Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:17:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 514719 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 13:41:49 »

Fogalmam sincs melyik. Minden bizonnyal ez a bevonatolt.

Végül Brembo szettet vettem, szállítással 37.900 Huf volt:


A tárcsa bevonatolt, remélem nem fog rozsdásodni:
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 14:01:13 »

Végül Brembo szettet vettem, szállítással 37.900 Huf volt:

Ez egy bölcs döntés volt...  taps  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2017.11.21 kedd, 12:50:55 »

Végül Brembo szettet vettem, szállítással 37.900 Huf volt:
http://www.***/images/hdd1/2017/11/13/46520171113_120052.[/img]

A tárcsa bevonatolt, remélem nem fog rozsdásodni:
http://www.***/images/hdd1/2017/11/13/40920171113_120142.[/img]

Szabad tudni hol vetted?
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.21 kedd, 12:53:09 írta alf® » Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2017.11.21 kedd, 14:27:40 »

Szabad tudni hol vetted?

A "hamisítás" miatt kérdezed?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2017.11.21 kedd, 14:33:00 »

Szabad tudni hol vetted?
autodoc.hu? ott a doboz mellette
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2017.11.22 szerda, 15:48:45 »

Juratec  wow1

Köszi az infót. Hááát, más tárcsát kellene választanom. Van olyan nem gyári első tárcsa, amelyik nem rozsdásodik a képen látható helyen?   
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2017.11.22 szerda, 22:25:42 »

László,

miért nagyon Brembo párti az Úr? Smiley

Ez egy bölcs döntés volt...  taps  integet2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2017.11.22 szerda, 22:46:10 »

László,

miért nagyon Brembo párti az Úr? Smiley

Legutóbb Blekinél bejött. Miután Blaunál betli volt...
Amúgy a gyári betét mk5nél is eléggé porol...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 09:25:29 »

Hétvégén én is kicseréltem a hátsó tárcsát meg a betéteket. Tárcsa élt 109ezer km-et, már vállasodott, nem akartam megtartani. Gyári lett helyette, tárcsa Fomoco-s, betét meg Motorcraft, a Ford logós.
Érdekes, de a jobb oldalon kb 2 mm volt még a betétben, a bal oldalon meg a duplája. A betétek kívül és belül egyenletesen koptak.
Viszont a jó édes anyukáját pusziltatom a harapós lóval annak, aki megtervezte a hátsó féket, ha egy mm-el feljebb helyezi el a kézifék bowden rögzítését, akkor nem kell szétszedni a felső csavar cseréjéhez...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 10:37:36 »

Szabad tudni hol vetted?

Igen, AutoDoc-nál vettem, nagyon jó volt az ára (szumma: 38eFt) és ekkora összegnél már ingyenes a szállítás. Berlinből 1 hét alatt le is szállították. Már fel van szerelve, eddig hibátlan.  
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 11:07:02 »

Mennyit mentél vele csere után? Én úgy emlékszem, már Törleyvel élvezted a napot  finom

Legutóbb Blekinél bejött. Miután Blaunál betli volt...
Amúgy a gyári betét mk5nél is eléggé porol...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 11:09:48 »

Hétvégén én is kicseréltem a hátsó tárcsát meg a betéteket. Tárcsa élt 109ezer km-et, már vállasodott, nem akartam megtartani. Gyári lett helyette, tárcsa Fomoco-s, betét meg Motorcraft, a Ford logós.
Érdekes, de a jobb oldalon kb 2 mm volt még a betétben, a bal oldalon meg a duplája. A betétek kívül és belül egyenletesen koptak.
Viszont a jó édes anyukáját pusziltatom a harapós lóval annak, aki megtervezte a hátsó féket, ha egy mm-el feljebb helyezi el a kézifék bowden rögzítését, akkor nem kell szétszedni a felső csavar cseréjéhez...

