Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:13:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
122
123
124
125
126
127
128
[
129
]
130
131
132
133
134
135
136
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695741 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
krestof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6400 Dátum:
2008.08.12 kedd, 18:15:57 »
köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (
http://www.martincaraudio.hu/
), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek
akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6401 Dátum:
2008.08.12 kedd, 18:30:52 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.12 kedd, 18:15:57
köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (
http://www.martincaraudio.hu/
), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek
akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!
Nem te vagy a főgonosz, de tényleg rosszul kezdtél. Na mind1, fátylat rá.
Ha megcsináltatod a chipet, lehetőség szerint előtte és utána is méress! És persze számolj be, mert gondolom, a V6 tulajokat érdekli a téma. Meg pl engem is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6402 Dátum:
2008.08.12 kedd, 18:31:47 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.12 kedd, 18:15:57
köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (
http://www.martincaraudio.hu/
), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek
akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!
mafla? no comment... csak téged minősít... 6 évesen is gáz, de valami azt súgjam te már elmúltál harminc is...
(Angel.. Nem döngöltem... ugyanazokat kértük, mint másoktól, akik hasonlóan nyitnak... de a fentiek után én biztosan nem foglalkozom vele többet)
Unatkoznak?... nem hinném...
Ezért tart itt ez az ország?... szerintem is... mert mindenki, mindent rögtön szeretne... mindenki más dobjon félre mindent és csak vele foglalkozzon...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6403 Dátum:
2008.08.12 kedd, 19:57:17 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.12 kedd, 18:31:47
mafla? no comment... csak téged minősít... 6 évesen is gáz, de valami azt súgjam te már elmúltál harminc is...
(Angel.. Nem döngöltem... ugyanazokat kértük, mint másoktól, akik hasonlóan nyitnak... de a fentiek után én biztosan nem foglalkozom vele többet)
Unatkoznak?... nem hinném...
Ezért tart itt ez az ország?... szerintem is... mert mindenki, mindent rögtön szeretne... mindenki más dobjon félre mindent és csak vele foglalkozzon...
Maffy. Teljesen igazad van. Elszúrta az elején. Valószínűleg nem egy gyakorlott fórumozó. De szereti a mondeót, és az elég... Szerintem adjunk neki egy esélyt, hogy megtanulja, hogy kell fórumozni. Meg chiptuningolni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6404 Dátum:
2008.08.12 kedd, 21:04:10 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.12 kedd, 19:57:17
Maffy. Teljesen igazad van. Elszúrta az elején. Valószínűleg nem egy gyakorlott fórumozó. De szereti a mondeót, és az elég... Szerintem adjunk neki egy esélyt, hogy megtanulja, hogy kell fórumozni. Meg chiptuningolni.
valóban el... és a pocsék stílus, személyeskedés nem gyakorlat kérdése...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.12 kedd, 22:13:50 írta Maffy
»
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6405 Dátum:
2008.08.12 kedd, 21:22:19 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.12 kedd, 18:15:57
köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (
http://www.martincaraudio.hu/
), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek
akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!
minnyá elmorzsolok 1 könycseppet a szemem sarkában
, hogy nem maradsz velünk
Ellentétben veled a hozzászolásaid után is korrekt válaszokat kaptál, de te nem is akrasz beileszkedni.
Azért én kívánok neked Jó Mondeózást és tuningolást!
Mi meg unatkozzunk tovább!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6406 Dátum:
2008.08.12 kedd, 21:31:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.08.12 kedd, 21:22:19
Mi meg unatkozzunk tovább!
azé gonoszkodni nem szabad...
tessék a főd're pillantani és elpir'úni...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6407 Dátum:
2008.08.12 kedd, 21:34:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.08.12 kedd, 21:22:19
minnyá elmorzsolok 1 könycseppet a szemem sarkában
, hogy nem maradsz velünk
Ellentétben veled a hozzászolásaid után is korrekt válaszokat kaptál, de te nem is akrasz beileszkedni.
