Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 514759 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2015.02.06 péntek, 14:20:14 »

Sziasztok!
Minket is utolért a vég. smile
Két napja világít az ESP hibaikon, mától már a motorszimbólum is.
A feleségem elmondása szerint (Ő használja az autót) a menettulajdonságokban nincs változás.
Van valami tippetek esetleg a megoldásra?
Szia!

Csak az ESP? Az ABS-é nem?
Nem érzitek, hogy gyengébben húzna az autó?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:11:17 »

Szia!

Csak az ESP? Az ABS-é nem?
Nem érzitek, hogy gyengébben húzna az autó?

Az ABS nem.
Az autó megy mint a barom, semmi teljesítmény romlás.
Tegnap én jártam vele, egyszer előjött a hiba kis rángatás után amikor 4.-ben kicsit odaléptem(ESP logo a műszerfal felső sorában + engine malfunction szöveg a mátrixon amit OK gombbal töröltem).
Este a talin törölték a hibaüzeneteket a szoftverből (ezúton is köszönöm).
Ma is hibátlanul működött a gép.
Lehet, hogy kéne autópályázni egyet?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:07:57 »

Az ABS nem.
Az autó megy mint a barom, semmi teljesítmény romlás.
Tegnap én jártam vele, egyszer előjött a hiba kis rángatás után amikor 4.-ben kicsit odaléptem(ESP logo a műszerfal felső sorában + engine malfunction szöveg a mátrixon amit OK gombbal töröltem).
Este a talin törölték a hibaüzeneteket a szoftverből (ezúton is köszönöm).
Ma is hibátlanul működött a gép.
Lehet, hogy kéne autópályázni egyet?
Vagy csak a jeladód szarakodik. És ilyen kerregő hangot sem hallasz, mikor kivillan az ESP?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:18:43 »

Vagy csak a jeladód szarakodik. És ilyen kerregő hangot sem hallasz, mikor kivillan az ESP?

Nem tűnt fel semmi hangjelenség, csak kettőt rángatott mielőtt előjött a hiba.
Hol van ez a jeladó?
Ma is hibátlanul működött.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #354 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:23:07 »

Nem tűnt fel semmi hangjelenség, csak kettőt rángatott mielőtt előjött a hiba.
Hol van ez a jeladó?
Ma is hibátlanul működött.

Melyik jeladó? Van pár....
Előbb azt kéne pontosítani, hogy mi okozza/okozta a lámpa felkapcsolását.
Mit olvastak ki a hibatárolóból? Hibakód?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:23:34 »

Melyik jeladó? Van pár....
Előbb azt kéne pontosítani, hogy mi okozza/okozta a lámpa felkapcsolását.
Mit olvastak ki a hibatárolóból? Hibakód?
Az ESP/ABS jeladóra gondoltam, azok a jobb és bal első keréknél vannak ugye? Ha jól tudom mind kettőt egy jeladó vezérli, de javíts ki ha tévedek (mert benne van a pakliban  eplus2 ).
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:29:31 »

Az ESP/ABS jeladóra gondoltam, azok a jobb és bal első keréknél vannak ugye? Ha jól tudom mind kettőt egy jeladó vezérli, de javíts ki ha tévedek (mert benne van a pakliban  eplus2 ).


A bal és jobb hátsó kerekeknél is vannak jeladók.  Meg az ESP-nek van még külön is pár jeladója.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #357 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:32:00 »

Az ESP/ABS jeladóra gondoltam, azok a jobb és bal első keréknél vannak ugye? Ha jól tudom mind kettőt egy jeladó vezérli, de javíts ki ha tévedek (mert benne van a pakliban  eplus2 ).

Keréksebesség jeladó van minden keréknél. Köznyelven ez az ABS jeladó. Ezt használja az ESP is, nyilván. Nem vezérlik őket, ők maguk a jeladók.
ESP-hez tartozik még egy perdület érzékelő és a kormány elfordulás szög szenzor.

Ha csak ESP hibaüzenet jön fel, akkor a keréksebesség jeladókkal elvileg nincs gond. Csak az ESP-hez tartozó többi egységnél, ezért lesz működésképtelen az ESP.
ABS ilyenkor működik.
Ha ABS/ESP lámpa is világít, akkor mindkét rendszer működésképtelen. Sok a hibalehetőség.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 20:35:46 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #358 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:34:28 »

Keréksebesség jeladó van minden keréknél. Köznyelven ez az ABS jeladó. Ezt használja az ESP is, nyilván. Nem vezérelnek semmit, ők maguk a jeladók.
ESP-hez tartozik még egy perdület érzékelő és a kormány elfordulás szög szenzor.

