Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:22:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3601427 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2016.04.19 kedd, 12:49:54 »

190 környéke van au autóban és úgy néz ki, cserés a generátor.

Reális, hogy ennyit bír vagy a szervíz sz.pat?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:01:15 »

190 környéke van au autóban és úgy néz ki, cserés a generátor.

Reális, hogy ennyit bír vagy a szervíz sz.pat?

vidd el elektromos szakihoz. mekkora a töltés? mi a hibajelenség?

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:08:30 »

190 környéke van au autóban és úgy néz ki, cserés a generátor.

Reális, hogy ennyit bír vagy a szervíz sz.pat?
szerintem ez sem km függő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:11:24 »

190 környéke van au autóban és úgy néz ki, cserés a generátor.

Reális, hogy ennyit bír vagy a szervíz sz.pat?

Miért ne mehetne? Használatfüggő, nem km függő! Ha nem tölt már kellően, akkor renew. Én sem várok 300K km+ az enyémtől, rövid városi üzemek, sok indítás, állófűtés mind kéri az áramot, ergo dolgozik a generátor...

De várj, ez a merga vagy a mondi?  eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.19 kedd, 13:16:12 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:25:23 »

szerintem ez sem km függő.
ezért lenne jó egy üzemidő számláló is, de mintha mk4ben már lenne, vagy tévedek?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:40:58 »

ezért lenne jó egy üzemidő számláló is, de mintha mk4ben már lenne, vagy tévedek?
az már a hunyadiban is van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2016.04.19 kedd, 14:04:32 »

vidd el elektromos szakihoz. mekkora a töltés? mi a hibajelenség?

A hangja. Egészen furcsa "szíjhangja" lett a paripának. Elvittem Donkóékhoz és erre mondta azt a szerviz, h "Több dologtól lehet, ezek közül leginkább valószínű a generátor."
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2016.04.19 kedd, 14:08:34 »

A hangja. Egészen furcsa "szíjhangja" lett a paripának. Elvittem Donkóékhoz és erre mondta azt a szerviz, h "Több dologtól lehet, ezek közül leginkább valószínű a generátor."

mikor volt szíj cserélve? nem tudom ki az a Donkó.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2016.04.19 kedd, 14:44:29 »

mikor volt szíj cserélve? nem tudom ki az a Donkó.

Ékszíj? Passz.
Donkó egy Ford szervíz az Osztyapenkónál.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2016.04.19 kedd, 14:54:38 »

Ékszíj? Passz.
Donkó egy Ford szervíz az Osztyapenkónál.

egy teszt, amit egy Discovery szerelőtől kaptam:

- járó motor
- hallod a generátor szíj (hosszbordás szíj) hangját
- a borda felőli oldalra egy csipetnyi WD 40-et befújsz
- ha változott a hang, akkor cserélni kell a szíjat és nincs más gond

A lényeg a szíj bordás felületére kell egy csipetnyit, ebben az esetben ott ahol az olajozott rész ér a tárcsához megszűnik a hang, amikor a nem olajozott ér oda, akkor megint van hangja.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2016.04.19 kedd, 14:58:33 »

egy teszt, amit egy Discovery szerelőtől kaptam:

- járó motor
- hallod a generátor szíj (hosszbordás szíj) hangját
- a borda felőli oldalra egy csipetnyi WD 40-et befújsz
- ha változott a hang, akkor cserélni kell a szíjat és nincs más gond

A lényeg a szíj bordás felületére kell egy csipetnyit, ebben az esetben ott ahol az olajozott rész ér a tárcsához megszűnik a hang, amikor a nem olajozott ér oda, akkor megint van hangja.

Holnap kipróbálom, kösz.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2016.04.19 kedd, 15:01:16 »

Holnap kipróbálom, kösz.

Nem miattad írom, csak a trollok miatt, az egész szíjat ne olajozd be, mert csúszni fog. Egy ilyen kevés olaj nem fog semmi gondot okozni, néhány fordulat és már le is jött róla.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2016.04.19 kedd, 15:16:05 »

Nem miattad írom, csak a trollok miatt, az egész szíjat ne olajozd be, mert csúszni fog. Egy ilyen kevés olaj nem fog semmi gondot okozni, néhány fordulat és már le is jött róla.

