Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:15:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 513579 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2015.02.06 péntek, 14:20:14 »
Idézetet írta: Black - 2015.02.06 péntek, 09:32:04
Sziasztok!
Minket is utolért a vég.
Két napja világít az ESP hibaikon, mától már a motorszimbólum is.
A feleségem elmondása szerint (Ő használja az autót) a menettulajdonságokban nincs változás.
Van valami tippetek esetleg a megoldásra?
Szia!
Csak az ESP? Az ABS-é nem?
Nem érzitek, hogy gyengébben húzna az autó?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2015.02.07 szombat, 21:11:17 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.02.06 péntek, 14:20:14
Szia!
Csak az ESP? Az ABS-é nem?
Nem érzitek, hogy gyengébben húzna az autó?
Az ABS nem.
Az autó megy mint a barom, semmi teljesítmény romlás.
Tegnap én jártam vele, egyszer előjött a hiba kis rángatás után amikor 4.-ben kicsit odaléptem(ESP logo a műszerfal felső sorában + engine malfunction szöveg a mátrixon amit OK gombbal töröltem).
Este a talin törölték a hibaüzeneteket a szoftverből (ezúton is köszönöm).
Ma is hibátlanul működött a gép.
Lehet, hogy kéne autópályázni egyet?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 11:07:57 »
Idézetet írta: Black - 2015.02.07 szombat, 21:11:17
Az ABS nem.
Az autó megy mint a barom, semmi teljesítmény romlás.
Tegnap én jártam vele, egyszer előjött a hiba kis rángatás után amikor 4.-ben kicsit odaléptem(ESP logo a műszerfal felső sorában + engine malfunction szöveg a mátrixon amit OK gombbal töröltem).
Este a talin törölték a hibaüzeneteket a szoftverből (ezúton is köszönöm).
Ma is hibátlanul működött a gép.
Lehet, hogy kéne autópályázni egyet?
Vagy csak a jeladód szarakodik. És ilyen kerregő hangot sem hallasz, mikor kivillan az ESP?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:18:43 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.02.08 vasárnap, 11:07:57
Vagy csak a jeladód szarakodik. És ilyen kerregő hangot sem hallasz, mikor kivillan az ESP?
Nem tűnt fel semmi hangjelenség, csak kettőt rángatott mielőtt előjött a hiba.
Hol van ez a jeladó?
Ma is hibátlanul működött.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:23:07 »
Idézetet írta: Black - 2015.02.08 vasárnap, 19:18:43
Nem tűnt fel semmi hangjelenség, csak kettőt rángatott mielőtt előjött a hiba.
Hol van ez a jeladó?
Ma is hibátlanul működött.
Melyik jeladó? Van pár....
Előbb azt kéne pontosítani, hogy mi okozza/okozta a lámpa felkapcsolását.
Mit olvastak ki a hibatárolóból? Hibakód?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:23:34 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.08 vasárnap, 19:23:07
Melyik jeladó? Van pár....
Előbb azt kéne pontosítani, hogy mi okozza/okozta a lámpa felkapcsolását.
Mit olvastak ki a hibatárolóból? Hibakód?
Az ESP/ABS jeladóra gondoltam, azok a jobb és bal első keréknél vannak ugye? Ha jól tudom mind kettőt egy jeladó vezérli, de javíts ki ha tévedek (mert benne van a pakliban
).
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:29:31 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.02.08 vasárnap, 20:23:34
Az ESP/ABS jeladóra gondoltam, azok a jobb és bal első keréknél vannak ugye? Ha jól tudom mind kettőt egy jeladó vezérli, de javíts ki ha tévedek (mert benne van a pakliban
).
A bal és jobb hátsó kerekeknél is vannak jeladók. Meg az ESP-nek van még külön is pár jeladója.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:32:00 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.02.08 vasárnap, 20:23:34
Az ESP/ABS jeladóra gondoltam, azok a jobb és bal első keréknél vannak ugye? Ha jól tudom mind kettőt egy jeladó vezérli, de javíts ki ha tévedek (mert benne van a pakliban
).
Keréksebesség jeladó van minden keréknél. Köznyelven ez az ABS jeladó. Ezt használja az ESP is, nyilván. Nem vezérlik őket, ők maguk a jeladók.
ESP-hez tartozik még egy perdület érzékelő és a kormány elfordulás szög szenzor.
Ha csak ESP hibaüzenet jön fel, akkor a keréksebesség jeladókkal elvileg nincs gond. Csak az ESP-hez tartozó többi egységnél, ezért lesz működésképtelen az ESP.
ABS ilyenkor működik.
Ha ABS/ESP lámpa is világít, akkor mindkét rendszer működésképtelen. Sok a hibalehetőség.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 20:35:46 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:34:28 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.08 vasárnap, 20:32:00
Keréksebesség jeladó van minden keréknél. Köznyelven ez az ABS jeladó. Ezt használja az ESP is, nyilván. Nem vezérelnek semmit, ők maguk a jeladók.
ESP-hez tartozik még egy perdület érzékelő és a kormány elfordulás szög szenzor.
