alf®
|
|
« Új hozzászólás #17150 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:42:49 » |
|
úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés. ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.13 szombat, 21:44:21 írta alf »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
4levi17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17151 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:56:27 » |
|
úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés. ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.
koszonom ay infokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
4levi17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17152 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:57:10 » |
|
Szétszedni mindegyikhez szét kell............ szerintem Bp-n tudnak már hozzá gyártott tekercset adni (eddig pár típushoz nekem adtak). De ha simán felraksz egy bontottat az is megfelel.
koszi az infokat... korulnezek h menyibe fajna egyik es masik lehetoseg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #17153 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:19:58 » |
|
Hűtőventilátor motort kell cserélnem, mert a csapágyazása meghalt.Gondolkozok kétventilátoros keret beépítésén.Klimagázt nem hűti megfelelően.Van valakinek tapasztalata ilyen átalakításban?Elektromos része érdekelne főképpen, meg hogy mi vezérli a második ventilátor kapcsolását.
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17154 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:27:51 » |
|
Hűtőventilátor motort kell cserélnem, mert a csapágyazása meghalt.Gondolkozok kétventilátoros keret beépítésén.Klimagázt nem hűti megfelelően.Van valakinek tapasztalata ilyen átalakításban?Elektromos része érdekelne főképpen, meg hogy mi vezérli a második ventilátor kapcsolását.
Nem tudod megoldani. 1 ventis modulos, ECU vezérli. 2 ventis ellenállásos és relés, ECU vezérli Nem hinném, hogy egy odatervezett ventilátor nem hűtené megfelelően a klímakondenzátort! Valamint nem gáz, hanem folyadék van a kondenzátorban. Nekem 1 ventis van, szinte nem is hallom, hogy megy és -1.6 °C-ot fúj be Lo-n.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.13 szombat, 22:38:01 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #17155 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:41:26 » |
|
úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés. ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.
Javítható. Tekercs felújítás (kb 1 nap), jó esetben tekercs csere (ha van a klímásnak éppen). kb 10-15e a munkadíj + 5e a gáz le+föl (ha nem kell pótolni)+ a tekercs javítása (nem tudom mennyi sacc: 5-10e). Szumma kb: 20-30e Ft. Vagy veszel egy bontottat 20-25e + gáz le+föl 5e (ha nem kell pótolni) + munkadíj 10-15-e. Szumma: 35-45-e Ft.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #17156 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:45:23 » |
|
Nem tudod megoldani. 1 ventis modulos, ECU vezérli. 2 ventis ellenállásos és relés, ECU vezérli Nem hinném, hogy egy odatervezett ventilátor nem hűtené megfelelően a klímakondenzátort! Valamint nem gáz, hanem folyadék van a kondenzátorban. Nekem 1 ventis van, szinte nem is hallom, hogy megy és -1.6 °C-ot fúj be Lo-n.
Ettől féltem, hogy "felülről" jön a parancs .Nekem a klímásnál 7-8 fokot sikerült produkálni és biztos a gyengélkedő motor miatt.Már megint dicsekedsz a -1.6al.Mázlista...vagy eszkimó? :eplus2:Jó a fagykapcsoló abban a kocsiban?Köszi az infót!
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17157 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:46:48 » |
|
úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés. ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.
