Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:40:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3278380 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2015.03.25 szerda, 12:40:08 »

Sziasztok!
Egy kis segítség kellene:Blaupunkt fx navim van(mk4 mondeo kis navi). Egyik pillanatról a másikra nem találja meg mostmár hetek óta a gps műholdakat. Térkép működik,azt is érzékeli hoyg megyek  csak téved kb 500-600km-t(igy például pesten azthiszi hoyg csehországban vagyok Cheesy) abban hoyg vagyok Smiley. Amikor az infora kattintok ott látom a kiirást hogy "no gps". A memóriakártyát már ki-be tettem de nem történt változás. Vkinek ötlete?
Tönkrement a GPS antennád.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2015.03.31 kedd, 14:57:05 »

Sziasztok,

bal első lámpaburám picit bepárásodott. Volna-e tippetek arra, hogy hol ázhat be? sok víz nem jutott be, mert kb. 2 negyed tenyérnyi párás foltot láttam ma reggel.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2015.03.31 kedd, 15:12:39 »

Sziasztok,

bal első lámpaburám picit bepárásodott. Volna-e tippetek arra, hogy hol ázhat be? sok víz nem jutott be, mert kb. 2 negyed tenyérnyi párás foltot láttam ma reggel.

Sajnos sokminden miatt be tud párásodni:

- the lightest scenario, csak simán beszívott egy nagy adag meleg párát a szellőzőkön, esős időben előfordulhat ilyen
- the worst scenario, elrepedt a búra vagy a ház külső hatástól, ez egy drága meccs lesz, főleg, ha xenon. (Nekem beverte egy kavics...)

To do:

Várd meg, hogy kiszáradjon és ne jelenjen meg a tünet újra! Ha továbbra is párásodik megnézem szívesen neked, hogy hol "ereszt" Le kell dugózni a szellőzőket és az egyiken befújni. Ahol szökik az air ott a gond...

A legjobbakat! wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2015.03.31 kedd, 15:35:29 »

Sajnos sokminden miatt be tud párásodni:

- the lightest scenario, csak simán beszívott egy nagy adag meleg párát a szellőzőkön, esős időben előfordulhat ilyen
- the worst scenario, elrepedt a búra vagy a ház külső hatástól, ez egy drága meccs lesz, főleg, ha xenon. (Nekem beverte egy kavics...)

To do:

Várd meg, hogy kiszáradjon és ne jelenjen meg a tünet újra! Ha továbbra is párásodik megnézem szívesen neked, hogy hol "ereszt" Le kell dugózni a szellőzőket és az egyiken befújni. Ahol szökik az air ott a gond...

A legjobbakat! wave

Köszi a választ. A lightest-re tippelek, mert - bár kiszerelve még nem lett - külső sérülést nem látok rajta. Szóval bízom az első verzióban.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2015.03.31 kedd, 15:38:57 »

Köszi a választ. A lightest-re tippelek, mert - bár kiszerelve még nem lett - külső sérülést nem látok rajta. Szóval bízom az első verzióban.

Ha kiszárad és rövid időn belül nem jelentkezik a pára, akkor jóság van és nincs gond. Ha folyamatosan fog, akkor kicsit "mélyebbre kell ásni"!

A lámpa széleit vizsgáld végig, keress repedést (hajszál), ha nem látsz, akkor SÖR!  Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2015.03.31 kedd, 15:47:04 »

Köszi a választ. A lightest-re tippelek, mert - bár kiszerelve még nem lett - külső sérülést nem látok rajta. Szóval bízom az első verzióban.

még az is lehet, hogy a szellőző járatok eldugultak. Érdemes azokat kitakarítani néha
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2015.04.01 szerda, 19:22:06 »

üdv.
segítsetek légyszíves.

http://www.talkford.com/community/topic/159759-mondeo-mk4-edge-upgrades-so-far/page-2

ez a fajta a kocsim orra. ebből hogy jön ki a ködlámpa? belülről,ha kint van a nagy fényszóró?
vagy kintről is megmozdul?

a lámpát asszem kikell venni hozzá... Roll Eyes de a BT pontosan megmondja neked.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:08:43 »

Sziasztok!

