Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:25:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3606931 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2014.07.22 kedd, 09:25:58 »

Ehhez kéne egy kis segítség. Ha meg tudnád mondani, hogy mely PID-ek milyen értékeiből lehet következtetni a regenerációra, az sokat lendítene a dolgon.

2 hét múlva megnézem (nyaralunk).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2014.07.22 kedd, 09:30:04 »

2 hét múlva megnézem (nyaralunk).


Hol vagytok?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2014.07.22 kedd, 10:11:25 »

Hol vagytok?

priv
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2014.07.22 kedd, 11:57:26 »

Ehhez kéne egy kis segítség. Ha meg tudnád mondani, hogy mely PID-ek milyen értékeiből lehet következtetni a regenerációra, az sokat lendítene a dolgon.

ha meg tudjátok mondani, hogy milyen eszközzel tudok ilyen szinten rákapcsolódni a kocsira, akkor én kijátszom ezeket az infókat.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2014.07.22 kedd, 12:31:53 »

ha meg tudjátok mondani, hogy milyen eszközzel tudok ilyen szinten rákapcsolódni a kocsira, akkor én kijátszom ezeket az infókat.
Kell egy átalakított ELM327
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=437436#437436
meg az ingyenes ForScan.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bobicb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2014.07.23 szerda, 20:51:28 »

Mivel neked 2010-es autod van, eselyes hogy pont egy hibrid pre-fl es fl kozotti orad van (AM2T-14C026). Ugyanugy nez ki mint a regi de az sw es pl. airbag kommunikacio mas. Az sw verziobol kiderul melyiked van. (lenyomva tartod az OK gombot a kormanyon es gyujtasra rakod, egy ido utan belelep egy diagnosztikai mod-ba, ott nezzed meg mi a ROM verzio, pl 815, 906, 1007, 1122, 1412 stb). Ha ez a koztes verzio van, akkor csak a magyarositas lesz meg egyenlore.


Hello 906 os rom verziohoz milyen okosságokat lehet ?
köszi!
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium 2009
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2014.07.23 szerda, 21:22:12 »

Hello 906 os rom verziohoz milyen okosságokat lehet ?
köszi!
Majd Ptodic kijavít, ha hülyeséget írok, de van a facelift előtti V1 és V2-es kijelző (fizikai hőfok és üzemanyag műszerekkel).
A V1-es 815, a V2-es 1007-es ROM-ra upgradelehető hivatalosan.
Nem hivatalosan mindkettő felhozható 1007-re beleértve a lent említett okosságokat.

Tehát a 906-os is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bobicb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2014.07.23 szerda, 21:37:12 »

Majd Ptodic kijavít, ha hülyeséget írok, de van a facelift előtti V1 és V2-es kijelző (fizikai hőfok és üzemanyag műszerekkel).
A V1-es 815, a V2-es 1007-es ROM-ra upgradelehető hivatalosan.
Nem hivatalosan mindkettő felhozható 1007-re beleértve a lent említett okosságokat.

Tehát a 906-os is.


Akkor már csak az a kérdés hogy hol mikor mennyiért :-) ?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium 2009
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:05:06 »

Majd Ptodic kijavít, ha hülyeséget írok, de van a facelift előtti V1 és V2-es kijelző (fizikai hőfok és üzemanyag műszerekkel).
A V1-es 815, a V2-es 1007-es ROM-ra upgradelehető hivatalosan.
Nem hivatalosan mindkettő felhozható 1007-re beleértve a lent említett okosságokat.

Tehát a 906-os is.


Meg van egy V3-om is ami a 2010-es "hibrid". Az meg 1122-re upgradeolhato.

Amugy helyes a valasz! Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:19:49 »

Meg van egy V3-om is ami a 2010-es "hibrid". Az meg 1122-re upgradeolhato.

Amugy helyes a valasz! Smiley

 Tudom unalmas, de 2- es műszercsoprtra fel lehet olyan swt tenni, amilyen elvileg csak újabb műszercsoprtra mehetne?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:42:14 »

Akkor már csak az a kérdés hogy hol mikor mennyiért :-) ?

Bizony, mert engem is erdekelne Smiley
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2014.07.23 szerda, 23:19:51 »

Akkor már csak az a kérdés hogy hol mikor mennyiért :-) ?