Ha csak ESP hibaüzenet jön fel, akkor a keréksebesség jeladókkal elvileg nincs gond. Csak az ESP-hez tartozó többi egységnél, ezért lesz működésképtelen az ESP.
ABS ilyenkor működik.
Ha ABS/ESP lámpa is világít, akkor mindkét rendszer működésképtelen. Sok a hibalehetőség.
így van.és rendszerint a kormány szögelfordulás érzékelőt kell újrakalibrálni.legalábbis eddig kb 5 ből 5 nél ez volt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:39:50 »

Keréksebesség jeladó van minden keréknél. Köznyelven ez az ABS jeladó. Ezt használja az ESP is, nyilván. Nem vezérlik őket, ők maguk a jeladók.
ESP-hez tartozik még egy perdület érzékelő és a kormány elfordulás szög szenzor.

Ha csak ESP hibaüzenet jön fel, akkor a keréksebesség jeladókkal elvileg nincs gond. Csak az ESP-hez tartozó többi egységnél, ezért lesz működésképtelen az ESP.
ABS ilyenkor működik.
Ha ABS/ESP lámpa is világít, akkor mindkét rendszer működésképtelen. Sok a hibalehetőség.
Nyilván köszönöm a pontosítást!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:26:23 »

Sziasztok!

Ma voltam kötelező szervizen (olaj, szűrők). Hibátlanul vittem be az autót, vissza már ABS+ESP világító ikonokkal kaptam.  zavart1
Rádugták a comp.-ot, bal első keréknél valami szakadást nyökögtek. Törölték, próbakör, fél perc újra világít a két ikon. Szervizbe vissza, bal első kerék le, WD40-nel befújás az ABS jeladónál, kerék vissza, próbakör és újra jelentkezik a hiba... Szervizbe vissza, akik meg is rendelték az új ABS jeladót, mert biztos az a hiba. Újra törlés, azóta nem jöttek elő a sárgán világító ikonok.
Történhetett spontán gyógyulás?  vigyor3
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:33:27 »

Sziasztok!

Ma voltam kötelező szervizen (olaj, szűrők). Hibátlanul vittem be az autót, vissza már ABS+ESP világító ikonokkal kaptam.  zavart1
Rádugták a comp.-ot, bal első keréknél valami szakadást nyökögtek. Törölték, próbakör, fél perc újra világít a két ikon. Szervizbe vissza, bal első kerék le, WD40-nel befújás az ABS jeladónál, kerék vissza, próbakör és újra jelentkezik a hiba... Szervizbe vissza, akik meg is rendelték az új ABS jeladót, mert biztos az a hiba. Újra törlés, azóta nem jöttek elő a sárgán világító ikonok.
Történhetett spontán gyógyulás?  vigyor3
Embernél igen, gépnél nem. Szvsz: vmi kontakthibád volt és ez orvoslódott.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:46:02 »

Sziasztok!

Ma voltam kötelező szervizen (olaj, szűrők). Hibátlanul vittem be az autót, vissza már ABS+ESP világító ikonokkal kaptam.  zavart1
Rádugták a comp.-ot, bal első keréknél valami szakadást nyökögtek. Törölték, próbakör, fél perc újra világít a két ikon. Szervizbe vissza, bal első kerék le, WD40-nel befújás az ABS jeladónál, kerék vissza, próbakör és újra jelentkezik a hiba... Szervizbe vissza, akik meg is rendelték az új ABS jeladót, mert biztos az a hiba. Újra törlés, azóta nem jöttek elő a sárgán világító ikonok.
Történhetett spontán gyógyulás?  vigyor3
Szia!

Ha gond van, akkor azt ennyivel nem úszod meg. Van hogy pár napig nem jön elő, nekem is volt ilyen. Használd, aztán majd kiderül, de ha besz.rt a jeladó, akkor az még úgy is előjön! Sajnos!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2015.05.22 péntek, 20:35:34 »

Sziasztok!

Egy kis dilemmám van. Hátsó tárcsákat kellene cserélnem műszakira. Én személy szerint ferodo, brembo, vagy febi tárcsát, hozzávaló betétet raknák fel, illetve az itt olvasottak alapján ferodo + textar betét kombinációt. A szerelő akihez vinni szoktam, unixból rendel magasabb áron mint, ahogyan én szereznék be, de az én forrásom esetén nem vállal garanciát, ami részben érthető. A dilemma az, hogy ő az unixos optimalt akarja rárakni, mert szerinte a textar annyit nem ér mint amennyivel drágább, a ferodo meg *** olasz. Hozzáteszem a ferodo betét még kedvezménnyel is 15000 az unixnál, lángnál 6500 Ft a szett. Az optimált szerezné be annyiért (kb 25%-ot ad) mint amennyiért én (50% lángnál bármilyen fékre) ferodot vennék. Hallottatok már erről a német unixos márkáról?
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #364 Dátum: 2015.05.22 péntek, 21:41:37 »

Sziasztok!

