Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:24:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698979 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5900 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:43:24 »
Idézetet írta: MrBrown - 2008.05.24 szombat, 21:32:35
Ezt csak alátámasztani tudom, 200-ról 1x 2x nagyobatt fékezve alig fog már...
Jut eszembe, ugye mindez Németországban történt?
Naplózva
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5901 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:45:41 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.05.24 szombat, 21:43:08
Inkább felmelegszik és csökken a fékhatás. Szerintem.
Szerintem is!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5902 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:46:49 »
Pénteken leültettem az autó hátulját, (költségek 4000 HUF) íme néhány kép:
1.
2.
3.
4.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5903 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:48:14 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.05.24 szombat, 21:43:08
Inkább felmelegszik és csökken a fékhatás. Szerintem.
Ha a fizikából indulok ki, akkor a fékerő a ez összenyomóerőből és a súrlódási tényezőből áll. A melegtől csökken a súrlódási tényező? Vagy pedig a nyomóerő csökken a rásegítő kiürülése miatt?
Naplózva
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5904 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:48:40 »
mi van benne cement?
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5905 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:49:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.05.24 szombat, 21:46:49
Pénteken leültettem az autó hátulját, (költségek 4000 HUF) íme néhány kép:
Gyanítom, hogy a teljesítményét az ültetéssel arányosan pedig csökkentetted
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
FeGa
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5906 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:49:28 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.24 szombat, 21:48:14
Ha a fizikából indulok ki, akkor a fékerő a ez összenyomóerőből és a súrlódási tényezőből áll. A melegtől csökken a súrlódási tényező? Vagy pedig a nyomóerő csökken a rásegítő kiürülése miatt?
A surlódás csökken
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5907 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:57:20 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.05.24 szombat, 21:49:28
A surlódás csökken
Én má csak tudom ha felmelegszik tuti hogy car lessz.
Egyszer épp hogy megáltam Litér utánn a B.Füzfői elágazásban úgy hogy álltam a féken.
Még annó Liaz póttal és 40 tonnával.
Mert úgyi addig eléggé sokat kell fékezni Veszprém felöll.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5908 Dátum:
2008.05.24 szombat, 22:19:16 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.05.24 szombat, 21:43:08
Inkább felmelegszik és csökken a fékhatás. Szerintem.
Két probléma van. Az egyik, hogy a fékolaj felforr, szétválik valami gázzá+valami folyadékká, és a gáz összenyomható.
A másik az említett dolog, hogy a fékpofa súrlódási együtthatója megváltozik, csökken. Ezáltal a fékhatás is.
A szervó rásegítő ereje nem fogy el, mert azt a motor táplálja (szívónál maga a motor csinálja a vákumot, turbósnál van egy vákumpumpa).
Nyilván ezen segít egy jó hűtés. Pl az alufelni azért jobb, mint az acél, mert az hergeli a levegőt, csinál egy jó kis huzatot.
Azt sem árt figyelembe venni, hogy a fékfolyadékot 2-3 évente nem árt lecserélni, mert összeszedi a vizet (higroszkópikus, vagy hidro), és úgy már nem látja el jól a feladatát. A nemeteknél baleset után meg szokták nézni a fékfolyadék állapotát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
CR túlterhelés kontra hibakód
«
Új hozzászólás #5909 Dátum:
2008.05.25 vasárnap, 12:53:24 »
Egy érdekesség:
Box overload kontra hibakód.
Még a legjobbnak tartott digitális tuning boxok is egy beállítási érték felett túllövik a motorok fedcompban tárolt biztonsági hatását aminek vészüzemmód az eredménye (ilyenkor motor leáll reset, újraindít utána minden Ok megint). A kisérleti mérés során egy 2,2 TDCi-t mértünk ( természetesen nem az enyémet mert az enyém még garanciás). Addig lett nyomva amíg 210-nél egy Küberl 7. fokozatban benyomta az ilyenkor szokásos izzításjelző + vészüzemmódot. Menetközbe rajta volt a scanerem. Legnagyobb megdöbbenésemre semmilyen hibakód nem volt tárolva az esetről a fedcompban
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5910 Dátum:
2008.05.27 kedd, 12:20:38 »
Ha csiptuningolni akarok (nem box), akkor ki az, akit tudnátok ajánlani? Esetleg nyomatékot is mér?