Van egy Titanium-X mk4 2007es keyless csodám. Volt már indítási problémám vele, de valószínűleg csak azért, mert nem nyomtam teljesen rövid a kuplungot indításnál, csak ameddig váltásnál szoktam és így nem indult el az autó. Volt akku csere, szervizben terheléses teszt, minden jó generátor tökéletes. Viszont ma is volt egy olyan problémám hogy a gyújtás ráadása után azonnal nem tudtam elindítani (ilyenkor meg sem moccan az önindító). Úgy negyedik alkalomra indult el. *** idő, 6 fok és nagy eső volt. Lehet ennek köze valami motormelegítéshez, ami miatt várni kell? Vagy gyújtás után elméletben mindig azonnal el kéne, hogy induljon, hidegebb időben is a hülye power gombbal?

Köszi a helpet!
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2015.04.03 péntek, 08:09:29 »

Sziasztok!

Van egy Titanium-X mk4 2007es keyless csodám. Volt már indítási problémám vele, de valószínűleg csak azért, mert nem nyomtam teljesen rövid a kuplungot indításnál, csak ameddig váltásnál szoktam és így nem indult el az autó. Volt akku csere, szervizben terheléses teszt, minden jó generátor tökéletes. Viszont ma is volt egy olyan problémám hogy a gyújtás ráadása után azonnal nem tudtam elindítani (ilyenkor meg sem moccan az önindító). Úgy negyedik alkalomra indult el. *** idő, 6 fok és nagy eső volt. Lehet ennek köze valami motormelegítéshez, ami miatt várni kell? Vagy gyújtás után elméletben mindig azonnal el kéne, hogy induljon, hidegebb időben is a hülye power gombbal?

Köszi a helpet!

Nyomva tartod a gombot elég ideig miközben a kuplungon állsz tutti?

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2015.04.03 péntek, 11:48:49 »

Nyomva tartod a gombot elég ideig miközben a kuplungon állsz tutti?

Teljesen biztos, hogy mindent ugyanúgy csinálok mint amikor el is indul. Hetekig nem volt bajom vele, ma reggel megint jó volt elsőre. Tegnap a *** időben szarakodott kicsit. Csak az a kérdés, hogy izzítás után azonnal kéne, hogy induljon, hideg körülmények közt is?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2015.04.03 péntek, 13:13:33 »

Teljesen biztos, hogy mindent ugyanúgy csinálok mint amikor el is indul. Hetekig nem volt bajom vele, ma reggel megint jó volt elsőre. Tegnap a *** időben szarakodott kicsit. Csak az a kérdés, hogy izzítás után azonnal kéne, hogy induljon, hideg körülmények közt is?
Ha nem forgat az önindító, az baj. Persze fétételezve, hogy a kuplung ki van nyomva. Lehet esetleg kuplung pedál érzékelő probléma is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2015.04.03 péntek, 16:40:30 »

Ha nem forgat az önindító, az baj. Persze fétételezve, hogy a kuplung ki van nyomva. Lehet esetleg kuplung pedál érzékelő probléma is.

Igen, nekem is eszembe jutott a kuplung. Most megnéztem obd2es cucclival és nincs semmi rögzített hibakód (egyszer volt benne a légcső fojtásánál egy hiba, hogy zárva maradt, de csak 1 alkalommal és 1 hónapja töröltettem, most pedig nincs benne). A kuplung értékeit meg fogom nézni, mert akkor lehet néha nem reagál jól.

A kérdés még mindig fent áll: izzítás után a legzordabb körülményen közt is kéne, hogy tekerjen az önindító és próbáljon elindulni? (olyan még nem volt, hogy ha tekert az önindító nem indult volna el 3 másodpercen belül)
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2015.04.03 péntek, 18:36:04 »

Igen, nekem is eszembe jutott a kuplung. Most megnéztem obd2es cucclival és nincs semmi rögzített hibakód (egyszer volt benne a légcső fojtásánál egy hiba, hogy zárva maradt, de csak 1 alkalommal és 1 hónapja töröltettem, most pedig nincs benne). A kuplung értékeit meg fogom nézni, mert akkor lehet néha nem reagál jól.