Ha csak ESP hibaüzenet jön fel, akkor a keréksebesség jeladókkal elvileg nincs gond. Csak az ESP-hez tartozó többi egységnél, ezért lesz működésképtelen az ESP.
ABS ilyenkor működik.
Ha ABS/ESP lámpa is világít, akkor mindkét rendszer működésképtelen. Sok a hibalehetőség.
így van.és rendszerint a kormány szögelfordulás érzékelőt kell újrakalibrálni.legalábbis eddig kb 5 ből 5 nél ez volt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:39:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.08 vasárnap, 20:32:00
Keréksebesség jeladó van minden keréknél. Köznyelven ez az ABS jeladó. Ezt használja az ESP is, nyilván. Nem vezérlik őket, ők maguk a jeladók.
ESP-hez tartozik még egy perdület érzékelő és a kormány elfordulás szög szenzor.
Ha csak ESP hibaüzenet jön fel, akkor a keréksebesség jeladókkal elvileg nincs gond. Csak az ESP-hez tartozó többi egységnél, ezért lesz működésképtelen az ESP.
ABS ilyenkor működik.
Ha ABS/ESP lámpa is világít, akkor mindkét rendszer működésképtelen. Sok a hibalehetőség.
Nyilván köszönöm a pontosítást!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2015.03.13 péntek, 18:26:23 »
Sziasztok!
Ma voltam kötelező szervizen (olaj, szűrők). Hibátlanul vittem be az autót, vissza már ABS+ESP világító ikonokkal kaptam.
Rádugták a comp.-ot, bal első keréknél valami szakadást nyökögtek. Törölték, próbakör, fél perc újra világít a két ikon. Szervizbe vissza, bal első kerék le, WD40-nel befújás az ABS jeladónál, kerék vissza, próbakör és újra jelentkezik a hiba... Szervizbe vissza, akik meg is rendelték az új ABS jeladót, mert biztos az a hiba. Újra törlés, azóta nem jöttek elő a sárgán világító ikonok.
Történhetett spontán gyógyulás?
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2015.03.13 péntek, 18:33:27 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2015.03.13 péntek, 18:26:23
Sziasztok!
Ma voltam kötelező szervizen (olaj, szűrők). Hibátlanul vittem be az autót, vissza már ABS+ESP világító ikonokkal kaptam.
Rádugták a comp.-ot, bal első keréknél valami szakadást nyökögtek. Törölték, próbakör, fél perc újra világít a két ikon. Szervizbe vissza, bal első kerék le, WD40-nel befújás az ABS jeladónál, kerék vissza, próbakör és újra jelentkezik a hiba... Szervizbe vissza, akik meg is rendelték az új ABS jeladót, mert biztos az a hiba. Újra törlés, azóta nem jöttek elő a sárgán világító ikonok.
Történhetett spontán gyógyulás?
Embernél igen, gépnél nem. Szvsz: vmi kontakthibád volt és ez orvoslódott.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2015.03.13 péntek, 18:46:02 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2015.03.13 péntek, 18:26:23
Sziasztok!
Ma voltam kötelező szervizen (olaj, szűrők). Hibátlanul vittem be az autót, vissza már ABS+ESP világító ikonokkal kaptam.
Rádugták a comp.-ot, bal első keréknél valami szakadást nyökögtek. Törölték, próbakör, fél perc újra világít a két ikon. Szervizbe vissza, bal első kerék le, WD40-nel befújás az ABS jeladónál, kerék vissza, próbakör és újra jelentkezik a hiba... Szervizbe vissza, akik meg is rendelték az új ABS jeladót, mert biztos az a hiba. Újra törlés, azóta nem jöttek elő a sárgán világító ikonok.
Történhetett spontán gyógyulás?
Szia!
Ha gond van, akkor azt ennyivel nem úszod meg. Van hogy pár napig nem jön elő, nekem is volt ilyen. Használd, aztán majd kiderül, de ha besz.rt a jeladó, akkor az még úgy is előjön! Sajnos!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2015.05.22 péntek, 20:35:34 »
Sziasztok!
Egy kis dilemmám van. Hátsó tárcsákat kellene cserélnem műszakira. Én személy szerint ferodo, brembo, vagy febi tárcsát, hozzávaló betétet raknák fel, illetve az itt olvasottak alapján ferodo + textar betét kombinációt. A szerelő akihez vinni szoktam, unixból rendel magasabb áron mint, ahogyan én szereznék be, de az én forrásom esetén nem vállal garanciát, ami részben érthető. A dilemma az, hogy ő az unixos optimalt akarja rárakni, mert szerinte a textar annyit nem ér mint amennyivel drágább, a ferodo meg *** olasz. Hozzáteszem a ferodo betét még kedvezménnyel is 15000 az unixnál, lángnál 6500 Ft a szett. Az optimált szerezné be annyiért (kb 25%-ot ad) mint amennyiért én (50% lángnál bármilyen fékre) ferodot vennék. Hallottatok már erről a német unixos márkáról?
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2015.05.22 péntek, 21:41:37 »
Idézetet írta: Plebi - 2015.05.22 péntek, 20:35:34
Sziasztok!
