Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:19:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2695986 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
krestof
Vendég
« Új hozzászólás #6400 Dátum: 2008.08.12 kedd, 18:15:57 »

köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (http://www.martincaraudio.hu/), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek beka3 akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6401 Dátum: 2008.08.12 kedd, 18:30:52 »

köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (http://www.martincaraudio.hu/), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek beka3 akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!

Nem te vagy a főgonosz, de tényleg rosszul kezdtél. Na mind1, fátylat rá.

Ha megcsináltatod a chipet, lehetőség szerint előtte és utána is méress! És persze számolj be, mert gondolom, a V6 tulajokat érdekli a téma. Meg pl engem is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6402 Dátum: 2008.08.12 kedd, 18:31:47 »

köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (http://www.martincaraudio.hu/), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek beka3 akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!

mafla?  no comment... csak téged minősít... 6 évesen is gáz, de valami azt súgjam te már elmúltál harminc is...
(Angel.. Nem döngöltem... ugyanazokat kértük, mint másoktól, akik hasonlóan nyitnak... de a fentiek után én biztosan nem foglalkozom vele többet)

Unatkoznak?... nem hinném...

Ezért tart itt ez az ország?... szerintem is... mert mindenki, mindent rögtön szeretne... mindenki más dobjon félre mindent és csak vele foglalkozzon...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6403 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:57:17 »

mafla?  no comment... csak téged minősít... 6 évesen is gáz, de valami azt súgjam te már elmúltál harminc is...
(Angel.. Nem döngöltem... ugyanazokat kértük, mint másoktól, akik hasonlóan nyitnak... de a fentiek után én biztosan nem foglalkozom vele többet)

Unatkoznak?... nem hinném...

Ezért tart itt ez az ország?... szerintem is... mert mindenki, mindent rögtön szeretne... mindenki más dobjon félre mindent és csak vele foglalkozzon...

Maffy. Teljesen igazad van. Elszúrta az elején. Valószínűleg nem egy gyakorlott fórumozó. De szereti a mondeót, és az elég... Szerintem adjunk neki egy esélyt, hogy megtanulja, hogy kell fórumozni. Meg chiptuningolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6404 Dátum: 2008.08.12 kedd, 21:04:10 »

Maffy. Teljesen igazad van. Elszúrta az elején. Valószínűleg nem egy gyakorlott fórumozó. De szereti a mondeót, és az elég... Szerintem adjunk neki egy esélyt, hogy megtanulja, hogy kell fórumozni. Meg chiptuningolni.

valóban el... és a pocsék stílus, személyeskedés nem gyakorlat kérdése...
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.12 kedd, 22:13:50 írta Maffy » Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6405 Dátum: 2008.08.12 kedd, 21:22:19 »

köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (http://www.martincaraudio.hu/), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek beka3 akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!
minnyá elmorzsolok 1 könycseppet a szemem sarkában  rinya, hogy nem maradsz velünk
Ellentétben veled a hozzászolásaid után is korrekt válaszokat kaptál, de te nem is akrasz beileszkedni.
Azért én kívánok neked Jó Mondeózást és tuningolást!
Mi meg unatkozzunk tovább!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6406 Dátum: 2008.08.12 kedd, 21:31:25 »

Mi meg unatkozzunk tovább!  eplus2
azé gonoszkodni nem szabad... eplus2
 hehe
tessék a főd're pillantani és elpir'úni... eplus2
hehe
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6407 Dátum: 2008.08.12 kedd, 21:34:52 »

minnyá elmorzsolok 1 könycseppet a szemem sarkában  rinya, hogy nem maradsz velünk
Ellentétben veled a hozzászolásaid után is korrekt válaszokat kaptál, de te nem is akrasz beileszkedni.
Azért én kívánok neked Jó Mondeózást és tuningolást!
Mi meg unatkozzunk tovább!  eplus2

Szerintem most már hagyjuk. Csak megértette, mit szeretnénk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6408 Dátum: 2008.08.13 szerda, 17:30:34 »

valóban el... és a pocsék stílus, személyeskedés nem gyakorlat kérdése...