A kérdés még mindig fent áll: izzítás után a legzordabb körülményen közt is kéne, hogy tekerjen az önindító és próbáljon elindulni? (olyan még nem volt, hogy ha tekert az önindító nem indult volna el 3 másodpercen belül)

Persze, azonnal -30ban is!  nyes
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2015.04.03 péntek, 18:56:53 »

Persze, azonnal -30ban is!  nyes
Ugyan nem volt túl hideg errefelé az éjszaka (A), de reggel kaptam egy "Motor verglühen" infót, mint télen. Tehát, zöccséget írogatsz...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2015.04.03 péntek, 19:18:47 »

Persze, azonnal -30ban is!  nyes

Értem én a viccet, csak nem szeretem. Inkább egy normális választ ereszthetnél meg, ha annyira értesz hozzá, mert ezzel nem sok segítséget nyújtasz. Senki nem beszélt orosz fagyokról...
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2015.04.03 péntek, 19:21:14 »

Ugyan nem volt túl hideg errefelé az éjszaka (A), de reggel kaptam egy "Motor verglühen" infót, mint télen. Tehát, zöccséget írogatsz...

Én még mindig csak próbálok rájönni, hogy okozhatta-e a gondját az ocsmány szeles 5 fokos idő. Illetve, hogy mondjuk -5 -10 fokban gyújtás ráadása után, ha az izzítás visszajelző elalszik és nem indul, az a hidegtől van és normális, vagy valami gáz van máshol, de ahogy nézem ebben senkinek nincs tapasztalata :\
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2015.04.03 péntek, 19:26:16 »

Én még mindig csak próbálok rájönni, hogy okozhatta-e a gondját az ocsmány szeles 5 fokos idő. Illetve, hogy mondjuk -5 -10 fokban gyújtás ráadása után, ha az izzítás visszajelző elalszik és nem indul, az a hidegtől van és normális, vagy valami gáz van máshol, de ahogy nézem ebben senkinek nincs tapasztalata :\
Sokat segítenél a neked segítőknek, ha az ótomata aláírásban közölnéd a vasat paramétereit...
Kb. úgy, mint a többiek.  wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2015.04.03 péntek, 19:51:19 »

Igen, nekem is eszembe jutott a kuplung. Most megnéztem obd2es cucclival és nincs semmi rögzített hibakód (egyszer volt benne a légcső fojtásánál egy hiba, hogy zárva maradt, de csak 1 alkalommal és 1 hónapja töröltettem, most pedig nincs benne). A kuplung értékeit meg fogom nézni, mert akkor lehet néha nem reagál jól.

A kérdés még mindig fent áll: izzítás után a legzordabb körülményen közt is kéne, hogy tekerjen az önindító és próbáljon elindulni? (olyan még nem volt, hogy ha tekert az önindító nem indult volna el 3 másodpercen belül)
Igen, azonnal kell tekernie. Ha nem izzítasz, akkor is. Kuplung+gombnyomás=>tekerés.
Ezért írtam, hogy ha nem teker, az baj.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2015.04.03 péntek, 19:58:49 »

Sokat segítenél a neked segítőknek, ha az ótomata aláírásban közölnéd a vasat paramétereit...
Kb. úgy, mint a többiek.  wave

Kiírtam, kíváncsi vagyok mennyivel hoz közelebb, hogy kitaláljuk, hogy miért nem megy az a hülye indítás néha Smiley
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:01:55 »

Igen, azonnal kell tekernie. Ha nem izzítasz, akkor is. Kuplung+gombnyomás=>tekerés.
Ezért írtam, hogy ha nem teker, az baj.

Ahha, mert amúgy hidegben is (0 fok alatt) indult ahogy kell, most meg 6-7 fokban játszotta el, hogy nem tekert.

OBD2 tud olyat, hogy lássam meddig van lenyomva a kuplung? Hátha néha rossz értéket ad vissza az autónak, 4 hónapja volt kettős tömegű és kuplung cserélve benne. Viszont nem találtam meg, hogy az mi mutatja, vagy mi lehet a neve. :\
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2015.04.03 péntek, 23:53:33 »

Kiírtam, kíváncsi vagyok mennyivel hoz közelebb, hogy kitaláljuk, hogy miért nem megy az a hülye indítás néha Smiley
pont olyan kis nyirkos takonyidő van mint novemberben, és akkor halt meg a szerelőm szerint rengetek autó önindítója, vízpumpája. ez az idő nem használ... vagy szervíz, vagy pár nap múlva jön a nyár, és akkor nem lesz vele bajod
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2015.04.04 szombat, 07:27:12 »

Igen, azonnal kell tekernie. Ha nem izzítasz, akkor is. Kuplung+gombnyomás=>tekerés.
Ezért írtam, hogy ha nem teker, az baj.
Hidegben nekem először: "Motor vorglühen" és a csak utána teker.
Csak 1 hülye Q: miért kellene azonnal tekerni hidegben? Akkor az nem izzít?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2015.04.04 szombat, 09:53:31 »

