Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.31 csütörtök, 23:53:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 485 486 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11062451 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23900 Dátum: 2014.10.31 péntek, 19:39:14 »

Tisztelt Fórumtársak!
Segítséget kérnék a mélyen tisztelt publikumtól. Egy kedves barátom mondeójába beépítettem a kiegészítő fűtést. A rendszer a beépítést követően jól üzemelt csupán az alapjárati fordulatszám ingadozott néha néha. Volt amikor teljesen stabilizálódott. Néhány nap múlva, menet közben egy lámpánál való várakozás közben bekapcsolt tompított és kiegfűtés mellett kigyulladt a töltés hiány jelző lámpa, ami a fogyasztók kikapcsolásakor se aludt el, csak újra indításkor. Közben megérkezett a felújított 115 A-re átalakított generátor. Lecserélve változatlan a helyzet. Alapfordulat ingadozik és a tompított és a kiegfűtés együttes bekapcsolása után néhány percel jön a hiba jelzés. A kiegfűtés minden biztosítéka ép. Mindent leellenőriztem zárlat szempontjából semmi probléma. A kiegfűtést önmagában bekapcsolva no problem. A foscan-nel diagolva a P0622 DTC kód jön. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Holnap cserélem ki próbaképp az aksit. Minden ötletet szívesen veszek és előre köszönöm a segítséget. rinya
Tisztelettel László! worship   
Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23901 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:07:11 »

Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron.
Kedves Gábor!
Ha jól emlékszem akkor neked rögtön az első beüzemeléskor jött a töltés hiba. Itt csak a terhelés növelésekor, több fogyasztó együttes bekapcsolása esetén jelentkezik a töltés hiány. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23902 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:14:39 »

Tisztelt Fórumtársak!
Segítséget kérnék a mélyen tisztelt publikumtól. Egy kedves barátom mondeójába beépítettem a kiegészítő fűtést. A rendszer a beépítést követően jól üzemelt csupán az alapjárati fordulatszám ingadozott néha néha. Volt amikor teljesen stabilizálódott. Néhány nap múlva, menet közben egy lámpánál való várakozás közben bekapcsolt tompított és kiegfűtés mellett kigyulladt a töltés hiány jelző lámpa, ami a fogyasztók kikapcsolásakor se aludt el, csak újra indításkor. Közben megérkezett a felújított 115 A-re átalakított generátor. Lecserélve változatlan a helyzet. Alapfordulat ingadozik és a tompított és a kiegfűtés együttes bekapcsolása után néhány percel jön a hiba jelzés. A kiegfűtés minden biztosítéka ép. Mindent leellenőriztem zárlat szempontjából semmi probléma. A kiegfűtést önmagában bekapcsolva no problem. A foscan-nel diagolva a P0622 DTC kód jön. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Holnap cserélem ki próbaképp az aksit. Minden ötletet szívesen veszek és előre köszönöm a segítséget. rinya
Tisztelettel László! worship   


Gondolom vezetékek ellenőrzése már megvolt....akksi-generátor között, test kábel....
Mekkora áramot vesz fel terhelésen? Töltés van akkor is, ha világít a lámpa?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23903 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:16:10 »

Kedves Gábor!
Ha jól emlékszem akkor neked rögtön az első beüzemeléskor jött a töltés hiba. Itt csak a terhelés növelésekor, több fogyasztó együttes bekapcsolása esetén jelentkezik a töltés hiány. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László Fórumtárs!

Ebben a hsz-ben töltés hiányról írsz, míg korábban csak a töltés lámpa visszajelző felkapcsolásáról. Akkor volt töltés?
Esetleg közben ellenőrizted, hogy a lámpa felkapcsolódásakor valóban nincs töltés?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #23904 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:21:03 »

Kedves Gábor!
Ha jól emlékszem akkor neked rögtön az első beüzemeléskor jött a töltés hiba. Itt csak a terhelés növelésekor, több fogyasztó együttes bekapcsolása esetén jelentkezik a töltés hiány. wave
Tisztelettel László! worship
Nekem mikor ilyen gondom volt akkor a generátoron lévő saru+akkusaru tisztítás megoldotta.De gondolom azon már túl vagy.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #23905 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:21:49 »

Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron.
A kertész utcába újították fel neked?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23906 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:39:06 »

Tisztelt László Fórumtárs!

