Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 04:31:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 337 338 339 340 341 342 343 [344] 345 346 347 348 349 350 351 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10112988 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #17150 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:42:49 »

úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés.
ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.13 szombat, 21:44:21 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #17151 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:56:27 »

úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés.
ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.
koszonom ay infokat worship worship
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #17152 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:57:10 »

Szétszedni mindegyikhez szét kell............ szerintem Bp-n tudnak már hozzá gyártott tekercset adni (eddig pár típushoz nekem adtak).
De ha simán felraksz egy bontottat az is megfelel.
koszi az infokat... worship worship korulnezek h menyibe fajna egyik es masik lehetoseg
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #17153 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:19:58 »

Hűtőventilátor motort kell cserélnem, mert a csapágyazása meghalt.Gondolkozok kétventilátoros keret beépítésén.Klimagázt nem hűti megfelelően.Van valakinek tapasztalata ilyen átalakításban?Elektromos része érdekelne főképpen, meg hogy mi vezérli a második ventilátor kapcsolását.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17154 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:27:51 »

Hűtőventilátor motort kell cserélnem, mert a csapágyazása meghalt.Gondolkozok kétventilátoros keret beépítésén.Klimagázt nem hűti megfelelően.Van valakinek tapasztalata ilyen átalakításban?Elektromos része érdekelne főképpen, meg hogy mi vezérli a második ventilátor kapcsolását.

Nem tudod megoldani. 1 ventis modulos, ECU vezérli. 2 ventis ellenállásos és relés, ECU vezérli
Nem hinném, hogy egy odatervezett ventilátor nem hűtené megfelelően a klímakondenzátort! Valamint nem gáz, hanem folyadék van a kondenzátorban.
Nekem 1 ventis van, szinte nem is hallom, hogy megy és -1.6 °C-ot fúj be Lo-n.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.13 szombat, 22:38:01 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17155 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:41:26 »

wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 akkor ez csere vagy megjavithato?Huh?
úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés.
ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.
Javítható. Tekercs felújítás (kb 1 nap), jó esetben tekercs csere (ha van a klímásnak éppen). kb 10-15e a munkadíj + 5e a gáz le+föl (ha nem kell pótolni)+ a tekercs javítása (nem tudom mennyi sacc: 5-10e). Szumma kb: 20-30e Ft.
Vagy veszel egy bontottat 20-25e + gáz le+föl 5e (ha nem kell pótolni) + munkadíj 10-15-e. Szumma: 35-45-e Ft.
 integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #17156 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:45:23 »

Nem tudod megoldani. 1 ventis modulos, ECU vezérli. 2 ventis ellenállásos és relés, ECU vezérli
Nem hinném, hogy egy odatervezett ventilátor nem hűtené megfelelően a klímakondenzátort! Valamint nem gáz, hanem folyadék van a kondenzátorban.
Nekem 1 ventis van, szinte nem is hallom, hogy megy és -1.6 °C-ot fúj be Lo-n.



Ettől féltem, hogy "felülről" jön a parancs rinya.Nekem a klímásnál 7-8 fokot sikerült produkálni és biztos a gyengélkedő motor miatt.Már megint dicsekedsz a -1.6al.Mázlista...vagy eszkimó? :eplus2:Jó a fagykapcsoló abban a kocsiban?Köszi az infót!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17157 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:46:48 »

úgy tudom,hogy nem javítható.kompresszorral együtt cserés.
ellenben nem vagyok benne biztos,majd valaki gyakorlottabb megmondja a franyot.

Igen, az a jobb üzleti fogás.....
Simán cserélhető a kuplung tekercse. Cseréltem már én is (nem mondeo-ban) ilyen gyártott tekercset...hát nem olyan szép, de nem látszik és működik.
Sőt, carrera 4 klímakompresszor tárcsában is cseréltem már csapágyat is, pedig 4-500-at mondtak a kompresszorra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17158 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:50:35 »


Ettől féltem, hogy "felülről" jön a parancs rinya.Nekem a klímásnál 7-8 fokot sikerült produkálni és biztos a gyengélkedő motor miatt.Már megint dicsekedsz a -1.6al.Mázlista...vagy eszkimó? :eplus2:Jó a fagykapcsoló abban a kocsiban?Köszi az infót!

