök jó kiindulási alap, ezen el lehetne indulni, most kell tovább gondolkozni.
Ha nincs benn a relé annyit látok, hogy nincs beltér világításom, illetve nyitott ajtót jelez a műszerfal. Semmi más változást nem vettem észre.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17219 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 22:22:10 »

Nagyon köszi, hasznos volt az infó. Kivettem a relét, és azonnal megszűnt a fogyasztásom.
Ezek szerint ez azt jelenti, hogy az autó nem megy alvó állapotba?
Ez egy tök jó kiindulási alap, ezen el lehetne indulni, most kell tovább gondolkozni.
Ha nincs benn a relé annyit látok, hogy nincs beltér világításom, illetve nyitott ajtót jelez a műszerfal. Semmi más változást nem vettem észre.


Tedd vissza és vedd ki a 99-es biztosítékot. Erre kapcsol a relé.
Tehát ha nem szűnik meg a biztosíték kivételével, akkor a relé nem enged el...azaz a GEM nem kapcsolja le. Ez lehet azért is, mert valami nem záródik, szerinte.... Bár 30 perc után -ha jól emlékszem- amúgy is oldania kell.
Ha megszűnik a fogyasztás a biztosíték kivételével, akkor valami világít...azaz nem kapcsolódik le minden.
Mondjuk 3 W körüli fogyasztó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17220 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 22:38:57 »

Ha az utólagosan beépített motorháztető nyitásérzékelő kapcsolót megnyomom, akkor igen.

Érdekes, a GEM-be akkor valahogy be lett kötve úgy, hogy a gyári riasztósoknak a motorháztető-zárban lévő kapcsolóját "utánozza", vagyis hogy nem engedélyezi a kettős zárást, amíg nincs lecsukva.
Naplózva
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17221 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 23:19:49 »

Tedd vissza és vedd ki a 99-es biztosítékot. Erre kapcsol a relé.
Tehát ha nem szűnik meg a biztosíték kivételével, akkor a relé nem enged el...azaz a GEM nem kapcsolja le. Ez lehet azért is, mert valami nem záródik, szerinte.... Bár 30 perc után -ha jól emlékszem- amúgy is oldania kell.
Ha megszűnik a fogyasztás a biztosíték kivételével, akkor valami világít...azaz nem kapcsolódik le minden.
Mondjuk 3 W körüli fogyasztó.


Na az a jelenség hogy visszatettem a relét, kivettem a 99-es biztit minden be van csukva és a relé meghúzva marad, és ott a fogyasztás  szomoru1
Nagyon érdekes mert az ajtók érzékelői jók, mindet végignéztem. És nem is világít semmi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17222 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 07:40:04 »

Na az a jelenség hogy visszatettem a relét, kivettem a 99-es biztit minden be van csukva és a relé meghúzva marad, és ott a fogyasztás  szomoru1
Nagyon érdekes mert az ajtók érzékelői jók, mindet végignéztem. És nem is világít semmi.

Csomagtér ajtózár is jó? Nem világít a lámpa a csomagtérben?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17223 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 09:55:50 »

Csomagtér ajtózár is jó? Nem világít a lámpa a csomagtérben?
Aha , az is jó próbáltam azt is (ott a zárba van az érzékelő)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17224 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 10:44:09 »

Na az a jelenség hogy visszatettem a relét, kivettem a 99-es biztit minden be van csukva és a relé meghúzva marad, és ott a fogyasztás  szomoru1
Nagyon érdekes mert az ajtók érzékelői jók, mindet végignéztem. És nem is világít semmi.

A relé lábain mérj feszültséget. Amikor van fogyasztás, akkor van feszültség  a relé lábain, akkor az van amit mondtam, hogy a GEM nem engedi el a relét.
Feltehetően a relé a fogyasztó.
Ez a relé az F7-ről kap tápfeszt és a GEM kapcsolja neki a testet. A GEM-nek elvennie is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17225 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 12:00:53 »

A relé lábain mérj feszültséget. Amikor van fogyasztás, akkor van feszültség  a relé lábain, akkor az van amit mondtam, hogy a GEM nem engedi el a relét.
Feltehetően a relé a fogyasztó.
Ez a relé az F7-ről kap tápfeszt és a GEM kapcsolja neki a testet. A GEM-nek elvennie is.

Na kb. 40 perc  után ejt el a relé, és esik vissza 35mA-re a fogyasztás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17226 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 12:10:32 »

Az elején azt mondtad bármennyit vártál.....
Most akkor mi is a valóság?

