Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:16:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 513918 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 09:32:09 »

22000km

Bocsi, hogy nem hozzáértő módjára írtam... vákuumpumpa -> vákuumszivattyú.

****** UPDATE ********
Ma reggel sem fogott szerintem ahogy kellene egész úton befelé a munkahelyre. Itt amikor megálltam, lehúztam a csövet a vákuumszivattyúról - amit ajánlott a szerelő, hogy hiba esetén nézzek meg - volt vákuum.

Valamelyik cső repedt esetleg, vagy még inkább ezek a betétek nálam ennyit tudnak - főleg most a vizes időben ?
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 08:33:03 írta blackbile » Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #451 Dátum: 2016.03.02 szerda, 06:33:03 »

22000km

Bocsi, hogy nem hozzáértő módjára írtam... vákuumpumpa -> vákuumszivattyú.

****** UPDATE ********
Ma reggel sem fogott szerintem ahogy kellene egész úton befelé a munkahelyre. Itt amikor megálltam, lehúztam a csövet a vákuumszivattyúról - amit ajánlott a szerelő, hogy hiba esetén nézzek meg - volt vákuum.

Valamelyik cső repedt esetleg, vagy még inkább ezek a betétek nálam ennyit tudnak - főleg most a vizes időben ?
Tudsz akkorát fékezni, hogy daráljon az ABS?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2016.03.02 szerda, 06:52:34 »

Tudsz akkorát fékezni, hogy daráljon az ABS?
Van annyi hülye az utakon... falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2016.03.02 szerda, 09:43:05 »

Tudsz akkorát fékezni, hogy daráljon az ABS?

Enyhén lejtős 90°-os jobb kanyarban igen. Máshogy még nem próbáltam.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #454 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 06:51:30 »

Van annyi hülye az utakon... falbav
Régen én is ezt gondoltam. Aztán szerintem 1 kezemen meg tudom számolni, az elmút 2 év/50e km alatt hányszor kellett vészfékeznem. Pedig van benne Bp, országút, autópálya, minden, sebességhatáron közlekedem. Valószínűleg defenzívebben vezetek, mint 10 éve.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #455 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 06:51:51 »

Enyhén lejtős 90°-os jobb kanyarban igen. Máshogy még nem próbáltam.
Honnan tudod, hogy nem fog a fék, ha ki sem próbálod?
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 07:10:57 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #457 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 07:38:18 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.
szerintem a vákumrásegítésben valahol falsot szív.azért érzed gyengébbnek.
De a hiba lehet máshol is a vákumrendszerben,mert megy még az egr-hez, a turbóhoz,és a leállító szelephez is.
Bárhol van rés a pajzson,simán lehet ez a végeredménye.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 09:11:19 »

Köszi.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 12:04:39 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.

szerintem menj el egy minire és valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről. Én meglepődtem a hétvégén, hogy a mondi fékje mennyire jó.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #460 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 12:28:29 »

szerintem menj el egy minire és valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről. Én meglepődtem a hétvégén, hogy a mondi fékje mennyire jó.

Csak ne HegeGabi!

Illetve Alf-nak tükröt, AndyA-nek meg fúrót ne adj a kezébe...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #461 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 13:25:04 »

Csak ne HegeGabi!

Illetve Alf-nak tükröt, AndyA-nek meg fúrót ne adj a kezébe...  hehe
neked meg a szerszámát,mert azonnal a szádba veszed. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 13:34:45 »

""s valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről"".

Kezdek félni elmenni egy ilyen minitalira....  nyes


szerintem menj el egy minire és valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről. Én meglepődtem a hétvégén, hogy a mondi fékje mennyire jó.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 15:04:08 »

""s valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről"".

Kezdek félni elmenni egy ilyen minitalira....  nyes



Nefélj, gyere, kifigyeled a vebasztót legalább!

Különben meg mindenbe bele tudunk kötni minden gond nélkül...  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 15:10:53 »

Különben meg mindenbe bele tudunk kötni minden gond nélkül...  eplus2 eplus2

 nyes  nyes ez nem igaz, mindenbe is  eplus2  eplus2  eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #465 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:17:14 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.
Nem értem, hova fogjon jobban? Ha megszólal az ABS, akkor hiába van nagyobb fékerőd, nem fogsz jobban lassulni. Ha úgy is kevesled a lassulást, akkor érdemes a gumi-lengéscsillapító vonalon körülnézni. Vagy túl keménynek tartod a pedált? Vagy mi az, hogy "nem fog eléggé"?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:30:25 »

Nem értem, hova fogjon jobban? Ha megszólal az ABS, akkor hiába van nagyobb fékerőd, nem fogsz jobban lassulni. Ha úgy is kevesled a lassulást, akkor érdemes a gumi-lengéscsillapító vonalon körülnézni. Vagy túl keménynek tartod a pedált? Vagy mi az, hogy "nem fog eléggé"?

jaja én sem értem.

mondjuk szélesebb gumival jobb fékhatást lehet elérni, aztán jöhet a gumi összetétel, meg átmérő, meg peresség....

