Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:07:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192970 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19200 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:31:02 »

Negatív.

 eljen
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19201 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:31:08 »

kismilióképp lehet egy kihangosítót bekötni. Nem mindig volt divat csatlakozókat venni. régen ezt a némító hangszóróváltó dobozt reléből építettük....


A virágtartóban úgy van.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19202 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:32:16 »

Jó, értem én, tudni kell élni... ez már ilyen. Azt még meg lehetne oldani, ha valaki felhív, villanjon 10-et az index.

Válassz:

http://www.eriasztobolt.hu/webaruhaz/kategoriak/53/biztonsagtechnika/telefonhivo---gsm-adapter/gsm-modulok
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19203 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:32:45 »

Lelkizőtibi meg ne itt offoljon, hanem válaszoljon nekem! eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #19204 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:33:10 »

Szia,
Emlékeim szerint a 72-est kell kivenni. Nekem akkor csinálgatta ezt a radio, hogy nem volt hangja, amikor kezdte a végét járni az aksi, pedig a kocsi még rendesen indult vele.
Aksi csere óta rendben van. A reset a bizti kivételével csak ideiglenesen segített.

Na ezt a 72 es biztit holnap kiveszem és megnézem, akksit meg nemsokára veszek és kiderül hogy utánna jo lesz-e .
Kösziiiii
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19205 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:33:40 »

kismilióképp lehet egy kihangosítót bekötni. Nem mindig volt divat csatlakozókat venni. régen ezt a némító hangszóróváltó dobozt reléből építettük....


Ja... régen volt egy szál +, 3 szál a hangszórónak (közös negatív), 1 szál az elektromont antenának (ha volt), oszt jóság.
Kihangosító... telefon se volt. De így is simán végigdumáltam az utat - már ha volt, aki hallgassa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19206 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:35:12 »

Ja... régen volt egy szál +, 3 szál a hangszórónak (közös negatív), 1 szál az elektromont antenának (ha volt), oszt jóság.
Kihangosító... telefon se volt. De így is simán végigdumáltam az utat - már ha volt, aki hallgassa.

Én nem veszem fel ha hívsz, különben szabit kellene kivennem! eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19207 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:35:55 »


oszt mi a fenét kezdjek ezekkel? Szereljek be még valamit? Ha én még valamit beépítek, az a konzervnyitó lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19208 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:36:26 »

Én nem veszem fel ha hívsz, különben szabit kellene kivennem! eplus2

Mindig szabadságon vagy csak bemész fórumozni.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19209 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:37:28 »

Én nem veszem fel ha hívsz, különben szabit kellene kivennem! eplus2

A betyár mindenedet... a kenyeremet meg sómat etted, te bibás, oszt ilyeneket mondasz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19210 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:37:38 »

oszt mi a fenét kezdjek ezekkel? Szereljek be még valamit? Ha én még valamit beépítek, az a konzervnyitó lesz.

Gondoltam a 10 indexvillanásra megoldás.....bár jóval többet is tudnak.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19211 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:38:23 »

Negatív.
tényleg vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #19212 Dátum: 2013.12.11 szerda, 00:11:43 »

Sziasztok!
lenne egy kérdésem: 2001 es TDDI mondeo világitásán észreveszem h vibrál ill néha halványabban néha erősebben világitl(belső világitásomon mégjobban észrevesezm) évek óta igy ment a kocsi én most vettem át haveromtól de mivel engem zavart felujitattam a generátort! a felujitást ugy érts h a feszabályzót is ujra cseréltük(mivel computer vezérlésű padon nem igazán lehet reprodukálni a működését mondom ne ezen bukjon el a dolog cseréljük ki meg nem volt benne olyan rossz semmi h indokolta volna a rendellenes működést ) ezenkivül is amugy minden ujj benne(szénkefék csapágyak csúszúgyürü) ha már ott volt a dolog nyilván kompett uj gorgők szíj miegyéb ahogy kell. kiegfütésben 1 gyertyát birtunk kicserélni újra a másik kettőt lekötöttük mert nem bírtuk kivenni biztos ami biztos nehogy zárlatos legyen..és láss csodát a villódzás ugyanugy megvan...mi a túró lehet ez? ötlet valakinek?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19213 Dátum: 2013.12.11 szerda, 07:28:52 »

