Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:34:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
471
472
473
474
475
476
477
[
478
]
479
480
481
482
483
484
485
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015496 alkalommal)
Petya
és 50 vendég van a témában
PlankZoli
Vendég
Válasz: SOS segítség kérés!
«
Új hozzászólás #23850 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 09:17:26 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.26 vasárnap, 09:10:23
Hát ez nem "akarás" kérdése. Valahol biztosan kell és a GEM-nél még a csatlakozókban az érintkezőket is meg kell oldani. - legrosszabb esetben
Ha valóban szerencséd van és minden vezeték elmegy az ajtókig, oszlopokig....akkor lehet nem kell. Ez esetben reménykedhetsz, hogy a GEM kezeli a hátsó ablakokat is, komfortra.
Ahelyett, hogy ezen rugózol.... szétszeded a bal első ajtót, rádugod a 4-es kapcsolót. Majd a B oszlopoknál a hátsó ajtó kábelkötegeket rádugod az oszlop csatlakozóra, csatlakoztatod a kapcsolókat és földre rakod a hátsó ablakemelő szerkezeteket és próba.
Amennyi itt beszéltünk már erről, ezen már rég túl lehetnél.
Értem,amit mondasz,de addig nem akartam megvenni a kapcsolókat,ablakemelőket,kábeleket,míg nem tudok tuti információt,mert ha nem működik így,akkor a hajamba kenhetem a cuccokat. Abból indult ki a dolog,hogy ülés szettet akarok cserélni,de más színű,és az ahhoz kapcsolódó ajtókárpitok meg motoros ablakemelősek,így rá lennék kényszerítve az átalakításra,egyébként nem zavart a hátsó tekerős ablak...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SOS segítség kérés!
«
Új hozzászólás #23851 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 09:23:30 »
Idézetet írta: PlankZoli - 2014.10.26 vasárnap, 09:17:26
Értem,amit mondasz,de addig nem akartam megvenni a kapcsolókat,ablakemelőket,kábeleket,míg nem tudok tuti információt,mert ha nem működik így,akkor a hajamba kenhetem a cuccokat. Abból indult ki a dolog,hogy ülés szettet akarok cserélni,de más színű,és az ahhoz kapcsolódó ajtókárpitok meg motoros ablakemelősek,így rá lennék kényszerítve az átalakításra,egyébként nem zavart a hátsó tekerős ablak...
Miért ne működne?
Meg lehet csinálni, mint mindent. Ennyi elég...... Ennél vannak sokkal bonyolultabb dolgok is, mondjuk nem mondeo-nál.
Szereld át, ha nem működik valami, akkor szólj és megkeressük a hibát.
Rá lennél kényszerítve.....ez jó!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
PlankZoli
Vendég
Válasz: SOS segítség kérés!
«
Új hozzászólás #23852 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 09:28:32 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.26 vasárnap, 09:23:30
Miért ne működne?
Meg lehet csinálni, mint mindent. Ennyi elég...... Ennél vannak sokkal bonyolultabb dolgok is, mondjuk nem mondeo-nál.
Szereld át, ha nem működik valami, akkor szólj és megkeressük a hibát.
Rá lennél kényszerítve.....ez jó!
Rendben,oké,akkor majd ha nyűgöm van,megint segítséget kérek..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SOS segítség kérés!
«
Új hozzászólás #23853 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 09:45:17 »
Idézetet írta: PlankZoli - 2014.10.26 vasárnap, 09:28:32
Rendben,oké,akkor majd ha nyűgöm van,megint segítséget kérek..
Csak bátran!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23854 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 21:28:42 »
Kellene nekem segitség dieseles (TDCI/TDDDI) emberkéktől!
Érdekelne a vízhőfok jeladó ellenállás értéke hideg motornál és üzemi hőmérsékleten (középen a vizhőfok mutató).
