Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:37:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
472
473
474
475
476
477
478
[
479
]
480
481
482
483
484
485
486
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015593 alkalommal)
Petya
és 59 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23900 Dátum:
2014.10.31 péntek, 19:39:14 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 19:20:05
Tisztelt Fórumtársak!
Segítséget kérnék a mélyen tisztelt publikumtól. Egy kedves barátom mondeójába beépítettem a kiegészítő fűtést. A rendszer a beépítést követően jól üzemelt csupán az alapjárati fordulatszám ingadozott néha néha. Volt amikor teljesen stabilizálódott. Néhány nap múlva, menet közben egy lámpánál való várakozás közben bekapcsolt tompított és kiegfűtés mellett kigyulladt a töltés hiány jelző lámpa, ami a fogyasztók kikapcsolásakor se aludt el, csak újra indításkor. Közben megérkezett a felújított 115 A-re átalakított generátor. Lecserélve változatlan a helyzet. Alapfordulat ingadozik és a tompított és a kiegfűtés együttes bekapcsolása után néhány percel jön a hiba jelzés. A kiegfűtés minden biztosítéka ép. Mindent leellenőriztem zárlat szempontjából semmi probléma. A kiegfűtést önmagában bekapcsolva no problem. A foscan-nel diagolva a P0622 DTC kód jön. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Holnap cserélem ki próbaképp az aksit. Minden ötletet szívesen veszek és előre köszönöm a segítséget.
Tisztelettel László!
Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23901 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:07:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.31 péntek, 19:39:14
Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron.
Kedves Gábor!
Ha jól emlékszem akkor neked rögtön az első beüzemeléskor jött a töltés hiba. Itt csak a terhelés növelésekor, több fogyasztó együttes bekapcsolása esetén jelentkezik a töltés hiány.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23902 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:14:39 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 19:20:05
Tisztelt Fórumtársak!
Segítséget kérnék a mélyen tisztelt publikumtól. Egy kedves barátom mondeójába beépítettem a kiegészítő fűtést. A rendszer a beépítést követően jól üzemelt csupán az alapjárati fordulatszám ingadozott néha néha. Volt amikor teljesen stabilizálódott. Néhány nap múlva, menet közben egy lámpánál való várakozás közben bekapcsolt tompított és kiegfűtés mellett kigyulladt a töltés hiány jelző lámpa, ami a fogyasztók kikapcsolásakor se aludt el, csak újra indításkor. Közben megérkezett a felújított 115 A-re átalakított generátor. Lecserélve változatlan a helyzet. Alapfordulat ingadozik és a tompított és a kiegfűtés együttes bekapcsolása után néhány percel jön a hiba jelzés. A kiegfűtés minden biztosítéka ép. Mindent leellenőriztem zárlat szempontjából semmi probléma. A kiegfűtést önmagában bekapcsolva no problem. A foscan-nel diagolva a P0622 DTC kód jön. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Holnap cserélem ki próbaképp az aksit. Minden ötletet szívesen veszek és előre köszönöm a segítséget.
Tisztelettel László!
Gondolom vezetékek ellenőrzése már megvolt....akksi-generátor között, test kábel....
Mekkora áramot vesz fel terhelésen? Töltés van akkor is, ha világít a lámpa?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23903 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:16:10 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 20:07:11
Kedves Gábor!
Ha jól emlékszem akkor neked rögtön az első beüzemeléskor jött a töltés hiba. Itt csak a terhelés növelésekor, több fogyasztó együttes bekapcsolása esetén jelentkezik a töltés hiány.
Tisztelettel László!
Tisztelt László Fórumtárs!
Ebben a hsz-ben töltés hiányról írsz, míg korábban csak a töltés lámpa visszajelző felkapcsolásáról. Akkor volt töltés?
Esetleg közben ellenőrizted, hogy a lámpa felkapcsolódásakor valóban nincs töltés?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23904 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:21:03 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 20:07:11
Kedves Gábor!
Ha jól emlékszem akkor neked rögtön az első beüzemeléskor jött a töltés hiba. Itt csak a terhelés növelésekor, több fogyasztó együttes bekapcsolása esetén jelentkezik a töltés hiány.
Tisztelettel László!
