Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.08 kedd, 09:41:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3882831 alkalommal)
Makita
és 2 vendég van a témában
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4350 Dátum:
2015.04.07 kedd, 22:05:10 »
Idézetet írta: ABR - 2015.04.07 kedd, 21:27:05
Sziasztok.
Mk4 Titaniumban (2009, 2.0 TDCi) havonta kiégnek a tompított izzók (Low Beam Fault).
- Philipps XtremeVision
- Osram NightBreaker Unlimited
Ezeket próbáltam több alkalommal, több helyröl vásárolva. A búra nem párásodik, semmi más problémája nincs az autónak, semmi elektromos gond.
Menet közben egyszercsak jön a hibaüzenet és le is kapcsol az izzó hol az egyik, hol a másik oldalon. Pár másodperc múlva visszakapcsol majd megint ki. Állóhelyzetben is elöfordul. Egész addig amíg végleg ki nem égnek.
Találkozott valaki hasonlóval? Valami tipp esetleg?
Próbáld meg alap izzókkal (normál Osram pl, semmi extra) A nagyobb fényű izzók hamarabb égnek ki
A második kérdésre pedig a vlasz, hogy ilyen még nem volt nálam, igaz az enyém Pre faceliftes, nem FL-es.
Érintkezik minden rendesen? Az izzók nem lötyögnek a helyükön?
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4351 Dátum:
2015.04.07 kedd, 22:19:14 »
Idézetet írta: Patek - 2015.04.07 kedd, 22:05:10
Próbáld meg alap izzókkal (normál Osram pl, semmi extra) A nagyobb fényű izzók hamarabb égnek ki
A második kérdésre pedig a vlasz, hogy ilyen még nem volt nálam, igaz az enyém Pre faceliftes, nem FL-es.
Érintkezik minden rendesen? Az izzók nem lötyögnek a helyükön?
Volt már benne noname is, az vissza se kapcsolt a hiba után, cserélni kellett rögtön (vak sötétben, városon kívül, kanyarodás közben aludt ki a kettö egyszerre)
Érintkezés jó, meg ki is takarítottam a foglalatot. Hiába. Kontakt sprayt is kapott, de semmi változás. Nappal városban nem megy a lámpa, automata állásban használom. Este alig közlekedem. Lehet kb. 10 óra a mostani izzókban.
Létezik hogy a kábelezéssel lesz baj? Örülnék.
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4352 Dátum:
2015.04.07 kedd, 23:27:48 »
sziasztok.
volna egy kis problémám.
Park asszisztens nem csinál semmit, csak hátramenetbe rakáskor sípol egyet és villog a lámpája a müszerfalon, hibakód nincs, mi lehet a gondja? első szenzorok gondolom jók, mert az adaptív tempomat műküdik, bár randomra néha kikapcsol, és kiírja hogy ACC kikapcsolva, kis piros felkijáltójel az információs kijelzőn.
Találkoztatok már ilyesmivel?
köszi előre is a tippeket
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4353 Dátum:
2015.04.08 szerda, 00:13:33 »
Idézetet írta: ABR - 2015.04.07 kedd, 22:19:14
Volt már benne noname is, az vissza se kapcsolt a hiba után, cserélni kellett rögtön (vak sötétben, városon kívül, kanyarodás közben aludt ki a kettö egyszerre)
Érintkezés jó, meg ki is takarítottam a foglalatot. Hiába. Kontakt sprayt is kapott, de semmi változás. Nappal városban nem megy a lámpa, automata állásban használom. Este alig közlekedem. Lehet kb. 10 óra a mostani izzókban.
Létezik hogy a kábelezéssel lesz baj? Örülnék.
szerintem vagy kábel, vagy nem tud szellőzni a lámpa. Nekem a nightbraker eddig kb 7000Km-t ment és még mindig jó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4354 Dátum:
2015.04.08 szerda, 06:35:21 »
Idézetet írta: fireball - 2015.04.07 kedd, 23:27:48
sziasztok.
volna egy kis problémám.
Park asszisztens nem csinál semmit, csak hátramenetbe rakáskor sípol egyet és villog a lámpája a müszerfalon, hibakód nincs, mi lehet a gondja? első szenzorok gondolom jók, mert az adaptív tempomat műküdik, bár randomra néha kikapcsol, és kiírja hogy ACC kikapcsolva, kis piros felkijáltójel az információs kijelzőn.