Egyszerű a művelet: multiméter ellenállás mérésre állitva(mondjuk 200K) reggel inditás előtti érték érdekelne (lekell húzni a csatit és belemérni). Mivel NTC érzékelő ezért hőmérséklet hatására az ellenállása csökken ugye, ezért a másik érték ami kellene az üzemi hőmérséklet (vizhőfok mutató középen), ugyanezzel az eljárással (csati lehúz) megmérni az értékét.
Köszönöm.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23855 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 23:07:24 »
Sziasztok!
Van egy Blaupunkt Travelpilot EX (a Galaxyban) és kezd vele tele lenni a hócipőm.
- Egyre több rajta a pixel hiba (csík)
- Írott CD-ket nem olvas, ha már egy kicsit is meleg. Ezt a mostani hidegekben is "tudja" 10 perc után. Gyári CD-vel nincs gondja
- Nincs meg a navi CD-je. Ha egyáltalán látezik hozzá HU térkép, arra vevő lennék.
Az első két dologban Jánosmester tud segíteni gondolom. Valaki megdobna pls az elérhetőségével, ha mág praktizál?
EIK&Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.26 vasárnap, 23:09:49 írta Mad-V
»
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23856 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 23:53:33 »
Idézetet írta: Mad-V - 2014.10.26 vasárnap, 23:07:24
Sziasztok!
Van egy Blaupunkt Travelpilot EX (a Galaxyban) és kezd vele tele lenni a hócipőm.
- Egyre több rajta a pixel hiba (csík)
- Írott CD-ket nem olvas, ha már egy kicsit is meleg. Ezt a mostani hidegekben is "tudja" 10 perc után. Gyári CD-vel nincs gondja
- Nincs meg a navi CD-je. Ha egyáltalán látezik hozzá HU térkép, arra vevő lennék.
Az első két dologban Jánosmester tud segíteni gondolom. Valaki megdobna pls az elérhetőségével, ha mág praktizál?
EIK&Üdv!
Nem tudom, hogy praktizál-e, de küldöm pü-ben a számát. Majd referálj, hogy mit sikerült vele kezdeni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23857 Dátum:
2014.10.28 kedd, 22:23:33 »
Halihó,
másnál is a jobb oldali tükör fűtése később zendít rá a fűtésre mint a bal oldali vagy ez csak nálam fícsőr?
Vagy kezdjek el aggódni a jobb oldali tükröm fűtéséért?
A bal oldali már teljesen leszárítja a párát mire a jobb oldali épp csak kezdi...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23858 Dátum:
2014.10.28 kedd, 22:27:59 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2014.10.28 kedd, 22:23:33
Halihó,
másnál is a jobb oldali tükör fűtése később zendít rá a fűtésre mint a bal oldali vagy ez csak nálam fícsőr?
Vagy kezdjek el aggódni a jobb oldali tükröm fűtéséért?
A bal oldali már teljesen leszárítja a párát mire a jobb oldali épp csak kezdi...
Várjál még, mert nekem meg a baloldali volt lassabb, vagy volt rajta vastagabb pára!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23859 Dátum:
2014.10.28 kedd, 22:32:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.28 kedd, 22:27:59
Várjál még, mert nekem meg a baloldali volt lassabb, vagy volt rajta vastagabb pára!
már tavaly télen is észleltem a jelenséget, jéggel, több alkalommal is
szóval nem új a jelenség csak ma reggel emlékeztetett rá a tükröcském
cseréljünk jobb oldali tükröt és akkor neked egyformán lassú lesz mindkettő nekem meg egyformán gyors
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23860 Dátum:
2014.10.28 kedd, 22:34:01 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2014.10.28 kedd, 22:32:45
már tavaly télen is észleltem a jelenséget, jéggel, több alkalommal is
szóval nem új a jelenség csak ma reggel emlékeztetett rá a tükröcském
cseréljünk jobb oldali tükröt és akkor neked egyformán lassú lesz mindkettő nekem meg egyformán gyors
Vagy balt is cserélhetünk és akkor neked nem fog feltűnni, hogy lassú a jobb.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Jokepu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23861 Dátum:
2014.10.29 szerda, 10:06:44 »
Ezúton köszönet annak, aki felrakta a műszerfal kiszerelés leírását:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
Üdv
Naplózva
Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
bik
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23862 Dátum:
2014.10.29 szerda, 10:58:44 »
Sziasztok!