Nekem mikor ilyen gondom volt akkor a generátoron lévő saru+akkusaru tisztítás megoldotta.De gondolom azon már túl vagy.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23905 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:21:49 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.31 péntek, 19:39:14
Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron.
A kertész utcába újították fel neked?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23906 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:39:06 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.31 péntek, 20:16:10
Tisztelt László Fórumtárs!
Ebben a hsz-ben töltés hiányról írsz, míg korábban csak a töltés lámpa visszajelző felkapcsolásáról. Akkor volt töltés?
Esetleg közben ellenőrizted, hogy a lámpa felkapcsolódásakor valóban nincs töltés?
Tisztelt Fórumtárs!
Megkövetlek. Nem voltam következetes. A fogyasztók növelésével a töltés jelző lápa kigyullad, de továbbra is van töltés. Az akku fesz ilyenkor 13.4-13.5V
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23907 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:44:24 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.10.31 péntek, 20:21:49
A kertész utcába újították fel neked?
Tisztelt Fórumtárs!
Igen ott. Ez nem az első generátor amit nekem ott csináltak meg, és eddig kifogástalan munkát végeztek. Sőt felhívtam őket és azt mondták, hogy nekik van kifejezetten a mondeohoz Smart-Charge rendszerű próba padjuk, amin üzemi körülmények között tesztelik ezeket a generátorokat. Nem gondolnám hogy mind a két generátor ugyanúgy hibásodik meg. Sajnos valami más problem lesz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23908 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:48:30 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 20:39:06
Tisztelt Fórumtárs!
Megkövetlek. Nem voltam következetes. A fogyasztók növelésével a töltés jelző lápa kigyullad, de továbbra is van töltés. Az akku fesz ilyenkor 13.4-13.5V
Ellenőrizni kell az összes vezetéket a generátor és a motorvezérlő között.
TIS-ben benne van, hogy a 3 vezetéken mikor mit és mennyit kell mérni. Csatlakoztatva és anélkül.
De Ki is lehet sípolni a csatlakozók között a vezetékeket.
Akku-t is érdemes ellenőriztetni.
A töltésjelző lámpa felkapcsolódásánál mérhető ~ 13.5 V vészüzemi töltés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23909 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:53:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.31 péntek, 20:14:39
Gondolom vezetékek ellenőrzése már megvolt....akksi-generátor között, test kábel....
Mekkora áramot vesz fel terhelésen? Töltés van akkor is, ha világít a lámpa?
Tisztelt fórumtárs!
Ma már sajna rám sötétedett. Holnap lépésről lépésre mindent ami ebbe a körbe tartozik le ellenőrzök. Kezdve az aksi cserével. Engem a forscan P0622 DTC kód idegesít de nagyon, ami akár a PCM modul generátor gerjesztő oldali haldoklását is jelentheti. Ráadásul még azt se tudom, hogy az hol van mert eddig ilyen problémával nem találkoztam.
Ha bár-mi rendellenességet találok jelzem, hogy más ne szenvedjen vele.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23910 Dátum:
2014.10.31 péntek, 20:58:14 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 20:53:06
Tisztelt fórumtárs!
Ma már sajna rám sötétedett. Holnap lépésről lépésre mindent ami ebbe a körbe tartozik le ellenőrzök. Kezdve az aksi cserével. Engem a forscan P0622 DTC kód idegesít de nagyon, ami akár a PCM modul generátor gerjesztő oldali haldoklását is jelentheti. Ráadásul még azt se tudom, hogy az hol van mert eddig ilyen problémával nem találkoztam.
Ha bár-mi rendellenességet találok jelzem, hogy más ne szenvedjen vele.
Tisztelettel László!
Nem kell aggódni, szerintem nem a PCM-el feszültségszabályozó vezérléssel lesz a baj. Én olyannal nem találkoztam még.
Benne van a PCM-ben.
Vezeték probléma a leginkább valószínűsíthető, rosszabb esetben a kábelkötegben valahol.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23911 Dátum:
2014.10.31 péntek, 21:07:52 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 20:44:24
Tisztelt Fórumtárs!