Azért én kívánok neked Jó Mondeózást és tuningolást!
Mi meg unatkozzunk tovább!
Szerintem most már hagyjuk. Csak megértette, mit szeretnénk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6408 Dátum:
2008.08.13 szerda, 17:30:34 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.12 kedd, 21:04:10
valóban el... és a pocsék stílus, személyeskedés nem gyakorlat kérdése...
Ezért töröltem ki azt a hozzászólást, csak késön érkeztem...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6409 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 15:09:39 »
Megvan a chipelés a kocsin, elvileg 156 Le és 380 Nm lett a vége, pontos adatokat majd a jövő héttel esedékes mérés után írok.
Gyorsulást még nem mértem, végsebességet nem fogok nézni mert nem szeretek gyorsan menni. Érzésre jobb lett 1-2 ben 3-4 ben nem érzek akkora különbséget, bár lehet minez a magas külső hőmérséklettől van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6410 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 15:23:47 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.14 csütörtök, 15:09:39
Megvan a chipelés a kocsin, elvileg 156 Le és 380 Nm lett a vége, pontos adatokat majd a jövő héttel esedékes mérés után írok.
Gyorsulást még nem mértem, végsebességet nem fogok nézni mert nem szeretek gyorsan menni. Érzésre jobb lett 1-2 ben 3-4 ben nem érzek akkora különbséget, bár lehet minez a magas külső hőmérséklettől van.
A gyorsulást úgy kellett volna, hogy ugyanolyan körülmények között 100-ra, chip előtt, majd után. De még jobb lenne 200-ra, csak azt ugyi nem lehet megvalósítani. Sőt, akár egy 0-130 is jó, és mindenképpen többet árul el, mint a 0-100.
Egyet megtehetnél. Mondjuk 4-ben, menjél olyan gyorsan, hogy pont 2 ezet pörögjön a motor. Menj így pár másodpercig, majd padló, és mérd meg, mennyi idő alatt éri el a 4000-et. Majd én is kipróbálom, érdekelne, a tiéd mennyivel jobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6411 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 17:39:50 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.14 csütörtök, 15:23:47
A gyorsulást úgy kellett volna, hogy ugyanolyan körülmények között 100-ra, chip előtt, majd után. De még jobb lenne 200-ra, csak azt ugyi nem lehet megvalósítani. Sőt, akár egy 0-130 is jó, és mindenképpen többet árul el, mint a 0-100.
Egyet megtehetnél. Mondjuk 4-ben, menjél olyan gyorsan, hogy pont 2 ezet pörögjön a motor. Menj így pár másodpercig, majd padló, és mérd meg, mennyi idő alatt éri el a 4000-et. Majd én is kipróbálom, érdekelne, a tiéd mennyivel jobb.
Chip előtti méréseim:
40-100ra 3.ban 7,50-8 mp
120-180 5 ben 16-17 mp
Ezek az idők már a K&N és kipuff megnyitása utáni mérések
1/8-os legjobb időm 10,775 @ 104,19 el volt 2007 ben még teljesen gyári állapotban. Azóta nem mértem 1/8 adot
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6412 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 18:31:39 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.14 csütörtök, 15:09:39
Megvan a chipelés a kocsin, elvileg 156 Le és 380 Nm lett a vége, pontos adatokat majd a jövő héttel esedékes mérés után írok.
Gyorsulást még nem mértem, végsebességet nem fogok nézni mert nem szeretek gyorsan menni. Érzésre jobb lett 1-2 ben 3-4 ben nem érzek akkora különbséget, bár lehet minez a magas külső hőmérséklettől van.
Na gratulálok a cucchoz. Mennyibe fájt a mutatvány?
Többet tölt a turbód?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6413 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 18:33:52 »
Vette már valaki ki a katalizátort a kocsiból?