Hidegben nekem először: "Motor vorglühen" és a csak utána teker.
Csak 1 hülye Q: miért kellene azonnal tekerni hidegben? Akkor az nem izzít?
Az már faceliftes okosság lehet.
Pont amiatt volt a télen indítási problémám, hogy nem vártam ki az izzítást (mondván az ajtónyítás után úgyis már izzít magától), hanem egyből indítottam.
Tekerni tekert, csak nehezen röffent be.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2015.04.04 szombat, 10:00:11 »

Ahha, mert amúgy hidegben is (0 fok alatt) indult ahogy kell, most meg 6-7 fokban játszotta el, hogy nem tekert.

OBD2 tud olyat, hogy lássam meddig van lenyomva a kuplung? Hátha néha rossz értéket ad vissza az autónak, 4 hónapja volt kettős tömegű és kuplung cserélve benne. Viszont nem találtam meg, hogy az mi mutatja, vagy mi lehet a neve. :\

A forscannel tudsz oszcilliszkóp szerűen megejeleníteni értékeket, így a kuplungpedál érzékelőt is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2015.04.04 szombat, 17:35:54 »

Az már faceliftes okosság lehet.
Pont amiatt volt a télen indítási problémám, hogy nem vártam ki az izzítást (mondván az ajtónyítás után úgyis már izzít magától), hanem egyből indítottam.
Tekerni tekert, csak nehezen röffent be.
Ezt inkább a tdci topikban kellene folytatni.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:42:49 »

Sziasztok!

Most vettem egy faceliftes MKIV-t. A kesztyűtartóban csak AUX ki (be)menetem van, USB-m nincs. Hogy tudok pendrive-ról zenét hallgatni, mi kell hozzá? Vagy IPhone-t cstlakoztatni Bt-on és arról zenét hallgatni?

kösz
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 13:12:59 »

Sziasztok!

Most vettem egy faceliftes MKIV-t. A kesztyűtartóban csak AUX ki (be)menetem van, USB-m nincs. Hogy tudok pendrive-ról zenét hallgatni, mi kell hozzá? Vagy IPhone-t cstlakoztatni Bt-on és arról zenét hallgatni?

kösz

BT-s vezérlés van benne? Amúgy külön modul kell hozzá ami tudja az usb-t.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 13:23:21 »

Sziasztok!

Most vettem egy faceliftes MKIV-t. A kesztyűtartóban csak AUX ki (be)menetem van, USB-m nincs. Hogy tudok pendrive-ról zenét hallgatni, mi kell hozzá? Vagy IPhone-t cstlakoztatni Bt-on és arról zenét hallgatni?

kösz

BT/VC modult kell cserélni olyanra, ami tud USB-t és A2DP-t.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 13:54:42 »

BT-s vezérlés van benne? Amúgy külön modul kell hozzá ami tudja az usb-t.

Igen, az van benne, azaz telefonálni tudok kihangosítással. A telefonomról a zenét viszont nem sikerült kihangosítani. Vagy ez kéne, vagy a pendrive-s megoldás...Mi az a modul , amit írtál??

kösz... Wink
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:37:01 »

Igen, az van benne, azaz telefonálni tudok kihangosítással. A telefonomról a zenét viszont nem sikerült kihangosítani. Vagy ez kéne, vagy a pendrive-s megoldás...Mi az a modul , amit írtál??

kösz... Wink

Akkor sajnos csak sima BT-s modulod van. Amit sakos írt modult kéne cserélni ami tudja a BT-s zenelejátszást+ USB bemenet is van benne.

Ilyen modul kell: http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-Mk4-S-MAX-New-Galaxy-USB-BLUETOOTH-VOICE-CONTROL-MODULE-Multiling-/281651230487?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4193b8b717
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:49:36 »

Akkor sajnos csak sima BT-s modulod van. Amit sakos írt modult kéne cserélni ami tudja a BT-s zenelejátszást+ USB bemenet is van benne.

Ilyen modul kell: http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-Mk4-S-MAX-New-Galaxy-USB-BLUETOOTH-VOICE-CONTROL-MODULE-Multiling-/281651230487?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4193b8b717
Ez a hirdető a hülyeségek bemagyarázása helyett megadhatta volna a modul típusát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 16:02:30 »

Sziasztok!

