Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:06:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693408 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2006.06.18 vasárnap, 22:51:00 »

Helló ! na annyi fejlemény történt, lekaptam Lucast leugrottunk fonyódra és padon leforgatták, hát a fej kopott ki, szóval kuka, mert 2db hengernél kopott ki és ott többet nyomott ezé pörgött összevissza, na levittem magammal régi szívó lucast, hát asse a legjobb, de az még használható, ugyhogy átugrottunk sümegre és hoztam 1 bizonytalan eredetü szívó Bosch-t, na azt feltettük padra éshát voálá hibátlan mindegyik henger 8cm3-at nyomott ,keresgettünk 1 golf vákumfedelet, de nemtaláltunk így, most hazajöttünk felrakom szívónak és majd ha lessz a bácsinak golf turbós fedele akkor majd leugrok és felteszi rá és akkor turbósadagolólecc belőle !!! volt nála egy 6hengeres bmw adagoló meg egy fiát de azér holnap jönnekhozzá és arrol nemvettük le azért fedelet majd lecc valami azt kész most így megy majd a verda csak nemfogja a turbó vezérelni az adagolót !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 07:42:00 »

Escortospeti!
 
Tudsz csinálni olajhűtőt nekem??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 09:35:00 »

tegnap unaloműzésképpen kiszedtem az EGR-dugót, a lemezkén két év után minimális korom volt, azaz az EGR-szelep zárt állapotban lett működésképtelen valamikor
viszont: amikor megcsináltam, úgy éreztem, h. az autó megtáltosodott, ezek szerint csak pszichikai LE-növekedés volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 10:18:00 »

tegnap unaloműzésképpen kiszedtem az EGR-dugót, a lemezkén két év után minimális korom volt, azaz az EGR-szelep zárt állapotban lett működésképtelen valamikor
viszont: amikor megcsináltam, úgy éreztem, h. az autó megtáltosodott, ezek szerint csak pszichikai LE-növekedés volt
Az egérdugó eredménye csak tiszta luft, még placebó se nemhogy LE
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 10:45:00 »

Az egérdugó eredménye csak tiszta luft, még placebó se nemhogy LE
Ez nem így van. Több tisztább levegő, jobb égés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 10:59:00 »

Ez nem így van. Több tisztább levegő, jobb égés.
Akkor a placebó igaz lehet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 11:09:00 »

Ez nem így van. Több tisztább levegő, jobb égés.
Angel!
 
Az EGR-t hogy kell ledugózni?
Csak a csatiba a tetején egy dugó és annyi?(V6on)
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 11:35:00 »

Angel!
 
Az EGR-t hogy kell ledugózni?
Csak a csatiba a tetején egy dugó és annyi?(V6on)
Köszi!
Ott is a levegő (visszavezetés) útjába kell rakni, nem a csatiba, mivel a comp-ot kell becsapni hogy ne legyen hibakód ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 11:38:00 »

Angel!
 
Az EGR-t hogy kell ledugózni?
Csak a csatiba a tetején egy dugó és annyi?(V6on)
Köszi!
Az EGR-en keresztül megy egy cső, annak az útjába kell egy lemezlap...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 11:39:00 »

tegnap unaloműzésképpen kiszedtem az EGR-dugót, a lemezkén két év után minimális korom volt, azaz az EGR-szelep zárt állapotban lett működésképtelen valamikor
viszont: amikor megcsináltam, úgy éreztem, h. az autó megtáltosodott, ezek szerint csak pszichikai LE-növekedés volt
azaz nekem magától van bedugózódva
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 11:44:00 »

Az nem jó! Adj neki most egy lemezlapocskát!
Ja meg egy kompresetet!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 11:44:00 »

azaz nekem magától van bedugózódva
Az nem jó! Adj neki most egy lemezlapocskát!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 11:58:00 »

Az EGR-en keresztül megy egy cső, annak az útjába kell egy lemezlap...
Úgy érzem, h ezt nem én fogom megcsinálni haverom autóján!
A következő minitalin nem akar valaki EGR-t dugózni?
Vagy az hosszadalmas?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:00:00 »

Úgy érzem, h ezt nem én fogom megcsinálni haverom autóján!
A következő minitalin nem akar valaki EGR-t dugózni?
Vagy az hosszadalmas?
K'madarason?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:52:00 »

Ha ott van minitali!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:56:00 »

Ha ott van minitali!
... mert a mini kevés hozzá ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 13:07:00 »

... mert a mini kevés hozzá ...
Az messze van!
addig megmókoljuk valahogy asszem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 13:09:00 »

Az messze van!
addig megmókoljuk valahogy asszem!
akkor elég hozzá a minitali is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:23:00 »