Tapasztalat?
Idáig minden kocsimból száműztem, kíváncsi vagyok lenne e változás ha kivenném.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6414 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 18:48:56 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.14 csütörtök, 17:39:50
Chip előtti méréseim:
40-100ra 3.ban 7,50-8 mp
120-180 5 ben 16-17 mp
Ezek az idők már a K&N és kipuff megnyitása utáni mérések
1/8-os legjobb időm 10,775 @ 104,19 el volt 2007 ben még teljesen gyári állapotban. Azóta nem mértem 1/8 adot
Majdezeket kipróbálom én is. Az én 1/8-adom hasonló volt:
A legjobb reakcióidőm 0,269s, a legjobb 204 méterem 10,67s. A legnagyobb sebesség 104.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.14 csütörtök, 18:51:23 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6415 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 19:07:40 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.14 csütörtök, 18:31:39
Na gratulálok a cucchoz. Mennyibe fájt a mutatvány?
Többet tölt a turbód?
1,5-1,6 között tölt nem sokkal emelkedett a gyárihoz képest.
Korom lett, többek között azért is mert se katalizátor, se végdobok nincsenek fönt már nekem.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6416 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 19:09:47 »
Ez az 1,5-1,6 ez tartós vagy csak elszalad a mutató. Nekem van olyan hogy kiszalad 1,8 ra is.
Éreztél valamit mikor kivetted a katalizátort?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6417 Dátum:
2008.08.15 péntek, 20:48:52 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.14 csütörtök, 19:07:40
1,5-1,6 között tölt nem sokkal emelkedett a gyárihoz képest.
Korom lett, többek között azért is mert se katalizátor, se végdobok nincsenek fönt már nekem.
Hello!
Láttalak ma bécsi és a farkastorki előtti úton. Egy fekete mk3.mal voltam 18" 5 küllös kerekekkel:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6418 Dátum:
2008.08.15 péntek, 20:50:18 »
Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.
Naplózva
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6419 Dátum:
2008.08.15 péntek, 21:03:14 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 20:50:18
Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.
A hangról vaze
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6420 Dátum:
2008.08.15 péntek, 21:16:20 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 20:50:18
Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.
nyomjad.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6421 Dátum:
2008.08.15 péntek, 21:22:10 »
Okés. De csak holnap lesznek képek mert lent felejtettem a kocsiba a telómat.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6422 Dátum:
2008.08.15 péntek, 21:47:24 »
Cserélt már valaki coolert nagyobbra?
Nézegettem ma elég picinek néz ki. És gondoltam veszek valami nagyobbat:)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6423 Dátum:
2008.08.15 péntek, 21:56:28 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 21:47:24
Cserélt már valaki coolert nagyobbra?
Nézegettem ma elég picinek néz ki. És gondoltam veszek valami nagyobbat:)
Haverommal a BMW-jén, valami twin coolert vett rá....
Bár az övére méretazonos volt a felfogatás, igy nem volt nagy meló.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6424 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:16:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.08.15 péntek, 21:56:28
Haverommal a BMW-jén, valami twin coolert vett rá....
Bár az övére méretazonos volt a felfogatás, igy nem volt nagy meló.
és volt valami érezhető változás?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6425 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:18:27 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 20:50:18
Na ma végre beszereltem egy blow-off szelepet:)
Nagyon süti a hangja. Ha érdekel benneteket teszek fel képeket.
valaki egyszer belinkelt egy filmet egy ilyen Mondiról... kicsit fura volt a teherautós hangzás... én nem rontám el vele a V6 hangját...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6426 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:21:37 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.15 péntek, 22:18:27
valaki egyszer belinkelt egy filmet egy ilyen Mondiról... kicsit fura volt a teherautós hangzás... én nem rontám el vele a V6 hangját...