Sziasztok!
lenne egy kérdésem: 2001 es TDDI mondeo világitásán észreveszem h vibrál ill néha halványabban néha erősebben világitl(belső világitásomon mégjobban észrevesezm) évek óta igy ment a kocsi én most vettem át haveromtól de mivel engem zavart felujitattam a generátort! a felujitást ugy érts h a feszabályzót is ujra cseréltük(mivel computer vezérlésű padon nem igazán lehet reprodukálni a működését mondom ne ezen bukjon el a dolog cseréljük ki meg nem volt benne olyan rossz semmi h indokolta volna a rendellenes működést ) ezenkivül is amugy minden ujj benne(szénkefék csapágyak csúszúgyürü) ha már ott volt a dolog nyilván kompett uj gorgők szíj miegyéb ahogy kell. kiegfütésben 1 gyertyát birtunk kicserélni újra a másik kettőt lekötöttük mert nem bírtuk kivenni biztos ami biztos nehogy zárlatos legyen..és láss csodát a villódzás ugyanugy megvan...mi a túró lehet ez? ötlet valakinek?

Testkábelek, főkábelek csatlakozásainak ellenőrzése. Motor-karosszéria testelés. Összefoglalva: vezetékek, csatlakozások ellenőrzése.
Megfelelő diagnosztikai készülékkel ellenőrizhető a generátor töltés igény vezérlése.
Töltésed mennyi?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #19214 Dátum: 2013.12.11 szerda, 08:25:15 »

Sziasztok!
Az oldalsó index burkolatát lecserélném kristály vagy átlátszóra. Kérdésem az lenne, létezik olyan oda való izzó ami alap helyzetben ezüst színű, esetleg átlátszó és sárgán világit?
Továbbá, nem szedtem még szét és érdekelne az is hogy sima "bajonet" foglalatú az izzzó
Köszönöm!
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #19215 Dátum: 2013.12.11 szerda, 09:45:25 »

Sziasztok!
Az oldalsó index burkolatát lecserélném kristály vagy átlátszóra. Kérdésem az lenne, létezik olyan oda való izzó ami alap helyzetben ezüst színű, esetleg átlátszó és sárgán világit?
Továbbá, nem szedtem még szét és érdekelne az is hogy sima "bajonet" foglalatú az izzzó
Köszönöm!

Ide olyan izzó való, ami ezüst foncsorozott, de amúgy sárga a fénye. Azt nem tudom, hol kapni, nekem adták a víztiszta búrákhoz.

Kétféle van ebből is, az egyik a sok apró prizmás, ami laposabb:

http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/m0TMTtrpJk7GCOmDTFIJIvQ.jpg

És van egy domborúbb kivitel, amiben fél centi körüli nagyobb prizmalapok vannak belül:

http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/ml0Ek7RvVaflUjzp_oetV6A.jpg

Ebbe az utóbbiba befér a sárga LED-es izzópótlék is. Nekem ilyen van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #19216 Dátum: 2013.12.11 szerda, 09:49:21 »

Sziasztok!
Az oldalsó index burkolatát lecserélném kristály vagy átlátszóra. Kérdésem az lenne, létezik olyan oda való izzó ami alap helyzetben ezüst színű, esetleg átlátszó és sárgán világit?
Továbbá, nem szedtem még szét és érdekelne az is hogy sima "bajonet" foglalatú az izzzó
Köszönöm!