Egy kis dilemmám van. Hátsó tárcsákat kellene cserélnem műszakira. Én személy szerint ferodo, brembo, vagy febi tárcsát, hozzávaló betétet raknák fel, illetve az itt olvasottak alapján ferodo + textar betét kombinációt. A szerelő akihez vinni szoktam, unixból rendel magasabb áron mint, ahogyan én szereznék be, de az én forrásom esetén nem vállal garanciát, ami részben érthető. A dilemma az, hogy ő az unixos optimalt akarja rárakni, mert szerinte a textar annyit nem ér mint amennyivel drágább, a ferodo meg *** olasz. Hozzáteszem a ferodo betét még kedvezménnyel is 15000 az unixnál, lángnál 6500 Ft a szett. Az optimált szerezné be annyiért (kb 25%-ot ad) mint amennyiért én (50% lángnál bármilyen fékre) ferodot vennék. Hallottatok már erről a német unixos márkáról?

Nem hallottam rola, de szerintem vedd meg amit Te szeretnel es keress masik szerelot. Nem azert akarja azt felrakni mert annyira jo, hanem akkor az alkatreszen is keres. A szerelo van erted es nem te oerte. Szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2015.05.23 szombat, 05:57:28 »

Sziasztok!

Egy kis dilemmám van. Hátsó tárcsákat kellene cserélnem műszakira. Én személy szerint ferodo, brembo, vagy febi tárcsát, hozzávaló betétet raknák fel, illetve az itt olvasottak alapján ferodo + textar betét kombinációt. A szerelő akihez vinni szoktam, unixból rendel magasabb áron mint, ahogyan én szereznék be, de az én forrásom esetén nem vállal garanciát, ami részben érthető. A dilemma az, hogy ő az unixos optimalt akarja rárakni, mert szerinte a textar annyit nem ér mint amennyivel drágább, a ferodo meg *** olasz. Hozzáteszem a ferodo betét még kedvezménnyel is 15000 az unixnál, lángnál 6500 Ft a szett. Az optimált szerezné be annyiért (kb 25%-ot ad) mint amennyiért én (50% lángnál bármilyen fékre) ferodot vennék. Hallottatok már erről a német unixos márkáról?

Mindenki a saját dolgára vállal garanciát. A kereskedő a termékre, a szolgáltató meg a munkájára ! Az alkatrész bárhol veszed, a kereskedő vállalja a garanciát, az autószerelő meg csak foglalkozzon a saját munkájával, s arra természetesen neki is kötelessége vállalni a garanciát. Ennyi...

Keress másik szerelőt ! Ha az alkatrészt olcsóbban veszed (mint amiket linkeltem is, kb 180-ból megvan), akkor ne sajnáld a munkadíjra a 30-50ezer Ft-ot, s akkor korrekt lesz.



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2015.05.23 szombat, 10:16:31 »

A lényeg, hogy egy garanciális eset kapcsán a szerelésről legyen számla. Ha nincsen, akkor lehet gond. Egyből a számlát és a szerelő nyilatkozatát kérik garanciális ügyintézés kezdetén. Ami érthető és jogos is.

A Ferrodo-ról annyit, hogy nem kell tőle hasra esni. Ha megnézed, ott is van minőségbeli osztályozás. Egy és ugyanazt a betétet megkapod SL (ServiceLine vagy Starline ki hogy hívja) minőségben, ami nem túl jó, indulásképpen, aztán indulnak az árak felfelé és a minőségbeli osztályok. BMW-nél pld. nem szabad tárcsából csak gyárit venni (rohadt drága is), mert felhevülnek s elvetemednek, legyen akár gyári minőségű Jurid vagy egyéb. Fordnál szerintem nincsenek olyan elszállt árak, így én megvenném a Motocraftot Cromax vagy NagyAutós kedvezménnyel. A szerelő a beszerelésre vállal jótállást il. szavatosságot, nem a betétre, tárcsára.

Mindenki a saját dolgára vállal garanciát. A kereskedő a termékre, a szolgáltató meg a munkájára ! Az alkatrész bárhol veszed, a kereskedő vállalja a garanciát, az autószerelő meg csak foglalkozzon a saját munkájával, s arra természetesen neki is kötelessége vállalni a garanciát. Ennyi...

Keress másik szerelőt ! Ha az alkatrészt olcsóbban veszed (mint amiket linkeltem is, kb 180-ból megvan), akkor ne sajnáld a munkadíjra a 30-50ezer Ft-ot, s akkor korrekt lesz.




Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2015.06.02 kedd, 16:36:57 »

MK4 komplett fékcsere

Sziasztok!

Az elmúlt 1 hónapban cseréltem első és hátsó komplett szettet (tárcsa + betét) az autón. A hátsó csak szimplán elfogyott, az elsőt egy 190 - 50km/h satufék küldte haza végképp, utána már rázott, mint az állat. Max. 10K km lehetett még bennük. IJ!  vigyor3 Gondolkodtam komolyabb fékrendszer beszerzésén, de irreálisan sokba kerülne és teljesen elégedett vagyok a fékhatással így is.

