Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:57:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192158 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
PlankZoli
Vendég
« Új hozzászólás #23850 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:17:26 »

Hát ez nem "akarás" kérdése. Valahol biztosan kell és a GEM-nél még a csatlakozókban az érintkezőket is meg kell oldani.  - legrosszabb esetben

Ha valóban szerencséd van és minden vezeték elmegy az ajtókig, oszlopokig....akkor lehet nem kell. Ez esetben reménykedhetsz, hogy a GEM kezeli a hátsó ablakokat is, komfortra.
Ahelyett, hogy ezen rugózol.... szétszeded a bal első ajtót, rádugod a 4-es kapcsolót. Majd a B oszlopoknál a hátsó ajtó kábelkötegeket rádugod az oszlop csatlakozóra, csatlakoztatod a kapcsolókat és földre rakod a hátsó ablakemelő szerkezeteket és próba.
Amennyi itt beszéltünk már erről, ezen már rég túl lehetnél.  wave

Értem,amit mondasz,de addig nem akartam megvenni a kapcsolókat,ablakemelőket,kábeleket,míg nem tudok tuti információt,mert ha nem működik így,akkor a hajamba kenhetem a cuccokat. Abból indult ki a dolog,hogy ülés szettet akarok cserélni,de más színű,és az ahhoz kapcsolódó ajtókárpitok meg motoros ablakemelősek,így rá lennék kényszerítve az átalakításra,egyébként nem zavart a hátsó tekerős ablak...  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23851 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:23:30 »

Értem,amit mondasz,de addig nem akartam megvenni a kapcsolókat,ablakemelőket,kábeleket,míg nem tudok tuti információt,mert ha nem működik így,akkor a hajamba kenhetem a cuccokat. Abból indult ki a dolog,hogy ülés szettet akarok cserélni,de más színű,és az ahhoz kapcsolódó ajtókárpitok meg motoros ablakemelősek,így rá lennék kényszerítve az átalakításra,egyébként nem zavart a hátsó tekerős ablak...  vigyor3

Miért ne működne?
Meg lehet csinálni, mint mindent. Ennyi elég......   Ennél vannak sokkal bonyolultabb dolgok is, mondjuk nem mondeo-nál.  Wink
Szereld át, ha nem működik valami, akkor szólj és megkeressük a hibát.  Cool

Rá lennél kényszerítve.....ez jó!  vigyor3

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
PlankZoli
Vendég
« Új hozzászólás #23852 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:28:32 »

Miért ne működne?
Meg lehet csinálni, mint mindent. Ennyi elég......   Ennél vannak sokkal bonyolultabb dolgok is, mondjuk nem mondeo-nál.  Wink
Szereld át, ha nem működik valami, akkor szólj és megkeressük a hibát.  Cool

Rá lennél kényszerítve.....ez jó!  vigyor3



Rendben,oké,akkor majd ha nyűgöm van,megint segítséget kérek..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23853 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:45:17 »

Rendben,oké,akkor majd ha nyűgöm van,megint segítséget kérek..

Csak bátran!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23854 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 21:28:42 »

Kellene nekem segitség dieseles (TDCI/TDDDI) emberkéktől!

Érdekelne a vízhőfok jeladó ellenállás értéke hideg motornál és üzemi hőmérsékleten (középen a vizhőfok mutató).
Egyszerű a művelet: multiméter ellenállás mérésre állitva(mondjuk 200K) reggel inditás előtti érték érdekelne (lekell húzni a csatit és belemérni). Mivel NTC érzékelő ezért hőmérséklet hatására az ellenállása csökken ugye, ezért a másik érték ami kellene az üzemi hőmérséklet (vizhőfok mutató középen), ugyanezzel az eljárással (csati lehúz) megmérni az értékét.

Köszönöm.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #23855 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 23:07:24 »

Sziasztok!
Van egy Blaupunkt Travelpilot EX (a Galaxyban) és kezd vele tele lenni a hócipőm.

- Egyre több rajta a pixel hiba (csík)
- Írott CD-ket nem olvas, ha már egy kicsit is meleg. Ezt a mostani hidegekben is "tudja" 10 perc után. Gyári CD-vel nincs gondja
- Nincs meg a navi CD-je. Ha egyáltalán látezik hozzá HU térkép, arra vevő lennék.

Az első két dologban Jánosmester tud segíteni gondolom. Valaki megdobna pls az elérhetőségével, ha mág praktizál?