Ezért töröltem ki azt a hozzászólást, csak késön érkeztem... Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6409 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 15:09:39 »

Megvan a chipelés a kocsin, elvileg 156 Le és 380 Nm lett a vége, pontos adatokat majd a jövő héttel esedékes mérés után írok.
Gyorsulást még nem mértem, végsebességet nem fogok nézni mert nem szeretek gyorsan menni. Érzésre jobb lett 1-2 ben 3-4 ben nem érzek akkora különbséget, bár lehet minez a magas külső hőmérséklettől van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6410 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 15:23:47 »

Megvan a chipelés a kocsin, elvileg 156 Le és 380 Nm lett a vége, pontos adatokat majd a jövő héttel esedékes mérés után írok.
Gyorsulást még nem mértem, végsebességet nem fogok nézni mert nem szeretek gyorsan menni. Érzésre jobb lett 1-2 ben 3-4 ben nem érzek akkora különbséget, bár lehet minez a magas külső hőmérséklettől van.

A gyorsulást úgy kellett volna, hogy ugyanolyan körülmények között 100-ra, chip előtt, majd után. De még jobb lenne 200-ra, csak azt ugyi nem lehet megvalósítani. Sőt, akár egy 0-130 is jó, és mindenképpen többet árul el, mint a 0-100.

Egyet megtehetnél. Mondjuk 4-ben, menjél olyan gyorsan, hogy pont 2 ezet pörögjön a motor. Menj így pár másodpercig, majd padló, és mérd meg, mennyi idő alatt éri el a 4000-et. Majd én is kipróbálom, érdekelne, a tiéd mennyivel jobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6411 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 17:39:50 »

A gyorsulást úgy kellett volna, hogy ugyanolyan körülmények között 100-ra, chip előtt, majd után. De még jobb lenne 200-ra, csak azt ugyi nem lehet megvalósítani. Sőt, akár egy 0-130 is jó, és mindenképpen többet árul el, mint a 0-100.

Egyet megtehetnél. Mondjuk 4-ben, menjél olyan gyorsan, hogy pont 2 ezet pörögjön a motor. Menj így pár másodpercig, majd padló, és mérd meg, mennyi idő alatt éri el a 4000-et. Majd én is kipróbálom, érdekelne, a tiéd mennyivel jobb.

Chip előtti méréseim:
40-100ra 3.ban 7,50-8 mp
120-180 5 ben 16-17 mp
Ezek az idők már a K&N és kipuff megnyitása utáni mérések
1/8-os legjobb időm 10,775 @ 104,19 el volt 2007 ben még teljesen gyári állapotban. Azóta nem mértem 1/8 adot
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6412 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 18:31:39 »

Megvan a chipelés a kocsin, elvileg 156 Le és 380 Nm lett a vége, pontos adatokat majd a jövő héttel esedékes mérés után írok.
Gyorsulást még nem mértem, végsebességet nem fogok nézni mert nem szeretek gyorsan menni. Érzésre jobb lett 1-2 ben 3-4 ben nem érzek akkora különbséget, bár lehet minez a magas külső hőmérséklettől van.

Na gratulálok a cucchoz. Mennyibe fájt a mutatvány?
Többet tölt a turbód?
 
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6413 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 18:33:52 »

Vette már valaki ki a katalizátort a kocsiból?
Tapasztalat?
Idáig minden kocsimból száműztem, kíváncsi vagyok lenne e változás ha kivenném.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6414 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 18:48:56 »

Chip előtti méréseim:
40-100ra 3.ban 7,50-8 mp
120-180 5 ben 16-17 mp
Ezek az idők már a K&N és kipuff megnyitása utáni mérések
1/8-os legjobb időm 10,775 @ 104,19 el volt 2007 ben még teljesen gyári állapotban. Azóta nem mértem 1/8 adot


Majdezeket kipróbálom én is. Az én 1/8-adom hasonló volt:
A legjobb reakcióidőm 0,269s, a legjobb 204 méterem 10,67s. A legnagyobb sebesség 104.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.14 csütörtök, 18:51:23 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6415 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 19:07:40 »

Na gratulálok a cucchoz. Mennyibe fájt a mutatvány?
Többet tölt a turbód?
 

1,5-1,6 között tölt nem sokkal emelkedett a gyárihoz képest.
Korom lett, többek között azért is mert se katalizátor, se végdobok nincsenek fönt már nekem.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6416 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 19:09:47 »

Ez az 1,5-1,6 ez tartós vagy csak elszalad a mutató. Nekem van olyan hogy kiszalad 1,8 ra is.
Éreztél valamit mikor kivetted a katalizátort?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6417 Dátum: 2008.08.15 péntek, 20:48:52 »

1,5-1,6 között tölt nem sokkal emelkedett a gyárihoz képest.
Korom lett, többek között azért is mert se katalizátor, se végdobok nincsenek fönt már nekem.
Hello!

