Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:08:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 513511 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 17:01:38 »

A brembo szett mit jelent pontosan, mit tartalmaz? Tárcsa+betétek?
Y.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2018.05.18 péntek, 09:54:19 »

Y.
thx.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2018.06.05 kedd, 09:47:06 »

Sziasztok!

Galaxyban mennyi a feltöltési mennyiség a fékolajnak?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:18:16 »

Sziasztok!

Galaxyban mennyi a feltöltési mennyiség a fékolajnak?

Légtelenítés után a max és Min között.
Nincs, nem megadható a mennyiség. Mivel légtelenítéskor távozik fékfolyadék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:26:31 »

Légtelenítés után a max és Min között.
Nincs, nem megadható a mennyiség. Mivel légtelenítéskor távozik fékfolyadék.

És ha cserélni szeretne?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:30:13 »

És ha cserélni szeretne?

Nos, nem írtam le...de!
A csere is a légtelenítési folyamat. Vagyis lásd mit írtam!  wave

Azt is leírtam, hogy nem lehet pontosan meghatározni. 2 liter legyen, de ahogy mondtam.....nem lehet pontos adatot megadni.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.05 kedd, 12:32:37 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2018.06.05 kedd, 13:25:24 »

Nos, nem írtam le...de!
A csere is a légtelenítési folyamat. Vagyis lásd mit írtam!  wave

Azt is leírtam, hogy nem lehet pontosan meghatározni. 2 liter legyen, de ahogy mondtam.....nem lehet pontos adatot megadni.

Igen, tehát féktárcsákat cseréltetek így olajat is szeretnék. A kérdés, akkor hogy hány liter kell? Elég 1db literes vagy kettőt vegyek?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2018.06.05 kedd, 16:41:49 »

Igen, tehát féktárcsákat cseréltetek így olajat is szeretnék. A kérdés, akkor hogy hány liter kell? Elég 1db literes vagy kettőt vegyek?

köszi
Isu

Ja igen, még vmi. Szerelő azt mondta, hogy nem elég csak a légtelenítőnél leereszteni, hanem a ABS-ből is le kellene ereszteni, de azt csak úgy lehet hogy computerrel kinyitni az ABS szelepet. Ez valóban így van?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2018.06.05 kedd, 18:11:55 »

Sziasztok!

Fékezéskor  a kormány erősen szitál..... 1, felniket + gumikat megnézettem...nincs gond...2, féktárcsákat leszedettem, megnézettem...nem ütnek...3, kerékagy indikátor órával megnézve....nincs gond... Mi okozhatja még??? kitámasztó, toronycsapágy, lengéscsillapító, stab.pálca???   

 worship
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2018.06.05 kedd, 18:39:52 »

Sziasztok!

Fékezéskor  a kormány erősen szitál..... 1, felniket + gumikat megnézettem...nincs gond...2, féktárcsákat leszedettem, megnézettem...nem ütnek...3, kerékagy indikátor órával megnézve....nincs gond... Mi okozhatja még??? kitámasztó, toronycsapágy, lengéscsillapító, stab.pálca???   

 worship

Tárcsa. Hátsó is rendben?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2018.06.05 kedd, 18:55:50 »

Tárcsa. Hátsó is rendben?


"sajnos" igen...azokat is leszedettem és rendben vannak...
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2018.06.05 kedd, 20:12:56 »


"sajnos" igen...azokat is leszedettem és rendben vannak...
a tárcsák egyenesfutását is mérjétek meg az agyra felszerelve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2018.06.05 kedd, 20:15:15 »

a tárcsák egyenesfutását is mérjétek meg az agyra felszerelve.

Köszi! megnézzük!!
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2018.06.05 kedd, 20:45:26 »

Ja igen, még vmi. Szerelő azt mondta, hogy nem elég csak a légtelenítőnél leereszteni, hanem a ABS-ből is le kellene ereszteni, de azt csak úgy lehet hogy computerrel kinyitni az ABS szelepet. Ez valóban így van?