En is megemlegettem a tervezo felmenoit, de vegul kiforgattam a csavart s kezifekkotel kiakasztasa nelkul.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2017.12.13 szerda, 11:47:28 »

Azon gondolkozok, miután január közepén megy az autó műszakira és ráz a fék (2006-os S-Max), hogy lecserélem a 4 tárcsát+betéteket. Nincs véletlenül valaki, akinek van kedvezménye valamelyik nagy alkatrész kereskedőhöz? (Unix, Bárdi, Zsu, vagy bárhova...)?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2017.12.13 szerda, 12:07:57 »

Azon gondolkozok, miután január közepén megy az autó műszakira és ráz a fék (2006-os S-Max), hogy lecserélem a 4 tárcsát+betéteket. Nincs véletlenül valaki, akinek van kedvezménye valamelyik nagy alkatrész kereskedőhöz? (Unix, Bárdi, Zsu, vagy bárhova...)?

Bárdiba van Klubbos kedvezmény. Keresd Joe-t.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 11:56:05 »

Azon gondolkozok, miután január közepén megy az autó műszakira és ráz a fék (2006-os S-Max), hogy lecserélem a 4 tárcsát+betéteket. Nincs véletlenül valaki, akinek van kedvezménye valamelyik nagy alkatrész kereskedőhöz? (Unix, Bárdi, Zsu, vagy bárhova...)?
Zsuba megveszed annyiert mint bardiba kedvezmennyel.
Naplózva

Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 09:18:27 »

Zsuba megveszed annyiert mint bardiba kedvezmennyel.

Igen, és az autodoc-nál még jobb árak vannak...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2018.01.20 szombat, 23:23:03 »

Sziasztok
Kicsit OFF téma, de testvérmodell: Galaxy 2007 2.0 TDCI

Szóval, nagy behemót családi autó, és nekem nincs benne ESP gyárilag...
Megfordult a fejemben, hogy utólag lehet e beépíteni? Láttam lehet vásárolni ESP modult, de van egy olyan érzésem, hogy nem csak ennyiből áll az egész?
A tempomat beepitosbol kiindulva, ott csak a kormanykapcsolot kellet beszerelni, illetve aktiválni... vagyis van e arra esély, hogy berakom (ha van gyari helye) az ESP modult és lesz ESPm? Vagy ez túl egyszeru lenne?

Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2018.01.30 kedd, 12:01:53 »

Sziasztok
Kicsit OFF téma, de testvérmodell: Galaxy 2007 2.0 TDCI

Szóval, nagy behemót családi autó, és nekem nincs benne ESP gyárilag...
Megfordult a fejemben, hogy utólag lehet e beépíteni? Láttam lehet vásárolni ESP modult, de van egy olyan érzésem, hogy nem csak ennyiből áll az egész?
A tempomat beepitosbol kiindulva, ott csak a kormanykapcsolot kellet beszerelni, illetve aktiválni... vagyis van e arra esély, hogy berakom (ha van gyari helye) az ESP modult és lesz ESPm? Vagy ez túl egyszeru lenne?


be lehet rakni, kell hozzá pár szenzor, abs tömb, meg kódolás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2018.01.31 szerda, 22:54:57 »

be lehet rakni, kell hozzá pár szenzor, abs tömb, meg kódolás
Köszi. Tudsz ebben nekem segíteni?
Pontosan mi is kellene? ESP modul az egyértelmű, ESP kapcsoló is nyilván....
És mi a többi? Valami orosz fórumon ABS modult is írtak, valami másik fajta...
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 10:29:12 »

Köszi. Tudsz ebben nekem segíteni?
Pontosan mi is kellene? ESP modul az egyértelmű, ESP kapcsoló is nyilván....
És mi a többi? Valami orosz fórumon ABS modult is írtak, valami másik fajta...
van hozzá szerintem mindenem, beépítés sem gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 21:26:59 »

Sziasztok!