Ha valaki belevágna maga, egy-két fontos apróság melyre ajánlott odafigyelni. (erősen szubjektív, akinek nem inge, ne vegye magára, vonatkoztasson el, kognitív disszonancia...)

- Ne spóroljunk a jó minőségen, a fék az életed, lehetőleg gyári alkatrészt vásároljunk és most azt hagyjuk, hogy jurid vagy textar lesz a dobozban, "ha azt megveszem ugyanott vagyunk". GYÁRI DOBOZOS: Hátsó szett 47K, első szett 58K ezer forint, nem számottevő a különbség az OEM - ekkel szemben, ezeket nem kell tesztelni, tuti jók lesznek! Ezek NEM motorcraft, hanem FORD dobozos, FoMoCo logóval ellátott, tehát a drágább betétek, melyeket "gyárinak" árulnak. A tárcsák festettek, Ford dobozban. Mellesleg Jurid-ok a betétek elől, és Bosch-ok hátul. Alufelninél esztétikus, nem lesz két hónap múlva tiszta rozsda a tárcsaközéprész, sok gyártó ezzel szemben nem festi... (szerintem rozsdásan nyomi...) Az én gyári első tárcsáimnak a közepén még ott volt a festék, a többi része brutális volt, oceánárok...stb.

- első féknél a munkahengert még akkor nyomjuk vissza amikor fent van a kengyel, ott a nút, egy 8mm fejű csavarhúzóval pompásan hozzá lehet férni. Ha már lent van, több a szívás vele szerintem.

- én következetesen nem töltöttem utána a fékfolyadéknak tavaly óta, -amikor lecseréltettem- ám így is sok "kicsordult" a tartályból, ezt tiszta forró csapvízzel mostam le.

- a tárcsák visszahelyezése előtt alaposan tisztítsuk meg (rozsdátlanítás) a felfekvő felületeket, nekem speciel tiszta rozsda volt. Drótkefe + smirglivászon a barátom, kb. 5-10perc / tengely, a tárcsáknak "billegés" nélkül kell feküdniük helyükön. Ha kicsit is billeg, mikor fölteszed, jó eséllyel előbb- utóbb ütni fog, rázza a kormányt fékezésnél! 3 ponton fexik föl. 1. vízszintesen-középen a nagy furaton 2. kerékagy-függőlegesen belső gyűrű (sík lapolás) 3. kerékagy-függőlegesen külső gyűrű (sík lapolás). Ezek a lapolások szabad szemmel is jól láthatók az agyon. Én fújtam a tárcsák alá az agyra réz spray-t, hogy a következő tulaj ne szívjon akkorát a leveréssel, mint én. Baloldal elöl: masszív 3 perc a 3 kilóssal, jobb oldal: csak 2 perc volt, de ekkor már a végelgyengüléstől ájuldoztam

- Ne időzítsük egyszerre (tehát egy napra) a cserét elől és hátul. A bekopási időszak alatt jelentősen kisebb a fékhatás, összerakás utáni  közvetlen kilómétereken pedig végképp. Legalább egy hét különbség legyen.

- Soha NE fogjunk hozzá másnaposan, mert egy életre megutáljuk a szerelést és rohadtul hamar annyira túl akarunk rajta lenni, hogy elfelejtünk fotókat is csinálni az egészről, hogy ez is meglegyen itt. Kb. 10x annyira leszünk ganésak, mint kipihenten józanul és jól összetosszuk a hátunkat a csápos emelő kapcsolódobozával, amit csípni fog a hidegveríték. A rozsdaportól garantáltan rókázni fogunk! Én ezeket a gólokat kivétel nélkül mindet jól berúgtam magamnak, BRAVÓ!  szomoru1

Jó szerelgetést, ha valakinek kérdése lenne, írjon bátran!

Üdv.

Tonyo

 wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.02 kedd, 19:46:32 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2015.06.02 kedd, 16:43:26 »

...
- Soha NE fogjunk hozzá másnaposan, mert egy életre megutáljuk a szerelést és rohadtul hamar annyira túl akarunk rajta lenni, hogy elfelejtünk fotókat is csinálni az egészről, hogy ez is meglegyen itt. Kb. 10x annyira leszünk ganésak, mint kipihenten józanul és jól összetosszuk a hátunkat a csápos emelő kapcsolódobozával, amit csípni fog a hidegveríték. A rozsdaportól garantáltan rókázni fogunk! Én ezeket a gólokat kivétel nélkül mindet jól berúgtam magamnak, BRAVÓ!  szomoru1
...

 2funny 2funny taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2015.06.02 kedd, 19:41:00 »

MK4 komplett fékcsere gyárira

Sziasztok!