Van a diagnosztikai szoftverben "légtelenítés" eljárás, azt kell végig csinálni.
Amúgy az ABS tömbből is kikerül a fékfolyadék, hiszen átmegy rajta.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2018.06.05 kedd, 21:20:35 »

Van a diagnosztikai szoftverben "légtelenítés" eljárás, azt kell végig csinálni.
Amúgy az ABS tömbből is kikerül a fékfolyadék, hiszen átmegy rajta.  wave
Tehát akkor ha diag szoftver nélkül csinaljak, akkor nem az egész olaj cserelodik? Az ABS tömbben bennemarad?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2018.06.05 kedd, 21:39:25 »

Tehát akkor ha diag szoftver nélkül csinaljak, akkor nem az egész olaj cserelodik? Az ABS tömbben bennemarad?


Olvasd el az utolsó sort, amire ezt a -felesleges- kérdést írtad!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NAW-751
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2018.06.05 kedd, 22:01:54 »

Sziasztok!

Fékezéskor  a kormány erősen szitál..... 1, felniket + gumikat megnézettem...nincs gond...2, féktárcsákat leszedettem, megnézettem...nem ütnek...3, kerékagy indikátor órával megnézve....nincs gond... Mi okozhatja még??? kitámasztó, toronycsapágy, lengéscsillapító, stab.pálca???   

 worship

Szia!

2015-ben gyakorlatilag új FoMoCo első tárcsákkal vettem az autót. Nekem is szitált fékezéskor, de csak ha fel volt melegedve a tárcsa. Először én is végig nézettem mindent úgy ahogy Te is. A tárcsa is le lett véve, bemérve semmi baja nem volt. Elmentem egy fékmérésre, elkezdődött a mérés eleinte semmi kirívót nem mutatott a monitor az ember már meg akarta állítani de mondtam neki, hogy ha lehet még tartsa egy kicsit, ahogy kezdett melegedni egyre jobban ugrálni kezdtek a mutatók mind a két oldalon. Vártunk pár percet, hogy hűljön, újabb mérésnél ugyan az mint az első esetben. Vettem két Brembo féktárcsát azóta semmi baja.

Lovas
Naplózva

Mk4 2011/11 2.0 TDCI kombi  140-163 Le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2018.06.05 kedd, 22:17:54 »

Szia!

2015-ben gyakorlatilag új FoMoCo első tárcsákkal vettem az autót. Nekem is szitált fékezéskor, de csak ha fel volt melegedve a tárcsa. Először én is végig nézettem mindent úgy ahogy Te is. A tárcsa is le lett véve, bemérve semmi baja nem volt. Elmentem egy fékmérésre, elkezdődött a mérés eleinte semmi kirívót nem mutatott a monitor az ember már meg akarta állítani de mondtam neki, hogy ha lehet még tartsa egy kicsit, ahogy kezdett melegedni egyre jobban ugrálni kezdtek a mutatók mind a két oldalon. Vártunk pár percet, hogy hűljön, újabb mérésnél ugyan az mint az első esetben. Vettem két Brembo féktárcsát azóta semmi baja.

Lovas
B+ a fiatal harcos! Danidoki és b4k eseten a gyári tárcsával, amit a Nagyautó garanciában kicserélt, továbbá bleki és a Bremboszett!!!! (Vissza) Olvasni tudni kell.
OFF: amúgy törleynél a 60ekm szerviznél szvsz cserélni kell majd első fékbetétet. Biztosan brembot kap majd!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2018.06.05 kedd, 22:29:09 »

B+ a fiatal harcos! Danidoki és b4k eseten a gyári tárcsával, amit a Nagyautó garanciában kicserélt, továbbá bleki és a Bremboszett!!!! (Vissza) Olvasni tudni kell.
OFF: amúgy törleynél a 60ekm szerviznél szvsz cserélni kell majd első fékbetétet. Biztosan brembot kap majd!

Én meg a 3-ason most cserélem a gyári féktárcsákat 250e km után..... Cool
Már úton van az Asztalos (Zimmermann) komplett fék szett.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2018.06.05 kedd, 23:25:24 »

Én meg a 3-ason most cserélem a gyári féktárcsákat 250e km után..... Cool
Már úton van az Asztalos (Zimmermann) komplett fék szett.  wave
Értem én, csak Te kb. 15 év/250ekm alatt használod el a fékbetéteket, én ennyi idő alatt kb. 4 autót (nem pedig 4 pár fékbetétet) cserélek!   Cheesy
PS: azt is értem én, hogy Zimmermann (hiszen Jézus az volt),  - itt kell megjegyeznem, hogy Zimmermann magyar megfelelője "szabad" fordításban az ács, míg az asztalos megfelelője a (der) Tischler (legalábbis a Halász-Földes-Uzsonyi féle szótár szerint), na de ez most akkor jobb, mint a Brembo?
     
