Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:22:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698971 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2012.03.31 szombat, 20:08:34 »

Tehát ha jól értelmezem, a több levegő esetleg kárt tehet a légtömegmérőben?

A kosz/olaj/benzin igen ... de a normál levegőtől a légtömegmérőnek semmi baja nem lehet.
Naplózva
NTomszi
Vendég
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2012.03.31 szombat, 20:29:23 »

Semmiképpen sem tehet kárt a légtömegmérőben a több levegő!
Ugyanakkor a szűrés hatásfoka egyértelműen kiesebb, mint a gyári papírnál, szóval az apró porszemcsék amik nekiütköznek a légtömegmérőnek, talán igen, legalábbis egy-két autószerelő ezzel ilyezgetett, mikor megemlítettem a használatát, úgyhogy azóta keresem az igazat és nem tettem még vissza...Ha valaki biztosan tudja a frankót attól várom, van még egy napom, hogy visszategyem, utánna itthon hagyom és egy darabig biztosan nem teszem vissza, igaz van rá egy érdeklődőm, már arra is gondoltam, hogy veszek sport szűrő betétet a gyári helyre, ezt meg eladom.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2012.03.31 szombat, 21:15:55 »

Tuning a talin:

1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)
2. badzoli (mk3, 2.0 tdci, automata)

Nem akarok reklámot csinálni, de ha még 3 emberke összejön rajtunk kívül, akkor már biztos, hogy lesz ott tuning.

Üdv
Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 10:12:34 »

Semmiképpen sem tehet kárt a légtömegmérőben a több levegő!
Ugyanakkor a szűrés hatásfoka egyértelműen kiesebb, mint a gyári papírnál, szóval az apró porszemcsék amik nekiütköznek a légtömegmérőnek, talán igen, legalábbis egy-két autószerelő ezzel ilyezgetett, mikor megemlítettem a használatát, úgyhogy azóta keresem az igazat és nem tettem még vissza...Ha valaki biztosan tudja a frankót attól várom, van még egy napom, hogy visszategyem, utánna itthon hagyom és egy darabig biztosan nem teszem vissza, igaz van rá egy érdeklődőm, már arra is gondoltam, hogy veszek sport szűrő betétet a gyári helyre, ezt meg eladom.

Akkora szemcséket szerintem ez sem enged át.

Viszont amit átenged, az pár tíz-százezer km alatt a motorban okozhat észrevehető mértékű, nagyobb kopást.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:13:20 »

Semmiképpen sem tehet kárt a légtömegmérőben a több levegő!
Ugyanakkor a szűrés hatásfoka egyértelműen kiesebb, mint a gyári papírnál, szóval az apró porszemcsék amik nekiütköznek a légtömegmérőnek, talán igen, legalábbis egy-két autószerelő ezzel ilyezgetett, mikor megemlítettem a használatát, úgyhogy azóta keresem az igazat és nem tettem még vissza...Ha valaki biztosan tudja a frankót attól várom, van még egy napom, hogy visszategyem, utánna itthon hagyom és egy darabig biztosan nem teszem vissza, igaz van rá egy érdeklődőm, már arra is gondoltam, hogy veszek sport szűrő betétet a gyári helyre, ezt meg eladom.

Semmit nem ér addig míg nincs hozzá írva a motor vezérlő, csak rontasz a teljesítményen nem javítasz vele.. saját tapasztalat én is vissza a tettem a gyári szűrőt, és jobb sokkal.. a tuning picit össze tettebb dolog mint egy direkt szűrő.

Kusti1 nagyon szépen megfogalmazta a minap... idézném is, remélem nem haragszik meg érte  smile