Az a gond, hogy nem értjük hogy mihez képest jobb fékerőt. Az mk4-nek nagyon jó a féke. Kicsi befektetett erővel működik
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:47:39 »

jaja én sem értem.

mondjuk szélesebb gumival jobb fékhatást lehet elérni, aztán jöhet a gumi összetétel, meg átmérő, meg peresség....

Az a gond, hogy nem értjük hogy mihez képest jobb fékerőt. Az mk4-nek nagyon jó a féke. Kicsi befektetett erővel működik
az biztos. navarából átülve sorozatban lefejelem a kormányt falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:48:50 »

az biztos. navarából átülve sorozatban lefejelem a kormányt falbav

dettó, én is a Jeep-ből átülve, nyomtam egy féket és megállt mint a szög Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:50:50 »

dettó, én is a Jeep-ből átülve, nyomtam egy féket és megállt mint a szög Cheesy
nem lehet ezen "rontani"? vigyor3 utálom amikor agyon van valami szervózva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 23:01:39 »

nem lehet ezen "rontani"? vigyor3 utálom amikor agyon van valami szervózva

nekem nagyon bejön, hogy ennyire könnyedén megy. Persze lehet "rontani" csak drága.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 23:03:47 »

nekem nagyon bejön, hogy ennyire könnyedén megy. Persze lehet "rontani" csak drága.
nekem az mk3 féle jön be. ha nyomom akkor lassul, ha hozzáérek meg nem esek ki a szélvédőn nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #472 Dátum: 2016.03.04 péntek, 07:33:51 »

jaja én sem értem.

mondjuk szélesebb gumival jobb fékhatást lehet elérni, aztán jöhet a gumi összetétel, meg átmérő, meg peresség....

Az a gond, hogy nem értjük hogy mihez képest jobb fékerőt. Az mk4-nek nagyon jó a féke. Kicsi befektetett erővel működik
Egy kettesgolfhoz képest biztos. Ülj be egy MK3 Focusból, elsőre a kertkaput kiviszed.  nyes
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2016.03.04 péntek, 08:20:18 »

nem lehet ezen "rontani"? vigyor3 utálom amikor agyon van valami szervózva


Zsírozd meg a tárcsákat.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2016.03.04 péntek, 08:37:00 »

Egy kollega Mondeóját kipróbáltam tegnapelőtt itt a cégnél, na az megáll - az S-MAXom meg lassul.
Nem tudom - és nem is akarom - jobban elmagyarázni, aki segítőkész hozzászólást adott, annak köszönöm.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2016.03.04 péntek, 08:49:05 »

Egy kollega Mondeóját kipróbáltam tegnapelőtt itt a cégnél, na az megáll - az S-MAXom meg lassul.
Nem tudom - és nem is akarom - jobban elmagyarázni, aki segítőkész hozzászólást adott, annak köszönöm.


Vidd el az autót egy fékhatás mérésre és ott kederül, ha valami gond van.
Nem csak a rásegítés "furcsa"?  Facelift előtti Mk3-ra sokan mondják, hogy xar a fék mert nagyon kell taposni......nekem meg pont az tetszik benne, hogy jól adagolható. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2016.03.04 péntek, 09:02:50 »

Egy kettesgolfhoz képest biztos. Ülj be egy MK3 Focusból, elsőre a kertkaput kiviszed.  nyes

Az MK3-am úgy fogott, mint a Jeep. Aztán a focusnál azt vettem észre, hogy van fék, az MK4 meg ezerszer jobb mint a focus. Eddig szerintem az mk4-nek van a legjobb féke.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2016.03.04 péntek, 09:14:25 »

Egy kollega Mondeóját kipróbáltam tegnapelőtt itt a cégnél, na az megáll - az S-MAXom meg lassul.
Nem tudom - és nem is akarom - jobban elmagyarázni, aki segítőkész hozzászólást adott, annak köszönöm.