Valami profi garanciális emberke kellene.
Őket néztem ki:
www.diesel-chiptuning.hu
Tud valaki valamit róluk, vagy van jobb is?
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5911 Dátum:
2008.05.27 kedd, 14:29:27 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.27 kedd, 12:20:38
Ha csiptuningolni akarok (nem box), akkor ki az, akit tudnátok ajánlani? Esetleg nyomatékot is mér?
Valami profi garanciális emberke kellene.
Őket néztem ki:
www.diesel-chiptuning.hu
Tud valaki valamit róluk, vagy van jobb is?
kérdezd már meg mennyi az annyi ? kösz ! vagy te már tudod ?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5912 Dátum:
2008.05.28 szerda, 01:18:45 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.27 kedd, 12:20:38
Ha csiptuningolni akarok (nem box), akkor ki az, akit tudnátok ajánlani? Esetleg nyomatékot is mér?
Valami profi garanciális emberke kellene.
Nekem Ők csinálták:
www.atc.hu
Bemérték előtte és utána is.
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az árlistát megtalálod az oldalukon. Ha nem kérsz teljesítménymérést fél áron dolgoznak.
Max. elégedett vagyok velük! Az átlag fogyasztásom az eddigi 6,6-6,5 -ről 6,04 re csökkent. A fogyasztásból talán kiderül, hogy hiába csippelt a gép, nem hajtom jobban.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5913 Dátum:
2008.05.28 szerda, 06:27:04 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 01:18:45
Nekem Ők csinálták:
www.atc.hu
Bemérték előtte és utána is.
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az árlistát megtalálod az oldalukon. Ha nem kérsz teljesítménymérést fél áron dolgoznak.
Max. elégedett vagyok velük! Az átlag fogyasztásom az eddigi 6,6-6,5 -ről 6,04 re csökkent. A fogyasztásból talán kiderül, hogy hiába csippelt a gép, nem hajtom jobban.
Köszi!
Végre egy pozitív ember, aki fogyasztás csökkenést ír!
Ha akarok mérést, akkor a kicsi kocsim 126 rugó náluk, de ha nem, akkor 63? Ez megfontolandó, és nem hangzik rosszul. Azért még megvárom a Diesel-Chiptuning árát, hogy mit írnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.28 szerda, 06:39:00 írta Rob21
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5914 Dátum:
2008.05.28 szerda, 06:31:59 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 01:18:45
Az átlag fogyasztásom az eddigi 6,6-6,5 -ről 6,04 re csökkent. A fogyasztásból talán kiderül, hogy hiába csippelt a gép, nem hajtom jobban.
Ez a szgép szerinti, vagy mért/számolt fogyi?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5915 Dátum:
2008.05.28 szerda, 08:53:00 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.28 szerda, 06:27:04
Köszi!
Végre egy pozitív ember, aki fogyasztás csökkenést ír!
Ha akarok mérést, akkor a kicsi kocsim 126 rugó náluk, de ha nem, akkor 63? Ez megfontolandó, és nem hangzik rosszul. Azért még megvárom a Diesel-Chiptuning árát, hogy mit írnak.
Nekem a gyártási év szerinti kedvezmény volt. Enyém 2001-es gyártású, 2002 év eleji üzembehelyezés, két teljesítményméréssel együtt 110e.
Környékünkön (Balaton) most ajánlottak egy srácot, aki teljesítménymérés nélkül 40e-ért írja meg (roszzul tudtam, nem 40e, hanem 50eFt). Kicsit későn ajánlották, de nem bántam meg a többlet kiadást az Atc-nél, mert tudom, hogy számszerűen mennyit változott a nyomaték és teljesítmény.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.28 szerda, 15:10:32 írta Zsiri
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5916 Dátum:
2008.05.28 szerda, 09:07:03 »
Idézetet írta: Angel - 2008.05.28 szerda, 06:31:59
Ez a szgép szerinti, vagy mért/számolt fogyi?