Szia! Jó amiket írsz, de itt a lényeg, amit sokan nem hisznek el, nem mindegy, hogy mekkora ellenállást hoz létre a szűrő papírja.
Ez hasonló dolog mint az üzemanyag nyomás, ugyanazon furaton azonos idő alatt, különböző nyomáson, különböző mennyiségű üzemanyagot lehet juttatni a hengerbe. Ez a levegőre is igaz, azonos szívóhatással, azonos idő alatt kisebb ellenállássú szürőn több levegő tud bejutni! Tehát a gyári helyére betett panel K&N szűrő, több levegőt enged át, de nem tud annyi plussz levegőt beengedni, mivel a szűrőház határt szab neki és így a gyári motorvezérlő elektronika által nyújtott határokon belül marad a keverék képzés!  Ezért sokaknak csalódást okoz a direkt szűrő, mert az azon bejutó jóval több levegőt, nem tudja a gyári motorvezérlő elektronika megfelelő mennyiségű plussz üzemanyaggal ellátni, hogy megfelelő arányú legyen a keverék a hengerekben. Mivel szegényebb lesz a benzin levegő elegy, ezért nem, hogy teljesítménynövekedés, hanem csökkenés jön létre, direkt szűrővel.
De mivel ott van a direkt szűrő okozta szívóhang, ettől sokan azt érzik, hogy erősebb a motor, pedig csak jobban üvölt, ennyi.
Még egy példát írnék. Ez már kemény versenytechnika, a Forma autóknál pl. Forma 2000, itt használnak Ford 4 hengeres motorokat is, ezek forognak még 10000 felett is, egy ilyen 2000ccm-es motornak a szívócső levegő belépő nyilásának az átmérőjét 26 és 32mm között szabályozzák és ettől  és az üzemanyag nyomásának állításával 200-275 Le-t tudnak leadni ezek a szívó motorok!
Magyarul 26mm szivócső nyilással 3 baros üzemanyag nyomással 200 LE, 32mm szivőcső nyilással és 4.5 baros üzemanyag nyomással 275 LE ! Remélem érthető amiket leírtam. Bocsika, hogy ilyen hosszúra sikerült. wave

Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 14:23:43 »

Semmit nem ér addig míg nincs hozzá írva a motor vezérlő, csak rontasz a teljesítményen nem javítasz vele.. saját tapasztalat én is vissza a tettem a gyári szűrőt, és jobb sokkal.. a tuning picit össze tettebb dolog mint egy direkt szűrő.

Kusti1 nagyon szépen megfogalmazta a minap... idézném is, remélem nem haragszik meg érte  smile



logikusnak tűnik amit leír. Amúgy ha a discovery-n az autókereskedőkben volt erre egy jó példa. Gyárilag 210Le-s Subaru, direktszűrő és új, nagyobb keresztmetszetű, sport kipurendszer után csaj 205Le-volt. Miután a computer-t is hozzá hangolták lett 245Le.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 18:52:08 »

logikusnak tűnik amit leír. Amúgy ha a discovery-n az autókereskedőkben volt erre egy jó példa. Gyárilag 210Le-s Subaru, direktszűrő és új, nagyobb keresztmetszetű, sport kipurendszer után csaj 205Le-volt. Miután a computer-t is hozzá hangolták lett 245Le.

Így van én is láttam  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 20:36:21 »

logikusnak tűnik amit leír. Amúgy ha a discovery-n az autókereskedőkben volt erre egy jó példa. Gyárilag 210Le-s Subaru, direktszűrő és új, nagyobb keresztmetszetű, sport kipurendszer után csaj 205Le-volt. Miután a computer-t is hozzá hangolták lett 245Le.
remélem azért nem ebből a sorozatból tanulsz Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
NTomszi
Vendég
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 20:40:18 »

Köszönöm, meggyőztetek. Mivel a papírszűrő volt fenn, mikor belőtték a computert, így az marad, majd ha kap egy nagyobb turbót, meg coolert akkor teszem fel a szűrőt...és aztán lehet újra chippelgetni

 Tomi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 22:06:56 »

Na ez már tuning: http://www.youtube.com/watch?v=j-Vow0633Vo&feature=related
A motor stimmel (meg az alváz, stb) Smiley, de konkrétan Mondeoból még csak találat sincs (benzines) turbósra, úgyhogy hajrá  hehe
tessék ..
http://www.youtube.com/watch?v=yOs_oaTt9UE
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 22:47:20 »


Igen, ezt az egyet én is megtaláltam anno. Amugy a csávó utána átpakolta egy Escortba a cuccot. Én azon csodálkozom, hogy talán nincs még egy autós klub (Európa szerte) ami egy konkrét típus körül ennyi tagot számlálna, aztán alig akad 1-2 komolyabb építés Mondeoból. Tuningshow-n is volt egy rakás Vectra, Mondeoból meg egy darab sem. Illetve díszletként láttam egy audi körül pár törött lökösdarab között egy negyed darab ST220 lökhárítót..  Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 22:52:43 »