Nem mindenki tudja ám, hogy hogyan kell megmérni a kifújási hőmérsékletet. Emiatt is lehetnek eltérések.....

Amúgy tudok ilyet I-es Focus-ban is  vigyor3


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17159 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:52:50 »

Nem mindenki tudja ám, hogy hogyan kell megmérni a kifújási hőmérsékletet. Emiatt is lehetnek eltérések.....

Amúgy tudok ilyet I-es Focus-ban is  vigyor3

Nekem erről a kínai hőmérőről az jut eszembe, hogy a 42-es cipőjük sem mindig 42-es.  hehe

Hogy kell mérni? Én 4 fokot mértem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17160 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:55:44 »

Nekem erről a kínai hőmérőről az jut eszembe, hogy a 42-es cipőjük sem mindig 42-es.  hehe

Hogy kell mérni? Én 4 fokot mértem.

Kínai?  taps  eljen  Csak neked rámérnék lézeressel is, csak az a levegőt nem tudja megmérni.....  vigyor3
Amúgy a klímavezérlőben is lehet nézni élőadatként a párologtató hőmérsékletét.  Cool
 
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.13 szombat, 22:57:35 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17161 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:56:43 »

Kínai?  taps  eljen
Amúgy a klímavezérlőben is lehet nézni élőadatként a párologtató hőmérsékletét.  Cool
 
s azt hogyan?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17162 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:58:15 »

s azt hogyan?

Megfelelő diagnosztikai készülékkel.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #17163 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:02:15 »

Nem mindenki tudja ám, hogy hogyan kell megmérni a kifújási hőmérsékletet. Emiatt is lehetnek eltérések.....

Amúgy tudok ilyet I-es Focus-ban is  vigyor3





Előtte vittem oda egy másik kocsit töltésre az 4-5 között tudott Lo-n.Hol kell mérni?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17164 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:07:22 »


Előtte vittem oda egy másik kocsit töltésre az 4-5 között tudott Lo-n.Hol kell mérni?

Ahol a képen látszik.
Minden kifújási pontot elzárni, csak ott fújjon ahol a hőmérő van és a legkisebb ventilátor fokozaton.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17165 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:11:44 »



Múltkor a klímatöltés után olyan hideget fújt a klíma, hogy kettérepedt a műszerfal, le is mértük, -62 fokot mutatott. eplus2 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #17166 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:13:13 »

 eljen
Ahol a képen látszik.
Minden kifújási pontot elzárni, csak ott fújjon ahol a hőmérő van és a legkisebb ventilátor fokozaton.


 :eljen:Na majd csinálok én is minuszos képet!!! gun
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17167 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:14:02 »


Múltkor a klímatöltés után olyan hideget fújt a klíma, hogy kettérepedt a műszerfal, le is mértük, -62 fokot mutatott. eplus2 taps

A repedt műszerfalról rakjál fel képet....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17168 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:14:43 »

eljen

 :eljen:Na majd csinálok én is minuszos képet!!! gun

Lázmérő nem megfelelő eszköz erre....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17169 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:21:39 »

A repedt műszerfalról rakjál fel képet....  eplus2

http://aprod.hu/hirdetes/lada-muszerfal-ID11G09.html

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17170 Dátum: 2013.07.13 szombat, 23:30:29 »


Hol a repedés?
Hol a -62?

Szerintem te kamuzol.....  fejvakaras






 2funny
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17171 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 08:09:21 »

Önindító problémám lehet?

Reggelente, illetve hosszabb (fél nap) egy helyben állás után indítok, az autó beröffen, majd szépen ledadog 3-4mp-cen belül, akár mennyire pumpálom a gázt neki.
Másodjára pöccre indul. Rohangálós napokon semmi gond, csak a pihenősök után.

Mire tippeltek?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17172 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 10:58:09 »

Önindító problémám lehet?

