Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:12:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3607617 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:04:07 »

ettől még neki is xaros benzinese van. eplus2

 unalmas
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:05:19 »

De mivel most nincs itt, én képviselem.  eplus2
laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:06:16 »

unalmas
akkor csak mond meg neki,úgyis te képviseled. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:09:23 »

akkor csak mond meg neki,úgyis te képviseled. nyes

Az általad összehordott dolog nem kerül továbbításra, mert a spam mappába került.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:11:32 »

Az általad összehordott dolog nem kerül továbbításra, mert a spam mappába került.  eplus2
az a baj,ha válaszolok,sosem hagyod abba.így csak simán örvendek. eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:55:03 »

mi a BT vel asszem 8ért vettünk ledes lámpatestet ami fókába való.
minek neked hagyományos izzós lámpatest?


Amelyik csak "resetelés" után világít?  eplus2 
(utolsó minin nem világított neki....csak restart után) hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:55:50 »



Amelyik csak "resetelés" után világít?  eplus2 
(utolsó minin nem világított neki....csak restart után) hehe
lehet,nem tom.nekem nincs gondom az smaxiban vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2014.11.01 szombat, 21:37:03 »

hogy neked mennyi felesleges időd van.... nyes

Nem, nincs.
Csak a Mondiutód miatt pörgök néha a témán, mert jelen állás szerint az usa vas lesz, s mivel kb napira akarom majd használni, ezért jó lenne, ha a rendőrök nem mindig rám koncentrálnának majd...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2014.11.01 szombat, 22:27:51 »

Sziasztok,
Mèg mindig ülèsfűtès...ami nem működik rinya
Vezetőülès nulla...jobb1-nèl a fokozatledek világítanak, de persze nem fűt...sőt most már hiába nyomom a "-", a ledek akkor is világítanak. Kivettem az ülèsfűtès biztosítèkát, de akkor sem alszik ki. WTF???
Találkozott már vki ezzel a jelensèggel?
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2014.11.01 szombat, 22:32:10 »

Első- hátsó tolatóradarnak külön vezèrlő modulja van?
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 07:56:22 »

Első- hátsó tolatóradarnak külön vezèrlő modulja van?

1 vezerlo modulja van, ami - ha van - a csomagtarto jobb belso burkolata alatt rejtozik, kozel a hatso lampatesthez.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 11:04:46 »

mi a BT vel asszem 8ért vettünk ledes lámpatestet ami fókába való.
minek neked hagyományos izzós lámpatest?

Egyik el van repedve, és párásodik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 11:06:30 »

De mivel most nincs itt, én képviselem.  eplus2

 worship eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 11:32:54 »

Egyik el van repedve, és párásodik.
értem.szóval egy 5ösért +posta, tiéd a kettő. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 11:33:47 »

Nem, nincs.
Csak a Mondiutód miatt pörgök néha a témán, mert jelen állás szerint az usa vas lesz, s mivel kb napira akarom majd használni, ezért jó lenne, ha a rendőrök nem mindig rám koncentrálnának majd...

pedig ha sumák vizsgád lesz,így lesz.jelen állás szerint hivatalos meg sosem lesz. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 11:55:17 »

értem.szóval egy 5ösért +posta, tiéd a kettő. vigyor3

3900 eBay-en a leddel együtt és az új. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 12:00:09 »

3900 eBay-en a leddel együtt és az új. Smiley
legyen.én nem néztem utána.akkor 2,5+posta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 20:25:22 »

1 vezerlo modulja van, ami - ha van - a csomagtarto jobb belso burkolata alatt rejtozik, kozel a hatso lampatesthez.

Köszi, megtaláltam...
De csak sípol hosszan egyet...
Hogyan találom meg a hibát??? Biztosítèkok rendben
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 20:28:32 »

Köszi, megtaláltam...
De csak sípol hosszan egyet...
Hogyan találom meg a hibát??? Biztosítèkok rendben

Műszeres diagnosztika, amelyik tudja kezelni az megmondja melyik radar fejnél van probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 08:08:51 »

legyen.én nem néztem utána.akkor 2,5+posta?

Rendben! Nem annyira sűrgős egyenlőre, max. tavaszi talin, vagy ha járok feléd átveszem, ok?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 10:08:54 »

Rendben! Nem annyira sűrgős egyenlőre, max. tavaszi talin, vagy ha járok feléd átveszem, ok?
én tuti elfelejtem.majd szólj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 10:14:17 »

én tuti elfelejtem.majd szólj.

