Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:46:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3594637 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:01:58 »

és ha esetleg azt mondom hogy elromlott?


azt nem tom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:02:25 »

igen, baxogatás ellen. és igen ellenörizheti.

elég egy ilyen is:


ha gondolod van valahol itthon egy ilyen nem használt szettem elboltolhatjuk occoért Wink
Kár hogy ilyen messze vagyunk egymástól.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:04:26 »

Kár hogy ilyen messze vagyunk egymástól.
posta elviszi Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:12:06 »

és ha esetleg azt mondom hogy elromlott?



Szerintem 1 ilyen kocsiba meg nem nézik,h gyári e meg nem e. 1 suzukiba, astrába meg a többibe amibe sose volt gyári xenon és mindenki tudja, h nem volt persze, h nézik...   Én ráragasztanék 2 gyári kupakot és annyi.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:24:49 »

help

Múltkor már feltettem a kérdést,hogy a kanyarkövetős projektoros lámpatestbe beépíthető-e az utólagos xenon szett?
A válasz az volt hogy nagyon macerás. Kérdésem az lenne hogy miért???
A kanyarkövetős rendszer (mechanika) miatt,vagy a projektor miatt???
Máshova esik esetleg a vetítési fény?
Mindenképp jobban szeretnék sötétben látni,az előző mondinál nagyon jó volt.
Vagy esetleg mi lenne a megoldás?

Válaszokat előre is köszönöm.
Jánosmester véleményét tudom idézni: Szerinte túl rövid a keszon vezetéke és a kanyarkövető mozgása elnyírja idővel. Másrészt nem olyan fixen van bent a cső mint a gyári keszonban. Továbbá a mozgás miatt a fokusz is elmászhat. Egyszóval egy gány lesz az egész.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:27:59 »

Jánosmester véleményét tudom idézni: Szerinte túl rövid a keszon vezetéke és a kanyarkövető mozgása elnyírja idővel. Másrészt nem olyan fixen van bent a cső mint a gyári keszonban. Továbbá a mozgás miatt a fokusz is elmászhat. Egyszóval egy gány lesz az egész.
1. a sima halogénes vezetékeit is elkéne akkor nyírnia
2. miért ne lenne bent ugyan olyan fixen??
3. a mozgás miatt miért mászna el a fókusz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:30:22 »

1. a sima halogénes vezetékeit is elkéne akkor nyírnia
2. miért ne lenne bent ugyan olyan fixen??
3. a mozgás miatt miért mászna el a fókusz??
Kérdezd jánosmestert. Ő lehet hogy pár tucattal többet rakott be mint az átlag. Egy két dolgot már rakott nekem is be mindkét mondeoba. Neki hiszek ilyen téren.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:33:31 »

help

Múltkor már feltettem a kérdést,hogy a kanyarkövetős projektoros lámpatestbe beépíthető-e az utólagos xenon szett?
A válasz az volt hogy nagyon macerás. Kérdésem az lenne hogy miért???
A kanyarkövetős rendszer (mechanika) miatt,vagy a projektor miatt???
Máshova esik esetleg a vetítési fény?
Mindenképp jobban szeretnék sötétben látni,az előző mondinál nagyon jó volt.
Vagy esetleg mi lenne a megoldás?

Válaszokat előre is köszönöm.

Szia. Simán beépíthető. A lámpatest forgása pici. Szóval ettől nem kell tartani. A rögzítése jobb is mint a simának, mert "hagyományos" rögzítése van. Szóval egyenlőre nem látok problémát vele. Egyenlőre a kanyarizzó kupakjával szívok Smiley

Majd beszámolok a projektről.

üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:36:37 »

Kérdezd jánosmestert. Ő lehet hogy pár tucattal többet rakott be mint az átlag. Egy két dolgot már rakott nekem is be mindkét mondeoba. Neki hiszek ilyen téren.

Pedig nem kéne... ez csak egy újabb dolog, amit szerinte nem lehet beszerelni. Valahogy az új dolgokba egyre inkább beletörik a bicskája. Fejlődni kellene...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:41:40 »

Pedig nem kéne... ez csak egy újabb dolog, amit szerinte nem lehet beszerelni. Valahogy az új dolgokba egyre inkább beletörik a bicskája. Fejlődni kellene...