Reggelente, illetve hosszabb (fél nap) egy helyben állás után indítok, az autó beröffen, majd szépen ledadog 3-4mp-cen belül, akár mennyire pumpálom a gázt neki.
Másodjára pöccre indul. Rohangálós napokon semmi gond, csak a pihenősök után.

Mire tippeltek?


Ezt gondolom benzinnel csinálja mivel azzal indul.
Alacsony üzemanyag szint, benzinszűrő, visszafolyik a benzin.....

Próbáld ki 2x hagyni az AC-t amíg meg nem áll és utána indítsd.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17173 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:57:33 »

Önindító problémám lehet?

Reggelente, illetve hosszabb (fél nap) egy helyben állás után indítok, az autó beröffen, majd szépen ledadog 3-4mp-cen belül, akár mennyire pumpálom a gázt neki.
Másodjára pöccre indul. Rohangálós napokon semmi gond, csak a pihenősök után.

Mire tippeltek?

Ha már beindult, nem lehet az önindító, GSR tippjére szavazok én is.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17174 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:13:07 »

Ezt gondolom benzinnel csinálja mivel azzal indul.
Alacsony üzemanyag szint, benzinszűrő, visszafolyik a benzin.....

Próbáld ki 2x hagyni az AC-t amíg meg nem áll és utána indítsd.

A benzinmutató fekszik, a lámpa világít. Benzinszűrőt én nem cseréltem rajta 2 éve, mióta nálam van a verda, az 40ezer km kb, kicsit több. MIlyen sűrűn kell azt cserélni?

Legközelebb holnap tudom megnézni, mert ilyenkor pöccre indul, hosszú állás után csinálja csak.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17175 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:18:07 »

Melyik való bele?
Mi a különbség?

https://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420125-benzinszuro/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17176 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 15:55:00 »


A drága az SCi-hez való, gondolom a nagynyomású miatt jobban szűr.
Naplózva
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17177 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:09:43 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

A jelenség: Reggel nem indul az autó. 2.0 TDCI 2003 év végi. Akksi teljesen lemerülve (jogos, ha tönkrement, 7 éves). Azért megpróbáltuk feltölteni, nem sikerült, akksi halott.
Raktunk bele egy új akksit, szerencsére pont ki tudtuk venni másik autónkból, igaz ez egy Exide Premium 12V 64Ah/640EN .
Minden tökéletes. Másnap autóztunk 50 Km-et, majd hazaértünk, 30 óra állás után az autó nem indul.
Ezt az akksit is feltöltöttük, majd elkezdtünk áramot mérni, hogy vajon mi szívja az akksit.
Arra jutottunk, hogy folyamatos 200 mA-es fogyasztás van (nyilván nem ez szívta le ennyi idő alatt az akksit).
Elkezdtük egyesével kiszedni biztiket, a fogyasztás így is folyamatos (200 mA).
Csak akkor szűnt meg, mikor  a motor térben lévő 50 A-es B+ nevű biztosítékot kivettük.
Mi lehet a gond?
Utólag csak riasztó lett beletéve, széthúztuk azt is, az se fogyaszt.
Generátort kikötöttük, az se fogyaszt.

Köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17178 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:54:43 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

A jelenség: Reggel nem indul az autó. 2.0 TDCI 2003 év végi. Akksi teljesen lemerülve (jogos, ha tönkrement, 7 éves). Azért megpróbáltuk feltölteni, nem sikerült, akksi halott.
Raktunk bele egy új akksit, szerencsére pont ki tudtuk venni másik autónkból, igaz ez egy Exide Premium 12V 64Ah/640EN .
Minden tökéletes. Másnap autóztunk 50 Km-et, majd hazaértünk, 30 óra állás után az autó nem indul.
Ezt az akksit is feltöltöttük, majd elkezdtünk áramot mérni, hogy vajon mi szívja az akksit.
Arra jutottunk, hogy folyamatos 200 mA-es fogyasztás van (nyilván nem ez szívta le ennyi idő alatt az akksit).
Elkezdtük egyesével kiszedni biztiket, a fogyasztás így is folyamatos (200 mA).
Csak akkor szűnt meg, mikor  a motor térben lévő 50 A-es B+ nevű biztosítékot kivettük.
Mi lehet a gond?
Utólag csak riasztó lett beletéve, széthúztuk azt is, az se fogyaszt.
Generátort kikötöttük, az se fogyaszt.