Láttalak ma bécsi és a farkastorki előtti úton. Egy fekete mk3.mal voltam 18" 5 küllös kerekekkel:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6418 Dátum: 2008.08.15 péntek, 20:50:18 »

Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #6419 Dátum: 2008.08.15 péntek, 21:03:14 »

Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.
A hangról vaze  eplus2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6420 Dátum: 2008.08.15 péntek, 21:16:20 »

Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.

nyomjad.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6421 Dátum: 2008.08.15 péntek, 21:22:10 »

Okés. De csak holnap lesznek képek mert lent felejtettem a kocsiba a telómat.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6422 Dátum: 2008.08.15 péntek, 21:47:24 »

Cserélt már valaki coolert nagyobbra?
Nézegettem ma elég picinek néz ki. És gondoltam veszek valami nagyobbat:)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6423 Dátum: 2008.08.15 péntek, 21:56:28 »

Cserélt már valaki coolert nagyobbra?
Nézegettem ma elég picinek néz ki. És gondoltam veszek valami nagyobbat:)

Haverommal a BMW-jén, valami twin coolert vett rá....
Bár az övére méretazonos volt a felfogatás, igy nem volt nagy meló.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6424 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:16:08 »

Haverommal a BMW-jén, valami twin coolert vett rá....
Bár az övére méretazonos volt a felfogatás, igy nem volt nagy meló.
és volt valami érezhető változás?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6425 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:18:27 »

Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.
valaki egyszer belinkelt egy filmet egy ilyen Mondiról... kicsit fura volt a teherautós hangzás... én nem rontám el vele a V6 hangját...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6426 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:21:37 »

valaki egyszer belinkelt egy filmet egy ilyen Mondiról... kicsit fura volt a teherautós hangzás... én nem rontám el vele a V6 hangját...
Krónikus ízlés ficam miatt ki is lennél azonnal tiltva a talikról ha ezzel barmolnád el azt a gyönyörű hangot police wave
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6427 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:29:11 »

valaki egyszer belinkelt egy filmet egy ilyen Mondiról... kicsit fura volt a teherautós hangzás... én nem rontám el vele a V6 hangját...
Azért elöbb fel kellene dobnod mondjuk 2 csigát:)
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6428 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:29:53 »

Azért elöbb fel kellene dobnod mondjuk 2 csigát:)

minek?  nem igazán hiányzik...
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.15 péntek, 22:33:56 írta Maffy » Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6429 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:34:05 »

Azért elöbb fel kellene dobnod mondjuk 2 csigát:)
Szerintem még nem hallottad Maffy gépét. szomoru1  Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6430 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:35:17 »

Szerintem még nem hallottad Maffy gépét. szomoru1  Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.

 Wink  de már megfertőződtem kicsit a nyomatékkal is... jó kis kóstoló volt  nyes
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6431 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:38:50 »

Wink  de már megfertőződtem kicsit a nyomatékkal is... jó kis kóstoló volt  nyes
A szépet kell megtalálni mindenben.   wave
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6432 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:46:19 »

A szépet kell megtalálni mindenben.   wave


nagyon igaz  worship
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6433 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:49:45 »

Szerintem még nem hallottad Maffy gépét. szomoru1  Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.

Én még nem láttam Maffy gépét, sajna, de már kezdek nagyon kiváncsi lenni!  wave
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6434 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:57:00 »

Szerintem még nem hallottad Maffy gépét. szomoru1  Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.
Biztos jó:) A V motornak mindig jó hangja van.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6435 Dátum: 2008.08.15 péntek, 22:58:14 »

Biztos jó:) A V motornak mindig jó hangja van.

Pláne egy ST-nek!  eljen
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6436 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:01:58 »

Pláne egy ST-nek!  eljen

Pláne egy turbós V motornak Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6437 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:05:22 »

Pláne egy turbós V motornak Smiley
Miért turbós?
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6438 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:07:07 »

Pláne egy turbós V motornak Smiley

Az tuti!
Tudom milyen a turbós motor, a másik kocsim egy off octavia az pedig csak egy 1.8 turbó, de annak is igen jó a gyorsulása, ha kell.  wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6439 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:10:36 »

Az tuti!
Tudom milyen a turbós motor, a másik kocsim egy off octavia az pedig csak egy 1.8 turbó, de annak is igen jó a gyorsulása, ha kell.  wave

Azt elis hiszem Smiley Ha tehetném énis tartanék egy 1,8 vagy 2.0 turbót másodiknak, csak az egy Nissan 200SX vagy 1G Mitsu Eclipse lenne valószínűleg.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6440 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:14:10 »

Én maradnék egy Skyline-nál wow1
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6441 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:14:42 »

Azt elis hiszem Smiley Ha tehetném énis tartanék egy 1,8 vagy 2.0 turbót másodiknak, csak az egy Nissan 200SX vagy 1G Mitsu Eclipse lenne valószínűleg.