Találkoztatok már ilyesmivel?
köszi előre is a tippeket
diaggal megkell nézni,mi a nyűgje.délpesten tudok segíteni karitatíve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laccee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4355 Dátum:
2015.04.08 szerda, 08:14:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.07 kedd, 21:49:40
és levetted az antennát a parkolás előtt? (ki van írva a figyelmeztetés) A garázsban korábban ki volt akasztva egy köteg letörött antenna, lehet a tiédet is meggyűrte a rendszer.
Ki volt írva, hirtelen kapkodásomban ott viszont nem jöttem rá hogy kellene levenni, viszont szerintem fix, nem is lehet.
Eleve éles szögben néz hátra, ráadásul a tetősín miatt nem gondoltam volna hogy baja eshet, hiszen az is szinte annyira kilóg. Bár nem ismerem a rendszert, hogy pakolják egymásra.
Antenna cserénél újra kell kábelozni, vagy cserélhető maga az egység?
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4356 Dátum:
2015.04.08 szerda, 13:24:18 »
Idézetet írta: Laccee - 2015.04.08 szerda, 08:14:07
Ki volt írva, hirtelen kapkodásomban ott viszont nem jöttem rá hogy kellene levenni, viszont szerintem fix, nem is lehet.
Eleve éles szögben néz hátra, ráadásul a tetősín miatt nem gondoltam volna hogy baja eshet, hiszen az is szinte annyira kilóg. Bár nem ismerem a rendszert, hogy pakolják egymásra.
Antenna cserénél újra kell kábelozni, vagy cserélhető maga az egység?
mielött nagy költségekbe vernéd magad,kérj kölcsön egy antennát,hogy azzal mit csinál,kábeleket szvsz nem kell cserélni
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4357 Dátum:
2015.04.08 szerda, 16:02:19 »
Idézetet írta: siki - 2015.04.08 szerda, 13:24:18
mielött nagy költségekbe vernéd magad,kérj kölcsön egy antennát,hogy azzal mit csinál,kábeleket szvsz nem kell cserélni
Ez az antenna dolog nagyon el van szúrva a fordokon. Az asszony 2002-es focusán is letörték, mert nem bírták lecsavarni, de az erőnek engedett és tőből letörött a csavar. Cserélhetem az egészet. Mondjuk a rádió szól, szóval nem kapkodom
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4358 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 01:52:55 »
Idézetet írta: mferkó - 2015.04.05 vasárnap, 21:08:30
köszi! nem olcsó sajna...
aux kábel, mindkét vége jack. nem túl elegáns, de megy. nekem még mellé irtózatos testzajt produkál, de ha én iphone zenélek akkor max youtube megy. arra tökéletes. nem high end, de zene.
Naplózva
Vyzo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4359 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 11:09:21 »
Idézetet írta: Vyzo - 2015.04.06 hétfő, 21:09:09
Köszi írtam neki, remélem hamar válaszol, mert reggel nem fogok tudni megint elindulni töltés nélkül. Egyik napról a másikra nem indult! Ez akku halál ugye? Feltöltöttem és indult, aztán 1 nap pihenés, és újra nem indult! Elektromos gond lehet? 3,5 éves gyári aksi van benne.
Ki lett cserélve az aksi, most viszont 13.00 tölt a generátor. Ami nagyon kevés. Hol tudnám ezt gyorsan felújíttatni? Tudtok ajánlani valakit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4360 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 11:27:10 »
Idézetet írta: Vyzo - 2015.04.09 csütörtök, 11:09:21
Ki lett cserélve az aksi, most viszont 13.00 tölt a generátor. Ami nagyon kevés. Hol tudnám ezt gyorsan felújíttatni? Tudtok ajánlani valakit?
http://mondeo.hu/index.php?page=177
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vyzo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4361 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 12:38:25 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.09 csütörtök, 11:27:10
http://mondeo.hu/index.php?page=177
Köszi! el is mentem, adtak árajánlatot felújításra 25-28 e forint, úgy hogy én szerelem ki és viszem oda! Megmérték ők is, sajnos keveset tölt!
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4362 Dátum:
2015.04.14 kedd, 00:11:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.08 szerda, 06:35:21
diaggal megkell nézni,mi a nyűgje.délpesten tudok segíteni karitatíve.
néztem odb vel de nem írt semmi hibát az az érdekes
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4363 Dátum:
2015.04.14 kedd, 09:53:06 »
Idézetet írta: fireball - 2015.04.14 kedd, 00:11:07
néztem odb vel de nem írt semmi hibát az az érdekes
Milyen odb-vel?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4364 Dátum:
2015.04.14 kedd, 10:55:49 »
Idézetet írta: fireball - 2015.04.14 kedd, 00:11:07
néztem odb vel de nem írt semmi hibát az az érdekes
minden mást lát rajta?érzékelőket?a gyárit jól lehet diagolni pedig....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
potyo57
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4365 Dátum:
2015.04.14 kedd, 18:27:56 »
Idézetet írta: Vyzo - 2015.04.09 csütörtök, 12:38:25
Köszi! el is mentem, adtak árajánlatot felújításra 25-28 e forint, úgy hogy én szerelem ki és viszem oda! Megmérték ők is, sajnos keveset tölt!