Rendben!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 20:27:22 »

Szasztok,

Mitől lehet az, hogyha a tempomatot benyomom, mármint az on-t és utána a +-t, akkor nem átvált, hanem azt írja, hogy stand by, mintha kikapcsolnám? Eddig működött. 2007-es 2000ccm-es ferdehátú ghia.

Előre is köszönöm.
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 21:06:40 »

Szasztok,

Mitől lehet az, hogyha a tempomatot benyomom, mármint az on-t és utána a +-t, akkor nem átvált, hanem azt írja, hogy stand by, mintha kikapcsolnám? Eddig működött. 2007-es 2000ccm-es ferdehátú ghia.

Előre is köszönöm.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg897850#msg897850
Naplózva
KS
Vendég
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2014.11.07 péntek, 13:20:23 »

Sziasztok

Egy hatalmas problémám van, amiben szeretnék segítséget kérni.
Mondeo MK4-em van. Az autóban az aksi lemerült. Az autót CSAK távirányítóval lehet nyitni (jelen esetben nem), se motorháztető, se a 2 első ajtóban nincs kulccsal nyitható lehetőség. Így az autóba behatolási lehetőségem nincs, leszámítva a "féltégla" módszert  falbav

Autómentő az első 2 ajtó feszítési módszerén túl van, sikertelenül.  rinya

Bármi egyéb lehetőséget szívesen fogadok.

Köszönettel: KS
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2014.11.07 péntek, 13:38:30 »

Sziasztok

Egy hatalmas problémám van, amiben szeretnék segítséget kérni.
Mondeo MK4-em van. Az autóban az aksi lemerült. Az autót CSAK távirányítóval lehet nyitni (jelen esetben nem), se motorháztető, se a 2 első ajtóban nincs kulccsal nyitható lehetőség. Így az autóba behatolási lehetőségem nincs, leszámítva a "féltégla" módszert  falbav

Autómentő az első 2 ajtó feszítési módszerén túl van, sikertelenül.  rinya

Bármi egyéb lehetőséget szívesen fogadok.

Köszönettel: KS

Ha kettős reteszes a zárad, akkor ablaktörés, mert csak így tudod nyitni a motorháztetőt sajna. Ha nem, akkor merev dróttal lehet nyitni.ajtó feszít, átellenes oldal nyit.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2014.11.07 péntek, 13:40:15 »

Sziasztok

Egy hatalmas problémám van, amiben szeretnék segítséget kérni.
Mondeo MK4-em van. Az autóban az aksi lemerült. Az autót CSAK távirányítóval lehet nyitni (jelen esetben nem), se motorháztető, se a 2 első ajtóban nincs kulccsal nyitható lehetőség. Így az autóba behatolási lehetőségem nincs, leszámítva a "féltégla" módszert  falbav

Autómentő az első 2 ajtó feszítési módszerén túl van, sikertelenül.  rinya

Bármi egyéb lehetőséget szívesen fogadok.

Köszönettel: KS
van alsó motortér burkolatod?bowdent egy másfélméteres kéz el is éri....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KS
Vendég
« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2014.11.07 péntek, 13:49:16 »

van alsó motortér burkolatod?bowdent egy másfélméteres kéz el is éri....

sajnos van alsó burkolatom :S
Naplózva
KS
Vendég
« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2014.11.07 péntek, 13:51:30 »

Ha kettős reteszes a zárad, akkor ablaktörés, mert csak így tudod nyitni a motorháztetőt sajna. Ha nem, akkor merev dróttal lehet nyitni.ajtó feszít, átellenes oldal nyit.

ajtófeszítős-másik oldalnyitós rendszer nem jött össze...ergo keresnem kell a téglát?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:18:16 »

ajtófeszítős-másik oldalnyitós rendszer nem jött össze...ergo keresnem kell a téglát?

Nem feltétlen, ha megemeled, és rendesen alátámasztod, akkor alulról leszedhető a motortértakaró burkolat. Utána már csak egy hosszú kezű ember kell.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2014.11.07 péntek, 15:30:23 »

Ötleteket várok mi lehet a probléma.