Türelmetlen vagy nyugalmi áramfelvétel mérésnél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17227 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 12:47:57 »

Az elején azt mondtad bármennyit vártál.....
Most akkor mi is a valóság?

Türelmetlen vagy nyugalmi áramfelvétel mérésnél.

Igazad van, most normálisan bekötöttem a műszert nem csak odafogtam, (bedugtam a mérőzsinórt) itt lehetett a probléma  worship
Naplózva
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17228 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 12:49:35 »

Az elején azt mondtad bármennyit vártál.....
Most akkor mi is a valóság?

Türelmetlen vagy nyugalmi áramfelvétel mérésnél.

Most ki fogom szedni a relét és rámérek, mer amúgy sokallom hogy a tekercs 200mA vesz fel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17229 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 12:56:38 »

Most ki fogom szedni a relét és rámérek, mer amúgy sokallom hogy a tekercs 200mA vesz fel.

Egyáltalán nem sok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17230 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 13:07:11 »

Egyáltalán nem sok.

OK elfogadom, Köszi a segítségeket.
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #17231 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 16:56:46 »

üdv. vezérmű tengely fordulatszám jeladót kell cserélni a mondeon. szerintetek ez megoldható házilag vagy érdemes lenne szerelőhöz vinni? köszi a segitséget előre is.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17232 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 17:02:06 »

üdv. vezérmű tengely fordulatszám jeladót kell cserélni a mondeon. szerintetek ez megoldható házilag vagy érdemes lenne szerelőhöz vinni? köszi a segitséget előre is.

Benzinesen 5 perc kb.  Simán házilag, ha van egy kis érzéked.
De hadd kérdezzem meg, hogy miért kell cserélni illetve mi alapján döntött valaki úgy, hogy azt kell cserélni?



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #17233 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 17:41:58 »

Benzinesen 5 perc kb.  Simán házilag, ha van egy kis érzéked.
De hadd kérdezzem meg, hogy miért kell cserélni illetve mi alapján döntött valaki úgy, hogy azt kell cserélni?





nehezen indul a kocsi. megyek vele és ha leállítom utána nehézkesen indul. kerregő hangot ad. de van úgy hogy hideg motornál is néha.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17234 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:15:07 »

Ezt gondolom benzinnel csinálja mivel azzal indul.
Alacsony üzemanyag szint, benzinszűrő, visszafolyik a benzin.....

Próbáld ki 2x hagyni az AC-t amíg meg nem áll és utána indítsd.

Reggel 3szor indítóztam, utána nagyon nyögve de beindult a verda...
Este tankoltam, reggel megnézem mi lesz.

A szűrő adhatta meg magát?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17235 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:56:25 »

Reggel 3szor indítóztam, utána nagyon nyögve de beindult a verda...
Este tankoltam, reggel megnézem mi lesz.

A szűrő adhatta meg magát?


Vagy a benzinszivattyú.
Benzinnyomást kellene mérni ilyenkor....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17236 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 22:28:38 »

Vagy a benzinszivattyú.
Benzinnyomást kellene mérni ilyenkor....
[/quote

Egyébként elég nyekergő hang jőön gyújtás után hátulról...
Lehet, hogy a szivattyú döglődik tényleg...
Az drága mulatság?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17237 Dátum: 2013.07.16 kedd, 06:16:17 »

Vagy a benzinszivattyú.
Benzinnyomást kellene mérni ilyenkor....
[/quote

Egyébként elég nyekergő hang jőön gyújtás után hátulról...
Lehet, hogy a szivattyú döglődik tényleg...
Az drága mulatság?

Most, hogy van benne benya, indult simán :-)
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17238 Dátum: 2013.07.16 kedd, 06:48:14 »

Sziasztok

Nos egész hétvégén át próbálgattuk az autót h mi lehet a baj..
Tettünk bele egy jó 100Ah -s aksit és tegnap 4x 5x próbálgattuk beindlt mindig gond nélkül...
de bementem vele dolgozni éjszakára ott leállítottam és megint ugyanaz a probléma. Indításnál kattan egyet és semmi,
Az aksiprobléma ezzel sztem kizárva. megnéztük az összes biztosítékot azok is jók.
Valaki vmi ötlet?? hasonló probléma volt e már vkinek ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17239 Dátum: 2013.07.16 kedd, 07:27:55 »