Krónikus ízlés ficam miatt ki is lennél azonnal tiltva a talikról ha ezzel barmolnád el azt a gyönyörű hangot
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6427 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:29:11 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.15 péntek, 22:18:27
valaki egyszer belinkelt egy filmet egy ilyen Mondiról... kicsit fura volt a teherautós hangzás... én nem rontám el vele a V6 hangját...
Azért elöbb fel kellene dobnod mondjuk 2 csigát:)
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6428 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:29:53 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 22:29:11
Azért elöbb fel kellene dobnod mondjuk 2 csigát:)
minek? nem igazán hiányzik...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.15 péntek, 22:33:56 írta Maffy
»
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6429 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:34:05 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 22:29:11
Azért elöbb fel kellene dobnod mondjuk 2 csigát:)
Szerintem még nem hallottad Maffy gépét.
Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6430 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:35:17 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.15 péntek, 22:34:05
Szerintem még nem hallottad Maffy gépét.
Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.
de már megfertőződtem kicsit a nyomatékkal is... jó kis kóstoló volt
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6431 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:38:50 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.15 péntek, 22:35:17
de már megfertőződtem kicsit a nyomatékkal is... jó kis kóstoló volt
A szépet kell megtalálni mindenben.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6432 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:46:19 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.15 péntek, 22:38:50
A szépet kell megtalálni mindenben.
nagyon igaz
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
szaszab75
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6433 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:49:45 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.15 péntek, 22:34:05
Szerintem még nem hallottad Maffy gépét.
Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.
Én még nem láttam Maffy gépét, sajna, de már kezdek nagyon kiváncsi lenni!
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6434 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:57:00 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.15 péntek, 22:34:05
Szerintem még nem hallottad Maffy gépét.
Nemhiába a legszebb hangú mondeo kategória lassan örökös nyertese (okkal) azon tényleg csak rontani lehet.
Biztos jó:) A V motornak mindig jó hangja van.
Naplózva
szaszab75
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6435 Dátum:
2008.08.15 péntek, 22:58:14 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 22:57:00
Biztos jó:) A V motornak mindig jó hangja van.
Pláne egy ST-nek!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6436 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:01:58 »
Idézetet írta: szaszab75 - 2008.08.15 péntek, 22:58:14
Pláne egy ST-nek!
Pláne egy turbós V motornak
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6437 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:05:22 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.08.15 péntek, 23:01:58
Pláne egy turbós V motornak
Miért turbós?
Naplózva
szaszab75
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6438 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:07:07 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.08.15 péntek, 23:01:58
Pláne egy turbós V motornak
Az tuti!
Tudom milyen a turbós motor, a másik kocsim egy off octavia az pedig csak egy 1.8 turbó, de annak is igen jó a gyorsulása, ha kell.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6439 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:10:36 »
Idézetet írta: szaszab75 - 2008.08.15 péntek, 23:07:07
Az tuti!
Tudom milyen a turbós motor, a másik kocsim egy off octavia az pedig csak egy 1.8 turbó, de annak is igen jó a gyorsulása, ha kell.
Azt elis hiszem
Ha tehetném énis tartanék egy 1,8 vagy 2.0 turbót másodiknak, csak az egy Nissan 200SX vagy 1G Mitsu Eclipse lenne valószínűleg.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6440 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:14:10 »
Én maradnék egy Skyline-nál
Naplózva
szaszab75
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6441 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:14:42 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.08.15 péntek, 23:10:36
Azt elis hiszem
Ha tehetném énis tartanék egy 1,8 vagy 2.0 turbót másodiknak, csak az egy Nissan 200SX vagy 1G Mitsu Eclipse lenne valószínűleg.
Hát, nekem a Mondi a második kocsi. Ő pihizik a garázsban és csak "ünepnapokon" veszem elő!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6442 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:39:57 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 22:16:08
és volt valami érezhető változás?
Te megmondom őszintén nemis kérdeztem azóta se.....valahogy nem foglalkoztatott.