Egy kis dilemmám van. Hátsó tárcsákat kellene cserélnem műszakira. Én személy szerint ferodo, brembo, vagy febi tárcsát, hozzávaló betétet raknák fel, illetve az itt olvasottak alapján ferodo + textar betét kombinációt. A szerelő akihez vinni szoktam, unixból rendel magasabb áron mint, ahogyan én szereznék be, de az én forrásom esetén nem vállal garanciát, ami részben érthető. A dilemma az, hogy ő az unixos optimalt akarja rárakni, mert szerinte a textar annyit nem ér mint amennyivel drágább, a ferodo meg *** olasz. Hozzáteszem a ferodo betét még kedvezménnyel is 15000 az unixnál, lángnál 6500 Ft a szett. Az optimált szerezné be annyiért (kb 25%-ot ad) mint amennyiért én (50% lángnál bármilyen fékre) ferodot vennék. Hallottatok már erről a német unixos márkáról?
Nem hallottam rola, de szerintem vedd meg amit Te szeretnel es keress masik szerelot. Nem azert akarja azt felrakni mert annyira jo, hanem akkor az alkatreszen is keres. A szerelo van erted es nem te oerte. Szerintem.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2015.05.23 szombat, 05:57:28 »
Idézetet írta: Plebi - 2015.05.22 péntek, 20:35:34
Sziasztok!
Egy kis dilemmám van. Hátsó tárcsákat kellene cserélnem műszakira. Én személy szerint ferodo, brembo, vagy febi tárcsát, hozzávaló betétet raknák fel, illetve az itt olvasottak alapján ferodo + textar betét kombinációt. A szerelő akihez vinni szoktam, unixból rendel magasabb áron mint, ahogyan én szereznék be, de az én forrásom esetén nem vállal garanciát, ami részben érthető. A dilemma az, hogy ő az unixos optimalt akarja rárakni, mert szerinte a textar annyit nem ér mint amennyivel drágább, a ferodo meg *** olasz. Hozzáteszem a ferodo betét még kedvezménnyel is 15000 az unixnál, lángnál 6500 Ft a szett. Az optimált szerezné be annyiért (kb 25%-ot ad) mint amennyiért én (50% lángnál bármilyen fékre) ferodot vennék. Hallottatok már erről a német unixos márkáról?
Mindenki a saját dolgára vállal garanciát. A kereskedő a termékre, a szolgáltató meg a munkájára ! Az alkatrész bárhol veszed, a kereskedő vállalja a garanciát, az autószerelő meg csak foglalkozzon a saját munkájával, s arra természetesen neki is kötelessége vállalni a garanciát. Ennyi...
Keress másik szerelőt ! Ha az alkatrészt olcsóbban veszed (mint amiket linkeltem is, kb 180-ból megvan), akkor ne sajnáld a munkadíjra a 30-50ezer Ft-ot, s akkor korrekt lesz.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2015.05.23 szombat, 10:16:31 »
A lényeg, hogy egy garanciális eset kapcsán a szerelésről legyen számla. Ha nincsen, akkor lehet gond. Egyből a számlát és a szerelő nyilatkozatát kérik garanciális ügyintézés kezdetén. Ami érthető és jogos is.
A Ferrodo-ról annyit, hogy nem kell tőle hasra esni. Ha megnézed, ott is van minőségbeli osztályozás. Egy és ugyanazt a betétet megkapod SL (ServiceLine vagy Starline ki hogy hívja) minőségben, ami nem túl jó, indulásképpen, aztán indulnak az árak felfelé és a minőségbeli osztályok. BMW-nél pld. nem szabad tárcsából csak gyárit venni (rohadt drága is), mert felhevülnek s elvetemednek, legyen akár gyári minőségű Jurid vagy egyéb. Fordnál szerintem nincsenek olyan elszállt árak, így én megvenném a Motocraftot Cromax vagy NagyAutós kedvezménnyel. A szerelő a beszerelésre vállal jótállást il. szavatosságot, nem a betétre, tárcsára.
Idézetet írta: mondeofan - 2015.05.23 szombat, 05:57:28
Mindenki a saját dolgára vállal garanciát. A kereskedő a termékre, a szolgáltató meg a munkájára ! Az alkatrész bárhol veszed, a kereskedő vállalja a garanciát, az autószerelő meg csak foglalkozzon a saját munkájával, s arra természetesen neki is kötelessége vállalni a garanciát. Ennyi...
Keress másik szerelőt ! Ha az alkatrészt olcsóbban veszed (mint amiket linkeltem is, kb 180-ból megvan), akkor ne sajnáld a munkadíjra a 30-50ezer Ft-ot, s akkor korrekt lesz.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2015.06.02 kedd, 16:36:57 »
MK4 komplett fékcsere
Sziasztok!
Az elmúlt 1 hónapban cseréltem első és hátsó komplett szettet (tárcsa + betét) az autón. A hátsó csak szimplán elfogyott, az elsőt egy 190 - 50km/h satufék küldte haza végképp, utána már rázott, mint az állat. Max. 10K km lehetett még bennük. IJ!