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2018.06.06 szerda, 06:48:36 »

Értem én, csak Te kb. 15 év/250ekm alatt használod el a fékbetéteket, én ennyi idő alatt kb. 4 autót (nem pedig 4 pár fékbetétet) cserélek!   Cheesy
PS: azt is értem én, hogy Zimmermann (hiszen Jézus az volt),  - itt kell megjegyeznem, hogy Zimmermann magyar megfelelője "szabad" fordításban az ács, míg az asztalos megfelelője a (der) Tischler (legalábbis a Halász-Földes-Uzsonyi féle szótár szerint), na de ez most akkor jobb, mint a Brembo?
    

Tudom mi, minek a megfelelője fordításban.  Cool
De attól még azt jelenti, amit írtam.  beka3
Az, hogy te hány autót cserélsz mennyi idő alatt.....most látta a NAV is.  eplus2  Meg ez miként minősít egy féktárcsát? Ja, sehogy.... nyes

Nekem a 250e inkább 10 év, egy autóra...de nem csak egy autót használok.

A mondandóm lényege az volt -ami neked nem ment át, mint ahogy az sem, hogy féktárcsát írtam nem fékbetétet-, hogy nem rossz a gyári tárcsa.
Mostanában sokan leszólják, pedig nem ismertek a körülmények.
Nekem pl. sokkal több rossz tapasztalatom van (ez azért jelentősebb, mint a tied és a gyári tárcsákat leminősítő usereké) az utcai brembo cuccokkal.....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.06 szerda, 07:44:19 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2018.06.06 szerda, 08:20:28 »

Tudom mi, minek a megfelelője fordításban.  Cool
De attól még azt jelenti, amit írtam.  beka3
Az, hogy te hány autót cserélsz mennyi idő alatt.....most látta a NAV is.  eplus2  Meg ez miként minősít egy féktárcsát? Ja, sehogy.... nyes

Nekem a 250e inkább 10 év, egy autóra...de nem csak egy autót használok.

A mondandóm lényege az volt -ami neked nem ment át, mint ahogy az sem, hogy féktárcsát írtam nem fékbetétet-, hogy nem rossz a gyári tárcsa.
Mostanában sokan leszólják, pedig nem ismertek a körülmények.
Nekem pl. sokkal több rossz tapasztalatom van (ez azért jelentősebb, mint a tied és a gyári tárcsákat leminősítő usereké) az utcai brembo cuccokkal.....  wave

Én meg vagyok elégedve a gyári FoMoCo szettel, pedig időnként azért kap rendesen. Utcai Brembo egyszer volt még vagy 10 éve, 2e km után kuka volt a tárcsa Sad Persze azóta sok víz lefolyt a Dunán...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2018.06.06 szerda, 19:43:10 »

Tudom mi, minek a megfelelője fordításban.  Cool
De attól még azt jelenti, amit írtam.  beka3
Az, hogy te hány autót cserélsz mennyi idő alatt.....most látta a NAV is.  eplus2  Meg ez miként minősít egy féktárcsát? Ja, sehogy.... nyes

Nekem a 250e inkább 10 év, egy autóra...de nem csak egy autót használok.

A mondandóm lényege az volt -ami neked nem ment át, mint ahogy az sem, hogy féktárcsát írtam nem fékbetétet-, hogy nem rossz a gyári tárcsa.
Mostanában sokan leszólják, pedig nem ismertek a körülmények.
Nekem pl. sokkal több rossz tapasztalatom van (ez azért jelentősebb, mint a tied és a gyári tárcsákat leminősítő usereké) az utcai brembo cuccokkal.....  wave
B4k-n cseréltem féktárcsát+betétet. Gyárit. Nem jött be, Danidokinak a Nagyautó gariban cserélte. Blekin is 1x cserétem féktárcsát. Az utcai bremboszett jó lett. Vagyis, akkor most 1-1 x (mint a totoban)  Cheesy
Mindenesetre a gyári tárcsa+betét nagyon koszolja a felnit. De csak elöl. Az utcai brembo nem koszolta elöl.  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2018.06.06 szerda, 19:53:13 »