Mióta beköszöntött a hideg idő, minden reggel nyitva találom a kocsit. Mi lehet a megoldás? Szedjek Cavinton-t?
Hasonlót marhaságot az előző Mondeóm is produkált, csak az hidegben egyből visszazárt miután kinyitottam de csak k hidegben és nagyon ritkán. De ez a jelenség már a héten a harmadik. Az akksim csak pár hónapos, villany van benne bőven.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23863 Dátum:
2014.10.29 szerda, 11:33:37 »
Idézetet írta: bik - 2014.10.29 szerda, 10:58:44
Sziasztok!
Mióta beköszöntött a hideg idő, minden reggel nyitva találom a kocsit. Mi lehet a megoldás? Szedjek Cavinton-t?
Hasonlót marhaságot az előző Mondeóm is produkált, csak az hidegben egyből visszazárt miután kinyitottam de csak k hidegben és nagyon ritkán. De ez a jelenség már a héten a harmadik. Az akksim csak pár hónapos, villany van benne bőven.
Előre is köszönöm a segítséget!
Bal első ajtózár, ill. konktakhiba az ajtóátvezetéseknél, elsősorban a bal első ajtónál.
Mondjuk a tied már FL-es, annak a zárja nem kellene szórakozzon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bik
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23864 Dátum:
2014.10.29 szerda, 11:51:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.29 szerda, 11:33:37
Bal első ajtózár, ill. konktakhiba az ajtóátvezetéseknél, elsősorban a bal első ajtónál.
Mondjuk a tied már FL-es, annak a zárja nem kellene szórakozzon.
AndyA
Köszi. Az első esetben csak zárcsere a megoldás, vagy WD40 fürdő is segíthet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23865 Dátum:
2014.10.29 szerda, 12:03:15 »
Idézetet írta: bik - 2014.10.29 szerda, 11:51:01
Köszi. Az első esetben csak zárcsere a megoldás, vagy WD40 fürdő is segíthet?
FL utáni zár nem szokott tönkremenni. A WD40 fürdő mindenképpen csak átmeneti megoldás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23866 Dátum:
2014.10.29 szerda, 13:43:19 »
Sziasztok!
Újabb kérdések merültek fel a kocsimmal kapcsolatosan. Az etis oldalon leírtakban nem értek egy pár dolgot.
1: "Vezetőülés/utasülés Hőm. vezérlés csökkentés". Nekem erről az ülésfűtés jut eszembe, de nekem nincs olyanom.
2: "Tüzelőanyag komputer nélkül". Fedcompom viszont van.
Ebből adódik a következő kérdésem is. Lehet-e állítani a fogyasztáson ( Eltér az átlagfogyasztás a számítógép szerintihez képest ), illetve meg lehet-e nézni, hogy mennyi üzemanyag van a tankban?
Köszönöm
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
Karika76
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23867 Dátum:
2014.10.29 szerda, 13:48:31 »
Idézetet írta: Zseby - 2014.10.29 szerda, 13:43:19
Sziasztok!
Újabb kérdések merültek fel a kocsimmal kapcsolatosan. Az etis oldalon leírtakban nem értek egy pár dolgot.
1: "Vezetőülés/utasülés Hőm. vezérlés csökkentés". Nekem erről az ülésfűtés jut eszembe, de nekem nincs olyanom.
2: "Tüzelőanyag komputer nélkül". Fedcompom viszont van.
Ebből adódik a következő kérdésem is. Lehet-e állítani a fogyasztáson ( Eltér az átlagfogyasztás a számítógép szerintihez képest ), illetve meg lehet-e nézni, hogy mennyi üzemanyag van a tankban?
Köszönöm
2.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/fedcomp_programozas.pdf
Naplózva
bik
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23868 Dátum:
2014.10.29 szerda, 13:50:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.29 szerda, 12:03:15
FL utáni zár nem szokott tönkremenni. A WD40 fürdő mindenképpen csak átmeneti megoldás.