Gondolkodtam komolyabb fékrendszer beszerzésén, de irreálisan sokba kerülne és teljesen elégedett vagyok a fékhatással így is.
Ha valaki belevágna maga, egy-két fontos apróság melyre ajánlott odafigyelni. (erősen szubjektív, akinek nem inge, ne vegye magára, vonatkoztasson el, kognitív disszonancia...)
- Ne spóroljunk a jó minőségen, a fék az életed, lehetőleg gyári alkatrészt vásároljunk és most azt hagyjuk, hogy jurid vagy textar lesz a dobozban, "ha azt megveszem ugyanott vagyunk". GYÁRI DOBOZOS: Hátsó szett 47K, első szett 58K ezer forint, nem számottevő a különbség az OEM - ekkel szemben, ezeket nem kell tesztelni, tuti jók lesznek! Ezek NEM motorcraft, hanem FORD dobozos, FoMoCo logóval ellátott, tehát a drágább betétek, melyeket "gyárinak" árulnak. A tárcsák festettek, Ford dobozban. Mellesleg Jurid-ok a betétek elől, és Bosch-ok hátul. Alufelninél esztétikus, nem lesz két hónap múlva tiszta rozsda a tárcsaközéprész, sok gyártó ezzel szemben nem festi... (szerintem rozsdásan nyomi...) Az én gyári első tárcsáimnak a közepén még ott volt a festék, a többi része brutális volt, oceánárok...stb.
- első féknél a munkahengert még akkor nyomjuk vissza amikor fent van a kengyel, ott a nút, egy 8mm fejű csavarhúzóval pompásan hozzá lehet férni. Ha már lent van, több a szívás vele szerintem.
- én következetesen nem töltöttem utána a fékfolyadéknak tavaly óta, -amikor lecseréltettem- ám így is sok "kicsordult" a tartályból, ezt tiszta forró csapvízzel mostam le.
- a tárcsák visszahelyezése előtt alaposan tisztítsuk meg (rozsdátlanítás) a felfekvő felületeket, nekem speciel tiszta rozsda volt. Drótkefe + smirglivászon a barátom, kb. 5-10perc / tengely, a tárcsáknak "billegés" nélkül kell feküdniük helyükön. Ha kicsit is billeg, mikor fölteszed, jó eséllyel előbb- utóbb ütni fog, rázza a kormányt fékezésnél! 3 ponton fexik föl. 1. vízszintesen-középen a nagy furaton 2. kerékagy-függőlegesen belső gyűrű (sík lapolás) 3. kerékagy-függőlegesen külső gyűrű (sík lapolás). Ezek a lapolások szabad szemmel is jól láthatók az agyon. Én fújtam a tárcsák alá az agyra réz spray-t, hogy a következő tulaj ne szívjon akkorát a leveréssel, mint én. Baloldal elöl: masszív 3 perc a 3 kilóssal, jobb oldal: csak 2 perc volt, de ekkor már a végelgyengüléstől ájuldoztam
- Ne időzítsük egyszerre (tehát egy napra) a cserét elől és hátul. A bekopási időszak alatt jelentősen kisebb a fékhatás, összerakás utáni közvetlen kilómétereken pedig végképp. Legalább egy hét különbség legyen.
- Soha NE fogjunk hozzá másnaposan, mert egy életre megutáljuk a szerelést és rohadtul hamar annyira túl akarunk rajta lenni, hogy elfelejtünk fotókat is csinálni az egészről, hogy ez is meglegyen itt. Kb. 10x annyira leszünk ganésak, mint kipihenten józanul és jól összetosszuk a hátunkat a csápos emelő kapcsolódobozával, amit csípni fog a hidegveríték. A rozsdaportól garantáltan rókázni fogunk! Én ezeket a gólokat kivétel nélkül mindet jól berúgtam magamnak, BRAVÓ!
Jó szerelgetést, ha valakinek kérdése lenne, írjon bátran!
Üdv.
Tonyo
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.02 kedd, 19:46:32 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2015.06.02 kedd, 16:43:26 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.06.02 kedd, 16:36:57
...
- Soha NE fogjunk hozzá másnaposan, mert egy életre megutáljuk a szerelést és rohadtul hamar annyira túl akarunk rajta lenni, hogy elfelejtünk fotókat is csinálni az egészről, hogy ez is meglegyen itt. Kb. 10x annyira leszünk ganésak, mint kipihenten józanul és jól összetosszuk a hátunkat a csápos emelő kapcsolódobozával, amit csípni fog a hidegveríték. A rozsdaportól garantáltan rókázni fogunk! Én ezeket a gólokat kivétel nélkül mindet jól berúgtam magamnak, BRAVÓ!
...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2015.06.02 kedd, 19:41:00 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.06.02 kedd, 16:36:57
MK4 komplett fékcsere gyárira
Sziasztok!
Az elmúlt 1 hónapban cseréltem első és hátsó komplett szettet (tárcsa + betét) az autón. A hátsó csak szimplán elfogyott, az elsőt egy 190 - 50km/h satufék küldte haza végképp, utána már rázott, mint az állat. Max. 10K km lehetett még bennük. IJ!