Budapesten, hamarosan. Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2014.07.23 szerda, 23:32:34 »

Tudom unalmas, de 2- es műszercsoprtra fel lehet olyan swt tenni, amilyen elvileg csak újabb műszercsoprtra mehetne?

Utana tudok nezni. Tudod-e hogy mi az orad tipusa illetve milyen sw verzio van benne es hogy mit szeretnel? Esetleg mi az ujabb sw verzio vagy ora tipusa is jo lenne.
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 14:12:27 »

Nagy navis a paripám. Üzemmódtól függően a nav képernyőjén megjelenik az adott módhoz tartozó ikon. (Pl. tel, cd, usb). Ezeket az ikonokat lehet cserélni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 14:14:51 »

Utana tudok nezni. Tudod-e hogy mi az orad tipusa illetve milyen sw verzio van benne es hogy mit szeretnel? Esetleg mi az ujabb sw verzio vagy ora tipusa is jo lenne.

Kiolvasom forscannel és megírom. Csak annyit szeretnék, hogy gyújtás ráadásakor a műszercsoport világítása felkapcsoljon. Mk4-emen cserélték a műszercsoportot gariban 2-szer is, és az utolsóra felment egy olyan gyári sw, ami ezt tudta, viszont a régebbi típusokra az az sw nem megy fel, gyárilag.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Att-ila
Vendég
« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 16:07:37 »

Helló!

2007-es mk4 Mondeom van, Mo.i (márka kereskedőtől vettem) de a "voice control" németül van. Nem tudjátok hogy kell átváltoztatni angolra (gondolom magyarul nincs).

Köszi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 16:24:57 »

Helló!

2007-es mk4 Mondeom van, Mo.i (márka kereskedőtől vettem) de a "voice control" németül van. Nem tudjátok hogy kell átváltoztatni angolra (gondolom magyarul nincs).

Köszi.

Modulcserével lehet csak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 17:06:33 »

Helló!

2007-es mk4 Mondeom van, Mo.i (márka kereskedőtől vettem) de a "voice control" németül van. Nem tudjátok hogy kell átváltoztatni angolra (gondolom magyarul nincs).

Köszi.
Nekem gyanús, hogy a nagynavi felül tudja vágni a modul nyelvét. Kérdés, hogy utána úgy marad-e.
Egy tesztet esetleg megér.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:00:04 »

Nekem gyanús, hogy a nagynavi felül tudja vágni a modul nyelvét. Kérdés, hogy utána úgy marad-e.
Egy tesztet esetleg megér.

A nagy navi nem programoza a modult hanem sajat maga adja a hangokat a voice control-hoz. Meg a hang is mas. Tudom mert van egy angol meg egy nemet modulom is es nagy navi is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.24 csütörtök, 21:24:59 írta ptodic » Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:31:40 »

Meg van egy V3-om is ami a 2010-es "hibrid". Az meg 1122-re upgradeolhato.

Amugy helyes a valasz! Smiley

Ne csúfold a Conversemet Cheesy Nem hibrid, csak egy túl okos fl előtti Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:34:15 »

Helló!

2007-es mk4 Mondeom van, Mo.i (márka kereskedőtől vettem) de a "voice control" németül van. Nem tudjátok hogy kell átváltoztatni angolra (gondolom magyarul nincs).

Köszi.

Nekem is egy német spiné dumálgat, ha valami úgy maradt. A voice controlt meg inkább nem nyomogatom, mert akkor még többet dumál németül Cheesy Sajna ez nem egyszerű gombnyomogatás, már én is kérdeztem anno Sad
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 22:11:58 »

Nekem is egy német spiné dumálgat, ha valami úgy maradt. A voice controlt meg inkább nem nyomogatom, mert akkor még többet dumál németül Cheesy Sajna ez nem egyszerű gombnyomogatás, már én is kérdeztem anno Sad
A gond a német spinével az, hogy eléggé "németesen" kell neki németül adni a parancsokat. Nálam müxik, de sose használom... Leginkább a telefont lehetne, de akkor minden hívás esetén emlékeznem kellene, hogy írtam be a tekefonba a nevet... Bár fx müxik összepárosítással, akkor sem 1xü.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 22:15:26 »

A gond a német spinével az, hogy eléggé "németesen" kell neki németül adni a parancsokat. Nálam müxik, de sose használom... Leginkább a telefont lehetne, de akkor minden hívás esetén emlékeznem kellene, hogy írtam be a tekefonba a nevet... Bár fx müxik összepárosítással, akkor sem 1xü.