De biztos nem tépte fel az aszfaltot, miatta, mert akkor nem tudnék kiállni énse a garázsból
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6443 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:43:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.08.15 péntek, 23:39:57
Te megmondom őszintén nemis kérdeztem azóta se.....valahogy nem foglalkoztatott.
De biztos nem tépte fel az aszfaltot, miatta, mert akkor nem tudnék kiállni énse a garázsból
csak azon gondolkodtam, hogy megéri e a befektetés.
Viszont a turbó csöveit tuti le fogom cserélni. Ma mikor szereltem nézegettem , hogy mekkora egy *** anyagból vannak. valami fixre, ami nem fújódik fel hanem egyből reagál a töltésre
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6444 Dátum:
2008.08.15 péntek, 23:56:53 »
Ha én tuningba fognék... lehet, hogy szentségtörésnek tűnik, de a 2,5 v6-ot ugyan átalakítanám dízelre... két turbó (twin), közös nyomócső. Menne az fenemód... a váltóvsl gond lenne, az nem bírná.
De jó lenne valahogy a 4*4, bár az ha jól emlékszem, csak 2.0-val volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6445 Dátum:
2008.08.16 szombat, 00:14:42 »
Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.
Naplózva
szaszab75
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6446 Dátum:
2008.08.16 szombat, 00:22:20 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.16 szombat, 00:14:42
Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.
Ha már 2,7 biturbó, akkor van benzinesben is ilyen. Az is V6!
Naplózva
szaszab75
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6447 Dátum:
2008.08.16 szombat, 00:50:21 »
Rocco!
Valami ilyenen is törted a fejed egy időben!
http://cgi.ebay.de/Ford-Mondeo-2-5-V6-GT-Fliessheck-mit-Tuning_W0QQitemZ160269446087QQcmdZViewItem?hash=item160269446087&_trkparms=72%3A829%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6448 Dátum:
2008.08.16 szombat, 07:46:04 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.15 péntek, 23:43:10
csak azon gondolkodtam, hogy megéri e a befektetés.
Viszont a turbó csöveit tuti le fogom cserélni. Ma mikor szereltem nézegettem , hogy mekkora egy *** anyagból vannak. valami fixre, ami nem fújódik fel hanem egyből reagál a töltésre
Tsory az ilyen nagy machinátor ő is szerette volna közvetlenbbé teni a turbo motor kapcsolatot, egy megerősített turbócsővel. Annyira bonyolult az idom hogy nem olyan egyszerű után gyártatni flexi anyagól. Rövid az idom, kis távolságon belül törés és átmérő váltás
Szóval neki is beletört a bicskája. Az hogy teljesen fémből legyen az meg nem túl jó ötlet mert nem lehet kikerülni, hogy legyen némi flexibilitás benne mert azért csak remeg mozog az egész, hőtágulást is fel kell venni valaminek.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6449 Dátum:
2008.08.16 szombat, 08:00:34 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.16 szombat, 00:14:42
Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.
Hát igen. De én szimplán megelégednék azzal ha beleraknák a most kifejlesztett új tranzit teher autómotort igaz hogy csak soros 5 hengeres de 3.2 TDCi
200hp 470Nm
Mivel a teher autókban mindig le van butitva a motor lásd 2.2 pl 140 ló a tranzitokban akkor ez a 3.2TDCi kb. 230-240 ló és 550Nm lenne a mondeoban. Szóval ez után már nem kellene semmilyen tuning
A realitás viszont az hogy a 2,2 fogják tovább húzni 190 ló fölé és olyan 435Nm-re kb egy éven belül. Ami azért már szép teljesítmény mert már ott van mint az 525d bömbi alap 3000cm3-as soros 6-os dizli teljesítménye. Másrészt a kisebb motorral könnyebb hozni a CO emissziót ami egyre szigorúbb.
Naplózva
Oldalak:
1
...
122
123
124
125
126
127
128
[
129
]
130
131
132
133
134
135
136
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