Sziasztok

Nos egész hétvégén át próbálgattuk az autót h mi lehet a baj..
Tettünk bele egy jó 100Ah -s aksit és tegnap 4x 5x próbálgattuk beindlt mindig gond nélkül...
de bementem vele dolgozni éjszakára ott leállítottam és megint ugyanaz a probléma. Indításnál kattan egyet és semmi,
Az aksiprobléma ezzel sztem kizárva. megnéztük az összes biztosítékot azok is jók.
Valaki vmi ötlet?? hasonló probléma volt e már vkinek ?
meg kéne nézni, hogy mi szívja le az akksit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17240 Dátum: 2013.07.16 kedd, 07:40:27 »

Ez jó ötlet.  Cool
Én is ezt javaslom.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17241 Dátum: 2013.07.16 kedd, 09:09:24 »

Sziasztok

Nos egész hétvégén át próbálgattuk az autót h mi lehet a baj..
Tettünk bele egy jó 100Ah -s aksit és tegnap 4x 5x próbálgattuk beindlt mindig gond nélkül...
de bementem vele dolgozni éjszakára ott leállítottam és megint ugyanaz a probléma. Indításnál kattan egyet és semmi,
Az aksiprobléma ezzel sztem kizárva. megnéztük az összes biztosítékot azok is jók.
Valaki vmi ötlet?? hasonló probléma volt e már vkinek ?

Ha csak kattan egyet és lehet hallani, hogy behúz, de nem teker, akkor lehet az a bendix hibája is. Nekem is az volt a baja az előző kocsimnak. Hol működött, hol nem.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #17242 Dátum: 2013.07.16 kedd, 11:22:32 »

sziasztok lenn egy kérdésem: az ablakmosóm nem működik. a szivattyu hallom h megy, de se az első se a hátsó szélvédőra nem jon a cucc. leszedtem elöl a kis viszsacsapót 4-5 barral megfujtam viszafele a csöveket ugy fujja vissza de saját erőböl nemtom visszafele megfujni. hol lehet a hiba? gondom csak alulra tuidom kivenni az ablakmosótartályt h hozzáférjek szivattyúhoz...

annyit elfelejtettem h  a lámpamosóm az hibátlanul üzemel! ugyanarról a motorrol megy az vagy külön van?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17243 Dátum: 2013.07.16 kedd, 12:16:47 »

annyit elfelejtettem h  a lámpamosóm az hibátlanul üzemel! ugyanarról a motorrol megy az vagy külön van?

Másik motor......
Logikus, nagyobb nyomás kell a fényszórómosóhoz ezért komolyabb a szivattyúja is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #17244 Dátum: 2013.07.16 kedd, 16:15:35 »

Indítózni kellett sokáig, míg beröffent...rángatott....ha kettesben kiengedtem a kuplungot...odaléptem neki....rángatott....hármasban, négyesben ugyanaz..mivel a motorcsere kicsit kifacsart anyagilag, a a bontott dolgokban kellett gondolkoznom...
Ma beszereztem mk2-től egy gyári trafót a kábelszettel együtt....és....és nem rángat...remélem egy 30 ezret még elballagok ezzel... Smiley
Jó messzire eldobtam az utángyártott akármit, ami benne volt...
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17245 Dátum: 2013.07.16 kedd, 18:27:17 »

meg kéne nézni, hogy mi szívja le az akksit
Az aksival nincs gond..
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17246 Dátum: 2013.07.16 kedd, 18:28:29 »

Ha csak kattan egyet és lehet hallani, hogy behúz, de nem teker, akkor lehet az a bendix hibája is. Nekem is az volt a baja az előző kocsimnak. Hol működött, hol nem.

lehet hallani egy kattanást és utánna semmi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #17247 Dátum: 2013.07.16 kedd, 18:30:46 »

lehet hallani egy kattanást és utánna semmi.
önindítót kellene felújíttatni,mert meghalt a bendix.....valszeg.akkun mérni kell feszt indítózáskor.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17248 Dátum: 2013.07.16 kedd, 19:22:15 »

önindítót kellene felújíttatni,mert meghalt a bendix.....valszeg.akkun mérni kell feszt indítózáskor.....
valószínűleg zárlatos az önindító vagy legalábbis most ezt mondta egy autószerelő
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #17249 Dátum: 2013.07.16 kedd, 21:13:25 »

valószínűleg zárlatos az önindító vagy legalábbis most ezt mondta egy autószerelő
lekell ellenőrizni.vaktában felesleges bármit leszedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.