Tegnap este éjfélkor értem haza akkor állítottam le az autót. Ma reggel 10kor nem indult el, egy ilyen csettegő hangot ad ki indításkor. Vissza jelző lámpák ikonok világítanak hibát nem jelez, indításkor villog minden ami csak tud. A motor meg sem próbál elindulni valami elég érdekes csettegése van, nem a motorból jön.
Egy korábban ford szervizben dolgozó ember, eljött meghallgatta, azt mondta, hogy vagy akkumulátor vagy indító motor. A hang az szerinte az indítómotorból jön ki, nem teker be nem indul el. Ideje másra nem volt, és nem is javít ilyet, úgy hogy részéről ennyi volt. Sajnos semmilyen más szerelőt nem tudtam elérni, hétfőn esetleg de akkor meg én nem érek rá.
Az előző tulajt megkérdeztem, azt mondta, hogy neki sok gond volt az akkumulátorral. Januárban vette bele az újat, szerintem annak nem szabadna tönkre mennie lemerülnie még egy éves sincs benne. Ennek ellenére azt mondta, hogy az új akkumulátorral is kb. 2 havonta teljesen váratlanul nem szokott elindulni ilyenkor töltötte. Nyáron egy hét állás után sem indult el. Ez nekem furcsa mert szerintem ilyen nem fordulhatna elő. 10 órát állt az autó és ilyen váratlanul dobna egy ilyen hibát?
Az akkumulátort mérőműszer hiányában nem tudom megnézetni a hétvégén már senkivel. Az előző tulaj az akksi töltést javasolja de én meg az indítómotorra tippelek... ( korábban a sok elfolyt gázolaj a motor térben ezt is tönkre tehette de eddig mégis jól indult, most meg ilyen váratlanul menne tönkre?) egy másik elmélet szerint az akksi is tud váratlanul ilyet produkálni. Hideg sincs 14 fok volt éjjel is kb. most is meleg van. Mínuszok sincsenek...
Bár vasárnap reggel 6-kor amikor indítottam ilyen 1 fok lehetett, de már az ajtó meg a szélvédő be volt fagyva, akkor nagyon döcögősen és nehezen indult el, elsőre belefulladt szinte az indulásba aztán utána egy hosszabb indításra beindul. Ugyan ezen a hideg napon este 7 óra után ugyan ezt játszotta el az autó. Aztán mentem vele városban 3-4 km-t, leállítottam be sem melegedett, majd kb. 2 óra múlva indítottam és elsőre simán normálisan indult ahogy kellett. Azóta mindig simán indult. Ma reggel meg a kerregés és semmi indulási szándék.

Valaki találkozott hasonlóval? Esélyes, hogy megint "szép" összeget kell költeni az autóra most éppen az indítómotor javítására?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2014.11.07 péntek, 15:51:23 »

Ötleteket várok mi lehet a probléma.

Tegnap este éjfélkor értem haza akkor állítottam le az autót. Ma reggel 10kor nem indult el, egy ilyen csettegő hangot ad ki indításkor. Vissza jelző lámpák ikonok világítanak hibát nem jelez, indításkor villog minden ami csak tud. A motor meg sem próbál elindulni valami elég érdekes csettegése van, nem a motorból jön.
Egy korábban ford szervizben dolgozó ember, eljött meghallgatta, azt mondta, hogy vagy akkumulátor vagy indító motor. A hang az szerinte az indítómotorból jön ki, nem teker be nem indul el. Ideje másra nem volt, és nem is javít ilyet, úgy hogy részéről ennyi volt. Sajnos semmilyen más szerelőt nem tudtam elérni, hétfőn esetleg de akkor meg én nem érek rá.
Az előző tulajt megkérdeztem, azt mondta, hogy neki sok gond volt az akkumulátorral. Januárban vette bele az újat, szerintem annak nem szabadna tönkre mennie lemerülnie még egy éves sincs benne. Ennek ellenére azt mondta, hogy az új akkumulátorral is kb. 2 havonta teljesen váratlanul nem szokott elindulni ilyenkor töltötte. Nyáron egy hét állás után sem indult el. Ez nekem furcsa mert szerintem ilyen nem fordulhatna elő. 10 órát állt az autó és ilyen váratlanul dobna egy ilyen hibát?
Az akkumulátort mérőműszer hiányában nem tudom megnézetni a hétvégén már senkivel. Az előző tulaj az akksi töltést javasolja de én meg az indítómotorra tippelek... ( korábban a sok elfolyt gázolaj a motor térben ezt is tönkre tehette de eddig mégis jól indult, most meg ilyen váratlanul menne tönkre?) egy másik elmélet szerint az akksi is tud váratlanul ilyet produkálni. Hideg sincs 14 fok volt éjjel is kb. most is meleg van. Mínuszok sincsenek...
Bár vasárnap reggel 6-kor amikor indítottam ilyen 1 fok lehetett, de már az ajtó meg a szélvédő be volt fagyva, akkor nagyon döcögősen és nehezen indult el, elsőre belefulladt szinte az indulásba aztán utána egy hosszabb indításra beindul. Ugyan ezen a hideg napon este 7 óra után ugyan ezt játszotta el az autó. Aztán mentem vele városban 3-4 km-t, leállítottam be sem melegedett, majd kb. 2 óra múlva indítottam és elsőre simán normálisan indult ahogy kellett. Azóta mindig simán indult. Ma reggel meg a kerregés és semmi indulási szándék.