Az elmúlt 1 hónapban cseréltem első és hátsó komplett szettet (tárcsa + betét) az autón. A hátsó csak szimplán elfogyott, az elsőt egy 190 - 50km/h satufék küldte haza végképp, utána már rázott, mint az állat. Max. 10K km lehetett még bennük. IJ!  vigyor3 Gondolkodtam komolyabb fékrendszer beszerzésén, de irreálisan sokba kerülne és teljesen elégedett vagyok a fékhatással így is.

Ha valaki belevágna maga, egy-két fontos apróság melyre ajánlott odafigyelni. (erősen szubjektív, akinek nem inge, ne vegye magára, vonatkoztasson el, kognitív disszonancia...)

- Ne spóroljunk a jó minőségen, a fék az életed, lehetőleg gyári alkatrészt vásároljunk és most azt hagyjuk, hogy jurid vagy textar lesz a dobozban, "ha azt megveszem ugyanott vagyunk". GYÁRI DOBOZOS: Hátsó szett 47K, első szett 58K ezer forint, nem számottevő a különbség az OEM - ekkel szemben, ezeket nem kell tesztelni, tuti jók lesznek! Ezek NEM motorcraft, hanem FORD dobozos, FoMoCo logóval ellátott, tehát a drágább betétek, melyeket "gyárinak" árulnak. A tárcsák festettek, Ford dobozban. Mellesleg Jurid-ok a betétek elől, és Bosch-ok hátul. Alufelninél esztétikus, nem lesz két hónap múlva tiszta rozsda a tárcsaközéprész, sok gyártó ezzel szemben nem festi... (szerintem rozsdásan nyomi...) Az én gyári első tárcsáimnak a közepén még ott volt a festék, a többi része brutális volt, oceánárok...stb.

- első féknél a munkahengert még akkor nyomjuk vissza amikor fent van a kengyel, ott a nút, egy 8mm fejű csavarhúzóval pompásan hozzá lehet férni. Ha már lent van, több a szívás vele szerintem.

- én következetesen nem töltöttem utána a fékfolyadéknak tavaly óta, -amikor lecseréltettem- ám így is sok "kicsordult" a tartályból, ezt tiszta forró csapvízzel mostam le.

- a tárcsák visszahelyezése előtt alaposan tisztítsuk meg (rozsdátlanítás) a felfekvő felületeket, nekem speciel tiszta rozsda volt. Drótkefe + smirglivászon a barátom, kb. 5-10perc / tengely, a tárcsáknak "billegés" nélkül kell feküdniük helyén. Ha kicsit is billeg, mikor fölteszed, jó eséllyel előbb- utóbb ütni fog, rázza a kormányt fékezésnél! 3 ponton fexik föl. 1. vízszintesen-középen a nagy furaton 2. kerékagy-függőlegesen belső gyűrű (sík lapolás) 3. kerékagy-függőlegesen külső gyűrű (sík lapolás). Ezek a lapolások szabad szemmel is jól láthatók az agyon. Én fújtam a tárcsák alá az agyra réz spray-t, hogy a következő tulaj ne szívjon akkorát a leveréssel, mint én. Baloldal elöl: masszív 3 perc a 3 kilóssal, jobb oldal: csak 2 perc volt, de ekkor már a végelgyengüléstől ájuldoztam

- Ne időzítsük egyszerre (tehát egy napra) a cserét elől és hátul. A bekopási időszak alatt jelentősen kisebb a fékhatás, összerakás utáni  közvetlen kilómétereken pedig végképp. Legalább egy hét különbség legyen.

- Soha NE fogjunk hozzá másnaposan, mert egy életre megutáljuk a szerelést és rohadtul hamar annyira túl akarunk rajta lenni, hogy elfelejtünk fotókat is csinálni az egészről, hogy ez is meglegyen itt. Kb. 10x annyira leszünk ganésak, mint kipihenten józanul és jól összetosszuk a hátunkat a csápos emelő kapcsolódobozával, amit csípni fog a hidegveríték. A rozsdaportól garantáltan rókázni fogunk! Én ezeket a gólokat kivétel nélkül mindet jól berúgtam magamnak, BRAVÓ!  szomoru1

Jó szerelgetést, ha valakinek kérdése lenne, írjon bátran!

Üdv.

Tonyo

 wave
Akkor ez a fék csere egy veszélyes mutatvány, mert hasonlóba én is belefutottam, csak éppen nem én cseréltem, hanem szakemberek szervizben. Nehéz volt időre odaérni, meg várni is, de sztem látták rajtam h nem vagyok formában, ezért hamar rákerültem és gyorsan meg is voltak vele. De nekem egy örökké valóság volt és végig szét voltam csúszva!  falbav
De meg lett!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #370 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 09:38:50 »

ABS vezérlőmodullal volt már valakinek gondja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #371 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 10:26:58 »

ABS vezérlőmodullal volt már valakinek gondja?
Tomi.
Te.A fater átbaxott téged azzal a verdával..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #372 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 10:30:14 »

Tomi.
Te.A fater átbaxott téged azzal a verdával..... eplus2

Ez most a mondeóval van. u3000-es hibakód, és az esp, abs visszajelző felgyullad, illetve a kéziféket visszajelző piros jel (!) is folyamatosan világít.