Ezek szerint valami nincs rendben a tiéddel. Tárcsa, fékbetét, féknyereg... Érdemes lenne mindent ellenőrizni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2016.03.04 péntek, 17:32:19 »

Az MK3-am úgy fogott, mint a Jeep. Aztán a focusnál azt vettem észre, hogy van fék, az MK4 meg ezerszer jobb mint a focus. Eddig szerintem az mk4-nek van a legjobb féke.
Amikor már megvolt az MK4 és eladtam az MK3-mat úgy hozta a sors, hogy a vevőjelölt engem kért meg az autó kipróbálására  wow1. Komolyan mondom remegett a lábam miután kiszálltam. Pedig előtte nem gondoltam különösebben rossznak az MK3 fékjét, de az MK4 után nagyon harmatos. Pedig az MK4 sem az a ránézek és blokkol típusú. Szerintem nagyon jól adagolható, és bitang jól harap ha kell (a fék).
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #479 Dátum: 2016.03.04 péntek, 18:55:05 »

Amikor már megvolt az MK4 és eladtam az MK3-mat úgy hozta a sors, hogy a vevőjelölt engem kért meg az autó kipróbálására  wow1. Komolyan mondom remegett a lábam miután kiszálltam. Pedig előtte nem gondoltam különösebben rossznak az MK3 fékjét, de az MK4 után nagyon harmatos. Pedig az MK4 sem az a ránézek és blokkol típusú. Szerintem nagyon jól adagolható, és bitang jól harap ha kell (a fék).
én ugyan ezt tapasztaltam mk3 mondi vs smaxi között.ami mindkettőt lefölözi az a hunyadi fékje.csak rálehel az ember az mk3hoz képest,és koppan a homlok a szélvédőn....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2016.03.04 péntek, 19:58:50 »

Amikor már megvolt az MK4 és eladtam az MK3-mat úgy hozta a sors, hogy a vevőjelölt engem kért meg az autó kipróbálására  wow1. Komolyan mondom remegett a lábam miután kiszálltam. Pedig előtte nem gondoltam különösebben rossznak az MK3 fékjét, de az MK4 után nagyon harmatos. Pedig az MK4 sem az a ránézek és blokkol típusú. Szerintem nagyon jól adagolható, és bitang jól harap ha kell (a fék).

igen, nekem is ugyan ez a tapasztalatom
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2016.03.04 péntek, 23:06:40 »

én ugyan ezt tapasztaltam mk3 mondi vs smaxi között.ami mindkettőt lefölözi az a hunyadi fékje.csak rálehel az ember az mk3hoz képest,és koppan a homlok a szélvédőn....

Az asszony Hondája is ilyen. Ezért is mondom, hogy az MK4 fékje nagyon jól adagolható, amellett, hogy igen hatékony.

Szóval, ha blackbile gyengének érzi a Mondi fékjét, akkor ott hiba lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2016.03.05 szombat, 09:54:04 »

S-MAX az a Mondi...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #483 Dátum: 2016.03.05 szombat, 11:46:09 »

S-MAX az a Mondi...

ugyanaz
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2016.03.05 szombat, 13:51:15 »

Ja, meg plusz min. 100 kg
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #485 Dátum: 2016.03.05 szombat, 20:37:30 »

én ugyan ezt tapasztaltam mk3 mondi vs smaxi között.ami mindkettőt lefölözi az a hunyadi fékje.csak rálehel az ember az mk3hoz képest,és koppan a homlok a szélvédőn....
De ez miért lefölözés? Kalibráció kérdése. Én az MK3 Focus-szal 60e km alatt nem tanultam meg finoman fékezni, az az egy nem volt jó abban az autóban, túl hamar izgult be a vészfékasszisztens. De ott is csak nézni kellett a pedált, már jött a bólintás. Pl. a kacsaseggű Megane is ilyen. Ettől még nem jobb a fék.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #486 Dátum: 2016.03.05 szombat, 20:38:21 »

Az asszony Hondája is ilyen. Ezért is mondom, hogy az MK4 fékje nagyon jól adagolható, amellett, hogy igen hatékony.

Szóval, ha blackbile gyengének érzi a Mondi fékjét, akkor ott hiba lesz.
Vagy olyanból ült át, aminek nagyon könnyű a fékje. De azt nem árulja el, miből ült át. Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2016.03.05 szombat, 21:03:18 »

Vagy olyanból ült át, aminek nagyon könnyű a fékje. De azt nem árulja el, miből ült át. Smiley

nem, mert meg is jegyezte, hogy a kollégája mondijának jó a fékje.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #488 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 07:29:29 »

nem, mert meg is jegyezte, hogy a kollégája mondijának jó a fékje.
Ja, de újra: ha ABS-szel darálva az egyik jobban lassul a másiknál, ott nem a fék, hanem a gumi/lengéscsillapító környékén kell keresgélni, az már nem a féken múlik.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 10:57:06 »

Ja, de újra: ha ABS-szel darálva az egyik jobban lassul a másiknál, ott nem a fék, hanem a gumi/lengéscsillapító környékén kell keresgélni, az már nem a féken múlik.
Azért az nem mindegy, hogy milyen erővel kell taposni. Lásd az MK3-MK4 összehasonlítás alább.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #490 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 21:47:32 »

Azért az nem mindegy, hogy milyen erővel kell taposni. Lásd az MK3-MK4 összehasonlítás alább.
Igaz, de ha jól értem, a lassulásra van panasz, nem a pedálerőre.
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 06:52:38 »

Igaz, de ha jól értem, a lassulásra van panasz, nem a pedálerőre.