Igen, az a jobb üzleti fogás..... Simán cserélhető a kuplung tekercse. Cseréltem már én is (nem mondeo-ban) ilyen gyártott tekercset...hát nem olyan szép, de nem látszik és működik. Sőt, carrera 4 klímakompresszor tárcsában is cseréltem már csapágyat is, pedig 4-500-at mondtak a kompresszorra.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17158 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:50:35 » |
|
Ettől féltem, hogy "felülről" jön a parancs .Nekem a klímásnál 7-8 fokot sikerült produkálni és biztos a gyengélkedő motor miatt.Már megint dicsekedsz a -1.6al.Mázlista...vagy eszkimó? :eplus2:Jó a fagykapcsoló abban a kocsiban?Köszi az infót! Nem mindenki tudja ám, hogy hogyan kell megmérni a kifújási hőmérsékletet. Emiatt is lehetnek eltérések..... Amúgy tudok ilyet I-es Focus-ban is
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #17159 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:52:50 » |
|
Nem mindenki tudja ám, hogy hogyan kell megmérni a kifújási hőmérsékletet. Emiatt is lehetnek eltérések..... Amúgy tudok ilyet I-es Focus-ban is Nekem erről a kínai hőmérőről az jut eszembe, hogy a 42-es cipőjük sem mindig 42-es. Hogy kell mérni? Én 4 fokot mértem.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17160 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:55:44 » |
|
Nekem erről a kínai hőmérőről az jut eszembe, hogy a 42-es cipőjük sem mindig 42-es. Hogy kell mérni? Én 4 fokot mértem. Kínai? Csak neked rámérnék lézeressel is, csak az a levegőt nem tudja megmérni..... Amúgy a klímavezérlőben is lehet nézni élőadatként a párologtató hőmérsékletét.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.13 szombat, 22:57:35 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #17161 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:56:43 » |
|
Kínai? Amúgy a klímavezérlőben is lehet nézni élőadatként a párologtató hőmérsékletét. s azt hogyan?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17162 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:58:15 » |
|
s azt hogyan?
Megfelelő diagnosztikai készülékkel.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #17163 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:02:15 » |
|
Nem mindenki tudja ám, hogy hogyan kell megmérni a kifújási hőmérsékletet. Emiatt is lehetnek eltérések..... Amúgy tudok ilyet I-es Focus-ban is Előtte vittem oda egy másik kocsit töltésre az 4-5 között tudott Lo-n.Hol kell mérni?
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17164 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:07:22 » |
|
Előtte vittem oda egy másik kocsit töltésre az 4-5 között tudott Lo-n.Hol kell mérni?
Ahol a képen látszik. Minden kifújási pontot elzárni, csak ott fújjon ahol a hőmérő van és a legkisebb ventilátor fokozaton.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #17165 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:11:44 » |
|
Múltkor a klímatöltés után olyan hideget fújt a klíma, hogy kettérepedt a műszerfal, le is mértük, -62 fokot mutatott.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #17166 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:13:13 » |
|
Ahol a képen látszik. Minden kifújási pontot elzárni, csak ott fújjon ahol a hőmérő van és a legkisebb ventilátor fokozaton.
:eljen:Na majd csinálok én is minuszos képet!!!
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17167 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:14:02 » |
|
Múltkor a klímatöltés után olyan hideget fújt a klíma, hogy kettérepedt a műszerfal, le is mértük, -62 fokot mutatott. A repedt műszerfalról rakjál fel képet....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17168 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:14:43 » |
|
:eljen:Na majd csinálok én is minuszos képet!!! Lázmérő nem megfelelő eszköz erre....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #17169 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:21:39 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17170 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:30:29 » |
|
Hol a repedés? Hol a -62? Szerintem te kamuzol.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #17171 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 08:09:21 » |
|
Önindító problémám lehet?
Reggelente, illetve hosszabb (fél nap) egy helyben állás után indítok, az autó beröffen, majd szépen ledadog 3-4mp-cen belül, akár mennyire pumpálom a gázt neki. Másodjára pöccre indul. Rohangálós napokon semmi gond, csak a pihenősök után.
Mire tippeltek?
|
|
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17172 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 10:58:09 » |
|
Önindító problémám lehet?
Reggelente, illetve hosszabb (fél nap) egy helyben állás után indítok, az autó beröffen, majd szépen ledadog 3-4mp-cen belül, akár mennyire pumpálom a gázt neki. Másodjára pöccre indul. Rohangálós napokon semmi gond, csak a pihenősök után.