EIK&Üdv!
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.26 vasárnap, 23:09:49 írta Mad-V » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23856 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 23:53:33 »

Sziasztok!
Van egy Blaupunkt Travelpilot EX (a Galaxyban) és kezd vele tele lenni a hócipőm.

- Egyre több rajta a pixel hiba (csík)
- Írott CD-ket nem olvas, ha már egy kicsit is meleg. Ezt a mostani hidegekben is "tudja" 10 perc után. Gyári CD-vel nincs gondja
- Nincs meg a navi CD-je. Ha egyáltalán látezik hozzá HU térkép, arra vevő lennék.

Az első két dologban Jánosmester tud segíteni gondolom. Valaki megdobna pls az elérhetőségével, ha mág praktizál?

EIK&Üdv!

Nem tudom, hogy praktizál-e, de küldöm pü-ben a számát. Majd referálj, hogy mit sikerült vele kezdeni.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23857 Dátum: 2014.10.28 kedd, 22:23:33 »

Halihó,
másnál is a jobb oldali tükör fűtése később zendít rá a fűtésre mint a bal oldali vagy ez csak nálam fícsőr?
Vagy kezdjek el aggódni a jobb oldali tükröm fűtéséért?
A bal oldali már teljesen leszárítja a párát mire a jobb oldali épp csak kezdi...   szomoru1
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23858 Dátum: 2014.10.28 kedd, 22:27:59 »

Halihó,
másnál is a jobb oldali tükör fűtése később zendít rá a fűtésre mint a bal oldali vagy ez csak nálam fícsőr?
Vagy kezdjek el aggódni a jobb oldali tükröm fűtéséért?
A bal oldali már teljesen leszárítja a párát mire a jobb oldali épp csak kezdi...   szomoru1
Várjál még, mert nekem meg a baloldali volt lassabb, vagy volt rajta vastagabb pára!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23859 Dátum: 2014.10.28 kedd, 22:32:45 »

Várjál még, mert nekem meg a baloldali volt lassabb, vagy volt rajta vastagabb pára!  Cheesy
már tavaly télen is észleltem a jelenséget, jéggel, több alkalommal is
szóval nem új a jelenség csak ma reggel emlékeztetett rá a tükröcském
cseréljünk jobb oldali tükröt és akkor neked egyformán lassú lesz mindkettő nekem meg egyformán gyors  eplus2
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23860 Dátum: 2014.10.28 kedd, 22:34:01 »

már tavaly télen is észleltem a jelenséget, jéggel, több alkalommal is
szóval nem új a jelenség csak ma reggel emlékeztetett rá a tükröcském
cseréljünk jobb oldali tükröt és akkor neked egyformán lassú lesz mindkettő nekem meg egyformán gyors  eplus2
Vagy balt is cserélhetünk és akkor neked nem fog feltűnni, hogy lassú a jobb.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #23861 Dátum: 2014.10.29 szerda, 10:06:44 »

Ezúton köszönet annak, aki felrakta a műszerfal kiszerelés leírását:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
Üdv
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
bik
Vendég
« Új hozzászólás #23862 Dátum: 2014.10.29 szerda, 10:58:44 »

Sziasztok!

Mióta beköszöntött a hideg idő, minden reggel nyitva találom a kocsit. Mi lehet a megoldás? Szedjek Cavinton-t?  uglystupid2
Hasonlót marhaságot az előző Mondeóm is produkált, csak az hidegben egyből visszazárt miután kinyitottam de csak k hidegben és nagyon ritkán. De ez a jelenség már a héten a harmadik. Az akksim csak pár hónapos, villany van benne  bőven.

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #23863 Dátum: 2014.10.29 szerda, 11:33:37 »

Sziasztok!

Mióta beköszöntött a hideg idő, minden reggel nyitva találom a kocsit. Mi lehet a megoldás? Szedjek Cavinton-t?  uglystupid2
Hasonlót marhaságot az előző Mondeóm is produkált, csak az hidegben egyből visszazárt miután kinyitottam de csak k hidegben és nagyon ritkán. De ez a jelenség már a héten a harmadik. Az akksim csak pár hónapos, villany van benne  bőven.

Előre is köszönöm a segítséget!

Bal első ajtózár, ill. konktakhiba az ajtóátvezetéseknél, elsősorban a bal első ajtónál.