Ebben a hsz-ben töltés hiányról írsz, míg korábban csak a töltés lámpa visszajelző felkapcsolásáról. Akkor volt töltés?
Esetleg közben ellenőrizted, hogy a lámpa felkapcsolódásakor valóban nincs töltés?

Tisztelt Fórumtárs!
Megkövetlek. Nem voltam következetes. A fogyasztók növelésével a töltés jelző lápa kigyullad, de továbbra is van töltés. Az akku fesz ilyenkor 13.4-13.5V
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23907 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:44:24 »

A kertész utcába újították fel neked?
Tisztelt Fórumtárs!
Igen ott. Ez nem az első generátor amit nekem ott csináltak meg, és eddig kifogástalan munkát végeztek. Sőt felhívtam őket és azt mondták, hogy nekik van kifejezetten a mondeohoz  Smart-Charge rendszerű próba padjuk, amin üzemi körülmények között tesztelik ezeket a generátorokat. Nem gondolnám hogy mind a két generátor ugyanúgy hibásodik meg. Sajnos valami más problem lesz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23908 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:48:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Megkövetlek. Nem voltam következetes. A fogyasztók növelésével a töltés jelző lápa kigyullad, de továbbra is van töltés. Az akku fesz ilyenkor 13.4-13.5V

Ellenőrizni kell az összes vezetéket a generátor és a motorvezérlő között.
TIS-ben benne van, hogy a 3 vezetéken mikor mit és mennyit kell mérni. Csatlakoztatva és anélkül.
De Ki is lehet sípolni a csatlakozók között a vezetékeket.
Akku-t is érdemes ellenőriztetni.

A töltésjelző lámpa felkapcsolódásánál mérhető ~ 13.5 V vészüzemi töltés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23909 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:53:06 »



Gondolom vezetékek ellenőrzése már megvolt....akksi-generátor között, test kábel....
Mekkora áramot vesz fel terhelésen? Töltés van akkor is, ha világít a lámpa?
Tisztelt fórumtárs!
Ma már sajna rám sötétedett. Holnap lépésről lépésre mindent ami ebbe a körbe tartozik le ellenőrzök. Kezdve az aksi cserével. Engem a forscan P0622 DTC kód idegesít de nagyon, ami akár a PCM modul generátor gerjesztő oldali haldoklását is jelentheti. Ráadásul még azt se tudom, hogy az hol van mert eddig ilyen problémával nem találkoztam.
Ha bár-mi rendellenességet találok jelzem, hogy más ne szenvedjen vele. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23910 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:58:14 »

Tisztelt fórumtárs!
Ma már sajna rám sötétedett. Holnap lépésről lépésre mindent ami ebbe a körbe tartozik le ellenőrzök. Kezdve az aksi cserével. Engem a forscan P0622 DTC kód idegesít de nagyon, ami akár a PCM modul generátor gerjesztő oldali haldoklását is jelentheti. Ráadásul még azt se tudom, hogy az hol van mert eddig ilyen problémával nem találkoztam.
Ha bár-mi rendellenességet találok jelzem, hogy más ne szenvedjen vele. wave
Tisztelettel László! worship

Nem kell aggódni, szerintem nem a PCM-el feszültségszabályozó vezérléssel lesz a baj. Én olyannal nem találkoztam még.
Benne van a PCM-ben.
Vezeték probléma a leginkább valószínűsíthető, rosszabb esetben a kábelkötegben valahol. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #23911 Dátum: 2014.10.31 péntek, 21:07:52 »