A számítógépében eddig sem hittem, néha 1 literrel mért többet.
Minden tankolásnál csurig töltöm (majdnem), legaláb kétszer-háromszor kattanik a töltő. A napiszámlálót meg lenullázom tankolás után. A mostani mérések még kikapcsolt klímával voltak. Az abroncsok alacsonyabbak, mint a gyári méret 632mm helyett 620mm, de tuning előtt és utána is már ez volt fennt. (235/40-17) Most 6,5 és 6,6 között mutat a kijelzőm. Még mindig felfelé csal, nem lehet ezt beállítani, hogy pontosabb legyen?
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5917 Dátum:
2008.05.28 szerda, 10:07:18 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 08:53:00
Nekem a gyártási év szerinti kedvezmény volt. Enyém 2001-es gyártású, 2002 év eleji üzembehelyezés, két teljesítményméréssel együtt 110e.
Környékünkön (Balaton) most ajánlottak egy srácot, aki teljesítménymérés nélkül 40e-ért írja meg. Kicsit későn ajánlották, de nem bántam meg a többlet kiadást az Atc-nél, mert tudom, hogy számszerűen mennyit változott a nyomaték és teljesítmény.
Na nekem most írtak emilt, hogy a listaár 132.000 HUF, amiből 30% kedvezményt tudnak adni mérés nélkül, így a legjobb ár 92000 akármennyi HUF.
Hát ez és a 40 ezres balatoni srác között elég nagy árkülönbség van.
El tudnád küldnei akár PÜ-ben a srác elérhetőségét? Nagyon megköszönném!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5918 Dátum:
2008.05.28 szerda, 10:19:22 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.28 szerda, 10:07:18
Na nekem most írtak emilt, hogy a listaár 132.000 HUF, amiből 30% kedvezményt tudnak adni mérés nélkül, így a legjobb ár 92000 akármennyi HUF.
Hát ez és a 40 ezres balatoni srác között elég nagy árkülönbség van.
El tudnád küldnei akár PÜ-ben a srác elérhetőségét? Nagyon megköszönném!
Én nem akarom csippeltetni a gépet, de ha akarnám, akkor biztos valami lyan céghez vinném, aki kiméri, lecsekkolja, és valami nevük is van. Az ATC ilyen. Ez a
Környékünkön (Balaton) most ajánlottak egy srácot, aki teljesítménymérés nélkül 40e-ért írja meg
nekem nagyon ilyen sufnituning szagú. Az nekem nem egy autóra szabott munkának tűnik, hanem egy egyencucc, ami remélhetőleg jó mindenbe. Szerintem gondold végig párszor, hogy 40e-ért megcsippeli neked egy akárki, vagy drágábban, de profi, de legalábbis mindenképpen hozzáértő munkával.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5919 Dátum:
2008.05.28 szerda, 12:19:08 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.28 szerda, 10:19:22
Én nem akarom csippeltetni a gépet, de ha akarnám, akkor biztos valami lyan céghez vinném, aki kiméri, lecsekkolja, és valami nevük is van. Az ATC ilyen. Ez a
Környékünkön (Balaton) most ajánlottak egy srácot, aki teljesítménymérés nélkül 40e-ért írja meg
nekem nagyon ilyen sufnituning szagú. Az nekem nem egy autóra szabott munkának tűnik, hanem egy egyencucc, ami remélhetőleg jó mindenbe. Szerintem gondold végig párszor, hogy 40e-ért megcsippeli neked egy akárki, vagy drágábban, de profi, de legalábbis mindenképpen hozzáértő munkával.