Mire tippeltek?
Ezt gondolom benzinnel csinálja mivel azzal indul. Alacsony üzemanyag szint, benzinszűrő, visszafolyik a benzin..... Próbáld ki 2x hagyni az AC-t amíg meg nem áll és utána indítsd.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #17173 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:57:33 » |
|
Önindító problémám lehet?
Reggelente, illetve hosszabb (fél nap) egy helyben állás után indítok, az autó beröffen, majd szépen ledadog 3-4mp-cen belül, akár mennyire pumpálom a gázt neki. Másodjára pöccre indul. Rohangálós napokon semmi gond, csak a pihenősök után.
Mire tippeltek?
Ha már beindult, nem lehet az önindító, GSR tippjére szavazok én is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #17174 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:13:07 » |
|
Ezt gondolom benzinnel csinálja mivel azzal indul. Alacsony üzemanyag szint, benzinszűrő, visszafolyik a benzin.....
Próbáld ki 2x hagyni az AC-t amíg meg nem áll és utána indítsd.
A benzinmutató fekszik, a lámpa világít. Benzinszűrőt én nem cseréltem rajta 2 éve, mióta nálam van a verda, az 40ezer km kb, kicsit több. MIlyen sűrűn kell azt cserélni? Legközelebb holnap tudom megnézni, mert ilyenkor pöccre indul, hosszú állás után csinálja csak.
|
|
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #17175 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:18:07 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #17176 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 15:55:00 » |
|
A drága az SCi-hez való, gondolom a nagynyomású miatt jobban szűr.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17177 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:09:43 » |
|
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
A jelenség: Reggel nem indul az autó. 2.0 TDCI 2003 év végi. Akksi teljesen lemerülve (jogos, ha tönkrement, 7 éves). Azért megpróbáltuk feltölteni, nem sikerült, akksi halott. Raktunk bele egy új akksit, szerencsére pont ki tudtuk venni másik autónkból, igaz ez egy Exide Premium 12V 64Ah/640EN . Minden tökéletes. Másnap autóztunk 50 Km-et, majd hazaértünk, 30 óra állás után az autó nem indul. Ezt az akksit is feltöltöttük, majd elkezdtünk áramot mérni, hogy vajon mi szívja az akksit. Arra jutottunk, hogy folyamatos 200 mA-es fogyasztás van (nyilván nem ez szívta le ennyi idő alatt az akksit). Elkezdtük egyesével kiszedni biztiket, a fogyasztás így is folyamatos (200 mA). Csak akkor szűnt meg, mikor a motor térben lévő 50 A-es B+ nevű biztosítékot kivettük. Mi lehet a gond? Utólag csak riasztó lett beletéve, széthúztuk azt is, az se fogyaszt. Generátort kikötöttük, az se fogyaszt.
Köszönöm előre is a válaszokat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #17178 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:54:43 » |
|
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
A jelenség: Reggel nem indul az autó. 2.0 TDCI 2003 év végi. Akksi teljesen lemerülve (jogos, ha tönkrement, 7 éves). Azért megpróbáltuk feltölteni, nem sikerült, akksi halott. Raktunk bele egy új akksit, szerencsére pont ki tudtuk venni másik autónkból, igaz ez egy Exide Premium 12V 64Ah/640EN . Minden tökéletes. Másnap autóztunk 50 Km-et, majd hazaértünk, 30 óra állás után az autó nem indul. Ezt az akksit is feltöltöttük, majd elkezdtünk áramot mérni, hogy vajon mi szívja az akksit. Arra jutottunk, hogy folyamatos 200 mA-es fogyasztás van (nyilván nem ez szívta le ennyi idő alatt az akksit). Elkezdtük egyesével kiszedni biztiket, a fogyasztás így is folyamatos (200 mA). Csak akkor szűnt meg, mikor a motor térben lévő 50 A-es B+ nevű biztosítékot kivettük. Mi lehet a gond? Utólag csak riasztó lett beletéve, széthúztuk azt is, az se fogyaszt. Generátort kikötöttük, az se fogyaszt.