B4k-n cseréltem féktárcsát+betétet. Gyárit. Nem jött be, Danidokinak a Nagyautó gariban cserélte. Blekin is 1x cserétem féktárcsát. Az utcai bremboszett jó lett. Vagyis, akkor most 1-1 x (mint a totoban)  Cheesy
Mindenesetre a gyári tárcsa+betét nagyon koszolja a felnit. De csak elöl. Az utcai brembo nem koszolta elöl.  integet2

Jaaaaa, hogy ettől jó?  Én kérek elnézést!  wave


ui: "Cserélted?" Te?  Egy csere alkalmával sok apró hibát lehet ejteni és a végén a rossz tárcsa megállapítás lesz. De nem biztos, hogy a tárcsa volt a hibaforrás..... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:34:28 »

Jaaaaa, hogy ettől jó?  Én kérek elnézést!  wave


ui: "Cserélted?" Te?  Egy csere alkalmával sok apró hibát lehet ejteni és a végén a rossz tárcsa megállapítás lesz. De nem biztos, hogy a tárcsa volt a hibaforrás..... wave
Cseréltettem! És csöves vagyok, nem ótószerelő!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2018.06.12 kedd, 09:39:42 »

Jaaaaa, hogy ettől jó?  Én kérek elnézést!  wave


ui: "Cserélted?" Te?  Egy csere alkalmával sok apró hibát lehet ejteni és a végén a rossz tárcsa megállapítás lesz. De nem biztos, hogy a tárcsa volt a hibaforrás..... wave

Laci konzekvens arc, ezt tudom!

Ha betennék neki a gyári első szélvédőt hátra, akkor is a gyári szhar, mert nem megy bele...  eplus2 eplus2

Rám meg rámsózzák a szemét gyári selejt betéteket, amik nem porolnak jobban, mint bármi más, de legalább fognak is!  wow1 wow1
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 09:48:35 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2018.06.12 kedd, 12:13:16 »

Laci konzekvens arc, ezt tudom!

Ha betennék neki a gyári első szélvédőt hátra, akkor is a gyári szhar, mert nem megy bele...  eplus2 eplus2

Rám meg rámsózzák a szemét gyári selejt betéteket, amik nem porolnak jobban, mint bármi más, de legalább fognak is!  wow1 wow1

Há' me" te balek vagyol és még lúzerr is!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 07:35:23 »

Igazad volt a tárcsával kapcsolatban...új TRW tárcsákat és betéteket kapott és megoldódott a problémám.. Még 1x köszi a tippet.

Szia!

2015-ben gyakorlatilag új FoMoCo első tárcsákkal vettem az autót. Nekem is szitált fékezéskor, de csak ha fel volt melegedve a tárcsa. Először én is végig nézettem mindent úgy ahogy Te is. A tárcsa is le lett véve, bemérve semmi baja nem volt. Elmentem egy fékmérésre, elkezdődött a mérés eleinte semmi kirívót nem mutatott a monitor az ember már meg akarta állítani de mondtam neki, hogy ha lehet még tartsa egy kicsit, ahogy kezdett melegedni egyre jobban ugrálni kezdtek a mutatók mind a két oldalon. Vártunk pár percet, hogy hűljön, újabb mérésnél ugyan az mint az első esetben. Vettem két Brembo féktárcsát azóta semmi baja.

Lovas
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 17:56:32 »

B+ a fiatal harcos! Danidoki és b4k eseten a gyári tárcsával, amit a Nagyautó garanciában kicserélt, továbbá bleki és a Bremboszett!!!! (Vissza) Olvasni tudni kell.
OFF: amúgy törleynél a 60ekm szerviznél szvsz cserélni kell majd első fékbetétet. Biztosan brembot kap majd!
Üdv.

Úgy nézem hasonló cipőben járok én is. Annyiban,hogy nekem cca 45000km el ezelőtt került fel textar tárcsa és textar betét előre.
Eddig semmi baj nem volt vele. de idénre már annyira behalt,hogy szitál a kocsi eleje erősebb fékezéskor.Amikor már meleg a tárcsa.  Ajánlottak nekem Ate mart tárcsát,a héten az kerül bele.
Naplózva
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2018.07.17 kedd, 21:02:26 »

Sziasztok.