AndyA
OK, Köszi!
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23869 Dátum:
2014.10.29 szerda, 14:10:53 »
Idézetet írta: Karika76 - 2014.10.29 szerda, 13:48:31
2.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/fedcomp_programozas.pdf
Az mk2-nél tudom, mert annó megcsináltam, de mk3-ba nem így néz ki
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
Karika76
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23870 Dátum:
2014.10.29 szerda, 14:19:00 »
Idézetet írta: Zseby - 2014.10.29 szerda, 14:10:53
Az mk2-nél tudom, mert annó megcsináltam, de mk3-ba nem így néz ki
őőő, bocsi. pedig átolvastam 1-2 hete, de ezek szerint nem fogtam fel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23871 Dátum:
2014.10.29 szerda, 14:59:22 »
Idézetet írta: Zseby - 2014.10.29 szerda, 13:43:19
Sziasztok!
Újabb kérdések merültek fel a kocsimmal kapcsolatosan. Az etis oldalon leírtakban nem értek egy pár dolgot.
1: "Vezetőülés/utasülés Hőm. vezérlés csökkentés". Nekem erről az ülésfűtés jut eszembe, de nekem nincs olyanom.
2: "Tüzelőanyag komputer nélkül". Fedcompom viszont van.
Ebből adódik a következő kérdésem is. Lehet-e állítani a fogyasztáson ( Eltér az átlagfogyasztás a számítógép szerintihez képest ), illetve meg lehet-e nézni, hogy mennyi üzemanyag van a tankban?
Köszönöm
A "csökkentés" -szépen fordítva- azt jelenti, hogy nincs.
Fedcomp-ot pedig lehet, hogy az előző tulaj szerelte be.
Akkor fog relatív pontosat mutatni, ha sokáig nem nullászod és minét több -ből tud átlagolni.
A z üzemanyagról pedig nem meglepő módon az üzemanyag szint mutatóról kapsz tájékoztatást.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23872 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:07:38 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.29 szerda, 14:59:22
A "csökkentés" -szépen fordítva- azt jelenti, hogy nincs.
Fedcomp-ot pedig lehet, hogy az előző tulaj szerelte be.
Akkor fog relatív pontosat mutatni, ha sokáig nem nullászod és minét több -ből tud átlagolni.
A z üzemanyagról pedig nem meglepő módon az üzemanyag szint mutatóról kapsz tájékoztatást.
Igen, tudom, hogy a kis mutató jobb oldalon a tankot mutatja.
Az mk2 tapasztalataimból indulok ki, azért kérdem. Abban meg tudtam nézni a fedélzetin keresztül, hogy hány liter van a tankban.
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23873 Dátum:
2014.10.29 szerda, 15:08:17 »
Idézetet írta: Karika76 - 2014.10.29 szerda, 14:19:00
őőő, bocsi. pedig átolvastam 1-2 hete, de ezek szerint nem fogtam fel.
semmi baj
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
balkal
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23874 Dátum:
2014.10.29 szerda, 19:47:21 »
Sziasztok ! Tompítottba milyen foglalatú és erősségű izzó kell ? Illetve milyet ajánlotok ? Osram night breakerről vélemény ? Illetve helyzetjelzőbe elöl milyen foglalat van és hány wattos ? Valamiféle ledes helyzetjelző érdekelne.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23875 Dátum:
2014.10.29 szerda, 20:11:01 »
Idézetet írta: balkal - 2014.10.29 szerda, 19:47:21
Sziasztok ! Tompítottba milyen foglalatú és erősségű izzó kell ? Illetve milyet ajánlotok ? Osram night breakerről vélemény ? Illetve helyzetjelzőbe elöl milyen foglalat van és hány wattos ? Valamiféle ledes helyzetjelző érdekelne.
Ha halogén akkor H7 a tompított. (Xenon D2S)
Helyzetjelző W5W (T10).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23876 Dátum:
2014.10.29 szerda, 20:38:44 »
Idézetet írta: Zseby - 2014.10.29 szerda, 15:07:38
Igen, tudom, hogy a kis mutató jobb oldalon a tankot mutatja.