Valaki találkozott hasonlóval? Esélyes, hogy megint "szép" összeget kell költeni az autóra most éppen az indítómotor javítására?


Ha az előző tulaj is szívott már az akksival (állandó töltögetés....) akkor én ott keresgélnék először.  Fel kell tölteni, ha nem tudod/nincs töltőd akkor kérj meg egy ismerőst és próbáljátok meg bikázni. 
Valami leszívja az akksit.....meg kell keresni mi az.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
KS
Vendég
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2014.11.07 péntek, 15:53:50 »

Nem feltétlen, ha megemeled, és rendesen alátámasztod, akkor alulról leszedhető a motortértakaró burkolat. Utána már csak egy hosszú kezű ember kell.

Tégla egyelőre nem kellett. ügyeskezű emberke eszközeivel benyúlt a kifeszített ajtón keresztül a motorháztető nyitó karig. Motorháztető nyitva aksi kint...
A csavar, aksival nincs baj. Utastérbe továbbra sem tudunk bejutni... falbav
 help
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2014.11.07 péntek, 16:12:19 »

Tégla egyelőre nem kellett. ügyeskezű emberke eszközeivel benyúlt a kifeszített ajtón keresztül a motorháztető nyitó karig. Motorháztető nyitva aksi kint...
A csavar, aksival nincs baj. Utastérbe továbbra sem tudunk bejutni... falbav
 help
Tegyél be másik akkut....vagy fetöltöd,és lesz 12voltod
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2014.11.07 péntek, 16:48:33 »

Tégla egyelőre nem kellett. ügyeskezű emberke eszközeivel benyúlt a kifeszített ajtón keresztül a motorháztető nyitó karig. Motorháztető nyitva aksi kint...
A csavar, aksival nincs baj. Utastérbe továbbra sem tudunk bejutni... falbav
 help

Most bocs a buta kérdésért, de a távirányítóban ugye tuti jó az elem? Az ajtóvezérlő modul nem nagyon szokott tönkremenni tudomásom szerint. Dugózva lett az autó? Nem lehet onnan hozzáférni valahogy a zárhoz?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:30:54 »

Ötleteket várok mi lehet a probléma.

Tegnap este éjfélkor értem haza akkor állítottam le az autót. Ma reggel 10kor nem indult el, egy ilyen csettegő hangot ad ki indításkor. Vissza jelző lámpák ikonok világítanak hibát nem jelez, indításkor villog minden ami csak tud. A motor meg sem próbál elindulni valami elég érdekes csettegése van, nem a motorból jön.
Egy korábban ford szervizben dolgozó ember, eljött meghallgatta, azt mondta, hogy vagy akkumulátor vagy indító motor. A hang az szerinte az indítómotorból jön ki, nem teker be nem indul el. Ideje másra nem volt, és nem is javít ilyet, úgy hogy részéről ennyi volt. Sajnos semmilyen más szerelőt nem tudtam elérni, hétfőn esetleg de akkor meg én nem érek rá.
Az előző tulajt megkérdeztem, azt mondta, hogy neki sok gond volt az akkumulátorral. Januárban vette bele az újat, szerintem annak nem szabadna tönkre mennie lemerülnie még egy éves sincs benne. Ennek ellenére azt mondta, hogy az új akkumulátorral is kb. 2 havonta teljesen váratlanul nem szokott elindulni ilyenkor töltötte. Nyáron egy hét állás után sem indult el. Ez nekem furcsa mert szerintem ilyen nem fordulhatna elő. 10 órát állt az autó és ilyen váratlanul dobna egy ilyen hibát?
Az akkumulátort mérőműszer hiányában nem tudom megnézetni a hétvégén már senkivel. Az előző tulaj az akksi töltést javasolja de én meg az indítómotorra tippelek... ( korábban a sok elfolyt gázolaj a motor térben ezt is tönkre tehette de eddig mégis jól indult, most meg ilyen váratlanul menne tönkre?) egy másik elmélet szerint az akksi is tud váratlanul ilyet produkálni. Hideg sincs 14 fok volt éjjel is kb. most is meleg van. Mínuszok sincsenek...
Bár vasárnap reggel 6-kor amikor indítottam ilyen 1 fok lehetett, de már az ajtó meg a szélvédő be volt fagyva, akkor nagyon döcögősen és nehezen indult el, elsőre belefulladt szinte az indulásba aztán utána egy hosszabb indításra beindul. Ugyan ezen a hideg napon este 7 óra után ugyan ezt játszotta el az autó. Aztán mentem vele városban 3-4 km-t, leállítottam be sem melegedett, majd kb. 2 óra múlva indítottam és elsőre simán normálisan indult ahogy kellett. Azóta mindig simán indult. Ma reggel meg a kerregés és semmi indulási szándék.