Ez bennem is felmerült, de szerintem egy telefont megér a dolog.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5920 Dátum:
2008.05.28 szerda, 14:01:49 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.28 szerda, 06:27:04
Ha akarok mérést, akkor a kicsi kocsim 126 rugó náluk, de ha nem, akkor 63? Ez megfontolandó, és nem hangzik rosszul. Azért még megvárom a Diesel-Chiptuning árát, hogy mit írnak.
Nem hinnék vakon abban a mérésben amit helyben a saját munkájukról csinálnak ugye..
10-20között elismert és független helyen megmérnék. Aztán fogyasztást szigorúan saját számolgatással lenne reális mérni. Na ha valaki ezzel a 2 módszerrel támasztja alá a csipszesek által bereklámozott változásokat, akkor elhiszem teljesen.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5921 Dátum:
2008.05.28 szerda, 14:51:43 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.05.28 szerda, 14:01:49
Aztán fogyasztást szigorúan saját számolgatással lenne reális mérni. Na ha valaki ezzel a 2 módszerrel támasztja alá a csipszesek által bereklámozott változásokat, akkor elhiszem teljesen.
Eddig egy teli tankolásom volt a csippelés után, kb 0,5 literrel lett kevesebb a fogyim, úgy, hogy még néhány gyorsulás is volt benne. A következő tankolásig még több, mint 400 km-t kell mennem (kb. 1000km egy tankkal), akkor lesz meg a második mérésem.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5922 Dátum:
2008.05.28 szerda, 15:33:07 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 14:51:43
Eddig egy teli tankolásom volt a csippelés után, kb 0,5 literrel lett kevesebb a fogyim, úgy, hogy még néhány gyorsulás is volt benne. A következő tankolásig még több, mint 400 km-t kell mennem (kb. 1000km egy tankkal), akkor lesz meg a második mérésem.
Az enyém is csippes (TDDi) és pár decit javult a fogyi.
Mindig tele tankolom, és volt már ilyen is a fogyi: (e körül gyulladt ki a sárga lámpa)
http://kepfeltolto.hu/i/?112801
Tankoláskor számolva elég jó érték jött ki!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5923 Dátum:
2008.05.28 szerda, 15:45:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 15:33:07
Az enyém is csippes (TDDi) és pár decit javult a fogyi.
Mindig tele tankolom, és volt már ilyen is a fogyi: (e körül gyulladt ki a sárga lámpa)
http://kepfeltolto.hu/i/?112801
Tankoláskor számolva elég jó érték jött ki!
Biztos ezt a képet akartad belinkelni? Mert ezen semmi se látszik. 12 fok volt, 151,6 km-t tettél meg az utolsó nullázás óta, és 115204km-nél állt a számolód.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5924 Dátum:
2008.05.28 szerda, 15:50:31 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.28 szerda, 15:45:37
Biztos ezt a képet akartad belinkelni? Mert ezen semmi se látszik. 12 fok volt, 151,6 km-t tettél meg az utolsó nullázás óta, és 115204km-nél állt a számolód.
Igen ezt!
1151,6-ot tettem meg az utolsó nullázás és tankolás óta. Lehet azért következtetni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5925 Dátum:
2008.05.28 szerda, 15:50:55 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.28 szerda, 15:45:37
Biztos ezt a képet akartad belinkelni? Mert ezen semmi se látszik. 12 fok volt, 151,6 km-t tettél meg az utolsó nullázás óta, és 115204km-nél állt a számolód.
a 151 hez szerintem hozzá kell adni 1000 et! 3 digites a számláló
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5926 Dátum:
2008.05.28 szerda, 16:00:23 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.28 szerda, 15:50:55
a 151 hez szerintem hozzá kell adni 1000 et! 3 digites a számláló
Igen!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5927 Dátum:
2008.05.28 szerda, 17:00:20 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 01:18:45
Nekem Ők csinálták:
www.atc.hu
Bemérték előtte és utána is.
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az árlistát megtalálod az oldalukon. Ha nem kérsz teljesítménymérést fél áron dolgoznak.