Ha ott van minitali!
Álmos veszel egy EGR tömítést nagyautónál mintának kb 500HUF legyártasz egy méretpontos darabot. A középső lyukat elfelejted kifúrni. 22es villás és 10es dugókulcs szükséges, hogy kivedd az EGR-t letisztogasd a régi tömítést és bepattintsd a dugót az új tömítéssel. Nem nagy durranás, de egy talin nem hül le időben a gép, hogy beoperáljuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:57:00 »

Álmos veszel egy EGR tömítést nagyautónál mintának kb 500HUF legyártasz egy méretpontos darabot. A középső lyukat elfelejted kifúrni. 22es villás és 10es dugókulcs szükséges, hogy kivedd az EGR-t letisztogasd a régi tömítést és bepattintsd a dugót az új tömítéssel. Nem nagy durranás, de egy talin nem hül le időben a gép, hogy beoperáljuk.
a 22-es kulcsot nem értem
nem az EGR után kell a vaktömítés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 16:01:00 »

a 22-es kulcsot nem értem
nem az EGR után kell a vaktömítés?
De, csak illik lepucolni a régi tömítést azt meg úgy lehet ha kiveszed az EGR szelepet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 18:11:00 »

Helló!  
Van egy 9éves mondeóm olajcserére vár,és nem tudom mi lenne a legmegfelelőbb olaj bele.2000cm3 16v benzin segítsetek előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 20:49:00 »

Helló!  
Van egy 9éves mondeóm olajcserére vár,és nem tudom mi lenne a legmegfelelőbb olaj bele.2000cm3 16v benzin segítsetek előre is köszi
Ford formula 5w30
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 20:51:00 »

Ford formula 5w30
A nagyautónál kb 6 ezer az 5 liter gyári olaj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2006.06.20 kedd, 06:14:00 »

Álmos veszel egy EGR tömítést nagyautónál mintának kb 500HUF legyártasz egy méretpontos darabot. A középső lyukat elfelejted kifúrni. 22es villás és 10es dugókulcs szükséges, hogy kivedd az EGR-t letisztogasd a régi tömítést és bepattintsd a dugót az új tömítéssel. Nem nagy durranás, de egy talin nem hül le időben a gép, hogy beoperáljuk.
Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2006.06.20 kedd, 06:16:00 »

Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
Ja és a tömítéssel átmegy zöldkártyán?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2006.06.20 kedd, 08:23:00 »

Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
EGR dugóra nincs hibakód a vákumos vezérlés működni fog csak a kosz nem megy a beömlőbe Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2006.06.20 kedd, 08:57:00 »

Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
A hibakódok ellen kell az EGR mögött ledugózni. De a hely adja is magát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2006.06.20 kedd, 09:59:00 »

A hibakódok ellen kell az EGR mögött ledugózni. De a hely adja is magát...
És a környezetvédők kedvéért...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2006.06.20 kedd, 11:25:00 »

mint kiderült az EGR már zárt állapotban elromlott volt, dugózás előtt sem engedett át semmit (v.csak keveset), mert a befőttesüvegtető-tömítés szinte korommentes volt, az eredeti tömítés viszont szét volt égve
 
túl sok füst nem mehet a kis vékony rézcsövön, ráadásul az EGPD-szenzor két kivezetése között még össze is van nyomva...mert nekem kellene a rézcsövön menő füstmennyiség
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2006.06.20 kedd, 20:02:00 »

Az messze van!
addig megmókoljuk valahogy asszem!
Ki is volt a minitalin a szürke st ?
Az alkatrész ami kell neki a  2 pillszelephez 740 Ft!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2006.06.24 szombat, 17:00:00 »

Üdv!
 Chippelt már valaki MKII 1.8-as, vagyí másik benzinest? Nemtom érdemes-e, de a múltkor alig bírtam megfogni egy új suzuki stiftet, eldurrant az agyam! Csippelni akarok!!!
Köszi a tippeket!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2006.06.24 szombat, 18:15:00 »

Üdv!
 Chippelt már valaki MKII 1.8-as, vagyí másik benzinest? Nemtom érdemes-e, de a múltkor alig bírtam megfogni egy új suzuki stiftet, eldurrant az agyam! Csippelni akarok!!!
Köszi a tippeket!
Máskor 100 felett versenyezz. Ott a shit nemigazán van otthon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2006.06.24 szombat, 18:24:00 »

Ki is volt a minitalin a szürke st ?
Az alkatrész ami kell neki a  2 pillszelephez 740 Ft!
Azt nem tudom!
de haverom most cserélte(a fekete ST-s) és neki is annyi volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2006.06.24 szombat, 18:25:00 »

Máskor 100 felett versenyezz. Ott a shit nemigazán van otthon.
A Siftnek ott még van hátra majdnem egy 20as!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2006.06.24 szombat, 20:39:00 »