Itt nincsenek trollok!  eplus2 eplus2 eplus2

...kikérem magamnak!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2016.04.19 kedd, 15:18:43 »

Itt nincsenek trollok!  eplus2 eplus2 eplus2

...kikérem magamnak!  wave wave

 nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2016.04.19 kedd, 16:16:50 »

Nem miattad írom, csak a trollok miatt, az egész szíjat ne olajozd be, mert csúszni fog. Egy ilyen kevés olaj nem fog semmi gondot okozni, néhány fordulat és már le is jött róla.

Ja-ja, néhány fordulat és lejön az egész szíj...  eplus2

Szerintem a szabadonfutó ment szét...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
X777
Vendég
« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2016.04.19 kedd, 17:45:15 »

Sziasztok!
Elm327-ből a bt-t, vagy wifi-t érdemes venni?  Esetleg van olyan típus amit nem ajánlotok, vagy amit igen mert bevált?
Előre is köszi!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2016.04.19 kedd, 17:47:39 »

Ja-ja, néhány fordulat és lejön az egész szíj...  eplus2

Szerintem a szabadonfutó ment szét...

nem jön le a szíj. A módszert én is kipróbáltam és működik. Amúgy ez hosszbordás szíj ha jól emlékszem, az meg miként is jönne le?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2016.04.20 szerda, 05:29:36 »

Ja-ja, néhány fordulat és lejön az egész szíj...  eplus2

Szerintem a szabadonfutó ment szét...

Én is erre tippelek.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2016.04.20 szerda, 09:34:36 »

Én is erre tippelek.

simán kiderül, ha nem hallgat el azon a ponton ahol a wd40 van, akkor nem a szíj
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Feri73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2016.04.20 szerda, 10:36:36 »

Helló!

Segítsetek kicsit! Hogyan lehet kivenni a ködlámpát a lökősből?
Kerék felől, vagy a motortér felől???
Naplózva

Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2016.04.20 szerda, 10:38:11 »

Helló!

Segítsetek kicsit! Hogyan lehet kivenni a ködlámpát a lökősből?
Kerék felől, vagy a motortér felől???

vedd ki az első lámpát (2 csavar) és onnan hozzáférsz.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2016.04.20 szerda, 13:41:21 »

Sziasztok!

Szerintetek megoldható a középrész átalakítása a második képről az elsőre Androidos fejegység beszerelése miatt?
A klímavezérlés csatlakozói ugyanazok? Van egyéb buktató?


na utánanéztem az egésznek és megoldható és nem is annyira bonyi. A kábelezés tök egyforma a kettőben. Ami neked kell belőle az pont az ami nekem kellene a tiedből:
-belső keret
-külső keret
-kezelőszervek

ezek után már csak programozni kell, hogy mi van az autóban és kész.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
vzoll
Vendég
« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 09:40:15 »

Sziasztok !
2008.12 havi mondeóm van és néhány hete a rádióm önálló életre kelt.
Magától ki be kapcsol, teljesen összefüggéstelenül. Vele párhuzamosan a fedélzetin hol eltűnik, hol előjön a rádió ikonja.
De van olyan verzió is, hogy a fedélzeti nem érzékeli, hogy a kocsiban van rádió ennek ellenére mégis be tudom kapcsolni ( 1 órára ).
Találkoztatok már ilyen vagy hasonló problémával ?
Tudtok esetleg olyan villamosságist ajánlani ( Gödöllő környéke ) aki megtud bírkózni a feladattal ?
Előre is köszi
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2016.04.22 péntek, 08:32:54 »

simán kiderül, ha nem hallgat el azon a ponton ahol a wd40 van, akkor nem a szíj

Elvileg megoldódott. Donkóék azt állítják, h 2 görgőt kellett cserélni.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2016.04.22 péntek, 12:19:24 »

Nemrég volt két hibám. Az első alacsony töltőnyomásra, a másik pedig magas nyomásra utalt. Ma méricskéltem és alapjáraton 73Kpa, míg padlógázas gyorsításkor 120Kpa-t mutatott. Megpucoltam a nyomásszenzort, de nem változott semmi. Ez így rendben van?
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.22 péntek, 14:56:09 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2016.04.23 szombat, 05:52:34 »