Max. elégedett vagyok velük! Az átlag fogyasztásom az eddigi 6,6-6,5 -ről 6,04 re csökkent. A fogyasztásból talán kiderül, hogy hiába csippelt a gép, nem hajtom jobban.
Én a talin versenyeztem egy chip-es TDDi-vel, gondolom akkor az is 155Le körül lehetett. Jobban ment mint az alap TDDi, de mégse volt valamiért az igazi. A 145LE-ős gyári 2.0-ával 1,5 autóval hagytam le, pedig mi 3-an ültünk benne, a csomi tele, ő egyedül.
Mondjuk én szerintem jobban meglepődtem, mint Ő, mert eleve az esélytelenek nyugalmával indultam.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5928 Dátum:
2008.05.28 szerda, 17:25:43 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.28 szerda, 17:00:20
Én a talin versenyeztem egy chip-es TDDi-vel, gondolom akkor az is 155Le körül lehetett. Jobban ment mint az alap TDDi, de mégse volt valamiért az igazi. A 145LE-ős gyári 2.0-ával 1,5 autóval hagytam le, pedig mi 3-an ültünk benne, a csomi tele, ő egyedül.
Mondjuk én szerintem jobban meglepődtem, mint Ő, mert eleve az esélytelenek nyugalmával indultam.
Mivel csodák nincsenk, gyengébb volt mint a Tiéd vagy nem tudott gyorsulni (nem sértésnek szánom) a User, vagy mindkettő! Ez ilyen egyszerű!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5929 Dátum:
2008.05.28 szerda, 17:33:16 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.28 szerda, 17:00:20
Én a talin versenyeztem egy chip-es TDDi-vel, gondolom akkor az is 155Le körül lehetett. Jobban ment mint az alap TDDi, de mégse volt valamiért az igazi. A 145LE-ős gyári 2.0-ával 1,5 autóval hagytam le, pedig mi 3-an ültünk benne, a csomi tele, ő egyedül.
Mondjuk én szerintem jobban meglepődtem, mint Ő, mert eleve az esélytelenek nyugalmával indultam.
A benzines másképp gyorsul szerintem. Sokkal később forog le, jobban kihúzatható, én 4500-ig tudom forgatni, te a benzinest 6500-ig. Itt jön ki a 145 le-őd, a nyomaték semmit nem számít.
Viszont nyomatékból gyorsításnál pl. 60-ról, vagy 80-ról, mint amikor előzöl, a dízel még mindig robbanékonyabb.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5930 Dátum:
2008.05.28 szerda, 17:48:03 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 17:33:16
A benzines másképp gyorsul szerintem. Sokkal később forog le, jobban kihúzatható, én 4500-ig tudom forgatni, te a benzinest 6500-ig. Itt jön ki a 145 le-őd, a nyomaték semmit nem számít.
Viszont nyomatékból gyorsításnál pl. 60-ról, vagy 80-ról, mint amikor előzöl, a dízel még mindig robbanékonyabb.
Ha valóban 155 le van akkor egy ugyanolyan autó 145le-vel nem gyorsulja le, hacsak nem nehezebb!
A többi a sofőrön múlik!
Vannak akik bármikor kihozzák autójukból a maximumot és tökéletesen tisztába vannak a gépük(és saját) képességeivel, indulásnál, kanyarban, gyorsításnál stb... vannak akik nem.
Meg vannak olyanok akik ha 1000 évig élnének sem éreznek rá. Biztos mindenki látott már példát az életben mindegyik variációra. És ez nem azt jelenti, hogy ez bármit is számít, de nem vagyunk egyformák.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5931 Dátum:
2008.05.28 szerda, 17:57:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.28 szerda, 17:00:20
Én a talin versenyeztem egy chip-es TDDi-vel, gondolom akkor az is 155Le körül lehetett. Jobban ment mint az alap TDDi, de mégse volt valamiért az igazi. A 145LE-ős gyári 2.0-ával 1,5 autóval hagytam le, pedig mi 3-an ültünk benne, a csomi tele, ő egyedül.