a generátor töltő feszültségéből egyből arra következtetni hogy a generátor rossz, az bátorság simán lehet a feszültségszabályzó is hibás
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4366 Dátum:
2015.04.14 kedd, 21:00:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.04.14 kedd, 09:53:06
Milyen odb-vel?
sima egyszerű ebayes obd kábel+ forscan
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4367 Dátum:
2015.04.14 kedd, 21:01:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.14 kedd, 10:55:49
minden mást lát rajta?érzékelőket?a gyárit jól lehet diagolni pedig....
azt nem is néztem csak a hibakód tárolót, és ott nem volt semmi, majd holnap ha lesz időm ránézek, vagy lehet most mindjárt leszaladok még megnézem
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4368 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 20:20:06 »
Diag gurukhoz lenne egy kérdésem.
Ma forscannel diagoltam egy c-maxot 1.8 TDci.
Megnéztem a ecuban lévő km óra állást és az órában lévőt amit a forscan mutatott az kb 20-30e km-el kevesebb volt mint az órába. Létezhet az hogy tekergették, de miért csak az ecuban lévőt? Mi értelme lenne ennek, na meg ha már tekergetik, akkor onnét is el kellett volna tüntetni a nyomokat, nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.16 csütörtök, 21:01:41 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4369 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 21:33:40 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.16 csütörtök, 20:20:06
Diag gurukhoz lenne egy kérdésem.
Ma forscannel diagoltam egy c-maxot 1.8 TDci.
Megnéztem a ecuban lévő km óra állást és az órában lévőt amit a forscan mutatott az kb 20-30e km-el kevesebb volt mint az órába. Létezhet az hogy tekergették, de miért csak az ecuban lévőt? Mi értelme lenne ennek, na meg ha már tekergetik, akkor onnét is el kellett volna tüntetni a nyomokat, nem?
Óracsere is lehetett benne. Asszem' a Trend óracsoportnál ritkán, de előfordul valamilyen kontakthiba. Jobbak javítják, közepesek használtra, lehúzósok újra cserélik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4370 Dátum:
2015.04.17 péntek, 07:02:03 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.16 csütörtök, 20:20:06
Diag gurukhoz lenne egy kérdésem.
Ma forscannel diagoltam egy c-maxot 1.8 TDci.
Megnéztem a ecuban lévő km óra állást és az órában lévőt amit a forscan mutatott az kb 20-30e km-el kevesebb volt mint az órába. Létezhet az hogy tekergették, de miért csak az ecuban lévőt? Mi értelme lenne ennek, na meg ha már tekergetik, akkor onnét is el kellett volna tüntetni a nyomokat, nem?
sosem egyeznek.ez ilyen.teljesen normális.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4371 Dátum:
2015.04.17 péntek, 07:54:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.17 péntek, 07:02:03
sosem egyeznek.ez ilyen.teljesen normális.
Ez komoly? Nekem a mondin ilyen 1-2km kül van csak, ott meg vagy 20e.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4372 Dátum:
2015.04.17 péntek, 08:11:41 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.17 péntek, 07:54:39
Ez komoly? Nekem a mondin ilyen 1-2km kül van csak, ott meg vagy 20e.
az a kérdés,hogy melyik modulból olvastad ki a forscannel.kb 4-5 modul képes tárolni a km óra állást.PCM,DDM,PDM,ICU,HVC,stb...
ezekben sosem egyezik a km.de 20e km az sok.biztos?mert inkább 20km szokott az eltérés lenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4373 Dátum:
2015.04.17 péntek, 08:56:34 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.17 péntek, 08:11:41
az a kérdés,hogy melyik modulból olvastad ki a forscannel.kb 4-5 modul képes tárolni a km óra állást.PCM,DDM,PDM,ICU,HVC,stb...
ezekben sosem egyezik a km.de 20e km az sok.biztos?mert inkább 20km szokott az eltérés lenni.