Tisztelt Fórumtárs!
Igen ott. Ez nem az első generátor amit nekem ott csináltak meg, és eddig kifogástalan munkát végeztek. Sőt felhívtam őket és azt mondták, hogy nekik van kifejezetten a mondeohoz  Smart-Charge rendszerű próba padjuk, amin üzemi körülmények között tesztelik ezeket a generátorokat. Nem gondolnám hogy mind a két generátor ugyanúgy hibásodik meg. Sajnos valami más problem lesz. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm az infót,figyelemmel kísérem én is generátor felújítás előtt álok ,nincs még gondom ,csak néha villognak a fények ." Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron " Írta Gábor ez nincs a komplett felújítás-tesztelés-be?
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.31 péntek, 21:13:19 írta H. Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #23912 Dátum: 2014.10.31 péntek, 21:10:53 »

Sziasztok!
Olyan problémám jött elő az utóbbi időben , hogy ha elindítom az autót, elkezdi fújni a levegőt a lábamnál(nincs bekapcsolva a vezérlő)
Megpróbálom kikapcsolni és nagyon sokadikra áll le csak.
Ötlet?
 szomoru1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #23913 Dátum: 2014.10.31 péntek, 21:16:04 »

2004-es Mk3-ba az irányjelző visszajelzője, a kis nyilacska, valami sima szabvány izzó? A háttérvilágítást már cseréltem (sajnos nem mindet egyszerre ezért most egyet abból is kell cserélnem), de most az egyik ilyen is alszik.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23914 Dátum: 2014.10.31 péntek, 22:10:33 »

Köszönöm az infót,figyelemmel kísérem én is generátor felújítás előtt álok ,nincs még gondom ,csak néha villognak a fények ." Fesz szabályzó nem lehet hibás?
Nekem is az volt a felújított 115A Generátoron " Írta Gábor ez nincs a komplett felújítás-tesztelés-be?
A fesz. szabályzó visszajelzést / lámpa kapcsolását nem tudták tesztelni. Jó, hogy velük is szereltettem ki/be,  mert így ki szerelték újra, kicserélték a fesz. szabályzót, vissza szerelték. Sok elnézést kértek.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #23915 Dátum: 2014.10.31 péntek, 22:15:55 »

A fesz. szabályzó visszajelzést / lámpa kapcsolását nem tudták tesztelni. Jó, hogy velük is szereltettem ki/be,  mert így ki szerelték újra, kicserélték a fesz. szabályzót, vissza szerelték. Sok elnézést kértek.
Akkor végül is benne van az is a javításba-ellenőrzésben.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23916 Dátum: 2014.10.31 péntek, 23:08:16 »

Akkor végül is benne van az is a javításba-ellenőrzésben.
Mi?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23917 Dátum: 2014.11.01 szombat, 06:23:28 »

Tisztelt Fórumtársak!
Még egyszer kihangsúlyozom. A Kertész utcában a generátorokat a Ford Smart-Charge töltési rendszerének megfelelően kialakított próbapadon tesztelik, amibe a generátorral kapcsolatos összes villamos alkatrész, többek között a generátoron lévő feszültségszabályozó is benne van. Ezt határozottan állította a cég képviselője. Nincs miért kétségbe vonni a munkatárs szavait. Én eddig a munkájukkal minden esetben elégedett voltam. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23918 Dátum: 2014.11.01 szombat, 08:11:19 »

Tisztelt Fórumtársak!
Még egyszer kihangsúlyozom. A Kertész utcában a generátorokat a Ford Smart-Charge töltési rendszerének megfelelően kialakított próbapadon tesztelik, amibe a generátorral kapcsolatos összes villamos alkatrész, többek között a generátoron lévő feszültségszabályozó is benne van. Ezt határozottan állította a cég képviselője. Nincs miért kétségbe vonni a munkatárs szavait. Én eddig a munkájukkal minden esetben elégedett voltam. wave
Tisztelettel László! worship
Nekem azt mondta a cég képviselője/tulajdonosa, mikor a hiba kiderült, hogy sajnos a próbapadon nem tudják 100%-osan kiszűrni a hibát jelző, bár mégis működő fesz. szabályzókat. És azt is mondta, hogy sajnos nem az én esetem az első, mikor ilyen hibát produkál a fesz. szabályzó.
Ha ilyen hiba lép fel, természetesen helyt állnak, mint az én esetemben is. Újra kiszerelték a generátort, kicserélték a szabályzót és visszaszerelték.
Közben sűrűn elnézést kértek, a tulajdonos kávéval kínált. Ajánlom őket.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #23919 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:21:03 »