Köszönöm előre is a válaszokat!
" db 50A-es biztosíték van benne:1=gyujtáskapcsolóé.  2.=akkumulátor szenzor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #17179 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:56:00 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

A jelenség: Reggel nem indul az autó. 2.0 TDCI 2003 év végi. Akksi teljesen lemerülve (jogos, ha tönkrement, 7 éves). Azért megpróbáltuk feltölteni, nem sikerült, akksi halott.
Raktunk bele egy új akksit, szerencsére pont ki tudtuk venni másik autónkból, igaz ez egy Exide Premium 12V 64Ah/640EN .
Minden tökéletes. Másnap autóztunk 50 Km-et, majd hazaértünk, 30 óra állás után az autó nem indul.
Ezt az akksit is feltöltöttük, majd elkezdtünk áramot mérni, hogy vajon mi szívja az akksit.
Arra jutottunk, hogy folyamatos 200 mA-es fogyasztás van (nyilván nem ez szívta le ennyi idő alatt az akksit).
Elkezdtük egyesével kiszedni biztiket, a fogyasztás így is folyamatos (200 mA).
Csak akkor szűnt meg, mikor  a motor térben lévő 50 A-es B+ nevű biztosítékot kivettük.
Mi lehet a gond?
Utólag csak riasztó lett beletéve, széthúztuk azt is, az se fogyaszt.
Generátort kikötöttük, az se fogyaszt.

Köszönöm előre is a válaszokat!
melyiket szedtétek ki,mert A ésB jelölésű nincsen! 

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17180 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 18:58:28 »

melyiket szedtétek ki,mert A ésB jelölésű nincsen! 

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information

50A-es a biztosító, és B+ jelű.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #17181 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:00:52 »

50A-es a biztosító, és B+ jelű.
a bizti bármilyen jelű lehet.a helye a fontos,hogy honnan vette ki!Bármit belehet tenni bárhová.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17182 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:01:56 »

a bizti bármilyen jelű lehet.a helye a fontos,hogy honnan vette ki!Bármit belehet tenni bárhová.... vigyor3
A 2-es meg a 7-es az 50A-es ezt írtam az előbb
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17183 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:04:45 »

F7-es.
Táblán nevezi B+-nak.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17184 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:24:28 »

A 2-es meg a 7-es az 50A-es ezt írtam az előbb

Elírtam.....a 7-es B+ jelű.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 19:37:34 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17185 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:28:48 »

F7-es.
Táblán nevezi B+-nak.

Így van.
Az a belsőtérben lévő berendezéseket tápellátása. Ezzel még egyáltalán nem derítetted ki, hogy mi fogyaszt......
Egyébként a 200 mA határeset.
Én sosem tartom előnyösnek a biztosíték kihúzkodást, de ha mindenáron így csinálod, akkor a belsőkkel csináld.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17186 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:36:10 »

Így van.
Az a belsőtérben lévő berendezéseket tápellátása. Ezzel még egyáltalán nem derítetted ki, hogy mi fogyaszt......
Egyébként a 200 mA határeset.
Én sosem tartom előnyösnek a biztosíték kihúzkodást, de ha mindenáron így csinálod, akkor a belsőkkel csináld.

A belsőkkel kezdtem, és tudom hogy nem derült ki hogy mi fogyaszt ezért kérem a segítségeteket.
Egyébként ha nem így (biztik kiszedésével) akkor hogyan?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17187 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:38:22 »

A belsőkkel kezdtem, és tudom hogy nem derült ki hogy mi fogyaszt ezért kérem a segítségeteket.
Egyébként ha nem így (biztik kiszedésével) akkor hogyan?