PCM modulból olvastam ki. Igen az órába 139e volt a pcm-ből kiolvasva meg valami 120e km. Úgy néz ki, hogy meg lett a válasz céges autó volt a kötelező szerviz miatt ezzel trükköznek a cégek.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4374 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:30:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.17 péntek, 08:56:34
PCM modulból olvastam ki. Igen az órába 139e volt a pcm-ből kiolvasva meg valami 120e km. Úgy néz ki, hogy meg lett a válasz céges autó volt a kötelező szerviz miatt ezzel trükköznek a cégek.
lehetséges.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4375 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:48:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.17 péntek, 09:30:48
lehetséges.
Nem azt mondtad Alf, hogy egy idő után összeszinkronizálnak a modulok? Annak kapcsán, hogy ha az órát visszatekerik, akkor a többi modulból ez nem látszik, mert azok is visszaugranak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4376 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:54:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.04.17 péntek, 09:48:12
Nem azt mondtad Alf, hogy egy idő után összeszinkronizálnak a modulok? Annak kapcsán, hogy ha az órát visszatekerik, akkor a többi modulból ez nem látszik, mert azok is visszaugranak.
az egyik fórumtársnak nem visszatekerték,hanem vett egy másik óraállású műszeregységet.az összes többi mudulban szinkronizálódott a tárol óraállás.többre.nem kevesebbre.tehát előre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4377 Dátum:
2015.04.17 péntek, 11:32:48 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.17 péntek, 10:54:50
az egyik fórumtársnak nem visszatekerték,hanem vett egy másik óraállású műszeregységet.az összes többi mudulban szinkronizálódott a tárol óraállás.többre.nem kevesebbre.tehát előre.
Itt ugyanez a helyzet. Az órában több van. A modulok mégsem szinkronizáltak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4378 Dátum:
2015.04.17 péntek, 18:21:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.04.17 péntek, 11:32:48
Itt ugyanez a helyzet. Az órában több van. A modulok mégsem szinkronizáltak.
Ergó tekergették valamelyiket nem "szakszerűen".
Mert én úgy tudom a fordokon pofon egyszerű megcsinálni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4379 Dátum:
2015.04.17 péntek, 18:56:18 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.17 péntek, 18:21:21
Ergó tekergették valamelyiket nem "szakszerűen".
Mert én úgy tudom a fordokon pofon egyszerű megcsinálni.
Már ne haragudj, de ez miből következik?
Két esetet hasonlítunk össze. Mindkét esetben több km volt az órában. Az egyik esetben a modulok rászinkronizáltak, a másik esetben nem.
A másik pedig Alfnak szól. Emlékeim szerint anno szomorúan állapítottad meg, hogy a modulokban tárolt km lekérdezésével nem lehet az óratekerést kimutatni, mert ha csak az órát tekerik vissza, a modulokban akkor is beszinkronizál a km állás. Most akkor hogy is van ez?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4380 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:13:41 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.04.17 péntek, 18:56:18
Már ne haragudj, de ez miből következik?
Két esetet hasonlítunk össze. Mindkét esetben több km volt az órában. Az egyik esetben a modulok rászinkronizáltak, a másik esetben nem.
A másik pedig Alfnak szól. Emlékeim szerint anno szomorúan állapítottad meg, hogy a modulokban tárolt km lekérdezésével nem lehet az óratekerést kimutatni, mert ha csak az órát tekerik vissza, a modulokban akkor is beszinkronizál a km állás. Most akkor hogy is van ez?
Mert ekkora eltérés nem lehet úgy hogy nem piszkálta volna meg valaki. Max még arra tudok gondolni, hogy ECU-t cseréltek, na de akkor is szinkronizálni kellett volna.
Tehát nem lehet megmondani, hogy mi miatt van az eltérés mivel vásárlók lennénk így egyértelműen a tekergetésre gyanakszunk.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4381 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:15:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.04.17 péntek, 18:56:18
Már ne haragudj, de ez miből következik?
Két esetet hasonlítunk össze. Mindkét esetben több km volt az órában. Az egyik esetben a modulok rászinkronizáltak, a másik esetben nem.
A másik pedig Alfnak szól. Emlékeim szerint anno szomorúan állapítottad meg, hogy a modulokban tárolt km lekérdezésével nem lehet az óratekerést kimutatni, mert ha csak az órát tekerik vissza, a modulokban akkor is beszinkronizál a km állás. Most akkor hogy is van ez?
szerintem az lehet a magyarázat,hogy a kollégánál akinél műszeregységet cseréltek,az IDS felülírhatta az összes modult,mert úgy emlékszem,hogy illeszteni kellett a műszeregységet a BCM-hez....de ez csak feltételezés.Azonban IDS-t használtak a művelethez a szervízben....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4382 Dátum:
2015.04.17 péntek, 22:16:13 »
Sziasztok Cartársak!