Igen, ezt az egyet én is megtaláltam anno. Amugy a csávó utána átpakolta egy Escortba a cuccot. Én azon csodálkozom, hogy talán nincs még egy autós klub (Európa szerte) ami egy konkrét típus körül ennyi tagot számlálna, aztán alig akad 1-2 komolyabb építés Mondeoból. Tuningshow-n is volt egy rakás Vectra, Mondeoból meg egy darab sem. Illetve díszletként láttam egy audi körül pár törött lökösdarab között egy negyed darab ST220 lökhárítót..  Grin
valahogy ez az autótípus nem erről szól
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 22:59:47 »

valahogy ez az autótípus nem erről szól

Csodálkozol? Ennyi elrejtett csavart életemben nem láttam még egy motornál, mint a Mondeoban Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 23:06:32 »

Csodálkozol? Ennyi elrejtett csavart életemben nem láttam még egy motornál, mint a Mondeoban Smiley
nincsenek azok elrejtve...
csak tudni kell, hogy hol vannak nevetes1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 23:07:36 »

Csodálkozol? Ennyi elrejtett csavart életemben nem láttam még egy motornál, mint a Mondeoban Smiley
jó autót nem kell szerelni  hehe
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 23:08:26 »

jó autót nem kell szerelni  hehe

de tuningolni igen  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 23:20:22 »

valahogy ez az autótípus nem erről szól

Mért egy Vectra, egy Passat, és akármelyik másik kategóriabeli miért szólhat erről? Bármilyen autót át lehet alakítani bárhogy: finoman gyári jellegűen, vagy akár durván kívül-belül. Ha jól meg van csinálva, bárkivel elhiteti, hogy jól illik hozzá az egyedi elképzelés.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2012.04.10 kedd, 21:10:28 »

Mért egy Vectra, egy Passat, és akármelyik másik kategóriabeli miért szólhat erről? Bármilyen autót át lehet alakítani bárhogy: finoman gyári jellegűen, vagy akár durván kívül-belül. Ha jól meg van csinálva, bárkivel elhiteti, hogy jól illik hozzá az egyedi elképzelés.

én amennyire észreveszem, elterjedt, általános nézet, hogy a vw konszern szarjai azok istenkirályok az emberiség felének szemében, és akinek véletlenül van egy, akár csak egy buta 2-es golf is, az beleszerelmesedik, nem baj, hogy három mondeo árát rákölti, nem baj, hogy nem mindig jut el vele az uticélig, nem baj, hogy füstöl, nem baj, hogy sokat eszik, nem baj hogy kényelmetlen... a lényeg, hogy vw. ezzel szemben én azért mondeot vettem, mert fele annyiba került, mint az a6-os, holott tágasabb, számomra kényelmesebb ( ez persze mindig relatív ), és ha ugyanúgy ráköltök a mondeora többszázezret mint a gaudira, akkor is egy millával beljebb vagyok, mert annyival olcsóbb volt. szóval alapvetően más szerintem a szemléletmód. a mondeos ésszel vett egy kb minden szempontból ideális autót, a passatos meg azt hiszi az örök és eplusztíthatatlan autójáé az egész úthálózat, neki kell a tuning, neki minden kell, mert neki vw-je van... ez a tapasztalat! egy ford tulajjal sem talákoztam még, aki azért vette volna, mer vagánykodni akart vele, hanem általában azért választják, mert olcsó, viszonylag olcsón fenntartható, mégis kényelmes. a wv-t nem ilyen indokokkal vásárolják. az audi is presztizsautó lett, már lenyomta a bmw-t a menőségi listán, pedig sztem sehol nincs mögötte, bár nekem van elég tapasztalatom mindkettővel, de azért lett menőbb, mert lehetlen fenntartani. akár abból a bmw-ből indulok ki, ami nekem volt, akár az ismerőseiméből, egy sem költ rá vagyonokat, mégis működnek rendesen ( azt is tudni kell, hogy nem 20 éves autókról beszélek most, az örehg autó minden márkán belül öreg autó ), akinek meg van passatja, a4, a6, meg oktávia, meg hasonló nyalánkságok, imádja, szerinte a legjobb a világon, de 2 mondeo ára rámegy 5 év alatt. és persze amihez hozzányúlnak, méginkább csak tönkremegy, mert vw-hez a sarki zöldséges is gyárt alkatrészt, meg a tescoban is kapsz tuning szettet... volt amúgy vectrás ismerős is aki tuningolgatta a dízel vectráját magának, szét is ment a motorja egy év alatt... én azt szoktam mondani, olyat kell venni, ami megfelel az elvárásoknak. ha olyan kell ami megy, akkot nem 1,7-es tdi-t kell venni, hanem 3.0-ást, belenyúlás nélkül félmilliót elmegy gond nélkül. a kollégám meg folyton azon agyal, hogy az oktáviába hogyan varázsolhatna még plussz lóerőt ( 1.6 benzin 75le ), lépten nyomol széthullik, de okosabb a haverjaival a gyártóknál, meg a tervezőknél, csak próbálkoznak, és a világ legjobb autója állítása szerint. de meg is mondta előre, neki vw konszern autó kell, mer az raj... bár hetente tölt utánna motorolajat, vizet, meg fékfolyadékot.