A 163 lovas TDCI kombiban, mekkora a fék tárcsák minimális vastagsága? Tudom, hogy használat függő, de átlagosan kinek mennyit mentek el a gyári tárcsák? A márkaszervizben most cseréltek a kocsiban első-hátsó betéteket (90000 km-nél), a tárcsák elég vállasak, de azt mondták, hogy azt még nem kell. Nagyon szomorú lennék, ha a 100000 ezres szervizen közölnék velem, hogy akkor most a tárcsákat is cserélni kell.

Kösz,
Joe_P
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 21:28:10 »

Sziasztok!

A 163 lovas TDCI kombiban, mekkora a fék tárcsák minimális vastagsága? Tudom, hogy használat függő, de átlagosan kinek mennyit mentek el a gyári tárcsák? A márkaszervizben most cseréltek a kocsiban első-hátsó betéteket (90000 km-nél), a tárcsák elég vállasak, de azt mondták, hogy azt még nem kell. Nagyon szomorú lennék, ha a 100000 ezres szervizen közölnék velem, hogy akkor most a tárcsákat is cserélni kell.

Kösz,
Joe_P

Pedig kb az lesz
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 21:50:51 »

Pedig kb az lesz

Köszi, valahogy én is ezt éreztem Sad. Ahhoz elég drága volt most a betét csere, hogy félév múlva megismételjem a tárcsákkal együtt. Mindesetre megpróbálom lemérni a tavaszi kerék cserénél a tárcsák vastagságát, hogy tudjam mire számítsak.
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 21:57:04 »

Sziasztok!

A 163 lovas TDCI kombiban, mekkora a fék tárcsák minimális vastagsága? Tudom, hogy használat függő, de átlagosan kinek mennyit mentek el a gyári tárcsák? A márkaszervizben most cseréltek a kocsiban első-hátsó betéteket (90000 km-nél), a tárcsák elég vállasak, de azt mondták, hogy azt még nem kell. Nagyon szomorú lennék, ha a 100000 ezres szervizen közölnék velem, hogy akkor most a tárcsákat is cserélni kell.

Kösz,
Joe_P

Elől minimum 26, hátul 9mm.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 22:02:04 »

Elől minimum 26, hátul 9mm.
worship Köszi.
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 17:22:22 »

Hello,

Ki, mit javasol előre? Az autót 90%-ban Németországban használom, ahol az autópályán nem mindenhol van sebességkorlátozás. Azaz nem csak 130 körüli sebességről kell fékeznem. Természetesen nemcsak a betétet akarom cserélni, hanem mindent, ami egy fékjavításhoz tartozik, csavarokig bezáróan. Ate Ceramic-ra gondoltam.
Van ebben kopásjelző? A programban nem találom.
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.15 vasárnap, 18:57:41 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 19:43:56 »

Hello,

Ki, mit javasol előre? Az autót 90%-ban Németországban használom, ahol az autópályán nem mindenhol van sebességkorlátozás. Azaz nem csak 130 körüli sebességről kell fékeznem. Természetesen nemcsak a betétet akarom cserélni, hanem mindent, ami egy fékjavításhoz tartozik, csavarokig bezáróan. Ate Ceramic-ra gondoltam.
Van ebben kopásjelző? A programban nem találom.

Gyari fomoco
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 20:35:55 »

Hello,

Ki, mit javasol előre? Az autót 90%-ban Németországban használom, ahol az autópályán nem mindenhol van sebességkorlátozás. Azaz nem csak 130 körüli sebességről kell fékeznem. Természetesen nemcsak a betétet akarom cserélni, hanem mindent, ami egy fékjavításhoz tartozik, csavarokig bezáróan. Ate Ceramic-ra gondoltam.
Van ebben kopásjelző? A programban nem találom.