Érdekes, mert ha áll mondjuk fél órát az autó, akkor indítást követően nem azonnal, hanem mondjuk 500 méter múlva jönnek a hibajelzések...

Timi megdiagnosztizálta, abs vezérlő belső hiba lehet...

Hibakód nem törölhető, sw frissítés sem segítette rajta...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #373 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 10:39:13 »

Ez most a mondeóval van. u3000-es hibakód, és az esp, abs visszajelző felgyullad, illetve a kéziféket visszajelző piros jel (!) is folyamatosan világít.

Érdekes, mert ha áll mondjuk fél órát az autó, akkor indítást követően nem azonnal, hanem mondjuk 500 méter múlva jönnek a hibajelzések...

Timi megdiagnosztizálta, abs vezérlő belső hiba lehet...

Hibakód nem törölhető, sw frissítés sem segítette rajta...
egy húszasé' veszel egy bontott vezérlőt,azt bódogság. vigyor3

amúgy meg én kommunikációs vagy sw hibát találok erre a hibakódra.az U3000 után nem volt még 2 szám?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #374 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 10:58:33 »

egy húszasé' veszel egy bontott vezérlőt,azt bódogság. vigyor3

amúgy meg én kommunikációs vagy sw hibát találok erre a hibakódra.az U3000 után nem volt még 2 szám?

Hol lakozik ez a vezérlő az autóban? Érdemes a csatlakozót ott átnézni? Hol találok bontottat?

Nem volt szám...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #375 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 12:14:35 »

Hol lakozik ez a vezérlő az autóban? Érdemes a csatlakozót ott átnézni? Hol találok bontottat?

Nem volt szám...
nekem a tűzfalon van a vákumdob alatt.szerintem nálad is ott van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #376 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 14:31:47 »

Ma delelott en is kicsereltem a hatso beteteket. Tudom hogy a kuszo nyereg sajatossaga hogy nem egyenletesen kopnak a betetek, de a bal es a jobb kereknel is elteroen kopott. Meg volt rajta hus, de nemsokara megyunk nyaralni, es a csere mellett dontottem. Elsonek megemlekeznek az okos tervezo draga anyukajarol, aki ugy tervezte meg hogy az egyik csavar miatt szet kelljen akasztani a kezefikbowdent. Amugy az oldalon talalhato leiras alapjan hazi korulmenyek kozott, siman csak krokodillal megemelve fel ora oldalankent, ugy hogy a kislanyom is "segitett" meg a szomszeddal dumaltunk kozben. Ja es a legfobb hatraltato tenyezo hogy buta programozo vagyok.  nyes
Szoval ha elkopott, nosza rajta, csereljuk ki magunk.  smile
A legfobb ereny hogy megint szelvedonkiesoset lehet fekezni.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 09:38:06 »

Ma delelott en is kicsereltem a hatso beteteket. Tudom hogy a kuszo nyereg sajatossaga hogy nem egyenletesen kopnak a betetek, de a bal es a jobb kereknel is elteroen kopott. Meg volt rajta hus, de nemsokara megyunk nyaralni, es a csere mellett dontottem. Elsonek megemlekeznek az okos tervezo draga anyukajarol, aki ugy tervezte meg hogy az egyik csavar miatt szet kelljen akasztani a kezefikbowdent. Amugy az oldalon talalhato leiras alapjan hazi korulmenyek kozott, siman csak krokodillal megemelve fel ora oldalankent, ugy hogy a kislanyom is "segitett" meg a szomszeddal dumaltunk kozben. Ja es a legfobb hatraltato tenyezo hogy buta programozo vagyok.  nyes
Szoval ha elkopott, nosza rajta, csereljuk ki magunk.  smile
A legfobb ereny hogy megint szelvedonkiesoset lehet fekezni.  smile

Do not worry, nekem is kopottabb volt a jh mint a másik...  nyes

Economy betétet vetted?

T.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #378 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 09:43:11 »

NA. március óta igazából bajom nincs a mondeoval. Német tulaj a tárcsa vételt megspórolta.Ellenben új ford betétek vannak mindenhol.
Hátsó tárcsát 3 hete rakták fel. Textar,és ford betét. Minimum alatti kopással már csereérett.
Erre tegnap elött egy jelentős fékezésnél asszem vége az elejének is.
Vállas tárcsa,széle lila Cheesy Szóval elöl is cserés. semmi fékhatásom nincs szinte.
ha nem gyáriban gondolkodok, akkor a textrat tárcsa+betét kombó az megfelel azért ugye?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #379 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 10:32:36 »

Do not worry, nekem is kopottabb volt a jh mint a másik...  nyes

Economy betétet vetted?

