Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:06:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2699101 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3250 Dátum:
2006.06.18 vasárnap, 22:51:00 »
Helló ! na annyi fejlemény történt, lekaptam Lucast leugrottunk fonyódra és padon leforgatták, hát a fej kopott ki, szóval kuka, mert 2db hengernél kopott ki és ott többet nyomott ezé pörgött összevissza, na levittem magammal régi szívó lucast, hát asse a legjobb, de az még használható, ugyhogy átugrottunk sümegre és hoztam 1 bizonytalan eredetü szívó Bosch-t, na azt feltettük padra éshát voálá hibátlan mindegyik henger 8cm3-at nyomott ,keresgettünk 1 golf vákumfedelet, de nemtaláltunk így, most hazajöttünk felrakom szívónak és majd ha lessz a bácsinak golf turbós fedele akkor majd leugrok és felteszi rá és akkor turbósadagolólecc belőle !!! volt nála egy 6hengeres bmw adagoló meg egy fiát de azér holnap jönnekhozzá és arrol nemvettük le azért fedelet majd lecc valami azt kész most így megy majd a verda csak nemfogja a turbó vezérelni az adagolót !!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3251 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 07:42:00 »
Escortospeti!
Tudsz csinálni olajhűtőt nekem??
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3252 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 09:35:00 »
tegnap unaloműzésképpen kiszedtem az EGR-dugót, a lemezkén két év után minimális korom volt, azaz az EGR-szelep zárt állapotban lett működésképtelen valamikor
viszont: amikor megcsináltam, úgy éreztem, h. az autó megtáltosodott, ezek szerint csak pszichikai LE-növekedés volt
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3253 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 10:18:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.06.19 hétfő, 09:35:00
tegnap unaloműzésképpen kiszedtem az EGR-dugót, a lemezkén két év után minimális korom volt, azaz az EGR-szelep zárt állapotban lett működésképtelen valamikor
viszont: amikor megcsináltam, úgy éreztem, h. az autó megtáltosodott, ezek szerint csak pszichikai LE-növekedés volt
Az egérdugó eredménye csak tiszta luft, még placebó se
nemhogy LE
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3254 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 10:45:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.06.19 hétfő, 10:18:00
Az egérdugó eredménye csak tiszta luft, még placebó se
nemhogy LE
Ez nem így van. Több tisztább levegő, jobb égés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3255 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 10:59:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.06.19 hétfő, 10:45:00
Ez nem így van. Több tisztább levegő, jobb égés.
Akkor a placebó igaz lehet
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3256 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 11:09:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.06.19 hétfő, 10:45:00
Ez nem így van. Több tisztább levegő, jobb égés.
Angel!
Az EGR-t hogy kell ledugózni?
Csak a csatiba a tetején egy dugó és annyi?(V6on)
Köszi!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3257 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 11:35:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.19 hétfő, 11:09:00
Angel!
Az EGR-t hogy kell ledugózni?
Csak a csatiba a tetején egy dugó és annyi?(V6on)
Köszi!
Ott is a levegő (visszavezetés) útjába kell rakni, nem a csatiba, mivel a comp-ot kell becsapni
hogy ne legyen hibakód ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3258 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 11:38:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.19 hétfő, 11:09:00
Angel!
Az EGR-t hogy kell ledugózni?
Csak a csatiba a tetején egy dugó és annyi?(V6on)
Köszi!
Az EGR-en keresztül megy egy cső, annak az útjába kell egy lemezlap...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3259 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 11:39:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.06.19 hétfő, 09:35:00
tegnap unaloműzésképpen kiszedtem az EGR-dugót, a lemezkén két év után minimális korom volt, azaz az EGR-szelep zárt állapotban lett működésképtelen valamikor
viszont: amikor megcsináltam, úgy éreztem, h. az autó megtáltosodott, ezek szerint csak pszichikai LE-növekedés volt
azaz nekem magától van bedugózódva
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3260 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 11:44:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.06.19 hétfő, 11:44:00
Az nem jó! Adj neki most egy lemezlapocskát!
Ja meg egy kompresetet!!!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3261 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 11:44:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.06.19 hétfő, 11:39:00
azaz nekem magától van bedugózódva
Az nem jó! Adj neki most egy lemezlapocskát!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3262 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 11:58:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.06.19 hétfő, 11:38:00
Az EGR-en keresztül megy egy cső, annak az útjába kell egy lemezlap...
Úgy érzem, h ezt nem én fogom megcsinálni haverom autóján!