Most vettem egy faceliftes MKIV-t. A kesztyűtartóban csak AUX ki (be)menetem van, USB-m nincs. Hogy tudok pendrive-ról zenét hallgatni, mi kell hozzá? Vagy IPhone-t cstlakoztatni Bt-on és arról zenét hallgatni?

kösz
Nekem a könyöklő alatti rekeszben van mindkettő.... Ott már nézted?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:29:28 »

Ugyan nem volt túl hideg errefelé az éjszaka (A), de reggel kaptam egy "Motor verglühen" infót, mint télen. Tehát, zöccséget írogatsz...

Álljunk már meg egy szóra!   Angry

A kérdés az volt, hogy izzítás UTÁN hidegben tekernie kell-e az önindítónak.

Igen kell, bármilyen hideg van!

Te beszélsz zőccséget!  beka3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:35:45 »

Értem én a viccet, csak nem szeretem. Inkább egy normális választ ereszthetnél meg, ha annyira értesz hozzá, mert ezzel nem sok segítséget nyújtasz. Senki nem beszélt orosz fagyokról...

Jól megértetted a lényeget a válaszomban. Bravó!  taps

Ha nem lennél ennyire kétségbeesve, nyilván értetted volna a lényeget, hogy:

Ha nyomvatartod a gombot, tekernie kell minden körülmények között, hidegben, melegben egyaránt. Erre írtam egy szélsőséget a -30-al.

Te meg egyből mész Oroszországba???  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:46:37 »

Álljunk már meg egy szóra!   Angry

A kérdés az volt, hogy izzítás UTÁN hidegben tekernie kell-e az önindítónak.

Igen kell, bármilyen hideg van!

Te beszélsz zőccséget!  beka3
Így már értem!  Mester! worship  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:08:30 »

Akkor sajnos csak sima BT-s modulod van. Amit sakos írt modult kéne cserélni ami tudja a BT-s zenelejátszást+ USB bemenet is van benne.

Ilyen modul kell: http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-Mk4-S-MAX-New-Galaxy-USB-BLUETOOTH-VOICE-CONTROL-MODULE-Multiling-/281651230487?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4193b8b717

köszi! nem olcsó sajna...
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:18:04 »

Így már értem!  Mester! worship  integet2

Akkor sör!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 19:48:14 »

Megadta magát az aksim Ford mondeo 1.6 TDCI  2011-es.  Hol kapok elfogadható áron 70 AH 700 A-s aksit?    Tud valaki ebben segíteni?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 19:55:18 »

Megadta magát az aksim Ford mondeo 1.6 TDCI  2011-es.  Hol kapok elfogadható áron 70 AH 700 A-s aksit?    Tud valaki ebben segíteni?

Irj ra Wyctorra. O akkunagykernel van.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 20:13:00 »

üdv.
segítsetek légyszíves.

http://www.talkford.com/community/topic/159759-mondeo-mk4-edge-upgrades-so-far/page-2

ez a fajta a kocsim orra. ebből hogy jön ki a ködlámpa? belülről,ha kint van a nagy fényszóró?
vagy kintről is megmozdul?


Szia,

nem rég cseréltem a balos ködlámpát mert elkaptam egy kavicsot. Alul leszeded a hűtő takaró műanyagot , bent lesz 2 csavar ami a ködlámpát a lököshöz fogja , na azokat kiszeded, asszem 10 es csavar fogja. Csatlakozó le , és kívül a ködlámpa felső felén van 2 fül ami beakad a lökhárítóba , nekem mind1 volt a lámpának így tudtam feszegetni a régit gond nélkül. Kicsit meg kell nyomni a lökösnek a felső felét , akkor kiakad a 2 fül és kijön a lámpa.

http://p1.vatera.hu/photos/da/af/2da7_1_big.jpg

itt egy kép hátulról , jobb és bal oldalon is van egy fül ami beakad a lökösbe ott kell kicsit felfelé megfeszíteni.

Sok sikert integet2
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 21:09:09 »

Irj ra Wyctorra. O akkunagykernel van.

Köszi írtam neki, remélem hamar válaszol, mert reggel nem fogok tudni megint elindulni töltés nélkül.   Egyik napról a másikra nem indult!  Ez akku halál ugye?  Feltöltöttem és indult, aztán 1 nap pihenés, és újra nem indult!  Elektromos gond lehet?  3,5 éves gyári aksi van benne.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.06 hétfő, 21:13:12 írta Vyzo » Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 21:55:15 »

Nekem a könyöklő alatti rekeszben van mindkettő.... Ott már nézted?