Lenne egy igen érdekes problémám, amire lehet, hogy tudom is a megoldást, pontosabban a hiba forrását.
Ugye van nekem egy Blaupunkt FX navigációm. Azt produkálta, hogy egyszer csak gondolt egyet és kikapcsolt. Volt olyan is, hogy menet közben bekapcsolt.
Elvittem Somához, aki a szokásos kis chippeket kicserélte rajta, mert ezek szoktak elromlani. Nem lett jó. Visszavittem, mondta, hogy megnézi, leteszteli, s átforraszt egy-két lábat. Megtörtént, neki próbapadon órákig ment hibátlanul, de ugyanaz volt a hiba, mikor betettem az autóba. Erre mondta, hogy alaplapot cserél, most fogok majd érte menni.
VISZONT.
Amig ugye nem volt a navis fejegységem, szereztem egy nem navis, tehát sima 6000CD Ford fejegységet egy kedves Cartárstól. Bettettem, s nagyon szépen működik, de feltünt valami, hogy mégsincs rendben. Amikor ugye felgyújtom a lámpát (helyzetjelző vagy tompított), középen kell égnie a bekapcsolás gomb körül a kör alakú piros kis fénynek. Ha bekapcsolom a rádiót, akkor ég a háttérvilágítás is. Most hazafelé viszont észrevettem, hogy elalszik a háttérvilágítás, s egyszer csak bekapcsol. Leállításnál is már volt olyan, hogy ha leállítottam a motort, akkor a rádió nem kapcsolt ki. Az is előfordult, hogy menet közben egyszer csak bekapcsolt a rádió, ez azt követően volt, hogy mikor leállítottam az autót, kikapcsolt, de nem akkor kapcsolt be újra, mikor elindtottam (ahogy kéne), hanem random, egyszer csak menet közben.
ELŐFORDULHAT az, hogy van egy kábel a csatiban, ami adja a jelet a fejegységnek, hogy mikor kell bekapcsolva lennie, s mikor nem, s ez mehetett tönkre? ezért reagált a NAVI úgy erre, hogy kikapcsolt? (A fejegység nem kapcsol ki random (a navi igen), a fejegységnél csak elmegy a háttérvilágítás, de a rádió megy..., nincs kikapcsolás).
Ti mit gondoltok?
Köszi,
Dani
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4383 Dátum:
2015.04.18 szombat, 09:17:16 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.04.17 péntek, 22:16:13
Sziasztok Cartársak!
Lenne egy igen érdekes problémám, amire lehet, hogy tudom is a megoldást, pontosabban a hiba forrását.
Ugye van nekem egy Blaupunkt FX navigációm. Azt produkálta, hogy egyszer csak gondolt egyet és kikapcsolt. Volt olyan is, hogy menet közben bekapcsolt.
Elvittem Somához, aki a szokásos kis chippeket kicserélte rajta, mert ezek szoktak elromlani. Nem lett jó. Visszavittem, mondta, hogy megnézi, leteszteli, s átforraszt egy-két lábat. Megtörtént, neki próbapadon órákig ment hibátlanul, de ugyanaz volt a hiba, mikor betettem az autóba. Erre mondta, hogy alaplapot cserél, most fogok majd érte menni.
VISZONT.
Amig ugye nem volt a navis fejegységem, szereztem egy nem navis, tehát sima 6000CD Ford fejegységet egy kedves Cartárstól. Bettettem, s nagyon szépen működik, de feltünt valami, hogy mégsincs rendben. Amikor ugye felgyújtom a lámpát (helyzetjelző vagy tompított), középen kell égnie a bekapcsolás gomb körül a kör alakú piros kis fénynek. Ha bekapcsolom a rádiót, akkor ég a háttérvilágítás is. Most hazafelé viszont észrevettem, hogy elalszik a háttérvilágítás, s egyszer csak bekapcsol. Leállításnál is már volt olyan, hogy ha leállítottam a motort, akkor a rádió nem kapcsolt ki. Az is előfordult, hogy menet közben egyszer csak bekapcsolt a rádió, ez azt követően volt, hogy mikor leállítottam az autót, kikapcsolt, de nem akkor kapcsolt be újra, mikor elindtottam (ahogy kéne), hanem random, egyszer csak menet közben.
ELŐFORDULHAT az, hogy van egy kábel a csatiban, ami adja a jelet a fejegységnek, hogy mikor kell bekapcsolva lennie, s mikor nem, s ez mehetett tönkre? ezért reagált a NAVI úgy erre, hogy kikapcsolt? (A fejegység nem kapcsol ki random (a navi igen), a fejegységnél csak elmegy a háttérvilágítás, de a rádió megy..., nincs kikapcsolás).