Jaja. Nekem eddig mindössze a rádiót, meg a CD-t sikerült bekapcsoltatni vele. Másnál mindig megkérdezte hogy mit akarok Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 22:21:17 »

Jaja. Nekem eddig mindössze a rádiót, meg a CD-t sikerült bekapcsoltatni vele. Másnál mindig megkérdezte hogy mit akarok Cheesy
Sz@rt se ér a robotribanc. Tudom, nekem mucsai az akcentusom, de azért az gyanús, hogy az angol fórumon is szidják.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 22:26:39 »

Sz@rt se ér a robotribanc. Tudom, nekem mucsai az akcentusom, de azért az gyanús, hogy az angol fórumon is szidják.
nyes
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2014.07.25 péntek, 08:46:03 »

Sz@rt se ér a robotribanc. Tudom, nekem mucsai az akcentusom, de azért az gyanús, hogy az angol fórumon is szidják.

Nekem olasz volt, elvegre onnan jott a jargany, de nafyon nehez volt vele kommunikalni Smiley. Aztan az uj fejegyseg szerencsere nem szerette Smiley

Amugy honnan lehet megtudniilyen verzioju a muszercsoport es melyik sw van rajta?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2014.07.25 péntek, 08:48:34 »



Amugy honnan lehet megtudniilyen verzioju a muszercsoport es melyik sw van rajta?

A műszercsoportból.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2014.07.25 péntek, 09:28:51 »

Nekem olasz volt, elvegre onnan jott a jargany, de nafyon nehez volt vele kommunikalni Smiley. Aztan az uj fejegyseg szerencsere nem szerette Smiley

Amugy honnan lehet megtudniilyen verzioju a muszercsoport es melyik sw van rajta?

így:
"Az sw verziobol kiderul melyiked van. (lenyomva tartod az OK gombot a kormanyon es gyujtasra rakod, egy ido utan belelep egy diagnosztikai mod-ba, ott nezzed meg mi a ROM verzio, pl 815, 906, 1007, 1122, 1412 stb)."
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2014.07.25 péntek, 11:10:04 »

így:
"Az sw verziobol kiderul melyiked van. (lenyomva tartod az OK gombot a kormanyon es gyujtasra rakod, egy ido utan belelep egy diagnosztikai mod-ba, ott nezzed meg mi a ROM verzio, pl 815, 906, 1007, 1122, 1412 stb)."
És ha belépett a diagnosztikába, akkor a menü lefelé gombot nyomogatva 2. vagy 3. a ROM verzió
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Att-ila
Vendég
« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2014.07.25 péntek, 11:30:42 »

Most tudtam meg hogy márkaszervizben át programozák 8800ft-ért és kb. 1-1.5 óra.
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2014.07.25 péntek, 12:00:02 »

Most tudtam meg hogy márkaszervizben át programozák 8800ft-ért és kb. 1-1.5 óra.

Hát igen... Ezt értettem az alatt, hogy "gombnyomogatással sajnos nem állítható át (mint a Convers nyelve)
Viszont ha jól tudom, a szervizben is max angolra tudják átprogramozni, vagy lengyel, cseh, török, kínai stb... Magyarra nem
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 23:24:38 »

Megindult a Convers+ frissites Mondeo/S-Max/Galaxy-kon... Hirdetesek kozott. Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
somi24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2014.07.29 kedd, 10:33:26 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, de már régóta csendes szemlélődő. Olyan probléman van, hogy a csomagtér ajtó( 5ajtós) csak nehezen nyitható. A nyitógomb megnyomása után, illetve távirányítóról történő nyitási kisérlet esetén többszöri kattogás hallható. Ezidáig még sikerült mindig kinyitni, de ez az állapot nem valami megnyugtató. A kérdésem a következő: volt-e már másnak is hasonló problémája? A nyomógomb, vagy a zárszerkezet hibásodhatott-e meg? Javítási javaslatok? A zár rövid kutakodás után meglehetősen drágának tűnik (50E).

Köszönöm
Naplózva

MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2014.07.29 kedd, 11:11:23 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, de már régóta csendes szemlélődő. Olyan probléman van, hogy a csomagtér ajtó( 5ajtós) csak nehezen nyitható. A nyitógomb megnyomása után, illetve távirányítóról történő nyitási kisérlet esetén többszöri kattogás hallható. Ezidáig még sikerült mindig kinyitni, de ez az állapot nem valami megnyugtató. A kérdésem a következő: volt-e már másnak is hasonló problémája? A nyomógomb, vagy a zárszerkezet hibásodhatott-e meg? Javítási javaslatok? A zár rövid kutakodás után meglehetősen drágának tűnik (50E).