Egész este dolgoztam az autóval. Most reggel jövök hazafele és egyszer csak kikapcsol a rádió, kezelőszervek háttérvilágításával együtt. Utána kikapcsol a műszarfal, a mutatók leesnek nullára. A frász kerülget. Leállítom, nem kellett volna... Be kellett bikázni utána. Az eddigi 13,5 körüli töltésem leesett pont a felére 7-8 között ingadozik. Jó 20 kilométert kellett így hazajönnöm, közben hol visszajött a müszerfal, hol elment, de ha vissza is jött csak pár másodpercre. Az akksi mondhatni új. Varta 85-ös. 11ezer kilométerrel ezelött lett vezérlés cserélve, Gödön csinálták a srácok. Reggel ha felkelek mit nézzek meg? Ha bebikázom és így elmegyek vele valami szerelőhöz akkor elcseszhetek valami mást is? Hibaüzenetnek Engine malfunctiont ír ki. A gáz, hogy estére újra kellene az autó, jellemző, hogy ha történik valami az mindig hétvégén  falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2016.04.23 szombat, 06:50:35 »

Egész este dolgoztam az autóval. Most reggel jövök hazafele és egyszer csak kikapcsol a rádió, kezelőszervek háttérvilágításával együtt. Utána kikapcsol a műszarfal, a mutatók leesnek nullára. A frász kerülget. Leállítom, nem kellett volna... Be kellett bikázni utána. Az eddigi 13,5 körüli töltésem leesett pont a felére 7-8 között ingadozik. Jó 20 kilométert kellett így hazajönnöm, közben hol visszajött a müszerfal, hol elment, de ha vissza is jött csak pár másodpercre. Az akksi mondhatni új. Varta 85-ös. 11ezer kilométerrel ezelött lett vezérlés cserélve, Gödön csinálták a srácok. Reggel ha felkelek mit nézzek meg? Ha bebikázom és így elmegyek vele valami szerelőhöz akkor elcseszhetek valami mást is? Hibaüzenetnek Engine malfunctiont ír ki. A gáz, hogy estére újra kellene az autó, jellemző, hogy ha történik valami az mindig hétvégén  falbav
Generátor? Segédszij?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2016.04.23 szombat, 11:55:11 »

Generátor? Segédszij?

Van valaki nagyon delpesti aki tudna hibakodot olvasni? A generator kepes lehet igy meghalni szinte egyik pillanatrol a masikra?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2016.04.23 szombat, 16:15:04 »

Van valaki nagyon delpesti aki tudna hibakodot olvasni? A generator kepes lehet igy meghalni szinte egyik pillanatrol a masikra?
Y. Itt megint a visszaolvasás hiányzik. Anno b4k esetén történt ez. Mindent részletesen leírtam. Nem is értem néha, mi a f@sznak kell nekünk tárhely?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2016.04.23 szombat, 20:00:55 »

Y. Itt megint a visszaolvasás hiányzik. Anno b4k esetén történt ez. Mindent részletesen leírtam. Nem is értem néha, mi a f@sznak kell nekünk tárhely?

Ha már vetted a fáradtságot és ezt leírtad, akkor odaírhattad volna azt is, hogy hol találom meg. Egyébként tökéletesen igazad van, nem mentegetőzöm, de mivel napi 14-16 órát dolgozom, mellette építkezem és még ott a család is. Restellem de nem volt időm egyik pillanatról a másikra végigmolyolni több ezer hsz-t.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 11:49:41 »

Ha már vetted a fáradtságot és ezt leírtad, akkor odaírhattad volna azt is, hogy hol találom meg. Egyébként tökéletesen igazad van, nem mentegetőzöm, de mivel napi 14-16 órát dolgozom, mellette építkezem és még ott a család is. Restellem de nem volt időm egyik pillanatról a másikra végigmolyolni több ezer hsz-t.
Ha meg tudod csinálni egyedül, kb. 15 perc a csere. Amúgymeg:
1. Ajánlatkérés: Nagyautó, Lőrinciautó. (mindkét helyen a rossz generátort le kell adni) Kb: 40-45eft a felújított generátor.
2. Alkatrész kiszerelése (ezt vagy előre vagy utólag vissza kell vinni), majd az új beépítése. Mint írtam kb. 15-20 perc az egész.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 12:07:42 »