Egyébként kb. ezt keresed, ha sima izzót akarsz:

http://www.ebay.co.uk/itm/501-CHROME-SILVER-AMBER-SIDELIGHT-BULBS-T10-W5W-FORD-FOCUS-ESTATE-ZETEC-/111085530567

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #19217 Dátum: 2013.12.11 szerda, 09:50:57 »

Testkábelek, főkábelek csatlakozásainak ellenőrzése. Motor-karosszéria testelés. Összefoglalva: vezetékek, csatlakozások ellenőrzése.
Megfelelő diagnosztikai készülékkel ellenőrizhető a generátor töltés igény vezérlése.
Töltésed mennyi?


töltést nem mértem de eddig sem volt vele semmi gond mert legalább 2 éve(mióta haveromnál volt) igy ment a kocsi hibátlanul
testkábeleket majd megnézem merre találom őket? tudja valaki csípőből?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #19218 Dátum: 2013.12.11 szerda, 10:05:13 »

értem. köszi a segítséget.  Wink worship

a kiemelt szövegrész, roppant jó ötlet.  nyes megpróbálom így kérni a szolgáltatást.  hehe

a termosztátom szombaton volt nézve, és akkor szólt a szerelő, hogy elképzelhető, hogy nem teljesen zár a termosztát. már nem emlékszek hogy mondta, konkrétan, de mintha valami olyasmit mondott, hogy folyamatosan engedi a csöveken keresztül a langyos vizet.

abból, hogy rákérdeztél, arra asszociálok, hogy ez is közrejátszhat abban, hogy nincs 2 perc alatt meleg az autómban.

hétvégén lesz cserélve a termó, akkor biztos ami tuti sicher ráMÉRETEK a kieg gyertyákra is.  nyes

 integet2 integet2


Szia! Tök ugyanebben a cipőben járok én is. Van relé, ugyanilyen, ugyanott, de kieg fűtés másnak kellett, mert az autóban nincs. A munkahelyem 14 Km, de 100- nál elkezd mlegedni, aztán visszahűl. Tavaly víz termosztátot cseréltem, de ugyanaz. Még az olajkörit lehet megejtem. Ha működik a kieg fűtés lesz üzemi hőfok? Ha átnéztétek, kérlek nyilatkozz, hogy jó lett-e. Köszi!  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #19219 Dátum: 2013.12.11 szerda, 10:30:53 »

Szia! Tök ugyanebben a cipőben járok én is. Van relé, ugyanilyen, ugyanott, de kieg fűtés másnak kellett, mert az autóban nincs. A munkahelyem 14 Km, de 100- nál elkezd mlegedni, aztán visszahűl. Tavaly víz termosztátot cseréltem, de ugyanaz. Még az olajkörit lehet megejtem. Ha működik a kieg fűtés lesz üzemi hőfok? Ha átnéztétek, kérlek nyilatkozz, hogy jó lett-e. Köszi!  eljen
úgy lesz Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #19220 Dátum: 2013.12.11 szerda, 11:50:31 »

Sikerült megoldani a gyújtáskapcsoló problémát 0.-Ftból.
Kiszedtük, megtisztítottuk, a lamellák kaptak egy kis köszörülést, illetve raktunk bele egy új pöcköt amit kinyomnak a lamellák, mert az el volt kicsit torzulva. Azóta kiválóan működik a gyújtáskapcsoló.
Ugyan ezt megcsináltuk a csomagtartó zárral és hibátlan...  Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #19221 Dátum: 2013.12.11 szerda, 11:51:23 »

Sikerült megoldani a gyújtáskapcsoló problémát 0.-Ftból.
Kiszedtük, megtisztítottuk, a lamellák kaptak egy kis köszörülést, illetve raktunk bele egy új pöcköt amit kinyomnak a lamellák, mert az el volt kicsit torzulva. Azóta kiválóan működik a gyújtáskapcsoló.
Ugyan ezt megcsináltuk a csomagtartó zárral és hibátlan...  Wink

Ez mitől elektromos probléma...? taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19222 Dátum: 2013.12.11 szerda, 12:16:44 »

töltést nem mértem de eddig sem volt vele semmi gond mert legalább 2 éve(mióta haveromnál volt) igy ment a kocsi hibátlanul
testkábeleket majd megnézem merre találom őket? tudja valaki csípőből?