Mondjuk a tied már FL-es, annak a zárja nem kellene szórakozzon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bik
Vendég
« Új hozzászólás #23864 Dátum: 2014.10.29 szerda, 11:51:01 »

Bal első ajtózár, ill. konktakhiba az ajtóátvezetéseknél, elsősorban a bal első ajtónál.

Mondjuk a tied már FL-es, annak a zárja nem kellene szórakozzon.

AndyA

Köszi. Az első esetben csak zárcsere a megoldás, vagy WD40 fürdő is segíthet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #23865 Dátum: 2014.10.29 szerda, 12:03:15 »

Köszi. Az első esetben csak zárcsere a megoldás, vagy WD40 fürdő is segíthet?

FL utáni zár nem szokott tönkremenni. A WD40 fürdő mindenképpen csak átmeneti megoldás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #23866 Dátum: 2014.10.29 szerda, 13:43:19 »

Sziasztok!

Újabb kérdések merültek fel a kocsimmal kapcsolatosan. Az etis oldalon leírtakban nem értek egy pár dolgot.

1: "Vezetőülés/utasülés Hőm. vezérlés csökkentés". Nekem erről az ülésfűtés jut eszembe, de nekem nincs olyanom.

2: "Tüzelőanyag komputer nélkül". Fedcompom viszont van.
     Ebből adódik a következő kérdésem is. Lehet-e állítani a fogyasztáson ( Eltér az átlagfogyasztás a számítógép szerintihez képest ), illetve meg lehet-e nézni, hogy mennyi üzemanyag van a tankban?
Köszönöm
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Karika76
Vendég
« Új hozzászólás #23867 Dátum: 2014.10.29 szerda, 13:48:31 »

Sziasztok!

Újabb kérdések merültek fel a kocsimmal kapcsolatosan. Az etis oldalon leírtakban nem értek egy pár dolgot.

1: "Vezetőülés/utasülés Hőm. vezérlés csökkentés". Nekem erről az ülésfűtés jut eszembe, de nekem nincs olyanom.

2: "Tüzelőanyag komputer nélkül". Fedcompom viszont van.
     Ebből adódik a következő kérdésem is. Lehet-e állítani a fogyasztáson ( Eltér az átlagfogyasztás a számítógép szerintihez képest ), illetve meg lehet-e nézni, hogy mennyi üzemanyag van a tankban?
Köszönöm
2. http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/fedcomp_programozas.pdf
Naplózva
bik
Vendég
« Új hozzászólás #23868 Dátum: 2014.10.29 szerda, 13:50:59 »

FL utáni zár nem szokott tönkremenni. A WD40 fürdő mindenképpen csak átmeneti megoldás.

AndyA

OK, Köszi!
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #23869 Dátum: 2014.10.29 szerda, 14:10:53 »


Az mk2-nél tudom, mert annó megcsináltam, de mk3-ba nem így néz ki  vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Karika76
Vendég
« Új hozzászólás #23870 Dátum: 2014.10.29 szerda, 14:19:00 »

Az mk2-nél tudom, mert annó megcsináltam, de mk3-ba nem így néz ki  vigyor3
őőő, bocsi. pedig átolvastam 1-2 hete, de ezek szerint nem fogtam fel.  falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23871 Dátum: 2014.10.29 szerda, 14:59:22 »

Sziasztok!

Újabb kérdések merültek fel a kocsimmal kapcsolatosan. Az etis oldalon leírtakban nem értek egy pár dolgot.

1: "Vezetőülés/utasülés Hőm. vezérlés csökkentés". Nekem erről az ülésfűtés jut eszembe, de nekem nincs olyanom.

2: "Tüzelőanyag komputer nélkül". Fedcompom viszont van.
     Ebből adódik a következő kérdésem is. Lehet-e állítani a fogyasztáson ( Eltér az átlagfogyasztás a számítógép szerintihez képest ), illetve meg lehet-e nézni, hogy mennyi üzemanyag van a tankban?
Köszönöm

A "csökkentés" -szépen fordítva- azt jelenti, hogy nincs.
Fedcomp-ot pedig lehet, hogy az előző tulaj szerelte be.
Akkor fog relatív pontosat mutatni, ha sokáig nem nullászod és minét több -ből tud átlagolni.
A z üzemanyagról pedig nem meglepő módon az üzemanyag szint mutatóról kapsz tájékoztatást.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #23872 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:07:38 »