Igen ott. Ez nem az első generátor amit nekem ott csináltak meg, és eddig kifogástalan munkát végeztek. Sőt felhívtam őket és azt mondták, hogy nekik van kifejezetten a mondeohoz Smart-Charge rendszerű próba padjuk, amin üzemi körülmények között tesztelik ezeket a generátorokat. Nem gondolnám hogy mind a két generátor ugyanúgy hibásodik meg. Sajnos valami más problem lesz.
Tisztelettel László!
Köszönöm az infót,figyelemmel kísérem én is generátor felújítás előtt álok ,nincs még gondom ,csak néha villognak a fények ." Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron " Írta Gábor ez nincs a komplett felújítás-tesztelés-be?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.31 péntek, 21:13:19 írta H. Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23912 Dátum:
2014.10.31 péntek, 21:10:53 »
Sziasztok!
Olyan problémám jött elő az utóbbi időben , hogy ha elindítom az autót, elkezdi fújni a levegőt a lábamnál(nincs bekapcsolva a vezérlő)
Megpróbálom kikapcsolni és nagyon sokadikra áll le csak.
Ötlet?
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23913 Dátum:
2014.10.31 péntek, 21:16:04 »
2004-es Mk3-ba az irányjelző visszajelzője, a kis nyilacska, valami sima szabvány izzó? A háttérvilágítást már cseréltem (sajnos nem mindet egyszerre ezért most egyet abból is kell cserélnem), de most az egyik ilyen is alszik.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23914 Dátum:
2014.10.31 péntek, 22:10:33 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.10.31 péntek, 21:07:52
Köszönöm az infót,figyelemmel kísérem én is generátor felújítás előtt álok ,nincs még gondom ,csak néha villognak a fények ." Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron " Írta Gábor ez nincs a komplett felújítás-tesztelés-be?
A fesz. szabályzó visszajelzést / lámpa kapcsolását nem tudták tesztelni. Jó, hogy velük is szereltettem ki/be, mert így ki szerelték újra, kicserélték a fesz. szabályzót, vissza szerelték. Sok elnézést kértek.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23915 Dátum:
2014.10.31 péntek, 22:15:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.31 péntek, 22:10:33
A fesz. szabályzó visszajelzést / lámpa kapcsolását nem tudták tesztelni. Jó, hogy velük is szereltettem ki/be, mert így ki szerelték újra, kicserélték a fesz. szabályzót, vissza szerelték. Sok elnézést kértek.
Akkor végül is benne van az is a javításba-ellenőrzésben.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23916 Dátum:
2014.10.31 péntek, 23:08:16 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.10.31 péntek, 22:15:55
Akkor végül is benne van az is a javításba-ellenőrzésben.
Mi?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23917 Dátum:
2014.11.01 szombat, 06:23:28 »
Tisztelt Fórumtársak!
Még egyszer kihangsúlyozom. A Kertész utcában a generátorokat a Ford Smart-Charge töltési rendszerének megfelelően kialakított próbapadon tesztelik, amibe a generátorral kapcsolatos összes villamos alkatrész, többek között a generátoron lévő feszültségszabályozó is benne van. Ezt határozottan állította a cég képviselője. Nincs miért kétségbe vonni a munkatárs szavait. Én eddig a munkájukkal minden esetben elégedett voltam.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23918 Dátum:
2014.11.01 szombat, 08:11:19 »
Idézetet írta: László - 2014.11.01 szombat, 06:23:28
Tisztelt Fórumtársak!
Még egyszer kihangsúlyozom. A Kertész utcában a generátorokat a Ford Smart-Charge töltési rendszerének megfelelően kialakított próbapadon tesztelik, amibe a generátorral kapcsolatos összes villamos alkatrész, többek között a generátoron lévő feszültségszabályozó is benne van. Ezt határozottan állította a cég képviselője. Nincs miért kétségbe vonni a munkatárs szavait. Én eddig a munkájukkal minden esetben elégedett voltam.
Tisztelettel László!
Nekem azt mondta a cég képviselője/tulajdonosa, mikor a hiba kiderült, hogy sajnos a próbapadon nem tudják 100%-osan kiszűrni a hibát jelző, bár mégis működő fesz. szabályzókat. És azt is mondta, hogy sajnos nem az én esetem az első, mikor ilyen hibát produkál a fesz. szabályzó.