Gondolkodtam komolyabb fékrendszer beszerzésén, de irreálisan sokba kerülne és teljesen elégedett vagyok a fékhatással így is.
Ha valaki belevágna maga, egy-két fontos apróság melyre ajánlott odafigyelni. (erősen szubjektív, akinek nem inge, ne vegye magára, vonatkoztasson el, kognitív disszonancia...)
- Ne spóroljunk a jó minőségen, a fék az életed, lehetőleg gyári alkatrészt vásároljunk és most azt hagyjuk, hogy jurid vagy textar lesz a dobozban, "ha azt megveszem ugyanott vagyunk". GYÁRI DOBOZOS: Hátsó szett 47K, első szett 58K ezer forint, nem számottevő a különbség az OEM - ekkel szemben, ezeket nem kell tesztelni, tuti jók lesznek! Ezek NEM motorcraft, hanem FORD dobozos, FoMoCo logóval ellátott, tehát a drágább betétek, melyeket "gyárinak" árulnak. A tárcsák festettek, Ford dobozban. Mellesleg Jurid-ok a betétek elől, és Bosch-ok hátul. Alufelninél esztétikus, nem lesz két hónap múlva tiszta rozsda a tárcsaközéprész, sok gyártó ezzel szemben nem festi... (szerintem rozsdásan nyomi...) Az én gyári első tárcsáimnak a közepén még ott volt a festék, a többi része brutális volt, oceánárok...stb.
- első féknél a munkahengert még akkor nyomjuk vissza amikor fent van a kengyel, ott a nút, egy 8mm fejű csavarhúzóval pompásan hozzá lehet férni. Ha már lent van, több a szívás vele szerintem.
- én következetesen nem töltöttem utána a fékfolyadéknak tavaly óta, -amikor lecseréltettem- ám így is sok "kicsordult" a tartályból, ezt tiszta forró csapvízzel mostam le.
- a tárcsák visszahelyezése előtt alaposan tisztítsuk meg (rozsdátlanítás) a felfekvő felületeket, nekem speciel tiszta rozsda volt. Drótkefe + smirglivászon a barátom, kb. 5-10perc / tengely, a tárcsáknak "billegés" nélkül kell feküdniük helyén. Ha kicsit is billeg, mikor fölteszed, jó eséllyel előbb- utóbb ütni fog, rázza a kormányt fékezésnél! 3 ponton fexik föl. 1. vízszintesen-középen a nagy furaton 2. kerékagy-függőlegesen belső gyűrű (sík lapolás) 3. kerékagy-függőlegesen külső gyűrű (sík lapolás). Ezek a lapolások szabad szemmel is jól láthatók az agyon. Én fújtam a tárcsák alá az agyra réz spray-t, hogy a következő tulaj ne szívjon akkorát a leveréssel, mint én. Baloldal elöl: masszív 3 perc a 3 kilóssal, jobb oldal: csak 2 perc volt, de ekkor már a végelgyengüléstől ájuldoztam
- Ne időzítsük egyszerre (tehát egy napra) a cserét elől és hátul. A bekopási időszak alatt jelentősen kisebb a fékhatás, összerakás utáni közvetlen kilómétereken pedig végképp. Legalább egy hét különbség legyen.
- Soha NE fogjunk hozzá másnaposan, mert egy életre megutáljuk a szerelést és rohadtul hamar annyira túl akarunk rajta lenni, hogy elfelejtünk fotókat is csinálni az egészről, hogy ez is meglegyen itt. Kb. 10x annyira leszünk ganésak, mint kipihenten józanul és jól összetosszuk a hátunkat a csápos emelő kapcsolódobozával, amit csípni fog a hidegveríték. A rozsdaportól garantáltan rókázni fogunk! Én ezeket a gólokat kivétel nélkül mindet jól berúgtam magamnak, BRAVÓ!
Jó szerelgetést, ha valakinek kérdése lenne, írjon bátran!
Üdv.
Tonyo
Akkor ez a fék csere egy veszélyes mutatvány, mert hasonlóba én is belefutottam, csak éppen nem én cseréltem, hanem szakemberek szervizben. Nehéz volt időre odaérni, meg várni is, de sztem látták rajtam h nem vagyok formában, ezért hamar rákerültem és gyorsan meg is voltak vele. De nekem egy örökké valóság volt és végig szét voltam csúszva!
De meg lett!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 09:38:50 »
ABS vezérlőmodullal volt már valakinek gondja?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 10:26:58 »
Idézetet írta: BT - 2015.07.02 csütörtök, 09:38:50
ABS vezérlőmodullal volt már valakinek gondja?
Tomi.
Te.A fater átbaxott téged azzal a verdával.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 10:30:14 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.02 csütörtök, 10:26:58
Tomi.
Te.A fater átbaxott téged azzal a verdával.....
Ez most a mondeóval van. u3000-es hibakód, és az esp, abs visszajelző felgyullad, illetve a kéziféket visszajelző piros jel (!) is folyamatosan világít.