A "csökkentés" -szépen fordítva- azt jelenti, hogy nincs.
Fedcomp-ot pedig lehet, hogy az előző tulaj szerelte be.
Akkor fog relatív pontosat mutatni, ha sokáig nem nullászod és minét több -ből tud átlagolni.
A z üzemanyagról pedig nem meglepő módon az üzemanyag szint mutatóról kapsz tájékoztatást.  vigyor3

Igen, tudom, hogy a kis mutató jobb oldalon a tankot mutatja.  vigyor3 Az mk2 tapasztalataimból indulok ki, azért kérdem. Abban meg tudtam nézni a fedélzetin keresztül, hogy hány liter van a tankban.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #23873 Dátum: 2014.10.29 szerda, 15:08:17 »

őőő, bocsi. pedig átolvastam 1-2 hete, de ezek szerint nem fogtam fel.  falbav

semmi baj  integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #23874 Dátum: 2014.10.29 szerda, 19:47:21 »

Sziasztok ! Tompítottba milyen foglalatú és erősségű izzó kell ? Illetve milyet ajánlotok ? Osram night breakerről vélemény ?  Illetve helyzetjelzőbe elöl milyen foglalat van és hány wattos ? Valamiféle ledes helyzetjelző érdekelne.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23875 Dátum: 2014.10.29 szerda, 20:11:01 »

Sziasztok ! Tompítottba milyen foglalatú és erősségű izzó kell ? Illetve milyet ajánlotok ? Osram night breakerről vélemény ?  Illetve helyzetjelzőbe elöl milyen foglalat van és hány wattos ? Valamiféle ledes helyzetjelző érdekelne.


Ha halogén akkor H7 a tompított. (Xenon D2S)
Helyzetjelző W5W (T10).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23876 Dátum: 2014.10.29 szerda, 20:38:44 »

Igen, tudom, hogy a kis mutató jobb oldalon a tankot mutatja.  vigyor3 Az mk2 tapasztalataimból indulok ki, azért kérdem. Abban meg tudtam nézni a fedélzetin keresztül, hogy hány liter van a tankban.

Decimálisan itt is meg tudod nézni, de mi értelme van?
Ott a mutató és az "éhes" lámpa. De én javaslom 1/4-nél megtankolni már.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23877 Dátum: 2014.10.29 szerda, 20:47:02 »

Decimálisan itt is meg tudod nézni, de mi értelme van?
Ott a mutató és az "éhes" lámpa. De én javaslom 1/4-nél megtankolni már.  Cool
Elég béna az a mutató. Mindig elhatározom, hogy számított km alapján kiürítem a tankot, de ha már kifeküdt a mutató, mégis inkább tankolok. Eddig 50-52 liternél sose bírtam többet beletölteni...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #23878 Dátum: 2014.10.29 szerda, 21:13:21 »

Sziasztok ! Tompítottba milyen foglalatú és erősségű izzó kell ? Illetve milyet ajánlotok ? Osram night breakerről vélemény ?  Illetve helyzetjelzőbe elöl milyen foglalat van és hány wattos ? Valamiféle ledes helyzetjelző érdekelne.

Osram NB Unlimited-et én csak ajánlani tudom.  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #23879 Dátum: 2014.10.29 szerda, 21:53:02 »

Elég béna az a mutató. Mindig elhatározom, hogy számított km alapján kiürítem a tankot, de ha már kifeküdt a mutató, mégis inkább tankolok. Eddig 50-52 liternél sose bírtam többet beletölteni...

En ugyanigy vagyok.fekszik az avszar,szaladok tankolni aztan 48 liter megy bele.nincs erre megoldas?? Azon kivul,hogy hordjak egy 5littyos kannaban benzint Smiley
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #23880 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 05:01:17 »

Elég béna az a mutató. Mindig elhatározom, hogy számított km alapján kiürítem a tankot, de ha már kifeküdt a mutató, mégis inkább tankolok. Eddig 50-52 liternél sose bírtam többet beletölteni...