Ha ilyen hiba lép fel, természetesen helyt állnak, mint az én esetemben is. Újra kiszerelték a generátort, kicserélték a szabályzót és visszaszerelték.
Közben sűrűn elnézést kértek, a tulajdonos kávéval kínált. Ajánlom őket.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23919 Dátum:
2014.11.01 szombat, 09:21:03 »
Jo reggelt uraim!!!
Az volna a tiszteletteljes kerdesem,hogy van nekem ugye ket 3 gombos kulcsom a kocsihoz.namost,az egyik nyitja zarja stb a kocsit,viszont az autot a kulcs nem inditja..gyujtas oke,de nem roffen be.a masik nem nyitja,tehat nem regal az auto a gombok nxomkodasara,viszont elinditja a kocsit.megcsereltem mar a ket kulcsot a ket gombos reszt,de az istennek nem jon ossze,hogy egyazon taviranyito a rajta levo kulcs hibatlanul mukodjon.ugy kiviteezheto,hogy viszem mindkettit,az egyikkel nyitom a masikkal inditom az autot.nemtudom mennyire tudtam erthetoen leirni.megkoszonnem ,ha valakinek volna otlete.lehet,hogx az immobilizer nem fasza,de akkor nem nyitna az autot.koszonom
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23920 Dátum:
2014.11.01 szombat, 09:26:46 »
Idézetet írta: Lacilondon - 2014.11.01 szombat, 09:21:03
Jo reggelt uraim!!!
Az volna a tiszteletteljes kerdesem,hogy van nekem ugye ket 3 gombos kulcsom a kocsihoz.namost,az egyik nyitja zarja stb a kocsit,viszont az autot a kulcs nem inditja..gyujtas oke,de nem roffen be.a masik nem nyitja,tehat nem regal az auto a gombok nxomkodasara,viszont elinditja a kocsit.megcsereltem mar a ket kulcsot a ket gombos reszt,de az istennek nem jon ossze,hogy egyazon taviranyito a rajta levo kulcs hibatlanul mukodjon.ugy kiviteezheto,hogy viszem mindkettit,az egyikkel nyitom a masikkal inditom az autot.nemtudom mennyire tudtam erthetoen leirni.megkoszonnem ,ha valakinek volna otlete.lehet,hogx az immobilizer nem fasza,de akkor nem nyitna az autot.koszonom
Amelyik nyitja, abba pakold át a másik elektronikáját, és az immo chippet (olyan mint egy kapszula)!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23921 Dátum:
2014.11.01 szombat, 09:29:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.01 szombat, 09:26:46
Amelyik nyitja, abba pakold át a másik elektronikáját, és az immo chippet (olyan mint egy kapszula)!
Koszonom.
Mukodik.
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23922 Dátum:
2014.11.01 szombat, 09:42:44 »
Idézetet írta: Lacilondon - 2014.11.01 szombat, 09:29:34
Koszonom.
Mukodik.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23923 Dátum:
2014.11.01 szombat, 15:05:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.01 szombat, 08:11:19
Nekem azt mondta a cég képviselője/tulajdonosa, mikor a hiba kiderült, hogy sajnos a próbapadon nem tudják 100%-osan kiszűrni a hibát jelző, bár mégis működő fesz. szabályzókat. És azt is mondta, hogy sajnos nem az én esetem az első, mikor ilyen hibát produkál a fesz. szabályzó.
Ha ilyen hiba lép fel, természetesen helyt állnak, mint az én esetemben is. Újra kiszerelték a generátort, kicserélték a szabályzót és visszaszerelték.
Közben sűrűn elnézést kértek, a tulajdonos kávéval kínált. Ajánlom őket.
Amióta a 115A-es generátort beszerelték, nekem is csinált ilyet 3-4 alkalommal. Hétfőn megkeresem őket.
Elő kehet idézni valahogy mesterségesen ezt a hibát?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23924 Dátum:
2014.11.01 szombat, 16:16:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.01 szombat, 15:05:24
Amióta a 115A-es generátort beszerelték, nekem is csinált ilyet 3-4 alkalommal. Hétfőn megkeresem őket.
Elő kehet idézni valahogy mesterségesen ezt a hibát?