A következő minitalin nem akar valaki EGR-t dugózni?
Vagy az hosszadalmas?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3263 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 12:00:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.19 hétfő, 11:58:00
Úgy érzem, h ezt nem én fogom megcsinálni haverom autóján!
A következő minitalin nem akar valaki EGR-t dugózni?
Vagy az hosszadalmas?
K'madarason?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3264 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 12:52:00 »
Ha ott van minitali!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3265 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 12:56:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.19 hétfő, 12:52:00
Ha ott van minitali!
... mert a mini kevés hozzá ...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3266 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 13:07:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.06.19 hétfő, 12:56:00
... mert a mini kevés hozzá ...
Az messze van!
addig megmókoljuk valahogy asszem!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3267 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 13:09:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.19 hétfő, 13:07:00
Az messze van!
addig megmókoljuk valahogy asszem!
akkor elég hozzá a minitali is!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3268 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 15:23:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.19 hétfő, 12:52:00
Ha ott van minitali!
Álmos veszel egy EGR tömítést nagyautónál mintának kb 500HUF legyártasz egy méretpontos darabot. A középső lyukat elfelejted kifúrni. 22es villás és 10es dugókulcs szükséges, hogy kivedd az EGR-t letisztogasd a régi tömítést és bepattintsd a dugót az új tömítéssel. Nem nagy durranás, de egy talin nem hül le időben a gép, hogy beoperáljuk.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3269 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 15:57:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2006.06.19 hétfő, 15:23:00
Álmos veszel egy EGR tömítést nagyautónál mintának kb 500HUF legyártasz egy méretpontos darabot. A középső lyukat elfelejted kifúrni. 22es villás és 10es dugókulcs szükséges, hogy kivedd az EGR-t letisztogasd a régi tömítést és bepattintsd a dugót az új tömítéssel. Nem nagy durranás, de egy talin nem hül le időben a gép, hogy beoperáljuk.
a 22-es kulcsot nem értem
nem az EGR után kell a vaktömítés?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3270 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 16:01:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.06.19 hétfő, 15:57:00
a 22-es kulcsot nem értem
nem az EGR után kell a vaktömítés?
De, csak illik lepucolni a régi tömítést azt meg úgy lehet ha kiveszed az EGR szelepet.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3271 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 18:11:00 »
Helló!
Van egy 9éves mondeóm olajcserére vár,és nem tudom mi lenne a legmegfelelőbb olaj bele.2000cm3 16v benzin segítsetek előre is köszi
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3272 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 20:49:00 »
Idézetet írta: Norberto_old - 2006.06.19 hétfő, 18:11:00
Helló!
Van egy 9éves mondeóm olajcserére vár,és nem tudom mi lenne a legmegfelelőbb olaj bele.2000cm3 16v benzin segítsetek előre is köszi
Ford formula 5w30
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3273 Dátum:
2006.06.19 hétfő, 20:51:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2006.06.19 hétfő, 20:49:00
Ford formula 5w30
A nagyautónál kb 6 ezer az 5 liter gyári olaj.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3274 Dátum:
2006.06.20 kedd, 06:14:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2006.06.19 hétfő, 15:23:00
Álmos veszel egy EGR tömítést nagyautónál mintának kb 500HUF legyártasz egy méretpontos darabot. A középső lyukat elfelejted kifúrni. 22es villás és 10es dugókulcs szükséges, hogy kivedd az EGR-t letisztogasd a régi tömítést és bepattintsd a dugót az új tömítéssel. Nem nagy durranás, de egy talin nem hül le időben a gép, hogy beoperáljuk.
Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3275 Dátum:
2006.06.20 kedd, 06:16:00 »
Idézetet írta: ICS_old - 2006.06.20 kedd, 06:14:00
Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
Ja és a tömítéssel átmegy zöldkártyán?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3276 Dátum:
2006.06.20 kedd, 08:23:00 »
Idézetet írta: ICS_old - 2006.06.20 kedd, 06:14:00
Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
EGR dugóra nincs hibakód a vákumos vezérlés működni fog csak a kosz nem megy a beömlőbe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3277 Dátum:
2006.06.20 kedd, 08:57:00 »
Idézetet írta: ICS_old - 2006.06.20 kedd, 06:14:00
Hello!
És ha tömítem az EGR-t nem fog jelezni hibakódot?
Vagy mindig ki kell törölni?