Mondjuk én szerintem jobban meglepődtem, mint Ő, mert eleve az esélytelenek nyugalmával indultam.
Jó de nézd már meg a chippes TDDi nyomaték lóerőgörbéjét. Egy pillanatnyi csúcson éri el onnan meg hanyatlik mint a veszett fene. Persze hogy lehagyhattad.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5932 Dátum:
2008.05.28 szerda, 18:07:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 17:48:03
Ha valóban 155 le van akkor egy ugyanolyan autó 145le-vel nem gyorsulja le, hacsak nem nehezebb!
A többi a sofőrön múlik!
Vannak akik bármikor kihozzák autójukból a maximumot és tökéletesen tisztába vannak a gépük(és saját) képességeivel, indulásnál, kanyarban, gyorsításnál stb... vannak akik nem.
Meg vannak olyanok akik ha 1000 évig élnének sem éreznek rá. Biztos mindenki látott már példát az életben mindegyik variációra. És ez nem azt jelenti, hogy ez bármit is számít, de nem vagyunk egyformák.
0-ról 100-ra gyorsulás tényleg nagyon vezető függő. Gázfröccsel indul-e, vagy csak alapjárattól nyom egy padlót, milyen gyorsan vált, ad-e gázfröccsöt váltás közben, mennyire meri kihúzatni, érzi-e, hogy mikor kell feljebb váltani stb. stb. Engem inkább a rugalmasság érdekel: 60-ról 100-ra 4. ben, 80-ról 120-ra 5. ben mennyi idő alatt van. Ezt még közúton is be lehet mérni bármikor, nem kell hozzá zárt pálya, mint a gyorsuláshoz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5933 Dátum:
2008.05.28 szerda, 18:07:38 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.28 szerda, 17:57:25
Jó de nézd már meg a chippes TDDi nyomaték lóerőgörbéjét. Egy pillanatnyi csúcson éri el onnan meg hanyatlik mint a veszett fene. Persze hogy lehagyhattad.
Ez chip függő. De általában a chippesek sokkal később hanyatlanak a gyári ugyanazon fordulathoz tartozó nyomatékára. Pont ez a lényege!
A 2,2-es chippes TDCi is sokkal később fogy el mint a sima, és nincs az a fordszám tartomány ahol a sima jobb.
Persze normális chipnél.
Hasonló telj. autóknál a sofőr a döntő!
Scratch jól gyorsul!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5934 Dátum:
2008.05.28 szerda, 18:13:02 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 18:07:34
0-ról 100-ra gyorsulás tényleg nagyon vezető függő. Gázfröccsel indul-e, vagy csak alapjárattól nyom egy padlót, milyen gyorsan vált, ad-e gázfröccsöt váltás közben, mennyire meri kihúzatni, érzi-e, hogy mikor kell feljebb váltani stb. stb. Engem inkább a rugalmasság érdekel: 60-ról 100-ra 4. ben, 80-ról 120-ra 5. ben mennyi idő alatt van. Ezt még közúton is be lehet mérni bármikor, nem kell hozzá zárt pálya, mint a gyorsuláshoz.
A legtöbb esetben hétköznapi használatnál csak a rugalmasság számít.
Ki az a hü..e aki a mai világban lámpától lámpáig gyorsít.
Másban meg miben számít, hogy 9,2 vagy 9.5 alatt gyorsul 100-ra. De tényleg?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5935 Dátum:
2008.05.28 szerda, 18:35:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 18:13:02
Ki az a hü..e aki a mai világban lámpától lámpáig gyorsít.
Másban meg miben számít, hogy 9,2 vagy 9.5 alatt gyorsul 100-ra. De tényleg?
Lámpától lámpáig? Lakott területen ha 55km/h-val bemérnek már fizetned kell.
Ha lesz rá mód és nem kell hétvégén is dolgoznom, biztos kipróbálom a következő talin, mit tud a tddi-m.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5936 Dátum:
2008.05.28 szerda, 18:54:40 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 18:35:38
Lámpától lámpáig?