szóval lényeg, sztem alapvetően más beállítottséggal vesz az ember mondeot, meg passatot, ezért nem láttam a hungexpon tuning mk3-ast. pedig engem is érdekelt volna... viszont ha magamból indulok megint csak azt mondom, hogy volt 530da-m, ha olyat akarok, ami megy mint amit kergetnek, akkor nem 2.0-es autót veszek, és tuningolom. jelenleg mársa akarok költeni, inkább most a fogyasztás számít, mint a teljesítmény... sajnos mai magyar valóságban elég silány a helyzet, legendásan kis keresetűek a dolgozó honfitársaim, meg én is. ezért is van mondeom...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:24:19 »

Lenne igény chipelésre a talin?
MKIII 45e, MKIV 55e...

Szia!

Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:49:49 »

Szia!

Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.

Bunyek a mester ebben, de ha jól emlékszem a 130Le-ből 160+ LE-t lehet csinálni a nélkül, hogy az autóban ármi kár lenne. pláne, hogy a 147Le-s változat is ugyan az a motor. Rengeteg tartalék van még benne. Én erről tudok. Ezért is lenne jó, ha a talin lennénk 5-en és ott megcsinálnák a tuningot nekünk Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:51:57 »

Szia!

Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.

Szia!

Nekünk meg van chippelve az egyik,már kb. 50ezer óta van benne. Teljesítményben érzetre sokat dobott,sokkal dinamikusabb,de nem mérettük le,hogy mennyi az annyi. Igazából a rugalmasságban javult sokat az autó,és nem érdekel konkrétan mennyi a teljesítménye. Szerintem gond nélkül lehet a kocsin húzni kb. 35-40 lóerőt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 22:31:57 »

Szia!

Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.

Nem szeretek és nemis fogok LE/NM értékeket mondani mert nem tudok, nincs padom és csak a saját gyártású padunkra mondanám azt hogy tuti pontos mérést ad, de kb 2-3 óra lenne mire felkészitenénk egy kocsit rá ha tényleges pontos mérést akarnánk....Miskolc,Debrecen,Budapest,kijev,stb,stb....egyetemeken,MOL,axiál,stb,stb...vannak padjaink....ide nemigen lehet bejutni...az ilyen 10.000ftos mérések meg egy vicc...
Úgy van megirva a kocsi hogy megfeleljen az ügyfélnek.....túl soha nem húz autót, max ha a tulaj azt szeretné ugye... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 18:31:12 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 22:33:37 »

Nem szeretek és nemis fogok LE/NM értékeket mondani mert nem tudok, nincs padom és csak a saját gyártású padunkra mondanám azt hogy tuti pontos mérést ad, de kb 2-3 óra lenne mire felkészitenénk egy kocsit rá ha tényleges pontos mérést akarnánk....Miskolc,Debrecen,Budapest,kijev,stb,stb....egyetemeken,MOL,axiál,stb,stb...vannak padjaink....ide nemigen lehet bejutni...az ilyen 10.000ftos mérések meg egy vicc...
Úgy van megirva a kocsi hogy megfeleljen az ügyfélnek.....túl soha nem len húz autót, max ha a tulaj azt szeretné ugye... eplus2
debrecenben hol??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2012.04.13 péntek, 18:30:14 »

debrecenben hol??

egyetemen aszem....ott vannak a kollégák már egy hete....fékterem lessz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:38:07 »

egyetemen aszem....ott vannak a kollégák már egy hete....fékterem lessz.
műszaki kar, vagy hol??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2012.04.13 péntek, 22:44:30 »

műszaki kar, vagy hol??