Ha kiprobalod a Ate Ceramic-t kivancsi leszek a tapasztalatodra.
Naplózva

repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 21:03:17 »

Sziasztok,

Mióta nálam van a kocsi (2 hónapja) a mai esettel együtt már 3x fordult elő, hogy reggeli indításkor kemény a fék és erősen kell tipornom, hogy fogjon, mintha nem járna a motor, majd kb 10-15 másodperc után már üzemszerűen működik. Menet közben sosem tapasztaltam fékproblémát.
Úgy rémlik, mintha olvastam volna itt a fórumon, hogy ez típushiba és valami szelepet kellene cserélni, de most nem találom azt a bejegyzést.

A kocsi 2008-as 2.0 TDCI kombi.

Tudtok segíteni, hogy mi lehet a gond?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 21:50:22 »

Sziasztok,

Mióta nálam van a kocsi (2 hónapja) a mai esettel együtt már 3x fordult elő, hogy reggeli indításkor kemény a fék és erősen kell tipornom, hogy fogjon, mintha nem járna a motor, majd kb 10-15 másodperc után már üzemszerűen működik. Menet közben sosem tapasztaltam fékproblémát.
Úgy rémlik, mintha olvastam volna itt a fórumon, hogy ez típushiba és valami szelepet kellene cserélni, de most nem találom azt a bejegyzést.

A kocsi 2008-as 2.0 TDCI kombi.

Tudtok segíteni, hogy mi lehet a gond?
lehetséges, hogy valahol falsot azív a vákumrendszered. csak ellenőrizni lehet cm-ről cm-re a csöveket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:55:52 »

lehetséges, hogy valahol falsot azív a vákumrendszered. csak ellenőrizni lehet cm-ről cm-re a csöveket.

Szia Alf!

Köszönöm. Azt jól gondolom, hogy ha falsot szívna, vagyis a cső lenne a ludas, akkor folyamatosan csinálná ?
Eddig a 2 hónap alatt 3x jött elő, ebből 2x mínuszokba több nap állás után, most pedig 3 nap állás után.

Megtaláltam a fórumos post-ot. Mint kiderült rosszul emlékeztem, és az angol fórumon olvastam erről a hibajelenségről.
http://www.talkford.com/community/topic/283593-hard-brake-pedal/

Lehet tudni, hogy hol van ez a visszacsapószelep és hogy néz ki?


 
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2018.04.17 kedd, 09:21:47 »

Gyari fomoco

Hát most ez van bent, de a 3. komolyabb fékezésnél vége lett.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2018.04.17 kedd, 09:47:24 »

Hát most ez van bent, de a 3. komolyabb fékezésnél vége lett.

Azta betyárját! 3km hosszú, 20% - os lejtőn fékeztél?  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2018.04.17 kedd, 12:03:34 »

Azta betyárját! 3km hosszú, 20% - os lejtőn fékeztél?  vigyor3 vigyor3

Hidd el, nekem nem volt vicces a szitu.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2018.04.17 kedd, 12:26:56 »

Hidd el, nekem nem volt vicces a szitu.

Nyilvánvalóan nem volt az, ha 3 fékezéstől elment a gyári szett...  wow1 wow1

Akkor semmiképp ne vegyél gyárit!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2018.04.17 kedd, 17:28:55 »

Szia Alf!

Köszönöm. Azt jól gondolom, hogy ha falsot szívna, vagyis a cső lenne a ludas, akkor folyamatosan csinálná ?
Eddig a 2 hónap alatt 3x jött elő, ebből 2x mínuszokba több nap állás után, most pedig 3 nap állás után.

Megtaláltam a fórumos post-ot. Mint kiderült rosszul emlékeztem, és az angol fórumon olvastam erről a hibajelenségről.
http://www.talkford.com/community/topic/283593-hard-brake-pedal/

Lehet tudni, hogy hol van ez a visszacsapószelep és hogy néz ki?


 
On the vacuum pump there is a metal valve which screws into it.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2018.04.17 kedd, 17:31:45 »

Szia Alf!

Köszönöm. Azt jól gondolom, hogy ha falsot szívna, vagyis a cső lenne a ludas, akkor folyamatosan csinálná ?
Eddig a 2 hónap alatt 3x jött elő, ebből 2x mínuszokba több nap állás után, most pedig 3 nap állás után.