T.

Most hirtelen Motorcraftot tudtam szerezni jóárasítva, ráadásul az illető volt annyira jófej, hogy el is hozta nekem. Ezúttal is köszi neki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 16:38:43 »

NA. március óta igazából bajom nincs a mondeoval. Német tulaj a tárcsa vételt megspórolta.Ellenben új ford betétek vannak mindenhol.
Hátsó tárcsát 3 hete rakták fel. Textar,és ford betét. Minimum alatti kopással már csereérett.
Erre tegnap elött egy jelentős fékezésnél asszem vége az elejének is.
Vállas tárcsa,széle lila Cheesy Szóval elöl is cserés. semmi fékhatásom nincs szinte.
ha nem gyáriban gondolkodok, akkor a textrat tárcsa+betét kombó az megfelel azért ugye?
Textarnak jónak kell lennie!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2015.08.07 péntek, 01:03:23 »

Sziasztok!
Lenne egy kerdesem. Egy borzaszto idegesito problemam van. MK4-es Mondeorol van szo 2010-es 2.0 TDCI, bar szerintem nem igazan szamit. A fekbetetek az elso kerekeken zorognek. Mar szetszedtem oket, ragasztottam ontapados zajcsokkento matricat a betetek hatuljara, amit kulfoldi forumokon ajanlottak, de 1 napig volt zajmentes. Motorcraft gyartmanyuak es meg sok van rajtuk. Kerlek segitsetek, mert mar szetb@sz az ideg! Kell barmilyen femlap a betet es a nyereg talalkozasi pontjahoz? a hatsonal tudom h kell, de azt hiszem az elsoknel nincs semmi gyarilag sem, de javitsatok ki, ha tevedek! Elore is koszonom a segitseget.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #382 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:39:12 »

Sziasztok!
Lenne egy kerdesem. Egy borzaszto idegesito problemam van. MK4-es Mondeorol van szo 2010-es 2.0 TDCI, bar szerintem nem igazan szamit. A fekbetetek az elso kerekeken zorognek. Mar szetszedtem oket, ragasztottam ontapados zajcsokkento matricat a betetek hatuljara, amit kulfoldi forumokon ajanlottak, de 1 napig volt zajmentes. Motorcraft gyartmanyuak es meg sok van rajtuk. Kerlek segitsetek, mert mar szetb@sz az ideg! Kell barmilyen femlap a betet es a nyereg talalkozasi pontjahoz? a hatsonal tudom h kell, de azt hiszem az elsoknel nincs semmi gyarilag sem, de javitsatok ki, ha tevedek! Elore is koszonom a segitseget.

Ha itt megnézed a képeket, akkor látszik hogy van rajta valami:

https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050001-elso-fekbetet/28-elso-fekbetet-ford-mondeo-2007-s-max/galaxy-2006-
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:46:26 »


Koszi, de en a betetek vegeire gondolok. Az enyemek is pont igy neznek ki. Olyanra gondolok, mint ami a hatso kerekeknel van, amit a betet ket kis vegere kell rarakni es azon rogzul a betet a nyeregben.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:55:50 »

Koszi, de en a betetek vegeire gondolok. Az enyemek is pont igy neznek ki. Olyanra gondolok, mint ami a hatso kerekeknel van, amit a betet ket kis vegere kell rarakni es azon rogzul a betet a nyeregben.

Nincs ott semmi kiegészítő. Ha cserénél szépen meg lett tisztítva a felfekvő felület, akkor nem szabad zörögnie. Fémtisztára kell drótkefézni, annyi elég neki...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.07 péntek, 10:13:01 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:56:08 »

Elsö (TRW)-hàtsó (Remsa) komplett fèkcsere kèsz...

Persze nem ment zökkenömentesen, mert elsö tàrcsànak 15mm töcsavar furatosat kaptam, amit persze csak felszerelèskor vettem èszre wow1...csere 13mm-esre.
Szèpen rèzpasztàval bekenve ahol kell...màr csak össze kell kopni a rendszernek taps


Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #386 Dátum: 2015.10.27 kedd, 10:28:31 »

Elsö (TRW)-hàtsó (Remsa) komplett fèkcsere kèsz...