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Először egy kérdésem lenne. A töltés jelző lámpa bejelzése után menet közben magától elaludt, vagy csak újra indításra?
Próbáld meg alapjáraton az elképzelhető összes villamos terhelést egyszerre bekapcsolni. Nagy valószínűséggel belejelez a töltés ell lámpa. Ilyenkor nem ártana kiolvasnod fordcan-nel a DTC hibakódot. Nekem P0622 kódot dobott. Vizsgálat közben az ellenőrzött terhelés lakatfogóval mérve kb 80-85 A volt.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.01 szombat, 16:45:19 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Taki
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23925 Dátum:
2014.11.01 szombat, 16:56:37 »
Üdv!
Érdeklődnék, mielött szétbontanám a kocsit, hátha van valakinek ötlete/ előfordult-e már valakivel, hogy a jobb első ajtónál a központizár semmilyen körülményekközött nem működik (nem zárja, nem nyitja)
Merre induljak, mielött szétkapon, hogy ne kelljen mindent szétszednem?
PERSZE TUDOM, HOGY EZ TÖBB-ISMERETLENES EGENLET!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23926 Dátum:
2014.11.01 szombat, 17:11:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.01 szombat, 15:05:24
Amióta a 115A-es generátort beszerelték, nekem is csinált ilyet 3-4 alkalommal. Hétfőn megkeresem őket.
Elő kehet idézni valahogy mesterségesen ezt a hibát?
AndyA
Talán nagy terhelésnél. Nekem kicserélték, azóta nem csinálja.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23927 Dátum:
2014.11.01 szombat, 17:13:26 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.01 szombat, 16:56:37
Üdv!
Érdeklődnék, mielött szétbontanám a kocsit, hátha van valakinek ötlete/ előfordult-e már valakivel, hogy a jobb első ajtónál a központizár semmilyen körülményekközött nem működik (nem zárja, nem nyitja)
Merre induljak, mielött szétkapon, hogy ne kelljen mindent szétszednem?
PERSZE TUDOM, HOGY EZ TÖBB-ISMERETLENES EGENLET!
Elektromos ablak, tükör működik?
Ajtó átvezető csatlakozó.....ellenőrzés, elsőre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23928 Dátum:
2014.11.01 szombat, 20:09:22 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.01 szombat, 17:13:26
Elektromos ablak, tükör működik?
Ajtó átvezető csatlakozó.....ellenőrzés, elsőre.
szerintem simán csak bontsa szét....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Taki
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23929 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 18:25:54 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.01 szombat, 17:13:26
Elektromos ablak, tükör működik?
Ajtó átvezető csatlakozó.....ellenőrzés, elsőre.
Köszi!
Minden más elektronika műkszik!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23930 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 18:30:42 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.02 vasárnap, 18:25:54
Köszi!
Minden más elektronika műkszik!
Ha az átvezető szét-össze után változatlan, akkor sajnos a zárral lesz gond.
Ajtókárpit le és a zár csatlakozónál kimérni, hogy záráskor/nyitáskor ott van-e a feszültség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23931 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:01:35 »
Idézetet írta: László - 2014.10.31 péntek, 20:53:06
Tisztelt fórumtárs!
Ma már sajna rám sötétedett. Holnap lépésről lépésre mindent ami ebbe a körbe tartozik le ellenőrzök. Kezdve az aksi cserével. Engem a forscan P0622 DTC kód idegesít de nagyon, ami akár a PCM modul generátor gerjesztő oldali haldoklását is jelentheti. Ráadásul még azt se tudom, hogy az hol van mert eddig ilyen problémával nem találkoztam.
Ha bár-mi rendellenességet találok jelzem, hogy más ne szenvedjen vele.
Tisztelettel László!
Tipcsi, Alf!
P0622 lehet fesz szabályzó hiba? Vitassátok meg!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23932 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:20:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.02 vasárnap, 19:01:35
Tipcsi, Alf!
P0622 lehet fesz szabályzó hiba? Vitassátok meg!
Akkor kell erről vitatni bármit is, ha 100% ellenőrizve van a generátor és a PCM közötti vezetékek és rendben vannak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23933 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:47:24 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.02 vasárnap, 19:20:01
Akkor kell erről vitatni bármit is, ha 100% ellenőrizve van a generátor és a PCM közötti vezetékek és rendben vannak.
Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.
Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23934 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:57:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.02 vasárnap, 19:47:24
Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.
Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re...
Jó de nálam jó! Fesz. szabályzó csere után.
A hibakód utalhat fesz szabályzóra?, mert szerintem azzal lesz a gond.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23935 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 20:00:36 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.02 vasárnap, 19:57:21
Jó de nálam jó! Fesz. szabályzó csere után.
A hibakód utalhat fesz szabályzóra?, mert szerintem azzal lesz a gond.
2 generátornál? a hiba csak 10perc elteltével jön.zárlat nincs.töltőfesz egészen addig rendben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23936 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 20:47:27 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.02 vasárnap, 19:47:24
Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.
Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re...
Van pontos leírásod az átírásról? Pontosan milyen menüben található ez?
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23937 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 20:59:18 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.02 vasárnap, 19:47:24
Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.
Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re...
Az is benne van valóban. A PCM nem 115A-ra konfigurálva és ezért amikor számára értelmezhetetlen frekvenciát olvas (mert frekivel kommunikál a PCM és a Generátor feszültségszabályzó), akkor hibaüzenetet generál.
De ez nem a PCM hibája!
Kábelköteget nem kell cserélni csak ellenőrizni a kábeleket.
Kontakt hibánál is előfordulhat ilyesmi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23938 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 21:20:09 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.11.02 vasárnap, 20:47:27
Van pontos leírásod az átírásról? Pontosan milyen menüben található ez?
ezt csak IDS,és szakszerviz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23939 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 21:23:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.02 vasárnap, 21:20:09
ezt csak IDS,és szakszerviz.
Már megint kiderült, hogy valami, jelen esetben a 115-re upgrade csak problémát szült.
Szerintem felesleges is. Ha szükséges lenne a gyár úgy csinálta volna.
Nekem jó a gyári, pedig nem LED-ek fogyasztanak
és szinte mindig nyeli az Ampereket a két erősítő is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23940 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 21:25:43 »
Ha a napi első indítási kísérletnél nem indul a vas (meg se moccan semmi), hogy tudom eldönteni, hogy főrelé vagy önindító?
Az indítási kísérlet pillanatában 11,3v-ot mutat a műszerteszt, később ilyen feszültség mellet problémamentesen elindul. Immo visszajelzés nincs.
3-4 kísérletre elindul rendben, alapjárat stabil, nem ingadozik, töltés 14,3v terheletlenül, alapjáraton.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23941 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 21:26:14 »
Első körben behúznék egy plussz kábelt közvetlen a generátor és az akkuhoz(direktbe), a meglévő mellé....
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23942 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 21:59:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.02 vasárnap, 19:47:24
Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re...
Ez a különböző generátorok miatt van vagy mert a e.felszerelések változóak?
Érdekel a téma,mert áramból sosem elég
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23943 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 22:24:00 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.02 vasárnap, 21:23:25
Már megint kiderült, hogy valami, jelen esetben a 115-re upgrade csak problémát szült.
Szerintem felesleges is. Ha szükséges lenne a gyár úgy csinálta volna.
Nekem jó a gyári, pedig nem LED-ek fogyasztanak
és szinte mindig nyeli az Ampereket a két erősítő is.
Miért szül problémát? Ezt nem lehet így kijelenteni. Nálam nincs ilyen gond. Nem tudom előidézni, akkor sem ha max terhelést produkálok, minden fogyasztót bekapcsolok.
Idézetet írta: alf - 2014.11.02 vasárnap, 20:00:36
2 generátornál? a hiba csak 10perc elteltével jön.zárlat nincs.töltőfesz egészen addig rendben.
Állítólag utána is megvan a töltő feszültség, csak kapcsolja a hibajelző lámpát. És miért ne lehetne 2 generátornál is rossz a fesz. szabályzó? Egymásután bele lehet futni 3 elviselhetetlen nőbe is!
Arra még egyikőtök sem válaszolt, hogy a hibakód jelentheti-e a fesz. szabályzó hibáját?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23944 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 23:33:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.02 vasárnap, 22:24:00
Miért szül problémát? Ezt nem lehet így kijelenteni. Nálam nincs ilyen gond. Nem tudom előidézni, akkor sem ha max terhelést produkálok, minden fogyasztót bekapcsolok.