Valaki találkozott hasonlóval? Esélyes, hogy megint "szép" összeget kell költeni az autóra most éppen az indítómotor javítására?
Az igazság az hogy nálad mind2 szóba jöhet. Az aksi azért mert a generátorod hibája kihatással lehetett az aksira is, sokáig nem töltötte rendesen, ki tudja milyen márkájú aksit rakott bele az ex-tulaj, stb...

Az indítómotorod meg azért mehetett tönkre, mert az elmúlt idők sok hibája miatt sztem sűrűen indítózták a szerelők a kocsidat. Nekem is a legelején ez volt, amikor nem tudták mi baja a kocsinak és több mint 1 hónapig keresték a hibáját. Addig-addig nyaggatták meg indítózták, hogy az önindító behúzója megadta magát. Ez is lehet a hiba oka Nálad.

Az aksi, meg az önindító is 20 ezer körül kezdődik csere esetén, szal nem tudom melyikkel kezd. Ezért kellene vmi okos, aki megnézné a kocsidat.
Bár a hangok alapján én is inkább az aksira voksolnék. Az indító, ha beszhar annak nem csettegő hangja van és a műszerfalon sem villog semmi, egyszerűen hallod, hogy nem tudja az önindítómotor berántani a kocsit.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2014.11.07 péntek, 21:16:01 »

Tégla egyelőre nem kellett. ügyeskezű emberke eszközeivel benyúlt a kifeszített ajtón keresztül a motorháztető nyitó karig. Motorháztető nyitva aksi kint...
A csavar, aksival nincs baj. Utastérbe továbbra sem tudunk bejutni... falbav
 help
potkulcs?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2014.11.07 péntek, 21:22:17 »

Ötleteket várok mi lehet a probléma.

Tegnap este éjfélkor értem haza akkor állítottam le az autót. Ma reggel 10kor nem indult el, egy ilyen csettegő hangot ad ki indításkor. Vissza jelző lámpák ikonok világítanak hibát nem jelez, indításkor villog minden ami csak tud. A motor meg sem próbál elindulni valami elég érdekes csettegése van, nem a motorból jön.
Egy korábban ford szervizben dolgozó ember, eljött meghallgatta, azt mondta, hogy vagy akkumulátor vagy indító motor. A hang az szerinte az indítómotorból jön ki, nem teker be nem indul el. Ideje másra nem volt, és nem is javít ilyet, úgy hogy részéről ennyi volt. Sajnos semmilyen más szerelőt nem tudtam elérni, hétfőn esetleg de akkor meg én nem érek rá.
Az előző tulajt megkérdeztem, azt mondta, hogy neki sok gond volt az akkumulátorral. Januárban vette bele az újat, szerintem annak nem szabadna tönkre mennie lemerülnie még egy éves sincs benne. Ennek ellenére azt mondta, hogy az új akkumulátorral is kb. 2 havonta teljesen váratlanul nem szokott elindulni ilyenkor töltötte. Nyáron egy hét állás után sem indult el. Ez nekem furcsa mert szerintem ilyen nem fordulhatna elő. 10 órát állt az autó és ilyen váratlanul dobna egy ilyen hibát?
Az akkumulátort mérőműszer hiányában nem tudom megnézetni a hétvégén már senkivel. Az előző tulaj az akksi töltést javasolja de én meg az indítómotorra tippelek... ( korábban a sok elfolyt gázolaj a motor térben ezt is tönkre tehette de eddig mégis jól indult, most meg ilyen váratlanul menne tönkre?) egy másik elmélet szerint az akksi is tud váratlanul ilyet produkálni. Hideg sincs 14 fok volt éjjel is kb. most is meleg van. Mínuszok sincsenek...
Bár vasárnap reggel 6-kor amikor indítottam ilyen 1 fok lehetett, de már az ajtó meg a szélvédő be volt fagyva, akkor nagyon döcögősen és nehezen indult el, elsőre belefulladt szinte az indulásba aztán utána egy hosszabb indításra beindul. Ugyan ezen a hideg napon este 7 óra után ugyan ezt játszotta el az autó. Aztán mentem vele városban 3-4 km-t, leállítottam be sem melegedett, majd kb. 2 óra múlva indítottam és elsőre simán normálisan indult ahogy kellett. Azóta mindig simán indult. Ma reggel meg a kerregés és semmi indulási szándék.