Smiley bocs, mindenkitől, de ez tetszik. No nem ismerem az illetőt, de tény, hogy fejlődni kell. Amúgy ezzel az erővel ha a kocsival fordulok, akkor a sima lámpába is elmenne a fókusz. Nekem itthon van az asztalomon a lámpa és teljesen normálisan rögzül benne a cső. Utána mindegy, hogy merre forog. A vezetéknek kell jónak lennie. Amúgy nem hiszem, hogy bármilyen nyírásról szó lenne, mert keveset fordul a lámpatest.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:45:35 »

Smiley bocs, mindenkitől, de ez tetszik. No nem ismerem az illetőt, de tény, hogy fejlődni kell. Amúgy ezzel az erővel ha a kocsival fordulok, akkor a sima lámpába is elmenne a fókusz. Nekem itthon van az asztalomon a lámpa és teljesen normálisan rögzül benne a cső. Utána mindegy, hogy merre forog. A vezetéknek kell jónak lennie. Amúgy nem hiszem, hogy bármilyen nyírásról szó lenne, mert keveset fordul a lámpatest.

Én ismerem. Jó srác, meg csípem is. De ő nem az, aki egy angol forrású doksit leszed, majd annak alapján elkészít valamit. Hogy megnézi, annak a távirányítós kütyünek mi a baja, hogyan kell a buszrendszerhez illeszteni, esetleg keresni olyat, ami kompatibilis ezzel. Ehelyett nem lehet. Attól még persze...
De ezzel gond lesz, mert egyre sűrűbben buszoznak az autók.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2012.02.21 kedd, 23:34:05 »

Kérdezd jánosmestert. Ő lehet hogy pár tucattal többet rakott be mint az átlag. Egy két dolgot már rakott nekem is be mindkét mondeoba. Neki hiszek ilyen téren.
hát őszintén....egy ilyen után lehet nem mennék hozzá:

1, akkor a halogénes madzagjait is elnyírná
2, akkor a halogénes izzó is mozogna a helyén
3, akkor a halogénes izzóban is elmozdulna az izzószál, ezáltal a fúkusz is

elhiheted én is látok elég xenon-t Wink

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2012.02.21 kedd, 23:38:08 »

Én ismerem. Jó srác, meg csípem is. De ő nem az, aki egy angol forrású doksit leszed, majd annak alapján elkészít valamit. Hogy megnézi, annak a távirányítós kütyünek mi a baja, hogyan kell a buszrendszerhez illeszteni, esetleg keresni olyat, ami kompatibilis ezzel. Ehelyett nem lehet. Attól még persze...
De ezzel gond lesz, mert egyre sűrűbben buszoznak az autók.
alapvetően én is a jobb kezemmel a bal vállam fölött vágom hátra a kézikönyveket, DE ha valami komolyabbat akarok bekábelezni/megcsinálni, akkor előszörkörbejárom, utánakárok, hogy egyáltalán lehet-e. TIS, net, stb...

MK4-hez egyelőre meg vagyok lőve kapcsrajzok nélkül Sad gyárixenon és a többi...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2012.02.22 szerda, 01:49:15 »

hát őszintén....egy ilyen után lehet nem mennék hozzá:

Azért... ne légy hozzá ilyen szigorú. Láttam pár munkáját, nagyon rendben van. Szépen dolgozik, elvarrja a szálakat, ahogy kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2012.02.22 szerda, 09:40:04 »

hát őszintén....egy ilyen után lehet nem mennék hozzá:

1, akkor a halogénes madzagjait is elnyírná
2, akkor a halogénes izzó is mozogna a helyén
3, akkor a halogénes izzóban is elmozdulna az izzószál, ezáltal a fúkusz is

elhiheted én is látok elég xenon-t Wink

Ugyan ezek fogalmazódtak meg bennem. Megy is tovább a projekt, csak találjak már olyan fedelet a kanyarizzó részre, vagy bírjam levenni. Smiley

Majd egyik minitalira elgurulok és akkor meg lehet nézni
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2012.02.24 péntek, 18:23:59 »

Ugyan ezek fogalmazódtak meg bennem. Megy is tovább a projekt, csak találjak már olyan fedelet a kanyarizzó részre, vagy bírjam levenni. Smiley

Majd egyik minitalira elgurulok és akkor meg lehet nézni
Lépések történtek lámpa ügyben. Az adaptívot rápróbáltam és egyenlőre hibajelzés nélkül ment. Hétfőn Vik-el berakjuk. Az egyetlen problémám a kanyarkövető elektronika. Ami egyenlőre nincs és nem tudom, hogy hol mit kérjek Sad

Valakinek 5lete?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2012.02.24 péntek, 18:34:15 »

Lépések történtek lámpa ügyben. Az adaptívot rápróbáltam és egyenlőre hibajelzés nélkül ment. Hétfőn Vik-el berakjuk. Az egyetlen problémám a kanyarkövető elektronika. Ami egyenlőre nincs és nem tudom, hogy hol mit kérjek Sad

Valakinek 5lete?
este megpróbálom meghack-elni az eTIS-t kapcsrajzok miatt, abból kiderül Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2012.02.24 péntek, 18:37:15 »

este megpróbálom meghack-elni az eTIS-t kapcsrajzok miatt, abból kiderül Wink

Köszi, nagy segítség lenne.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2012.02.24 péntek, 23:46:16 »

Köszi, nagy segítség lenne.