Sziasztok!
Jobb hátsó ablakemelő nem akarok müködni. Se a saját, se a központi kapcsolóról. Ilyen esetben lehetséges, hogy csak az adott ajtó kapcsolója hibás vagy biztosan az emelő a bajos? Köszi előre is a segitséget.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 12:08:34 »

Sziasztok!
Jobb hátsó ablakemelő nem akarok müködni. Se a saját, se a központi kapcsolóról. Ilyen esetben lehetséges, hogy csak az adott ajtó kapcsolója hibás vagy biztosan az emelő a bajos? Köszi előre is a segitséget.  worship

Ja és a kapcsoló kiszedésének mi a módja. Itt is kárpitbontás kell mint az mk3-nál vagy kijön anélkül is?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 13:07:17 »

Sziasztok!
Jobb hátsó ablakemelő nem akarok müködni. Se a saját, se a központi kapcsolóról. Ilyen esetben lehetséges, hogy csak az adott ajtó kapcsolója hibás vagy biztosan az emelő a bajos? Köszi előre is a segitséget.  worship
Nem kapcsoló hiba lesz ez. Biztosítékot nézted?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 13:59:43 »

Nem kapcsoló hiba lesz ez. Biztosítékot nézted?

Még nem, de ugy gondoltam, hogy miután a többi ablak müködik, nem lehet biztositék. De lehet rosszul tudom és itt már minden ablak külön biztin megy át!?  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 15:44:35 »

Még nem, de ugy gondoltam, hogy miután a többi ablak müködik, nem lehet biztositék. De lehet rosszul tudom és itt már minden ablak külön biztin megy át!?  wow1
Nem tudom, nem néztem. Ott a kezelési, ellenőrizheted. De én legalábbis a biztosítékokat ellenőrizném mielőtt szétszedem az autót. Meg hibakódot olvasnék.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 15:49:59 »

Ha meg tudod csinálni egyedül, kb. 15 perc a csere. Amúgymeg:
1. Ajánlatkérés: Nagyautó, Lőrinciautó. (mindkét helyen a rossz generátort le kell adni) Kb: 40-45eft a felújított generátor.
2. Alkatrész kiszerelése (ezt vagy előre vagy utólag vissza kell vinni), majd az új beépítése. Mint írtam kb. 15-20 perc az egész.

Sikerült találnom itt vecsésen valakit, aki ma reggel rendbetette. Köszönöm a segítséget. Éjszaka visszaolvasgattam de nem találtam meg a leírásodat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 16:39:52 »

Sikerült találnom itt vecsésen valakit, aki ma reggel rendbetette. Köszönöm a segítséget. Éjszaka visszaolvasgattam de nem találtam meg a leírásodat.

És hgyan tette rendbe, mit csinált?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 10:19:57 »

És hgyan tette rendbe, mit csinált?

Szabadonfuto egett le, ezt csereltek illetve a komplett vezerlest egyben. Sajnos fontos szempont volt, hogy meg aznap elkeszuljon...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 18:06:05 »

Szabadonfuto egett le, ezt csereltek illetve a komplett vezerlest egyben. Sajnos fontos szempont volt, hogy meg aznap elkeszuljon...
A vezérlést? Nem csak a segédszíjat+ feszítőket?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 18:08:53 »

A vezérlést? Nem csak a segédszíjat+ feszítőket?
szerintem a feszszabra gondolhat.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 20:12:09 »

szerintem a feszszabra gondolhat.... Roll Eyes

Belolem elnek a szerelok... Nem vagyok ra buszke de s3gg sotet vagyok az autoszereleshez. Kizarolagosan csak felhasznalo vagyok. Szoval a szabadonfutot csereltek INA tipusura, illetve ezt a szurke muanyag valamit ami meg a generatoron van rajta Smiley Magan a komplett vezerles cseren mar tul vagyok. Most van az automban 212ezer.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 20:47:17 »

Belolem elnek a szerelok... Nem vagyok ra buszke de s3gg sotet vagyok az autoszereleshez. Kizarolagosan csak felhasznalo vagyok. Szoval a szabadonfutot csereltek INA tipusura, illetve ezt a szurke muanyag valamit ami meg a generatoron van rajta Smiley Magan a komplett vezerles cseren mar tul vagyok. Most van az automban 212ezer.
na ez  a fesz szab! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2016.04.27 szerda, 16:43:01 »