Valaki találkozott hasonlóval? Esélyes, hogy megint "szép" összeget kell költeni az autóra most éppen az indítómotor javítására?
Töltsd fel az aksit teljesen. Valami jó töltővel, és vagy 24 órát. Aztán méresd meg 1 műhelyben terhelővillával, vagy erre való tesztelő géppel. És ott egyúttal méress töltést is.  Meg nyitott motorháztetőnél kattintsátok be a motortér zárat, és zárjátok le a kocsit. Kis idő múlva mérjetek rá az aksira, h szívja e valami.

Akkor szoktak kattogni, ha lemerült az aksi.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2014.11.08 szombat, 18:47:39 »

Din antenna csatlakozoju Androidos fejegyseget szeretnek csatlakoztatni a mondeoban levo twin fakra lengo aljzatokhoz.
Miert van 2 kabel? Hogy mukodik ez a fakra antenna megoldas?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2014.11.08 szombat, 18:53:28 »

Din antenna csatlakozoju Androidos fejegyseget szeretnek csatlakoztatni a mondeoban levo twin fakra lengo aljzatokhoz.
Miert van 2 kabel? Hogy mukodik ez a fakra antenna megoldas?


Kell egy átalakító hozzá.
Ilyen:  http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=49&termek=31971
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.08 szombat, 18:58:29 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2014.11.08 szombat, 21:12:48 »

Din antenna csatlakozoju Androidos fejegyseget szeretnek csatlakoztatni a mondeoban levo twin fakra lengo aljzatokhoz.
Miert van 2 kabel? Hogy mukodik ez a fakra antenna megoldas?

Parodnak jobbulast. Ma nekem is be kellett menni dolgozni. Gondolom igy nem szerelted be a helyere, amig nincs antenna atalakitod. Esetleg probald meg ha van a kozeletekben media markt vagy egyeb ilyesmi, hatha van nekik. Nincs nagyobb bosszusag, mint tobbszor is ki-be szerelni. Anno a harmasnal is kellett egy antenna atalakito, de az csak egy egyszeru dugasz volt, nem ilyen speci cucc. Azert erdekelne hogy miert nem arnyekolt koaxal viszik el a radioig a jelet. Tudom hogy ennel mar csak az ablakon van egy "nyomtatott" antenna, de akkor se ertem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2014.11.08 szombat, 23:34:54 »

Parodnak jobbulast. Ma nekem is be kellett menni dolgozni. Gondolom igy nem szerelted be a helyere, amig nincs antenna atalakitod. Esetleg probald meg ha van a kozeletekben media markt vagy egyeb ilyesmi, hatha van nekik. Nincs nagyobb bosszusag, mint tobbszor is ki-be szerelni. Anno a harmasnal is kellett egy antenna atalakito, de az csak egy egyszeru dugasz volt, nem ilyen speci cucc. Azert erdekelne hogy miert nem arnyekolt koaxal viszik el a radioig a jelet. Tudom hogy ennel mar csak az ablakon van egy "nyomtatott" antenna, de akkor se ertem.

Beszereltem az Androidos csodát. A rádió kivévetével megy minden. 2 koax árnyékolt kábel jön hátulról, ami Kafra szabványú csatlakozóban végződik:


Utánanyomoztam a neten nekem twin kafra male to ISO male adapterre van szükségem. Azt nem tudom, hogy elegendő a síma átalakító vagy az erősítős változatot válasszam. Úgy láttam, hogy az erősítős csak az FM sávot erősíti az AM-et nem. De az AM-et úgy sem használom. A kérdés, hogy miért twin kafra csatlakozó csatlakozik a Sony fejegységhez, talán a fejegységben egy beépített antenna erősítő van? Ha igen, akkor az erősítős adaptert kell választanom.