Köszönöm előre is a válaszokat!
" db 50A-es biztosíték van benne:1=gyujtáskapcsolóé. 2.=akkumulátor szenzor.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17179 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:56:00 » |
|
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
A jelenség: Reggel nem indul az autó. 2.0 TDCI 2003 év végi. Akksi teljesen lemerülve (jogos, ha tönkrement, 7 éves). Azért megpróbáltuk feltölteni, nem sikerült, akksi halott. Raktunk bele egy új akksit, szerencsére pont ki tudtuk venni másik autónkból, igaz ez egy Exide Premium 12V 64Ah/640EN . Minden tökéletes. Másnap autóztunk 50 Km-et, majd hazaértünk, 30 óra állás után az autó nem indul. Ezt az akksit is feltöltöttük, majd elkezdtünk áramot mérni, hogy vajon mi szívja az akksit. Arra jutottunk, hogy folyamatos 200 mA-es fogyasztás van (nyilván nem ez szívta le ennyi idő alatt az akksit). Elkezdtük egyesével kiszedni biztiket, a fogyasztás így is folyamatos (200 mA). Csak akkor szűnt meg, mikor a motor térben lévő 50 A-es B+ nevű biztosítékot kivettük. Mi lehet a gond? Utólag csak riasztó lett beletéve, széthúztuk azt is, az se fogyaszt. Generátort kikötöttük, az se fogyaszt.
Köszönöm előre is a válaszokat!
melyiket szedtétek ki,mert A ésB jelölésű nincsen! http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #17180 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:58:28 » |
|
50A-es a biztosító, és B+ jelű.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17181 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:00:52 » |
|
50A-es a biztosító, és B+ jelű.
a bizti bármilyen jelű lehet.a helye a fontos,hogy honnan vette ki!Bármit belehet tenni bárhová....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #17182 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:01:56 » |
|
a bizti bármilyen jelű lehet.a helye a fontos,hogy honnan vette ki!Bármit belehet tenni bárhová.... A 2-es meg a 7-es az 50A-es ezt írtam az előbb
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17183 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:04:45 » |
|
F7-es. Táblán nevezi B+-nak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17184 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:24:28 » |
|
A 2-es meg a 7-es az 50A-es ezt írtam az előbb
Elírtam.....a 7-es B+ jelű.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 19:37:34 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17185 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:28:48 » |
|
F7-es. Táblán nevezi B+-nak.
Így van. Az a belsőtérben lévő berendezéseket tápellátása. Ezzel még egyáltalán nem derítetted ki, hogy mi fogyaszt...... Egyébként a 200 mA határeset. Én sosem tartom előnyösnek a biztosíték kihúzkodást, de ha mindenáron így csinálod, akkor a belsőkkel csináld.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17186 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:36:10 » |
|
Így van. Az a belsőtérben lévő berendezéseket tápellátása. Ezzel még egyáltalán nem derítetted ki, hogy mi fogyaszt...... Egyébként a 200 mA határeset. Én sosem tartom előnyösnek a biztosíték kihúzkodást, de ha mindenáron így csinálod, akkor a belsőkkel csináld.
A belsőkkel kezdtem, és tudom hogy nem derült ki hogy mi fogyaszt ezért kérem a segítségeteket. Egyébként ha nem így (biztik kiszedésével) akkor hogyan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17187 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:38:22 » |
|
A belsőkkel kezdtem, és tudom hogy nem derült ki hogy mi fogyaszt ezért kérem a segítségeteket. Egyébként ha nem így (biztik kiszedésével) akkor hogyan?
A távgyógyítás sosem válik be..... csak gyúrcsóknak
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17188 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:48:33 » |
|
A belsőkkel kezdtem, és tudom hogy nem derült ki hogy mi fogyaszt ezért kérem a segítségeteket. Egyébként ha nem így (biztik kiszedésével) akkor hogyan?