Érdekes, mert ha áll mondjuk fél órát az autó, akkor indítást követően nem azonnal, hanem mondjuk 500 méter múlva jönnek a hibajelzések...
Timi megdiagnosztizálta, abs vezérlő belső hiba lehet...
Hibakód nem törölhető, sw frissítés sem segítette rajta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 10:39:13 »
Idézetet írta: BT - 2015.07.02 csütörtök, 10:30:14
Ez most a mondeóval van. u3000-es hibakód, és az esp, abs visszajelző felgyullad, illetve a kéziféket visszajelző piros jel (!) is folyamatosan világít.
Érdekes, mert ha áll mondjuk fél órát az autó, akkor indítást követően nem azonnal, hanem mondjuk 500 méter múlva jönnek a hibajelzések...
Timi megdiagnosztizálta, abs vezérlő belső hiba lehet...
Hibakód nem törölhető, sw frissítés sem segítette rajta...
egy húszasé' veszel egy bontott vezérlőt,azt bódogság.
amúgy meg én kommunikációs vagy sw hibát találok erre a hibakódra.az U3000 után nem volt még 2 szám?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 10:58:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.02 csütörtök, 10:39:13
egy húszasé' veszel egy bontott vezérlőt,azt bódogság.
amúgy meg én kommunikációs vagy sw hibát találok erre a hibakódra.az U3000 után nem volt még 2 szám?
Hol lakozik ez a vezérlő az autóban? Érdemes a csatlakozót ott átnézni? Hol találok bontottat?
Nem volt szám...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 12:14:35 »
Idézetet írta: BT - 2015.07.02 csütörtök, 10:58:33
Hol lakozik ez a vezérlő az autóban? Érdemes a csatlakozót ott átnézni? Hol találok bontottat?
Nem volt szám...
nekem a tűzfalon van a vákumdob alatt.szerintem nálad is ott van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2015.07.19 vasárnap, 14:31:47 »
Ma delelott en is kicsereltem a hatso beteteket. Tudom hogy a kuszo nyereg sajatossaga hogy nem egyenletesen kopnak a betetek, de a bal es a jobb kereknel is elteroen kopott. Meg volt rajta hus, de nemsokara megyunk nyaralni, es a csere mellett dontottem. Elsonek megemlekeznek az okos tervezo draga anyukajarol, aki ugy tervezte meg hogy az egyik csavar miatt szet kelljen akasztani a kezefikbowdent. Amugy az oldalon talalhato leiras alapjan hazi korulmenyek kozott, siman csak krokodillal megemelve fel ora oldalankent, ugy hogy a kislanyom is "segitett" meg a szomszeddal dumaltunk kozben. Ja es a legfobb hatraltato tenyezo hogy buta programozo vagyok.
Szoval ha elkopott, nosza rajta, csereljuk ki magunk.
A legfobb ereny hogy megint szelvedonkiesoset lehet fekezni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2015.07.20 hétfő, 09:38:06 »
Idézetet írta: titta - 2015.07.19 vasárnap, 14:31:47
Ma delelott en is kicsereltem a hatso beteteket. Tudom hogy a kuszo nyereg sajatossaga hogy nem egyenletesen kopnak a betetek, de a bal es a jobb kereknel is elteroen kopott. Meg volt rajta hus, de nemsokara megyunk nyaralni, es a csere mellett dontottem. Elsonek megemlekeznek az okos tervezo draga anyukajarol, aki ugy tervezte meg hogy az egyik csavar miatt szet kelljen akasztani a kezefikbowdent. Amugy az oldalon talalhato leiras alapjan hazi korulmenyek kozott, siman csak krokodillal megemelve fel ora oldalankent, ugy hogy a kislanyom is "segitett" meg a szomszeddal dumaltunk kozben. Ja es a legfobb hatraltato tenyezo hogy buta programozo vagyok.
Szoval ha elkopott, nosza rajta, csereljuk ki magunk.
A legfobb ereny hogy megint szelvedonkiesoset lehet fekezni.
Do not worry, nekem is kopottabb volt a jh mint a másik...
Economy betétet vetted?
T.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2015.07.20 hétfő, 09:43:11 »
NA. március óta igazából bajom nincs a mondeoval. Német tulaj a tárcsa vételt megspórolta.Ellenben új ford betétek vannak mindenhol.
Hátsó tárcsát 3 hete rakták fel. Textar,és ford betét. Minimum alatti kopással már csereérett.
Erre tegnap elött egy jelentős fékezésnél asszem vége az elejének is.
Vállas tárcsa,széle lila
Szóval elöl is cserés. semmi fékhatásom nincs szinte.
ha nem gyáriban gondolkodok, akkor a textrat tárcsa+betét kombó az megfelel azért ugye?
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2015.07.20 hétfő, 10:32:36 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.07.20 hétfő, 09:38:06
Do not worry, nekem is kopottabb volt a jh mint a másik...
Economy betétet vetted?
T.