Köszönöm

Kombira megoldás, de az 5 ajtósra is jó lehet: http://mondeo.hu/index.php?topic=13724.0
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2014.07.29 kedd, 13:53:45 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, de már régóta csendes szemlélődő. Olyan probléman van, hogy a csomagtér ajtó( 5ajtós) csak nehezen nyitható. A nyitógomb megnyomása után, illetve távirányítóról történő nyitási kisérlet esetén többszöri kattogás hallható. Ezidáig még sikerült mindig kinyitni, de ez az állapot nem valami megnyugtató. A kérdésem a következő: volt-e már másnak is hasonló problémája? A nyomógomb, vagy a zárszerkezet hibásodhatott-e meg? Javítási javaslatok? A zár rövid kutakodás után meglehetősen drágának tűnik (50E).

Köszönöm

Zár.
Először pucold ki (megy bele a kosz rendesen). Majd WD40.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 18:43:19 »

Ritkán szoktam írni, mert nagyon nincs gond a kocsival (kopp-kopp!). Viszont ma reggel csak bikázva tudtam beindítani. Tegnap még semmi jele nem volt a dolognak.
Új akksi és minden megy tovább, hiba nélkül! Legalább is nagyon remélem!  szomoru1
Viszont a műhelyben a szaki teljesen kiakasztott. "Nézd meg! Nem hülyék, így eldugni az akksit!" Mondom neki, gondolom azért, mert 7 évente kell hozzáférni és nem naponta! Erre elkezd magyarázni, hogy ez hülyeség, mert ha elektromos gond van akkor nem lehet kiszedni! Mondom ott a "+" saru, azt le lehet szedni! A válasz: "Nem egészséges a + sarut levenni!" Akkor ott a testkábel az akksi mellett a kasznihoz csavarozva! "Az hülyeség, de miért kell eldugni az akksit?"
Utána már nem beszélgettünk.  falbav
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 17:57:56 »

Kombira megoldás, de az 5 ajtósra is jó lehet: http://mondeo.hu/index.php?topic=13724.0


Hy!
Én is így jártam, eleinte 2. vagy 3.ra nyílt csak ki.
De pár napja már kinyitni sem tudtuk.Be kellett(nekem kombi van)másznom és belülről lebontva a borításokat a csomagtér ajtón csavarok kiszedésével tudtam a csomagtérajtót kinyitni.
Leszedtem a zárszerkezetet a mechanikáról, és egy kis műanyag darabka esett ki belőle, ami a tengelyről hiányzik.Szerintem ezt javítani sem lehet. Összerakás után azért nem az igazi de működik.
Komplett újra nekem is 40-50E mondtak, de lehet bontottban gondolkodok egyenlőre(habár ez is lehet rövid időn belül tönkre megy).
A fenti linket ma találtam meg, amit szerintem én is meg fogok csinálni(lehet hogy kívülre megpróbálok kivezetni).
Üdv:
MZ
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
somi24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2014.08.05 kedd, 19:19:23 »

Hy!
Én is így jártam, eleinte 2. vagy 3.ra nyílt csak ki.
De pár napja már kinyitni sem tudtuk.Be kellett(nekem kombi van)másznom és belülről lebontva a borításokat a csomagtér ajtón csavarok kiszedésével tudtam a csomagtérajtót kinyitni.
Leszedtem a zárszerkezetet a mechanikáról, és egy kis műanyag darabka esett ki belőle, ami a tengelyről hiányzik.Szerintem ezt javítani sem lehet. Összerakás után azért nem az igazi de működik.
Komplett újra nekem is 40-50E mondtak, de lehet bontottban gondolkodok egyenlőre(habár ez is lehet rövid időn belül tönkre megy).
A fenti linket ma találtam meg, amit szerintem én is meg fogok csinálni(lehet hogy kívülre megpróbálok kivezetni).
Üdv:
MZ
Sziasztok!