Lassu puha fekezesnel, sipol a fek. Trw tarcsa plusz bosch betét kb 15e km futott, jo állapotú. Szervizben vizsgalva, semmilyen hibat nem talaltak.

Esetleg ötlet?

Koszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2018.07.17 kedd, 21:24:21 »

Sziasztok.

Lassu puha fekezesnel, sipol a fek. Trw tarcsa plusz bosch betét kb 15e km futott, jo állapotú. Szervizben vizsgalva, semmilyen hibat nem talaltak.

Esetleg ötlet?

Koszi
üvegesre égett a betét... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2018.07.17 kedd, 23:15:15 »

Csak a szerelo nem latta? Smiley akkor betet csere? Melyik gyártó a javaslat? Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2018.07.18 szerda, 08:27:55 »

Csak a szerelo nem latta? Smiley akkor betet csere? Melyik gyártó a javaslat? Köszi
ha nem szette szét, kívülről nem látszik...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2018.09.26 szerda, 12:54:53 »

Sziasztok!
Első fék szett csere előtt álok.Az lenne a kérdésem,hogy :gyári FORD,BREMBO,TEXTAR,TRW vagy esetleg ezek valamilyen kombinációja közül melyiket ajánlanátok.
Köszönöm worship
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2018.09.26 szerda, 13:38:42 »

Sziasztok!
Első fék szett csere előtt álok.Az lenne a kérdésem,hogy :gyári FORD,BREMBO,TEXTAR,TRW vagy esetleg ezek valamilyen kombinációja közül melyiket ajánlanátok.
Köszönöm worship

Többen a Brembo szettet javasolják itt a fórumon! (Brembo tárcsa , brembo betéttel) Én TRW tárcsákat tetettem fel brembo betéttel. Azóta elmentem vele 15e Km-t, autópálya, város, Mátra, Korfu köbe, 5 személlyel fullra megpakolva, de semmi hiba nincs vele! A brembo betétnél lehet hogy van jobb, de ez legalább nem porol, nem csikorog. Nekem bejött TRW/Brembo párosítás.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2018.09.26 szerda, 17:29:48 »

Sziasztok.

Lassu puha fekezesnel, sipol a fek. Trw tarcsa plusz bosch betét kb 15e km futott, jo állapotú. Szervizben vizsgalva, semmilyen hibat nem talaltak.

Esetleg ötlet?

Koszi

Nekem pl. kiskavicsom van, de nem szedem szét, szerintem nagyon menő, mikor lassan megyek és nyikorog, mint egy ótvar vektra -fém a fémen. Egyszer csak elfárad és kikopik...

Fékezd meg egyszer-kétszer keményen, (120 - 0km/h satu) ha marad a hang, akkor kaka a betét anyaga és így lesz valszeg az élettartam végéig vagy csé.

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2018.09.26 szerda, 22:10:55 »

Sziasztok!
Első fék szett csere előtt álok.Az lenne a kérdésem,hogy :gyári FORD,BREMBO,TEXTAR,TRW vagy esetleg ezek valamilyen kombinációja közül melyiket ajánlanátok.
Köszönöm worship

TRW/TRW vagy TRW/Jurid vagy TRW/Textar
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2018.09.26 szerda, 22:36:03 »

ha nem szette szét, kívülről nem látszik...

Biztos nem szeTte be a gyógyszerét.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2018.09.27 csütörtök, 07:13:34 »

Biztos nem szeTte be a gyógyszerét.  nyes
"öccázé", te motsok. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 13:56:00 »

Üdv.

No közben nálam megint fennforgás van.
Amit anno írtam, az máshogy alakul.

Szóval 2 éve került fel Brembo tárcsa/textar betét előre. Ebbe belehajtottam 60ezret. Ráz a kormány,ha erősebbet fékezek,és már rendesen meleg a fék.
Kicseréltük Ate Power Discre. Most egész jól harap. Textar betét maradt.  De. Most 3-4 erősebb fékezéskor, (130ról) a jobb elejében érzek zúgást. Mint ha xar ,csipkés lenne a gumi.
Amúgy a gumi új.