Állítólag utána is megvan a töltő feszültség, csak kapcsolja a hibajelző lámpát. És miért ne lehetne 2 generátornál is rossz a fesz. szabályzó? Egymásután bele lehet futni 3 elviselhetetlen nőbe is!
Arra még egyikőtök sem válaszolt, hogy a hibakód jelentheti-e a fesz. szabályzó hibáját?
Szerintem igen, ha a PCM és a vezetékelés rendben van, mivel arra gerjed a rendszer, hogy a generátor jel frekije eltér a várttól. Ha nagyobb generátort teszel fel, szerintem az egyes üzemállapotokhoz kapcsolódóan más lesz a generátor (fesszab) által adott érték, mint a normálnál (90A). Szerintem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23945 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 23:35:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.11.02 vasárnap, 23:33:11
Szerintem igen, ha a PCM és a vezetékelés rendben van, mivel arra gerjed a rendszer, hogy a generátor jel frekije eltér a várttól. Ha nagyobb generátort teszel fel, szerintem az egyes üzemállapotokhoz kapcsolódóan más lesz a generátor (fesszab) által adott érték, mint a normálnál (90A). Szerintem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23946 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 06:14:27 »
Idézetet írta: wofer - 2014.11.02 vasárnap, 21:59:42
Ez a különböző generátorok miatt van vagy mert a e.felszerelések változóak?
Érdekel a téma,mert áramból sosem elég
is-is.de ezzel csak a szabályzás pontossága állítható a megfelelő generátorhoz.több A ettől nem lesz...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23947 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 06:14:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.11.02 vasárnap, 23:33:11
Szerintem igen, ha a PCM és a vezetékelés rendben van, mivel arra gerjed a rendszer, hogy a generátor jel frekije eltér a várttól. Ha nagyobb generátort teszel fel, szerintem az egyes üzemállapotokhoz kapcsolódóan más lesz a generátor (fesszab) által adott érték, mint a normálnál (90A). Szerintem.
De azt honnan tudjuk,hogy a pcm rendben van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23948 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 06:17:32 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.02 vasárnap, 22:24:00
Miért szül problémát? Ezt nem lehet így kijelenteni. Nálam nincs ilyen gond. Nem tudom előidézni, akkor sem ha max terhelést produkálok, minden fogyasztót bekapcsolok.
Állítólag utána is megvan a töltő feszültség, csak kapcsolja a hibajelző lámpát. És miért ne lehetne 2 generátornál is rossz a fesz. szabályzó? Egymásután bele lehet futni 3 elviselhetetlen nőbe is!
Arra még egyikőtök sem válaszolt, hogy a hibakód jelentheti-e a fesz. szabályzó hibáját?
nem jól tudod.utána ahogy kigyullad a töltés lámpa,vészüzemre vált a pcm és beáll az alap 13,6V-ra.ez vészüzemi töltés.lásd smart charge töltőrendszer.Talán ha a fesszab lenne rossz,azonnal hibára állna,és nem 10perc múlva.
szerintem nem jelentheti a hibakód a fesszab egyértelmű hibáját.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23949 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 06:20:51 »
én inkább a diódahídra hajlanék,mert az át tud ütni melegedésnél,akár 10perc múlva is.addigra melegszik át.
sőt,olyannal már találkoztam is,hogy az állórész tekercseket ugye megbontják a javítás során,majd visszaforrasszák,de lágyforrasszal.Volt már,hogy a forrasztó ón kiolvadt-kimelegedett,és az okozott hasonló hibát.ezt simán eltudom képzelni mindkét generátornál.és minden esetben csak akkor jön a hiba,ha minden fogyasztó bevan kapcsolva-ergo a legnagyobb terhelésnél.
László!
Szerintem nem úszod meg a generátor leszedését,illetve nézd meg azt a generátort,ami most nincs fenn az autón-első körben.Nincsenek-e kiolvadva a tekercskivezetések a diódahíd panelén.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.03 hétfő, 06:29:51 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
472
473
474
475
476
477
478
[
479
]
480
481
482
483
484
485
486
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