A távgyógyítás sosem válik be..... csak gyúrcsóknak  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17188 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:48:33 »

A belsőkkel kezdtem, és tudom hogy nem derült ki hogy mi fogyaszt ezért kérem a segítségeteket.
Egyébként ha nem így (biztik kiszedésével) akkor hogyan?

Első körben minden utólagos eszközt ki kell gyomlálni belőle.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17189 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:50:41 »

Első körben minden utólagos eszközt ki kell gyomlálni belőle.
Megtörtént.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17190 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:51:38 »

Megtörtént.

Teljesen vagy csak ki lett véve a riasztó biztosítéka?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17191 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:52:08 »

Első körben minden utólagos eszközt ki kell gyomlálni belőle.
Amúgy csak egy riasztó van ami nem gyári.
Naplózva
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17192 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:53:17 »

Teljesen vagy csak ki lett véve a riasztó biztosítéka?
Az ülésen volt a riasztó  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17193 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:00:44 »

Az ülésen volt a riasztó  nyes

Lehet vicces, de ha a kábelkötegről le van véve a riasztó, attól még a bekötése az autó kábeleihez még ott van.
Ki lett egészítve egyéb modullal? Ultrahang, ütésérzékelő, ablakemelő...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17194 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:05:40 »

Lehet vicces, de ha a kábelkötegről le van véve a riasztó, attól még a bekötése az autó kábeleihez még ott van.
Ki lett egészítve egyéb modullal? Ultrahang, ütésérzékelő, ablakemelő...stb.

Tényleg az ülésen volt a riasztó, teljesen ki szettem, igen ki van egészítve ultrahang érzékelővel, annak a modulja is ki lett szedve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17195 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:08:22 »

Tényleg az ülésen volt a riasztó, teljesen ki szettem, igen ki van egészítve ultrahang érzékelővel, annak a modulja is ki lett szedve.

Még mindig a riasztóról beszélsz csak....  a kábelezése bent maradt?

A 200 mA-t mikor mérted?
Nyitott vagy zárt autónál:
Ha zártnál, akkor megvártad, amíg zárás után a Battery saver relay kiold?


Szivargyújtóba nincs bedugva valami töltő?   Állandóan megy a szivargyújtó vagy csak gyújtáson?

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hori-01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #17196 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:10:29 »

Műszerfal alatti biztosíték tábla, jobb alsó. F99
Azért utána kell járni, mert oka van. Akár a csomagtartó átvezető gumiban vezeték szakadás, zárlat.
Sajnos nem az a biztosìték volt!  :rinya:Esetleg màsik?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17197 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:11:50 »

Sajnos nem az a biztosìték volt!  :rinya:Esetleg màsik?

Mi is az alap probléma?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Timi
Vendég
« Új hozzászólás #17198 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:14:31 »

Még mindig a riasztóról beszélsz csak....  a kábelezése bent maradt?

A 200 mA-t mikor mérted?
Nyitott vagy zárt autónál:
Ha zártnál, akkor megvártad, amíg zárás után a Battery saver relay kiold?


Szivargyújtóba nincs bedugva valami töltő?   Állandóan megy a szivargyújtó vagy csak gyújtáson?


Igen a kábel bent maradt, nem forrasztottam ki. Kábel üres végekkel ..
Nyitott, illetve zárt ajtóknál is ott a 200mA.
Szivarban nincs dugva semmi, (amúgy annak is kivettem a biztijét) állandóan fesz alatt van nem csak gyújtáson.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17199 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:16:58 »

Igen a kábel bent maradt, nem forrasztottam ki. Kábel üres végekkel ..
Nyitott, illetve zárt ajtóknál is ott a 200mA.
Szivarban nincs dugva semmi, (amúgy annak is kivettem a biztijét) állandóan fesz alatt van nem csak gyújtáson.

Nyitott (nem bezárt) ajtóknál főleg nem lehet probléma...
Zárt (nem csukott) ajtónál meddig vártál mielőtt rámértél?  Kell egy kis idő, amíg alvó üzemmódba megy GEM.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 337 338 339 340 341 342 343 [344] 345 346 347 348 349 350 351 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.