Jo reggelt uraim!!!
Az volna a tiszteletteljes kerdesem,hogy van nekem ugye ket 3 gombos kulcsom a kocsihoz.namost,az egyik nyitja zarja stb a kocsit,viszont az autot a kulcs nem inditja..gyujtas oke,de nem roffen be.a masik nem nyitja,tehat nem regal az auto a gombok nxomkodasara,viszont elinditja a kocsit.megcsereltem mar a ket kulcsot a ket gombos reszt,de az istennek nem jon ossze,hogy egyazon taviranyito a rajta levo kulcs hibatlanul mukodjon.ugy kiviteezheto,hogy viszem mindkettit,az egyikkel nyitom a masikkal inditom az autot.nemtudom mennyire tudtam erthetoen leirni.megkoszonnem ,ha valakinek volna otlete.lehet,hogx az immobilizer nem fasza,de akkor nem nyitna az autot.koszonom
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23920 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:26:46 »

Jo reggelt uraim!!!
Az volna a tiszteletteljes kerdesem,hogy van nekem ugye ket 3 gombos kulcsom a kocsihoz.namost,az egyik nyitja zarja stb a kocsit,viszont az autot a kulcs nem inditja..gyujtas oke,de nem roffen be.a masik nem nyitja,tehat nem regal az auto a gombok nxomkodasara,viszont elinditja a kocsit.megcsereltem mar a ket kulcsot a ket gombos reszt,de az istennek nem jon ossze,hogy egyazon taviranyito a rajta levo kulcs hibatlanul mukodjon.ugy kiviteezheto,hogy viszem mindkettit,az egyikkel nyitom a masikkal inditom az autot.nemtudom mennyire tudtam erthetoen leirni.megkoszonnem ,ha valakinek volna otlete.lehet,hogx az immobilizer nem fasza,de akkor nem nyitna az autot.koszonom
Amelyik nyitja, abba pakold át a másik elektronikáját, és az immo chippet (olyan mint egy kapszula)!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #23921 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:29:34 »

Amelyik nyitja, abba pakold át a másik elektronikáját, és az immo chippet (olyan mint egy kapszula)!  integet2
Koszonom. worship
Mukodik.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23922 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:42:44 »

Koszonom. worship
Mukodik.
  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #23923 Dátum: 2014.11.01 szombat, 15:05:24 »

Nekem azt mondta a cég képviselője/tulajdonosa, mikor a hiba kiderült, hogy sajnos a próbapadon nem tudják 100%-osan kiszűrni a hibát jelző, bár mégis működő fesz. szabályzókat. És azt is mondta, hogy sajnos nem az én esetem az első, mikor ilyen hibát produkál a fesz. szabályzó.
Ha ilyen hiba lép fel, természetesen helyt állnak, mint az én esetemben is. Újra kiszerelték a generátort, kicserélték a szabályzót és visszaszerelték.
Közben sűrűn elnézést kértek, a tulajdonos kávéval kínált. Ajánlom őket.  wave

Amióta a 115A-es generátort beszerelték, nekem is csinált ilyet 3-4 alkalommal. Hétfőn megkeresem őket.

Elő kehet idézni valahogy mesterségesen ezt a hibát?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23924 Dátum: 2014.11.01 szombat, 16:16:24 »

Amióta a 115A-es generátort beszerelték, nekem is csinált ilyet 3-4 alkalommal. Hétfőn megkeresem őket.