Most hirtelen Motorcraftot tudtam szerezni jóárasítva, ráadásul az illető volt annyira jófej, hogy el is hozta nekem. Ezúttal is köszi neki.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2015.07.20 hétfő, 16:38:43 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.07.20 hétfő, 09:43:11
NA. március óta igazából bajom nincs a mondeoval. Német tulaj a tárcsa vételt megspórolta.Ellenben új ford betétek vannak mindenhol.
Hátsó tárcsát 3 hete rakták fel. Textar,és ford betét. Minimum alatti kopással már csereérett.
Erre tegnap elött egy jelentős fékezésnél asszem vége az elejének is.
Vállas tárcsa,széle lila
Szóval elöl is cserés. semmi fékhatásom nincs szinte.
ha nem gyáriban gondolkodok, akkor a textrat tárcsa+betét kombó az megfelel azért ugye?
Textarnak jónak kell lennie!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Andras010
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2015.08.07 péntek, 01:03:23 »
Sziasztok!
Lenne egy kerdesem. Egy borzaszto idegesito problemam van. MK4-es Mondeorol van szo 2010-es 2.0 TDCI, bar szerintem nem igazan szamit. A fekbetetek az elso kerekeken zorognek. Mar szetszedtem oket, ragasztottam ontapados zajcsokkento matricat a betetek hatuljara, amit kulfoldi forumokon ajanlottak, de 1 napig volt zajmentes. Motorcraft gyartmanyuak es meg sok van rajtuk. Kerlek segitsetek, mert mar szetb@sz az ideg! Kell barmilyen femlap a betet es a nyereg talalkozasi pontjahoz? a hatsonal tudom h kell, de azt hiszem az elsoknel nincs semmi gyarilag sem, de javitsatok ki, ha tevedek! Elore is koszonom a segitseget.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2015.08.07 péntek, 09:39:12 »
Idézetet írta: Andras010 - 2015.08.07 péntek, 01:03:23
Sziasztok!
Lenne egy kerdesem. Egy borzaszto idegesito problemam van. MK4-es Mondeorol van szo 2010-es 2.0 TDCI, bar szerintem nem igazan szamit. A fekbetetek az elso kerekeken zorognek. Mar szetszedtem oket, ragasztottam ontapados zajcsokkento matricat a betetek hatuljara, amit kulfoldi forumokon ajanlottak, de 1 napig volt zajmentes. Motorcraft gyartmanyuak es meg sok van rajtuk. Kerlek segitsetek, mert mar szetb@sz az ideg! Kell barmilyen femlap a betet es a nyereg talalkozasi pontjahoz? a hatsonal tudom h kell, de azt hiszem az elsoknel nincs semmi gyarilag sem, de javitsatok ki, ha tevedek! Elore is koszonom a segitseget.
Ha itt megnézed a képeket, akkor látszik hogy van rajta valami:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050001-elso-fekbetet/28-elso-fekbetet-ford-mondeo-2007-s-max/galaxy-2006-
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Andras010
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2015.08.07 péntek, 09:46:26 »
Idézetet írta: titta - 2015.08.07 péntek, 09:39:12
Ha itt megnézed a képeket, akkor látszik hogy van rajta valami:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050001-elso-fekbetet/28-elso-fekbetet-ford-mondeo-2007-s-max/galaxy-2006-
Koszi, de en a betetek vegeire gondolok. Az enyemek is pont igy neznek ki. Olyanra gondolok, mint ami a hatso kerekeknel van, amit a betet ket kis vegere kell rarakni es azon rogzul a betet a nyeregben.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2015.08.07 péntek, 09:55:50 »
Idézetet írta: Andras010 - 2015.08.07 péntek, 09:46:26
Koszi, de en a betetek vegeire gondolok. Az enyemek is pont igy neznek ki. Olyanra gondolok, mint ami a hatso kerekeknel van, amit a betet ket kis vegere kell rarakni es azon rogzul a betet a nyeregben.
Nincs ott semmi kiegészítő. Ha cserénél szépen meg lett tisztítva a felfekvő felület, akkor nem szabad zörögnie. Fémtisztára kell drótkefézni, annyi elég neki...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.07 péntek, 10:13:01 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 21:56:08 »
Elsö (TRW)-hàtsó (Remsa) komplett fèkcsere kèsz...
Persze nem ment zökkenömentesen, mert elsö tàrcsànak 15mm töcsavar furatosat kaptam, amit persze csak felszerelèskor vettem èszre
...csere 13mm-esre.
Szèpen rèzpasztàval bekenve ahol kell...màr csak össze kell kopni a rendszernek
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2015.10.27 kedd, 10:28:31 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.10.26 hétfő, 21:56:08
Elsö (TRW)-hàtsó (Remsa) komplett fèkcsere kèsz...
Persze nem ment zökkenömentesen, mert elsö tàrcsànak 15mm töcsavar furatosat kaptam, amit persze csak felszerelèskor vettem èszre
...csere 13mm-esre.