Megtaláltam a fórumos post-ot. Mint kiderült rosszul emlékeztem, és az angol fórumon olvastam erről a hibajelenségről.
http://www.talkford.com/community/topic/283593-hard-brake-pedal/

Lehet tudni, hogy hol van ez a visszacsapószelep és hogy néz ki?


 
a vákumrendszer nem ilyen egyszerűen működik-hibásodik.
Egy kis repedést a vákuum simán összeszippant,és lezár(akár ideig óráig).Majd egyszercsak falsot szív,és elszökik a vákuum.Majd megint,és így tovább.
Vicces is tud lenni,szóval nem feltétlenül "luk" van a csövön,hanem egy repedés,és már hol van-hol nincs vákuum.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2018.04.17 kedd, 19:38:30 »

Hát most ez van bent, de a 3. komolyabb fékezésnél vége lett.
Így jár, aki nem olvas vissza! 1000x megírtam: Brembo szett!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2018.04.18 szerda, 08:31:47 »

Brembo - http://mondeo.hu/index.php?topic=1592.msg1127876#msg1127876
Country of origin: PRC ... azért ez engem nagyon zavar.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2018.04.18 szerda, 09:26:26 »

Brembo - http://mondeo.hu/index.php?topic=1592.msg1127876#msg1127876
Country of origin: PRC ... azért ez engem nagyon zavar.
Az hogy valami kínai, nem feltétlenül jelenti azt, hogy az rossz is. Rég volt már az, amikor a made in China szitokszó volt.
Kérdezd csak alf-ot. A csomag zsebit is az aliról rendeli D:
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2018.04.18 szerda, 09:58:11 »

Az hogy valami kínai, nem feltétlenül jelenti azt, hogy az rossz is. Rég volt már az, amikor a made in China szitokszó volt.
Kérdezd csak alf-ot. A csomag zsebit is az aliról rendeli D:
Kicsit off: én az IT szektorban dolgozom, nálunk már 10 éve is az volt a mondás, hogy amit nem Kínában gyártanak, az hamisítvány. Egyszerűen nem éri meg máshol gyártani, nem leszel versenyképes. Persze régebben nagyon ótvar minőségben gyártottak, de a piac nagy úr: fel kellett, hogy szívják magukat, különben hiába olcsó a munkaerő, a silány cuccokat nem veszik meg az emberek. Japán ugyanezt az utat járta be: az 50-es 60-as években a "japán" a gagyi szinonimája volt, a 80-as évekre pedig a legmagasabb minőségé.
Ez ma már (sőt már elég régen) nem csak az elektronikai gyártásra igaz: a gépgyártásban is messze Kína a legnagyobb beszállító mindenhol. Rendszeresen újítok fel kerékpárokat hobbiból: a hétvégén kezembe került egy kb. 20 éves Kínában gyártott, alig használt kis gyerekbicikli. A kónuszok, csapágycsészék minősége olyan gagyi, hogy minimális használattól is már félrekoptak, lehetetlen normálisan összerakni őket (hol kotyog, hol szorul). A 15-ös kontraanya mérete olyan pontatlan, hogy a 15-os kulcs nem megy rá, meg kellett reszelnem az anyát. A 10 éves ugyancsak Kínában gyártott alkatrészekkel viszont már semmilyen gond nincs.
On
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2018.04.18 szerda, 17:42:31 »

Az hogy valami kínai, nem feltétlenül jelenti azt, hogy az rossz is. Rég volt már az, amikor a made in China szitokszó volt.
Kérdezd csak alf-ot. A csomag zsebit is az aliról rendeli D:
így van,és a zsepit is zsiru. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2018.04.18 szerda, 20:17:49 »

így van,és a zsepit is zsiru. eplus2
Tessék tisztelni a  police kollégát! Zsiru!  wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2018.04.18 szerda, 20:57:55 »

Brembo - http://mondeo.hu/index.php?topic=1592.msg1127876#msg1127876
Country of origin: PRC ... azért ez engem nagyon zavar.