Mindent megtalálsz, ha követed az akkusaruktól a kábeleket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19223 Dátum: 2013.12.11 szerda, 18:37:56 »

Testkábelek, főkábelek csatlakozásainak ellenőrzése. Motor-karosszéria testelés. Összefoglalva: vezetékek, csatlakozások ellenőrzése.
Megfelelő diagnosztikai készülékkel ellenőrizhető a generátor töltés igény vezérlése.
Töltésed mennyi?

Nekem ugyanez.Most raktam vissza a generátort,elvittem javíttatni,lepróbálták,semmi baja nincs.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #19224 Dátum: 2013.12.11 szerda, 19:34:28 »

én csakazért is mindent kicseréltettem benne...24 ezerért  szomoru1
mondjuk megnézném hogy tudják lepróbálni mert computervezérelt a feszabályzója...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19225 Dátum: 2013.12.11 szerda, 19:38:26 »

én csakazért is mindent kicseréltettem benne...24 ezerért  szomoru1
mondjuk megnézném hogy tudják lepróbálni mert computervezérelt a feszabályzója...

A jobban felszerelt helyeknek van hozzá külön cucca.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19226 Dátum: 2013.12.11 szerda, 19:43:40 »

A jobban felszerelt helyeknek van hozzá külön cucca.
Generátorral felújítással foglalkozó céghez vittem.Ismerik ezt a fajta generátort is.Azt mondta a fickó h három tartományban vezérli a computer,ők mindhárom tartományban tudják mérni.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #19227 Dátum: 2013.12.11 szerda, 21:03:11 »

Önindítóra mi a legolcsóbb megoldás?
Hibajelenségem. eddig 2 hét alatt 2szer volt az, hogy indítózás helyet csak fúróhangozás történt. Vik gyorssegélyben mondta, hogy nem húz e a mágnesem, tegyem sebességbe és lökdössem kicsit. Ez működik is, de nem tudom meddig. Idén már sokat költöttem rá, meg közeleg a kuplung is...
Szerintetek elegendő csak a bendixet kicserélni? Vagy jobb lenne felújíttatni? Felújítás mennyi kb? stb.
 wave
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #19228 Dátum: 2013.12.11 szerda, 21:12:16 »

Önindítóra mi a legolcsóbb megoldás?
Hibajelenségem. eddig 2 hét alatt 2szer volt az, hogy indítózás helyet csak fúróhangozás történt. Vik gyorssegélyben mondta, hogy nem húz e a mágnesem, tegyem sebességbe és lökdössem kicsit. Ez működik is, de nem tudom meddig. Idén már sokat költöttem rá, meg közeleg a kuplung is...
Szerintetek elegendő csak a bendixet kicserélni? Vagy jobb lenne felújíttatni? Felújítás mennyi kb? stb.
 wave

Felújítás.
Kérdezd meg őket: http://www.oninditogenerator.hu/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #19229 Dátum: 2013.12.11 szerda, 23:53:13 »

Önindítóra mi a legolcsóbb megoldás?
Hibajelenségem. eddig 2 hét alatt 2szer volt az, hogy indítózás helyet csak fúróhangozás történt. Vik gyorssegélyben mondta, hogy nem húz e a mágnesem, tegyem sebességbe és lökdössem kicsit. Ez működik is, de nem tudom meddig. Idén már sokat költöttem rá, meg közeleg a kuplung is...
Szerintetek elegendő csak a bendixet kicserélni? Vagy jobb lenne felújíttatni? Felújítás mennyi kb? stb.
 wave


vagy bendix kuka(cseréltesd mindenképp) vagy simán az egyik villa törött el benne...de amugy kb 15 ből ujj az egész szoval nem tétel
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #19230 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 11:26:00 »


vagy bendix kuka(cseréltesd mindenképp) vagy simán az egyik villa törött el benne...de amugy kb 15 ből ujj az egész szoval nem tétel