Ezért is kérdeztem. A régibe már rég feküdt a mutató, és akkor még volt benne 9-10 liter. Pontos volt, liter pontosan tudtam, mennyit fogok tankolni. Én miután megvettem a kocsit, teletankoltam. 55 liter ment bele.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #23881 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 18:08:20 »

 worship


Ha halogén akkor H7 a tompított. (Xenon D2S)
Helyzetjelző W5W (T10).
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #23882 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 18:42:37 »

Rettentő lusta vagyok és egyszerűbb megkérdezni attól aki tudja, mint kitekerni két csavart Cheesy

Az utastérben elöl, illetve hátul a csomagtérben a plafonba milyen foglalatú és teljesítményű izzók valók ? c5w szofita ?
Naplózva
tamas21
Vendég
« Új hozzászólás #23883 Dátum: 2014.10.31 péntek, 06:45:22 »

Az én problémám a következő, reggel hidegben nem tudom rátenni az első szélvédőfűtést indítás után. Villan egyet a led meg az összes világításom, mintha nem bírná a terhelést. A hátsó megy, 8 km megtézele után már rá tudom kapcsolni. De menet közben sem hiába megyek 2000es fordulaton. Mi lehet a probléma?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23884 Dátum: 2014.10.31 péntek, 06:59:41 »

Az én problémám a következő, reggel hidegben nem tudom rátenni az első szélvédőfűtést indítás után. Villan egyet a led meg az összes világításom, mintha nem bírná a terhelést. A hátsó megy, 8 km megtézele után már rá tudom kapcsolni. De menet közben sem hiába megyek 2000es fordulaton. Mi lehet a probléma?

A generátorod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23885 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:14:00 »

A generátorod.

eljen
és vagy akksi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23886 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:16:49 »

eljen
és vagy akksi

Ha az gatya lenne, akkor szerintem előbb lenne indítási nehézsége, mint szélvédőfűtés bekapcsolási problémája.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23887 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:18:48 »

Ha az gatya lenne, akkor szerintem előbb lenne indítási nehézsége, mint szélvédőfűtés bekapcsolási problémája.
egy cellazárlatos aksi még sokáig indít,de a generátort már rendesen leterheli.ha nagyobb a töltőáram,a pcm lekapcsolja az első szélvédő fűtés,aztán a többi nagy fogyasztót.lehetőségként azt is érdemes ellenőrizni-gyogyó. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23888 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:21:49 »

egy cellazárlatos aksi még sokáig indít,de a generátort már rendesen leterheli.ha nagyobb a töltőáram,a pcm lekapcsolja az első szélvédő fűtés,aztán a többi nagy fogyasztót.lehetőségként azt is érdemes ellenőrizni-gyogyó. vigyor3


A cellazárlatos akki-val sehogy nem indít, nemhogy sokáig.  Az önindító indít, nem az akksi. uglystupid2
Amikor éppen nem zárlatos a cella, akkor meg "hibátlan" az akksi, ergo ha nem generátor probléma úgy simán működne a fűtés.   Cool
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.31 péntek, 07:34:28 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23889 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:30:29 »


A cellazárlatos akki-val sehogy nem indít, nehogy sokáig.  Az önindító indít, nem az akksi. uglystupid2
Amikor éppen nem zárlatos a cella, akkor meg "hibátlan" az akksi, ergo ha nem generátor probléma úgy simán működne a fűtés.   Cool
nem így van,de nekem nem baj,csak neked. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23890 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:34:04 »

nem így van,de nekem nem baj,csak neked. Wink

Szerinted.
Nekem sem baj.....

Tudod mi az a cellazárlat és miként és mitől és hol alakul ki? Ha tudnád, nem írnál olyat amit....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23891 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:36:37 »

Szerinted.
Nekem sem baj.....

Tudod mi az a cellazárlat és miként és mitől és hol alakul ki? Ha tudnád, nem írnál olyat amit....  Wink
mégis csak te görcsölsz rá.
nem-nemtudom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23892 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:37:36 »

mégis csak te görcsölsz rá.
nem-nemtudom.


Néha neked is lehet igazad!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #23893 Dátum: 2014.10.31 péntek, 08:55:52 »

Az én problémám a következő, reggel hidegben nem tudom rátenni az első szélvédőfűtést indítás után. Villan egyet a led meg az összes világításom, mintha nem bírná a terhelést. A hátsó megy, 8 km megtézele után már rá tudom kapcsolni. De menet közben sem hiába megyek 2000es fordulaton. Mi lehet a probléma?