Elvittem a régi tárcsát. Kiderült nem textar,henem brembo. Mérték az oldal irányú elvetemedését. 0,1-0,15. szóval szinte semmi.
Na de most az ATE is ezt csinálja. Sima várso használatkor nem jön elő. sőt. a 90ről fékezek sem. csak ha sportosabbra vesezem.
Kerékagy hiba lehet? Se hidegen nem csinálja, se a kormányt nem rázza. Csak zúg,ha már kellően meleg. vagy a tárcsa mart felülete miatt van ez?

Egyelőre mérésre átadtam szerelőmnek. Megméri mennyit vándorol az új tárcsa,és mennyit a kerékagy.
Kíváncsi leszek.

A motorcraft betétek mennyire jók? vagy az,vagy TRW ben gondolkodok.
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 14:07:03 »

Üdv.

No közben nálam megint fennforgás van.
Amit anno írtam, az máshogy alakul.

Szóval 2 éve került fel Brembo tárcsa/textar betét előre. Ebbe belehajtottam 60ezret. Ráz a kormány,ha erősebbet fékezek,és már rendesen meleg a fék.
Kicseréltük Ate Power Discre. Most egész jól harap. Textar betét maradt.  De. Most 3-4 erősebb fékezéskor, (130ról) a jobb elejében érzek zúgást. Mint ha xar ,csipkés lenne a gumi.
Amúgy a gumi új.

Elvittem a régi tárcsát. Kiderült nem textar,henem brembo. Mérték az oldal irányú elvetemedését. 0,1-0,15. szóval szinte semmi.
Na de most az ATE is ezt csinálja. Sima várso használatkor nem jön elő. sőt. a 90ről fékezek sem. csak ha sportosabbra vesezem.
Kerékagy hiba lehet? Se hidegen nem csinálja, se a kormányt nem rázza. Csak zúg,ha már kellően meleg. vagy a tárcsa mart felülete miatt van ez?

Egyelőre mérésre átadtam szerelőmnek. Megméri mennyit vándorol az új tárcsa,és mennyit a kerékagy.
Kíváncsi leszek.

A motorcraft betétek mennyire jók? vagy az,vagy TRW ben gondolkodok.


A Textar cuccok minősége a szerelőm szerint rohamosan csökkent, mostanában már több a kukás, mint a használható. Nekem TRW tárcsák vannak, Bosch betéttel,és eddig hibátlan.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 14:27:18 »

Üdv.

No közben nálam megint fennforgás van.
Amit anno írtam, az máshogy alakul.

Szóval 2 éve került fel Brembo tárcsa/textar betét előre. Ebbe belehajtottam 60ezret. Ráz a kormány,ha erősebbet fékezek,és már rendesen meleg a fék.
Kicseréltük Ate Power Discre. Most egész jól harap. Textar betét maradt.  De. Most 3-4 erősebb fékezéskor, (130ról) a jobb elejében érzek zúgást. Mint ha xar ,csipkés lenne a gumi.
Amúgy a gumi új.

Elvittem a régi tárcsát. Kiderült nem textar,henem brembo. Mérték az oldal irányú elvetemedését. 0,1-0,15. szóval szinte semmi.
Na de most az ATE is ezt csinálja. Sima várso használatkor nem jön elő. sőt. a 90ről fékezek sem. csak ha sportosabbra vesezem.
Kerékagy hiba lehet? Se hidegen nem csinálja, se a kormányt nem rázza. Csak zúg,ha már kellően meleg. vagy a tárcsa mart felülete miatt van ez?

Egyelőre mérésre átadtam szerelőmnek. Megméri mennyit vándorol az új tárcsa,és mennyit a kerékagy.
Kíváncsi leszek.

A motorcraft betétek mennyire jók? vagy az,vagy TRW ben gondolkodok.


Én gyárira (Jurid és Bosch a csomagban) esküszöm a drágábbikból (FoMoCo és nem Motorcraft). A Motorcraft (2014) anno xar volt tapasztalatom szerint, nekem nem vált be. Puha betét, melegítette a tárcsát (egy idő után el is vetemedett, kidobtam...) és kopott rendesen. Tárcsából is fomoco...  eljen eljen

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 15:47:14 »

Én gyárira (Jurid és Bosch a csomagban) esküszöm a drágábbikból (FoMoCo és nem Motorcraft). A Motorcraft (2014) anno xar volt tapasztalatom szerint, nekem nem vált be. Puha betét, melegítette a tárcsát (egy idő után el is vetemedett, kidobtam...) és kopott rendesen. Tárcsából is fomoco...  eljen eljen

 wave wave
Köszönöm.