Ti mit gondoltok?
Köszi,
Dani
Én is arra gondolnék, hogy nem a navi a rossz, hanem az autóban van a hiba.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Feri73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4384 Dátum:
2015.04.18 szombat, 10:58:40 »
Sziasztok!
2008-as Mondeom vagyon. Szerettem volna bekapcsolni rajta az autómatikus ajtózárást elindulásnál, plussz kiolvasni az esetleges hibakódokat. Vettem egy ELM327 OBDII kütyüt, de nem tudja olvasni az adatokat. Kipróbáltuk az öcskös Focusán, és ott működött, és programozni is tudtunk. Valakinek van valami ötlete, hogy miért nem kommunikál az autómmal??? ELMConfig progival próbálkoztunk. Forscan-nel láttam az elérhető adatokat, de ott nincs mód programozásra.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.18 szombat, 12:04:45 írta Feri73
»
Naplózva
Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4385 Dátum:
2015.04.18 szombat, 16:37:28 »
Idézetet írta: Feri73 - 2015.04.18 szombat, 10:58:40
Sziasztok!
2008-as Mondeom vagyon. Szerettem volna bekapcsolni rajta az autómatikus ajtózárást elindulásnál, plussz kiolvasni az esetleges hibakódokat. Vettem egy ELM327 OBDII kütyüt, de nem tudja olvasni az adatokat. Kipróbáltuk az öcskös Focusán, és ott működött, és programozni is tudtunk. Valakinek van valami ötlete, hogy miért nem kommunikál az autómmal??? ELMConfig progival próbálkoztunk. Forscan-nel láttam az elérhető adatokat, de ott nincs mód programozásra.
Valószínűleg nincs módosítva a kábeled:
http://www.jamessimpson.co.uk/elmconfig-enable-ford-ecu-functions/
Én alapból ilyet vettem ami módosított.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4386 Dátum:
2015.04.18 szombat, 18:02:44 »
FEJLEMÉNY.
Mivel a fenti dolgokat tapasztaltam, vélelmeztem, hogy valami a tacho és navi között rossz. Vagy a navinál a csati vagy az óránál a csati. Megkocogtattam a tacho-t és LÁÁÁÁM, egyből normálisan működött a rádió is. A műszerfalon megjelent a kijelző, hogy melyik rádióadó megy. Utána megint megkocogtattam, s LÁÁÁM kikapcsolt a rádió (ahogy a navi is tette).
Most már csak azt kell kiderítenem, hogy az óránál mi a rossz. Csatihiba vagy magában az órában valami.
A KM/h óránál szokott valami gebasz lenni a csatinál vagy típushiba?
Kormány kivétele után hogy férhetek hozzá?
Köszönöm!
D.
Idézetet írta: Sakos - 2015.04.18 szombat, 09:17:16
Én is arra gondolnék, hogy nem a navi a rossz, hanem az autóban van a hiba.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4387 Dátum:
2015.04.18 szombat, 19:32:32 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.04.18 szombat, 18:02:44
FEJLEMÉNY.
Mivel a fenti dolgokat tapasztaltam, vélelmeztem, hogy valami a tacho és navi között rossz. Vagy a navinál a csati vagy az óránál a csati. Megkocogtattam a tacho-t és LÁÁÁÁM, egyből normálisan működött a rádió is. A műszerfalon megjelent a kijelző, hogy melyik rádióadó megy. Utána megint megkocogtattam, s LÁÁÁM kikapcsolt a rádió (ahogy a navi is tette).
Most már csak azt kell kiderítenem, hogy az óránál mi a rossz. Csatihiba vagy magában az órában valami.
A KM/h óránál szokott valami gebasz lenni a csatinál vagy típushiba?
Kormány kivétele után hogy férhetek hozzá?
Köszönöm!
D.
Nem kell kivenni a kormányt.
Én ilyesmi típushibáról nem tudok, de ha kézben van a műszeregység, akkor lehet játszani kocogtatással és a csatlakozó mozgatásával.
Focusokon van tipikus műszeregység NYÁK forrasztás probléma. Talán nálad is hasonló van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4388 Dátum:
2015.04.18 szombat, 20:43:06 »
Na jó estét. Nem bírtam magammal, googli a barátom, megnéztem, hogy az óraegységet hogyan kell kiszedni.