Persze nem ment zökkenömentesen, mert elsö tàrcsànak 15mm töcsavar furatosat kaptam, amit persze csak felszerelèskor vettem èszre wow1...csere 13mm-esre.
Szèpen rèzpasztàval bekenve ahol kell...màr csak össze kell kopni a rendszernek taps


Igaz csak a Cromaxnál néztem, de pl a tárcsa nem sokkal olcsóbb mint a gyári. Az meg jó. Érdemes variálni? Nekem a hármasnál is a gyári volt a legjobb, talán még a brembo tárcsa és textar betét állt hozzá a legközelebb...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2015.10.27 kedd, 14:03:59 »

Igaz csak a Cromaxnál néztem, de pl a tárcsa nem sokkal olcsóbb mint a gyári. Az meg jó. Érdemes variálni? Nekem a hármasnál is a gyári volt a legjobb, talán még a brembo tárcsa és textar betét állt hozzá a legközelebb...

Nèztem èn is a Cromaxot,de mivel egy baràtomon keresztül jelentös kedvezmènyeket tudok szerezni egy helyi alkatrèszboltban, így ezzel nem tud versenyezni.
Tudom a gyàri a legjobb, de ez sem èppen a gagyi kategória...kompletten 68E volt, szerelès meg ingyen.

Egyèbkènt elöl Jurid (gyàri?) , hàtul Gelfer volt benne.
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 20:32:14 »

Lassan nekem is esedékes az első fék csere. ATE-t ajánlják, ha sokáig azt akarom, hogy jó legyen.

Vélemény? Ti mit vettetek?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 11:51:17 »

Lassan nekem is esedékes az első fék csere. ATE-t ajánlják, ha sokáig azt akarom, hogy jó legyen.

Vélemény? Ti mit vettetek?

Csakis gyárit  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 20:09:01 »

Csakis gyárit  eljen

Az a Jurid, nem? Legalább is a betétek azok, az van ráírva.

Asszem Jurid nincs az unixnál, mert onnét venném a kedvezmény végett.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 20:21:03 »

Az a Jurid, nem? Legalább is a betétek azok, az van ráírva.

Asszem Jurid nincs az unixnál, mert onnét venném a kedvezmény végett.

A gyári FoMoCo dobozban (nem Motorcraft) a betét elöl Jurid, (de ez a Jurid egy sokkal jobb Jurid, mint az OEM Jurid, Tibi tudja...) a gyári tárcsa FoMoCo logóval ellátott... mást nem láttam rajta. 58ezer az egész hóbelebanc, én ezen nem spórolnék, az tutti! A fék (is) az életed lehet!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 20:24:26 »

A gyári FoMoCo dobozban (nem Motorcraft) a betét elöl Jurid, (de ez a Jurid egy sokkal jobb Jurid, mint az OEM Jurid, Tibi tudja...) a gyári tárcsa FoMoCo logóval ellátott... mást nem láttam rajta. 58ezer az egész hóbelebanc, én ezen nem spórolnék, az tutti! A fék (is) az életed lehet!

Jah értem. 58-ból hol jön ki? Cromaxnál csak a két betét 32ezer. Sad

Megnéztem van Jurid is az unixnál.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 20:29:25 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 20:37:12 »

Jah értem. 58-ból hol jön ki? Cromaxnál csak a két betét 32ezer. Sad

Megnéztem van Jurid is az unixnál.


Én nem a Cromaxnál vásárolok, de a Cromaxnál lehet állítóllag kedvezményt kérni a kubtagoknak...

Keresd meg a Nagyautót, ők is tudnak jó árat mondani ohne rechnung!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 21:46:09 »

Én nem a Cromaxnál vásárolok, de a Cromaxnál lehet állítóllag kedvezményt kérni a kubtagoknak...

Keresd meg a Nagyautót, ők is tudnak jó árat mondani ohne rechnung!  wave

Jó àrai vannak mèg a www.zsu.hu-nak is
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2016.02.02 kedd, 13:02:43 »

Sziasztok!

Aszt szeretném kérdezni hogy a Ford Mondeo ( mk4 ) kombi ki irja hogy ha elfogy az első fék, mert volt már olyan autóm hogy kiirta de eszt nem tudom ??

Válaszotokat előre is köszi !
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #396 Dátum: 2016.02.02 kedd, 13:13:32 »

Sziasztok!

Aszt szeretném kérdezni hogy a Ford Mondeo ( mk4 ) kombi ki irja hogy ha elfogy az első fék, mert volt már olyan autóm hogy kiirta de eszt nem tudom ??

Válaszotokat előre is köszi !
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2016.02.06 szombat, 19:08:58 »

mk4 esetén is, mindegyiken egyforma méretű fék van elöl?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:56:55 »

mk4 esetén is, mindegyiken egyforma méretű fék van elöl?

Igen, mind egyforma méretű. Kopottságtól függően lehetnek eltérések, de ez csak a vastagságot érinti, az átmérőt nem...  eplus2

Az enyémben egy H1 és egy H7-es van.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #399 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:10:25 »

mk4 esetén is, mindegyiken egyforma méretű fék van elöl?
Még nem láttam olyat, hogy egyik oldalon ilyen, a másik oldalon meg olyan fék lenne... Szerintem nem is szabályos.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.