Elő kehet idézni valahogy mesterségesen ezt a hibát?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Először egy kérdésem lenne. A töltés jelző lámpa bejelzése után menet közben magától elaludt, vagy csak újra indításra?
Próbáld meg alapjáraton az elképzelhető összes villamos terhelést egyszerre bekapcsolni. Nagy valószínűséggel belejelez a töltés ell lámpa. Ilyenkor nem ártana kiolvasnod fordcan-nel a DTC hibakódot. Nekem P0622 kódot dobott. Vizsgálat közben az ellenőrzött terhelés lakatfogóval mérve kb 80-85 A volt. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.01 szombat, 16:45:19 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #23925 Dátum: 2014.11.01 szombat, 16:56:37 »

Üdv!

Érdeklődnék, mielött szétbontanám a kocsit, hátha van valakinek ötlete/ előfordult-e már valakivel, hogy a jobb első ajtónál a központizár semmilyen körülményekközött nem működik (nem zárja, nem nyitja) Huh?

Merre induljak, mielött szétkapon, hogy ne kelljen mindent szétszednem?

PERSZE TUDOM, HOGY EZ TÖBB-ISMERETLENES EGENLET!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23926 Dátum: 2014.11.01 szombat, 17:11:28 »

Amióta a 115A-es generátort beszerelték, nekem is csinált ilyet 3-4 alkalommal. Hétfőn megkeresem őket.

Elő kehet idézni valahogy mesterségesen ezt a hibát?

AndyA
Talán nagy terhelésnél. Nekem kicserélték, azóta nem csinálja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23927 Dátum: 2014.11.01 szombat, 17:13:26 »

Üdv!

Érdeklődnék, mielött szétbontanám a kocsit, hátha van valakinek ötlete/ előfordult-e már valakivel, hogy a jobb első ajtónál a központizár semmilyen körülményekközött nem működik (nem zárja, nem nyitja) Huh?

Merre induljak, mielött szétkapon, hogy ne kelljen mindent szétszednem?

PERSZE TUDOM, HOGY EZ TÖBB-ISMERETLENES EGENLET!


Elektromos ablak, tükör működik?
Ajtó átvezető csatlakozó.....ellenőrzés, elsőre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23928 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:09:22 »


Elektromos ablak, tükör működik?
Ajtó átvezető csatlakozó.....ellenőrzés, elsőre.
szerintem simán csak bontsa szét.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #23929 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 18:25:54 »


Elektromos ablak, tükör működik?
Ajtó átvezető csatlakozó.....ellenőrzés, elsőre.

Köszi!

Minden más elektronika műkszik!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23930 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 18:30:42 »

Köszi!

Minden más elektronika műkszik!

Ha az átvezető szét-össze után változatlan, akkor sajnos a zárral lesz gond.
Ajtókárpit le és a zár csatlakozónál kimérni, hogy záráskor/nyitáskor ott van-e a feszültség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23931 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:01:35 »

Tisztelt fórumtárs!
Ma már sajna rám sötétedett. Holnap lépésről lépésre mindent ami ebbe a körbe tartozik le ellenőrzök. Kezdve az aksi cserével. Engem a forscan P0622 DTC kód idegesít de nagyon, ami akár a PCM modul generátor gerjesztő oldali haldoklását is jelentheti. Ráadásul még azt se tudom, hogy az hol van mert eddig ilyen problémával nem találkoztam.
Ha bár-mi rendellenességet találok jelzem, hogy más ne szenvedjen vele. wave
Tisztelettel László! worship

Tipcsi, Alf!
P0622 lehet fesz szabályzó hiba? Vitassátok meg!  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23932 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:20:01 »

Tipcsi, Alf!
P0622 lehet fesz szabályzó hiba? Vitassátok meg!  worship

Akkor kell erről vitatni bármit is, ha 100% ellenőrizve van a generátor és a PCM közötti vezetékek és rendben vannak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23933 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:47:24 »

Akkor kell erről vitatni bármit is, ha 100% ellenőrizve van a generátor és a PCM közötti vezetékek és rendben vannak.

Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.

Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23934 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:57:21 »

Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.

Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re... Roll Eyes
Jó de nálam jó! Fesz. szabályzó csere után.
A hibakód utalhat fesz szabályzóra?, mert szerintem azzal lesz a gond.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23935 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 20:00:36 »

Jó de nálam jó! Fesz. szabályzó csere után.
A hibakód utalhat fesz szabályzóra?, mert szerintem azzal lesz a gond.
2 generátornál? a hiba csak 10perc elteltével jön.zárlat nincs.töltőfesz egészen addig rendben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #23936 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 20:47:27 »

Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.

Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re... Roll Eyes

Van pontos leírásod az átírásról? Pontosan milyen menüben található ez?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23937 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 20:59:18 »

Hát gáz a történet,mert a generátor felújító cég azt állítja,hogy a fesszabályzó és a generátor próbapadon tesztelve hibátlan.Ráadásul ugyan ez a hibakód 2 generátorral is.én inkább egyre jobban a pcm hibájára gondolok.bár egy átkábelezést vagy kábelkorbács cserét megérne első körben.

Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re... Roll Eyes

Az is benne van valóban. A PCM nem 115A-ra konfigurálva és ezért amikor számára értelmezhetetlen frekvenciát olvas (mert frekivel kommunikál a PCM és a Generátor feszültségszabályzó), akkor hibaüzenetet generál.
De ez nem a PCM hibája!

Kábelköteget nem kell cserélni csak ellenőrizni a kábeleket.  Cool  Kontakt hibánál is előfordulhat ilyesmi.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23938 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 21:20:09 »

Van pontos leírásod az átírásról? Pontosan milyen menüben található ez?
ezt csak IDS,és szakszerviz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23939 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 21:23:25 »

ezt csak IDS,és szakszerviz.


Már megint kiderült, hogy valami, jelen esetben a 115-re upgrade csak problémát szült.
Szerintem felesleges is. Ha szükséges lenne a gyár úgy csinálta volna.

Nekem jó a gyári, pedig nem LED-ek fogyasztanak  eplus2 és szinte mindig nyeli az Ampereket a két erősítő is.   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23940 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 21:25:43 »

Ha a napi első indítási kísérletnél nem indul a vas (meg se moccan semmi), hogy tudom eldönteni, hogy főrelé vagy önindító?
Az indítási kísérlet pillanatában 11,3v-ot mutat a műszerteszt, később ilyen feszültség mellet problémamentesen elindul. Immo visszajelzés nincs.
3-4 kísérletre elindul rendben, alapjárat stabil, nem ingadozik, töltés 14,3v terheletlenül, alapjáraton.
 worship
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23941 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 21:26:14 »

Első körben behúznék egy plussz kábelt közvetlen a generátor és az akkuhoz(direktbe), a meglévő mellé....
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #23942 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 21:59:42 »


Amire még gondolok,hogy az ecu-ban átlehet írni a generátor töltőáramát(smaxban és mk4 nél,fókánál,kugánál elmconfiggal is) IDS-el 115A-re... Roll Eyes

Ez a különböző generátorok miatt van vagy mert a e.felszerelések változóak?
Érdekel a téma,mert áramból sosem elég  smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23943 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 22:24:00 »


Már megint kiderült, hogy valami, jelen esetben a 115-re upgrade csak problémát szült.
Szerintem felesleges is. Ha szükséges lenne a gyár úgy csinálta volna.

Nekem jó a gyári, pedig nem LED-ek fogyasztanak  eplus2 és szinte mindig nyeli az Ampereket a két erősítő is.   Cool
Miért szül problémát? Ezt nem lehet így kijelenteni. Nálam nincs ilyen gond. Nem tudom előidézni, akkor sem ha max terhelést produkálok, minden fogyasztót bekapcsolok.