Megkérdeztem Zsolteey által javasolt helyen.
29 a csere önindító, az enyémet 20-25 ért újítják. Szerelés 6-10. Ezek szerint 25 és 30 között lenne, gondolom, ha a fejemet meglátják, elkérik a 30 at.  vigyor3

Az a 15 csak sacc volt, vagy esetleg valami kontaktod is van hozzá?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #19231 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 13:59:30 »

Köszönöm a segítséget!
Ezek szerint T10-es a foglalat?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #19232 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 14:00:00 »

Köszönöm a segítséget!
Ezek szerint T10-es a foglalat?

Igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #19233 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 21:17:58 »

Megkérdeztem Zsolteey által javasolt helyen.
29 a csere önindító, az enyémet 20-25 ért újítják. Szerelés 6-10. Ezek szerint 25 és 30 között lenne, gondolom, ha a fejemet meglátják, elkérik a 30 at.  vigyor3

Az a 15 csak sacc volt, vagy esetleg valami kontaktod is van hozzá?

Nekem 10 ért csinálták bendix csere nélkül először amikor tökrement, akkor az egyik villa volt benne eltörve. tisztítás capágycsere felszabályzás kefe csere alap dolog mondtam h anélkül vissza se adják nekem. fél évre rá a behúzóterkercs adta meg magát szerencsére itt a ház elött. akkor ha jól melékszem 8e ft ot fizettem. azért saccoltam a 15 öt mert ha jól tudom 5 körül van a bendix...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #19234 Dátum: 2013.12.13 péntek, 10:56:20 »

Tisztelt szakértő urak (és hölgyek, ha van itt hölgy fórumozó is),

az szerintetek lehetséges, hogy akksi csere után az egyik ablak (konkrétan épp a bal első) 'elfelejti' az automatikát? Két hete van új aksi a kocsiban, és azóta ez az egy ablak lefelé megy automatikusan, feleflé viszont csak a gombot folyamatosan nyomva, úgy sem teljesen: felmegy a tetejég, egyszer megáll, majd mégegyszer meg kell nyomni hogy a maradék kb fél centit is megtegye.
Létezik újrakonfigurálás, vagy sokkal prózaibb lehet az ok?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19235 Dátum: 2013.12.13 péntek, 11:05:41 »

Tisztelt szakértő urak (és hölgyek, ha van itt hölgy fórumozó is),

az szerintetek lehetséges, hogy akksi csere után az egyik ablak (konkrétan épp a bal első) 'elfelejti' az automatikát? Két hete van új aksi a kocsiban, és azóta ez az egy ablak lefelé megy automatikusan, feleflé viszont csak a gombot folyamatosan nyomva, úgy sem teljesen: felmegy a tetejég, egyszer megáll, majd mégegyszer meg kell nyomni hogy a maradék kb fél centit is megtegye.
Létezik újrakonfigurálás, vagy sokkal prózaibb lehet az ok?

újra kell tanítani az összes ablakot.lehúzod egy kicsit, majd nyomod fel, miközben folyamatosan nyomod a gombot, míg fel nem húzod teljesen. elengeded a gombot, majd utána megnyomod megint és pár mp-ig nyomvatartod, ilyenkor egy kicsit még emel is felfelé az ablakon. Mind a 4ablakkal el kell játszani.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #19236 Dátum: 2013.12.13 péntek, 13:20:22 »

újra kell tanítani az összes ablakot.lehúzod egy kicsit, majd nyomod fel, miközben folyamatosan nyomod a gombot, míg fel nem húzod teljesen. elengeded a gombot, majd utána megnyomod megint és pár mp-ig nyomvatartod, ilyenkor egy kicsit még emel is felfelé az ablakon. Mind a 4ablakkal el kell játszani.