Szétszedtem a zárat, sajnos nem csak koszos volt. Természetesen sikerült patentot törnöm, illetve a burkolatot is megrepesztenem. A kis fehér műanyag darabka volt nálam is eltörve. Ez egy csigás tengelyen lávő fogaskerék műanyagból. A tengely belül üreges. Beletoltam egy fém tengelyt, beleragasztottam. Most úgy néz ki működik. A zár szétszedéséhez speciális szerszám kell. Torxos bit, de középen üreges legyen, mert az ellendarabon van középen egy fém "bütyők". Ezt én jobb ötlet nem lévén leköszörültem. Hát nem nagyon tetszik, hogy egy 50Ft-os műanyag miatt kell esetlegesen 50 ezerért új zárat venni. Meglátjuk meddig bírja.
Naplózva

MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:07:58 »

Sziasztok,

Nincs véletlenül ötletetek arra, hogy hol (és mennyiért) lehetne hozzájutni egy MK4-hez való riasztó-modulhoz?

P
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:11:51 »

Sziasztok,

Nincs véletlenül ötletetek arra, hogy hol (és mennyiért) lehetne hozzájutni egy MK4-hez való riasztó-modulhoz?

P
nagyon drága lesz 100on felül.talán bontósoktól olcsóbban ,de az is 50%-os áron lesz....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:25:19 »

nagyon drága lesz 100on felül.talán bontósoktól olcsóbban ,de az is 50%-os áron lesz....

Ennyit nekem nem ér.... Inkább valami trükkös indítást rakok bele.
Azt nem lehet egyébként megoldani, hogy egy utólagos riasztót a zárással együtt kapcsoljak be? Hogy ne kelljen külön távrángatót cipelni hozzá?

Köszi
P
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:26:44 »

Ennyit nekem nem ér.... Inkább valami trükkös indítást rakok bele.
Azt nem lehet egyébként megoldani, hogy egy utólagos riasztót a zárással együtt kapcsoljak be? Hogy ne kelljen külön távrángatót cipelni hozzá?

Köszi
P

Pl meta  riasztó... De a gyári is egy kalap kaki...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:30:54 »

Pl meta  riasztó... De a gyári is egy kalap kaki...

Kakiért nem szeretnék pénzt adni.. Pláne nem sokat! Smiley
Mit javasoltok? Kell egyáltalán bele riasztó?? Eddig minden kocsimban volt, szokatlan lenne nélküle..
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:36:48 »

Kakiért nem szeretnék pénzt adni.. Pláne nem sokat! Smiley
Mit javasoltok? Kell egyáltalán bele riasztó?? Eddig minden kocsimban volt, szokatlan lenne nélküle..
az csak a saját lelki nyugalmadért lesz. a rabolókat nem tántorítja el,sőt,mind1,hogy van-e vagy nincs benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:43:20 »

Lehet hogy igazad van....
A másik dolog ami sajnos nincs benne, az a tükör behajtás. Lehet, h akkor inkabb erre kene költenem. Főleg hogy szélesebb mint az előző, és a garázs falait nem tudom a tükör magasságában kivágni. Smiley
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:55:53 »

Lehet hogy igazad van....
A másik dolog ami sajnos nincs benne, az a tükör behajtás. Lehet, h akkor inkabb erre kene költenem. Főleg hogy szélesebb mint az előző, és a garázs falait nem tudom a tükör magasságában kivágni. Smiley


Ah nekem is kellene, de így végiggondolva, egy vagyon lenne...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:57:12 »

Ah nekem is kellene, de így végiggondolva, egy vagyon lenne...



Bontó?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:58:25 »

Bontó?

2-behajlós s-max tükör plusz kapcsolós panel? Szerintem tán nincs is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:58:31 »

Lehet hogy igazad van....
A másik dolog ami sajnos nincs benne, az a tükör behajtás. Lehet, h akkor inkabb erre kene költenem. Főleg hogy szélesebb mint az előző, és a garázs falait nem tudom a tükör magasságában kivágni. Smiley

drága parasztvakítás az egész.5-5centivel lesz beljebb.télen belefagy a víz,és tönkremegy a motorja.csak bosszúságot hoz ,nem hasznot.de szubjektív,nekem mk3 volt utólagos,de már megbántam amikor beépítettem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2014.08.09 szombat, 10:00:32 »

2-behajlós s-max tükör plusz kapcsolós panel? Szerintem tán nincs is...


Biztos van valahol.
A Cserhalmis(Sztárain) bármit felhajt.....persze kérdés, hogy mennyiért. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.