A hibakódok ellen kell az EGR mögött ledugózni. De a hely adja is magát...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3278 Dátum:
2006.06.20 kedd, 09:59:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.06.20 kedd, 08:57:00
A hibakódok ellen kell az EGR mögött ledugózni. De a hely adja is magát...
És a környezetvédők kedvéért...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3279 Dátum:
2006.06.20 kedd, 11:25:00 »
mint kiderült az EGR már zárt állapotban elromlott volt, dugózás előtt sem engedett át semmit (v.csak keveset), mert a befőttesüvegtető-tömítés szinte korommentes volt, az eredeti tömítés viszont szét volt égve
túl sok füst nem mehet a kis vékony rézcsövön, ráadásul az EGPD-szenzor két kivezetése között még össze is van nyomva...mert nekem kellene a rézcsövön menő füstmennyiség
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3280 Dátum:
2006.06.20 kedd, 20:02:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.19 hétfő, 13:07:00
Az messze van!
addig megmókoljuk valahogy asszem!
Ki is volt a minitalin a szürke st ?
Az alkatrész ami kell neki a 2 pillszelephez 740 Ft!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3281 Dátum:
2006.06.24 szombat, 17:00:00 »
Üdv!
Chippelt már valaki MKII 1.8-as, vagyí másik benzinest? Nemtom érdemes-e, de a múltkor alig bírtam megfogni egy új suzuki stiftet, eldurrant az agyam! Csippelni akarok!!!
Köszi a tippeket!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3282 Dátum:
2006.06.24 szombat, 18:15:00 »
Idézetet írta: george_old - 2006.06.24 szombat, 17:00:00
Üdv!
Chippelt már valaki MKII 1.8-as, vagyí másik benzinest? Nemtom érdemes-e, de a múltkor alig bírtam megfogni egy új suzuki stiftet, eldurrant az agyam! Csippelni akarok!!!
Köszi a tippeket!
Máskor 100 felett versenyezz. Ott a shit nemigazán van otthon.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3283 Dátum:
2006.06.24 szombat, 18:24:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2006.06.20 kedd, 20:02:00
Ki is volt a minitalin a szürke st ?
Az alkatrész ami kell neki a 2 pillszelephez 740 Ft!
Azt nem tudom!
de haverom most cserélte(a fekete ST-s) és neki is annyi volt.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3284 Dátum:
2006.06.24 szombat, 18:25:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.06.24 szombat, 18:15:00
Máskor 100 felett versenyezz. Ott a shit nemigazán van otthon.
A Siftnek ott még van hátra majdnem egy 20as!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3285 Dátum:
2006.06.24 szombat, 20:39:00 »
Idézetet írta: Álmos..._old - 2006.06.24 szombat, 18:25:00
A Siftnek ott még van hátra majdnem egy 20as!
Na ja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3286 Dátum:
2006.06.24 szombat, 21:38:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.06.24 szombat, 20:39:00
Na ja.
Na ja 90-100 körül elmentem, de azért indulásban bukó voltam. Mondjuk egy lámpa hosszban elment, kettöben már nem. De azért továbbra is érdekelne a chippelés, ha esetleg tudnátok valakit ajánlani, mert kontárhoz nem akarom vinni a kicsikét!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3287 Dátum:
2006.06.24 szombat, 21:41:00 »
Idézetet írta: george_old - 2006.06.24 szombat, 21:38:00
Na ja 90-100 körül elmentem, de azért indulásban bukó voltam. Mondjuk egy lámpa hosszban elment, kettöben már nem. De azért továbbra is érdekelne a chippelés, ha esetleg tudnátok valakit ajánlani, mert kontárhoz nem akarom vinni a kicsikét!
Hány km van benne? Az is lehet,h egy kis MAF pucolás és újratanítás jobb belátásra bírná a " kicsikét"
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3288 Dátum:
2006.06.24 szombat, 21:55:00 »
Idézetet írta: razsa_old - 2006.06.24 szombat, 21:41:00
Hány km van benne? Az is lehet,h egy kis MAF pucolás és újratanítás jobb belátásra bírná a " kicsikét"
Ezeken a trükkökön már túl vagyok, magához képest jól megy a gép, csak többre lenne szükség...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3289 Dátum:
2006.06.25 vasárnap, 01:52:00 »
97-es 1.8TD Mondeót, hogy lehet rábírni, hogy menjen? Ez már chippelhető motor, vagy a turbónyomást kell valahogy állítani? Szerintem a motor elbírna több lóerőt és nyomatékot, meghát kéne is neki...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3290 Dátum:
2006.06.25 vasárnap, 11:38:00 »
Idézetet írta: stvi_old - 2006.06.25 vasárnap, 01:52:00
97-es 1.8TD Mondeót, hogy lehet rábírni, hogy menjen? Ez már chippelhető motor, vagy a turbónyomást kell valahogy állítani? Szerintem a motor elbírna több lóerőt és nyomatékot, meghát kéne is neki...