Az mk2 tapasztalataimból indulok ki, azért kérdem. Abban meg tudtam nézni a fedélzetin keresztül, hogy hány liter van a tankban.
Decimálisan itt is meg tudod nézni, de mi értelme van?
Ott a mutató és az "éhes" lámpa. De én javaslom 1/4-nél megtankolni már.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23877 Dátum:
2014.10.29 szerda, 20:47:02 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.29 szerda, 20:38:44
Decimálisan itt is meg tudod nézni, de mi értelme van?
Ott a mutató és az "éhes" lámpa. De én javaslom 1/4-nél megtankolni már.
Elég béna az a mutató. Mindig elhatározom, hogy számított km alapján kiürítem a tankot, de ha már kifeküdt a mutató, mégis inkább tankolok. Eddig 50-52 liternél sose bírtam többet beletölteni...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23878 Dátum:
2014.10.29 szerda, 21:13:21 »
Idézetet írta: balkal - 2014.10.29 szerda, 19:47:21
Sziasztok ! Tompítottba milyen foglalatú és erősségű izzó kell ? Illetve milyet ajánlotok ? Osram night breakerről vélemény ? Illetve helyzetjelzőbe elöl milyen foglalat van és hány wattos ? Valamiféle ledes helyzetjelző érdekelne.
Osram NB Unlimited-et én csak ajánlani tudom.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23879 Dátum:
2014.10.29 szerda, 21:53:02 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.29 szerda, 20:47:02
Elég béna az a mutató. Mindig elhatározom, hogy számított km alapján kiürítem a tankot, de ha már kifeküdt a mutató, mégis inkább tankolok. Eddig 50-52 liternél sose bírtam többet beletölteni...
En ugyanigy vagyok.fekszik az avszar,szaladok tankolni aztan 48 liter megy bele.nincs erre megoldas?? Azon kivul,hogy hordjak egy 5littyos kannaban benzint
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23880 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 05:01:17 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.29 szerda, 20:47:02
Elég béna az a mutató. Mindig elhatározom, hogy számított km alapján kiürítem a tankot, de ha már kifeküdt a mutató, mégis inkább tankolok. Eddig 50-52 liternél sose bírtam többet beletölteni...
Ezért is kérdeztem. A régibe már rég feküdt a mutató, és akkor még volt benne 9-10 liter. Pontos volt, liter pontosan tudtam, mennyit fogok tankolni. Én miután megvettem a kocsit, teletankoltam. 55 liter ment bele.
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
balkal
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23881 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 18:08:20 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.29 szerda, 20:11:01
Ha halogén akkor H7 a tompított. (Xenon D2S)
Helyzetjelző W5W (T10).
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23882 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 18:42:37 »
Rettentő lusta vagyok és egyszerűbb megkérdezni attól aki tudja, mint kitekerni két csavart
Az utastérben elöl, illetve hátul a csomagtérben a plafonba milyen foglalatú és teljesítményű izzók valók ? c5w szofita ?
Naplózva
tamas21
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23883 Dátum:
2014.10.31 péntek, 06:45:22 »
Az én problémám a következő, reggel hidegben nem tudom rátenni az első szélvédőfűtést indítás után. Villan egyet a led meg az összes világításom, mintha nem bírná a terhelést. A hátsó megy, 8 km megtézele után már rá tudom kapcsolni. De menet közben sem hiába megyek 2000es fordulaton. Mi lehet a probléma?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23884 Dátum:
2014.10.31 péntek, 06:59:41 »
Idézetet írta: tamas21 - 2014.10.31 péntek, 06:45:22
Az én problémám a következő, reggel hidegben nem tudom rátenni az első szélvédőfűtést indítás után. Villan egyet a led meg az összes világításom, mintha nem bírná a terhelést. A hátsó megy, 8 km megtézele után már rá tudom kapcsolni. De menet közben sem hiába megyek 2000es fordulaton. Mi lehet a probléma?