Hát, nekem a Mondi a második kocsi. Ő pihizik a garázsban és csak "ünepnapokon" veszem elő!  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6442 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:39:57 »

és volt valami érezhető változás?


Te megmondom őszintén nemis kérdeztem azóta se.....valahogy nem foglalkoztatott.
De biztos nem tépte fel az aszfaltot, miatta, mert akkor nem tudnék kiállni énse a garázsból  nyes nyes
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6443 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:43:10 »

Te megmondom őszintén nemis kérdeztem azóta se.....valahogy nem foglalkoztatott.
De biztos nem tépte fel az aszfaltot, miatta, mert akkor nem tudnék kiállni énse a garázsból  nyes nyes
Smiley
csak azon gondolkodtam, hogy megéri e a befektetés.
Viszont a turbó csöveit tuti le fogom cserélni. Ma mikor szereltem nézegettem , hogy mekkora egy *** anyagból vannak. valami fixre, ami nem fújódik fel hanem egyből reagál a töltésre
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6444 Dátum: 2008.08.15 péntek, 23:56:53 »

Ha én tuningba fognék... lehet, hogy szentségtörésnek tűnik, de a 2,5 v6-ot ugyan átalakítanám dízelre... két turbó (twin), közös nyomócső. Menne az fenemód... a váltóvsl gond lenne, az nem bírná.
De jó lenne valahogy a 4*4, bár az ha jól emlékszem, csak 2.0-val volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6445 Dátum: 2008.08.16 szombat, 00:14:42 »

Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6446 Dátum: 2008.08.16 szombat, 00:22:20 »

Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.

Ha már 2,7 biturbó, akkor van benzinesben is ilyen. Az is V6!
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6447 Dátum: 2008.08.16 szombat, 00:50:21 »

Rocco!

Valami ilyenen is törted a fejed egy időben!

http://cgi.ebay.de/Ford-Mondeo-2-5-V6-GT-Fliessheck-mit-Tuning_W0QQitemZ160269446087QQcmdZViewItem?hash=item160269446087&_trkparms=72%3A829%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6448 Dátum: 2008.08.16 szombat, 07:46:04 »

Smiley
csak azon gondolkodtam, hogy megéri e a befektetés.
Viszont a turbó csöveit tuti le fogom cserélni. Ma mikor szereltem nézegettem , hogy mekkora egy *** anyagból vannak. valami fixre, ami nem fújódik fel hanem egyből reagál a töltésre
Tsory az ilyen nagy machinátor ő is szerette volna közvetlenbbé teni a turbo motor kapcsolatot, egy megerősített turbócsővel. Annyira bonyolult az idom hogy nem olyan egyszerű után gyártatni flexi anyagól. Rövid az idom, kis távolságon belül törés és átmérő váltás szomoru1 Szóval neki is beletört a bicskája. Az hogy teljesen fémből legyen az meg nem túl jó ötlet mert nem lehet kikerülni, hogy legyen némi flexibilitás benne mert azért csak remeg mozog az egész, hőtágulást is fel kell venni valaminek.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6449 Dátum: 2008.08.16 szombat, 08:00:34 »

Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.
Hát igen. De én szimplán megelégednék azzal ha beleraknák a most kifejlesztett új tranzit teher autómotort igaz hogy csak soros 5 hengeres de 3.2 TDCi  vigyor3 200hp 470Nm  eljen Mivel a teher autókban mindig le van butitva a motor lásd 2.2 pl 140 ló a tranzitokban akkor ez a 3.2TDCi kb. 230-240 ló és 550Nm lenne a mondeoban. Szóval ez után már nem kellene semmilyen tuning eplus2
A realitás viszont az hogy a 2,2 fogják tovább húzni 190 ló fölé és olyan 435Nm-re kb egy éven belül. Ami azért már szép teljesítmény mert már ott van mint az 525d bömbi alap 3000cm3-as soros 6-os dizli teljesítménye. Másrészt a kisebb motorral könnyebb hozni a CO emissziót ami egyre szigorúbb.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.