A Siftnek ott még van hátra majdnem egy 20as!
Na ja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2006.06.24 szombat, 21:38:00 »

Na ja.
Na ja 90-100 körül elmentem, de azért indulásban bukó voltam. Mondjuk egy lámpa hosszban elment, kettöben már nem. De azért továbbra is érdekelne a chippelés, ha esetleg tudnátok valakit ajánlani, mert kontárhoz nem akarom vinni a kicsikét!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2006.06.24 szombat, 21:41:00 »

Na ja 90-100 körül elmentem, de azért indulásban bukó voltam. Mondjuk egy lámpa hosszban elment, kettöben már nem. De azért továbbra is érdekelne a chippelés, ha esetleg tudnátok valakit ajánlani, mert kontárhoz nem akarom vinni a kicsikét!
Hány km van benne? Az is lehet,h egy kis MAF pucolás és újratanítás jobb belátásra bírná a " kicsikét"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2006.06.24 szombat, 21:55:00 »

Hány km van benne? Az is lehet,h egy kis MAF pucolás és újratanítás jobb belátásra bírná a " kicsikét"
Ezeken a trükkökön már túl vagyok, magához képest jól megy a gép, csak többre lenne szükség...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 01:52:00 »

97-es 1.8TD Mondeót, hogy lehet rábírni, hogy menjen? Ez már chippelhető motor, vagy a turbónyomást kell valahogy állítani? Szerintem a motor elbírna több lóerőt és nyomatékot, meghát kéne is neki...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 11:38:00 »

97-es 1.8TD Mondeót, hogy lehet rábírni, hogy menjen? Ez már chippelhető motor, vagy a turbónyomást kell valahogy állítani? Szerintem a motor elbírna több lóerőt és nyomatékot, meghát kéne is neki...
Keresd Bodicseket és Citromhéját. Ők olyan 110-120 lóra hergelték fel, de ott már turbót (intecoolert) kell cserélni. Chippelni nemigazán lehet, merthogy elektronika az nincs benne, a motort nem a szgép vezérli.
A turbónyomást lehet emelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 18:08:00 »

Keresd Bodicseket és Citromhéját. Ők olyan 110-120 lóra hergelték fel, de ott már turbót (intecoolert) kell cserélni. Chippelni nemigazán lehet, merthogy elektronika az nincs benne, a motort nem a szgép vezérli.
A turbónyomást lehet emelni.
Kérdés, meddig fogja ezt elviselni a motor.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 19:17:00 »

Helló nekem is olyan gépem mint bodi meg citrié csak most gyengélkedik mert elrepült az adagoló és most 1 szívó vann fent ideiglenesen :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 20:38:00 »

Hát turbót meg intercoolert azért nem akarok cserélni. Annyit nem ér nekem, inkább veszek egy fiatalabbat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 21:37:00 »

Nos!
Turbo és adagoló csere volt,cooler nem csak ki lett nyitva a teto.Bosch adagoló+passat turbo 1,1-1,2bar toltéssel változó geometriás.
Olvass visszább leirtam a koltségvetést.
Ja a gyári turbót is lehet huzni keresd zombie-t.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 01:06:00 »

Visszaolvastam. Ennyiért viszont lehet h. megérné. Elgondolkozom rajta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 09:53:00 »

ja meg persze EGR off,katalizátor off,sport dob hátra,direkt szurő.
Egy gondja van most a melegedés valószínű vizpumpa,meg eddig ha bekapcs venti alapjárat 300!!,de ez 2000 Ft-ból meg a citromhéja+escortospeti párossal gyorsan orvosolható,mert ugye nincs komputer benne.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 10:00:00 »

Kérdés, meddig fogja ezt elviselni a motor.
Szerintem a motor még akár el is viselheti, mert ugyi ez a fókában 115 lovas - persze más hajtókarral, csapágyakkal, dugattyúkkal, miegymással.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 13:07:00 »

Sziasztok !
Múlthét hétvégén nekiugrottam a hátsó fékeknek és egy kissé átalakítottam.  
Maga a művelet 6 órásra sikeredett, de az élmény leírhatatlan. A fékhatás külömbség óriási !
01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,A beszakadt ABS jeladó !,Ritka pillanat ! Munka közben !
 
Üdv.: Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 13:31:00 »

Sziasztok !
Múlthét hétvégén nekiugrottam a hátsó fékeknek és egy kissé átalakítottam.  
Maga a művelet 6 órásra sikeredett, de az élmény leírhatatlan. A fékhatás külömbség óriási !
01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,A beszakadt ABS jeladó !,Ritka pillanat ! Munka közben !
 
Üdv.: Zombi
Zombie!
 
Megérte ennyit dolgozni, hogy tárcsa helyett dobféked legyen?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.