A generátorod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23885 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:14:00 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.31 péntek, 06:59:41
A generátorod.
és vagy akksi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23886 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:16:49 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.31 péntek, 07:14:00
és vagy akksi
Ha az gatya lenne, akkor szerintem előbb lenne indítási nehézsége, mint szélvédőfűtés bekapcsolási problémája.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23887 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:18:48 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.31 péntek, 07:16:49
Ha az gatya lenne, akkor szerintem előbb lenne indítási nehézsége, mint szélvédőfűtés bekapcsolási problémája.
egy cellazárlatos aksi még sokáig indít,de a generátort már rendesen leterheli.ha nagyobb a töltőáram,a pcm lekapcsolja az első szélvédő fűtés,aztán a többi nagy fogyasztót.lehetőségként azt is érdemes ellenőrizni-gyogyó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23888 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:21:49 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.31 péntek, 07:18:48
egy cellazárlatos aksi még sokáig indít,de a generátort már rendesen leterheli.ha nagyobb a töltőáram,a pcm lekapcsolja az első szélvédő fűtés,aztán a többi nagy fogyasztót.lehetőségként azt is érdemes ellenőrizni-gyogyó.
A cellazárlatos akki-val sehogy nem indít, nemhogy sokáig. Az önindító indít, nem az akksi.
Amikor éppen nem zárlatos a cella, akkor meg "hibátlan" az akksi, ergo ha nem generátor probléma úgy simán működne a fűtés.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.31 péntek, 07:34:28 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23889 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:30:29 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.31 péntek, 07:21:49
A cellazárlatos akki-val sehogy nem indít, nehogy sokáig. Az önindító indít, nem az akksi.
Amikor éppen nem zárlatos a cella, akkor meg "hibátlan" az akksi, ergo ha nem generátor probléma úgy simán működne a fűtés.
nem így van,de nekem nem baj,csak neked.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23890 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:34:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.31 péntek, 07:30:29
nem így van,de nekem nem baj,csak neked.
Szerinted.
Nekem sem baj.....
Tudod mi az a cellazárlat és miként és mitől és hol alakul ki? Ha tudnád, nem írnál olyat amit....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23891 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:36:37 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.31 péntek, 07:34:04
Szerinted.
Nekem sem baj.....
Tudod mi az a cellazárlat és miként és mitől és hol alakul ki? Ha tudnád, nem írnál olyat amit....
mégis csak te görcsölsz rá.
nem-nemtudom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23892 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:37:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.31 péntek, 07:36:37
mégis csak te görcsölsz rá.
nem-nemtudom.
Néha neked is lehet igazad!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23893 Dátum:
2014.10.31 péntek, 08:55:52 »
Idézetet írta: tamas21 - 2014.10.31 péntek, 06:45:22
Az én problémám a következő, reggel hidegben nem tudom rátenni az első szélvédőfűtést indítás után. Villan egyet a led meg az összes világításom, mintha nem bírná a terhelést. A hátsó megy, 8 km megtézele után már rá tudom kapcsolni. De menet közben sem hiába megyek 2000es fordulaton. Mi lehet a probléma?
Van egy belevaló bontott generátorom, ha gondolod! Pü ben megtárgyalhatjuk.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
tamas21
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23894 Dátum:
2014.10.31 péntek, 11:04:02 »
Köszönöm a válaszokat, régebben is volt olyan jelenségem, hogy menetközben is villant egyet minden az autóban. Így viszont kizárható az akksi, vagy tévedek? Amúgy az akksi is 7 éves, de Bosh silver akkor volt 32000.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23895 Dátum:
2014.10.31 péntek, 11:25:49 »
Idézetet írta: tamas21 - 2014.10.31 péntek, 11:04:02
Köszönöm a válaszokat, régebben is volt olyan jelenségem, hogy menetközben is villant egyet minden az autóban. Így viszont kizárható az akksi, vagy tévedek? Amúgy az akksi is 7 éves, de Bosh silver akkor volt 32000.