Kormány le és teljesen kíhúz, felső burkolat le, majd az amögött lévő műanyag is. Ekkor láthatóvá válik a két csavar, ami a műszeregységet alulról fogja. Ki kell csavarni, majd felülről csavarhúzóval benyúlva az ott lévő fém kampót felnyomni, hogy előre (magunk irányába) lehessen billenteni az óraegységet. Utána már egyszerűen csak ki kell szedni, csatit levenni. Ráhajtós csati (nem tudom, mi a neve, én így hívom, majd kijavítotok
). Befújtam az egész NYÁK-ot kontakt spray-el, meg a két csatit is. Itt nincs rozsda, de olvastam, hogy pld. MK3-nál van igencsak. (Ahogy nálam a lámpáknál volt, na az nagyon szépen be volt korrodálva. Leszedtem az óraegység felső burkolatát, de csak azért, hogy a plexit belülről is megtisztítsam. Hátsó rész csak akkor jön le, ha mutatókat levesszük, ott viszont vigyázni kell, mert a mutatókat meg kell jegyezni.
Ha akksit levesszük, a napi számláló nem veszíti el az értékeket.
Jó hír, hogy az óraegység ledes, így nem túl sűrűn kell cserélni a háttérvilágítást. A plexit belülről kitisztítva, meglepően jobban látszik (áttetszőbb) a műszerezettség.
Most, hogy mindent kitisztítottam, működik minden.
Ha NYÁK hiba van, akkor majd úgyis óracsere, de egyelőre így használom. NAVI ha visszakerül hozzám, azzal kis kipróbálom, hogy mennyire érzékeny rá.
Bocsi, ha már olyat is leírtam, amit tudtok, de ha nem, hátha egyszer másnak HELP lesz
Idézetet írta: Sakos - 2015.04.18 szombat, 19:32:32
Nem kell kivenni a kormányt.
Én ilyesmi típushibáról nem tudok, de ha kézben van a műszeregység, akkor lehet játszani kocogtatással és a csatlakozó mozgatásával.
Focusokon van tipikus műszeregység NYÁK forrasztás probléma. Talán nálad is hasonló van.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4389 Dátum:
2015.04.18 szombat, 22:41:54 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.04.18 szombat, 20:43:06
Na jó estét. Nem bírtam magammal, googli a barátom, megnéztem, hogy az óraegységet hogyan kell kiszedni.
Kormány le és teljesen kíhúz, felső burkolat le, majd az amögött lévő műanyag is. Ekkor láthatóvá válik a két csavar, ami a műszeregységet alulról fogja. Ki kell csavarni, majd felülről csavarhúzóval benyúlva az ott lévő fém kampót felnyomni, hogy előre (magunk irányába) lehessen billenteni az óraegységet. Utána már egyszerűen csak ki kell szedni, csatit levenni. Ráhajtós csati (nem tudom, mi a neve, én így hívom, majd kijavítotok
). Befújtam az egész NYÁK-ot kontakt spray-el, meg a két csatit is. Itt nincs rozsda, de olvastam, hogy pld. MK3-nál van igencsak. (Ahogy nálam a lámpáknál volt, na az nagyon szépen be volt korrodálva. Leszedtem az óraegység felső burkolatát, de csak azért, hogy a plexit belülről is megtisztítsam. Hátsó rész csak akkor jön le, ha mutatókat levesszük, ott viszont vigyázni kell, mert a mutatókat meg kell jegyezni.
Ha akksit levesszük, a napi számláló nem veszíti el az értékeket.
Jó hír, hogy az óraegység ledes, így nem túl sűrűn kell cserélni a háttérvilágítást. A plexit belülről kitisztítva, meglepően jobban látszik (áttetszőbb) a műszerezettség.
Most, hogy mindent kitisztítottam, működik minden.
Ha NYÁK hiba van, akkor majd úgyis óracsere, de egyelőre így használom. NAVI ha visszakerül hozzám, azzal kis kipróbálom, hogy mennyire érzékeny rá.
Bocsi, ha már olyat is leírtam, amit tudtok, de ha nem, hátha egyszer másnak HELP lesz
NYÁK-ot kontakt sprayvel fújkálni hülyeség. A spray oda való, ahol oldható csatlakozás van, ami esetleg tud korrodálni (a műszeregységé tutira nem).
Ha forrasztsái hiba van, attól a NYÁK-ot nem kell kidobni, csak egyszerűen javítani kell. Alaposan át kell nézni. Főleg a mechanikai terhelésnek kitett alkatrészek lábai engedhetnek el. Általában szemre is megtalálható a hibás forrasztás, ha az a baj.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Feri73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4390 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 07:25:42 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.18 szombat, 16:37:28
Valószínűleg nincs módosítva a kábeled:
http://www.jamessimpson.co.uk/elmconfig-enable-ford-ecu-functions/
Én alapból ilyet vettem ami módosított.