Ígértem képet a régi hifiről:


nagyobb felbontásban itt: http://easy-fly.hu/images/stories/radio_small.jpg
Hamarosan kiszedem hozzá a bt modult is.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2012.02.28 kedd, 00:22:54 »

néuegetem ezeket a nyamvadt daylight-okat. Azt nem értem, hogy miért nem csinálják 3 vezetékesre:
1, +12 gyujtás után
2, test
3, +12 a tompítottról

Abban az esetben, ha a 3.-on van +12, akkor bont, egyébként nyugalmilag zárt. Szerintem kb egy 3 lábúval, egy ellenállással (csak vigyázzunk a 3 lábúra) és egy diódával meg lehetne oldani.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #670 Dátum: 2012.02.28 kedd, 21:30:22 »

néuegetem ezeket a nyamvadt daylight-okat. Azt nem értem, hogy miért nem csinálják 3 vezetékesre:
1, +12 gyujtás után
2, test
3, +12 a tompítottról

Abban az esetben, ha a 3.-on van +12, akkor bont, egyébként nyugalmilag zárt. Szerintem kb egy 3 lábúval, egy ellenállással (csak vigyázzunk a 3 lábúra) és egy diódával meg lehetne oldani.

Már a helyzetjelzőre le kell kapcsolnia. Szóval a 3. Kat oda kell kötni. Egyébként a jobbak  akksiról vesznek pluszt és mínuszt, és egy kábel megy a helyzetjelzőre. Egy kütyü meg figyeli a generátor jelet, amelyre fel és le kapcsol.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2012.02.28 kedd, 21:32:46 »

Már a helyzetjelzőre le kell kapcsolnia. Szóval a 3. Kat oda kell kötni. Egyébként a jobbak  akksiról vesznek pluszt és mínuszt, és egy kábel megy a helyzetjelzőre. Egy kütyü meg figyeli a generátor jelet, amelyre fel és le kapcsol.
az az igaz, akkor az indításkori feszváltozások már nem érik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:00:40 »

Már a helyzetjelzőre le kell kapcsolnia. Szóval a 3. Kat oda kell kötni. Egyébként a jobbak  akksiról vesznek pluszt és mínuszt, és egy kábel megy a helyzetjelzőre. Egy kütyü meg figyeli a generátor jelet, amelyre fel és le kapcsol.

Jaja, most már csak valami elektronikát kell összeraknom (na ebben gyenge vagyok, mert erősáramú emberként végeztem, ez meg nem az Smiley )
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #673 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:35:47 »

Jaja, most már csak valami elektronikát kell összeraknom (na ebben gyenge vagyok, mert erősáramú emberként végeztem, ez meg nem az Smiley )

(kkm0, dil... kihúzol nycwy-t, aztá gyí Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:45:19 »

Jaja, most már csak valami elektronikát kell összeraknom (na ebben gyenge vagyok, mert erősáramú emberként végeztem, ez meg nem az Smiley )

Tud a generátor majd 100A-ert... az nem elég erős?  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:48:47 »

Tud a generátor majd 100A-ert... az nem elég erős?  Wink

Smiley Cheesy csak ha megfogom

Amúgy itt már elektronikával adják el.
http://www.autoriasztok.hu/led_nappali_vilagitas.htm
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2012.02.28 kedd, 23:08:21 »

Amúgy megoldottam Smiley

Erősáramú módra:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=505102
COM = +12-re
N.C. = led lámpa betáp valamiről ami gyújtás után kap áramot (mivel normally close Smiley )
Behuzó + a helyzetjelzőre
a másik a testre.