Szèpen rèzpasztàval bekenve ahol kell...màr csak össze kell kopni a rendszernek
Igaz csak a Cromaxnál néztem, de pl a tárcsa nem sokkal olcsóbb mint a gyári. Az meg jó. Érdemes variálni? Nekem a hármasnál is a gyári volt a legjobb, talán még a brembo tárcsa és textar betét állt hozzá a legközelebb...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2015.10.27 kedd, 14:03:59 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.27 kedd, 10:28:31
Igaz csak a Cromaxnál néztem, de pl a tárcsa nem sokkal olcsóbb mint a gyári. Az meg jó. Érdemes variálni? Nekem a hármasnál is a gyári volt a legjobb, talán még a brembo tárcsa és textar betét állt hozzá a legközelebb...
Nèztem èn is a Cromaxot,de mivel egy baràtomon keresztül jelentös kedvezmènyeket tudok szerezni egy helyi alkatrèszboltban, így ezzel nem tud versenyezni.
Tudom a gyàri a legjobb, de ez sem èppen a gagyi kategória...kompletten 68E volt, szerelès meg ingyen.
Egyèbkènt elöl Jurid (gyàri?) , hàtul Gelfer volt benne.
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 20:32:14 »
Lassan nekem is esedékes az első fék csere. ATE-t ajánlják, ha sokáig azt akarom, hogy jó legyen.
Vélemény? Ti mit vettetek?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 11:51:17 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.11.22 vasárnap, 20:32:14
Lassan nekem is esedékes az első fék csere. ATE-t ajánlják, ha sokáig azt akarom, hogy jó legyen.
Vélemény? Ti mit vettetek?
Csakis gyárit
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 20:09:01 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.23 hétfő, 11:51:17
Csakis gyárit
Az a Jurid, nem? Legalább is a betétek azok, az van ráírva.
Asszem Jurid nincs az unixnál, mert onnét venném a kedvezmény végett.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 20:21:03 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.11.23 hétfő, 20:09:01
Az a Jurid, nem? Legalább is a betétek azok, az van ráírva.
Asszem Jurid nincs az unixnál, mert onnét venném a kedvezmény végett.
A gyári FoMoCo dobozban (nem Motorcraft) a betét elöl Jurid, (de ez a Jurid egy sokkal jobb Jurid, mint az OEM Jurid, Tibi tudja...) a gyári tárcsa FoMoCo logóval ellátott... mást nem láttam rajta. 58ezer az egész hóbelebanc, én ezen nem spórolnék, az tutti! A fék (is) az életed lehet!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 20:24:26 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.23 hétfő, 20:21:03
A gyári FoMoCo dobozban (nem Motorcraft) a betét elöl Jurid, (de ez a Jurid egy sokkal jobb Jurid, mint az OEM Jurid, Tibi tudja...) a gyári tárcsa FoMoCo logóval ellátott... mást nem láttam rajta. 58ezer az egész hóbelebanc, én ezen nem spórolnék, az tutti! A fék (is) az életed lehet!
Jah értem. 58-ból hol jön ki? Cromaxnál csak a két betét 32ezer.
Megnéztem van Jurid is az unixnál.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 20:29:25 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 20:37:12 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.11.23 hétfő, 20:24:26
Jah értem. 58-ból hol jön ki? Cromaxnál csak a két betét 32ezer.
Megnéztem van Jurid is az unixnál.
Én nem a Cromaxnál vásárolok, de a Cromaxnál lehet állítóllag kedvezményt kérni a kubtagoknak...
Keresd meg a Nagyautót, ők is tudnak jó árat mondani ohne rechnung!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 21:46:09 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.23 hétfő, 20:37:12
Én nem a Cromaxnál vásárolok, de a Cromaxnál lehet állítóllag kedvezményt kérni a kubtagoknak...
Keresd meg a Nagyautót, ők is tudnak jó árat mondani ohne rechnung!
Jó àrai vannak mèg a
www.zsu.hu-nak
is
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2016.02.02 kedd, 13:02:43 »
Sziasztok!
Aszt szeretném kérdezni hogy a Ford Mondeo ( mk4 ) kombi ki irja hogy ha elfogy az első fék, mert volt már olyan autóm hogy kiirta de eszt nem tudom ??
Válaszotokat előre is köszi !
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2016.02.02 kedd, 13:13:32 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.02.02 kedd, 13:02:43
Sziasztok!
Aszt szeretném kérdezni hogy a Ford Mondeo ( mk4 ) kombi ki irja hogy ha elfogy az első fék, mert volt már olyan autóm hogy kiirta de eszt nem tudom ??
Válaszotokat előre is köszi !
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2016.02.06 szombat, 19:08:58 »
mk4 esetén is, mindegyiken egyforma méretű fék van elöl?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 14:56:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.06 szombat, 19:08:58
mk4 esetén is, mindegyiken egyforma méretű fék van elöl?
Igen, mind egyforma méretű. Kopottságtól függően lehetnek eltérések, de ez csak a vastagságot érinti, az átmérőt nem...
Az enyémben egy H1 és egy H7-es van.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 15:10:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.06 szombat, 19:08:58
mk4 esetén is, mindegyiken egyforma méretű fék van elöl?
Még nem láttam olyat, hogy egyik oldalon ilyen, a másik oldalon meg olyan fék lenne... Szerintem nem is szabályos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