Első körben minden utólagos eszközt ki kell gyomlálni belőle.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17189 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:50:41 » |
|
Első körben minden utólagos eszközt ki kell gyomlálni belőle.
Megtörtént.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17190 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:51:38 » |
|
Megtörtént.
Teljesen vagy csak ki lett véve a riasztó biztosítéka?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17191 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:52:08 » |
|
Első körben minden utólagos eszközt ki kell gyomlálni belőle.
Amúgy csak egy riasztó van ami nem gyári.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17192 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:53:17 » |
|
Teljesen vagy csak ki lett véve a riasztó biztosítéka?
Az ülésen volt a riasztó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17193 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:00:44 » |
|
Az ülésen volt a riasztó Lehet vicces, de ha a kábelkötegről le van véve a riasztó, attól még a bekötése az autó kábeleihez még ott van. Ki lett egészítve egyéb modullal? Ultrahang, ütésérzékelő, ablakemelő...stb.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17194 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:05:40 » |
|
Lehet vicces, de ha a kábelkötegről le van véve a riasztó, attól még a bekötése az autó kábeleihez még ott van. Ki lett egészítve egyéb modullal? Ultrahang, ütésérzékelő, ablakemelő...stb.
Tényleg az ülésen volt a riasztó, teljesen ki szettem, igen ki van egészítve ultrahang érzékelővel, annak a modulja is ki lett szedve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17195 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:08:22 » |
|
Tényleg az ülésen volt a riasztó, teljesen ki szettem, igen ki van egészítve ultrahang érzékelővel, annak a modulja is ki lett szedve.
Még mindig a riasztóról beszélsz csak.... a kábelezése bent maradt? A 200 mA-t mikor mérted? Nyitott vagy zárt autónál: Ha zártnál, akkor megvártad, amíg zárás után a Battery saver relay kiold? Szivargyújtóba nincs bedugva valami töltő? Állandóan megy a szivargyújtó vagy csak gyújtáson?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hori-01
|
|
« Új hozzászólás #17196 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:10:29 » |
|
Műszerfal alatti biztosíték tábla, jobb alsó. F99 Azért utána kell járni, mert oka van. Akár a csomagtartó átvezető gumiban vezeték szakadás, zárlat.
Sajnos nem az a biztosìték volt! :rinya:Esetleg màsik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17197 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:11:50 » |
|
Sajnos nem az a biztosìték volt! :rinya:Esetleg màsik?
Mi is az alap probléma?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Timi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17198 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:14:31 » |
|
Még mindig a riasztóról beszélsz csak.... a kábelezése bent maradt?
A 200 mA-t mikor mérted? Nyitott vagy zárt autónál: Ha zártnál, akkor megvártad, amíg zárás után a Battery saver relay kiold?
Szivargyújtóba nincs bedugva valami töltő? Állandóan megy a szivargyújtó vagy csak gyújtáson?
Igen a kábel bent maradt, nem forrasztottam ki. Kábel üres végekkel .. Nyitott, illetve zárt ajtóknál is ott a 200mA. Szivarban nincs dugva semmi, (amúgy annak is kivettem a biztijét) állandóan fesz alatt van nem csak gyújtáson.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #17199 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:16:58 » |
|
Igen a kábel bent maradt, nem forrasztottam ki. Kábel üres végekkel .. Nyitott, illetve zárt ajtóknál is ott a 200mA. Szivarban nincs dugva semmi, (amúgy annak is kivettem a biztijét) állandóan fesz alatt van nem csak gyújtáson.
Nyitott (nem bezárt) ajtóknál főleg nem lehet probléma... Zárt (nem csukott) ajtónál meddig vártál mielőtt rámértél? Kell egy kis idő, amíg alvó üzemmódba megy GEM.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|