Vagyis, ha bekapcsol a relé, akkor a led kikapcsol Smiley Smiley

Szebb, de drágább megoldás:
http://www.ebay.com/itm/Daytime-Running-Light-DRL-Relay-Harness-Auto-Car-Control-On-Off-Switch-12v-/260965009716?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3cc2ba0934

AMúgy azt látom az 5letem az ebay-en jó pénzért eladható Smiley
http://www.ebay.com/itm/Day-Time-Running-Light-Switch-Automatic-ON-OFF-DRL-Lamp-/290538538136?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item43a5724498
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #677 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 22:18:04 »

Sziasztok! Utólagos tolatóradar beépítésén dolgozom Smiley Az érzékelők helye kifúrva, viszont egy olyan problémába ütközöm, hogy az egész vezérlőjét a csomagtartóban valamelyik oldalsó tárolóban szeretném elhelyezni (pl. ahol a biztosítékok vannak), és az áramot ugyebár a tolatólámpáról kapná. Ezzel csak az a probléma, hogy az bizony a csomagtartó ajtajában van  Huh? Esetleg nincs valakinek ötlete, hogy ezt hogyan lehetne a legegyszerűbben megoldani? Előre is köszi Smiley
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 23:01:27 »

Sziasztok! Utólagos tolatóradar beépítésén dolgozom Smiley Az érzékelők helye kifúrva, viszont egy olyan problémába ütközöm, hogy az egész vezérlőjét a csomagtartóban valamelyik oldalsó tárolóban szeretném elhelyezni (pl. ahol a biztosítékok vannak), és az áramot ugyebár a tolatólámpáról kapná. Ezzel csak az a probléma, hogy az bizony a csomagtartó ajtajában van  Huh? Esetleg nincs valakinek ötlete, hogy ezt hogyan lehetne a legegyszerűbben megoldani? Előre is köszi Smiley

Nekem most került be kamera a rendszámvilágítás helyére. A kárpit kb 3 perc alatt lepattintható és akkor már be tudod húzni a kábelt a csatornába. Szerintem ez a legtisztább.
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #679 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:47:45 »

Nekem most került be kamera a rendszámvilágítás helyére. A kárpit kb 3 perc alatt lepattintható és akkor már be tudod húzni a kábelt a csatornába. Szerintem ez a legtisztább.
Köszi a segítséget! Még annyi kérdésem lenne, hogy az a csatorna, amiről beszélsz, annak a másik vége hol fog kiérni, hol várjam?  Smiley
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:08:51 »

Köszi a segítséget! Még annyi kérdésem lenne, hogy az a csatorna, amiről beszélsz, annak a másik vége hol fog kiérni, hol várjam?  Smiley

Ez a csomagtérajtó tetején van és a karosszéria tetején, belül fog kibukkanni. Elvileg ott egészen az alsó kárpitig le fog lógni a vezeték.
Naplózva
sass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 17:52:31 »

Sziasztok!

A észrevettem, hogy a kocsim motorterében kivett sluszkucsnál, kb 1 perceként meghúz az R-2-es relé, egész éjjel kattogott.
Tud valaki segíteni?
Naplózva

2009 mondeo kombi 1,6 benzin, LPG
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #682 Dátum: 2012.03.13 kedd, 06:12:37 »

Sziasztok!

A észrevettem, hogy a kocsim motorterében kivett sluszkucsnál, kb 1 perceként meghúz az R-2-es relé, egész éjjel kattogott.
Tud valaki segíteni?


Az EGR szelep, és a pillangó szelep tisztogatja magát. Leállás után, 1 percenként, én úgy tudom, hogy max 16x csinálja.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2012.03.13 kedd, 09:14:05 »

Az EGR szelep, és a pillangó szelep tisztogatja magát. Leállás után, 1 percenként, én úgy tudom, hogy max 16x csinálja.

Köszi! Megvizsgáltam a kérdést és valóban, a gyújtás levétele után 48 másodpercenként meghúz a relé 12 másodpercre. Nyolc ilyen ciklust csinál, tehát nyolc perc után befejezi. Tehát a kattogás teljesen normális, nem kell idegeskedni. Engem is az téveszthetett meg, hogy reggel gyújtást adtam rá, így annak levétele után újra kezdte, azt hittem egész este csinálta :-).
Naplózva

2009 mondeo kombi 1,6 benzin, LPG
NyulasM
Vendég
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 22:32:39 »

Változó geometriás turbók elektronikájának javítása, garanciával!
(Ford, Bmw,Mercedes, Stb...)
Munka idő: ha reggel oda adják , még aznap kész
árat a helyszínen, mérés után tudok mondani, állapot függő!
Fél, illetve egy év garancia!

Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 22:37:31 »

Változó geometriás turbók elektronikájának javítása, garanciával!
(Ford, Bmw,Mercedes, Stb...)
Munka idő: ha reggel oda adják , még aznap kész
árat a helyszínen, mérés után tudok mondani, állapot függő!
Fél, illetve egy év garancia!

Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666

Van erre másik topic. Ugye nem írod be mindegyikbe? Keres-kínál topic a barátod. Nekem nem tetszik az ön hirdetés minden topicban. Egy idő után még akkor sem keresnélek, ha szükség lenne rá. Egy topicban tök jó volt, de inkább a keres-kínálba nyomjad.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 23:40:01 »

nem nagyon akarok számolni, valaki nyomja fejből, hogy az indexhez hány Kohmos ellenállás kell, hogy a ledes rendben legyen?

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 23:41:55 »

nem nagyon akarok számolni, valaki nyomja fejből, hogy az indexhez hány Kohmos ellenállás kell, hogy a ledes rendben legyen?

Üdv
Csaba
mk3-nál az oldalindex-hez nem kellett semmi sem... az első-hátsóhoz meg nekem is számolni kéne Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 23:42:32 »

mk3-nál az oldalindex-hez nem kellett semmi sem... az első-hátsóhoz meg nekem is számolni kéne Grin

Cheesy akkor kénytelen vagyok majd számolgatni  rinya
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 23:45:04 »

Cheesy akkor kénytelen vagyok majd számolgatni  rinya
AndyA-nak dobj egy pü-t, ő cserélte a sajátjában, hátha emlékszik még, hogy milyen kellett Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 23:47:36 »

AndyA-nak dobj egy pü-t, ő cserélte a sajátjában, hátha emlékszik még, hogy milyen kellett Wink

jó 5let Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 23:58:34 »

jó 5let Smiley

Azért számolok.
Az eredeti izzó 21W
ez 12V-ra van kötve, vagyis 1,75A megy át rajta.

Akkor ez 6,8 Ohm, ha jól számolok és persze jó lenne, ha legalább 25W-os ellenállás lenne, hogy ne durranjon Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 23:59:38 »

Azért számolok.
Az eredeti izzó 21W
ez 12V-ra van kötve, vagyis 1,75A megy át rajta.

Akkor ez 6,8 Ohm, ha jól számolok és persze jó lenne, ha legalább 25W-os ellenállás lenne, hogy ne durranjon Smiley
és valami olyan helyre raknád, hogy ne menjen át öngyulladóba tőle a kocsi Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2012.03.20 kedd, 00:00:29 »

és valami olyan helyre raknád, hogy ne menjen át öngyulladóba tőle a kocsi Grin

naja, ettől aggódok a legjobban
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2012.03.20 kedd, 00:03:50 »

valakinek nincs képe az eredeti index reléről? Csak mert megnézném, hogy egy elektronikus cucc bemegy-e a helyére, illetve lehet, hogy inkább oda raknám a söntöt Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2012.03.20 kedd, 00:04:01 »

naja, ettől aggódok a legjobban
én ezért hagytam meg inkább mindenhol a gyári izzószálas megoldást...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2012.03.20 kedd, 00:04:30 »

valakinek nincs képe az eredeti index reléről? Csak mert megnézném, hogy egy elektronikus cucc bemegy-e a helyére, illetve lehet, hogy inkább oda raknám a söntöt Smiley
már mk3-ban sem volt, a GEM vezérelte, nem hiszem, hogy visszahozták volna...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2012.03.20 kedd, 00:15:44 »

már mk3-ban sem volt, a GEM vezérelte, nem hiszem, hogy visszahozták volna...

ha a GEM vezérli, akkor meg miért érzékeny az ellenállásra? Miért nem full elektronikus. Vagy miért nem lehet a GEM-en keresztül állítani?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2012.03.20 kedd, 00:19:53 »

ha a GEM vezérli, akkor meg miért érzékeny az ellenállásra? Miért nem full elektronikus. Vagy miért nem lehet a GEM-en keresztül állítani?

mondjuk kiváncsi vagyok, mert ilyet találtam:
http://www.ebay.com/itm/8-Pin-Ford-Electronic-LED-Flasher-Fix-Turn-Singal-Light-Relay-Kit-/390399766154?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5ae5a3ae8a&vxp=mtr
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2012.03.20 kedd, 00:29:30 »

ha a GEM vezérli, akkor meg miért érzékeny az ellenállásra? Miért nem full elektronikus. Vagy miért nem lehet a GEM-en keresztül állítani?
mert csak így maradt meg a gyorsabb villogás, ha kiégett...egyfajta figyelmeztetés... gondolom én vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.