Ma láttam két autót is itt a szomszédos utcában, rendszám: PRC-xxx Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 09:05:53 »

így van,és a zsepit is zsiru. eplus2
Szerinted az zsepkendő?  Grin
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 09:34:37 »

Szerinted az zsepkendő?  Grin

Nem is olyan régen farokkendő volt az...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 15:35:31 »

Szerinted az zsepkendő?  Grin
nem is zsebi.az a kis görcs micsoda a micimackóból... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2018.05.09 szerda, 21:16:11 »

a vákumrendszer nem ilyen egyszerűen működik-hibásodik.
Egy kis repedést a vákuum simán összeszippant,és lezár(akár ideig óráig).Majd egyszercsak falsot szív,és elszökik a vákuum.Majd megint,és így tovább.
Vicces is tud lenni,szóval nem feltétlenül "luk" van a csövön,hanem egy repedés,és már hol van-hol nincs vákuum.

Szia Alf,

átnéztem a csöveket, nem találtam hibát, így hát kicseréltem a visszacsapószelepet a vákumpumpában.
Kiderült, hogy még a gyári volt benne, amit még 2009-ben ki kellett volna cseréljenek egy újabb típusra visszahívás keretében, de még a régi több darabban kijövős volt benne...

Amióta kicseréltem nem jelentkezett a fék keményedési probléma hosszabb állás után, cserébe a kisebb fordulaton történő néhai berángatások is megszűntek. Gyakorlatilag 4-esben 1500 alatt berángatás nélkül megy a gép klímával, ami előzőleg elképzelhetetlen volt. Persze nem használom négyesben ilyen alacsony fordulaton, csupán megjegyeztem. Ami plusz hozadéka a vákum rendszer gatyábarázásának a fogyasztás drasztikus visszaesése.

A pierburgok és a visszacsapószelep cseréje előtt a power_fordos 170le-re chippeléssel műszer szerint nem tudott 6,4l alá menni az átlagfogyasztásom, azonban amióta ki lettek cserélve a pierburgok és a visszacsapószelep, szépen beállt óra szerint 5,4l-re, sőt egyszer volt egy 200km-es etapom, amikor stabilan 5,3l-ert mutatott klímával, megpakolva, autópálya 130-cal.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 08:19:44 »

Szia Alf,

átnéztem a csöveket, nem találtam hibát, így hát kicseréltem a visszacsapószelepet a vákumpumpában.
Kiderült, hogy még a gyári volt benne, amit még 2009-ben ki kellett volna cseréljenek egy újabb típusra visszahívás keretében, de még a régi több darabban kijövős volt benne...

Amióta kicseréltem nem jelentkezett a fék keményedési probléma hosszabb állás után, cserébe a kisebb fordulaton történő néhai berángatások is megszűntek. Gyakorlatilag 4-esben 1500 alatt berángatás nélkül megy a gép klímával, ami előzőleg elképzelhetetlen volt. Persze nem használom négyesben ilyen alacsony fordulaton, csupán megjegyeztem. Ami plusz hozadéka a vákum rendszer gatyábarázásának a fogyasztás drasztikus visszaesése.

A pierburgok és a visszacsapószelep cseréje előtt a power_fordos 170le-re chippeléssel műszer szerint nem tudott 6,4l alá menni az átlagfogyasztásom, azonban amióta ki lettek cserélve a pierburgok és a visszacsapószelep, szépen beállt óra szerint 5,4l-re, sőt egyszer volt egy 200km-es etapom, amikor stabilan 5,3l-ert mutatott klímával, megpakolva, autópálya 130-cal.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 16:28:47 »

Így jár, aki nem olvas vissza! 1000x megírtam: Brembo szett!  integet2

A brembo szett mit jelent pontosan, mit tartalmaz? Tárcsa+betétek?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.