Van egy belevaló bontott generátorom, ha gondolod! Pü ben megtárgyalhatjuk.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
tamas21
Vendég
« Új hozzászólás #23894 Dátum: 2014.10.31 péntek, 11:04:02 »

Köszönöm a válaszokat, régebben is volt olyan jelenségem,  hogy menetközben is villant egyet minden az autóban. Így viszont kizárható az akksi, vagy tévedek? Amúgy az akksi is 7 éves, de Bosh silver akkor volt 32000.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23895 Dátum: 2014.10.31 péntek, 11:25:49 »

Köszönöm a válaszokat, régebben is volt olyan jelenségem,  hogy menetközben is villant egyet minden az autóban. Így viszont kizárható az akksi, vagy tévedek? Amúgy az akksi is 7 éves, de Bosh silver akkor volt 32000.


Az mindegy mennyibe került Smiley.....a 7 év az már szép kornak számít egy akksinál.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23896 Dátum: 2014.10.31 péntek, 11:33:43 »

Köszönöm a válaszokat, régebben is volt olyan jelenségem,  hogy menetközben is villant egyet minden az autóban. Így viszont kizárható az akksi, vagy tévedek? Amúgy az akksi is 7 éves, de Bosh silver akkor volt 32000.
tévedsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #23897 Dátum: 2014.10.31 péntek, 14:57:09 »

Sziasztok!

Mióta beköszöntött a hideg idő, minden reggel nyitva találom a kocsit. Mi lehet a megoldás? Szedjek Cavinton-t?  uglystupid2
Hasonlót marhaságot az előző Mondeóm is produkált, csak az hidegben egyből visszazárt miután kinyitottam de csak k hidegben és nagyon ritkán. De ez a jelenség már a héten a harmadik. Az akksim csak pár hónapos, villany van benne  bőven.

Előre is köszönöm a segítséget!

üdv uraim

enis a fent leirt problemaval küzdök par napja, de kiegeszitenem azzal a problemaval hogy nyitogat zarogat ahogy ö akarja egy darabig,  a fordulatszam meronel levö kijelzöm neha össze-vissza irkal ki minden ertelmezhetetlen jelet , es neha mintha a vilagitasom is elhalvanyulna egy pillanatra
a ket dolog közt lehet összefügges ?
esetleg valami kontakthiba?(de csak hidegbe?)
vagy valamelyik modul a veget jarja?
köszönöm a hozzaszolasokat üdv
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.31 péntek, 14:58:40 írta baludanny » Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #23898 Dátum: 2014.10.31 péntek, 16:03:32 »

üdv uraim

enis a fent leirt problemaval küzdök par napja, de kiegeszitenem azzal a problemaval hogy nyitogat zarogat ahogy ö akarja egy darabig,  a fordulatszam meronel levö kijelzöm neha össze-vissza irkal ki minden ertelmezhetetlen jelet , es neha mintha a vilagitasom is elhalvanyulna egy pillanatra
a ket dolog közt lehet összefügges ?
esetleg valami kontakthiba?(de csak hidegbe?)
vagy valamelyik modul a veget jarja?
köszönöm a hozzaszolasokat üdv

Erre én is kíváncsi leszek...
Az enyém reggel indulás után 4C alatt az első 400 méter után bezár Cheesy még jó hogy bent vagyok aztán 2-3 km után kinyit ...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23899 Dátum: 2014.10.31 péntek, 19:20:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
Segítséget kérnék a mélyen tisztelt publikumtól. Egy kedves barátom mondeójába beépítettem a kiegészítő fűtést. A rendszer a beépítést követően jól üzemelt csupán az alapjárati fordulatszám ingadozott néha néha. Volt amikor teljesen stabilizálódott. Néhány nap múlva, menet közben egy lámpánál való várakozás közben bekapcsolt tompított és kiegfűtés mellett kigyulladt a töltés hiány jelző lámpa, ami a fogyasztók kikapcsolásakor se aludt el, csak újra indításkor. Közben megérkezett a felújított 115 A-re átalakított generátor. Lecserélve változatlan a helyzet. Alapfordulat ingadozik és a tompított és a kiegfűtés együttes bekapcsolása után néhány percel jön a hiba jelzés. A kiegfűtés minden biztosítéka ép. Mindent leellenőriztem zárlat szempontjából semmi probléma. A kiegfűtést önmagában bekapcsolva no problem. A foscan-nel diagolva a P0622 DTC kód jön. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Holnap cserélem ki próbaképp az aksit. Minden ötletet szívesen veszek és előre köszönöm a segítséget. rinya
Tisztelettel László! worship   
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.