A Mondeo első lámpájától az előtted kullogó hátsó lámpájáig...
Nagy élmény ez a magyar közlekedés!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5937 Dátum:
2008.05.28 szerda, 19:16:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 18:07:38
Ez chip függő. De általában a chippesek sokkal később hanyatlanak a gyári ugyanazon fordulathoz tartozó nyomatékára. Pont ez a lényege!
A 2,2-es chippes TDCi is sokkal később fogy el mint a sima, és nincs az a fordszám tartomány ahol a sima jobb.
Pedig van pl 1200rpm-nél a 2,2TDCi gyári érték 210Nm 38hp chippel 150Nm 26hp (1600rpm-től már más a felállás) Egyébként azon múlik az egész hogy ki milyen tartományra piszkálja a motort. Én semmilyenre mert még garanciális, elég ami van benne.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5938 Dátum:
2008.05.28 szerda, 21:53:56 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.28 szerda, 19:16:04
Egyébként azon múlik az egész hogy ki milyen tartományra piszkálja a motort. Én semmilyenre mert még garanciális, elég ami van benne.
Elég ami benne van? Ez érdekes, ott vagy a tűz közelében, méritek a 2.2-es chippeléseket és nem csábulsz el? Legutóbb 210le-őt mértetek az egyiken amikor letiltott, 185-190le közötti teljesítménnyel biztos te is elégedettebb lennél.
2.2-es motornak ezt bírni kell hosszú távon is. Renyó, paszuly 2.0-ás motorok már most 170 lovasak, 1,9-es fiat biturbóval 180le.
Amúgy én mindenből igyekszem a maxot kicsikarni, pl. cerka proci 300a-m 450-el, majd 514-el ment, utána a 600-ast 900-on használtam. Most a gyerek C2D 6500-át 2400-helyett 3000-en hajtjuk, a videó kariknál ua. Ha van benne még tartalék, miért ne használjuk ki?
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5939 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:06:47 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 21:53:56
Elég ami benne van? Ez érdekes, ott vagy a tűz közelében, méritek a 2.2-es chippeléseket és nem csábulsz el? Legutóbb 210le-őt mértetek az egyiken amikor letiltott, 185-190le közötti teljesítménnyel biztos te is elégedettebb lennél.
2.2-es motornak ezt bírni kell hosszú távon is. Renyó, paszuly 2.0-ás motorok már most 170 lovasak, 1,9-es fiat biturbóval 180le.
Amúgy én mindenből igyekszem a maxot kicsikarni, pl. cerka proci 300a-m 450-el, majd 514-el ment, utána a 600-ast 900-on használtam. Most a gyerek C2D 6500-át 2400-helyett 3000-en hajtjuk, a videó kariknál ua. Ha van benne még tartalék, miért ne használjuk ki?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5940 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:22:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 17:25:43
Mivel csodák nincsenk, gyengébb volt mint a Tiéd vagy nem tudott gyorsulni (nem sértésnek szánom) a User, vagy mindkettő! Ez ilyen egyszerű!
Szerintem ezzel nem volt gond, mert az alap TDDi-t rendesen otthagyta.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5941 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:24:12 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 17:33:16
A benzines másképp gyorsul szerintem. Sokkal később forog le, jobban kihúzatható, én 4500-ig tudom forgatni, te a benzinest 6500-ig. Itt jön ki a 145 le-őd, a nyomaték semmit nem számít.
Viszont nyomatékból gyorsításnál pl. 60-ról, vagy 80-ról, mint amikor előzöl, a dízel még mindig robbanékonyabb.
6200-nél már a pirosba van, ha jól rémlik.
Majd ősszel próbálunk egy 60-ról 100-at teszt képpen.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5942 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:25:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 17:48:03
Ha valóban 155 le van akkor egy ugyanolyan autó 145le-vel nem gyorsulja le, hacsak nem nehezebb!
A többi a sofőrön múlik!