Így van, csak a lassulásra van panasz... Még arra is gondoltam, hogy egy nyest szétkramolta a motorháztető burkolat egy részét nem olyan régen, lehet, hogy valamelyik vákuumcsövön élesítette a fogait előtte? Csak akkor talán folyamatosan fennállna a probléma és nem időszakosan...
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:05:45 »

Így van, csak a lassulásra van panasz... Még arra is gondoltam, hogy egy nyest szétkramolta a motorháztető burkolat egy részét nem olyan régen, lehet, hogy valamelyik vákuumcsövön élesítette a fogait előtte? Csak akkor talán folyamatosan fennállna a probléma és nem időszakosan...

Ha vákuumcső gond lenne, akkor nem a lassulással, hanem a fékerővel lenne gond. Most az a gond, hogy nagy erővel kell nyomni, hogy lassuljon, vagy a kerék blokkol de az autó alig lassul

Ahogyan én értem, nyomod a féket nagy erővel, de az autó nem lassul, a kerék nem blokkol és az ABS sem működik. Ez nem gumi, mert ha a gumi ***, akkor kicsi fékerőnél is megcsúszik és az ABS dolgozni kezd. Az én értelmezésemben, neked nagy erővel kell nyomnod a pedált ahhoz, hogy az autó lassuljon
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:40:38 »

Azért kell nagy erővel nyomnom - időnként - a pedált, mert nincs elég vákuumos rásegítés. Nem ez az ok?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #494 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:46:22 »

Ne haragudjatok meg rám, de amit összfhostorogtok ezen a kemény, puha a pedál, meg fog, meg nem fog, meg darál, meg nyomom nagyon, stb hogy ezsem-fhaszom eláll...

Mindegy miért, xar a fék, vagy xarnak érzi. A fékben alapvetően minden mechanikus, így a fórumon nem fogunk tudni segíteni...

Vagy marad a Gyurcsók, vagy el kell vinni, egy hozzáértő szerelőhöz.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:51:22 »

Ne haragudjatok meg rám, de amit összfhostorogtok ezen a kemény, puha a pedál, meg fog, meg nem fog, meg darál, meg nyomom nagyon, stb hogy ezsem-fhaszom eláll...

Mindegy miért, xar a fék, vagy xarnak érzi. A fékben alapvetően minden mechanikus, így a fórumon nem fogunk tudni segíteni...

Vagy marad a Gyurcsók, vagy el kell vinni, egy hozzáértő szerelőhöz.



Nagyonígyvan!  eljen eljen (Vagy forszken... Azzal kell kszenonszintet lőni..) Szerelő!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 15:06:21 »

Sziasztok. Új vagyok itt, mivel nem rég lettem tulajdonosa egy S-Max 2.2 tdci titanium-nak. Lenne is rögtön egy kérdésem. A kocsi elektromos kézifékkel van ellátva, és miután behúzom, leállítom, még mindig ég a visszajelző lámpa. Amúgy működik rendesen, tehát fog, tart. Gyanúm szerint fékfolyadék hiánya van mert kb. 1000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve. Jól gondolom, vagy esetleg más lehet a hiba.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #497 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:43:27 »

Sziasztok. Új vagyok itt, mivel nem rég lettem tulajdonosa egy S-Max 2.2 tdci titanium-nak. Lenne is rögtön egy kérdésem. A kocsi elektromos kézifékkel van ellátva, és miután behúzom, leállítom, még mindig ég a visszajelző lámpa. Amúgy működik rendesen, tehát fog, tart. Gyanúm szerint fékfolyadék hiánya van mert kb. 1000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve. Jól gondolom, vagy esetleg más lehet a hiba.
nézd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #498 Dátum: 2016.03.29 kedd, 20:19:56 »

Lemostam az autót, aztán 3 napig állt a garázsban. Persze a betét meg a tárcsa összerohadtak, induláskor egy erős pattanással hálálta... Viszont most meg nagy sebességnél fékezve bemorog a hátsó fék, néha be is rezonál tőle a hátulja.

Bekopik, vagy kuka a tárcsa?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2016.03.29 kedd, 20:26:15 »

Lemostam az autót, aztán 3 napig állt a garázsban. Persze a betét meg a tárcsa összerohadtak, induláskor egy erős pattanással hálálta... Viszont most meg nagy sebességnél fékezve bemorog a hátsó fék, néha be is rezonál tőle a hátulja.

Bekopik, vagy kuka a tárcsa?

Talán bekopik... Nem szerencsés autómosás után behúzott kézifékkel parkolni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.