Köszi az infót!
Naplózva
Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
Vyzo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4391 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 22:19:59 »
Van itt egy olyan fórum társ akinek FL mondója van, és van egy műszere amivel tud töltést mérni? Érdekelne, hogy alapjáraton mennyit tölt a generátor, úgy hogy nincsen bekapcsolva semmi fogyasztó.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.26 vasárnap, 22:30:21 írta Vyzo
»
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4392 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 22:31:20 »
Idézetet írta: Vyzo - 2015.04.26 vasárnap, 22:19:59
Van itt egy olyan fórom társ akinek FL mondója van, és van egy műszere amivel tud töltést mérni? Érdekelne, hogy alapjáraton mennyit tölt a generátor, úgy hogy nincsen bekapcsolva semmi fogyasztó.
Elvileg 14 felett egy kicsivel. Most pontosan nem tudom. De a 15-öt már nem érheti el.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Vyzo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4393 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 22:34:50 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.04.26 vasárnap, 22:31:20
Elvileg 14 felett egy kicsivel. Most pontosan nem tudom. De a 15-öt már nem érheti el.
Kíváncsi lennék egy mért adatra is, hátha valakivel össze tudom hasonlítani az enyémet. Mert az enyém messze nem tölt 14.4-et.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4394 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 06:02:50 »
Idézetet írta: Vyzo - 2015.04.26 vasárnap, 22:19:59
Van itt egy olyan fórum társ akinek FL mondója van, és van egy műszere amivel tud töltést mérni? Érdekelne, hogy alapjáraton mennyit tölt a generátor, úgy hogy nincsen bekapcsolva semmi fogyasztó.
13,6-14,5ig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4395 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 07:56:55 »
Idézetet írta: Vyzo - 2015.04.26 vasárnap, 22:34:50
Kíváncsi lennék egy mért adatra is, hátha valakivel össze tudom hasonlítani az enyémet. Mert az enyém messze nem tölt 14.4-et.
Igaz Fl elötti az enyém de 14.2-et mértem rajta.Ami valójában elfogadott érték azt Alf írta,ha a között van akkor okés. Amugy szvsz tök mindegy,hogy Fl elötti/utáni.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4396 Dátum:
2015.04.29 szerda, 21:37:19 »
Találkozott már valaki a B1D21 BCM hibakóddal? Ma reggel még ki tudtam nyitni távcsocsóval a kocsit, 10p és 3km múlva már nem tudtam bezárni vele. Kulcsal működik. Próbáltam törölni a hibakódot, törlődik, de visszajön a következő nyitási/zárási kisérletnél.
Forscan szerint:
B1D21 - Remote Control Switch
Additional Fault Symptom:
- Signal Compare Failure
Ezek szerint veszi a jelet, de nem érti.
Egyik távirányító sem működteti. Elemek jók, nem gondolom, hogy mindkét távirányító egyszerre makkant meg. Autó egyébként megy, áram van benne rendesen.
Reggel újra fogom programozni a kulcsokat a géphez, meglátjuk milyen eredménnyel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4397 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 06:16:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.29 szerda, 21:37:19
Találkozott már valaki a B1D21 BCM hibakóddal? Ma reggel még ki tudtam nyitni távcsocsóval a kocsit, 10p és 3km múlva már nem tudtam bezárni vele. Kulcsal működik. Próbáltam törölni a hibakódot, törlődik, de visszajön a következő nyitási/zárási kisérletnél.
Forscan szerint:
B1D21 - Remote Control Switch
Additional Fault Symptom:
- Signal Compare Failure
Ezek szerint veszi a jelet, de nem érti.
Egyik távirányító sem működteti. Elemek jók, nem gondolom, hogy mindkét távirányító egyszerre makkant meg. Autó egyébként megy, áram van benne rendesen.
Reggel újra fogom programozni a kulcsokat a géphez, meglátjuk milyen eredménnyel.
egy áramtalanítás is segíthet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4398 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 12:24:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.30 csütörtök, 06:16:39
egy áramtalanítás is segíthet....
újra programoztam, meggyógyult. Franc se érti.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4399 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 13:28:05 »
Sziasztok!
Utólag szeretnék tolató radart beszerelni. Tudja valaki, hogy melyik kábel a tolató lámpa kábele?
A tolató radar papírja azt írja, hogy 0.5-0.8m magasan kell elhelyezni a szenzorokat. De én a gyári helyre szeretném berakni fog ez valami problémát okozni nekem a visszajelzésben?
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