Nincs...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 22:19:55 »

Köszi írtam neki, remélem hamar válaszol, mert reggel nem fogok tudni megint elindulni töltés nélkül.   Egyik napról a másikra nem indult!  Ez akku halál ugye?  Feltöltöttem és indult, aztán 1 nap pihenés, és újra nem indult!  Elektromos gond lehet?  3,5 éves gyári aksi van benne.

Sajna annak tunik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2015.04.07 kedd, 08:44:37 »

Köszi írtam neki, remélem hamar válaszol, mert reggel nem fogok tudni megint elindulni töltés nélkül.   Egyik napról a másikra nem indult!  Ez akku halál ugye?  Feltöltöttem és indult, aztán 1 nap pihenés, és újra nem indult!  Elektromos gond lehet?  3,5 éves gyári aksi van benne.

Pont ennyit bírt az enyém is... Igen hosszú ideig dobálgatta a "low battery" üzenetet a kipurcanás előtt.

Iggen sanszos, hogy akkuhalál!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2015.04.07 kedd, 15:39:51 »

Hali!
A hétvégén a bazilika alatt található, automatizált mélygarázsban parkoltunk. Azóta a nagynavi egyáltalán nem veszi a rádióadókat, csak a helyieket, azokat is rosszul, mintha ki lenne iktatva az antenna. Az antennán pár nyom, karc látható, de nem vagyok biztos benne, hogy a parkoló előtt nem voltak ott.

Mi lenne a legegyszerűbb, szervízben cseréltetni kábelezésével együtt?
Naplózva
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2015.04.07 kedd, 21:27:05 »

Sziasztok.

Mk4 Titaniumban (2009, 2.0 TDCi) havonta kiégnek a tompított izzók (Low Beam Fault).

- Philipps XtremeVision
- Osram NightBreaker Unlimited

Ezeket próbáltam több alkalommal, több helyröl vásárolva. A búra nem párásodik, semmi más problémája nincs az autónak, semmi elektromos gond.

Menet közben egyszercsak jön a hibaüzenet és le is kapcsol az izzó hol az egyik, hol a másik oldalon. Pár másodperc múlva visszakapcsol majd megint ki. Állóhelyzetben is elöfordul. Egész addig amíg végleg ki nem égnek.

Találkozott valaki hasonlóval? Valami tipp esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2015.04.07 kedd, 21:33:43 »

Sziasztok.

Mk4 Titaniumban (2009, 2.0 TDCi) havonta kiégnek a tompított izzók (Low Beam Fault).

- Philipps XtremeVision
- Osram NightBreaker Unlimited

Ezeket próbáltam több alkalommal, több helyröl vásárolva. A búra nem párásodik, semmi más problémája nincs az autónak, semmi elektromos gond.

Menet közben egyszercsak jön a hibaüzenet és le is kapcsol az izzó hol az egyik, hol a másik oldalon. Pár másodperc múlva visszakapcsol majd megint ki. Állóhelyzetben is elöfordul. Egész addig amíg végleg ki nem égnek.

Találkozott valaki hasonlóval? Valami tipp esetleg?
a töltést es a testkabeleket kéne ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2015.04.07 kedd, 21:44:08 »

Sziasztok,

A converse+-ból hogy lehet előcsalogatni a vizhőfokot?

Kösz
Naplózva
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2015.04.07 kedd, 21:44:58 »

a töltést es a testkabeleket kéne ellenőrizni.

Köszi, de nem hinném hogy ez a baj. Novemberi az akksi (Bosch S5 Silver) és nincs gond pl az indexeléssel, hátsó lámpákkal, indítással (elözö autómnál testelés gondnál ilyesmik voltak)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2015.04.07 kedd, 21:49:40 »

Hali!
A hétvégén a bazilika alatt található, automatizált mélygarázsban parkoltunk. Azóta a nagynavi egyáltalán nem veszi a rádióadókat, csak a helyieket, azokat is rosszul, mintha ki lenne iktatva az antenna. Az antennán pár nyom, karc látható, de nem vagyok biztos benne, hogy a parkoló előtt nem voltak ott.

Mi lenne a legegyszerűbb, szervízben cseréltetni kábelezésével együtt?
és levetted az antennát a parkolás előtt? (ki van írva a figyelmeztetés) A garázsban korábban ki volt akasztva egy köteg letörött antenna, lehet a tiédet is meggyűrte a rendszer.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.