Első tapasztalatok:
A készülék: dual 1.6GHz CPU, 1GB RAM, 8GB Nanflash, 7" 800x480 kapacitív kijelző, beépített Wifi, BT, Android 4.2.2 OS Magyar+ Ford Canbus box
http://www.aliexpress.com/item/2-din-8-Android-4-2-Car-DVD-player-for-Ford-Mondeo-Transit-Connect-Focus-with/2038289141.html

+ vettem hozzá 2x16GB microSD kártyát (12/18Mbs), DVR kamerát is, a tolatóradar hamarosan beszerzem hozzá. A tolatóradar videojelének külön bemenete van. Leteszteltem egy sima PAL kompozit video jellel. Akkor jeleneik meg a kép, ha hátramenetbe kapcsolok, aza a canbus adja a vezérlő jelet az átkpcsoláshoz.  

Convers+ ROM 14.12 van rajta. A beépítés előtt így nézett ki:


Beépítés után 3 menü hiányzik, ezt megreklamáltam a szállítónál.


A bootolás és leállítás nagyon gyorsan végbemegy, majd lemérem. Kormányvezérlés működik, az M gomb megnyomásával a főképernyőn beállított alkalmazások - összesen 8 - között lehet váltani. Hihetetlen gyorsan vált.

A kijelzője nagyon szép képet ad, egy picit lehet a pixeleket látni, de egyáltalán nem zavaró. Nagyon érzékeny az érintőpanelje, alig kell hozzáérni, a mozdulatokra gyorsan reagál.

Hanglejátszás az alap lejátszó mellé feltettem a Poweramp App-ot, ezt fogom használni. Tökéletes hangot biztosít, bármilyen hangképet be lehet állítani a programban. A 9. hangszóró is szól. Flac és mp3 formátumokat játszottam le hibátlanul.
Video: SD avi fájt ás 1080p mkv videókat akadozásmentesen játszik.  
Mindig ott folytatja a lejátszást (video és hang), ahol abbahagytuk. Az állományokat a 16GB-os memóriakártyáról játszottam le.

A Wifi érzékenysége egy kicsivel gyengébb mint a Samsung S Advance mobilomé.

A GPS antennát a műszerfal jobb oldalára tettem. Így jó vételt biztosít. A legfrissebb iGO Izrael kapásból feltelepítődött. Eddig tökéletesen működik, még menet közben nem próbáltam. A készülék dátum és órá adatait a GPS jelből veszi. Csak az időzónát kellett állítani.

A telefonos kommunikációt mégnem próbáltam.

Összességében messzemenően elégedett vagyok a fejegységgel, leginkább a gyorsaságán lepődtem meg. Egy dolog nem tetszik a Convers+ kijelző Rádió/CD/Aux menüinek az eltűnése. Meg eltünt a kijelző jobb felső sarkából a pontos idő, kíváncsi vagyok milyen választ kapok a feltett kérdésemre a szállítótól.

Ha bármilyen kérdésetek van, szívesen válaszolok. nyes

A beépített készülékről holnap teszek fel képet.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.09 vasárnap, 00:18:11 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 09:35:01 »

Beszereltem az Androidos csodát. A rádió kivévetével megy minden. 2 koax árnyékolt kábel jön hátulról, ami Kafra szabványú csatlakozóban végződik:

Utánanyomoztam a neten nekem twin kafra male to ISO male adapterre van szükségem. Azt nem tudom, hogy elegendő a síma átalakító vagy az erősítős változatot válasszam. Úgy láttam, hogy az erősítős csak az FM sávot erősíti az AM-et nem. De az AM-et úgy sem használom. A kérdés, hogy miért twin kafra csatlakozó csatlakozik a Sony fejegységhez, talán a fejegységben egy beépített antenna erősítő van? Ha igen, akkor az erősítős adaptert kell választanom.


Az egyik csatlakozó a rádió, a másik a GPS antenna, nem? Vagy minek van két koax csatlakozó?

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 09:37:27 »

Az egyik csatlakozó a rádió, a másik a GPS antenna, nem? Vagy minek van két koax csatlakozó?