Na. megvan a diagnosztika. A kerékagy és a tárcsa is jobb/bal oldalon mérve 0,05. szóval akkor az sok erős fékezéskor a bánat tudja mi történik.

se nem húz,se nem rángat, csak zúg. de azt hiszem akkor betudom a mart felületű tárcsának. a textarokat kiszórom belőle. a bosch betét lesz szerintem a befutó.
Naplózva
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 09:26:26 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre, szakmai állásfoglalásra lenne szükségem a féktárcsák, fékbetétek minőségét illetően?

Az alábbi márkák közül melyik a legjobb minőségű:

- Brembo
- Ferodo
- Roadhouse

Van egy autóboltos ismerősöm, aki azt mondta, hogy a Brembot és a Ferodot el kell felejteni, mert már nem jó minőségűek és a Románok kihagyják az utolsó két hőkezelési fázist.
Valakinek van erről infója, tapasztalata?

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 10:47:50 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre, szakmai állásfoglalásra lenne szükségem a féktárcsák, fékbetétek minőségét illetően?

Az alábbi márkák közül melyik a legjobb minőségű:

- Brembo
- Ferodo
- Roadhouse

Van egy autóboltos ismerősöm, aki azt mondta, hogy a Brembot és a Ferodot el kell felejteni, mert már nem jó minőségűek és a Románok kihagyják az utolsó két hőkezelési fázist.
Valakinek van erről infója, tapasztalata?

Köszi
én brembo-ba még nem csalódtam.Ami nem jelenti azt,hogy nem így van,amit hallottál róla.
Viszont próbéltam már az alját is.Na azokkal szívtam már rengeteget.Vicces, hogy az angol blueprint egy kalap fhos, de a magyar gyártású budai fékcentrum terméke meg hibátlanul tette a dolgát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 11:51:08 »

Bevonatos Brembo tárcsa és betét van nekem benne, kb 30 ezer után semmi gond, nem nyüszög nem porzik erösen.........

 Wink Wink Wink


Sziasztok!

Egy kis segítségre, szakmai állásfoglalásra lenne szükségem a féktárcsák, fékbetétek minőségét illetően?

Az alábbi márkák közül melyik a legjobb minőségű:

- Brembo
- Ferodo
- Roadhouse

Van egy autóboltos ismerősöm, aki azt mondta, hogy a Brembot és a Ferodot el kell felejteni, mert már nem jó minőségűek és a Románok kihagyják az utolsó két hőkezelési fázist.
Valakinek van erről infója, tapasztalata?

Köszi
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 14:15:52 »

Sziasztok,

Fékbetét csere előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy az adaptív tempomat miatt kell-e valamit szoftveresen is állítani (tudatni az autóval a cserét, mint pl az akkumulátor cserénél), vagy csak simán kicserélem a betéteket és kész?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 15:13:18 »

Sziasztok,

Fékbetét csere előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy az adaptív tempomat miatt kell-e valamit szoftveresen is állítani (tudatni az autóval a cserét, mint pl az akkumulátor cserénél), vagy csak simán kicserélem a betéteket és kész?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.

Nincs ilyen jellegű teendő, csere és fun!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 16:29:38 »

Sziasztok,

Fékbetét csere előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy az adaptív tempomat miatt kell-e valamit szoftveresen is állítani (tudatni az autóval a cserét, mint pl az akkumulátor cserénél), vagy csak simán kicserélem a betéteket és kész?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.

Nem kell semmit programozni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2018.11.28 szerda, 11:59:34 »

Nem kell semmit programozni.

Köszönöm a válaszokat.

Most magam szeretném elvégezni a fékbetét cserét és azért merült fel bennem ez a kérdés, mert amikor az autót vásároltuk (kb 3 éve) fékbetét cserén volt a cromax-ban és ott láttam a szerelőt laptoppal ügyeskedni az utastérben. Kérdésemre, hogy miért kell a laptop egy fékcseréhez, azt válaszolta a szervíz vezető, hogy alaphelyzetbe kellett állítani az autót (vagy valami ilyesmi, pontosan már nem emlékszem) ...

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.