Sziasztok!
Na ránéztem erre a jobb hátsó ajtóra és ablakra. A jelenség a következő: az ajtóban a zár és az ablakemelő nem akar üzemelni. Ha az ajtóba menő kábelköteg csatiját széthuzom és összedugom, akkor egy kis ideig tökéletesen üzemel minden benne, aztán egy éjszaka állás és ujra se zár, se ablak. Hibajel nincs, az ajtó nem sérült, a kábelköteg is ép, nincs beázva, száraz mindenhol a csati.
Esetleg valaki járt már igy!?
2009es Mk4 Mondeo 2.0 Tdci Tit-X, QXBA motorkódos a kocsi. Köszönöm előre is.  worship wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2016.04.27 szerda, 16:44:46 »

Sziasztok!
Na ránéztem erre a jobb hátsó ajtóra és ablakra. A jelenség a következő: az ajtóban a zár és az ablakemelő nem akar üzemelni. Ha az ajtóba menő kábelköteg csatiját széthuzom és összedugom, akkor egy kis ideig tökéletesen üzemel minden benne, aztán egy éjszaka állás és ujra se zár, se ablak. Hibajel nincs, az ajtó nem sérült, a kábelköteg is ép, nincs beázva, száraz mindenhol a csati.
Esetleg valaki járt már igy!?
2009es Mk4 Mondeo 2.0 Tdci Tit-X, QXBA motorkódos a kocsi. Köszönöm előre is.  worship wave

Szerintem a bal első ajtóban lévő BCM modulod ***, de lehet, hogy csak egy BCM frissítés kellene.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2016.04.27 szerda, 16:58:01 »

Szerintem a bal első ajtóban lévő BCM modulod ***, de lehet, hogy csak egy BCM frissítés kellene.
DDM lesz az. Smiley
Kellene hibakódot olvasni, abból ki tudsz indulni. Ha nem működik valami, biztos van kódja. Az enyémen a BH zár mókázik, nem nyitja ki a központi zárat. Erre is ad hibakódot az ajtóvezérlés (DDM).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2016.04.27 szerda, 16:59:19 »

DDM lesz az. Smiley
Kellene hibakódot olvasni, abból ki tudsz indulni. Ha nem működik valami, biztos van kódja. Az enyémen a BH zár mókázik, nem nyitja ki a központi zárat. Erre is ad hibakódot az ajtóvezérlés (DDM).

kezdem keverni a három és négybetűs cuccokat Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2016.04.27 szerda, 17:23:21 »

Sziasztok!
Vettem egy ELM327 adaptert. A telefonomra felraktam a FORScan Demo-t, de nam akar összekapcsolódni. Valami hibaüzenetet ír. Valaki találkozott már ilyennel?

« Utoljára szerkesztve: 2016.04.27 szerda, 17:34:51 írta X777 » Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2016.04.27 szerda, 17:42:33 »

DDM lesz az. Smiley
Kellene hibakódot olvasni, abból ki tudsz indulni. Ha nem működik valami, biztos van kódja. Az enyémen a BH zár mókázik, nem nyitja ki a központi zárat. Erre is ad hibakódot az ajtóvezérlés (DDM).

Sima szervizes hibakódolvasó elég lehet ehhez vagy kell a szakszerviz hozzá?
Illetve ha ez a DDM dolog a ludas, akkor az szoftveresen javitható vagy cserés?
Neked mi lett a megolsa a zárhibának?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2016.04.27 szerda, 17:55:17 »

Sziasztok!
Vettem egy ELM327 adaptert. A telefonomra felraktam a FORScan Demo-t, de nam akar összekapcsolódni. Valami hibaüzenetet ír. Valaki találkozott már ilyennel?

Szia.
Sajnos a tiéd egy clón ELM ,ami a Ford specifikációt nem tudja. levele Ha itthon vásárolt vidd vissza,vagy Torque progival általános dolgokra használhatod.
A scanmaster appot is megpróbálhatod esetleg.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.27 szerda, 17:57:09 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.