Ha jol tudom mivel az Fl-en nincs bot antenna, csak az ablakra nyomtatott, ezert a jo vetel erdekeben kettos antenna van. De lehet tevedek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 09:54:12 »

Kozben megneztem, ugy nez ki en is ugyanezt talaltam meg csak az ebay-en. Ott se irjak a specifikaciok kozott sajna hogy kommunikalna a conversel. Csak azt hogy a canbuson vagy az odb-n keresztul le tud szedni egyeb motor adatokat. Azert az jo lenne ha menne a convers is vele. Szerintem igy meg varok a cserevel.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 10:37:47 »

Az egyik csatlakozó a rádió, a másik a GPS antenna, nem? Vagy minek van két koax csatlakozó?



Nem a GPS, mert egy "egyszerű" Sony fejegységben volt mindkét koax bedugva.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 10:42:50 »

Ha jol tudom mivel az Fl-en nincs bot antenna, csak az ablakra nyomtatott, ezert a jo vetel erdekeben kettos antenna van. De lehet tevedek.

Nekem is ez az érzésem, és azt írják az angol oldalon, hogy az ablakon lévő antenna gyenge jelet biztosít ezért erősíteni javasolt a jelet. Szerintem ez az erősítő a kivett Sony fejegységben van integrálva.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 12:10:47 »

Az akksi fel lett töltve, és az autó simán elindult. Nem tudom , hogy miért merült le kb. 10 óra alatt. 12 órában dolgozom, akkor készüljek fel, hogy munka után nem indul majd el... bosszantó, egy ilyen autónál. Van amúgy ebben valami áramtalanító kapcsoló?
Megint nullázódtak a dolgok amit már megszoktam, de amit nem értek, hogy az óra amit két helyen mutat, mindig összhangban volt, de most 10 perc eltérés van köztük...
Most majd úgy állok meg vele, hogy közel legyen egy kis áram forrás... ( 18 éves autómmal jártam úgy régen, hogy bika kábellel mentem mindenhova, de egy normális akksit vettem és elindul télen -15 fokban is egy hét állás után most már )

Más
Már korábban is megfigyeltem, de aztán nem akarok paranoiás lenni a sok gonddal, de az is lehet, hogy csak hidegen csinálja az autó... Ha a gáz pedálra rálépek és megakarom tartani egy bizonyos fordulaton alacsonyabbnál 1200-1400 valahol 2000 alatt, akkor leesik a fordulat. Próbáltam kézzel nyomni a pedált hátha a lábammal van a baj de akkor is ugyan úgy leesik a fordulat hiába tartom ugyan ott a pedált. Vagy ez a jelenség természetes? Korábbi benzines autóimnál ilyen nem volt legalábbis.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 14:49:48 »

Nekem is ez az érzésem, és azt írják az angol oldalon, hogy az ablakon lévő antenna gyenge jelet biztosít ezért erősíteni javasolt a jelet. Szerintem ez az erősítő a kivett Sony fejegységben van integrálva.
Mit erősítesz közvetlenül a tuner előtt? Ha van erősítő az antenna talpánál, akkor a tápfeladós átalakító kell. Az sem erősít csak küldi a tápot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 15:13:54 »

Az akksi fel lett töltve, és az autó simán elindult. Nem tudom , hogy miért merült le kb. 10 óra alatt. 12 órában dolgozom, akkor készüljek fel, hogy munka után nem indul majd el... bosszantó, egy ilyen autónál. Van amúgy ebben valami áramtalanító kapcsoló?
Megint nullázódtak a dolgok amit már megszoktam, de amit nem értek, hogy az óra amit két helyen mutat, mindig összhangban volt, de most 10 perc eltérés van köztük...
Most majd úgy állok meg vele, hogy közel legyen egy kis áram forrás... ( 18 éves autómmal jártam úgy régen, hogy bika kábellel mentem mindenhova, de egy normális akksit vettem és elindul télen -15 fokban is egy hét állás után most már )

Más
Már korábban is megfigyeltem, de aztán nem akarok paranoiás lenni a sok gonddal, de az is lehet, hogy csak hidegen csinálja az autó... Ha a gáz pedálra rálépek és megakarom tartani egy bizonyos fordulaton alacsonyabbnál 1200-1400 valahol 2000 alatt, akkor leesik a fordulat. Próbáltam kézzel nyomni a pedált hátha a lábammal van a baj de akkor is ugyan úgy leesik a fordulat hiába tartom ugyan ott a pedált. Vagy ez a jelenség természetes? Korábbi benzines autóimnál ilyen nem volt legalábbis.
Az okot kell megszüntetni, nem a tünetet. Korábban írtam mit csinálj
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.