Tököm tudja...nem foglalkoztam vele...
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 19:37:41 »

chiptuning megtörtént! kedves Bunyek kolléga immáron nem először segített rajtam, és most a chiptuning-ot köszönhetem neki... 115le-ős tddi mk3-asom meg lett okosítva. füst nem lett több, fogyasztásról még nem tudok érdemben beszámolni, viszont menni érezhetően jobban megy a verda. nem lett mérve teljesítmény, se érezni hogy valóban más. nem morog annyira alacsony fordulaton, ha nyomom a gázt, meg nem kell annyit visszváltani, hanem szépen csendben meglódul, méghozzá határozottan! ugyan változó geós a turbó, de azt is érezni 1800-nál, mikor már van rendes nyomás, ott nagyon megindul, és egyenletesen húz végig. ha valakit érdekel ilyen dolog, keresse Bunyeket bizalommal, nagyon segítőkész klubbtárs, és az autóm is nagyon jó lett!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:34:58 »

 eljen

Remélem tetszik hosszabb távon is..... eljen

Mi is megvártuk mig az enyém kihül és állitottunk a turbómon.....hát határozottan más most, de még nem az igazi...kikell mérni órával.... eplus2
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 22:54:45 »

eljen

Remélem tetszik hosszabb távon is..... eljen

Mi is megvártuk mig az enyém kihül és állitottunk a turbómon.....hát határozottan más most, de még nem az igazi...kikell mérni órával.... eplus2

kinyírod szegény verdát! kifújod az orrát mintha muszály lenne... neked ez nem való! valami 3,5-es kéne neked, nem egy kicsi 2,0-es... drift-en szoktam látni komolyabb gépeket, ott láttam már pl sor6os bmw motoron steyr teherautó turbót, az töltött közel 3at is, de ahhoz hozzá lett építve a motor. sztem a gyáriből kifújta volna a dugókat a kipufogón keresztül  eplus2 elfelejtettem kérdezni, amúgy a tiéd kb hány le lehet? gondolom megyeget a szekér... mondtam vaternak van egy 1.8 tddi fokusz... mikor odafelé mentem még minden baja volt, hogy minek baszom el a pénzem ilyenekre, de mikor meséltem mi változott, azt kérdezte az övét is meg lehet-e csinálni? hát gondolom, azt mondta a kedves barátod, hogy a készülék az összes forddal kommunikál nem? mert akkor lehet az öreg is elgurul majd arra...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 17:33:54 »

kinyírod szegény verdát! kifújod az orrát mintha muszály lenne... neked ez nem való! valami 3,5-es kéne neked, nem egy kicsi 2,0-es... drift-en szoktam látni komolyabb gépeket, ott láttam már pl sor6os bmw motoron steyr teherautó turbót, az töltött közel 3at is, de ahhoz hozzá lett építve a motor. sztem a gyáriből kifújta volna a dugókat a kipufogón keresztül  eplus2 elfelejtettem kérdezni, amúgy a tiéd kb hány le lehet? gondolom megyeget a szekér... mondtam vaternak van egy 1.8 tddi fokusz... mikor odafelé mentem még minden baja volt, hogy minek baszom el a pénzem ilyenekre, de mikor meséltem mi változott, azt kérdezte az övét is meg lehet-e csinálni? hát gondolom, azt mondta a kedves barátod, hogy a készülék az összes forddal kommunikál nem? mert akkor lehet az öreg is elgurul majd arra...

Persze azis jöhet...
Most vett valami cuccot nemrég 4000euróért aszem azzal még többet(szinte mindent) megtud csinálni...
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.23 hétfő, 17:35:40 írta Bunyek » Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2012.05.01 kedd, 13:43:19 »

Halkan kérdezem az illetékeseket, hogy akkor lesz tuning a Mondeo-s nagytalin, vagy sem? Egyelőre (ha jól néztem) mindössze 2en jelentkeztünk rá...
Mert ha nem lesz, akkor nem intézek szabadnapot arra a hétvégére...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2012.05.01 kedd, 15:59:11 »

Halkan kérdezem az illetékeseket, hogy akkor lesz tuning a Mondeo-s nagytalin, vagy sem? Egyelőre (ha jól néztem) mindössze 2en jelentkeztünk rá...
Mert ha nem lesz, akkor nem intézek szabadnapot arra a hétvégére...
Mért más már nem is érdekel ott?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:22:07 »