2 generátornál? a hiba csak 10perc elteltével jön.zárlat nincs.töltőfesz egészen addig rendben.
Állítólag utána is megvan a töltő feszültség, csak kapcsolja a hibajelző lámpát. És miért ne lehetne 2 generátornál is rossz a fesz. szabályzó? Egymásután bele lehet futni 3 elviselhetetlen nőbe is!  Wink


Arra még egyikőtök sem válaszolt, hogy a hibakód jelentheti-e a fesz. szabályzó hibáját?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23944 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 23:33:11 »

Miért szül problémát? Ezt nem lehet így kijelenteni. Nálam nincs ilyen gond. Nem tudom előidézni, akkor sem ha max terhelést produkálok, minden fogyasztót bekapcsolok.
Állítólag utána is megvan a töltő feszültség, csak kapcsolja a hibajelző lámpát. És miért ne lehetne 2 generátornál is rossz a fesz. szabályzó? Egymásután bele lehet futni 3 elviselhetetlen nőbe is!  Wink


Arra még egyikőtök sem válaszolt, hogy a hibakód jelentheti-e a fesz. szabályzó hibáját?
Szerintem igen, ha a PCM és a vezetékelés rendben van, mivel arra gerjed a rendszer, hogy a generátor jel frekije eltér a várttól.  Ha nagyobb generátort teszel fel, szerintem az egyes üzemállapotokhoz kapcsolódóan más lesz a generátor (fesszab) által adott érték, mint a normálnál (90A). Szerintem. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23945 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 23:35:24 »

Szerintem igen, ha a PCM és a vezetékelés rendben van, mivel arra gerjed a rendszer, hogy a generátor jel frekije eltér a várttól.  Ha nagyobb generátort teszel fel, szerintem az egyes üzemállapotokhoz kapcsolódóan más lesz a generátor (fesszab) által adott érték, mint a normálnál (90A). Szerintem. Smiley
worship wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23946 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 06:14:27 »

Ez a különböző generátorok miatt van vagy mert a e.felszerelések változóak?
Érdekel a téma,mert áramból sosem elég  smile
is-is.de ezzel csak a szabályzás pontossága állítható a megfelelő generátorhoz.több A ettől nem lesz... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23947 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 06:14:59 »

Szerintem igen, ha a PCM és a vezetékelés rendben van, mivel arra gerjed a rendszer, hogy a generátor jel frekije eltér a várttól.  Ha nagyobb generátort teszel fel, szerintem az egyes üzemállapotokhoz kapcsolódóan más lesz a generátor (fesszab) által adott érték, mint a normálnál (90A). Szerintem. Smiley
De azt honnan tudjuk,hogy a pcm rendben van? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23948 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 06:17:32 »

Miért szül problémát? Ezt nem lehet így kijelenteni. Nálam nincs ilyen gond. Nem tudom előidézni, akkor sem ha max terhelést produkálok, minden fogyasztót bekapcsolok.
Állítólag utána is megvan a töltő feszültség, csak kapcsolja a hibajelző lámpát. És miért ne lehetne 2 generátornál is rossz a fesz. szabályzó? Egymásután bele lehet futni 3 elviselhetetlen nőbe is!  Wink


Arra még egyikőtök sem válaszolt, hogy a hibakód jelentheti-e a fesz. szabályzó hibáját?
nem jól tudod.utána ahogy kigyullad a töltés lámpa,vészüzemre vált a pcm és beáll az alap 13,6V-ra.ez vészüzemi töltés.lásd smart charge töltőrendszer.Talán ha a fesszab lenne rossz,azonnal hibára állna,és nem 10perc múlva.

szerintem nem jelentheti a hibakód a fesszab egyértelmű hibáját.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #23949 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 06:20:51 »

én inkább a diódahídra hajlanék,mert az át tud ütni melegedésnél,akár 10perc múlva is.addigra melegszik át. Roll Eyes

sőt,olyannal már találkoztam is,hogy az állórész tekercseket ugye megbontják a javítás során,majd visszaforrasszák,de lágyforrasszal.Volt már,hogy a forrasztó ón kiolvadt-kimelegedett,és az okozott hasonló hibát.ezt simán eltudom képzelni mindkét generátornál.és minden esetben csak akkor jön a hiba,ha minden fogyasztó bevan kapcsolva-ergo a legnagyobb terhelésnél.

László!
Szerintem nem úszod meg a generátor leszedését,illetve nézd meg azt a generátort,ami most nincs fenn az autón-első körben.Nincsenek-e kiolvadva a tekercskivezetések a diódahíd panelén.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.03 hétfő, 06:29:51 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 485 486 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.