Keresd Bodicseket és Citromhéját. Ők olyan 110-120 lóra hergelték fel, de ott már turbót (intecoolert) kell cserélni. Chippelni nemigazán lehet, merthogy elektronika az nincs benne, a motort nem a szgép vezérli.
A turbónyomást lehet emelni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3291 Dátum:
2006.06.25 vasárnap, 18:08:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.06.25 vasárnap, 11:38:00
Keresd Bodicseket és Citromhéját. Ők olyan 110-120 lóra hergelték fel, de ott már turbót (intecoolert) kell cserélni. Chippelni nemigazán lehet, merthogy elektronika az nincs benne, a motort nem a szgép vezérli.
A turbónyomást lehet emelni.
Kérdés, meddig fogja ezt elviselni a motor.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3292 Dátum:
2006.06.25 vasárnap, 19:17:00 »
Helló nekem is olyan gépem mint bodi meg citrié csak most gyengélkedik mert elrepült az adagoló és most 1 szívó vann fent ideiglenesen :DDD
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3293 Dátum:
2006.06.25 vasárnap, 20:38:00 »
Hát turbót meg intercoolert azért nem akarok cserélni. Annyit nem ér nekem, inkább veszek egy fiatalabbat.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3294 Dátum:
2006.06.25 vasárnap, 21:37:00 »
Nos!
Turbo és adagoló csere volt,cooler nem csak ki lett nyitva a teto.Bosch adagoló+passat turbo 1,1-1,2bar toltéssel változó geometriás.
Olvass visszább leirtam a koltségvetést.
Ja a gyári turbót is lehet huzni keresd zombie-t.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3295 Dátum:
2006.06.26 hétfő, 01:06:00 »
Visszaolvastam. Ennyiért viszont lehet h. megérné. Elgondolkozom rajta.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3296 Dátum:
2006.06.26 hétfő, 09:53:00 »
ja meg persze EGR off,katalizátor off,sport dob hátra,direkt szurő.
Egy gondja van most a melegedés valószínű vizpumpa,meg eddig ha bekapcs venti alapjárat 300!!,de ez 2000 Ft-ból meg a citromhéja+escortospeti párossal gyorsan orvosolható,mert ugye nincs komputer benne.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3297 Dátum:
2006.06.26 hétfő, 10:00:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.06.25 vasárnap, 18:08:00
Kérdés, meddig fogja ezt elviselni a motor.
Szerintem a motor még akár el is viselheti, mert ugyi ez a fókában 115 lovas - persze más hajtókarral, csapágyakkal, dugattyúkkal, miegymással.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3298 Dátum:
2006.06.26 hétfő, 13:07:00 »
Sziasztok !
Múlthét hétvégén nekiugrottam a hátsó fékeknek és egy kissé átalakítottam.
Maga a művelet 6 órásra sikeredett, de az élmény leírhatatlan. A fékhatás külömbség óriási !
01
,
02
,
03
,
04
,
05
,
06
,
07
,
08
,
09
,
10
,
11
,
12
,
13
,
14
,
15
,
16
,
17
,
18
,
19
,
20
,
21
,
22
,
A beszakadt ABS jeladó !
,
Ritka pillanat ! Munka közben !
Üdv.: Zombi
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3299 Dátum:
2006.06.26 hétfő, 13:31:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2006.06.26 hétfő, 13:07:00
Sziasztok !
Múlthét hétvégén nekiugrottam a hátsó fékeknek és egy kissé átalakítottam.
Maga a művelet 6 órásra sikeredett, de az élmény leírhatatlan. A fékhatás külömbség óriási !
01
,
02
,
03
,
04
,
05
,
06
,
07
,
08
,
09
,
10
,
11
,
12
,
13
,
14
,
15
,
16
,
17
,
18
,
19
,
20
,
21
,
22
,
A beszakadt ABS jeladó !
,
Ritka pillanat ! Munka közben !
Üdv.: Zombi
Zombie!
Megérte ennyit dolgozni, hogy tárcsa helyett dobféked legyen?
Naplózva
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