Mért más már nem is érdekel ott?Huh?
Érdekelni érdekel, de mivel egy komolyabb fékjavítás előtt állok, minden nap számít, amikor dolgozhatok. És ha nem jön a Mester, akkor legalább meg tudom keresni az árát, hogy leautózzak hozzá és ott csináltassam meg vele.
Amúgy mennék is, jó lenne már megismerni néhányatokat, hiszen Vik-en kívül (szerelő) senkit sem ismerek személyesen.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:44:50 »

Érdekelni érdekel, de mivel egy komolyabb fékjavítás előtt állok, minden nap számít, amikor dolgozhatok. És ha nem jön a Mester, akkor legalább meg tudom keresni az árát, hogy leautózzak hozzá és ott csináltassam meg vele.
Amúgy mennék is, jó lenne már megismerni néhányatokat, hiszen Vik-en kívül (szerelő) senkit sem ismerek személyesen.
milyen javítás lesz?
mert ha gondolod, megoldhatjuk a szerelést a talin  Wink
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:46:21 »

milyen javítás lesz?
mert ha gondolod, megoldhatjuk a szerelést a talin  Wink

Igen? Smiley Akkor én is feliratkozom a motorgenerálommal Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:56:51 »

Igen? Smiley Akkor én is feliratkozom a motorgenerálommal Cheesy
és ki hozza el azt a kotványt?  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:15:15 »

és ki hozza el azt a kotványt?  eplus2
vigyor3
Olyan mint a spár árzabálója! Csak az olaj zabáló......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:49:07 »

vigyor3
Olyan mint a spár árzabálója! Csak az olaj zabáló......

 thumbup
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2012.05.01 kedd, 23:12:40 »

akkor legyünk még néhányan tuningra és akkor midnen ok lesz.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2012.05.01 kedd, 23:59:40 »

és ki hozza el azt a kotványt?  eplus2

Kotvány? Jobb mint az életed Smiley
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2012.05.02 szerda, 12:59:35 »

Engem egy tuning finomítás érdekelne. Azaz másnál volt csipelve és kéne esetleg állítani rajta.
Vagy átprogramozni az én kívánalmaimnak megfelelően.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2012.05.02 szerda, 13:04:57 »

Engem egy tuning finomítás érdekelne. Azaz másnál volt csipelve és kéne esetleg állítani rajta.
Vagy átprogramozni az én kívánalmaimnak megfelelően.


Ha a mostani chipet akarod finomítani,menj oda vissza,ahol csinálták Smiley
Ha újat akarsz iratni,akkor keresd meg Bunyek-ot,sokan az ő kapcsolatánál csináltatták,és mindenki elégedett a munkájával Smiley
Naplózva
Csiszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2012.05.05 szombat, 07:55:13 »

A kis mondeo beficcan 1:25-nél!  Wink

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QMjCNhr1w38
Naplózva

badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:35:22 »

Nálam a szombati talin történő csippelés tárgytalan, mivel hetekig nem jelentkezett senki, még a legutóbbi kérdésemre se, így másként szerveztem a hétvégém, ezen már nem tudok változtatni.

Hát így, sajnálom...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:37:04 »

Nálam a szombati talin történő csippelés tárgytalan, mivel hetekig nem jelentkezett senki, még a legutóbbi kérdésemre se, így másként szerveztem a hétvégém, ezen már nem tudok változtatni.

Hát így, sajnálom...

Ne sajnáld...majd megcsinátatod külön... eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2012.05.16 szerda, 07:24:46 »

Tuning a talin:

1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)

Tuning a talin:

1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)
2. Styleair (MK3 2.0 tdci, MMT6, EU4)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2012.05.16 szerda, 08:20:19 »

Ne sajnáld...majd megcsinátatod külön... eplus2
Na ez tuti, kereslek is nemsokára majd...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2012.05.16 szerda, 12:51:22 »

Tuning a talin:

1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)
2. Styleair (MK3 2.0 tdci, MMT6, EU4)
3. Victore (MK3 2.0 TDCi, MMT6, EU4)

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:41:40 »

Na ez tuti, kereslek is nemsokára majd...

változott a program, megyük a talira...ha tudsz még gyere teis és megoldjuk a tied is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:44:07 »

Valaki kérdezte a benzinest is...átlag 1 liter fogyi csökkenés lehet és kb 10%-ot lehet húzni...ez mind autó függő persze.
1.4-es benzines focus pl előtte 9 litert evett átlag....most nem tudja 7 liter fölé rugdosni és jobban megy érezhetően.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.