Ezer kösz, meg fogom próbálni még ma!
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19237 Dátum: 2013.12.13 péntek, 14:00:13 »

Nekem ugyanez.Most raktam vissza a generátort,elvittem javíttatni,lepróbálták,semmi baja nincs.
Végre helyrejött a töltèsem.Sarukat átcsiszoltam,ès azóta hibâtlan.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19238 Dátum: 2013.12.13 péntek, 19:22:55 »

Végre helyrejött a töltèsem.Sarukat átcsiszoltam,ès azóta hibâtlan.

Szívesen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19239 Dátum: 2013.12.14 szombat, 08:01:54 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám a 2.0tddi automata klíma 2002-es mondeomba, hogy amikor gyorsítok egy pillanatra elhomályosodik minden lámpa kívül belül. Ilyenkor kikapcsol a klímám is, és valamikor meghülyül a fűtésem. Sőt volt már olyan is , hogy a tankvisszajelző is hülyeséget mutat. Mi okozhatja ezt a jelenséget? A bronzkefe cserélve lett 1,5 éve (a feszültségszabályzó nélkül) , az aksi most egy hónapja.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #19240 Dátum: 2013.12.14 szombat, 09:42:25 »

Végre helyrejött a töltèsem.Sarukat átcsiszoltam,ès azóta hibâtlan.

láttál vmi elváltozást oxidációt valahol? én még nem álltam neki szétbombázni a kocsit...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #19241 Dátum: 2013.12.14 szombat, 09:55:43 »

újra kell tanítani az összes ablakot.lehúzod egy kicsit, majd nyomod fel, miközben folyamatosan nyomod a gombot, míg fel nem húzod teljesen. elengeded a gombot, majd utána megnyomod megint és pár mp-ig nyomvatartod, ilyenkor egy kicsit még emel is felfelé az ablakon. Mind a 4ablakkal el kell játszani.

Működött, köszi szépen!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19242 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:46:11 »

Tudja valaki a vizhőfok jeladónak milyen ellenállás értékei vannak?
3-at mértem mindhárom mást mutatott...milyen trimmer potit tegyek a helyére...ahogy néztem 100-200k-s elég kell legyen.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19243 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:47:47 »

Az én problémámra senkinek nincs ötlete? rinya
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19244 Dátum: 2013.12.14 szombat, 13:04:46 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám a 2.0tddi automata klíma 2002-es mondeomba, hogy amikor gyorsítok egy pillanatra elhomályosodik minden lámpa kívül belül. Ilyenkor kikapcsol a klímám is, és valamikor meghülyül a fűtésem. Sőt volt már olyan is , hogy a tankvisszajelző is hülyeséget mutat. Mi okozhatja ezt a jelenséget? A bronzkefe cserélve lett 1,5 éve (a feszültségszabályzó nélkül) , az aksi most egy hónapja.
Válaszokat előre is köszönöm.

Testkábelek, aksisaru. Járó motornál megnézném, mekkora áramot húz, és gyorsításnál is.
Ilyenkor megmérném a feszültséget, de műszerrel. Ha ezek nem hoznak eredményt, a smart charge-ban keresném a hibát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19245 Dátum: 2013.12.14 szombat, 13:28:45 »

Testkábelek, aksisaru. Járó motornál megnézném, mekkora áramot húz, és gyorsításnál is.
Ilyenkor megmérném a feszültséget, de műszerrel. Ha ezek nem hoznak eredményt, a smart charge-ban keresném a hibát.
A Feszültségszabályzó nem lehet?
És az hol található a "smart charging"
Egy ilyen olvasmányt találtam róla:
A 'smart charging' töltőrendszer az alábbi funkciókat foglalja magába:

Akkumulátor-hőmérséklet becslés és töltőfeszültség szabályozás
Generátor terhelésnövelés előrejelzés
Generátor motorindítás alatti lekapcsolása
Alapjáratnövelés alacsony feszültség mellett / magas elektromos terhelés esetén (a generátor kimeneti teljesítmény növelése és az akkumulátor-lemerülés csökkentése érdekében)
Alacsony feszültségnél az elektromos terhelés lekapcsolása
Túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolása

Az akkumulátor hőmérséklet kiszámításának és a generátor-feszültségkimenet szabályozásával az akkumulátor töltőárama optimalizálódik. A generátor terhelésnövelés előrejelzés funkció időben figyelmezteti a PCM-et az elektromos terhelés növekedéséről és a generátornyomaték növekvő változásokról. Ezen információ segítségével a PCM képes nagyobb mértékű alapjárati stabilitást elérni. Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjáratnövelési üzemmódot. Az utasoldali csatlakozó doboz (PJB) szabályozza a két fennmaradó töltési üzemmódot, alacsony feszültségnél az elektromos terhelés kikapcsolását és túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolását. Az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb alá esésekor a PJB (utasoldali csatlakozó doboz) letiltja az alábbi részegységeket sorrendben úgy, hogy a terhelések kikapcsolása között 5 másodperc telik el:

Szélvédőfűtés
Hátsóablak-fűtés
Klímaberendezés
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.14 szombat, 13:48:55 írta lalahun » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19246 Dátum: 2013.12.14 szombat, 16:16:42 »

A Feszültségszabályzó nem lehet?

Dehogynem... illetve, azon a vonalon.
Feszültségmérés előtt kár lenne bármit is gondolni.
Nézzük az egyik végletet: gyorsításnál teljesen elmegy a töltés. Ha a generátor jól tölt, az aksi fel van töltve, simán ki kell bírnia ezt a pár másodperces kihagyást.
Ha mondjuk az aksid rossz, vagy nincs feltöltve, akkor más a helyzet. De ha mondjuk stabil feszültséget mérnél, minden pillanatban, akkor másfelé kell keresgélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #19247 Dátum: 2013.12.14 szombat, 17:57:57 »

Szia! Tök ugyanebben a cipőben járok én is. Van relé, ugyanilyen, ugyanott, de kieg fűtés másnak kellett, mert az autóban nincs. A munkahelyem 14 Km, de 100- nál elkezd mlegedni, aztán visszahűl. Tavaly víz termosztátot cseréltem, de ugyanaz. Még az olajkörit lehet megejtem. Ha működik a kieg fűtés lesz üzemi hőfok? Ha átnéztétek, kérlek nyilatkozz, hogy jó lett-e. Köszi!  eljen

Sziasztok! Nekem is ez a gondom, minden reggel megyek ki pestről és a pályán kezd el fűteni, addig minimálon áll a hőmérséklet mutató, nem tudom, hogy neki álljak-e egy termosztát cserének vagy vigyem szervízbe. Ha valaki segítő választ tud adni, azt nagyon megköszönöm.
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #19248 Dátum: 2013.12.14 szombat, 18:06:30 »

Sziasztok! Nekem is ez a gondom, minden reggel megyek ki pestről és a pályán kezd el fűteni, addig minimálon áll a hőmérséklet mutató, nem tudom, hogy neki álljak-e egy termosztát cserének vagy vigyem szervízbe. Ha valaki segítő választ tud adni, azt nagyon megköszönöm.
kilehet mind2őt cserélni otthon is.


http://mondeo.hu/wiki/index.php/Termosztátcsere_Mk3_dízelmotorokon
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #19249 Dátum: 2013.12.14 szombat, 18:18:29 »

kilehet mind2őt cserélni otthon is.


http://mondeo.hu/wiki/index.php/Termosztátcsere_Mk3_dízelmotorokon

Köszi, csak Nekem benzines a bicikli, ugyanaz a benzinesnél is a csere?
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.