Az mindegy mennyibe került
.....a 7 év az már szép kornak számít egy akksinál.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23896 Dátum:
2014.10.31 péntek, 11:33:43 »
Idézetet írta: tamas21 - 2014.10.31 péntek, 11:04:02
Köszönöm a válaszokat, régebben is volt olyan jelenségem, hogy menetközben is villant egyet minden az autóban. Így viszont kizárható az akksi, vagy tévedek? Amúgy az akksi is 7 éves, de Bosh silver akkor volt 32000.
tévedsz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23897 Dátum:
2014.10.31 péntek, 14:57:09 »
Idézetet írta: bik - 2014.10.29 szerda, 10:58:44
Sziasztok!
Mióta beköszöntött a hideg idő, minden reggel nyitva találom a kocsit. Mi lehet a megoldás? Szedjek Cavinton-t?
Hasonlót marhaságot az előző Mondeóm is produkált, csak az hidegben egyből visszazárt miután kinyitottam de csak k hidegben és nagyon ritkán. De ez a jelenség már a héten a harmadik. Az akksim csak pár hónapos, villany van benne bőven.
Előre is köszönöm a segítséget!
üdv uraim
enis a fent leirt problemaval küzdök par napja, de kiegeszitenem azzal a problemaval hogy nyitogat zarogat ahogy ö akarja egy darabig, a fordulatszam meronel levö kijelzöm neha össze-vissza irkal ki minden ertelmezhetetlen jelet , es neha mintha a vilagitasom is elhalvanyulna egy pillanatra
a ket dolog közt lehet összefügges ?
esetleg valami kontakthiba?(de csak hidegbe?)
vagy valamelyik modul a veget jarja?
köszönöm a hozzaszolasokat üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.31 péntek, 14:58:40 írta baludanny
»
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23898 Dátum:
2014.10.31 péntek, 16:03:32 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.10.31 péntek, 14:57:09
üdv uraim
enis a fent leirt problemaval küzdök par napja, de kiegeszitenem azzal a problemaval hogy nyitogat zarogat ahogy ö akarja egy darabig, a fordulatszam meronel levö kijelzöm neha össze-vissza irkal ki minden ertelmezhetetlen jelet , es neha mintha a vilagitasom is elhalvanyulna egy pillanatra
a ket dolog közt lehet összefügges ?
esetleg valami kontakthiba?(de csak hidegbe?)
vagy valamelyik modul a veget jarja?
köszönöm a hozzaszolasokat üdv
Erre én is kíváncsi leszek...
Az enyém reggel indulás után 4C alatt az első 400 méter után bezár
még jó hogy bent vagyok aztán 2-3 km után kinyit ...
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23899 Dátum:
2014.10.31 péntek, 19:20:05 »
Tisztelt Fórumtársak!
Segítséget kérnék a mélyen tisztelt publikumtól. Egy kedves barátom mondeójába beépítettem a kiegészítő fűtést. A rendszer a beépítést követően jól üzemelt csupán az alapjárati fordulatszám ingadozott néha néha. Volt amikor teljesen stabilizálódott. Néhány nap múlva, menet közben egy lámpánál való várakozás közben bekapcsolt tompított és kiegfűtés mellett kigyulladt a töltés hiány jelző lámpa, ami a fogyasztók kikapcsolásakor se aludt el, csak újra indításkor. Közben megérkezett a felújított 115 A-re átalakított generátor. Lecserélve változatlan a helyzet. Alapfordulat ingadozik és a tompított és a kiegfűtés együttes bekapcsolása után néhány percel jön a hiba jelzés. A kiegfűtés minden biztosítéka ép. Mindent leellenőriztem zárlat szempontjából semmi probléma. A kiegfűtést önmagában bekapcsolva no problem. A foscan-nel diagolva a P0622 DTC kód jön. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Holnap cserélem ki próbaképp az aksit. Minden ötletet szívesen veszek és előre köszönöm a segítséget.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
471
472
473
474
475
476
477
[
478
]
479
480
481
482
483
484
485
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