Vannak akik bármikor kihozzák autójukból a maximumot és tökéletesen tisztába vannak a gépük(és saját) képességeivel, indulásnál, kanyarban, gyorsításnál stb... vannak akik nem.
Meg vannak olyanok akik ha 1000 évig élnének sem éreznek rá. Biztos mindenki látott már példát az életben mindegyik variációra. És ez nem azt jelenti, hogy ez bármit is számít, de nem vagyunk egyformák.
Persze, hogy nem vagyunk egyformák, de szerintem nem indult rosszul, az elején szinte egymás mellett mentünk, fokozatosan maradt le.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5943 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:26:35 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.28 szerda, 17:57:25
Jó de nézd már meg a chippes TDDi nyomaték lóerőgörbéjét. Egy pillanatnyi csúcson éri el onnan meg hanyatlik mint a veszett fene. Persze hogy lehagyhattad.
Meglepő volt nekem is!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5944 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:28:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 18:07:38
Scratch jól gyorsul!
Óhhh!
Pedig eddig csak egy oklevelem van, az is 1.8 TD kategória.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5945 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:29:12 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 18:35:38
Lámpától lámpáig? Lakott területen ha 55km/h-val bemérnek már fizetned kell.
Ha lesz rá mód és nem kell hétvégén is dolgoznom, biztos kipróbálom a következő talin, mit tud a tddi-m.
Majd kiváncsiság képpen megyünk egyet!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5946 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 10:44:39 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 21:53:56
Elég ami benne van? Ez érdekes, ott vagy a tűz közelében, méritek a 2.2-es chippeléseket és nem csábulsz el? Legutóbb 210le-őt mértetek az egyiken amikor letiltott, 185-190le közötti teljesítménnyel biztos te is elégedettebb lennél.
2.2-es motornak ezt bírni kell hosszú távon is. Renyó, paszuly 2.0-ás motorok már most 170 lovasak, 1,9-es fiat biturbóval 180le.
Amúgy én mindenből igyekszem a maxot kicsikarni, pl. cerka proci 300a-m 450-el, majd 514-el ment, utána a 600-ast 900-on használtam. Most a gyerek C2D 6500-át 2400-helyett 3000-en hajtjuk, a videó kariknál ua. Ha van benne még tartalék, miért ne használjuk ki?
Mindig lesz egy autó ami úgy is gyorsabb...
Az átlagnál így vastagon jobb. Másrészt ez segít önuralmat gyakorolni
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5947 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 11:49:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.28 szerda, 15:50:31
Igen ezt!
1151,6-ot tettem meg az utolsó nullázás és tankolás óta. Lehet azért következtetni.
Jaaa, az komoly!
Sorry, nekem eddig a max. az 780 volt egy tankkal, így esélyem se volt látni az átfordulást...
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5948 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 12:09:49 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.28 szerda, 22:24:12
6200-nél már a pirosba van, ha jól rémlik.
Majd ősszel próbálunk egy 60-ról 100-at teszt képpen.
A diesel 60-nál van nyomatékcsúcs közelében (hatos váltónál, négyesben). A település vége tábla után szoktam így alázni, főleg, ha van egy kis emelkedő!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5949 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 12:14:34 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.28 szerda, 18:07:34
0-ról 100-ra gyorsulás tényleg nagyon vezető függő. Gázfröccsel indul-e, vagy csak alapjárattól nyom egy padlót, milyen gyorsan vált, ad-e gázfröccsöt váltás közben, mennyire meri kihúzatni, érzi-e, hogy mikor kell feljebb váltani stb. stb. Engem inkább a rugalmasság érdekel: 60-ról 100-ra 4. ben, 80-ról 120-ra 5. ben mennyi idő alatt van. Ezt még közúton is be lehet mérni bármikor, nem kell hozzá zárt pálya, mint a gyorsuláshoz.
Ahogy én váltok - elég gyorsan - ott hótt mind1, adsz-e gázfröccsöt, vagy nem, mert a motor nem tudja lereagálni.
Ha elengeded a gázt, akkor is kb 300-at esik a fordulatszám.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